Υγραεριοκίνηση

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 03 Μάιος 2010, 23:16

έτυχε να βρίσκομαι με ανοικτά όλα τα παράθυρα, καμιά 50αριά μέτρα πίσω από merc c-class ταξί, όταν ο οδηγός του επέλεξε να ανοίξει τέρμα σε σχετικά ανηφορικό δρόμο.. το αυτοκίνητο επιτάχυνε ικανοποιητικά βγάζοντας όμως ένα ντουμάνι άσπρου καπνού το οποίο ήταν ότι χειρότερο έχω μυρίσει στο δρόμο. ένιωθες να ασφυκτιάς και να αναγουλιάζεις ταυτόχρονα από την μυρωδιά, κάτι σαν προπάνιο, βουτάνιο, μεθάνιο.. και δεν έφευγε με τπτ, το υγραέριο δεν υποτίθεται ότι είναι άοσμο?
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 03 Μάιος 2010, 23:29

από όσα έψαξα .... η ολλανδική vialle "μάλλον", βγάζει το πιο συμβατό σύστημα αερίου για το αυτοκίνητό μου .....

http://www.vialle.nl/
http://vdmotorsport.gr/index2.php?osCsi ... 5l0010j1b3

ψήνεται κανείς για group buy, όταν η βενζίνη θα κάνει 2+€λτ ??
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 03 Μάιος 2010, 23:34

εγώ ψήνομαι για group buy κουκούλας! θα το σκεπάσω και θα πηγαίνω με το πατίνι του γιου μου στη δουλειά.
Υ.Γ. ο ηλίας αναπληρώνει βλέπω επάξια τον βολβοδία στα τεχνικά θέματα.. :-)
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 03 Ιουν 2010, 22:57

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
turbanthropas
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 09:38
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό turbanthropas » 04 Ιουν 2010, 11:32

Ένα μέλος από το κλάμπ έβαλε στο Impreza του(παρεμπιπτόντως είναι και 350φεύγα άλογα) στην Αλεξανδρούπολη.
Παραθέτω(το ψευδόνυμο του μέλους είναι "ΠΥΡΑΥΛΟΣ":
http://www.mycarclub.gr/index.php/topic,6424.150.html
Εικόνα
Volvo 244 turbo '79--Garrett Τ4-άγγραφος Megasquirt v3.0-programmed and tuned by Turbanthropas=287hp@1.3bar

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 04 Ιουν 2010, 11:41

o Γκουλέτσος, GRT ? που φτιάχνει τα μπλοκε :inlove ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
turbanthropas
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 09:38
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό turbanthropas » 04 Ιουν 2010, 12:46

Αυτός ;-)
Εικόνα
Volvo 244 turbo '79--Garrett Τ4-άγγραφος Megasquirt v3.0-programmed and tuned by Turbanthropas=287hp@1.3bar

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Ιουν 2010, 21:35

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

stavros1926
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 18:07

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό stavros1926 » 07 Ιούλ 2010, 01:30

Γεια σας παιδια μετα απο καιρο!
Εχω πλεον βαλει υγραεριο στο VOLVO μου και κοντευω τις 10000χλμ μεχρι τωρα ολα καλα!!!! 0.64χ50 με 32 ευρουλακια φουλαρω παιδια... :whistling
η καταναλωση σε σχεση με την βενζινη ειναι 1 με 2 λιτρα/100 πανω και γενικα στο αυτοκινητο δεν καταλαβαινεις οτι πας με αεριο αμα δεν στο πουνε!
Οσον αφορα τις βαλβιδες μετα απο 1000-2000χλμ γινετε μια ρυθμιση καθως το αμαξι ακομα και οταν παει με υγραεριο καιει μια μικρη ποσοτητα βενζινης με σκοπο να ψυχει τις βαλβιδες!Το προβλημα εμφανιζεται οταν δεν γινει σωστη ρυθμιση ή απο οτι να ναι εξοπλισμο καθως υπαρχουν μεχρι και συστηματα στα οποια αυτη η λειτουργια απλα δεν υπαρχει.... :whatever
Για οποιον ενδιαφερεται απο Βορεια μπορω να εξυπηρετησω ωστε να προσπερασει την ουρα που εχει δημιουργηθει.... :whistling :whistling
Γενικα παιδια συμφερει αλλα θελει τεραστια προσοχη το τι και σε ποιον το βαζεις γιατι λογω αυξημενης ζητησης εχουν παρουσιαστει πολλοι απο το πουθενα σαν ειδικοι...
Το δικο μου συστημα ειναι της Ιταλικης ZAVOLLI η οποια ειναι και απο τις πρωτες που δημιουργησαν κατι τετοιο και γενικοτερα οι Ιταλοι παρολο που δεν τους εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση,σε θεματα αεριου ειναι πρωτοποροι.

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 07 Ιούλ 2010, 07:24

stavros1926 έγραψε: Το δικο μου συστημα ειναι της Ιταλικης ZAVOLLI..
..Για οποιον ενδιαφερεται απο Βορεια μπορω να εξυπηρετησω ωστε να προσπερασει την ουρα που εχει δημιουργηθει...

είσαι και ZAVOLLIάρης ε?! :lol:

stavros1926 έγραψε:οι Ιταλοι παρολο που δεν τους εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση,σε θεματα αεριου ειναι πρωτοποροι.

άσε που φτιάχνουν σχεδόν όλο σε κόκκινο κάτι βρωμοferrari! :-D

Υ.Γ.1 καλοτάξιδο το σύστημα!
Υ.Γ.2 πες μας κόστος και διάρκεια που απαιτήθηκε για την μετατροπή
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Ιούλ 2010, 10:59

@stavros1926

ο πρώτος που τόλμησε :mrgreen:
όσο το έψαξα, για το μοτέρ που έχει το δικό μου ford 1.8, παντού βλέπω ότι υπάρχει θέμα με τις βαλβίδες, με τις εταιρίες να προτείνουν σαν λύση, ψεκασμό και βενζίνης πχ vialle 2fuel, ενώ αλλού στο internet, διαβάζω ότι ακόμα και μετά αυτή τη ρύθμιση, το πρόβλημα σε αυτό το μοτέρ δεν εξαλείφεται :-( . Αυτός βασικά είναι και ο λόγος που δεν έχω τολμήσει αυτή την μετατροπή. Ο 1.6 της φόρντ, με τα 115hp, από ότι διαβάζω πχ δεν έχει πρόβλημα :|
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

stavros1926
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 18:07

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό stavros1926 » 07 Ιούλ 2010, 17:09

iatroud έγραψε:
stavros1926 έγραψε: Το δικο μου συστημα ειναι της Ιταλικης ZAVOLLI..
..Για οποιον ενδιαφερεται απο Βορεια μπορω να εξυπηρετησω ωστε να προσπερασει την ουρα που εχει δημιουργηθει...

είσαι και ZAVOLLIάρης ε?! :lol:

εμ στην Ελλαδα ειμαστε..... :whistling

stavros1926 έγραψε:οι Ιταλοι παρολο που δεν τους εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση,σε θεματα αεριου ειναι πρωτοποροι.

άσε που φτιάχνουν σχεδόν όλο σε κόκκινο κάτι βρωμοferrari! :-D

ναι ρε συ ειναι πραγματα αυτα και αυτο το αλογακι στο σημα? ελεος.... :lol:

Υ.Γ.1 καλοτάξιδο το σύστημα!
Υ.Γ.2 πες μας κόστος και διάρκεια που απαιτήθηκε για την μετατροπή


ευχαριστω!
το κοστος κυμαινεται απο 1200ε εως 1650 για μεχρι 140 αλογα(πλην εξαιρεσεων)
το δικο μου βγηκε 1650ε αλλα δεν εβαλα το φθηνο γιατι το συγκεκριμενο ξερω πανω απο 5 φιλικα αυτοκινητα που το φορανε και μαλιστα 1 εχει 107.000χλμ και ειναι ολα οκ!
Η διαρκεια της μετατροπης ειναι 1 ημερα!!

stavros1926
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 18:07

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό stavros1926 » 07 Ιούλ 2010, 17:25

johnkyr έγραψε:@stavros1926

ο πρώτος που τόλμησε :mrgreen:
όσο το έψαξα, για το μοτέρ που έχει το δικό μου ford 1.8, παντού βλέπω ότι υπάρχει θέμα με τις βαλβίδες, με τις εταιρίες να προτείνουν σαν λύση, ψεκασμό και βενζίνης πχ vialle 2fuel, ενώ αλλού στο internet, διαβάζω ότι ακόμα και μετά αυτή τη ρύθμιση, το πρόβλημα σε αυτό το μοτέρ δεν εξαλείφεται :-( . Αυτός βασικά είναι και ο λόγος που δεν έχω τολμήσει αυτή την μετατροπή. Ο 1.6 της φόρντ, με τα 115hp, από ότι διαβάζω πχ δεν έχει πρόβλημα :|


αμα θελεις να ρωτησω τον τεχνικο τι παιζει με το συγκεκριμενο μοτερ και να σου πω!
Βασικα αυτος που το τοποθετησε ειναι αρχιμαστορας σε εναν απο τους παλαιοτερους στην Θεσ/νικη και πηγαινει 3 φορες τον χρονο Ιταλια για σεμιναρια στην κατασκευαστρια και μετα ερχεται εδω και τα μεταφερει στους αλλους(οχι ολα φανταζομαι) σε αντιστοιχα σεμιναρια που γινονται εδω.Ο τυπος δηλαδη ειναι εγγυηση.
Εμενα παντως μου εχει πει οτι το βασικοτερο προβλημα που παρουσιαζουν τα αγνωστου ποιοτητας(βλεπε βουλγαρια και αλλα με 600-800ε) ειναι οι διαρροες καθως ολα τα υλικα ειναι 2ης διαλογης και δεν υπαρχει τεχνογνοσια στην Ελλαδα τουλαχιστον.Επειτα το μεγαλυτερο κατ'αυτον προβλημα ειναι οτι οταν τρυπας την πολλαπλη για να συνδεθει το σωληνακι πεφτουν μεσα γρεζια με αποτελεσμα διαφορα προβληματα.Για το συγκεκριμενο προβλημα αυτα εφευρε εναν τροπο τον οποιο και προτεινε στους Ιταλους κατωχειρωνωντας τον και απο τοτε ειναι που τον φωναζουν και 3 φορες τον χρονο...!!!αν το αποφασισει καποιος θα του πω και παραπανω λεπτομερειες καθως δεν θελω να πω ετσι γενικα το πως το επιτυγχανει αυτο.εγω παντως τον παραδεχτηκα :vow :vow
Τελειωνοντας την εκθεση να πω οτι αν καποιος κανει πολλα χιλιομετρα το υγραεριο λεει και με το παραπανω αν πχ κανει 10000 τον χρονο και το αμαξι του καει 7-8 λιτρα δεν αξιζει τον κοπο καθως αργει η αποσβεση...θα προσπαθησω σημερα να βαλω και φωτο :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Ιούλ 2010, 17:37

Σταύρο, το αυτοκίνητο είναι V50 1.8 MY08 125hp, κινητήρας B4184S11
αν μπορείς κάνε μια ερώτηση, το σύστημα που έβαλες, φαντάζομαι είναι 4ης γενειάς ? .. Thanks !!
σχετικά με την πολλαπλή εισαγωγής, μερικοί την βγάζουν για να κάνουν την τοποθέτηση.
φαντάζομαι έβαλες την μπουκάλα, στη θέση της ρεζέρβας.

αναμένουμε αναλυτικό ρεπορτάζ με Pics. :applause
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

stavros1926
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 18:07

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό stavros1926 » 08 Ιούλ 2010, 01:17

johnkyr έγραψε:Σταύρο, το αυτοκίνητο είναι V50 1.8 MY08 125hp, κινητήρας B4184S11
αν μπορείς κάνε μια ερώτηση, το σύστημα που έβαλες, φαντάζομαι είναι 4ης γενειάς ? .. Thanks !!
σχετικά με την πολλαπλή εισαγωγής, μερικοί την βγάζουν για να κάνουν την τοποθέτηση.
φαντάζομαι έβαλες την μπουκάλα, στη θέση της ρεζέρβας.

αναμένουμε αναλυτικό ρεπορτάζ με Pics. :applause


οκ θα τον ρωτησω και θα σου απαντησω το συντομοτερο!Αυτος απ'οτι ξερω δεν την βγαζει την πολλαπλη το τοποθετει ετσι οπως ειναι,το μονο που βγαινει ειναι το καπακι της μπαταριας :whistling !!
ναι η μπουκαλα ειναι στην ρεζερβα!
Θα ακολουθησει εκτενες φωτορεπορταζ.... :mrgreen:

stavros1926
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 18:07

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό stavros1926 » 09 Ιούλ 2010, 23:09

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ.....

Γενικη αποψη...

Εικόνα

τα μπεκ...

Εικόνα

η συνδεση στην πολλαπλη...(το υγρο που φαινεται γυρω γυρω ειναι κατι που εβαλε αυτος και οχι διαρροη)

Εικόνα

ο εγκεφαλος ο οποιος ειναι βιδωμενος πανω στο καπακι της μπαταριας...

Εικόνα

ο πνευμονας...

Εικόνα
Εικόνα

η δεξαμενη στην θεση της ρεζερβας...

Εικόνα

η βαλβιδα πληρωσης...

Εικόνα

κινηση με βενζινη...

Εικόνα

κινηση με υγραεριο...

Εικόνα

το χειρηστηριο-οργανο απο την θεση του οδηγου...

Εικόνα

συγνωμη για την εφημεριδα... :whistling ελπιζω να σας αρεσουν οι φωτο και να σας βοηθησα.... :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3455
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 09 Ιούλ 2010, 23:13

Κατατοπιστικότατος Σταύρο, μπράβο σου!
Να το χαίρεσαι το αυτοκίνητο και να μας λες εντυπώσεις για την πορεία σου με το υγραέριο. :applause
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Ιούλ 2010, 23:50

thanks !!! καλά χλμ !!!


και κάποιος, που έβαλε αέριο σε Τ5
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... &start=750
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό vrestas » 28 Ιούλ 2010, 14:17

http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38463.asp

Eρευνα: Υγραεριοκίνηση



Σημαντικό όφελος για την τσέπη μας
42 πρατήρια
Εγκαταστάτες υγραερίου - Πρατήρια καυσίμων
Οικολογικά μεν, με κανονικά τέλη κυκλοφορίας δε...
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 18 Σεπ 2010, 10:07

Στο νοσοκομείο 3 άτομα που τραυματίστηκαν σοβαρά...
Όλα έγιναν το μεσημέρι σε συνεργείο αυτοκινήτων που βρίσκεται στην περιοχή του Εύοσμου, στην προέκταση της οδού Μαιάνδρου. Η έκρηξη, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, έγινε κατά τη μετατροπή του κινητήρα του οχήματος (σε υγραεριοκίνηση), με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς το αυτοκίνητο και να τραυματιστούν 3 άτομα, που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του νοσοκομείου, Γιώργο Χριστόπουλο, οι ασθενείς φέρουν «εκτεταμένα, αλλά όχι βαθιά, εγκαύματα». Διευκρίνισε δε ότι η «κατάσταση της υγείας τους δεν κρίνεται κρίσιμη» και πως «προληπτικά» νοσηλεύονται στη χειρουργική μονάδα Πλαστικής.

http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 42&catid=6
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
Dimitrispat
T2
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Dimitrispat » 28 Οκτ 2010, 22:09

Mε υγραέριο τα Fiat

Στο... υγραέριο μπαίνει η Fiat ακλουθώντας τις τάσεις τις εποχής για αναζήτηση οικονομικών καυσίμων. Η Ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι σύντομα τα Panda, Grande Punto, Punto EVO, 500 και Bravo θα διατίθενται και με σύστημα που θα δίνει τη δυνατότητα επιλογής βενζίνης ή υγραερίου από τον οδηγό.
Το σύστημα αυτό θα τοποθετείται στα νέα αυτοκίνητα από τη Fiat και θα είναι σε συνεργασία της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Οι κινητήρες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων θα είναι όλοι ατμοσφαιρικοί και έχουν ρυθμιστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ σύμφωνα με τους Ιταλούς, η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (θα υπάρχει κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού). Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα είναι προδιαγραφών Euro 5 (υγραέριο-βενζίνη). Το Panda GPL θα διαθέτει έναν 1.2 lt απόδοσης 69 PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Grande Punto & Punto Evo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 77 PS και θα είναι και αυτό διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Bravo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 90PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2011. Τέλος το Fiat 500, GPL θα είναι διαθέσιμο τον Ιανουάριο με τον κινητήρα 1.2 lt απόδοσης 69PS.


Πηγή:
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=87910
Volvo C30 f/l 1.6 Kinetic MY 2010

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 28 Οκτ 2010, 23:57

πολύ καλή κίνηση για την εταιρεία. γρήγορα αντανακλαστικά επέδειξε. μέχρι σήμερα, από όσα είχαν φθάσει στα αυτιά μου, η ελληνική subaru παρείχε δυνατότητα υγραεριοκίνησης εγκατεστημένης από την αντιπροσωπεία, συνοδεία εννοείται των ανάλογων εγγυήσεων. στο προκείμενο τώρα, η ιταλική φίρμα χρησιμοποίησε ένα πλεονέκτημα της εγχώριας αγοράς της λόγω της τεχνογνωσίας που έχει αναπτυχθεί γύρω από τις λύσεις υγραερίου. δουλεύουν πολλά χρόνια το αέριο όπως έχουμε πει και παραπάνω. και ποιοτικά συστήματα και οικονομικά. καλό managment ακούγεται. πιστεύω θα απεικονιστεί στις πωλήσεις της.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Οκτ 2010, 12:33

2008 Volvo V70 2.5FT/Gas announced in Sweden for five fuels: E85, biogas, CNG, hythane (biomethane with low-blend of hydrogen) and petrol; Volvo V50 Tri-Fuel introduced in Italy - for E85, LPG and petrol; and Volvo V50 Multifuel introduced in Switzerland - for 4 fuels: E85, biogas, CNG and petrol

--------------------------------------------------------------------------------

:whistling
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Οκτ 2010, 15:01

ξέρουμε ποιο ακριβώς μοτέρ έχει το V50 ? και αν ναι ποιες αλλαγές έχει από τον συμβατικό κινητήρα ... πχ πιο σκληρές βαλβίδες εξαγωγής κτλ ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Οκτ 2010, 16:48

B4124S4, δηλαδη το 1.8, κι απο ΜΥ10 Β4204S4, δηλαδη το 2.0.
Σε σχεση με τα απλα εχουν ενισχυμενες σωληνες καυσιμου, φλαντζες, μεγαλυτερες και ενισχυμενες βαλβιδες εισαγωγης και ενισχυμενες εξαγωγης και διαφορετικη χαρτογραφηση. Η αποδοση του μοτερ ειναι ιδια με οποιο καυσιμο κι αν δουλευει (δηλ. 125 και 145 αντιστοιχα) :-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Οκτ 2010, 16:59

αυτές τις ενισχυμένες βαλβίδες εισ/εξαγ θα μπορούσαμε να τις βάλουμε στα δικά μας ? ..... είδη στο 4ΤΦ, αρκετά αυτοκίνητα που καίνε αέριο /μετατροπή..... έχουν αρχίσει να καίνε της εξαγωγής ... σε λιγότερο από 50Κ χλμ :roll: .
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Οκτ 2010, 17:07

:q Παντως βαλβιδες σκετες δεν αλλαζουν...καπακι ολοκληρο θα θελει. Τις εισαγωγης ειδικα δεν ειναι μονο θεμα διαβρωσης αλλα πρεπει να ειναι μεγαλυτερες, αφου χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο για την ιδια αποδοση. Εκτος απο τις βαλβιδες παντως μην περνας στο ντουκου τα υπολοιπα...αλλη διαβρωση προκαλει η βενζινη κι αλλη το υγρααεριο.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

pgpada
T2
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 14 Σεπ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΑΒΑΛΑ - ΠΑΤΡΑ

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό pgpada » 31 Οκτ 2010, 13:12

Δεν ξέρω τι κάνουν τα turbo υγραέριο αλλά για να τις καίνε κάτι φταίει, μπορεί να δουλεύει πολύ στεγνό ή πολύ ζεστό??
Τώρα γιατί να θέλει μεγαλύτερο καπάκι?? και μόνες τους αλλάζουν. Αλλά γιατί να αλλάξεις??

Τώρα για το υγραέριο δεν το συζητώ... 2.5 Τ με υγραέριο? για οικονομία???? :doh
Αλλά βγαίνω off οπότε δεν συνεχίζω..
pgp

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 31 Οκτ 2010, 13:19

από ότι έχω καταλάβει ο θάλαμος καύσης, με υγραέριο αναπτύσσει περισσότερη θερμοκρασία σε σχέση με την βενζίνη +100-200C, οπότε δεν αντέχουν οι βαλβίδες εξαγωγής και οι έδρες τους για πάνω από +50.000χλμ, σε αρκετούς κινητήρες. Κάποιες εταιρίες αερίου, για αυτό το λόγο, προσθέτουν λαδιέρες , ενώ άλλες μετά από κάποιες στροφές ρίχνουν μαζί και βενζίνη με αμφίβολα όμως αποτελέσματα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό vrestas » 02 Νοέμ 2010, 16:31

Υγραεριομανία! Κερδίστε 1.400 ευρώ
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38742.asp

Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Τα βήματα
Πώς δουλεύει;
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Είναι πιο οικολογικό
Κυκλοφορία υγραεριοκίνητων στην Ελλάδα
Η αυτονομία
Το όφελος - η σχέση απόδοσης/τιμής
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Νοέμ 2010, 17:40

τι να κάνω ... δεν είμαι πετρελαιάς σαν κι εσάς κ.Δικαστά .... Μακάρι να βγάλουν και τον 1.75ΤΒi με αέριο ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

fparis
T2
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 22 Οκτ 2010, 18:25

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό fparis » 18 Νοέμ 2010, 14:37

iatroud έγραψε:Στο νοσοκομείο 3 άτομα που τραυματίστηκαν σοβαρά...
Όλα έγιναν το μεσημέρι σε συνεργείο αυτοκινήτων που βρίσκεται στην περιοχή του Εύοσμου, στην προέκταση της οδού Μαιάνδρου. Η έκρηξη, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, έγινε κατά τη μετατροπή του κινητήρα του οχήματος (σε υγραεριοκίνηση), με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς το αυτοκίνητο και να τραυματιστούν 3 άτομα, που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του νοσοκομείου, Γιώργο Χριστόπουλο, οι ασθενείς φέρουν «εκτεταμένα, αλλά όχι βαθιά, εγκαύματα». Διευκρίνισε δε ότι η «κατάσταση της υγείας τους δεν κρίνεται κρίσιμη» και πως «προληπτικά» νοσηλεύονται στη χειρουργική μονάδα Πλαστικής.

http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 42&catid=6


Εδώ για το ατύχημα στην Θεσ/νικη. Τα πράματα φαίνεται πως δεν έγιναν εξαιτίας του υγραερίου.
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _25603.asp

staxoxs
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 21 Δεκ 2010, 00:37

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό staxoxs » 21 Δεκ 2010, 00:56

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά κι ευχαριστώ πολύ, καθώς σκέφτομαι κι εγώ να κάνω την εγκατάσταση.
Και το κόστος? Σε πόσα χρόνια θέλει αλλαγή η δεξαμενή ή κάποιο απο τα εξαρτήματα?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Δεκ 2010, 00:59

η δεξαμενή έχει χρόνο ζωής 10 χρόνια, από την ημερομηνία κατασκευής της, που είναι χαραγμένη πάνω της. Αυτά που είναι 5ης γενιάς, το κόστος της είναι πολύ μεγάλο κάπου 900€+ γιατί μέσα έχει και τρόμπα

το κόστος πρέπει να είναι από χοντρικά για όλο το σύστημα, εγκατάσταση, από 1000+€ 4ης γενιάς έως και 2000€ για της 5ης γενιάς Viale -Icom. Γενικά πάντως, η τιμή του αερίου έχει ανέβει πάρα πολύ τους τελευταίους μήνες ....... και έχει φτάσει στο 0.80+λτ στην Αθήνα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 813
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό deadp » 21 Δεκ 2010, 08:25

Ακολουθεί την τιμή της βενζίνης...
Εδώ στη Βέροια, άνοιξαν ήδη δύο πρατήρια με αέριο (ένα στη Βέροια κι ένα στο Βρυσάκι, κοντά σε μένα δηλαδή) κι υπάρχουν ΗΔΗ 3 καταστήματα που τοποθετούν kit. Δε μπορείτε να φανταστείτε τι χρόνο αναμονής έχουν για τοποθέτηση....

Συνέχεια:
Σήμερα είδα μια C4 με κιτ υγραερίου... Μέσα σε 8 μήνες από την τοποθέτηση, το αυτοκίνητο πήγε 6 φορές στο συνεργείο της Gas-Theodorou, ενώ ο αντιπρόσωπος της Citroen το έχει βγάλει εκτός εγγύησης! Αλλά από οικονομία... το παλικάρι κάνει κάθε μέρα Βέροια-Κοζάνη και πίσω (έχει 75000km) και λέει ότι του κοστίζει κάτι πάνω από τα μισά σε σχέση με τη βενζίνη!!!!
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 04 Φεβ 2011, 16:24

Γειά σας συμφορουμίτες!
Σκέφτηκα εδώ και αρκετό καιρό την εγκατάσταση κιτ στο δικό μου S40 1.6 M07 και επειδή υπάρχει σίγουρα εμπειρία θα μπορούσατε με απλά ελληνικά να με πείτε αν
α) ο Θεοδώρου κάνει καλή δουλειά
β) το δικό του σύστημα Zavolli, που κάνει 1100 + ΦΠΑ23% = 1350€ είναι αξιόπιστο για το βολβάκι μου (έχου λύσει το θέμα των βαλβίδων εξαγωγής κυρίως;)
γ) η Emmegas μου έκανε προσφορά για το δικό της σύστημα με 1500, αλλά μου είπε ότι το σύστημά τους είναι πλήρως συμβατό με τα βολβάκια... Τί γνωρίζετε για αυτήν την εταιρεία;
δ) Υπάρχει εγκαταστάτης στη Θεσσαλονίκη για το σύστημα της Vialle και πόσο κάνει αυτή;
Αυτά και θα είμαι ευγνώμων για κάθε απάντηση τεκμηριωμένη από οποιονδήποτε βολβάκια.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 04 Φεβ 2011, 19:26

κοιτώντας τον κατάλογο της vialle, για τα φόρντ που φοράνε τον 1.6 100hp, φαίνεται να μην έχει ουσιαστικό πρόβλημα με τις βαλβίδες, αφού το σύστημα που προτείνει, δεν είναι 2fuel.
επίσημα η volvo βέβαια, ακόμα και στο σχετικό άρθρο που είχαν κάνει οι 4Τ, δεν συνιστά υγραέριο για τα μοτέρ της. Γενικά, να έχεις υπ όψιν σου, ότι στο υγραέριο η κατανάλωση είναι
τουλάχιστον +20%, σε σχέση με τη βενζίνη, αν είναι σωστά ρυθμισμένο και όχι φτωχό μείγμα, ενώ ο εγκαταστάτης θα πρέπει να ρυθμίσει σωστά το Αβάνς. Τα 5ης γενιάς που ψεκάζουν
υγρό .... χωρίς πνεύμονα, πρέπει να πετυχαίνουν και χαμηλότερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Εκτός από έναν φίλο που θα είδες στις προηγούμενες σελίδες ....
δεν έχει εγκαταστήσει άλλος υγραέριο στο volvo του :? η vialle χρεώνει κάπου +/- 2.000€
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 11 Φεβ 2011, 12:15

Μετά από αρκετό ψάξιμο στους εγκαταστάτες της Θεσσαλονίκης:

α) Για κιτ 4ης γενιάς υπάρχουν και πολλοί εγκαταστάτες και πολλοί τύποι συσκευών:
1) Θεοδώρου: Zavoli 1370€ με άτοκο 12μηνο διακανονισμό,
2) Ford Στάθης: BRC 1300€ με άτοκο 12μηνο διακανονισμό,
3) Δερβένι-Autogas: Prins 1650€ με έντοκο διακανονισμό ή OMVL 1500€ με έντοκο διακανονισμό.

β) Για κιτ 5ης γενιάς υπάρχουν μόνο δύο (2) συστήματα:
2) Ford Στάθης: Vialle 1900€ με άτοκο 12μηνο διακανονισμό,
3) Δερβένι-Autogas: ICOM 2000€ με έντοκο διακανονισμό.

Αν με ρωτήσετε... Το καλύτερο είναι της Vialle από τον Στάθη, ο οποίος είναι αντιπροσωπεία της Ford, και έχουν εγκαταστήσει συστήματα σε Volvo. Είναι όμως 1900 ευρώπουλα και υπολογίσιμα. Το έττερο σύστημα BRC 4ης γενιάς είναι καλό, σε προσιτή τιμή (1300€) και άτοκο... χμμμμ.... Vialle:1900/12=158,33€ ή BRC 1300€/12=108,33 το μήνα και απόσβεση σε ένα χρόνο;

Τί λέτε παιδιά, να περιμένω; Θα δούμε πέμπτης γενιάς υγρού ψεκασμού στα 1500;

Εδώ σας θέλω...

Περιμένω τις σκέψεις σας, εγώ τουλάχιστον έκανα αρκετό research και περιμένω το feedback σας.

Δημήτρης.

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 11 Φεβ 2011, 16:47

ενας υπαλληλος μας σκεφτοτανε να βαλει ενα απο τα κιτ αυτα στο αμαξι του,και ρωτησε απο δω και απο κει να μαθει,εχω ενα φιλο που εχει συνεργειο και εχει ψιλοασχοληθει με το θεμα,και ηταν αντιθετος προς αυτη την"λυση",εχουν ακουστει διαφορα κρουσματα για μερικα αμαξια,διοτι παρουσιασαν προβλημα στην μηχανη ειπε,χωρις να θελω να μαυρισω την υγρεαριοκινηση,μου ειπε οτι εμαθε απο συνεργεια διαφορων μαρκων. :q
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

chrisap
T2
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 01:22

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό chrisap » 11 Φεβ 2011, 17:04

αν θελεις γινεσαι λιγο πιο συγκεκριμενος.τι ειδους προβληματα;εχω το σ 40 ν1.6 μοντ.2011 και σκεφτομαι για υγραεριο.
S40 1.6 MY 2011

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 11 Φεβ 2011, 17:12

chrisap έγραψε:αν θελεις γινεσαι λιγο πιο συγκεκριμενος.τι ειδους προβληματα;εχω το σ 40 ν1.6 μοντ.2011 και σκεφτομαι για υγραεριο.

για volvo δεν ειπωθηκε τπτ κατι suzuki vitara ετυχε να δει σε ενα συνεργειο 2 νομιζω,και πανω στην συζητηση εκει με τον μαστορα του λεει τι παθανε αυτα?απο το υγραεριο απαντησε ο αλλος,τα φτυσανε οι μηχανες.
Βεβαια να πω την γνωμη μου,σε turbo κινητηρα δεν ξερω αμα θα εκανε,αλλα σε ατμοσφαιρικο,τοποθετημενο απο γνωστη τεχνικο και συνοδευομενο απο τα καταλληλα εγγραφα περι λειτουργιας και ασφαλειας ως προς τον κινητηρα,δεν πιστευω οτι θα ειχε προβλημα.
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό vrestas » 11 Φεβ 2011, 17:41

Εικόνα
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 10_1292814
Στην κλιμαθερμ ειχα δει σε s60 ,καποιος εγκαταστατης απο μάνδρα.
Εδω εχει για 850
http://www.ygraeriostinkinisi.gr/?page_id=169
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Φεβ 2011, 17:52

το πρόβλημα εντοπίζεται στην αυξημένη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης με υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη. Σε κάποιους κινητήρες τα "φτύνουν" οι βαλβίδες εξαγωγής και οι έδρες τους. Επίσης, χρειάζεται μάστορας που να ξέρει τι του γίνεται για να ρυθμίσει σωστά το αβάνς. @dkostoulis, αν κάνω την κίνηση, θα πάω για vialle.

όσοι έχουν βάλει vialle σε Τ5 (ford, ακόμα και πειραγμένα) δεν έχουν αντιμετωπίσει πάντως προβλήματα μέχρι τώρα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 11 Φεβ 2011, 18:29

ενδιαφερον......
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό vrestas » 23 Φεβ 2011, 17:07

http://www.mastergas.gr/
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=263453&cid=12
Δεκαπέντε χρόνια εγγύηση για κάθε μετατροπή σε υγραεριοκίνηση
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: NikosV40CC και 38 επισκέπτες