TUNING - Βελτιώσεις

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 20 Οκτ 2015, 18:11

OctaNios έγραψε:Polestar tuned . . . :-D

Καλορίζικο!
Πες μας εντυπώσεις;

OctaNios
T2
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 17 Οκτ 2014, 10:46

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό OctaNios » 21 Οκτ 2015, 11:49

Ευχαριστώ Μάρκο.
Πρώτη φορά με "επίσημο" πρόγραμμα και μου φάνηκε λίγο παράξενο στην αρχή (απογοητεύτηκα λίγο). Προφανώς ήθελε κάποια χιλιόμετρα για να "σεταριστεί" σωστά. Το αυτοκίνητο είναι πλέον αρκετά γραμμικό, χωρίς ξεσπάσματα, γεμάτο σε όλες τις στροφές με διαφορά, σε σχέση με πριν, ιδιαίτερα από τις 4000 στροφές και άνω. Δεν έχει τα χαρακτηριστικά των aftermarket προγραμμάτων, δεν έχει δηλαδή ιδιαίτερο "μπαμ" (δεν δίνει και ιδιαίτερα αυξημένη ροπή το συγκεκριμένο πρόγραμμα) δίνει περισσότερο αίσθηση δίλιτρου ατμοσφαιρικού μοτέρ.
Το εντυπωσιακό είναι ότι πρέπει να έχει και άλλα στοιχεία το πρόγραμμα της polestar, κάτι σαν γενικότερο update, μιας και αισθάνομαι να έχουν αλλάξει και άλλες παράμετροι στο αυτοκίνητο, όπως η ένταση του ήχου των parking sensors, η αίσθηση στις αλλαγές ταχυτήτων και άλλες λεπτομέρειες.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο, χαίρομαι να το οδηγώ.
Από την άλλη η κατανάλωση είναι όντως ανεπηρέαστη, παρά το γεγονός ότι τις πρώτες μέρες, προφανώς το πίεζα αρκετά.
Την ενημέρωση ότι έχεις πρόγραμμα της polestar την κάνεις μόνος σου κάνοντας register στο site της εταιρείας και εκείνοι σου στέλνουν ένα πακετάκι με διάφορα certificates και σηματάκια.
Το κόστος είναι υψηλό βέβαια, σώζεται κάπως με τις 6 άτοκες δόσεις.
Downsizing . . . (V40 T3 polestar)

ANGELOS91
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2013, 23:11

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό ANGELOS91 » 07 Νοέμ 2015, 22:07

Παιδιά επιδει διάβασα όλη την συζήτηση, συμπάσχω και εδώ και καιρό ψάχνω για μετατροπές (για το C30 ) Τ5 από ίδιο μοντέλο σαν το δικό μου πολύ δύσκολο να βρεις έτσι άρχισα και έψαχνα από S40 ή C70 που είναι ίδια σειρά.Βρήκα 2 ενδιαφέρον περιπτώσεις όπου και στις 2 έψαχνα κάποιον γνώστη πάνω στο θέμα των μετατροπών για να ρωτήσω αλλά κανείς δεν μπορούσε να μου απαντήσει ξεκάθαρα αν γίνεται αυτό που θέλω,όλοι μου έλεγαν δεν ξέρω σίγουρα πάρε και μια δεύτερη γνώμη από κάποιον άλλο και διάφορα ,έτσι λέω να πάω στην λύση του ligth turbo.μήπως όμως γνωρίζει κανείς κάποιον σχετικό πάνω στο θέμα των μετατροπών, θα θελα να σιγουρευτώ πριν κάνω κάποια κίνηση.Εσείς τι λέτε? :?:

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 09 Νοέμ 2015, 13:26

Έχω την εντύπωση ότι Τ5 & C30 δε βρέθηκαν ποτέ στη παραγωγή...
Κατά τα άλλα ίσως να μην έχεις διαλέξει και τη πιο κατάλληλη εταιρία για να προχωρήσεις με σοβαρές μετατροπές. Στη BMW πχ είναι κουκιά και ελιές.
Αν μπορείς δώστο και πάρτο έτοιμο σε πιο γρήγορη έκδοση ή κάτι άλλο.
“The most complicated skill is to be simple.”

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 09 Νοέμ 2015, 16:22

Philosopher έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι Τ5 & C30 δε βρέθηκαν ποτέ στη παραγωγή...

Σε Τ5 εβγαινε σε awd δεν εβγαινε το C30


ANGELOS91 έγραψε:Παιδιά επιδει διάβασα όλη την συζήτηση, συμπάσχω και εδώ και καιρό ψάχνω για μετατροπές (για το C30 ) Τ5 από ίδιο μοντέλο σαν το δικό μου πολύ δύσκολο να βρεις έτσι άρχισα και έψαχνα από S40 ή C70 που είναι ίδια σειρά.Βρήκα 2 ενδιαφέρον περιπτώσεις όπου και στις 2 έψαχνα κάποιον γνώστη πάνω στο θέμα των μετατροπών για να ρωτήσω αλλά κανείς δεν μπορούσε να μου απαντήσει ξεκάθαρα αν γίνεται αυτό που θέλω,όλοι μου έλεγαν δεν ξέρω σίγουρα πάρε και μια δεύτερη γνώμη από κάποιον άλλο και διάφορα ,έτσι λέω να πάω στην λύση του ligth turbo.μήπως όμως γνωρίζει κανείς κάποιον σχετικό πάνω στο θέμα των μετατροπών, θα θελα να σιγουρευτώ πριν κάνω κάποια κίνηση.Εσείς τι λέτε? :?:

Ο κινητηρας και το κιβωτιο μεταξυ S40-C30 T5 ειναι πρακτικα ιδια, επομενως αν βρισκεις απο S40, ταιριαζει. Καλυτερα ομως πουλα το δικο σου και παρε ενα Τ5 μτχ...Παιζει να σου βγει και πιο φθηνα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 15 Νοέμ 2015, 14:03

Ας μας πει κανενας που εχει βαλει προγραμμα σε V40 1.6 D2 εντυπωσεις....
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 18 Νοέμ 2015, 11:54

επισης αλλαγη στην διαμετρο του σωληνα απο καταλυτη και πισω με αλλο τελικο πχ απο 60 σε 65 θα ειχε διαφορα??

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 18 Νοέμ 2015, 13:05

v40CCz έγραψε:επισης αλλαγη στην διαμετρο του σωληνα απο καταλυτη και πισω με αλλο τελικο πχ απο 60 σε 65 θα ειχε διαφορα??

Αν μιλάς για diesel όχι τζάμπα θόρυβο θα βγάλει και τζάμπα τα χρήματα που θα κοστίσει.
Το κέρδος θα είναι πολύ μικρό σε σχέση με το κόστος.
Μόνο το remap και εισαι οκ.

mkleanthis
T2
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Δεκ 2015, 13:54
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mkleanthis » 27 Δεκ 2015, 01:54

Καλησπέρα, ειμαι νέος κάτοχος ενός V60 diesel 1.6 του 2012 με 94000χλμ
Μετα απο επικοινωνία με την chiptronic με απέτρεψαν για remap λόγω πολυπλοκότητας του εγκεφάλου και για chipbox γιατι δεν το έχουν ξαναδοκινασει σε συγκεκριμένο αμάξι/ κινητήρα.
Όποτε αποφάσισα να προχωρήσω μόνος μου σε αγορά και τοποθέτηση chipbox. Διάλεξα το Racechip απο Γερμανία καθώς φαίνεται σοβαρή εταιρία και γιατι το εχει δοκιμάσει και ένας συνάδελφος μου σε 2-3 αμαξια του και δεν είχε ποτε καποιο προβλημα. Έχουν τρεις τύπους 130€, 250€ και 480€. Διάλεξα το 250 γιατι φαίνεται πολυ καλύτερο ποιοτικά απο το φτηνό των 130€ και δεν εχει και μεγάλη διαφορά στην απόδοση με αυτό των 480€.
Η τοποθέτηση ειναι πολυ εύκολη και για κάποιον άσχετο, αλλα στη δίκη μου περίπτωση (V60 1.6) ειναι αρκετά δύσκολη γιατι η φυσά του common rail ειναι σε δυσπρόσιτο σημείο. (Με ενημέρωσαν πριν προχωρήσουν την παραγγελία ότι δεν ειναι εύκολο να τοποθετηθεί εκτος συνεργείου και με ρώτησαν αν θέλω σίγουρα να το παραγγείλω). Τελικά (επειδή εχω μακριά δάκτυλά) κατάφερα να το βαλω μόνος μου σε 10 λεπτά χωρις να χρειαστεί να αφαιρέσω κατι απο τη μηχανή για να φτάσω τη φύσα. Και γλίτωσα το κόστος του συνεργείου (ποιος ξέρει ποσά θα μου ζητάγανε...)
Πρώτη εντύπωση απο ολιγόλεπτη οδήγηση εντός Αθηνών απλά θετική... Το αμάξι έδειχνε απλά λιγο πιο γρήγορο.
Εδω να αναφέρω ότι το κουτάκι αυτό έρχεται προγραμματισμένο και σεταρισμενο απο την εταιρία ώστε να εχει κάποια μίνιμουμ απόδοση σε ισχύ και μάξιμουμ μείωση σε κατανάλωση. Απο εκεί και πέρα εχει μεσα στο κουτί δυο διακοπτακια τα οποία μπορεις εσυ να τα πειράζεις ώστε να βρεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.
Όποτε καθώς ήθελα κατι παραπάνω είπα να ανοίξω το κουτί και να αρχίσω το παιχνίδι. Ανέβασα και τα δυο διακοπτακια 2 σκάλες πανω (σύνολο εχει καμια δεκαριά σκάλες). Αποτέλεσμα........άλλο αμάξι!!! Αρπάζει πολυ πιο γρήγορα σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών. (Σε λογικά πλαίσια πάντα, 1600 κυβικά ειναι... μην ξεχνιόμαστε)
Αυριο θα το ανεβάσω άλλες δυο σκάλες και λογικά θα εχω το τέλειο αποτέλεσμα, απο πλευράς απόδοσης. (Δεν θα δοκιμάσω παραπάνω γιατι δεν νομίζω ότι ειναι και ότι καλύτερο μακροχρόνια να ζορίζεται στο φουλ η μηχανή). Απο πλευράς κατανάλωσης δεν μπορώ να σας πω καθότι δεν εχω κανει χλμ. θα σας ενημερώσω τις επόμενες 1-2 βδομαδες που θα βγω εκτος Αθηνών.
ΥΓ
(Αν υπαρχει κάποιος που εχει βάλει το ίδιο ας μου στείλει μήνυμα για να συγκρίνουμε τις ρυθμίσεις)
Εκ των υστερών έμαθα ότι υπαρχει καποιο συνεργείο στην Αθήνα που πουλάει το συγκεκριμένο μηχάνημα και το τοποθετεί κιόλας, βέβαια εξειδικεύονται σε VW, Seat και όχι Volvo, αλλα αν θέλει καποιος ας μου στείλει pm να του πω ποιο ειναι.
Volvo V60 drive 1.6 diesel (2012)

laios777
T2
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2013, 23:58
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό laios777 » 27 Δεκ 2015, 20:33

mkleanthis έγραψε:Καλησπέρα, ειμαι νέος κάτοχος ενός V60 diesel 1.6 του 2012 με 94000χλμ
Μετα απο επικοινωνία με την chiptronic με απέτρεψαν για remap λόγω πολυπλοκότητας του εγκεφάλου και για chipbox γιατι δεν το έχουν ξαναδοκινασει σε συγκεκριμένο αμάξι/ κινητήρα.
Όποτε αποφάσισα να προχωρήσω μόνος μου σε αγορά και τοποθέτηση chipbox. Διάλεξα το Racechip απο Γερμανία καθώς φαίνεται σοβαρή εταιρία και γιατι το εχει δοκιμάσει και ένας συνάδελφος μου σε 2-3 αμαξια του και δεν είχε ποτε καποιο προβλημα. Έχουν τρεις τύπους 130€, 250€ και 480€. Διάλεξα το 250 γιατι φαίνεται πολυ καλύτερο ποιοτικά απο το φτηνό των 130€ και δεν εχει και μεγάλη διαφορά στην απόδοση με αυτό των 480€.
Η τοποθέτηση ειναι πολυ εύκολη και για κάποιον άσχετο, αλλα στη δίκη μου περίπτωση (V60 1.6) ειναι αρκετά δύσκολη γιατι η φυσά του common rail ειναι σε δυσπρόσιτο σημείο. (Με ενημέρωσαν πριν προχωρήσουν την παραγγελία ότι δεν ειναι εύκολο να τοποθετηθεί εκτος συνεργείου και με ρώτησαν αν θέλω σίγουρα να το παραγγείλω). Τελικά (επειδή εχω μακριά δάκτυλά) κατάφερα να το βαλω μόνος μου σε 10 λεπτά χωρις να χρειαστεί να αφαιρέσω κατι απο τη μηχανή για να φτάσω τη φύσα. Και γλίτωσα το κόστος του συνεργείου (ποιος ξέρει ποσά θα μου ζητάγανε...)
Πρώτη εντύπωση απο ολιγόλεπτη οδήγηση εντός Αθηνών απλά θετική... Το αμάξι έδειχνε απλά λιγο πιο γρήγορο.
Εδω να αναφέρω ότι το κουτάκι αυτό έρχεται προγραμματισμένο και σεταρισμενο απο την εταιρία ώστε να εχει κάποια μίνιμουμ απόδοση σε ισχύ και μάξιμουμ μείωση σε κατανάλωση. Απο εκεί και πέρα εχει μεσα στο κουτί δυο διακοπτακια τα οποία μπορεις εσυ να τα πειράζεις ώστε να βρεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.
Όποτε καθώς ήθελα κατι παραπάνω είπα να ανοίξω το κουτί και να αρχίσω το παιχνίδι. Ανέβασα και τα δυο διακοπτακια 2 σκάλες πανω (σύνολο εχει καμια δεκαριά σκάλες). Αποτέλεσμα........άλλο αμάξι!!! Αρπάζει πολυ πιο γρήγορα σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών. (Σε λογικά πλαίσια πάντα, 1600 κυβικά ειναι... μην ξεχνιόμαστε)
Αυριο θα το ανεβάσω άλλες δυο σκάλες και λογικά θα εχω το τέλειο αποτέλεσμα, απο πλευράς απόδοσης. (Δεν θα δοκιμάσω παραπάνω γιατι δεν νομίζω ότι ειναι και ότι καλύτερο μακροχρόνια να ζορίζεται στο φουλ η μηχανή). Απο πλευράς κατανάλωσης δεν μπορώ να σας πω καθότι δεν εχω κανει χλμ. θα σας ενημερώσω τις επόμενες 1-2 βδομαδες που θα βγω εκτος Αθηνών.
ΥΓ
(Αν υπαρχει κάποιος που εχει βάλει το ίδιο ας μου στείλει μήνυμα για να συγκρίνουμε τις ρυθμίσεις)
Εκ των υστερών έμαθα ότι υπαρχει καποιο συνεργείο στην Αθήνα που πουλάει το συγκεκριμένο μηχάνημα και το τοποθετεί κιόλας, βέβαια εξειδικεύονται σε VW, Seat και όχι Volvo, αλλα αν θέλει καποιος ας μου στείλει pm να του πω ποιο ειναι.


απο ρυπους μετα την εγκατασταση του κιτ, πως ειναι τα πραγματα?
v40 D2 MOMENTUM

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 27 Δεκ 2015, 22:23

laios777 έγραψε:απο ρυπους μετα την εγκατασταση του κιτ, πως ειναι τα πραγματα?

Δεν υπαρχει θεμα με ρυπους.
Δεν φαινεται τιποτα, θα το καταλαβει οταν "σκασει" το DPF... :q
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

mkleanthis
T2
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Δεκ 2015, 13:54
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mkleanthis » 27 Δεκ 2015, 23:32

Αν εννοείς με τους "ρύπους" αν βγάζει καπνά απο την εξάτμιση, όχι δεν βγάζει τίποτα.
Τωρα το DPF ποτε θα "σκάσει" κανεις δεν ξέρει, άλλοι μου λενε πολυ σύντομα, άλλοι ότι δεν πρόκειται να πάθει τίποτα. Θα δείξει... το πολυ πολυ να το βγάλω μια ωρα αρχύτερα.
Πάντως σημερα το αμάξι, μετα απο 300χλμ ταξίδι κυρίως σε εθνική οδό, αλλα και επαρχιακό δρόμο ήταν πραγματικά άλλο αμάξι! (Να επαναλάβω ότι μιλάω σε λογικά πλαίσια πάντα, 1.6cc ειναι άλλωστε)
Volvo V60 drive 1.6 diesel (2012)

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 28 Δεκ 2015, 18:16

Μπορει καποιος να μου πει καποιο καταστημα Αθηνα για να παρω ενα φιλτρο ελευθερας ΚΝ να βαλω εις το μαμισιο φιλτροκουτι?Ευχαριστω! :applause
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 28 Δεκ 2015, 18:52

v40CCz έγραψε:Μπορει καποιος να μου πει καποιο καταστημα Αθηνα για να παρω ενα φιλτρο ελευθερας ΚΝ να βαλω εις το μαμισιο φιλτροκουτι?Ευχαριστω! :applause

Pancar shop
Ή eBay

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 29 Δεκ 2015, 17:05

Μολις ετοποθετηθειν το πανελ φιλτρο της ΚΝ εις το μαμα φιλτροκουτι...Η αληθεια ειναι οτι δεν περημενα τοσο μεγαλη διαφορα(σε σχεση με ατμοσφαιρικο που ειχα παλια με πανελ κι αυτο ΚΝ)Σταματησανε και κατι ελαχιστα σκορτσαρησματα που εκανε στις πολυ χαμηλες στροφες!
Παντως παιδακια αν το παρατηρησετε καλα το φιλτρο μας στην ουσια ειναι σαν μιαν φιλτροχοανη μεσα σε φιλτροκουτι
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
SeraV60
T2
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 06 Αύγ 2012, 15:38
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, Ι.Π. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό SeraV60 » 29 Δεκ 2015, 20:22

Ωραιος!!! Τελικα απο που το πηρες?το τοποθετησες μονος σου?το Ε-2993 εβαλες?
VOLVO S60 D4 Summum Vibrant Copper 2013-today
VOLVO V40 CROSS COUNTRY D2 Livstyl Powershift Osmium Grey 2015-today

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 29 Δεκ 2015, 22:34

Απο toxicperformance Αθηνα Ε 2993 εβαλα μου το βαλανε οι μαγκες στο μαγαζι :applause
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Δεκ 2015, 23:07

v40CCz έγραψε:Παντως παιδακια αν το παρατηρησετε καλα το φιλτρο μας στην ουσια ειναι σαν μιαν φιλτροχοανη μεσα σε φιλτροκουτι

Και αν βρεις και βάλεις από το RS θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα χωρίς κόψε ράψε.

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 29 Δεκ 2015, 23:50

Προγραμμα που θα βρουμε τωρα που μας εχουν κλασει ολοι...χαχχααχχαχα :applause
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 29 Δεκ 2015, 23:57

v40CCz έγραψε:Προγραμμα που θα βρουμε τωρα που μας εχουν κλασει ολοι...χαχχααχχαχα :applause

Προφανως δεν εχεις διαβασει τα ολα τα ποστ!
Προγραμμα οτι ωρα θες!
Στειλε pm.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 30 Δεκ 2015, 00:29

v40CCz έγραψε:Προγραμμα που θα βρουμε τωρα που μας εχουν κλασει ολοι...χαχχααχχαχα :applause

Αν είσαι μετά το 14 πουθενά προς το παρόν

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 30 Δεκ 2015, 00:39

γι αυτο το ειπα....ουτε καν 14...15 ειμαι :cry:
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
zuperman
T2
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 18:15

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό zuperman » 09 Ιαν 2016, 18:01

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά...
Γνωρίζει κανείς αν το K&N 33-2388 κάνει για XC60 MY13 D4 FWD 163PS?
Αξίζει να αλλάξω το εργοστασιακό? Θα εχεί διαφορά?

Ευχαριστώ... :applause :applause
XC60 MY13 D4 AUTO MOMENTUM

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 09 Ιαν 2016, 19:25

Αν θυμαμε καλα αυτος ειναι ο κωδικος.
Μεσα στο site της K&N εχει μηχανη αναζητησεις βαση μοντελου!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 12 Ιαν 2016, 15:12

http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/ ... ss-country σασμαν απο cross coyntry για καλυτερες επιδοσεις!το ειχα διαβασει και σε ξενο φορουμ πως το κρος καντρυ εχει κοντυτερο σασμαν και καλυτερες επιδοσεις(0-100 0.7 δλ πιο γρηγορο)
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 12 Ιαν 2016, 15:15

http://www.zeperfs.com/en/fiche4346-volvo-v40-d2.htm οι μετρησεις του D2(οχι κρος καντρυ)0-100 11.5 και οχι 12.3 που ανακοινωνει η βολβο!
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 12 Ιαν 2016, 18:54

v40CCz έγραψε:http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/volvo-v40-d2-cross-country σασμαν απο cross coyntry για καλυτερες επιδοσεις!το ειχα διαβασει και σε ξενο φορουμ πως το κρος καντρυ εχει κοντυτερο σασμαν και καλυτερες επιδοσεις(0-100 0.7 δλ πιο γρηγορο)

Ξερεις ομως οτι το κοντυτερο σαζμαν εκτος απο καλυτερες επιταχυνσεις εχεις μικροτερη τελικη και μεγαλυτερη καταναλωση.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 12 Ιαν 2016, 18:59

Τελικη τι να την κανεις αφου πανω απο 199 δεν πανε...οσο για την καταναλωση να παει 0,5 παραπανω και πολυ λεω
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 12 Ιαν 2016, 19:31

v40CCz έγραψε:Τελικη τι να την κανεις αφου πανω απο 199 δεν πανε...οσο για την καταναλωση να παει 0,5 παραπανω και πολυ λεω

Ψηνεσαι για σαζμαν δηλαδή ε;
Και πόσο στοιχίζει το πακέτο;

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 12 Ιαν 2016, 19:51

εχω cross country!! :lol: για τους υπολοιπους το λεω!και ολο αυτο το ψαξιμο το ειχα ρηξει για οντας κατοχος fiesta mk6 1600 S με το κοντο σασμαν ειχε πολυ καλες ρεμπριζ(αργοτερα τουρμπιστηκε)και εκανα τεστ ντραιβ το v40 πριν το παρω με σκοπο να ξενερωνα οτι ειναι πιο αργο απ την φιεσταρα αλλα προς εκπληξη μου μου φανηκε πιο γρηγορο http://www.zeperfs.com/en/duel4346-618.htm οριστε και για του λογου το αληθες...δυστηχως το σαιτ αυτο δεν εχει το cross coyntry αλλα ειναι αντιπροσωπευτικο!
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 20 Ιαν 2016, 11:14

Γνωριζει μηπως καποιος ποιας εταιρειας ειναι ο εγκεφαλος που φορανε τα V40 1.6D2 2015 μοντελα??
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 21 Ιαν 2016, 09:47

unlimited exelixis εχει προγραμμα για D2 του 15 μοντελα πηγα χτες απο κει κερδος 20-25 αλογατα τιμη 500 αν παμε πολλοι κοβει τιμη.
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό themis » 21 Ιαν 2016, 10:20

v40CCz έγραψε:unlimited exelixis εχει προγραμμα για D2 του 15 μοντελα πηγα χτες απο κει κερδος 20-25 αλογατα τιμη 500 αν παμε πολλοι κοβει τιμη.


Αυτά είναι καλά νέα
Remap κάνει η παράλληλο;
Τον ρώτησες αν έχει κάνει κι άλλα v40;
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 21 Ιαν 2016, 12:31

v40CCz έγραψε:http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/volvo-v40-d2-cross-country σασμαν απο cross coyntry για καλυτερες επιδοσεις!το ειχα διαβασει και σε ξενο φορουμ πως το κρος καντρυ εχει κοντυτερο σασμαν και καλυτερες επιδοσεις(0-100 0.7 δλ πιο γρηγορο)

Οι σχεσεις ειναι ακριβως ιδιες και στις δυο εκδοσεις. Η τελικη σχεση μεταδοσης αλλαζει απο 3.35 σε 3.61
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 21 Ιαν 2016, 13:29

themis έγραψε:
v40CCz έγραψε:unlimited exelixis εχει προγραμμα για D2 του 15 μοντελα πηγα χτες απο κει κερδος 20-25 αλογατα τιμη 500 αν παμε πολλοι κοβει τιμη.


Αυτά είναι καλά νέα
Remap κάνει η παράλληλο;
Τον ρώτησες αν έχει κάνει κι άλλα v40;

Remap κανει ουτε βγζει εγκεφαλο εξω και τετοια...δεν τονε ρωτησα αν εχει κανει αλλα
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 10 Μαρ 2016, 16:27

v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό themis » 10 Μαρ 2016, 16:31

Έκανες κάτι τελικά με Unlimited Exelixis?
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 10 Μαρ 2016, 19:58

v40CCz έγραψε:http://en.bsr.se/tuning-kits/t/2952

900€ ??? :doh :dizzy
Και πρεπει να στειλεις τον εγκεφαλο εκει?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 10 Μαρ 2016, 20:18

Ακομα δε κανα τιποτα!πηρα τηλ το εκπροσωπο της μπι εσ αρρρ εδω και μου ειπε σε κανα 6μηνο θα το εχουν και ελλαδα μολις τους στειλουν το ξεκλειδωμα του εγκεφαλου κατι τετοιο
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 26 Μαρ 2016, 15:54

Σκεφτομαι να αλλαξω εξατμισονι στο βολβο(v40 cc d2)το κακο ειναι οτι εχω τον προφυλακτηρα του cc που δεν εχει τις εγκοπες για τις αποληξεις...αρα πρεπει να μπουν καπως για να μην φαινεται καγκουρια(σκεφτομαι για παραληλογραμμες σαν του cc με τις αποληξεις)κανα καλο εξατμησα(για ντιζελ)αθηνα ξερει κανεις?
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1967
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μαρ 2016, 14:02

v40CCz έγραψε:Σκεφτομαι να αλλαξω εξατμισονι στο βολβο(v40 cc d2)το κακο ειναι οτι εχω τον προφυλακτηρα του cc που δεν εχει τις εγκοπες για τις αποληξεις...αρα πρεπει να μπουν καπως για να μην φαινεται καγκουρια(σκεφτομαι για παραληλογραμμες σαν του cc με τις αποληξεις)κανα καλο εξατμησα(για ντιζελ)αθηνα ξερει κανεις?

Μπορείς να αλλάξεις το difuser και να βάλεις 2πλο ή και του R αν θέλεις αλλά απότι θυμάμαι στο diesel δεν θα κερδίσεις κάτι γιατί πρέπει να αλλάξεις μόνο τελικό.
Για πρόγραμμα κάντε λίγη υπομονή...

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό themis » 27 Μαρ 2016, 20:49

mco έγραψε:Για πρόγραμμα κάντε λίγη υπομονή...


Ώπα.... Ξέρεις κάτι;;;
V40 CC, D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 05 Μάιος 2016, 15:36

καλησπερα!ξερει καποιος να μου πει τι εγκεφαλο φορανε τα V40 D2 2014 και μετα μοντελα??
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1585
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 28 Ιουν 2016, 18:25

AkrivosS40 έγραψε:Δηλαδη με φιλτρο και ενα προγραμματακι θα καιει πολυ περισσοτερο; Αξιζει τον κοπο;

Οχι δεν θα καει περισοτερο, αν το πηγαινεις νορμαλ οπως τωρα, μαλλον θα καιει λιγοτερο.
Μην φανταστης τιποτα τρελο 0,5 λ/100χλμ περιπου λιγοτερο.
Αν τωρα ολα αυτα (τα αλογα παλια και νεα) θελεις να τρεχουν στην "τσιτα"...
Ε, πρεπει να φανε για να τρεξουν!
Τιμη, υπολογισε 400 - 450€ και τα δυο μαζι.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

AkrivosS40
T2
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 26 Ιουν 2016, 18:34

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό AkrivosS40 » 28 Ιουν 2016, 18:51

Φιλε Θανο, φιλικα παντα μου φαινεται τα παραλες..!
Εβγαλα το φιλτρο εξω και το αμαξι κοπαναγε μεγαλη διαφορα οποτε με εξατμιση και προγραμμα και φιλτρο θα πηγαινει παρα πολυ καλυτερα και χωρις να ζοριστει..
Προγραμμα αν πανε ολα καλα με ενα 150αρι εχω καθαρισει πιστευω.. εξατμιση 150 και φιλτρο αντε μεχρι 70
συνολο 400 το πολυ!!


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες