βαλβολίνες

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Andreas2015
T2
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2015, 15:17
Τοποθεσία: Αθήνα

βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό Andreas2015 » 05 Μάιος 2015, 13:13

Καλησπέρα σας,
θα πάω αύριο το αυτοκίνητο για service κι επειδή έχει περάσει τα 80000 χλμ ρώτησα τον μηχανικό αν θ αλλάξουμε βαλβολίνες.
Δεν τον είδα πολύ σίγουρο για το αν χρειάζεται ή όχι.
εσείς στα πόσα χιλιόμετρα έχετε αλλάξει πρώτη φορά;

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3331
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 05 Μάιος 2015, 13:39

Andreas2015 έγραψε:Καλησπέρα σας,
θα πάω αύριο το αυτοκίνητο για service κι επειδή έχει περάσει τα 80000 χλμ ρώτησα τον μηχανικό αν θ αλλάξουμε βαλβολίνες.
Δεν τον είδα πολύ σίγουρο για το αν χρειάζεται ή όχι.
εσείς στα πόσα χιλιόμετρα έχετε αλλάξει πρώτη φορά;

Θεωρητικά μιλώντας πάντα, σύμφωνα λοιπόν με τη VOLVO οι βαλβολίνες είναι εφ' όρου ζωής και δεν χρειάζονται ποτέ αλλαγή. :whistling
Αμ δε... οι βαλβολίνες είναι στην ουσία λαδάκι,πολύ πιο παχύρευστο βέβαια από αυτό της μηχανής (75W-90), οπότε σίγουρα με τη χρήση χαλάει/καίγεται και αυτό, ιδιαίτερα εάν κινείσαι μέσα σε πόλη, με πιο συχνές αλλαγές ταχυτήτων κ.ο.κ.
Στο δικό μου C30 άλλαξα στις 80000 χλμ και πραγματικά όταν βγήκε η τάπα και χύθηκαν οι βαλβολίνες, εκτός του ότι είχαν γίνει σαν νερό ρευστές, μύριζαν καμμένο. Καλό θα ήταν όπου να' ναι να αλλάξεις, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Να ξέρεις ότι για να βγούν τελείως οι παλιές από μέσα, χρειάζεται σύριγγα, καθώς δεν υπάρχει τάπα για πλήρες άδειασμά τους. Στο δικό μου, βγήκε η πάνω τάπα, και στην ουσία χύθηκε έξω το μεγαλύτερο ποσοστό των παλιών. Δεν έβαλα μέσα σύριγγα, σου προτείνω να μην το κάνεις ούτε κι εσύ.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 05 Μάιος 2015, 14:43

Κι εγω τις αλλαξα...καθε 80Κ εμπειρικα καλα ειναι. Δυστυχως δεν ειχα κρατησει δειγμα για αναλυση ωστε να δω την πραγματικη κατασταση. Προς γενικη ενημερωση του Μ66 εχει ταπα αποστραγγισης.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
kotsion
T2
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 11 Οκτ 2013, 22:03

Re: βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό kotsion » 05 Μάιος 2015, 17:47

να τις αλλάξεις είναι αστείο το κόστος και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
s40 1.6 2008 summum

Andreas2015
T2
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2015, 15:17
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό Andreas2015 » 06 Μάιος 2015, 00:09

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Θα τις αλλάξω οπωσδήποτε.
Αυτά τα...για πάντα δεν τα καταλαβαίνω...
ειδικά όταν μιλάμε γι αναλώσιμα κινούμενων μερών.
Προφανώς η χρήση στην Σουηδία ή σε άλλες Ευρωπαικές χωρές περιέχει λιγότερη οδήγηση σε μποτιλιάρισμα όπου οι αλλαγές πρώτης δευτέρας είναι ο κανόνας.

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 06 Μάιος 2015, 10:41

Καμια σχεση με τη χρηση...καθαρο μαρκετινγκ το βρισκω. Σου λεει ας αντεξει μεχρι να το πεταξεις (μ.ο 8-10 χρονια) και δεν θα σου φαινονται και τα σερβις πιο φθηνα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Gkor, Kostas244 και 19 επισκέπτες