Φρένα
Φρένα
Όχι, ότι χρειάζομαι τακάκια ... αλλά ....
όταν θα έρθει η ώρα, λέω να βάλω κάτι πιο καλό, πχ ferodoDS2500, σωληνάκια αεροπορικού τύπου και υγρά φρένων DOT 5.1 .
έχει δοκιμάσει κανείς κάτι από τα παραπάνω ? εντυπώσεις ?
όταν θα έρθει η ώρα, λέω να βάλω κάτι πιο καλό, πχ ferodoDS2500, σωληνάκια αεροπορικού τύπου και υγρά φρένων DOT 5.1 .
έχει δοκιμάσει κανείς κάτι από τα παραπάνω ? εντυπώσεις ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
ferodoDS2500 είχα βάλει και δεν έμεινα ευχαριστημένος.
Αλλά γενικά και στα forums (evo, sti) δεν γράφουν και τίποτα καλό γι’ αυτά.
Αλλά γενικά και στα forums (evo, sti) δεν γράφουν και τίποτα καλό γι’ αυτά.
NA (Natural Aspiration) = Never Ending Turbo Lag
Re: Φρένα
Αποψη μου: δεν πειράζουμε ποτε οτιδηποτε εχει να κανει με το κύκλωμα/σύστημα των φρενων.
Αλλωστε τα μπροστινα τακακια της σειρας c30/s40/v50 ειναι της Galfer και τα πίσω της Ferodo.
Tα original της volvo στο μπλε κουτι ειναι μια χαρα. Και απο αποδοση και απο μακροζωια.
Αλλωστε τα μπροστινα τακακια της σειρας c30/s40/v50 ειναι της Galfer και τα πίσω της Ferodo.
Tα original της volvo στο μπλε κουτι ειναι μια χαρα. Και απο αποδοση και απο μακροζωια.
Re: Φρένα
kkkostas έγραψε:Αποψη μου: δεν πειράζουμε ποτε οτιδηποτε εχει να κανει με το κύκλωμα/σύστημα των φρενων.
Αλλωστε τα μπροστινα τακακια της σειρας c30/s40/v50 ειναι της Galfer και τα πίσω της Ferodo.
Tα original της volvo στο μπλε κουτι ειναι μια χαρα. Και απο αποδοση και απο μακροζωια.
Τα δικα μου ειναι Ferodo και τα μπροστα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: Φρένα
μέχρι τώρα, δεν έχω μείνει από φρένα (οδηγώντας προσεκτικά, κατεβαίνοντας βουνά), αλλά δεν μπορώ να πω, ότι μου εμπνέουν και μεγάλη σιγουριά. Όταν αλλάξω τα απαράδεκτα pirelli P7 με κάτι πιο σοβαρό, θα δω τι θα κάνω και με τα φρένα. Δεν σκέφτομαι να αλλάξω πιο μεγάλους δίσκους ή δαγκάνες, αλλαγή τρόμπας/σεβρό κτλ, μιας και θα μεγαλώσει και το αναρτόμενο βάρος και μπορεί να μην χωράνε καν στις 16ρες (τα Τ5 που τα πούλαγαν με 16ρες τι διαμέτρου δίσκους είχαν ?
), αλλά να ξεκινήσω με κάτι πιο απλό.
1. Να βάλω υγρά φρένων motul RBF600 dot4 ή κάποιο Dot 5.1
2. Σωληνάκια αεροπορικού τύπου, μήπως και χάσω αυτή την σπογγώδη αίσθηση του πεντάλ
3. Τέλος, κάποιο ποιο σκληρό τακάκι.
Το υγρό φρένων είναι στο ίδιο κύκλωμα με τον υδραυλικό συμπλέκτη ?
Πόσα λτ είναι το κύκλωμα φρένων στα S40/V50 1.8lt ?

1. Να βάλω υγρά φρένων motul RBF600 dot4 ή κάποιο Dot 5.1
2. Σωληνάκια αεροπορικού τύπου, μήπως και χάσω αυτή την σπογγώδη αίσθηση του πεντάλ
3. Τέλος, κάποιο ποιο σκληρό τακάκι.
Το υγρό φρένων είναι στο ίδιο κύκλωμα με τον υδραυλικό συμπλέκτη ?
Πόσα λτ είναι το κύκλωμα φρένων στα S40/V50 1.8lt ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
Οι διαστασεις των φρενων εχουν ως εξης:
1.6/1.8/2.0/1.6D 15" - 280
2.4i/T5/2.0D 16" - 305
Τ5 AWD/D5 16.5" - 320 (φαινεται απο τις δαγκανες οι οποιες ειναι μεγαλυτερες).
Σε ολες τις εκδοσεις τα πισω ειναι 280.
Η χωρητικοτητα του συστηματος σε ολες τις εκδοσεις (!) 0.6 λιτρα DOT 4+, και επειδη δεν υπαρχουν στοιχεια για την χωρητικοτητα του συμπλεκτη, μαλλον ειναι στο ιδιο κυκλωμα.
1.6/1.8/2.0/1.6D 15" - 280
2.4i/T5/2.0D 16" - 305
Τ5 AWD/D5 16.5" - 320 (φαινεται απο τις δαγκανες οι οποιες ειναι μεγαλυτερες).
Σε ολες τις εκδοσεις τα πισω ειναι 280.
Η χωρητικοτητα του συστηματος σε ολες τις εκδοσεις (!) 0.6 λιτρα DOT 4+, και επειδη δεν υπαρχουν στοιχεια για την χωρητικοτητα του συμπλεκτη, μαλλον ειναι στο ιδιο κυκλωμα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: Φρένα
VolvoZeus έγραψε:Οι διαστασεις των φρενων εχουν ως εξης:
Σε ολες τις εκδοσεις τα πισω ειναι 280.
solid ή αεριζόμενη δισκόπλακα?
VolvoZeus έγραψε:Η χωρητικοτητα του συστηματος σε ολες τις εκδοσεις (!) 0.6 λιτρα DOT 4+, και επειδη δεν υπαρχουν στοιχεια για την χωρητικοτητα του συμπλεκτη, μαλλον ειναι στο ιδιο κυκλωμα.
μπα δεν νομίζω να υπάρχει αυτοκίνητο έτσι..
NA (Natural Aspiration) = Never Ending Turbo Lag
Re: Φρένα
Danilis έγραψε:VolvoZeus έγραψε:Οι διαστασεις των φρενων εχουν ως εξης:
Σε ολες τις εκδοσεις τα πισω ειναι 280.
solid ή αεριζόμενη δισκόπλακα?
Οι πισω solid..
Danilis έγραψε:VolvoZeus έγραψε:Η χωρητικοτητα του συστηματος σε ολες τις εκδοσεις (!) 0.6 λιτρα DOT 4+, και επειδη δεν υπαρχουν στοιχεια για την χωρητικοτητα του συμπλεκτη, μαλλον ειναι στο ιδιο κυκλωμα.
μπα δεν νομίζω να υπάρχει αυτοκίνητο έτσι..
Απ' οτι βλεπω το ιδιο ισχυει και στο προηγουμενο S40.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: Φρένα
Φρένα
. Μέχρι τώρα όπως είχα γράψει και πιο πάνω δεν μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ ικανοποιημένος με τα φρένα του V50, αλλά γενικά μιας και δεν τα πολυ-χρησιμοποιώ
οκ δεν είχα δώσει πολύ σημασία. Σήμερα όμως, σε μια κατάβαση Διονύσου "αεροπορία" και αφού έκανα πλάκα σε μια slk μέχρι να με κόψει ο κόφτης του δεξιού καθίσματος, μετά από επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα ... το πεντάλ άρχισε να αποκτά μια σπογγώδη αίσθηση, σαν να είχε πολύ αέρα το σύστημα και το πεντάλ άρχισε να κατεβαίνει αρκετά κάτω. Φτάνοντας μάκρη έλεγξα την στάθμη του υγρού φρένων και είναι στο ΜΙΝ
το περίεργο είναι, ότι το τακάκι μετά από 18.000χλμ είναι πολύ πάνω από την μέση. Ελπίζω να μην έχει καμιά διαρροή το σύστημα. Θα πάει για έλεγχο.



"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
τα τακάκια τα αλλάζεις όταν έχουν φθαρεί, δεν έχει να κάνει με το πόσα χλμ έχεις κάνει ή πόσα χρόνια τα έχεις.
Σχετικά με το V50 μου τώρα ... η διάγνωση του μπαμπά
είναι ότι από κάπου χάνει υγρά .... του το έδωσα λοιπόν πακέτο να το πάει από εβδομάδα Autopoint να δούμε τι είναι (συνταξιούχος γαρ).
Σχετικά με το V50 μου τώρα ... η διάγνωση του μπαμπά

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
johnkyr έγραψε:Φρένα. Μέχρι τώρα όπως είχα γράψει και πιο πάνω δεν μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ ικανοποιημένος με τα φρένα του V50, αλλά γενικά μιας και δεν τα πολυ-χρησιμοποιώ
οκ δεν είχα δώσει πολύ σημασία. Σήμερα όμως, σε μια κατάβαση Διονύσου "αεροπορία" και αφού έκανα πλάκα σε μια slk μέχρι να με κόψει ο κόφτης του δεξιού καθίσματος, μετά από επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα ... το πεντάλ άρχισε να αποκτά μια σπογγώδη αίσθηση, σαν να είχε πολύ αέρα το σύστημα και το πεντάλ άρχισε να κατεβαίνει αρκετά κάτω. Φτάνοντας μάκρη έλεγξα την στάθμη του υγρού φρένων και είναι στο ΜΙΝ
το περίεργο είναι, ότι το τακάκι μετά από 18.000χλμ είναι πολύ πάνω από την μέση. Ελπίζω να μην έχει καμιά διαρροή το σύστημα. Θα πάει για έλεγχο.
τα εβρασες....
Re: Φρένα
δοκίμασες να συμπληρώσεις υγρά μήπως τίναξε μέρος τους ως εκτόνωση λόγω της καταπόνησης?
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Φρένα
johnkyr έγραψε:υπάρχει περίπτωση να έχουν εξαερωθεί τα υγρά ? από την θερμοκρασία ???
φαντάζομαι θα έχει προβλεφθεί κάποια βαλβίδα εκτόνωσης και πιθανόν να τα έχει πετάξει πριν φτάσει σε σημείο βρασμού. αν δεν υπάρχει εμφανής διαρροή (κάτω από το αυτοκίνητο αν τρομπάρεις το φρένο σε στάση θα φανεί αν στάζει) απλά θα θέλει πλήρωση και θα είναι εντάξει.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Φρένα
τελικά τι έγινε με τα φρένα? όλα καλά για μεθαύριο?
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Φρένα
Η στάθμη τους είναι ανάμεσα στο max-min. Φαίνονται να δουλεύουν κανονικά, αλλά αν τα πιέσω, μάλλον τα ίδια θέματα θα έχουμε. Μπορεί να έχει δίκιο ο popolaros, που είπε ότι τα έβρασα ..... Με την επιστροφή και την αλλαγή λαδιών, θα δω κι αυτό το θέμα, για αρχή, αλλαγή με καλύτερα υγρά φρένων.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
πάλι DOT4 θα βάλω .... συνθετικά. Στο 106 είχα αεροπορικού τύπου μαρκούτσια, αλλά για το V50 δεν το έχω ψάξει το θέμα. Το κακό με αυτό το αυτοκίνητο ξεκινά και τελειώνει στην λέξη, αδράνεια-βάρος. Στο 106 με 950Kg, είχα δίσκο 266mm και εδώ με 1400+kg έχει μόλις 280mm 

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
johnkyr έγραψε:πάλι DOT4 θα βάλω .... συνθετικά. Στο 106 είχα αεροπορικού τύπου μαρκούτσια, αλλά για το V50 δεν το έχω ψάξει το θέμα. Το κακό με αυτό το αυτοκίνητο ξεκινά και τελειώνει στην λέξη, αδράνεια-βάρος. Στο 106 με 950Kg, είχα δίσκο 266mm και εδώ με 1400+kg έχει μόλις 280mm
266 φανταζομαι οχι απο την μανα τους? Και με τι παχος? Παντως ολα ειναι σχετικα, και απο μονη της η διαμετρος δεν λεει πολλα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: Φρένα
johnkyr έγραψε:πάλι DOT4 θα βάλω .... συνθετικά. Στο 106 είχα αεροπορικού τύπου μαρκούτσια, αλλά για το V50 δεν το έχω ψάξει το θέμα. Το κακό με αυτό το αυτοκίνητο ξεκινά και τελειώνει στην λέξη, αδράνεια-βάρος. Στο 106 με 950Kg, είχα δίσκο 266mm και εδώ με 1400+kg έχει μόλις 280mm
ψαξε να δεις αν μπορεις να βαλεις 300αρι δισκο απο focus 2.000 cc mk2...
λογικα μπορεις... (υπαρχει ιδια διασταση και στο V50 2.4)
Re: Φρένα
VolvoZeus έγραψε:Λογικα εχει DOT 4+ με boiling point >536 °F (280 °C) (P/N 9437433) και βαζεις 0.6 λιτρα...
για δώσε πληροφορίες .... γιατί έτσι όπως ψάχνω τα λάδια, έχω αρχίσει αυτές τις μέρες να ψάχνω τα υγρά φρένων.

Motul RBF 660 dry boiling point: 325 °C wet boiling point: 204 °C
Motul RBF 600 Factory Line racing brake fluid dry boiling point of 312 °C boiling point 216 °C
Silkolene PRO RACE 2000 Boiling Point Min: 300ºC Wet Boiling Point Min: 195ºC
Castrol SRF Racing Brake Fluid dry boiling point, (higher than 300oC)
ή τα πιο απλά
Motul DOT 4 brake fluid 100% synthetic Dry boiling point 245 °C Wet boiling point 158 °C
Silkolene DOT 4 Universal Brake & Clutch Fluid boiling point of 230°C boiling point 155°C
Castrol Response Dot 4 Synthetic Brake Fluid Dry Boiling Point ºC 265 Wet Boiling Point ºC ca 170
Τα πρώτα έχουν τριπλάσια τιμή σε σχέση με τα δεύτερα.
πάω καρφότως, που λέει και ο μαέστρος για Motul RBF 660,600, αφού είναι και DOT4, συμβατά με την τρόμπα του Volvo.
Τελευταία επεξεργασία από johnkyr σε 08 Απρ 2010, 00:49, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
popolaros έγραψε:johnkyr έγραψε:πάλι DOT4 θα βάλω .... συνθετικά. Στο 106 είχα αεροπορικού τύπου μαρκούτσια, αλλά για το V50 δεν το έχω ψάξει το θέμα. Το κακό με αυτό το αυτοκίνητο ξεκινά και τελειώνει στην λέξη, αδράνεια-βάρος. Στο 106 με 950Kg, είχα δίσκο 266mm και εδώ με 1400+kg έχει μόλις 280mm
ψαξε να δεις αν μπορεις να βαλεις 300αρι δισκο απο focus 2.000 cc mk2...
λογικα μπορεις... (υπαρχει ιδια διασταση και στο V50 2.4)
@popolaros Αλλάζεις δίσκο και μένει ίδια η δαγκάνα/τακάκια ?
@zeus, μαμά είχε 247mm, του έβαλα δίσκους 266mm (πιο παχιές, δεν θυμάμαι πόσο)/δαγκάνες από Citroen C3 και σωληνάκια αεροπορικού τύπου, τακάκια μαμά citroen.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
Οι διαστασεις που παιζουν στα S40/V50/C30 ειναι 280/300/320 ολα με παχος 25 και πισω σε ολες τις εκδοσεις 280 με παχος 11. Σιγουρα οι δαγκανες θα διαφερουν...ακομα και του Τ5 με του T5 awd διαφερουν..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: Φρένα
johnkyr έγραψε:όλα τα υπόλοιπα είναι μαμα ?
Αν ναι, ξεκίνα με αυτή την σειρά ...
υγρά,τακάκια,σωληνάκια,
και μετά
δίσκους,δαγκάνες,τρόμπα,σεβρό
αλλαξα δισκους (brembo διατρητα), τακακια (ds 2500), σωληνακια (goodridge), υγρα (Motul rbf600).
Re: Φρένα
popolaros έγραψε:johnkyr έγραψε:όλα τα υπόλοιπα είναι μαμα ?
Αν ναι, ξεκίνα με αυτή την σειρά ...
υγρά,τακάκια,σωληνάκια,
και μετά
δίσκους,δαγκάνες,τρόμπα,σεβρό
αλλαξα δισκους (brembo διατρητα), τακακια (ds 2500), σωληνακια (goodridge), υγρα (Motul rbf600).
μια χαρά είσαι

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
έχεις βάλει toyo R1R (πόσο τα αγόρασες? διάσταση?) ? αν ναι προφανώς θα πιέζουν και θα ξεβρακώνουν εύκολα την μαμά ανάρτηση. Αλλά τώρα ποιος βάζει χέρι στην @μαμά@ ανάρτηση του φόκους 1 ? Για να πας σε κάτι που θα έχει αρκετές ρυθμίσεις, για να το φέρεις στα μέτρα σου, θα πρέπει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη ...
Αν θες γράψε εντυπώσεις για τα λάστιχα viewtopic.php?f=23&t=52
Αν θες γράψε εντυπώσεις για τα λάστιχα viewtopic.php?f=23&t=52
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Φρένα
έχω αρχίσει να διαβάζω στο νετ, για υγρά Φρένων .... κι αντί να ξεκαθαρίζουν πράγματα στο κεφάλι μου μπερδεύονται ακόμα περισσότερο .....
Από τα συμπτώματα, όμως που διάβασα 99.9% το πρόβλημα που είχα, ήταν το βράσιμο των υγρών φρένων ....
έχει τύχει σε κανέναν ??? ή είστε
στις καταβάσεις
http://www.biopart.gr/portal/images/sto ... fluids.pdf
Fluid Dry BP Wet BP Est. BP after 6 months US $/oz US $/oz per °F > DOT4
Dry Wet
Castrol SRF 590 518 554 $2.076 $.0144 $.0100
NEO Super DOT 585 421 503 0.983 .0071 .0089
Motul Racing 600 585 421 503 0.712 .0051 .0065
Motul DOT 5.1 509 365 437 0.675 .0107 .0125
ATE Type 200/ATE Super Blue 536 392 464 0.295 .0033 .0036
Valvoline High Perf Synpower 513 333 423 0.16 .0023 .0073
ATE SL 500 329 415
Castrol LMA 450 311 381 0.219 .0547
n/a
DOT 5 Spec 500 346 423 n/a n/a n/a
DOT 4 Spec 446 311 379 n/a n/a n/a
DOT 3 Spec 401 284 343 n/a n/a n/a



Από τα συμπτώματα, όμως που διάβασα 99.9% το πρόβλημα που είχα, ήταν το βράσιμο των υγρών φρένων ....
έχει τύχει σε κανέναν ??? ή είστε


http://www.biopart.gr/portal/images/sto ... fluids.pdf
Fluid Dry BP Wet BP Est. BP after 6 months US $/oz US $/oz per °F > DOT4
Dry Wet
Castrol SRF 590 518 554 $2.076 $.0144 $.0100
NEO Super DOT 585 421 503 0.983 .0071 .0089
Motul Racing 600 585 421 503 0.712 .0051 .0065
Motul DOT 5.1 509 365 437 0.675 .0107 .0125
ATE Type 200/ATE Super Blue 536 392 464 0.295 .0033 .0036
Valvoline High Perf Synpower 513 333 423 0.16 .0023 .0073
ATE SL 500 329 415
Castrol LMA 450 311 381 0.219 .0547
n/a
DOT 5 Spec 500 346 423 n/a n/a n/a
DOT 4 Spec 446 311 379 n/a n/a n/a
DOT 3 Spec 401 284 343 n/a n/a n/a
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες