Πλήρες Service

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
telakas
T2
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 26 Απρ 2017, 16:05

Πλήρες Service

Δημοσίευσηαπό telakas » 27 Απρ 2017, 16:46

Καλησπέρα σε όλους.
Μόλις πρόσφατα παράγγειλα ένα v40 Τ3 το οποίο στα πλαίσια του προγράμματος Volvo Now έχει κάλυψη με 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια πλήρες service και 5 χρόνια οδική βοήθεια. Όπως καταλαβαίνετε τα 2 πρώτα είναι σημαντικά τα οποία είναι και πακέτο.
Ξέρει κανείς εάν το πλήρες service καλύπτει εργασία και υλικά ή είναι απλά ένα πιασάρικο διαφημιστικό τρικ; Δηλ. πας συνεργείο και δεν πληρώνεις τίποτα ή σου έρχεται λογαριασμός μόνο για τα υλικά/ υγρά που άλλαξαν (προφανώς κάπως υπερκοστολογημένα);

Ευχαριστώ όποιον έχει κάποια γνώση επ' αυτού.

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1987
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Πλήρες Service

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Απρ 2017, 20:21

Καλορίζικο!
Οταν το έκλεισες δεν τα ρώτησες αυτά ?
Αν μπορέσεις ρώτησε απο εκει που το πήρες.

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3424
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Πλήρες Service

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 28 Απρ 2017, 07:20

Λογικά περιλαμβάνεται κόστος εργασίας και ανταλλακτικά. Και ανταλλακτικά εννοώ αυτά τα οποία αλλάζεις στάνταρ στα σέρβις, δηλαδή λάδια, φίλτρα (αέρος, καμπίνας), μπουζί, υγρά υαλοκαθαριστήρων, υγρά φρένων. Λογικά ΔΕΝ περιλαμβάνονται τακάκια και τα υπόλοιπα αναλώσιμα.
Ωστόσο ρώτησέ το στον αντιπρόσωπο που το παρήγγειλες και την απάντηση να την πάρεις εγγράφως προκειμένου να ξέρεις πού βαδίζεις και πού βρίσκεσαι.
Με το καλό λοιπόν...
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

telakas
T2
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 26 Απρ 2017, 16:05

Re: Πλήρες Service

Δημοσίευσηαπό telakas » 05 Μάιος 2017, 16:35

Να 'στε καλά για τις απαντήσεις και τις ευχές σας.
Η αλήθεια είναι ότι είχα κατασταλάξει και λίγο ρόλο θα έπαιζε οποιαδήποτε απάντηση. Το αμάξι μου έκανε σε όλα τα υπόλοιπα και όπως καταλαβαίνετε είχα πιο σημαντικά θέματα στο μυαλό μου για να κάνω την παραγγελία. Ενημερωτικά το ρώτησα από εμπειρίες που μπορεί να έχουν άλλα μέλη στα service τους.

Ευχαριστώ


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες