H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 03 Μαρ 2011, 15:35

Η Volvo Cars (Αυτοκίνητα Βόλβο/Volvo Personvagnar) είναι μία αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής πολυτελών οχημάτων, που ιδρύθηκε το 1927 στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Η Volvo, της οποίας το όνομα στα λατινικά σημαίνει «κυλάω», δημιουργήθηκε μετά την απόσπαση ενός τμήματος της εταιρείας κατασκευής ανταλλακτικών SKF.


Η Volvo Cars (τομέας επιβατικών οχημάτων της Volvo) ανήκε στην AB Volvo μέχρι το 1999, όταν και εξαγοράστηκε από τον Όμιλο της Ford, ο οποίος την τοποθέτησε στον τότε υπό-όμιλο των πολυτελών αυτοκινήτων, Premier Automotive Group, μαζί με τις Jaguar, Aston Martin και Land Rover. Στις 28 Μαρτίου 2010, σε σχετική συνέντευξη Τύπου, ανακοινώθηκε η πώλησή της από την Ford στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely.


Τοποθέτηση στην αγορά


Στο παρελθόν η Volvo εθεωρείτο ως ημι-πολυτελής εταιρεία. Σήμερα, σε ολόκληρη την Ευρώπη και στις Η.Π.Α. η Volvo προωθείται ως ...
φίρμα κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων. Κύριοι ανταγωνιστές της είναι οι Mercedes-Benz, BMW, Audi, Lexus και SAAB, ενώ στην Βόρεια Αμερική και οι Cadillac και Lincoln. H εταιρεία διαθέτει 2.500 αντιπροσωπείες σε όλο τον κόσμο, σε 100 χώρες.



Ασφάλεια


Από τα μέσα του 20ου αιώνα, τα επιβατικά αυτοκίνητα της Volvo φημίζονται για την υψηλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια που προσφέρουν. Μάλιστα η εταιρεία έχει υπάρξει πολλές φορές πρωτοπόρος σε αρκετά σχετικά σημεία, με πλήθος από καινοτομίες. Συγκεκριμένα:


* Το 1944 η εταιρεία εισήγαγε τη χρήση άθραυστου γυαλιού στο μοντέλο PV. Τα PV επίσης, ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα που διέθεταν αυτό που η εταιρεία ονόμαζε τότε «αμάξωμα ασφαλείας» (σήμερα αποκαλείται «αυτοφερόμενο»).


* Το 1944, η ομάδα έρευνας και εξέλιξης της Volvo εφηύρε επίσης και τον «κλωβό ασφαλείας» και τη «ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης» (δηλαδή ότι οι επιβάτες προστατεύονται από ένα εξαιρετικά ανθεκτικό πλαίσιο και ότι η ενέργεια της σύγκρουσης απορροφάται μέσω της καταστροφής μόνο του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου και όχι και της καμπίνας επιβατών).


* Η Volvo ήταν επίσης η εταιρεία που πρώτη εφηύρε την ζώνη ασφαλείας «τριών σημείων». Η ζώνη αυτή προσφερόταν το 1957 ως επιπλέον εξοπλισμός, ενώ τοποθετήθηκε υποχρεωτικά σε όλα τα μοντέλα της από το 1959. Όλα αυτά τα στοιχεία ασφαλείας είναι σήμερα στον βασικό εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων και είναι υπεύθυνα για την σωτηρία εκατομμυρίων ζωών σε τροχαία δυστυχήματα.


* Η Volvo εξέλιξε επίσης το πρώτο παιδικό κάθισμα που κοίταζε προς την αντίθετη κατεύθυνση και δημιούργησε την πρώτη δική της προσθήκη για κάθισμα για μεγαλύτερα παιδιά, το 1978.


* Το 1985, η εταιρεία λανσάρισε πρώτη το κεντρικό τρίτο φως φρένων (το φως φρένων που δεν περιλαμβάνεται στα πίσω φώτα, αλλά τοποθετείται υψηλά), το οποίο και έγινε υποχρεωτικό για όλα τα οχήματα διά νόμου πολύ σύντομα.


* Το 1986, οι καινοτομίες στις ζώνες ασφαλείας και στα παιδικά καθίσματα συνεχίστηκαν, όταν το Volvo 960 έφερε στο βασικό εξοπλισμό την πίσω μεσαία ζώνη ασφαλείας τριών σημείων.


* Το 1991 η εταιρεία δημιούργησε το Σύστημα Προστασίας Πλευρικής Πρόσκρουσης (Side Impact Protection System - SIPS) με το οποίο και εφοδίασε τα μοντέλα 940/960 και 850. Το σύστημα αυτό διοχετεύει τη δύναμη της πλευρικής σύγκρουσης μακριά από τις πόρτες, στον κλωβό ασφαλείας.


* Το 1995 το Volvo 850 έγινε το αυτοκίνητο παγκοσμίως που προσέφερε πλευρικούς αερόσακους. Στο ξεκίνημα της σεζόν, οι λεγόμενοι Side Impact Protection (SIPs) bags ήταν στάνταρ στις ανώτερες εκδόσεις και έξτρα στις άλλες. Στα μέσα της σεζόν, είχαν γίνει πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του 850, ενώ στην σεζόν / model year του 1996 οι SIPs bags ήταν πλέον στάνταρ σε όλα τα μοντέλα της Volvo.


* Το 1998 το νέο Volvo S80 εξοπλίστηκε με τους πρώτους πλευρικούς αερόσακους κουρτίνας (γνωστοί και ως αερόσακοι οροφής) για την προστασία της κεφαλής, τόσο των εμπρός, όσο και των πίσω επιβατών (head-protecting airbags). Σχεδόν αμέσως έγιναν στάνταρ εξοπλισμός σε όλα τα αυτοκίνητα Volvo.


* Το 1998 επίσης, η Volvo εφοδίασε τα αυτοκίνητά της με το Σύστημα Προστασίας Αυχένα (WHIplash Protection System - WHIPS), το οποίο βοηθά στην πρόληψη τραυματισμών των επιβατών των εμπρόσθιων θέσεων σε συγκρούσεις.


* Το 2004 η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά παγκοσμίως το Σύστημα Ενημέρωσης Τυφλών Σημείων (νεκρής ζώνης) (Blind Spot Information System - BLIS), το οποίο ανιχνεύει άλλα οχήματα που εισέρχονται στη νεκρή ζώνη του οχήματος μέσω ενός αισθητήρα σε κάθε πλευρικό εξωτερικό καθρέπτη και ειδοποιεί μέσω ενδεικτικών λυχνιών.


* Από το 2004, επίσης, η εταιρεία εφοδιάζει τα οχήματά της με πλευρικά φώτα θέσης και φώτα ημέρας (τα οποία ήδη υπήρχαν σε άλλες αγορές).


Σπανίως πάντως έχουν υπάρξει και μελανά σημεία - για παράδειγμα το Volvo 745 αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα με την πίσω πλευρική κολώνα C, η οποία μπορούσε να σπάσει εύκολα ακόμα και σε συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες. Πολύ σύντομα το πρόβλημα λύθηκε με επιπλέον ενισχύσεις στο αμάξωμα και το όχημα μετονομάστηκε σε 940.


Σε κάποια χρονική στιγμή επίσης, γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 2000, οι επιδόσεις της Volvo στις δοκιμές πρόσκρουσης ήταν σχεδόν ίδιες με άλλων κατασκευαστών (όπως της Renault).


Εξαγορές


Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 η Volvo εξαγόρασε το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της ολλανδικής DAF και προώθησε στην αγορά τα μικρά αυτοκίνητά της ως Volvo, μέχρι το λανσάρισμα του, κατασκευασμένου στην Ολλανδία, Volvo 340. H ΑΒ Volvo, όντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής φορτηγών και βαρέων οχημάτων, αποφάσισε την πώληση του τμήματος επιβατικών οχημάτων της το 1998 ώστε να εστιάσει περισσότερο στην αγορά βαρέων οχημάτων. Παράλληλα η Ford είδε μεγάλες προοπτικές εξέλιξης για την εξαγορά μιας κερδοφόρας, μεσαίου μεγέθους ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και αποφάσισε να την εντάξει στον υπο-όμιλό της Premier Automotive Group. Η εξαγορά της Volvo Cars ανακοινώθηκε στις 28 Ιανουαρίου 1998 και ολοκληρώθηκε μέσα σε ένα χρόνο, αντί τιμήματος 6,45 δισεκατομμυρίων δολαρίων.


Μετά την απόσχιση των εταιρειών, το όνομα Volvo χρησιμοποιούν δύο εταιρείες:


* Η Volvo, που κατασκευάζει επαγγελματικά οχήματα, φορτηγά και βαρέα οχήματα και ανήκει σε Σουηδούς επενδυτές
* Η Volvo Cars, κατασκευάστρια επιβατικών οχημάτων, μέλος του Premier Automotive Group του Ομίλου Ford.


Συμφωνήθηκε για τo εμπορικό σήμα Volvo να ανήκει από κοινού (50/50) στις Volvo και Ford.


Πώληση στην κινεζική Geely


Στις 28 Μαρτίου 2010, σε σχετική συνέντευξη Τύπου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Ford, Lewis Booth και ο πρόεδρος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Geely, Li Shufu, ανακοίνωσαν ότι οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε οριστική συμφωνία για την πώληση της Volvo στην Geely. Το τίμημα ανέρχεται σε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, με την Geely να αποκτά το 100% των μετοχών της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Επίσης ανακοινώθηκε ότι η Ford θα συνεχίσει να προμηθεύει μηχανικά μέρη και διάφορα υποσυστήματα για κάποια μεταβατική περίοδο, που ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή.[1][2]


Σημειωτέον ότι η Ford προσπαθούσε να πουλήσει τη Volvo από το 2008 λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008 - 2010, με σκοπό να επικεντρωθεί αποκλειστικά στις Ford και Lincoln, ενώ η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely με την κίνηση αυτή επιδιώκει να εισέλθει δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά.




ΜΟΝΤΕΛΑ VOLVO


Παλαιότερα μοντέλα:


* Volvo ÖV 4, ή αλλιώς Jakob
* Volvo PV (PV444 και PV544)
* Volvo Snabbe
* Volvo Trygge
* Volvo Sugga (πολιτικές εκδοχές (PV801, PV802, PV810, PV821, PV822 και PV831) και στρατιωτικές (TP21/P2104, P2104))
* Volvo Laplander (L-3304, L-3314, L-3314 και L-3315)
* Volvo PV 36 Carioca
* Volvo PV51
* Volvo PV60
* Volvo Duett
* Volvo Amazon/Volvo 122
* Volvo P1800
* Volvo P1900
* Volvo 66
* Volvo C202
* Volvo σειρά C3 (C303, C304 και C306)


Τριψήφιο σύστημα ονομασίας στα μεταγενέστερα μοντέλα


Ξεκινώντας με τη σειρά 140 το 1968, η Volvo χρησιμοποίησε ένα σύστημα ονομασίας που αποτελείται από τρεις αριθμούς. Ο πρώτος αριθμός υποδηλώνει τη σειρά, ο δεύτερος τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα και ο τρίτος τον αριθμό θυρών. Για παράδειγμα, το 164 ήταν ένα αυτοκίνητο της σειράς 1, με 6-κύλινδρο κινητήρα και 4 πόρτες. Παρόλα αυτά υπήρξαν και εξαιρέσεις στον κανόνα, όπως το 780 ή το 760, τα οποία ποτέ δεν εφοδιάστηκαν με 8-κύλινδρους ή 6-κύλινδρους κινητήρες αντίστοιχα.




* Volvo 140 (Volvo 142, Volvo 144, Volvo 145)
* Volvo 164
* Volvo 240 (Volvo 242, 244, 245)
* Volvo 260 (Volvo 262C, 264, 265)
* Volvo 340 (Volvo 343, 345)
* Volvo 360
* Volvo 440
* Volvo 460
* Volvo 480
* Volvo 740
* Volvo 760
* Volvo 780
* Volvo 850
* Volvo 940
* Volvo 960


Σύγχρονα Μοντέλα:


Σήμερα, η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα σύστημα ονομασίας που περιλαμβάνει ένα γράμμα ενδεικτικό του τύπου αμαξώματος που ακολουθείται από τον αριθμό σειράς. Το γράμμα S προέρχεται από τις λέξεις saloon ή sedan (τα αυτοκίνητα τριών όγκων), το C προέρχεται από τις λέξεις coupé ή convertible (τα κουπέ ή ανοικτά αυτοκίνητα) και το V προέρχεται από τη λέξη versatile (που σημαίνει ευέλικτος, για τα πολυχρηστικά αυτοκίνητα τύπου στείσον). Το XC προέρχεται από το cross country (τα εκτός δρόμου οχήματα) και προστέθηκε αρχικά στο Volvo V70 ως V70XC (οχήματα με κίνηση στους 4 τροχούς και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος). Η Volvo άλλαξε στη συνέχεια αυτό το όνομα σε XC70, ώστε να κατασκευάσει και το ακόμη μεγαλύτερο αμιγώς εκτός δρόμου όχημα, το Volvo XC90. Με αυτόν τον τρόπο, το V50 είναι στέισον βάγκον (V) και μικρότερο από το V70.


Αρχικά, η Volvo σχεδίαζε ένα διαφορετικό τρόπο ονομασίας. Τα γράμματα S και C θα είχαν την ίδια σημασία, αλλά για τα οχήματα στέισον θα χρησιμοποιούνταν το γράμμα F (από το flexibility, άλλη λέξη για την ευελιξία). Όταν η Volvo παρουσίασε την πρώτη γενιά των S40 και V40 στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1994, ανακοίνωσε αρχικά πως τα ονόματά τους θα ήταν S4 και F4. Τότε όμως η Audi αντέδρασε, αφού δικαιωματικά της ανήκε το όνομα S4 (η Audi χρησιμοποιεί το πρόθεμα S για τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της) καθώς η σπορ έκδοση του τότε επερχόμενου Α4 θα είχε μελλοντικώς το όνομα Audi S4. Η Volvo συμφώνησε να προσθέσει ένα ακόμα ψηφίο και έτσι τα οχήματα έγιναν τα S40 και F40. Η ονομασία F40 όμως προκάλεσε τη διαμαρτυρία της Ferrari που είχε ήδη χρησιμοποιήσει την ονομασία F40 σε ένα υπεραυτοκίνητό της, την Ferrari F40 (1987 - 1992). Έτσι, η Volvo άλλαξε το γράμμα F με το γράμμα V (versatile).
To εκτός δρόμου Volvo XC90


* Πριν από την εξαγορά από τη Ford.
o Volvo S40 (Πρώτη γενιά, 1994 – 2004)
o Volvo V40 (Πρώτη γενιά, 1994 – 2004)
o Volvo S/V70
o Volvo C70 (Πρώτη γενιά, 1997 - 2005)
o Volvo S/V90


* Μικρομεσαία/Μεσαία αυτοκίνητα (Πλατφόρμα Ρ1)
o Volvo C30 (2007)
o Volvo C70 (Δεύτερης γενιάς, 2005 - Σήμερα)
o Volvo S40 (Δεύτερης γενιάς, 2004 - Σήμερα)
o Volvo V50 (Δεύτερης γενιάς, 2004 - Σήμερα)


* Μεγαλομεσαία/Μεγάλα αυτοκίνητα (Πλατφόρμα Ρ2)
o Volvo S60
o Volvo S80
o Volvo V70


* Εκτός Δρόμου
o Volvo XC70
o Volvo XC90


Πηγή: Βικιπαίδεια
http://autocarnet.blogspot.com/2011/02/h-volvo.html
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό alexandros » 03 Μαρ 2011, 23:11

φιλε μου οφειλω να σου βλαλω το καπελο στο παραπανω ποστ :respect :respect για της πληροφοριες που μας εδωσες
αλλα να σου προστεσω κατι που το εμαθα απο τον υπευθηνο τεχνικων θεματων και εγγειησεων τησ volvo hellas οτι ο σκληροτραχηλος σουιδικος χαληβας
και το αμαξι για μια ζωη και οτι αυτο σηνεπαγεται ως αξιοπιστια κτλ σταματησε στην εποχη του 850 απο εκει και περα το μονο που εμεινε απο την παλια καλη volvo εκεινης της εποχης ειναι μονο το σημα δυστηχος :-( :-(

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 04 Μαρ 2011, 11:05

alexandros έγραψε:αλλα να σου προστεσω κατι που το εμαθα απο τον υπευθηνο τεχνικων θεματων και εγγειησεων τησ volvo hellas οτι ο σκληροτραχηλος σουιδικος χαληβας
και το αμαξι για μια ζωη και οτι αυτο σηνεπαγεται ως αξιοπιστια κτλ σταματησε στην εποχη του 850 απο εκει και περα το μονο που εμεινε απο την παλια καλη volvo εκεινης της εποχης ειναι μονο το σημα δυστηχος :-( :-(

Οντως... :whistling

"A highly modern, environmentally optimised and high-tech factory celebrates its 275th jubilee tomorrow - the Volvo Cars Body Components factory in Olofström truly goes back a long way. On September 24 this historic day will be celebrated and at the same time mark the kick-off for the next 275 years"

"Since 1927 Olofström has supplied body parts for all Volvo models and for several years in the 1950s and '60s, complete bodies were delivered to the assembly factory in Göteborg. With the Amazon and the newly built Torslanda factory in 1964, production focused increasingly on body panels. In 1969 the then AB Volvo acquired the operation and renamed it the Volvo Olofström factory."

"It is amazing that an operation that was founded back in the 1700s is still a vibrant force in the 21st century. We have immense respect for our historic heritage and feel a sense of responsibility for the continued development of our competitiveness over the coming 275 years too"

Πηγη:Volvo Cars
:dizzy
Θελω να μου τον γνωρισεις αυτον τον "υπευθυνο τεχνικων θεματων και εγγυησεων της Volvo Hellas" :chair
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό alexandros » 04 Μαρ 2011, 23:58

αυτο φιλε μου δεν μου λεει τιποτα το τι λενε τα site της καθε εταιριας για το προιον της ουτος η αλλος αυτο που αναρτησες ειναι περισοτερο για το παρελθων
παρα για το τωρα και κατι αλλο γιατη μαλλον δεν ξερεις απο αυτοκινητα .οτι με το ιντερνετ και το γκουκλε δεν μαθενης τιποτα παρα μονο οτι θελουν η εταιριες
για αυτο καλητερα να αφησεις τους ανθρωπους οπου ολη μερα βγαζουν εγγηεισησεις για ολλα τα ρημαδια ολων τον εταιριων να ξερουν καλητερα απο μερικους που οτι μαθενουν για το καθε οχημα και σχηματηζουν αποψη να την βγαζουν μονο απο το ιντερνετ γιατι πηραν ενα αμαξι και κατι εγινε και ολα τα αλλα ειναι αχρηστα εκτος το δικο μας δεν ειναι ετση τουλαχιστων προσωπικα καθε 2-3 χρονια αλλαζω αμαξι και ξερω οτι ολα τα ιδια ειναι και πιστεψεμε εχω αλλαξη σχεδων ολες της μαρκες :-D :-D :-D

Άβαταρ μέλους
MadMaxS
T2
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2010, 21:03
Τοποθεσία: Athens-Thessaloniki-Alexandroupolis
Επικοινωνία:

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό MadMaxS » 05 Μαρ 2011, 00:51

Δε νομίζω πως μπορει κανείς να βγάλει συμπέρασμα για τις γνώσεις κάποιου μονάχα από "ένα" πόστ του. Και δή να του τη μπαίνει κι'όλας έτσι. Στεγνα. Εκτός και άν κάνετε πλάκα, οπότε πάσο.
Και για μένα η Σουηδική Λαμαρίνα που γκρεμίζει τοίχους σταμάτησε έτη πρίν, στο Amazon. Ε και;
Αυτό σημαινει τί; Πως σωνει και καλά θα πρέπει να πώ πως αυτή η γνώμη ισχύει και όλοι οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους;
I don't think so. ;-)
Το διαδίκτυο άνοιξε πολλά πηγάδια γνώσεων. Αυτό έιναι πολύ καλό γιατί για το ίδιο θέμα, ανοίγεις 10 καρτέλες π.χ. και διαβάζοντας βλέπεις τις αποκλίσεις και τις συγκλίσεις. Τί το κακό δηλαδή να γνωρίζεις πράγματα καί από το νέτ;
Αλλωστε και η εμπειρία, "χάνει" σε αξιοπιστία.
S-Max

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 05 Μαρ 2011, 01:55

alexandros έγραψε:φιλε μου οφειλω να σου βλαλω το καπελο στο παραπανω ποστ :respect :respect για της πληροφοριες που μας εδωσες
αλλα να σου προστεσω κατι που το εμαθα απο τον υπευθηνο τεχνικων θεματων και εγγειησεων τησ volvo hellas οτι ο σκληροτραχηλος σουιδικος χαληβας
και το αμαξι για μια ζωη και οτι αυτο σηνεπαγεται ως αξιοπιστια κτλ σταματησε στην εποχη του 850 απο εκει και περα το μονο που εμεινε απο την παλια καλη volvo εκεινης της εποχης ειναι μονο το σημα δυστηχος :-( :-(


Αλέξανδρε φρόντησε να πείς στον υπευθυνο εγγυησεων και τεχνικών θεμάτων να κάνει καλυτερα την δουλεία του και εκπαιδευει τα συνεργεια προκειμενου οταν εχουμε ενα θεμα να το περνανε στην εγγυηση και να μας φτιαχνουν το αυτοκινητο και οχι να μας λενε ενα καρο μπουρδες και να αντιμετωπιζουν τα θεματα με προσωρινες πατεντες. Αυτη ειναι η δουλεια του νομίζω.Αμάξι για μια ζωη δεν νομιζω να θέλει καμια αυτοκινητοβιομηχανια,πλέον ολοι θελουν να αλλαζουμε αυτοκινητο καθε 5-7 χρόνια και μετα να τους το δινουμε τζαμπα για ανακυκλωση. Να καταναλώνουμε διαρκώς....
Ενδιαφέρον άρθρο με μερικα στοιχεια και για την ελληνικη αγορά.
Ό,τι ξέρατε για τα βαρειά, δυσκίνητα και τετράγωνα Volvo με μεσήλικες οδηγούς, ξεχάστε τα! Η νέα γενιά γυρίζει σελίδα. Είναι αλήθεια ότι για να φθάσει το σημερινό αισιόδοξό της παρόν η Volvo έκανε μια διαδρομή που την τελευταία δεκαετία ήταν... κατηφορική. Τα αυτοκίνητά της δεν χαρακτηρίζονταν από αποδεκτή αισθητική και οι καλύτεροί της πελάτες ήταν Σουηδοί γιατροί των Η.Π.Α., που αισθάνονταν ασφαλείς μέσα σε ένα αυτοκίνητο της πατρίδος τους που θύμιζε... ασθενοφόρο. Το ίδιο και οι πελάτες τους!

Ο αριθμός όμως των πωλήσεων έπεφτε, μια και στην ίδια κατηγορία, και μάλιστα σε αισθητικά αποδεκτό σχήμα station-wagon, εισήλθαν BMW, Audi, Mercedes, με μεγαλύτερο κύρος στην... γειτονιά. Μετά από μια οριακή όμως αυτοκριτική, η Volvo τόσο εκτός όσο και εντός Ελλάδος αποφάσισε να προωθήσει όχι μόνο τα γνωστά της προσόντα («ασφάλεια, ασφάλεια, ασφάλεια»), αλλά και ό,τι περισσότερο ζητούσε η πελατεία της: Κομφόρ, επιδόσεις, design και πιο «γήινες» τιμές.

Η αλλαγή ήρθε συντομότερα απ ό,τι αναμενόταν, Απ την μια η εξαγορά της από την Ford και η χρήση κοινών ανταλλακτικών με άλλα προϊόντα του Ομίλου, και από την άλλη η προσπάθεια να... κατέβει ο μέσος όρος ηλικίας των πελατών της με πιο δελεαστικό «πακέτο», έπεισαν τους διστακτικούς και, το κυριότερο, την έβαλαν στον κατάλογο των επιλογών πελατών της «γερμανικής τριάδας».

Αυτά στο εξωτερικό. Στην ελληνική αγορά, η αντιπροσώπευση ανελήφθη από την μητρική εταιρεία με επί κεφαλής τον νεαρό Δανό κ. Peter Rask στην θέση του διευθ. συμβούλου και τον κ. Θανάση Κραβαρίτη στην θέση του δ/τού Marketing και Επικοινωνίας. Παράλληλα, έγινε αναδιάρθρωση του δικτύου σε πανελλήνια κλίμακα με την ανάθεση εμπορίας σε δυνατά ονόματα της αγοράς και έμφαση στην after sales υποστήριξη. Αποτέλεσμα ραγδαία και εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων μέσα σε έναν χρόνο πάνω από 250% και, το σπουδαιότερο, «μείωση» της πελατειακής ηλικίας. Το νέο S40 θα είναι το πιο προσιτό VOLVO για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ένα δείγμα σουηδικής τεχνολογίας και ασφάλειας με τιμές που θα αρχίζουν γύρω στα 20.000 ευρώ (1,6).

Γνωριμία: Η εξωτερική του εμφάνιση, έχει έντονη τη νέα ταυτότητα προϊόντων Volvo, εικόνα που οφείλεται στον ταλαντούχο designer του γκρουπ Βρετανό Peter Horburg. Το νέο S40 είναι πάντως κοντύτερο κατά 48 χιλ. απ το προηγούμενο μοντέλο, αλλά μακρύτερο και υψηλότερο, ενώ η διαρρύθμιση και οι χώροι του εσωτερικού του και των αποσκευών είναι σαφώς πιο άνετοι χάρι στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Ο πρόεδρος της Volvo άλλωστε, Hans-Olov Olsson, διευκρινίζει ότι: Λόγω της έλλειψης χώρου σταθμεύσεων, οι πελάτες ζητούν μικρότερα αυτοκίνητα, αλλά όταν πρόκειται για premium μοντέλα δεν παραχωρούν τίποτε από τα γνωρίσματά τους: άνεση, οδηγική ευχαρίστηση, τεχνολογία, εξοπλισμός, design και φυσικά από ένα Volvo απαιτούν Ασφάλεια. Έτσι, λοιπόν, φτιάξαμε το S40, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.





Σουηδικός χάλυβας με 4 διαβαθμίσεις σκληρότητας για ελεγχόμενη «υποχώρηση», εμπρόσθια δομή με πολλαπλές ζώνες παραμόρφωσης, έτσι ώστε η ισχύς του να είναι «επιεικής» στις συγκρούσεις με άλλα αυτοκίνητα αλλά και με πεζούς χάρις στην παντελή έλλειψη αιχμών. Στο εσωτερικό υπάρχει επίσης μια πληθώρα από συστήματα προστασίας επιβαινόντων, όπως πεταλιέρα, που περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμού στα πόδια, μπροστινά καθίσματα με σύστημα WHIPS, που περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμού στον αυχένα και την πλάτη, ενώ ο κινητήρας διαθέτει βάσεις και δομή, ώστε να μην εισέρχεται στην καμπίνα σε σύγκρουση. Φυσικά, η κολώνα του τιμονιού υποχωρεί, ενώ μια πλήρης ομάδα αερόσακκων τελευταίας γενιάς προφυλάσσει περιμετρικά όλους τους επιβάτες. Παράλληλα το σύστημα SHIPS μαζί με τους πλευρικούς αερόσακκους προστατεύει από την πλευρική σύγκρουση. Εντυπωσιακή στο σχεδιασμό και την σύλληψη είναι η πρωτότυπη κάθετη κονσόλα του S40 που αιωρείται στον χώρο μεταξύ του ταμπλώ και του λεβιέ ταχυτήτων σαν ορθογώνιο κάθισμα μοντέρνου Σουηδού designer, η βάση χειριστηρίου home cinema της Μπανγκ-Όλουφσεν. Η, κατά προτίμηση, αλουμινένια ή ξύλινη αυτή φλοίδα έχει ενσωματωμένο το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό, hands-free τηλέφωνο, σύστημα πλοήγησης πολλαπλών πληροφοριών και το σύστημα περιορισμού του φόρτου εργασίας του οδηγού IDIS (Intelligent Driver Information System) από εξωτερικές ενοχλήσεις (τηλέφωνα, οδικές πληροφορίες). Άλλα συστήματα που βοηθούν τον οδηγό να έχει πάντα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε επικίνδυνο δρόμο ή δυσμενείς καιρικές συνθήκες είναι τα DSTC, ESP, E.B.A. και φυσικά ABS.

http://diplomatia.gr/index.php?view=article&id=511
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 05 Μαρ 2011, 02:01

scandinavian έγραψε:Πάντως επειδή άκουσα ακόμα και ότι η Volvo παράγει αυτοκίνητα με τη Renault, προτείνω να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία είναι ανεξάρτητη από τη βιομηχανία φορτηγών που έχει εξαγοράσει τη Renault Trucks εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
H Volvo αυτοκινήτων ανήκει στη Ford αλλά είναι ανεξάρτητη εταιρεία.
Το εργοστάσιο παραγωγής των Volvo S80,XC90,XC70,V70 στη Torslanda, στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας:
Εικόνα
Το εργοστάσιο παραγωγής του Volvo C70 που ανήκει από κοινού στη Volvo Cars και στον οίκο Pininfarina στην Uddevala της Σουηδίας:
Εικόνα
Το εργοστάσιο παραγωγής τμημάτων των αμαξωμάτων των αυτοκινήτων της Volvo από σουηδικό χάλυβα στο Olofström της Σουηδίας:
Εικόνα
Το εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων της εταιρείας στο Skovde της Σουηδίας που παράγει τους κινητήρες 2.0T, 2.0D, 2.4, 2.4i, 2.5T (Τ5), 2.4D, 2.5D(D5), 3.0T (Τ6), 3.2, 4.4 V8
Εικόνα
Το εργοστάσιο παραγωγής αξόνων μετάδοσης κίνησης, δισκόφρενων και εξαρτημάτων σύνδεσης των διαφόρων μεταλλικών τμημάτων στο Floby της Σουηδίας:
Εικόνα
Το εργοστάσιο παραγωγής στο Köping σε συνεργασία με την Getrag για την παραγωγή μηχανικών και αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων, των πίσω αξόνων, τμημάτων του σασί και την εγκατάσταση 4κίνητων συστημάτων στα αυτοκίνητα Volvo.
Εικόνα
Το κέντρο ασφάλειας της Volvo στη Torslanda:
Εικόνα\
Το test track της Volvo στο Hällered της Σουηδίας:
http://www.youtube.com/watch?v=JuQupaoXQe0
Το εργοστάσιο κατασκευής των Volvo C30,S40,S60,V50,XC60 στη Γάνδη του Βελγίου:
Εικόνα

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... start=1980
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 08 Μαρ 2011, 07:44

Επειδή σίγουρα οι εποχές που ζούμε(παγκοσμιοποίηση) έχουν φέρει μεγάλες αλλαγές στις αυτοκινητοβιομηχανίες τα πράγματα σίγουρα δεν είναι όπως παλιά...
Πάντως σαν εμπειρία κάποιου που έχει αλλάξει 23 αυτοκίνητα σε 19 χρόνια (πολλά από αυτά σε premium κατηγορίες) μπορώ να σας πω ότι η συνολική εντύπωση που έχω αποκομίσει είναι ότι τα volvo (ειδικά στις πιο ψηλές κατηγορίες xc70,xc90,xc60 ) μου φαίνεται ότι σου δίνουν πολύ καλό value for money για αυτά που ψάχνει ένας μέσος οδηγός με μια ψιλοάνεση στην τσέπη (ασφάλεια,πολυτέλεια,χώροι,άνεση στην οδήγηση,εργονομία,καλές επιδόσεις,image) αν σκεφτείς ότι τα έχεις στη σχεδόν μισή τιμή από τον άμεσο ανταγωνισμό.Αυτό πάντως που μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση με το δικό μου v50 είναι η ποιότητα συναρμογής και τα πλαστικά του εσωτερικού.Αν μιλήσουμε βέβαια για τους μέχρι τώρα ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 1.6 και 1.8 των c30,s40,v50 τότε απλά έχω να πω ότι αποτελούν απλά εμπορικές κινήσεις και δεν ταιριάζουν καθόλου με όλο το προφίλ των volvo έτσι όπως τα θυμάμαι από πιτσιρικάς :!: :!: :!:
Πάντως πλέον δεν έχει καμία σημασία κατ'εμέ το που γίνεται η παραγωγή γιατί τα συστήματα ποιότητας και διαχείρισης που εφαρμόζουν όλες οι βιομηχανίες σε όλα τα προιόντα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για την ανάδειξη της ανθρώπινης ικανότητας και γνώσης ενός Σουηδού ή ενός Πακιστανού.
Αυτή βέβαια είναι μόνο η ταπεινή μου άποψη :lol: :lol: :lol:
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Μαρ 2011, 14:15

Volvo wins best stand at Geneva Motor Show

http://www.volvoblog.co.za/2011/03/23/v ... otor-show/
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 13 Απρ 2011, 21:26



S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 14 Απρ 2011, 07:48

http://www.sansimera.gr/articles/435
Σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, από τους πυλώνες του σουηδικού οικονομικού θαύματος.

Ιδρύθηκε στις 10 Αυγούστου 1926 από την επίσης σουηδική εταιρεία SKF, τη γνωστή και σήμερα κατασκευάστρια ρουλεμάν. Οκτώ μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 14 Απριλίου 1927 άρχισε την κατασκευαστική και εμπορική της δραστηριότητα, με το πρώτο αυτοκίνητο να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της στο Γκέτεμποργκ.

Αφορμή για την ίδρυση της «Βόλβο» στάθηκε ο θάνατος της γυναίκας του διευθυντή πωλήσεων της SKF σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Ο Ασάρ Γκαμπρίελσον ορκίστηκε ότι θα κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο με έμφαση στην ασφάλεια και μαζί με τον μηχανικό Γκούσταβ Λάρσον δημιούργησαν τη «Βόλβο», ως θυγατρική της SKF. Η νέα εταιρεία ονομάστηκε Volvo, που στα λατινικά σημαίνει ρολλάρω, κυλώ.
Το 1935 η «Βόλβο» εισήλθε στο χρηματιστήριο και η SKF αποφάσισε να πουλήσει τις μετοχές της. Η «Βόλβο» έγινε πολυμετοχική εταιρεία και πιστή στο δόγμα του ιδρυτή της είναι γνωστή εδώ και χρόνια για τα ποιοτικά, ακριβά και ασφαλή αυτοκίνητα που κατασκευάζει. Με τα χρόνια επεκτάθηκε και σε παρεμφερείς τομείς και σήμερα μεγάλο μέρος των εσόδων της προέρχεται από την παραγωγή λεωφορείων, φορτηγών, εκσκαπτικών μηχανημάτων, πολεμικού υλικού, εξαρτημάτων και μηχανών για πλοία και αεροπλάνα. Το 1999 ο κλάδος των αυτοκινήτων της «Βόλβο» εξαγοράσθηκε από την αμερικανική «Φορντ», επειδή λόγω του μεσαίου μεγέθους της δεν μπορούσε να αντέξει τον ανταγωνισμό.

Ο όμιλος της «Βόλβο» απασχολεί 100.000 εργαζόμενους (2007), με παραγωγική βάση σε 25 χώρες και παρουσία σε 185. Οι πωλήσεις της εταιρείας το 2007 ανήλθαν σε 30 τρισεκατομμύρια ευρώ. Μεγαλύτερος μέτοχος της «Βόλβο» είναι η Ρενό, με μερίδιο 22%, ενώ σημαντικά πακέτα μετοχών της κατέχουν διάφορα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά ταμεία.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 01 Αύγ 2011, 01:46

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=6187
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Volvo Car Corporation (Volvo Cars) το 2010
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Απρ 2012, 12:36

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3256
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 09 Απρ 2012, 12:24

Επενδύσεις 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την VOLVO

http://www.zougla.gr/automoto/article/e ... -sti-volvo
Συνέχισε και θα μείνεις...

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3256
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 05 Δεκ 2012, 13:32

Ανακοίνωση της VOLVO για 8,5 δις επένδυση με στόχο την κατασκευή νέων κινητήρων και καινοτόμων εφαρμογών.

http://www.zougla.gr/automoto/article/h ... 5-dis-evro
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό WER130 » 07 Δεκ 2012, 21:32

Η Volvo Car Corporation αποφάσισε να μειώσει την παραγωγή του εργοστασίου που βρίσκεται στο Gent του Βελγίου. Κατά πρώτο θα μειωθεί ο ρυθμός παραγωγής του εργοστασίου από 59 αυτοκίνητα την ώρα σε 54 και αυτό έχει σαν συνέπεια να απολυθούν 300 εργαζόμενο μέχρι το τέλος του 2012.

Στο Gent συναρμολογούνται τα S60, XC60, C30 και V40. Το εργοστάσιο προς το παρόν απασχολεί 5.200 άτομα όμως 300 θα χάσουν την εργασία τους λόγω της μείωση των πωλήσεων. «Είχαμε θετική τάση τα τελευταία χρόνια και το 2011 ήταν η χρονιά που σημειώσαμε ρεκόρ πωλήσεων. Τώρα βλέπουμε μία μικρή κάμψη της ζήτησης και πρέπει άμεσα να αναπροσαρμόσουμε την παραγωγή του εργοστασίου. Με βάση τα σημερινά δεδομένα της αγοράς, η ευελιξία είναι πολύ σημαντική στην αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Lars Wrebo, αντιπρόεδρος του τμήματος Παραγωγής της Volvo.

Πηγή www.gocar.gr
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό WER130 » 19 Δεκ 2012, 21:11

Σε συνέχεια της μειωμένης ζήτησης σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο η Volvo, σύμφωνα με τον νέο CEO της Hakan Samuuelsson, δεν αναμένει να αυξήσει τις πωλήσεις της μέσα στο 2013. Ο Samuelsson δήλωσε ότι λόγω της οικονομικής ύφεσης στην Ευρώπη, η Volvo προσδοκά να πουλήσει μέσα στο 2013 κοντά στις 400.000 με 410.000 αυτοκίνητα.

Το 2011, η Volvo είχε πουλήσει περίπου 450.000 αυτοκίνητα, ενώ το 2020, θέλει να πουλά 800.000 μονάδες ετησίως. Η Volvo δεν θα προβεί σε δραστικά μέτρα εξορθολογισμού των δαπανών ούτε προχωρήσει σε περαιτέρω περιορισμό του ανθρώπινου δυναμικού, αφού πλέον η Volvo έχει ελάχιστους εποχικούς εργαζόμενους σε Σουηδία και Βέλγιο.
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό WER130 » 09 Ιαν 2013, 14:48

Η Volvo έβγαλε Δελτίο Τύπου σχετικά με τις πωλήσεις γαι το 2012.

Σύνολο πωλήσεων 421.921 έναντι 449.255 το 2011 (-6.1%)

Οι 3 μεγαλύτερες αγορές ήταν:
ΗΠΑ 68.079
Σουηδία 51.832
Κίνα 41.989

Eλλάδα 1.380

Τα 3 πρώτα σε πωλήσεις ήταν:
XC60 106.203 (+9.3)
S60 64.746 (-5.5)
V60 53.037 (+6.5)

Tα κέρδη προ φόρων και τόκων για το α΄ 6μηνο 2012 ανήλθαν στα 239 MSEK (περίπου 28 εκατ ευρώ)
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό WER130 » 23 Φεβ 2013, 00:11

Volvo & Geely: ιδρύουν νέο ερευνητικό κέντρο στη Σουηδία

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=15114
Volvo S60 T3 MY2012

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3256
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 01 Μαρ 2013, 12:31

Ενδιαφέρον άρθρο από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα.

http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=260692
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1606
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 01 Μαρ 2013, 19:04

:applause :applause :applause :vow
Ετσι ακριβως!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1606
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 09 Απρ 2013, 09:45

Νέας τεχνολογίας diesel από τη Volvo
http://www.newsauto.gr/2013/04/08/%CE%B ... %B7-volvo/
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2136
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 27 Αύγ 2013, 07:47

http://www.capital.gr/auto/autoNews.asp?id=911
Η αναγέννηση της Volvo

συνέντευξη με τον Διευθυντή Marketing της Volvo Car Hellas, Αλέξανδρο Κωστήρογλου
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Οκτ 2013, 15:23

http://www.thepressproject.gr/article/4 ... Electrolux

Χιλιάδες απολύσεις σε Volvo και Electrolux
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1235
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό georgosk » 26 Αύγ 2014, 14:46

Η Volvo εγκαινιάζει την πρώτη στον κόσμο πίστα δοκιμών πλήρους κλίμακας για τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων της
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=16573
:applause :respect
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό panos89 » 27 Απρ 2015, 16:34

V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3256
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 01 Σεπ 2016, 14:10

Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
Αντώνης
T2
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Μαρ 2016, 13:24

Re: H αυτοκινητοβιομηχανία Volvo

Δημοσίευσηαπό Αντώνης » 27 Αύγ 2017, 20:08

Volvo: Σουηδικό αυτοκινητικό πάθος απο το 1920 (video)

Δείτε σε ένα όμορφο μεταφρασμένο βίντεο διάρκειας περίπου επτά λεπτών, την πορεία της Volvo στο πέρασμα των ετών.

http://www.newsauto.gr/specials/volvo-soudiko-aytokinitiko-pathos/
V40, Τ3, RDesing, AllCarTuning


Επιστροφή σε “Διαδικτυακός χώρος www.volvoclub.gr”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες