Υγραεριοκίνηση

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 12 Δεκ 2011, 17:23

johnkyr έγραψε::applause :applause πολλά απροβλημάτιστα χλμ ....

Ευχαριστώ! Αλλιώς θα εχω οικογενειακά δράματα... :chair ...
johnkyr έγραψε:το κιτ ήταν προ-ρυθμισμένο από την tartani για το v50 ?

Όχι, o εγκεφαλος της tartarini μου είπαν οτι δεν έρχεται προρυθμισμένος για κάθε αυτοκίνητο, αλλα κάνουν ρυθμισεις κατα την εγκατάσταση με συγκεκριμένες τιμές ανάλογα τον τύπο κινητηρα.

johnkyr έγραψε:σε ποιο συνεργείο έκανες την εγκατάσταση ?

Η εγκατάσταση έγινε στο συνεργείο της Seat Makris στο Γαλάτσι, που έχει και τμήμα υγραερίου (http://www.autogashellas.gr)

johnkyr έγραψε:με 52άρα ... δεν κλίνει το "πορτάκι" στον χώρο αποσκευών (μια pic :-D )



Με τη δεξαμενή των 52 λίτρων (διαστασεις 630 χ 220 mm):
Το δάπεδο του πορτ παγκαζ κάνει λιγο τραμπάλα...

Εικόνα

γιατί πατάει πάνω στο κεντρικό σημείο της δεξαμενής που προεξέχει λιγο :

Εικόνα

ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Ο ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΑΕΡΙΟΥ

Εικόνα

ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Εικόνα

Ο ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Εικόνα

ΤΑ ΜΠΕΚ

Εικόνα

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...

Εικόνα

Ο ΕΓΚΈΦΑΛΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΟΘΗΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ, ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ

Εικόνα

ΤΟ ΣΤΟΜΙΟ ΠΛΗΡΩΣΗΣ (υπ'οψιν, αν τοποθετηθει κατ'αυτον τον τροπο, χρειάζεται και ενας εξτρα αντάπτορας που βιδωνει για να γεμισετε. Οταν ειναι στον προφυλακτήρα η ταπα, δε χρειάζεται)

Εικόνα


ΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΣΙ. ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.

Εικόνα

Ο ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΑΣΉΚΩΜΑ

Εικόνα

Εαν τοποθετηθεί μικρότερη δεξαμενη των 47 λίτρων που ειναι διαστάσεων 630Χ200, δεν θα εχουμε αυτο το αποτέλεσμα. Γνωρίζω οτι υπάρχει και δεξαμενή των 50 λίτρων 650 χ 200, αλλα μπορεί οριακά να μή χωράει στο δεξια-αριστερά.

Απο θέμα ήχου, οταν εχεις ανοιχτό το καπώ ακούγεται λίγο πίο μεταλλικός ήχος οταν δουλεύουν τα μπέκ του υγραερίου, αλλα όταν εισαι μέσα στο αυτοκίνητο δέν ακούγεται τίποτα διαφορετικο.

Αντε να ερθουν οι γιορτές, θα κάνω κανα 1500 αρι (οικονομικά) χιλιόμετρα!!!! :-D Θέλω να μετρήσω και κατανάλωση. 8-)
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 12 Δεκ 2011, 17:47

καλα χλμ !!! :-D :-D :-D

Πολυ κατατοπιστικές οι φωτό!!!

Απο τιμή? Αυτη που λεει στο σαϊτ?

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 12 Δεκ 2011, 18:24

mayas έγραψε: Απο τιμή? Αυτη που λεει στο σαϊτ?


Οχι, λόγο έκθεσης μου έιχε κάνει τιμή 900 +ΦΠΑ χωρις τα εξοδα ΚΤΕΟ και αδειας που τα χρεωνει 100€.
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Δεκ 2011, 13:48

ο κύβος ερρίφθη .... μαζί με την μετακόμιση :-)
αναμένονται νεότερα ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Δεκ 2011, 15:01

όσοι έχετε βάλει LPG, έχετε βάλει μήπως μια σειρά πιο ψυχρά μπουζί :?:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 19 Δεκ 2011, 15:14

johnkyr έγραψε:ο κύβος ερρίφθη .... μαζί με την μετακόμιση :-)
αναμένονται νεότερα ....


:applause αντε μπράβο!! να μοιραζομαι με καποιον την αγωνια!! :lol:
Τι συστημα αποφάσισες να βάλεις?
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Δεκ 2011, 15:19

vialle bi-fuel :oops: 52lt δεξαμενή ... που θα σηκωθεί λίγο ο χώρος αποσκευών .....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 19 Δεκ 2011, 15:27

Μαλλον δε θα μοιραζομαι μαζι σου την αγωνια... εσυ θα παιζεις μαζι με βενζινη, οποτε εισαι κατα καποιο τροπο καλλυμένος για τις βαλβίδες.
Εγω δε πηγα σε αυτο το συστημα λογω budget, δεν πέρναγε WAF :whistling . Σιγουρα ειναι πολύ καλη επιλογή. Αντε με το καλό! Δες μ'ηπως χωράει η 650 χ 200 δεξαμενη που είναι 50 λιτρα, μονο 2 λίτρα διαφορά, και γλυτώνεις το ανασήκωμα... Με την κατανάλωση που έχουμε, μιλάμε για 20 χιλιομετρα διαφορα. Κριμα ειναι.

Υ.Γ WAF = Wife Acceptance Factor
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Δεκ 2011, 15:38

θα το δω αυτό με την δεξαμενή .... thanks για το tip των 50λτ,
σχετικά με το λάδι .... είδα ότι και η vialle δίνει ένα κιτ valve protector ....

απορείς που προκύπτουν πριν την Εγκατάσταση ....

1. Πιο ψυχρά μπουζί ??
2. Φιάλη 50λτ αντί 52λτ ??
3. Vialle valve protector ??
4. Με ποιο ακριβώς αλγόριθμο, ψεκάζει την +βενζίνη (στροφές, φορτίο, κάτι άλλο ??)
5. Ηχομονωτικό, στο χώρο της φιάλης, μιας και η τρόμπα, είναι στο εσωτερικό της ??
6. trip computer, ενδείξεις ??
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Δεκ 2011, 16:40

@kbitsik

αλήθεια το trip computer, δουλεύει κανονικά, δίνοντας πραγματικές τιμές και με το υγραέριο ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 19 Δεκ 2011, 17:12

johnkyr έγραψε:αλήθεια το trip computer, δουλεύει κανονικά, δίνοντας πραγματικές τιμές και με το υγραέριο ?


εχω το KINETIC, χωρις trip computer... :-)
Αλλα απο ότι εχω καταλάβει απο αλλους χρήστες στο autogasforum, δεν δουλευει σωστα, και θα πρεπει να μετρας με τα χιλιόμετρα.
V50 1.8 LPG powered

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 20 Δεκ 2011, 11:50

Φίλος με S40 1,8 MY08 παρέλαβε χθες το αυτοκίνητο από το συνεργείο μετά από αλλαγή βαλβίδων λόγω υγραερίου! Η βλάβη βγήκε περίπου 50 χιλιάδες χιλιόμετρα μετά την τοποθέτηση του κιτ. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κιτ που φοράει δε γνωρίζω. Θα ποστάρω νεότερα όταν μάθω λεπτομέρειες!
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Δεκ 2011, 12:05

μάθε λεπτομέριες .... πες μας ....

σύστημα .... εγκαταστάτης ?
αυτά τα 50.000 με τι χρήση έγιναν ?
πόσο του έκαιγε και αν του άναβε check engine ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 20 Δεκ 2011, 12:09

johnkyr έγραψε:μάθε λεπτομέριες .... πες μας ....

αυτά τα 50.000 με τι χρήση έγιναν ?
πόσο του έκαιγε και αν του άναβε check engine ....

Του είπα του λακαμά να γραφτεί στο φόρουμ και να γράψει...Θα δούμε! Γενικά ο συγκεκριμένος δε φημίζεται για την αργή του οδήγηση. Χθες που βρέθηκα μαζί του, τον ρώτησα περί του VOLVO και μου ανέφερε ότι το παρέλαβε μετά από αλλαγή βαλβίδων! Του είπα ότι είναι στάνταρ λόγω υγραερίου και μου είπε ότι εκεί που το έβαλε δεν του είχαν αναφέρει ποτέ τέτοιο ενδεχόμενο. Λεπτομέρειες θα μάθω και θα ποστάρω άμεσα....
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 20 Δεκ 2011, 12:42

κρατάς πολύ κόσμο σε αγωνία πράκτορα jim :vow
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Δεκ 2011, 12:54

προσωπικά .... μετά την απαξίωση της περιουσίας μας ... από την όποια κυβέρνηση ... ρισκάρω, με τα χλμ που θα πρέπει να κάνω κάθε μέρα ....

"πιστεύω", με την χρήση που θα του κάνω με αέριο ... να βγάλω τουλάχιστον 100.000χλμ και αν κάψω έδρες, βαλβίδες .... θα του βάλω πιο σκληρές και τέλος
για άλλα 10+ χρόνια ... μιας και η διαφ volvo for life, αρχίζει να πέρνει σάρκα και οστά .. :lol: :mrgreen:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό deadp » 20 Δεκ 2011, 13:23

johnkyr έγραψε:μιας και η διαφ volvo for life, αρχίζει να πέρνει σάρκα και οστά .. :lol: :mrgreen:


Πες το ψέμματα... Η λυπητερή δε μας είπατε πόσο βγήκε...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Δεκ 2011, 14:35

γύρω, στα -+/2Κ€
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 20 Δεκ 2011, 14:37

Αρχισαν τα οργανααα..:-x
Ειχε λαδιερα?
V50 1.8 LPG powered

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 20 Δεκ 2011, 15:25

Παιδιά σας είπα δε γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες! Το ζήτημα είναι ότι πριν από 2 μήνες που είχαμε βρεθεί μου έλεγε: "έχω βάλει υγραέριο και έλυσα το θέμα βενζίνης κλπ". Χθες λοιπόν μου είπε ότι του έβγαλε βαλβίδες... Θα τον δω μέσα στη βδομάδα και θα μάθω πολλές λεπτομέρειες σχετικές! Το σύστημα πάντως από ότι μου είχε πει, του κόστισε περίπου 1100 ευρώ τοποθετημένο!
Βαλβίδες άλλαξε χθες σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας!
Συνέχισε και θα μείνεις...

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό deadp » 20 Δεκ 2011, 15:33

Μονόδρομος η αγορά ενός Corsa Diesel από ότι βλέπω τα πράγματα...
- Τέλη κυκλοφορίας
- Διαφορά στην κατανάλωση
= απόσβεση σε μικρό σχετικά διάστημα για κάποιον που γράφει 20000χιλ το χρόνο.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Δεκ 2011, 15:42

Jim_C30 έγραψε:Παιδιά σας είπα δε γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες! Το ζήτημα είναι ότι πριν από 2 μήνες που είχαμε βρεθεί μου έλεγε: "έχω βάλει υγραέριο και έλυσα το θέμα βενζίνης κλπ". Χθες λοιπόν μου είπε ότι του έβγαλε βαλβίδες... Θα τον δω μέσα στη βδομάδα και θα μάθω πολλές λεπτομέρειες σχετικές! Το σύστημα πάντως από ότι μου είχε πει, του κόστισε περίπου 1100 ευρώ τοποθετημένο!
Βαλβίδες άλλαξε χθες σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας!


+ρώτησε τον, πόσο κόστισαν βαλβίδες/έδρες και αν έβαλε πιο σκληρές από τις μαμά ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Δεκ 2011, 15:13

http://artemis.cslab.ntua.gr/el_thesis/ ... 8-0243.pdf

Ενεργειακή Πολιτική Ελλάδας Στο
Υγραέριο 2008
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ Π. ΜΑΡΑΒΑ
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Δεκ 2011, 00:52

Σήμερα παρέλαβα, το πλοίο ... με την μετατροπή υγραερίου ...

Vilalle Lpi με πρόγραμμα για VolvoC30 1,8 MY07
Δεξαμενή 60λτ

Εκανα μέχρι τώρα 80χλμ με αέριο, χωρίς να το πιέσω, δεν κατάλαβένεις κάμια διαφορά, πέραν του έξτρα ήχου, της αντλίας αερίου, που είναι μέσα στη μπουκάλα ....

Το Τ/C δουλεύει ... να δούμε καταπόσο ανταποκρίνονται οι ενδείξεις του ....

Για το θέμα των βαλβίδων .... υπάρχει και το tunap, πρόσθετο στο ρεζ βενζίνης και στη μπουκάλα υγραερίου, κάθε 10.000, με κόστος 60€. Δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ, οπότε δεν έβαλα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό georgosk » 23 Δεκ 2011, 09:26

Καλά χλμ Γιάννη.
Και ένας γνωστός του tanagn στην Κόρινθο με S40 1,8 του 2005 έχει βάλει υγραέριο αρκετό καιρό και από ότι λέει δεν έχει κάποιο θέμα.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 23 Δεκ 2011, 09:45

johnkyr έγραψε:Σήμερα παρέλαβα, το πλοίο ... με την μετατροπή υγραερίου ...


:applause Καλά χιλιόμετρα!
Ολα θα πανε καλά..
60 λιτρα? πού τη χώρεσες?? Περιμένουμε φωτο-ρομάντζο.
V50 1.8 LPG powered

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό deadp » 23 Δεκ 2011, 09:46

Φαντάζομαι, με τον Kyr επιβλέποντα, όλα θα έγιναν με χειρουργική ακρίβεια.... Καλορίζικο βρε!
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Δεκ 2011, 11:30

ευχαριστώ, για τις ευχές ..... :lol: , για να δούμε τι θα δούμε από δω και πέρα ....
3 χρόνια μετά την αγορά του οχήματος επιστρέφουμε στις ΤΟΤΕ καταναλώσεις .... όταν
η βενζίνη έκανε 0.77λτ :? . Η 60λτ δεξαμενή, έχει υπερυψώσει λίγο το χώρο αποσκευών :|
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 23 Δεκ 2011, 11:48

johnkyr έγραψε:3 χρόνια μετά την αγορά του οχήματος επιστρέφουμε στις ΤΟΤΕ καταναλώσεις .... όταν
η βενζίνη έκανε 0.77λτ :? .


Απίστευτο πως μας καταντήσανε ε... :swear μερικες φορες πετυχαινω στο δρομο καμια ξεχασμένη ταμπελλα απο καποιο παρατημένο βενζινάδικο, και βλέπω το 0,77... και παθαίνω σοκ! Μεσω αυτης της αύξησης, μας πήραν μεσα απο την τσέπη αλλα 2-3 χιλιαρικάκια το χρονο...
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Δεκ 2011, 12:17

@kbitsik και ταυτόχρονα, μας έχουν μειώσει και τους μισθούς αλλα 2-3-4Κ ..... :?

Σχετικά με την προστασία των βαλβίδων, εκτός από την λαδιέρα, έχει προσθέσει κανείς πρόσθετο ?
πχ tuneup 163/164


αντιγράφω από το http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... 5&start=50

michalistunap έγραψε:Γεια σας, το όνομα μου ειναι Μίχαλης και ειμαι ο αντιπρόσωπος της TUNAP στην βορεια ελλαδα κ στην κρητη. Θα ήθελα να σας δώσω καποιες πληροφορίες σχετικά με τα προιόντα μας για οτι αφορά το υγραέριο l.p.g ... Η νεας τεχνολογίας σειρά μας αυτή αποτελήτε απο δυο προιόντα.. το 163 το οποιο μπαίνει στο ρεζερβουάρ της βενζίνης και το 164 που μπαίνει στο ρεζερβουάρ του υγραερίου. Ο κύριως σκοπός μας ειναι η αποτελεσματική λίπανση ως προστασια των βαλβίδων για τα επόμενα 10000km ( βάση εργαστηριακών τεστ ). Υπάρχει βέβαια και μια καθαριστική δραση για την λειτουργια με βενζίνη που φταίει για της εναποθέσεις πανω στης βαλβιδες και τα μπεκ. Η δουλειά του 163 ειναι να καθαριζει και να λιπαινει το κυκλωμα της βενζινης καθως και να προστατευει το καυσιμο απο το να δημιουργηση μυκητες και βακτηρια απο τον χρονο που ¨καθεται¨στο ρεζερβουαρ οσο ο κινητηρας δουλευει με υγραεριο. Το 164 ειναι μια ισχυρη δοση λιπανσης που δινουμε στο κυκλωμα του υγραεριου. Η δουλεια του ξεκιναει απο την δεξαμενη οπου μπορει να εχουμε σημαδια οξείδωσης απο το υγρης μορφης υγραεριο, και στην συνεχεια μεσα απο το κυκλωμα να φτασει τελικα στις βαλβιδες-εδρες που ειναι και ο τελικος προορισμος.. (για να τοποθετησουμε το 164 χρειαζομαστε δυο ειδικους ανταπτορες καθως πρεπει να δωσουμε εξωτερικο αερα-πιεση ωστε να σπρωξουμε το υλικο μεσα στο ρεζερβουαρ που εχει 6 bar πιεση.. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βαζουμε αερα στο ρεζερβουαρ απλος πιεζουμε με τον αερα την σακουλα με το προιον που βρίσκεται μες την φιαλη.) Τα προιοντα μας κατασκευαζονται στην γερμανια κατω απο τις αυστηροτερες προδιαγραφες. Θα βρειτε την γκαμα των προιοντων μας σε ολους τους επισημους συνεργατες της TUNAP. ( για επικοινωνια 2310 215400) και στο facebook TUNAP (GR) http://www.facebook.com/pages/Tunap-GR/171167516257076



Μιχαλη καλη η διαφημηση αλλα πρεπει να μας απαντησεις και σε μερικα ερωτηματα που εχουμε(και απο το αλλο forum...).

Τα ξαναθετω και ελπιζω αυτη τη φορα σε απαντηση...

Απο leonp: Το 164 πως φτάνει στον χώρο καύσης;
Δηλαδή στον πνεύμονα όταν το υγραέριο γίνεται αέριο, τι γίνεται το λιπαντικό; Γεμίζει τον πνεύμονα;

Απο lyggas : Μπορεί να εφαρμοστεί το 164 στις δεξαμενές του υγρού ψεκασμού; Εχω αυτή την απορία, δεδομένου ότι απέστειλα mail στην icom ρωτώντας σχετικά και μου απάντησαν ότι δεν έχουν σχετική εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημία στην αντλία που βρίσκεται μέσα στην δεξαμενή;

Απο astragjtg : Και η vialle το απαγορευει ρητα, να μην μπει τιποτα σαν κι αυτο ή παρόμοιο στην μπουκαλα γιατι μπορει να προκαλεσει σοβαρα τεχνικα προβληματα(στην πολυβαλβιδα,αντλια,μπεκ κτλ...).
Τι γνωμη εχεις φιλε Μιχαλη ?

Ευχαριστω


εδώ είναι και ο κατάλογος της tunap http://www.tunap.co.uk/images/Comprehen ... alogue.pdf :?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 23 Δεκ 2011, 14:47

@johnkyr Ποσο πηγε αν επιτρέπεται??
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Δεκ 2011, 14:49

2.000€ :-(
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 23 Δεκ 2011, 14:53

Δεν ειναι και ασχημα...
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 23 Δεκ 2011, 17:40

καλορίζικο το σύστημα και καλαπόσβεστο!! περιμένουμε αναλυτικές εντυπώσεις :-)
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Δεκ 2011, 00:26

μετά από 300χλμ, οι πρώτες εντυπώσεις ...

Αν οδηγείς το αυτοκίνητο για 1η φορά, δεν μπορείς να καταλάβεις τπτ ....

αν όμως έχεις κάνει 50.000χλμ με βενζίνη, καταλαβαίνεις ότι στο "άσε", αργεί κατά 0,2sec και ότι έχει επηρεαστεί λίγο
ο τρόπος που πατάει στο δρόμο από το βάρος της δεξαμενής.

Σχετικά από το σύστημα, ικανοποιημένος, ούτε λαμπάκια, ούτε διακοπες κτλ. Για δοκιμή το πήγα μέχρι 200χαω με αέριο .... όλα καλά ....

που και που, για λόγους ψυχολογικούς και ψύξης, ανηφόρες, το γυρνάω και σε βενζίνη.

αν και όταν, παραδώσουν πνεύμα οι οδηγοί-βαλβίδες :| , θα βάλω "νατριου" και τέρμα ....

το σύστημα το έβαλα στο Δ.Βρεττό. κόστος περίπου 2.000€
αλήθεια είναι ότι το έψαχνα από καιρό (δεν θα το έβαζα ΑΛΛΑ), οι μετακινήσεις λόγω δουλειάς αυξήθηκαν και μαζί, διπλασιάστηκε η τιμή
της βενζίνης. Να το σκοτώσω μοντ 2009, για να πάρω κάποιο diesel S40/V50 δεν το έβρισκα καλή ιδέα, όποτε η λύση υγραέριο
ήταν μονόδρομος. Επέλεξα το lpi bi-fuel, σαν την πιο ασφαλή μετατροπή.

Πράγματα που με απασχολούν τώρα, είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε πρόσθετα και αν ναι σε ποια αφού η ίδια η Vialle δεν τα προτείνει
μιας και αρχίσαμε τις μετατροπές, μήπως κοιτάγαμε και το υδρογόνο .... :| :-?
φαντάζομαι, ότι το vialle lpi, δεν αλλάζει το αβάνς, μεταξύ βενζίνης-υγραερίου και αν θα πρέπει να ψαχτώ για συσκευή/προγραμματιστή
που να μπορεί και να ξέρει τι κάνει ..
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 30 Δεκ 2011, 21:12

:?: Johnkyr μια ερώτηση: Η δεξαμενή που έβαλες ξέρεις τι διαστάσεις έχει; Με ενδιαφέρει να ξέρω εάν χώρεσε η διάσταση 650 mm διάμετρος στο V50. Ευχαριστώ!
V50 1.8 LPG powered

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 02 Ιαν 2012, 19:47

Καλή Χρονιά σε όλους!
Λοιπον μετά απο 1300 χλμ τις γιορτές, μετρησα καταναλώσεις, αυτονομια κλπ με υγραέριο:
Κατανάλωση γύρω στο 10-10,5 λτ/100χλμ με ταχύτητες 120-140 χλμ/ωρα στην εθνική, και με οδήγηση στο επαρχιακο δίκτυο (αντίστοιχη κατανάλωση με βενζίνη 9-10).
Αυτονομία με τη δεξαμενή των 52 λίτρων (γεμίζει με 42-43 λτ) περίπου 400 χλμ.
Λειτουργία κάτω απο αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες (-8 στην Φλώρινα) χωρίς κανένα πρόβλημα - διακοπή. :mrgreen:
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Ιαν 2012, 23:34

μετά από 3 γεμίσματα ....

η δεξαμενή γεμίζει με 46-48λτ και μέση κατανάλωση, 11λτ/100 (450+-χλμ αυτονομία)
με βενζίνη κάπου στα 9λτ/100

@kbitsik, σχετικά με τις διαστάσεις τις δεξαμενής, είναι ντυμένη μέσα σε ένα ηχομονωτικό, σάκο και δεν μπορώ να τις δω ...
θα δω αν βγαίνει εύκολα και θα γράψω....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 09 Ιαν 2012, 18:19

κανατε κατασκευή για να σηκωθει το πατωμα του πορτ-μπαγκάζ?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Ιαν 2012, 18:55

προσωπικά όχι, μιας και στο V50 βγαίνει εντελώς το δάπεδο και "κάθεται" πιο ψηλά ... θα μπορούσα βέβαια να φτιάξω 2 πηχάκια στα πλάγια από κάποιο υλικό, για να έχει καλύτερη εφαρμογή.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό iatroud » 10 Ιαν 2012, 14:30

johnkyr έγραψε:.. από κάποιο υλικό

όπως ο ίδιος πρώτος σκέφτηκε: από σόλες λιωμένων air max αγορασμένων προ κρίσης :-P
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 10 Ιαν 2012, 14:38

:offtopic asics GEL ..... :swear :swear
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 11 Ιαν 2012, 21:47

Jim_C30 δεν μας ειπες κανα νέο απο τον φίλο που έκαψε βαλβίδες... :whistling
Έμαθες περισσότερες λεπτομέρειες??
V50 1.8 LPG powered

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 11 Ιαν 2012, 22:20

Ο φίλος με τις βαλβίδες εξακολουθεί να χρησιμοποιεί υγραέριο μετά την αλλαγή τους! Λεπτομέρειες δεν έχω μάθει ακόμα παιδιά, όταν έχω νεότερο θα το ποστάρω μην ανησυχείτε...
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 12 Ιαν 2012, 17:44

η αληθεια ειναι ότι το πραγμα παει 50%-50%, δλδ ή τυχεροι θα βγουν οι "αεριοωθουμενοι" που σε λιγο δε θα εχουμε μπεντζινα στην ελλαδα κατω απο 2 ευρώ (ΧΧΧΧ δρχ) οπότε αυτοί άρχοντες κ με μια μπουκάλα αεριο.... :-D

Αλλιως φορος κ κει!!! :chair :chair :chair


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες