και τώρα ποιο ; ...

Εδώ μπορούμε να γράφουμε @$%$%#$^%#^#

και τώρα ποιο ; ...

Volvo V40 VEA D4
9
75%
Golf GTE
1
8%
Cactus 1.6hdi + ClioRSIII
1
8%
Clio IV 1.5dci + ClioRSIII
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
μτχ μέχρι 25Κ+-, ποιο/ποια;
1
8%
 
Σύνολο ψήφων: 12

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Σεπ 2014, 13:40

mco έγραψε:Αυτός ο κατάλογος δεν ισχύει ?
http://www.volvocars.com/gr/all-cars/vo ... celist.pdf





Να το οδηγήσεις το Civic να μας πείς εντυπώσεις .


+το καλύτερο 1,6D μοτέρ της αγοράς (στις 2.000 που έχει 30Κ ροπή, με 2α, νομίζεις ότι θα ξεμπαζώσει την άσφαλτο), επιδόσεις
+πολύ καλή θέση οδήγησης, τα διπλού βάθους, όργανα είναι πολύ καλά στην οδήγηση
+ξεκούραστο
+εξαιρετικό σασμάν
+χώρος αποσκευών
+κατανάλωση 5λτ/100
+καλύτερη ορατότητα και πιο μεγάλη καμπίνα σε σχέση με το V40

-δεν σου μεταφέρει καμιά πολυτέλεια
-μέτρια ποιότητα κύλισης -- τραχύτητα
-δεν είναι χρηματο κιβωτό όταν κλείνεις την πόρτα
-μέτριο κράτημα
-μέτρια φρενα
-στα 200χαω που το πήγα δεν σου προσφέρει την ίδια "σιγουριά" σε σχέση με το V50 πχ. (είχε λάστιχα 225/45/17 primacy3)

23.000€
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Σεπ 2014, 13:45

vrestas έγραψε:mco ο κατάλογος ισχύει, αναφέρει όμως προτεινόμενες τιμές λιανικής χωρίς προωθητικά προγράμματα.
Για να μάθεις ακριβή τιμή θέλει επίσκεψη σε αντιπροσωπεία για να σου πουν τι προωθητικά προγράμματα τρέχουν και τι χρηματοδοτικά-δάνεια .
Γιάννη πως θα πας σε έκδοση kinetic? εγώ πάντως εντοπίζω πολλές διαφορές στην έκδοση kinetic και το θεωρώ δύσκολο κάποιος που είχε μάθει σε summum να κατέβει σε kinetic, το να πας σε έκδοση momentum η livstyl , r design είναι προτιμότερο, βέβαια την τσέπη σου μόνο εσύ την γνωρίζεις για να αποφασισεις. στην kinetic πάντως με χαλάει πχ το τιμόνι που δεν έχει νικελ, η κοσνόλα και τα υλικά σε καθίσματα-ταπετσαρίες είναι υποδιέστερα απο άλλες εκδόσεις.


η καλύτερη μέχρι τώρα τιμή, για το V40 D4 191hp kinetic χωρίς μεταλλικό, με το πακέτο light&style, αισθητήρες βροχής 29.300 € .

@vrestas, κάπως έτσι είναι τα πράγματα .... αλλά και τα 30.000, στην Ελλάδα του 2014 ακόμα κι εμένα του "καμμένου" με την ρόδα, μπορεί να φαντάζουν πολλά.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Σεπ 2014, 14:27

Οπότε έχουμε V40 vs Civic...
Με το 40αρι πήγες βόλτα; το είδες από ροπή κλπκλπ πως είναι;

Εγώ ξαναλέω ένα μικρό για κάθε μέρα και ένα πιο καλό για βόλτες...

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Σεπ 2014, 14:29

johnkyr έγραψε:livstyl V40 T4 = 22.800

Αν έχουν το Τ4 22 ...που είναι η μεταπώληση Mr Vresta???

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Σεπ 2014, 14:36

mco έγραψε:Οπότε έχουμε V40 vs Civic...
Με το 40αρι πήγες βόλτα; το είδες από ροπή κλπκλπ πως είναι;

Εγώ ξαναλέω ένα μικρό για κάθε μέρα και ένα πιο καλό για βόλτες...


με την σεβαστή λογική σου mco ....

1. μικρό για κάθε μέρα = clio 1.5dci ή fiat panda CNG ή vw up !!!
2. +κάποιο μτχ ....


το v40 livstyle D2, είναι παντού πιο αργό από το civic και το μοτέρ του είναι πιο τραχύ, ανεξάρτητα που η volvo, έχει καλύτερη ηχομόνωση.
από το v40 με χαλάει κάπως το υπερυψωμένο ταμπλό του / μικρό μπροστινό παρμπρίζ και η πίσω ανάρτηση του που είναι κάπως ξερή στις
εγκάρσιες ανωμαλίες ....


στην κατηγορία μικρομεσαία στα 2.0D, Η volvo με τα νέα μοτέρ VEA++ είναι πολύ δυνατή, αλλά στο υπόλοιπο, πλαίσιο κτλ κτλ κτλ, νομίζω ότι είναι
ακόμα πιο πίσω από το Α3 πχ. Tα Α3 2.0D ξεφεύγει €€€€, με σαφώς χειρότερο μηχανικό σύνολο.

θα δω και το

http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdf
http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-gtd.pdf

Golf GTD 184 PS
Golf TGI 110 PS
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Σεπ 2014, 14:37

mco έγραψε:
johnkyr έγραψε:livstyl V40 T4 = 22.800

Αν έχουν το Τ4 22 ...που είναι η μεταπώληση Mr Vresta???


δεν κατάλαβα το σχόλιο ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Σεπ 2014, 19:27

johnkyr έγραψε:
mco έγραψε:
johnkyr έγραψε:livstyl V40 T4 = 22.800

Αν έχουν το Τ4 22 ...που είναι η μεταπώληση Mr Vresta???


δεν κατάλαβα το σχόλιο ....

Το είπα για τον φίλο μας τον Πάνο που είχε πει ότι έχουν καλή μεταπώληση...
Αν έχουν το Τ4 22 φαντάσου ποσο πιάνει τώρα ένα Τ3 1 χρόνου.

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Σεπ 2014, 19:29

Γιατί δεν κάνεις το αντίθετο μτχ μικρό καινούργιο μεγάλο;
Ή ένα alto πχ για να μην ανέβεις πολύ, ή το up αλλά το βασικό με τα 10.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Σεπ 2014, 11:19

είδα και το CACTUS .... πολύ ωραίο !!!! βέβαια δεν το λες και φθηνό ....
test drive δευτέρα-τρίτη , auto/manual

1.6D 100Hp EURO_6 με τα πάντα ΟΛΑ 21.000€
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Σεπ 2014, 14:18

johnkyr έγραψε:είδα και το CACTUS .... πολύ ωραίο !!!! βέβαια δεν το λες και φθηνό ....
test drive δευτέρα-τρίτη , auto/manual

1.6D 100Hp EURO_6 με τα πάντα ΟΛΑ 21.000€

Για όλα υπάρχει αγοραστής ...
Θέλεις να ξεχωρίζεις ε?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Σεπ 2014, 17:34

αλήθεια τι δεν σου αρέσει στο Cactus ?

diesel κάτω από 1070kg και 100+Ηp .....
κάτω από 90gr Co2
Euro6 με 0-100 κάτω από 11sec (10,7)
με όμορφο ποιοτικό εσωτερικό (εδώ το clio ήταν τραγικό)
και με πανοραμική οροφή ....

.
.
.

με το V40 στα 29.000+€, να είναι 2.000cc, φόρος πολιτελείας ...etc :cry: :oops:
πριν πάρω όμως την τελική απόφαση, θα οδηγήσω και το V40 D4 των 1580 kg

αναλογία, κιλά/ίππο

Volvo V40 D2 = 12,9
Renault Clio 1.5dci = 11,9
Citroen Cactus 1.6HDi = 10,7
Volvo V40 D4 VEA = 8,2
Fiesta ST = 6,0 / 5,6 (overboost)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό vrestas » 27 Σεπ 2014, 20:02

Διαβασα 2 περιοδικα για τον κακτο.δεν εχει: πισω ηλεκτρικα παραθυρα,ανοιγουν λιγο με μεντεσεδες,πισω ταμπουρα,μπροστα απλα δισκοφρενα-οχι αεριζομενα,οροφη χωρις κουρτινα,θα σε ψησει ο ηλιος,μπροστα ηλεκτρικα παραθυρα μη αυτοματα. Εχει ενιαία καθισματα τυπου datsun ,χειρολαβες δεν εχει,γενικα του λειπουν αρκετα πραγματακια για να κρατηθει το βαρος χαμηλα και να μειωθει το κοστος παραγωγης.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό vrestas » 27 Σεπ 2014, 20:05

Αμα κοιτας την αναλογια kg/hp παρε την lotus που σου ειπε ο jim. Θα σε απαγαγουμε απο καμια αντιπροσωπεια,φορμα πορτοκαλι και δωρο στους τζιχαντιστες..
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό WER130 » 27 Σεπ 2014, 21:21

Επίσης έγινε οικονομία και στο πάτωμα όπου δεν χρησιμοποιείται το νέο ελαφρύ EMP2 platform, αλλά το παλιό και μάλιστα του C3... :doh
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Σεπ 2014, 21:27

johnkyr έγραψε:αλήθεια τι δεν σου αρέσει στο Cactus ?

diesel κάτω από 1070kg και 100+Ηp .....
κάτω από 90gr Co2
Euro6 με 0-100 κάτω από 11sec (10,7)
με όμορφο ποιοτικό εσωτερικό (εδώ το clio ήταν τραγικό)
και με πανοραμική οροφή ....

.
.
.

με το V40 στα 29.000+€, να είναι 2.000cc, φόρος πολιτελείας ...etc :cry: :oops:
πριν πάρω όμως την τελική απόφαση, θα οδηγήσω και το V40 D4 των 1580 kg

αναλογία, κιλά/ίππο

Volvo V40 D2 = 12,9
Renault Clio 1.5dci = 11,9
Citroen Cactus 1.6HDi = 10,7
Volvo V40 D4 VEA = 8,2
Fiesta ST = 6,0 / 5,6 (overboost)

Είναι λίιιιιγο περίεργο ...
Πλαστικά στις πόρτες ???
Πρέπει να το δω live και θα σου πώ μετά την γνώμη μου .

Φυσικά και οχι για το 2,0 V40 γιατί λένε για μείωση τεκμηρίων αλλά ποτέ δεν ξέρεις ...

Συγνώμη το Fiesta που κολλάει?
Δεν έχει ούτε τους χώρους ούτε την κατανάλωση .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Σεπ 2014, 22:08

vrestas έγραψε:Διαβασα 2 περιοδικα για τον κακτο.δεν εχει: πισω ηλεκτρικα παραθυρα,ανοιγουν λιγο με μεντεσεδες,πισω ταμπουρα,μπροστα απλα δισκοφρενα-οχι αεριζομενα,οροφη χωρις κουρτινα,θα σε ψησει ο ηλιος,μπροστα ηλεκτρικα παραθυρα μη αυτοματα. Εχει ενιαία καθισματα τυπου datsun ,χειρολαβες δεν εχει,γενικα του λειπουν αρκετα πραγματακια για να κρατηθει το βαρος χαμηλα και να μειωθει το κοστος παραγωγης.


το 1.6Ηdi, έχει δισκόφρενα πίσω και μπροστά αεριζόμενα
λεεενε ότι από τα πίσω παράθυρα έχουν γλυτώσει 11kg
η οροφή λέεενε ότι είναι από θερμομονωτικό τζάμι και ότι δεν "μπάζει" ζέστη
τα μπροστινά ηλεκτρικά θα τα ελέγξω
τα μπροστινά καθίσματα είναι πολύ καλά ....
το πίσω είναι extra το 1/3 2/3

έχει μειωθεί το βάρος και το κόστος παραγωγής , ΑΛΛΑ δεν έχει μειωθεί και η τιμή
που λόγω σχήματος, εντυπωσιακού εσωτερικού, κατανάλωσης, ίσως και επιδόσεων πάνω
από τον μέσω όρο το πουλάνε ΕΙΔΙΚΑ στην αρχή υπερτιμημένο .... (μπορεί του χρόνου η Citroen να κάνει εκπτωση -2.000€) , ενώ πχ η volvo δεν θα κάνει έκπτωση αλλά σου δίνει "δώρο" 3.000€ εξτρα) βλέπε έκδοση livsyl ΜΟΝΟ στα 1.6, τώρα που η ford έβγαλε τον NEO 1.5 Ecoboost .....

@ WER130 αυτό με το πάτωμα του C3 το ξέρω, η ονομασία C4 cactus είναι παραπλανητική, θα έπρεπε να λέγονταν C3 cactus, άλλο ένα τρικ του marketing .... έπρεπε να δεις την πωλήτρια όταν της έλεγα για το πάτωμα .... είμαι σίγουρος ότι τα 10 πρώτα sec θα νόμιζε ότι της μιλούσα για το παρκέ του μαγαζιού ...

https://athene.umb.no/emner/pub/BUS240/ ... A-EMP2.pdf

http://en.wikiderpia.org/wiki/PSA_PF1_platform

@mco το Fiesta ST το έβαλα, για σύγκριση των παραπάνω diesel με ένα μικρο Gti βενζίνης ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Σεπ 2014, 22:46

Ρίξε μια ματιά και στο 500L.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Σεπ 2014, 23:01

βαρύ ... άσχημο .....

το panda CNG, ίσως να έχει νόημα για μικρό 2ο .... μαζί με κάποιο άλλο αμάξι ,,,,
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό vrestas » 27 Σεπ 2014, 23:35

mco έγραψε:
Φυσικά και οχι για το 2,0 V40 γιατί λένε για μείωση τεκμηρίων αλλά ποτέ δεν ξέρεις ...
.


Γιατι είναι σοφότερη επιλογή το d2?
Σιγά τα τεκμήρια ρε παιδιά, τι συζητάτε τώρα για το d4?Το μόνο θέμα είναι το κόστος αγοράς....
d2 6400 τεκμηριο =αυτοκίνητο με μέτριες επιδόσεις 11,9 0-100, οικονομικό co2 96 g/km
d4 8800 τεκμηριο= 440 ευρώ φόρος πολυτελείας= 7,7 0-100, οικονομικό co2 104 g/km
t3 6400 τεκμήριο=8,8 0-100, κατανάλωση 8-9 λίτρα βενζίνη c02 124 g/km
http://www.volvocars.com/gr/all-cars/vo ... -spec.aspx

Για το d4 θα δώσεις αν έχει διατηρηθει ο φόρος πολυτελείας και δεν μειωθούν τα τεκμήρια για 10 χρόνια
440*5=2200 +308*5 =1540 συνολο 1540+2200= 3740 ευρώ
αλλά θα έχεις αυτοκίνητο με super επιδόσεις και δεν θα ψάχνεσαι κάθε μήνα για το αν έβγαλε η polestar πρόγραμμα για να πάρεις 20 άλογα....
d4 vs d2 = 7,7 0-100 230 τελικη 40 κιλά ροπή vs 11.9 185 τελική ....αλλά θα πληρωνεις 400 ευρώ φορο πολυτελειας
d4 vs t3 = καλύτερες επιδόσεις το d4 , το χάος απο αποψη οικονομίας για το d4.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 28 Σεπ 2014, 08:26

Παναγιώτη, το V40 d4 manual, έχει 84gr και όχι 104gr και 7.4 0-100 και όχι 7.7
απλά, ξέρεις ότι το παντρεύτηκες ....
στα ίδια €, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό, παίζει και το golf GTE , με λίγο χειρότερη κατανάλωση.

για παρόμοιες επιδόσεις με αυτές του D4/GTE, πας σε Τ4/TSI 160

το d2 των 1500+Kg, δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρω ......

και λες ...

1. V40 D4 / Golf GTE

ή

2.(clio IV 1.5dci ή panda CNG ή Cactus) + (Fiesta ST new ή μτχ ClioRSIII)

και αν @vrestas, στο μυαλό σου η πιο ολοκληρωμένη πρόταση, είναι αυτή του V40 D4,που είναι (αλήθεια πότε αναμένουμε το νέο V40;), σου λέω ότι με την 2η λύση, το fiesta ST/ RSIII είναι περισσότερο fun 2 drive από το V40 D4 και η οικογένεια για τις μετακινήσεις της έχει 2 οχήματα. Παραχωρήσεις θα κάνεις όταν θα πρέπει να πας ένα μεγάλο ταξίδι, που σου μένουν οι επιλογές από την καλύτερη προς την χειρότερη, Cactus/ClioIV/fiestaST/ClioRSIII/pandaCNG ....

V40 D4 ή (Cactus + ClioIII RS) ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό georgosk » 28 Σεπ 2014, 11:16

Υπάρχει μια αλήθεια που συχνά παραγνωρίζουμε "ότι πληρώνεις παίρνεις" που ακόμα και αν δεν ισχύει πάντα σε απόλυτο βαθμό εντούτοις παραμένει μια σταθερά.
Το Golf για λόγους που ξέρεις καλύτερα από εμένα και δεν χρειάζεται να σου αναλύσω δεν είναι ανταγωνιστική πρόταση του V40, πέρα από επιδόσεις και ότι είναι στην ίδια κατηγορία η υπεροχή του Volvo είναι εμφανέστατη σε κάθε άλλο τομέα. Άλλωστε θα σου θυμίσω ότι την εποχή που πήραμε εσύ το 50άρι και εγώ το 40άρι στα ίδια περίπου λεφτά είχε και γκόλφο με 140 άλογα, άρα τους λόγους τους ξέρεις από τότε +1 σήμερα που είναι Γερμανικό. Για την άλλη εναλλακτική που συνδυάζεις "κουβάδες" σε μια λογιστική προσέγγιση ότι με τα ίδια λεφτά έχω αντί ένα δύο αυτοκίνητα είναι λογικός ακροβατισμός που θα σε φέρει να έχεις για το σύνολο των μετακινήσεων σου αυτοκίνητα συνολικά κατώτερα από το 50άρι που είχες και τότε τίθεται το ερώτημα ΓΙΑΤΙ;;;; Γιατί να μπεις στην διαδικασία και να χαλάσεις λεφτά;;; Για να οδηγείς cactus, panda και clio (έστω και με πολλά άλογα) και σε λίγο καιρό να ψάχνεσαι πάλι; Θα δόσεις ένα σωρό λεφτά για να κάνεις συλλογή από "κουβάδες" που απλά ο καθένας έχει το 1 χαρακτηριστικό καλό και από εκεί και μετά στην καλύτερη περίπτωση μετριότητα; Αφού θα τα δόσεις πάρε κάτι ολοκληρωμένο να γουστάρεις, να μην μετανιώσεις και να το αποσβέσεις από την χρήση και τον καιρό που θα το κρατήσεις. Γιατί τo καλό και το ολοκληρωμένο V40 θα το κρατήσεις πολλά χρόνια γιατί σε χαρακτηριστικά, ποιότητα και επιδόσεις θα είναι πάντα δυνατό. Αν θες οπωσδήποτε και δεύτερο για να κάνει χρέη "ταξί" έχει κουβάδες μτχ σε διάφορες τιμές, ηλικίες και χαρακτηριστικά να διαλέξεις όποτε θες, αλλά τώρα αφού μπορείς να φτάσεις μέχρι το V40 D4 μην το αφήσεις.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό WER130 » 28 Σεπ 2014, 15:22

Σωστός 100%
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 28 Σεπ 2014, 16:15

Μην ψάχνεσαι με χαρτιά και νούμερα ...
Θα πας να δεις αυτά που λες και θα αγοράσεις αυτό που θα σου κάνει περισσότερο ΚΛΙΚ !
Ολα τα παντρεύεσαι τώρα πια δεν υπάρχει μεταπώληση σε κανένα αυτοκίνητο .
Αν θέλεις 2 και σου αρέσουν αυτά που λες πάρτα (cactus + Fiesta )
Aν βολεύεσαι με 1 τότε δες όποιο σου αρέσει πιο πολύ και πάρε .
Ολα αν τα πας σανίδα καίνε ...
Φίλος με Golf 1,6 D πάει τάπα Αθήνα απο Πάτρα και θέλει 30 ε εγω θέλω 37 ...




160 Tsi δεν υπάρχει πια .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 28 Σεπ 2014, 22:14

Μάρκο .... πόσο τάπα το πάει, που θέλει 10λτ/100 diesel ? :o
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 28 Σεπ 2014, 22:58

Να ριξω λιγο λαδι στη φωτια? :mrgreen:
Opel Astra 1,6 CDTi 136 HP 320 Nm ... :whistling
Aπο 22.000€
http://www.opel.gr/empeiria/sxetika-me- ... iesel.html
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 28 Σεπ 2014, 23:17

αμα πάρω opel :lipssealed , να πέσει φωτιά να με κάψει !!!!

ένα εξαιρετικό μοτεράκι θα βγάλει η renault 1.6D με 2turbo στη σειρά με 160Ηp .... τώρα πότε;

@Vrestas, πιστεύω μέχρι τότε θα ψάχνω για αμάξι :lol: :chair

Θάνο εκείνο το S60R, υπάρχει ακόμα ?

clio dci + s60R :roll: :roll: :roll:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Σεπ 2014, 08:14

Δεν ξέρω πως το πάει το Golf ...τυχαια μου το είπε .
Αν πας σε τόσο παλιό (S60R) υπάρχουν πολλές λύσεις.


Και Μ3 46αρι βρίσκεις...
Και Μ5 39αρι...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 29 Σεπ 2014, 10:30

johnkyr έγραψε:Θάνο εκείνο το S60R, υπάρχει ακόμα ?

clio dci + s60R :roll: :roll: :roll:

Δεν περασα τις τελευταιες μερες αλλα νομιζω ναι.
Θες να δω?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Σεπ 2014, 12:18

johnkyr έγραψε:Παναγιώτη, το V40 d4 manual
απλά, ξέρεις ότι το παντρεύτηκες ....

Αν το πάρεις με καλό εξοπλισμό σε καλή τιμή θα φύγει και ίσως πιο εύκολα απότι ένα v40 1.6 diesel kinetic.
Να ξέρεις ότι σε 5 χρόνια πχ αν θελήσεις να πουλήσεις ενα v40 σε 1,6 diesel θα υπάρχουν 40 μεταχειρισμένα (και παραπάνω) λόγω του ότι πουλάει σαν τρελό στην κατηγορία+οτι πουλάει και πολλά leasing(kinetic έκδοση), θα έχεις δηλαδή πολύ ανταγωνισμό από ιδιώτες και εταιρείες ενώ αν έχεις να πουλήσεις ένα 2λιτρο θα υπάρχουν μόνο 5 σε αγγελίες με αποτέλεσμα να μην έχει πέσει πολύ η τιμή λόγο μικρού ανταγωνισμού , θα φύγει ακόμα πιο εύκολα αν έχει και καλό εξοπλισμό και στις 2 περιπτώσεις.
Αγορά για τα 2λιτρα υπάρχει ακόμα, ειδικά για τα 2λιτρα diesel διότι ο φόρος πολυτελείας είναι χαμηλός και η απόσβεση λόγο καυσίμων έρχεται γρήγορα, ο φόρος πολυτελείας έχει καταστήσει σχεδόν αδύνατο να έχεις αμάξι πάνω από 2500 κυβικά διότι τότε ο φόρος υπολογίζεται επί 10% της αντικειμενικής δαπάνης του τεκμηρίου(5% υπολογίζεται μέχρι 2499 κυβικά).
johnkyr έγραψε:(αλήθεια πότε αναμένουμε το νέο V40;),

Αμα ψυρίζεις την μαϊμού δεν πρόκειται ποτέ να πάρεις αμάξι, πάντα θα βγαίνει κάτι νέο, σαζμαν , μηχανή, εσωτερικό, δεν προλαβαίνεις να τα παρακολουθήσεις όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα την σημερινή εποχή. Σκοπός είναι να πάρεις κάτι που γουστάρεις , που να είναι οικονομικά, μουράτο, ασφαλές και να χαίρεσαι να το οδηγάς. Θυμήσου το post σου γιατί οδηγώ Volvo στο facebook…
Στην δικιά σου περίπτωση που όντως είναι βαριά όπως λές πρέπει να δείς τι ανάγκες έχεις και να τις καλύψεις, εσύ όσο πας μας μπερδεύεις...
Στην δουλεία θα πηγαίνετε με 2 αμάξια?
Πέρα από την πλάκα και το v40 1.6diesel και το 2λιτρο diesel θα σε καλύψουν. εμένα προσωπικά δεν μου κάνει κλικ κανένα golf, όταν η μισή ελλάδα αγόραζε golf εγώ αγόρασα volvo, τώρα που η volvo πουλάει θα κοιτάξω golf? Δεν με συγκινούν εξωτερικά - εσωτερικά.
Εγώ θα επέλεγα s60 η v40 σε r design ή momentum η livstyl, δηλαδή όχι kinetic έκδοση , δυστυχώς έχω καλομάθει σε summum και θέλω να είναι φορτωμένο το αυτοκίνητο. Αν έπρεπε να πάρω 2 αυτοκίνητα ίσως αγόραζα το πιο φθηνό diesel που παίζει στην αγορά για να κάνει την βρομοδουλειά και ένα καλό volvo για να πηγαίνω τις βόλτες και τα ταξιδάκια μου, έκδοση t3-t4 .
Fiest st , clio rs επίσης δεν θα αγόραζα λόγο μικρής καρότσας. Το cactus μου δείχνει επίσης καγκουριά, γούστα είναι αυτά.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Σεπ 2014, 16:30

O Vrestas έχει δίκιο αν χρειάζεσαι 2 αυτοκίνητα πάρε ένα "βασικό " μικρό - οικονομικό και μετά ένα κατα προτίμηση καινούργιο .
Για το Rs νομίζω οτι δεν είναι η κατάληλη στιγμή για να πάρεις "παιχνίδι " πιο καλά να περιμένεις λίγο .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Σεπ 2014, 19:04

το Cactus Ακυρο, ωραίο αμαξάκι .... Αλλά ...

1. το σασμάν του έχει πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυ μεγάλες διαδρομές
2. γέεεεεεεερνει ..........

κατ τα τα άλλα, είναι super.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό vrestas » 30 Σεπ 2014, 19:48

Τωρα τι εχει το menu?εχεις και αλλα test drve η αποφασισες?για ενημερωσε το κοινο σου....
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 30 Σεπ 2014, 21:51

johnkyr έγραψε:το Cactus Ακυρο, ωραίο αμαξάκι .... Αλλά ...

1. το σασμάν του έχει πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυ μεγάλες διαδρομές
2. γέεεεεεεερνει ..........

κατ τα τα άλλα, είναι super.

Κρίμα έχασαν έναν πελάτη .

:lol:

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Σεπ 2014, 21:53

το menu έχει ....

V40/S60 D4 VEA
Leon TGI


@mco, μάρκο δες το από κοντά, είναι πολύ καλλίτερο από τις φωτογραφίες ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Οκτ 2014, 08:17

Το Leon το 1,2 που είχα οδηγήσει δεν με ενθουσίασε... οικονομικό αυτοκίνητο με μέτρια ποιότητα .
Το cactus θα παω να το δω , το έχω στο πρόγραμμα.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό vrestas » 01 Οκτ 2014, 09:53

mco έγραψε:Το cactus θα παω να το δω , το έχω στο πρόγραμμα.

Νατα νατα και έψαχνα να βρώ ποιος ψήφισε Cactus 1.6hdi + ClioRSIII ...
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Οκτ 2014, 10:05

vrestas έγραψε:
mco έγραψε:Το cactus θα παω να το δω , το έχω στο πρόγραμμα.

Νατα νατα και έψαχνα να βρώ ποιος ψήφισε Cactus 1.6hdi + ClioRSIII ...

:lol: Δεν έχεις περιέργεια να το δείς πο κοντά ?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 01 Οκτ 2014, 10:56

αντι του clio 1.5dci, υπάρχει και το 208Ηdi 115hp /6ρι κιβώτιο (9.7 0-100 και 31,4 0-1000),
αλλά δεν είναι τόσο όμορφο όσο το clio και φαντάζομαι οτι ο επιλογέας
ταχυτήτων θα είναι με αίσθηση λεωφορείου όπως και στο cactus :-(
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Οκτ 2014, 11:37

johnkyr έγραψε:αντι του clio 1.5dci, υπάρχει και το 208Ηdi 115hp /6ρι κιβώτιο (9.7 0-100 και 31,4 0-1000),
αλλά δεν είναι τόσο όμορφο όσο το clio και φαντάζομαι οτι ο επιλογέας
ταχυτήτων θα είναι με αίσθηση λεωφορείου όπως και στο cactus :-(

Αφου στο Clio θα καταλήξεις γιατι το ψάχνεις ?

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό georgosk » 01 Οκτ 2014, 15:02

mco έγραψε:
vrestas έγραψε:
mco έγραψε:Το cactus θα παω να το δω , το έχω στο πρόγραμμα.

Νατα νατα και έψαχνα να βρώ ποιος ψήφισε Cactus 1.6hdi + ClioRSIII ...

:lol: Δεν έχεις περιέργεια να το δείς πο κοντά ?

Να banαριστεί άμεσα :chair :lol:
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Οκτ 2014, 16:03

georgosk έγραψε:Να banαριστεί άμεσα :chair :lol:



Συγνώμη αλλά εγώ Δεν ψήφισα το Citroen ...
Δεν έχω καλές αναμνήσεις απο το C2 που είχα ...

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Οκτ 2014, 16:09

Οταν λές Γιάννη μτχ μέχρι 25 τι εννοείς ?
κατι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5432063/

και ένα τέτοιο πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5272988/ ?

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό panos89 » 01 Οκτ 2014, 18:01

Γιατι είναι σοφότερη επιλογή το d2?
Σιγά τα τεκμήρια ρε παιδιά, τι συζητάτε τώρα για το d4?Το μόνο θέμα είναι το κόστος αγοράς....
d2 6400 τεκμηριο =αυτοκίνητο με μέτριες επιδόσεις 11,9 0-100, οικονομικό co2 96 g/km
d4 8800 τεκμηριο= 440 ευρώ φόρος πολυτελείας= 7,7 0-100, οικονομικό co2 104 g/km
t3 6400 τεκμήριο=8,8 0-100, κατανάλωση 8-9 λίτρα βενζίνη c02 124 g/km
http://www.volvocars.com/gr/all-cars/vo ... -spec.aspx

Για το d4 θα δώσεις αν έχει διατηρηθει ο φόρος πολυτελείας και δεν μειωθούν τα τεκμήρια για 10 χρόνια
440*5=2200 +308*5 =1540 συνολο 1540+2200= 3740 ευρώ
αλλά θα έχεις αυτοκίνητο με super επιδόσεις και δεν θα ψάχνεσαι κάθε μήνα για το αν έβγαλε η polestar πρόγραμμα για να πάρεις 20 άλογα....
d4 vs d2 = 7,7 0-100 230 τελικη 40 κιλά ροπή vs 11.9 185 τελική ....αλλά θα πληρωνεις 400 ευρώ φορο πολυτελειας
d4 vs t3 = καλύτερες επιδόσεις το d4 , το χάος απο αποψη οικονομίας για το d4.[/quote]

Για μένα προσωπικά, το D2 μόνο σοφή επιλογή δεν είναι. Μόνο οκτώ βαλβίδες και 115 ίπποι για Volvo του 2014;
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό panos89 » 01 Οκτ 2014, 18:11

WER130 έγραψε:Σωστός 100%


Συμφωνώ και εγώ με τον προλαλήσαντα.
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: και τώρα ποιο ; ...

Δημοσίευσηαπό panos89 » 01 Οκτ 2014, 18:21

Εγώ έχω να θέσω ένα άλλο δίλημμα στον Johnykyr... Καινούριο V40 D4 i-art, ή μεταχειρισμένο S60 R;; lol
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue


Επιστροφή σε “Περι ανέμων και υδάτων”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες