Σελίδα 1 από 1

Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2017, 22:40
από JimV60D4R
Καλησπέρα στην ομάδα!
Πήρα μεταχειρισμένο το V60 D4 του 2013 με 70.000 χλμ πλεον, και έχω μπει στη διαδικασία της προληπτικής αντικατάστασης του ιμάντα χρονισμού (διότι δεν μπορώ ποτέ να είμαι σίγουρος για τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου όσο και αν διασφαλίζεται απο το βιβλίο σέρβις). Ίσως είναι νωρίς αλλά φοβάμαι...
Η απορία είναι αφενός αν ξέρει κάποιος πότε αλλάζει η αντιπροσωπεία τον ιμάντα, και αφετέρου τι μάρκας είναι ο γνήσιος.
Βοηθήστε έναν κλασσικό Έλληνα να πάει το volvo του στο φτηνιάρικο συνεργείο της γειτονιάς μπας και γλυτώσει κανα φράγκο.... :lipssealed :lipssealed :lipssealed

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 20 Αύγ 2017, 23:10
από Thanosgr
Καλος ηρθες και καλοταξιδο!
Η Volvo, οπως και ολοι οι κατασκευαστες, δεν εχουν ενα μονο προμηθευτη ανταλλακτικων.
Οποτε μην το ψαχνεις ετσι, επωνυμος να ειναι και εισε ενταξει, π,χ, Gates, SKF, κτλ
Αν εχεις πεντακυλινδρο αλλαζει στα 160.000χλμ ή 8 χρονια
Αλλαζει ευκολα με "σημαδια", δεν θελει εξειδικευμενα εργαλεια.
Αλλαζεις μαζι και τον εξω (δυναμο), αυτον καλυτερα να τον αλλαζεις πολυ νωριτερα.

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2017, 11:07
από JimV60D4R
Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου και για την απάντησή σου. Ναι τον 5 κιλυνδρο έχω. Οπότε μάλλον βιάζομαι υπερβολικά... Μάλλον θα το καθυστερήσω. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα που λες. Δεν παίζει να έχει κάνει τόσα το αμάξι. Αντικαθίσταται όλο το σετ ιμάντα ή μόνο ο ιμάντας?

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2017, 18:43
από Thanosgr
Κοιτα, παραποιημενο service book οχι οτι δεν γινεται αλλα δυσκολα, γιατι ευκολα τσεκαρετε.
Πας σε μια αντιπροσωπεια και και τους λες να το τσεκαρουν.

Για τον ιμαντα, περνεις ενα σετ (ιμαντα, εντατηρα, "τρελο") και το αλλαζεις σε μια ωρα το πολυ.
Θα σου προτεινα ομως στις 100.000χλμ περιπου να αλλαξεις ιμαντα δυναμο (σετ).
Εχουν ακουστει πολλες αστοχιες και εχουν "χτυπησει" κινητηρες.
Και εμενα στις 120.000χλμ κοπηκε, χωρις ευτυχως τιποτα "παρενεργειες".
Η Volvo λεει 160.000χλμ αλλα αν τους πεις για αντικατασταση κινητηρα λογο ιμαντα αρχιζουν τα ναι μεν αλλα... :swear :whatever
Του εκκεντροφορου που αλλαχτηκε στις 150.000χλμ δεν ειχε κανενα απολυτος προβλημα, πηγαινε 200.000χλμ ανετα!

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018, 23:39
από Bassilis
Καλησπέρα,

Σε επικοινωνία που είχα με την Autopoint Θεσσαλονίκης, για ιμάντα χρονισμού και εργατικά θα χρειαστούν €360.00. Το αυτοκίνητο είναι C30, 1.600cc, του 2008. Ενημερωτικά, πρόκειται για την πρώτη αλλαγή στις 117.000 χλμ. Το υπόλοιπο σέρβις θα χρεωθεί έξτρα.

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 10:33
από Philosopher
Bassilis έγραψε:Καλησπέρα,

Σε επικοινωνία που είχα με την Autopoint Θεσσαλονίκης, για ιμάντα χρονισμού και εργατικά θα χρειαστούν €360.00. Το αυτοκίνητο είναι C30, 1.600cc, του 2008. Ενημερωτικά, πρόκειται για την πρώτη αλλαγή στις 117.000 χλμ. Το υπόλοιπο σέρβις θα χρεωθεί έξτρα.


Το σετ ιμάντα, αν θυμάμαι καλά, έχει ένα 140άρι (λουριά και τεντωτήρας) ίσως και παραπάνω. Πόσο θέλουν δλδ 200Ε εργασία? Μου φαίνεται λίγο παρανοϊκό γιατί η εργατο-ώρα να πάει κανένα 50άρικο δλδ τέσσερις ώρες ?

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 11:30
από Thanosgr
Σφακιανακη και Διας Service ρωτησες?
Πολλα μου φαινονται!
Να ρωτας τι περιλαμβανει η αλλαγη, π.χ. μονο ιμαντα και εντατηρα, κατι ακομα?
Αντλια νερου ας πουμε?

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 11:34
από Bassilis
Έχετε άποψη για το σέρβις του Σφακιανάκη και του ΔΙΑ; Προσωπικά εκτός από Autopoint δεν το έχω πάει αλλού και θα ήθελα να ξέρω καλές εναλλακτικές στη Θεσσαλονίκη.

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 09:50
από Thanosgr
Καλες εντυπωσεις εχω και για τα δυο, για λαδια πηγαινω Σφακιανακη, αλλα και ο Διας καλος ειναι.
Δεν χανεις τιποτα με μια ερωτηση.
Αλλα να ρωτας τι περιλαμβανει το "πακετο" που σου λενε!
Απο την Autopoint δεν ειχα καλες εντυπωσεις, αρκετα χρονια πριν βεβαια.
Δειτε το αντιστοιχο τοπικ.

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 11:30
από nasosgeo
Έχω μία παρόμοια περίπτωση αλλά σε C30 1.8 (έχει καδένα), παρόλο αυτά ακούγεται ένας ήχος από την πλευρά του συνοδηγού τον οποίο και το επίσημο σέρβις θεωρεί ότι μπορεί να είναι τεντωτήρας (με κόστος αλλαγής περίπου 200Ε!)
Επειδή έχω μπερδευτεί, υπάρχουν δύο τεντωτήρες (εσωτερικός πάει μαζί με τον ιμάντα) και εξωτερικός υπάρχει και σε αυτά που έχουν καδένα?
Άν γνωρίζει κανείς και μπορεί να ρίξει λίγο φως, τον ευχαριστώ! :)

Re: Ιμάντες

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 20:07
από Thanosgr
Οτιδηποτε κινειται, ιμαντας/καδενα, εχει κατι να το τεντωνει.
Στην καδενα βαζουν γλυσιερα, στον ιμαντα, ραουλο με ελατηριο.
Ως συνηθως αυτο χαλαει γιατι τραβα ολο το ζορι.