Υγραεριοκίνηση

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 16 Σεπ 2013, 13:37

το ψαχνουμε... :cry:

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 17 Σεπ 2013, 09:53

mayas έγραψε:το ψαχνουμε... :cry:


καιει λάδια ? δεν κρατάει ρελαντί ?
πόσα χλμ έχεις κάνει με αέριο ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 24 Σεπ 2013, 18:46

Παιδιά,

Θα ήθελα να καταθέσω την περιπέτειά μου. Μετά από 80.000χλμ με υγραέριο, ναι χτύπησαν οι βαλβίδες εξαγωγής! Yeah!
Οκτώ βαλβίδες εξαγωγής, τέσσερεις οδηγοί και διάφορα ψιλούδια...
Στην ατυχία μου στάθηκα τυχερός γιατί η ζημιά έγινε στα 155.000, οπότε έκανα και αλλαγή ιμάντα.Τοτάλ 1.460€ με ΦΠΑ στην Autopoint στη Θεσσαλονίκη. Τα παιδιά ήταν εξυπηρετικότατα, κάναν καλή δουλειά στην αποκατάσταση του αυτοκινήτου, αλλά τα ενδιαφέροντα ήταν μερικά πράγματα, που συζητήσαμε. Πρώτον, οι ίδιοι μου ανέφεραν ότι ήταν απλά θέμα χρόνου... Δηλαδή, τους ρώτησα; Με απάντησαν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην βγάλει θέμα με τις βαλβίδες, διότι δεν είναι φτιαγμένο το όχημα να δεχτεί υγραεριοκίνηση. Τώρα, αυτό το απλό τί μας λέει;

Πάμε σε άλλο θέμα... Στο συνεργείο μου ανέφεραν ότι υποχρεωτικά εφόσον χρησιμοποιώ υγραέριο θα πρέπει κάθε 10.000 χλμ να αλλάζω το φίλτρο υγραερίου, και στις 20.000 που είναι το service του αυτοκινήτου υποχρεωτικά έλεγχος των βαλβίδων. Στις 40.000, που είναι το μεγάλο service σχεδόν υποχρεωτικά ρύθμιση βαλβίδων, με έλεγχο του διάκενου και μέτρησης της συμπίεσης. Αυτά τα πράγματα δεν μου τα ανέφερε κανένας μέχρι να πάθω τη ζημιά. Κατόπιν όλοι ήταν ειδικοί. Το πρόβλημα με το μοτέρ είναι ότι επειδή έχει μηχανικές βαλβίδες δεν ρυθμίζει από μόνο του σωστά το διάκενο. Εξαιτίας της αυξημένης θερμοκρασίας καύσης αυτό δημιουργεί προβλήματα στις βαλβίδες και αρχίζει να γεμίζει και ένα φούμο. Στο τέλος μπουκώνουν τελείως και βγάζει λαμπάκι το μοτέρ, όπως έγινε και στο δικό μου.

Δεύτερον είχε πολύ ενδιαφέρον η άποψη ενός τεχνικού (όχι στη Volvo) υγραερίου. Ο ίδιος που έχει υγράεριο στο αμάξι το χρησιμοποιεί μόνο εκτός πόλης και με χαλαρό ρυθμό (90-110 χλμ/ώρα). Εντός πόλης μόνο βενζίνη, διότι το φορτίο για τη μηχανή είναι πολύ μεγαλύτερο (ανηφόρες, σταματήματα κλπ). Και σε μια μακρινή ευθεία (έστω 400 χλμ) το ένα τρίτο της διαδρομής με βενζίνη.

Με αυτά τα δεδομένα μέχρι στιγμής και κατά νου θα πάω στον αντιπρόσωπο του συστήματος για να ακούσω την άποψή του και να μου κάνει διαγνωστικούς ελέγχους και για την ποιότητα της εγκατάστασης του συστήματος.

Όταν έχω νέα θα ξαναστείλω τις εμπειρίες μου.

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 24 Σεπ 2013, 18:55

Ξέχασα να γράψη το μοντέλο: S40 1.6 11/2007
Επίσης, όπως έχουν αναφέρει και πολλοί άλλοι συμφορουμίτες, ναί υπάρχει θέμα με τα χάλια υγραέρια, που πωλούνται σε διάφορα πρατήρια. Ένας απλός οδηγός, όπου βλέπετε χαμηλότερη τιμή από το μέσο όρο μακριά... Και ο νοών νοείτω...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 25 Σεπ 2013, 18:26

:lipssealed
Φιλε dkostoulis περαστικα.
Εχω μερικες ερωτησεις?
1) Γιατι μονο 4 οδηγους και οχι 8?
Οι αλλοι ηταν καλοι?
Δυσκολο μου φαινεται.
2) Οι εισαγωγεις?
3) Να υποθεσω οτι η κεφαλη πηγε σε ρεκτιφιε και εγινε πλανιαρισμα.
4) Δεν σου προτειναν να βαλουν ενισχυμενες βαλβιδες-εδρες για το αεριο?
5) Θα συνεχισεις να το χρησιμοποιεις το αεριο?
6) Εαν ναι και με βασει την προσφατη εμπειρια σου τι τελικο (χρηματικο) κερδος εχεις?

Αλλα και παλι φιλε μου 1,5 χιλιαρικο για αυτες της δουλειες ειναι παρα πολλα.
Με λιγοτερα επερνες αλλο κινητηρα...
Οσο για τα φθηνα πρατηρια η γνωμη μου ειναι γνωστη... :chair :swear
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 26 Σεπ 2013, 10:09

Φίλε thanosgr,

1) Το γιατί αλλάξαν τους τέσσερις και όχι τους οκτώ είναι δικό τους θέμα. Εγώ είμαι λογιστής, δεν έχω την παραμικρά ιδέα από μηχανολογικά.
2) Δεν αλλάχθηκαν και το γιατί έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη, που έχω στη volvo.
3) Έχεις δίκαιο, πήγε ρεκτιφιέ, και το τί κάνανε πάλι δεν έχω την παραμικρά ιδέα, ούτε και το ελάχιστο ενδιαφέρον του τί κάνανε...
4) Δεν μου προτάθηκε, και ούτε επεδίωξα αλλαγές μηχανολογικού χαρακτήρα. Όλα τα ανταλλακτικά κάνανε δέκα ημέρες από το εξωτερικό και είναι όλα γνήσια volvo.
5) Δύσκολο το βλέπω, και εξάλλου περιμένω και την ετυμηγορία από τον αντιπρόσωπο του συστήματος αερίου στη Θεσσαλονίκη.
6) Μέχρι στιγμής έχω πληρώσει: 1.500 για την εγκατάσταση, 100 για μπουζί (τάχα μου) αερίου, 1300 για την επισκευή, συνολικά κοντά στα 3.000 για να το εγκαταστήσω. Η εξοικονόμηση σε καύσιμα περίπου 2.600 - 2.700 €. Συνεπώς, είμαι πάνω-κάτω break-even (ίσα βάρκα, ίσα νερά). Ή διαφορετικά, εάν δεν είχα μπει σε περιπέτειες θα είχα διαθέσει τα 3.000 στη βενζίνη αντί στα συνεργεία. Ή διαφορετικά, τα χρήματα, που νόμιζα ότι εξοικονόμησα τα πλήρωσα στο τέλος, έκανα δηλαδή χρονική μετάθεση της φοροκλοπής από τις βενζίνες. Για να το ξηλώσω και να το αποκαταστήσω στη volvo μου είπαν να υπολογίζω κοντά στο χιλιάρικο!

Συνεπώς, θα σας ενημερώσω αφού συναντήσω τα παιδιά στην αντιπροσωπεία του συστήματος υγραερίου.

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 26 Σεπ 2013, 18:04

Σε ευχαριστω που επιβεβαιωνεις αυτο που φωναζουμε οσοι ξερουμε 5 πραγματα παραπανω απο αυτοκινητα :swear
Δεν συμφερει να το ξανα κανεις "μαμα", αστο ετσι, θα εχεις καλυτερη τιμη μεταπωλησεις !
Οσο για τον "αντιπροσωπο" (τρομαρα τους) του υγραεριου μην περινενεις τιποτα.... :swear :chair
Θα σου πει οτι το συστημα ειναι μια χαρα και διαφορες αλλες :whatever
Αν των ρωτησεις "μα καλα αφου εχει 2 χρονια εγγυησει" θα σου πει ναι εχουν τα εξαρτηματα και η εγκατασταση ΟΧΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Και παλι περαστικα και συγνωμη αν γινομαι κακος...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Σεπ 2013, 19:54

Γενικά θα συμφωνήσω με το Θάνο. Προσωπικά έχω κάνει μέχρι τώρα 45.000χλμ με υγραέριο (Vialle υγρού ψεκασμού, που ταυτόχρονα για να προστατέψει :q τις βαλβίδες ψεκάζει και βενζίνη). Αν δεν έκανα 25.000χλμ το χρόνο και αν η τιμή της βενζίνης δεν είχε πάει από 0.77 το 2009 σε 1.8+ το 2012 δεν θα σκεφτόμουν να βάλω γκάζι. Μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει κάτι, χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι δεν θα την πατήσω στο μέλλον.

Εχτρα από το σύστημα έχω βάλει μπουζί για γκάζι (πιο ψυχρά). Φαίνεται ότι απαγουν περισσότερη θερμότητα, γιατί υπάρχουν περιπτώσεις που πηγαίνοντας χαλαρά .... ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει και κάτω απ την μέση, πράγμα που δεν το έκανε με τα μαμά μπουζί (όχι βέβαια ότι σε αυτή την περίπτωση είναι βέλτιστο θερμοδυναμικά)

Τα μοτέρ της ford/ιαπωνικα έχουν θέμα με το γκάζι .... ενώ πχ αυτά της φίατ θεωρούνται ότι αντέχουν πολύ περισσότερο.

Αν δω ότι αρχίζει να παίζει το ρελαντί, που είναι το πρώτο κακό σημάδι, θα πάω για ρύθμιση βαλβίδων .....
Αν τελικά μετά καούν, θα βάλω ειδικές για γκάζι.

Τα προβλήματα υπάρχουν, γιατί η καύση του γκαζιού, είναι πιο αργή (άρα ανοίγουν οι βαλβίδες εξαγωγής και αυτό ακόμα καίγεται) ενώ είναι ταυτόχρονα λάθος και το αβάνς 2-3μοίρες. Αρα οδηγώντας με γκάζι, για να περιορίσεις τα προβλήματα, οδηγάς όσο το δυνατό με χαμηλότερες στροφές ... ενώ όταν πιέζεις το μοτέρ οδηγάς φορτωμένος ή σε βουνό το γυρνάς σε βενζίνη.

Στα μείον, να συμπληρώσω το βάρος της γεμάτης δεξαμενής, που χαλάει την αναλογία ισορροπίας του αμαξώματος και το μεγαλύτερο ζόρι που τραβάνε για τον ίδιο λόγο τα πίσω αμορτισέρ.

@ dkostoulis, μέχρι να σου ανάψει το λαμπάκι μοτέρ .... είχες κάποια ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά με το μοτέρ ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 27 Σεπ 2013, 17:59

johnkyr έγραψε:Γενικά θα συμφωνήσω με το Θάνο. Προσωπικά έχω κάνει μέχρι τώρα 45.000χλμ με υγραέριο (Vialle υγρού ψεκασμού, που ταυτόχρονα για να προστατέψει :q τις βαλβίδες ψεκάζει και βενζίνη). Αν δεν έκανα 25.000χλμ το χρόνο και αν η τιμή της βενζίνης δεν είχε πάει από 0.77 το 2009 σε 1.8+ το 2012 δεν θα σκεφτόμουν να βάλω γκάζι. Μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει κάτι, χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι δεν θα την πατήσω στο μέλλον.

Και πολυ καλα κανεις!
Ετσι πρεπει να ειναι, με παραλληλο ψεκασμο βενζινης ο οποιος αυξανει οσο ανεβενουν οι στροφες μεχρι που κλεινει τελειως το αεριο.
Ολα τα συστηματα απο ολες της εταιριες ετσι ειναι, για μεγαλυτερη προστασια του κινητηρα.
Το κλεισιμο τελειος της βενζινης ειναι αλλη μια Ελληνικη πατεντα για να πλησιασουν το πολυποθητο -50%...
Γιατι με την βενζινη κανονικα να ψεκαζει εστω και λιγο η μειωση πεφτει στο 20 - 30%...
Προσθεστε εδω και το κοστος εγκαταστασεις, + την αυξημενη καταναλωση σε ποσοτητα, + ενα πιθανοτατα υψηλο κοστο επισκευεις κινητηρα και βγαλτε συμπερασματα.
Αν δεν κανεις πολλα χλμ οπως ο johnkyr ή εγω και το αμαξι ειναι παλιο με πολλα χλμ επανω, αστο καλυτερα.
Προσεξτε και του καταλυτες σας, (αν και τα τουρμπακια εχουν πιο πολυ προβλημα) εχουν λιωσει ουκ ολιγοι!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 27 Σεπ 2013, 23:57

Το πρώτο πράγμα, που παρατήρησα ήταν ρετάρισμα στο ρελαντί. Επίσης είχε προβλήματα κατά την εκκίνηση με κρύα μηχανή. Χωρίς να περάσει πολύς καιρός πήγα στο συνεργείο. Εν τέλει έπρεπε να αλλάξω τις βαλβίδες. Αυτό που μου έναν εντύπωση πάντως ήταν ότι μέχρι τις 60.000 χλμ δεν υπήρχαν καθόλου προβλήματα. Μετά άρχισε να πέφτει η απόδοση του κινητήρα πριν αρχίσει το ρετάρισμα. Η συνέχεια είναι γνωστή.

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 08 Οκτ 2013, 13:18

εγω πιστευω οτι το κατηγορούμε πολύ το LPG και ξεχναμε τις επιπτωσεις της βενζινης...

Η βενζίνη μπορει να σε οδηγησει σε αλλαγη τρόμπας, λόγω ποιότητας.... --> Το ξεχνας με το αεριο
Η βενζίνη μπορει να σε οδηγησει σε αλλαγη αισθητηρα λ --> Το ξεχνας με το αεριο
Η βενζίνη μπορει να σε οδηγησει σε αλλαγη καταλύτη.......... --> Το ξεχνας με το αεριο

Αναφερομαι φυσικά στα βολβακια μας που δεν εχουν τουρμπο κλπ καλούδια οπου χαιρεσαι να πληρωνεις γαμησ... :lipssealed τικα...

Ισως ο φίλος να το βλέπει έτσι αλλα απο εδω και πέρα σε ενα αυτοκινητο του 2006 μαλλον αξίζει να συνεχίσεις να χρησιμοποιεις αεριο.

Επίσης νομίζω ότι με βαση τους υπολογισμούς μου σε 1.8 μοτερ γλιτώνεις 50 - 60 ευρω σε καθε 1000χλμ. Αρα 50 *80 =4000 ευρω εχεις κερδίσει απο το αεριο...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 02 Μάιος 2014, 11:34

Δεν θελω να τρομαξω κανεναν, και ειναι λιγο τραβηγμενο αλλα ...
https://www.youtube.com/watch?v=UFnIc1vIxKU
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 05 Μάιος 2014, 22:50

Το θέμα με το υγραέριο είναι σύνθετο και πολύπλοκο και σύμφωνα με τον μάστορα μου όλα τα προβλήματα δημιουργούνται απο τον λάθος προγραμματισμό μιας και είναι το πιο σύνθετο και δύσκολο βήμα στην τοποθέτηση. Πλεον τα σύγχρονα κιτ τοποθέτησης υγραερίου δεν έχουν κανένα πρόβλημα.O μάστορας γνωστός σχεδόν σε όλη την Ελλάδα είναι ο πρώτος που έφερε το υγραέριο στην Πελοπόννησο και έχει τοποθετήσει στο αμάξι του υγραέριο απο το 1996 το οποίο δουλεύει ακόμα απροβλημάτιστα (Daihatsu Feroza της δουλειάς) γράφοντας τρελά χιλιόμετρα κάθε χρόνο μιας και γυρίζει όλη την Ελλάδα μπορώ να πω πως το παν είναι το θέμα της τοποθέτησης. Όποιος ενδιαφέρεται και θέλει μπορεί να επικοινωνήσει για απορίες και για προσφορές.
Edit Mod: Απαγορεύεται οποιαδήποτε διαφήμιση. Μόνο μέσω Π.Μ και όχι δημόσια αναρτήσεις για εταιρείες κλπ!

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 05 Μάιος 2014, 23:26

giorgoss40 έγραψε:Το θέμα με το υγραέριο είναι σύνθετο και πολύπλοκο και σύμφωνα με τον μάστορα μου όλα τα προβλήματα δημιουργούνται απο τον λάθος προγραμματισμό μιας και είναι το πιο σύνθετο και δύσκολο βήμα στην τοποθέτηση. Πλεον τα σύγχρονα κιτ τοποθέτησης υγραερίου δεν έχουν κανένα πρόβλημα.O μάστορας γνωστός σχεδόν σε όλη την Ελλάδα είναι ο πρώτος που έφερε το υγραέριο στην Πελοπόννησο και έχει τοποθετήσει στο αμάξι του υγραέριο απο το 1996 το οποίο δουλεύει ακόμα απροβλημάτιστα (Daihatsu Feroza της δουλειάς) γράφοντας τρελά χιλιόμετρα κάθε χρόνο μιας και γυρίζει όλη την Ελλάδα μπορώ να πω πως το παν είναι το θέμα της τοποθέτησης. Όποιος ενδιαφέρεται και θέλει μπορεί να επικοινωνήσει για απορίες και για προσφορές.
Edit Mod: Απαγορεύεται οποιαδήποτε διαφήμιση. Μόνο μέσω Π.Μ και όχι δημόσια αναρτήσεις για εταιρείες κλπ!

Δεν πρόκειται για διαφήμιση μιας και δεν πρόκειται για άτομο οικογενείας μου ούτε για φίλο αφου εγώ είμαι απο Πάτρα ενώ το μαγαζί στην Τρίπολη. Απλά επειδή είχα μια καλή εμπειρία από το συγκεκριμένο μαγαζί ήθελα να το πώ μήπως και βοηθήσω μιας κι έχει και πολύ καλές τιμές. Μόνο αυτό

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 10 Μάιος 2014, 00:41

καλησπέρα
έχω ένα volvo s40 2.4 170+hp (από 140Hp rica tuning-μόνο χαρτογράφηση) ίδιος με τον 2.4i του V50 (5κύλινδρος)
και θέλω να του βάλω υγραέριο... αλλά έχω μπερδευτεί.. :dizzy :dizzy

τι προτείνετε ; και γιατί;
αν υπάρχει κανείς με τον ίδιο κινητήρα που να έχει βάλει... :vow :vow

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 10 Μάιος 2014, 07:00

πόση κατανάλωση, έχεις με βενζίνη ;
πόσα χλμ κάνεις το χρόνο ;
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 10 Μάιος 2014, 18:49

Nα μην επανελθω παλι :lipssealed
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 10 Μάιος 2014, 21:35

13 litra/100km

χιλιόμετρα δεν κάνω τώρα..που να κάνω που βάζω το 50ευρω και μου βγάζει 200 χλμ με το ζόρι!!!
επειδή όμως έρχεται καλοκαιράκι ...μπάνια κτλ, με έχει σκίσει η μέση μου(όπερ η μηχανή θα μπει στην άκρη)
λέω να το βάλω...το θέμα τις απόσβεσης το έχω δει και είμαι οκ
τι σύστημα να βάλω δεν ξέρω

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 10 Μάιος 2014, 21:40

θα καταναλώνεις 15λτ..γκάζι/100xlm ...

αν δεν κάνεις πολλά χλμ 25.000+ το έτος
νομίζω ότι καλύτερα είναι να μην βάλεις ....

θα αργήσει η απόσβεση και μια πιθανή βλάβη/βαλβίδες :roll: :roll:
αν πάλι επιμένεις .... μην βάλεις μεγάλη δεξαμενή, γιατί θα χαλάσει το ζύγισμα του αυτοκινήτου.

Αν πάλι επιμένεις, οι καλύτερες λύσεις είναι η Vialle και η Prins
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 10 Μάιος 2014, 23:06

johnkyr έγραψε:θα καταναλώνεις 15λτ..γκάζι/100xlm ...

αν δεν κάνεις πολλά χλμ 25.000+ το έτος
νομίζω ότι καλύτερα είναι να μην βάλεις ....

θα αργήσει η απόσβεση και μια πιθανή βλάβη/βαλβίδες :roll: :roll:
αν πάλι επιμένεις .... μην βάλεις μεγάλη δεξαμενή, γιατί θα χαλάσει το ζύγισμα του αυτοκινήτου.

Αν πάλι επιμένεις, οι καλύτερες λύσεις είναι η Vialle και η Prins


ωραιος....χααχ

επειδή επιμένω μόλις ανακάλυψα ότι ο κινητήρας μου βγαίνει (έβγαινε) και για LPG και για CNG
κατα 99% είναι ακριβώς το ίδιο μοτερ...νομίζω ότι μου μένει να δω αν τα ανταλακτικα (βαλβιδες -μπιστονια-) είναι τα ίδια (Κυλινδρισμος - ιπποδύναμη είναι τα ιδια)
αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει, ευπρόσδεκτο αριθμ κιν. δικου μου B5244S5 , cng B5244SG και lpg B5244SG2
από το προγγραμα autodata (βλέπω διακενα βαλβίδων είναι τα ίδια και στα 3 μοτερ

http://www.dcccl.nl/migrated/ford/ford/VCL845.html
http://www.mrking.co.uk/bifuel.htm

edit: http://www.volvopedia.de/index.php?titl ... G2#Wartung
Τελευταία επεξεργασία από hcg750 σε 11 Μάιος 2014, 11:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Μάιος 2014, 11:03

o δικός μου κινητήρας, που έβγαινε για αιθανόλη πχ είναι ο
http://www.volvoclub.org.uk/tech/VolvoB ... xifuel.pdf

στον B5244SG2 το πιθανότερο, οι έδρες και οι βαλβίδες είναι από άλλο υλικό (ίσως έχουν κι άλλο μέγεθος) ...
δες πχ .. αν οι κωδικοί των εδρών/βαλβίδων στα 2 μοτέρ, είναι ίδιοι και
αλλάζει μόνο ο προγραμματισμός, σημείο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 11 Μάιος 2014, 11:31

στο http://www.volvopartswebstore.com/ νομίζω ότι δίνει τα ίδια αλλά με έχει μπερδέψει.

θα κάνω μια προσπάθεια να μάθω και από την volvo.

edit: από s80 http://www.volvopartswebstore.com/showA ... odelYear=0 (Stock Code 9454607) :dizzy :dizzy

από το δικό μου εισαγωγής
http://www.volvopartswebstore.com/produ ... 54607.html
και εξαγωγής
http://www.volvopartswebstore.com/produ ... 54609.html

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 14 Μάιος 2014, 23:36

αυτό με τον κινητήρα θα το έχω λύσει μέσα στη βδομάδα... από αντιπροσωπία volvo εξωτερικού (εδώ δεν υπάρχει λόγος να πάω δεν θα ξέρουν -δεν θα θέλουν να μου πουν)

ερώτημα παιδιά ... άπλα την γνώμη σας

είμαι από Κρήτη
έχω βρει λοιπόν ένα σύστημα εδώ(στα μέρη μου) εγκέφαλο apolo clever 3.16 ή 3.18(δεν θυμάμαι πιο από τα 2-αμερικάνικος- http://www.apolotech.us/clever-x3.html )
μπεκ ΗΑΝΑ (σαν αυτό ttp://www.elladagas.gr/index.php?SCREEN ... uctID=3360 ) και όλα τα υπόλοιπα Tomasetto και δεξαμενή STEP (τούρκικη :chair :chair) στα 1200 ευρώ με ΦΠΑ + κόστος ΚΤΕΟ

και στην Αθήνα - Πειραιά
1. brc με 1100 ευρώ με ΦΠΑ + κόστος ΚΤΕΟ
2. stag + λαδιερα(που δεν μου αρέσει) 1100 ευρώ με ΦΠΑ με ΚΤΕΟ περασμένο και 15 χρονιά εγγύηση στον κινητήρα από ημερομηνία 1ης αδείας (πάρα πολύ ενδιαφέρον- 5 δηλαδή στην περίπτωση μου)
3. zavoli με μπεκ 8ης γενιάς 1030 με ΦΠΑ με ΚΤΕΟ περασμένο (στο zavoli θέλουν 1400 ευρώ με ΦΠΑ + κόστος ΚΤΕΟ (80 ευρω) εδώ—ελεοοοοος) σχετικές φώτο http://www.spathisautogas.gr/component/ ... rticle/144

Κόστος για το αμαξι μου (εισητήρια για καραβι) περί τα 140 ευρώ

Ποιο θα βάζατε και γιατί; :q :q :dizzy :dizzy :dizzy :dizzy :dizzy :dizzy :dizzy

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Μάιος 2014, 09:05

δες κι εδώ ... http://autogasforum.gr

1. το brc πρέπει να είναι το πιο πολύ πουλημένο στην Ελλάδα και όλοι οι μάστορες θα μπορούν να το χειριστούν
2. αυτό με την εγγύηση στο μοτέρ, είναι 200% απίθανο .... δες τα μικρά γράμματα (κάτι μέσω ασφαλιστικής θα παίζει στην καλύτερη)
3. αυτό με τις xyz γενιές είναι για τα πανηγύρια .... αν εξαιρέσουμε τα πολύ παλιά συστήματα .... υπάρχουν δύο βασικές κατηγορίες, τα αερίου και υγρού ψεκασμού.

θα έβαζα ή PRINS ή Vialle , γιατί έχον τα καλύτερα μπεκ και διαθέτουν μοντέλα υγρού ψεκασμού.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 15 Μάιος 2014, 23:49

hcg750 έγραψε:καλησπέρα
έχω ένα volvo s40 2.4 170+hp (από 140Hp rica tuning-μόνο χαρτογράφηση) ίδιος με τον 2.4i του V50 (5κύλινδρος)
και θέλω να του βάλω υγραέριο... αλλά έχω μπερδευτεί.. :dizzy :dizzy

τι προτείνετε ; και γιατί;
αν υπάρχει κανείς με τον ίδιο κινητήρα που να έχει βάλει... :vow :vow

Καλησπέρα φίλε ρώτησα τον μαστορά μου που είναι Τρίπολη και είναι και επίσημος αντιπρόσωπος της Zavoli και μου είπε για συστήματα Zavoli και Motorgas 950 με 1000 ευρώ και με εγκέφαλο ΑΕΒ. Για ότι χρειαστείς στείλε μου προσωπικό μήνυμα για να σου δώσω αν θες στοιχεία να επικοινωνήσεις.

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 25 Μάιος 2014, 20:55

Καλησπέρα,

Εχω καιρό να γράψω στο forum, αλλα θα επανελθω με σημαντικά νεα....

Μετα απο 2,5 χρονια και 40.000 χλμ με υγραέριο...

Εγινε αυτό που όλοι ξορκίζουμε...

Εκαψα βαλβίδες εξαγωγής στο V50 1.8 :evil:

Θα επανέλθω με νεότερα.
V50 1.8 LPG powered

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Μάιος 2014, 23:04

:-(

αν αποφασίσεις να κρατήσεις το αέριο, θα πρέπει να πας σε αλλες βαλβίδες+εδρες από άλλο υλικό που να αντέχει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες ...

1. έκαιγε λάδια ?
2. τις είχες μετρήσει, ρυθμίσει ποτέ;
3. πριν τις κάψει, τι ενδείξεις στην οδήγηση είχες ; (όταν συνέβη, το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε μπαμ και κάτω;)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 26 Μάιος 2014, 19:58

johnkyr έγραψε::-(

αν αποφασίσεις να κρατήσεις το αέριο, θα πρέπει να πας σε αλλες βαλβίδες+εδρες από άλλο υλικό που να αντέχει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες ...

Το αυτοκίνητο ειναι στο συνεργείο, ο μαστορας πήγε το καπάκι για ρεκτιφιέ και αλλαγή βαλβίδων. Μου είπε οτι θα βαλει βαλβίδες απο Ford Maverick 2.3 που ειναι λεει πιο ανθεκτικές και χοντρές. Για τισ εδρες είπε θα τις φρεζάρει. Δεν βγαινουν λεει ειδικές ανθεκτικές βαλβίδες για υγραεριο σε αυτο το μοντελο. Δε μου πολυαρέσει αυτη η λύση αλλα δυστυχώς δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να το ψάξω, οποτε του είπα προχώρα το. Εχει λεει και αυτος το ιδιο αμάξι και το εχει εφαρμόσει με απολυτη επιτυχία. Απο εκει κει περα, ο θεος και η ψυχή του που λέμε... Σκοπέυω να το κρατήσω το υγραέριο, αλλα να αλλάξω τον τροπο που το χρησιμοποιώ. Θα δούμε.
1. έκαιγε λάδια ?

Ναι, τον τελευταίο καιρο. Σε 9000 χλμ εκαψε κανα λιτρο λάδι. Επίσης είχε ανέβει πολύ και η κατανάλωση. Κανα 12λτ /100
2. τις είχες μετρήσει, ρυθμίσει ποτέ;

Οχι το ειχα ψιλοαμελησει το θεμα αν και ειχα ενδειξεις. Γενικά το περίμενα το κακό γιατί δεν πρόσεχα πολύ με το υγραέριο, ολο ταξίδια 140/150 σταθερά και χωρίς να γυρίζω σε βενζίνη καθόλου. Απλά έλεγα οτι θα βγαλω καμια 80.000 με υγραέριο αλλα με βρηκε στα μισα.
3. πριν τις κάψει, τι ενδείξεις στην οδήγηση είχες ; (όταν συνέβη, το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε μπαμ και κάτω;)

Το αυτοκίνητο ρετάριζε εδω και καιρό οταν ηταν κρυο στην βενζίνη, σε βαθμο που δυσκολευομουν να το οδηγησω. Στο υγραέριο μολις σταμάταγα σε κανα φανάρι (οταν ηταν σχετικα κρυο) , επεφταν οι στροφές τόσο πολυ που έσβηνε. Επαιρνε μπρος ψιλοδύσκολα μετα.
Δεν με αφησε μπαμ και κατω, καταλάβαινα οτι δε δουλέυει καλά ο κινητήρας γιατι στο ρελαντί εκανε αρυθμίες και το καταλάβαινες και στην καμπίνα. Τελικά άναψε check engine, παρόλα αυτα εκανα και ταξίδι κανονικα (ημουν επαρχια) και οταν το ειδε ο μαστορας, διαπίστωσε οτι ο ενας κύλινδρος εχανε συμπίεση και οτι το μπουζί του ηταν μαυρο. Τελικά οταν το άνοιξε είδε οτι όλες οι βαλβίδες εξαγωγής είχαν ψιλοκαεί και ηταν θεμα χρόνου να ψοφήσουν και οι αλλοι κύλινδροι. Οι βαλβίδες εισαγωγής ήταν μια χαρά. Λαδίερα δεν είχα
V50 1.8 LPG powered

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Μάιος 2014, 09:11

thanks για τις πληροφορίες ....

μόνο αυτόν ξέρω ότι φτιάχνει βαλβίδες/εδρες για αέριο http://www.vrisko.gr/details/5h1a6_4bag ... 354i1bch0a

ψάξτο, γιατί αν βάλεις βαλβίδες από το ίδιο υλικό, θα έχεις πάλι το ίδιο θέμα ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 27 Μάιος 2014, 11:14

Thanks για την πληροφορία, δυστυχως το ανακάλυψα και εγω οταν ήδη μου είχε προχωρησει ο άλλος το ρεκτιφιέ... :chair

Δεν ειχα χρονο ουτε για δειγμα και του ειπα φτιαξτο οπως νομιζεις...
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 28 Μάιος 2014, 12:57

Βαλε κ λαδιερα, ισως τελικα βοηθησει στο μοτερ...

Τι μαρκα LPG?

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 28 Μάιος 2014, 13:01

johnkyr έγραψε::-(

αν αποφασίσεις να κρατήσεις το αέριο, θα πρέπει να πας σε αλλες βαλβίδες+εδρες από άλλο υλικό που να αντέχει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες ...

1. έκαιγε λάδια ?
2. τις είχες μετρήσει, ρυθμίσει ποτέ;
3. πριν τις κάψει, τι ενδείξεις στην οδήγηση είχες ; (όταν συνέβη, το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε μπαμ και κάτω;)



το διακενο τελικα μετριεται? Εχω το s40 1.8(2010) - (Engine (P) (B4184S11))... Εχω μπερδευτει.. :dizzy

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 28 Μάιος 2014, 13:35

μετριέται ... αλλά δεν ρυθμίζεται αυτόματα ...
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kbitsik
T2
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 23:28
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kbitsik » 31 Μάιος 2014, 16:32

Παρέλαβα το αυτοκίνητο απο το ρεκτιφιέ στο καπάκι. Αλλαγή βαλβίδες εξαγωγής 800 + ΦΠΑ. Θα ήταν πολύ περισσότερα αν αλλαζα όλες τις βαλβίδες και τις έδρες.
Σταμάτησαν ολα τα ρεταρίσματα φυσικά ακόμα και οταν ειναι εντελώς κρυο. Μου τα έκανε απο τον πρώτο καιρό που ειχα βάλει το υγραέριο. Κανένας δεν υποπτευόταν το υγραέριο τοτε, ειχα αλλάξει μεχρι και αντία βενζίνης αλλα εξακολουθούσε να ρεταρει. Προφανώς οι βαλβίδες είχαν αρπάξει εξ αρχής.
Η απόδοση του κινητήρα εκτοξεύτηκε. Φαινεται είχε πέσει τόσο πολυ αλλα επειδη γινόταν σιγα σιγα η ζημια δε το καταλάβαινα. Τωρα που επανήλθε στα φυσιολογικά μου φαίνεται άλλο αμάξι. Περιμένω να δώ και την κατανάλωση, που είχε ανάβει σημαντικά τον τελευταίο καιρο.
Θα συνεχίσω να το δουλέυω στο υγραέριο αλλα πολύ συντηρητικά. Λυπάμαι να ξαναρημάξω τον κινητήρα. Απο οτι κατάλαβα, αυτο που του κάνει ιδιαίτερα τη ζημιά ειναι η λειτουργία για πολλή ωρα σε υψηλές στροφές, ταξίδια σην εθνική.. Θα φροντίσω να το δουλέυω περισσοτερο στην πόλη με υγραέριο, και στα ταξίδια μισό-μισό.

ΥΓ το σύστημα είναι Tartarini, και δεν εχει λειτουργια ταυτόχρονου ψεκασμού βενζίνης.
V50 1.8 LPG powered

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 02 Ιουν 2014, 16:52

good luck αυτη τη φορα!

Στο ταξιδι αυτο που κανω εγω ειναι ενα μισαωρο καθε 2-3 ωρες βενζινη.

Προσπαθησε να μην ανεβαζεις κ πολυ τις στροφες με το αεριο. Ουτως η αλλως μετα τις 3500 στροφες δεν εχεις κ αποδοση στο LPG.

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 17 Ιουν 2014, 14:31

έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας το φώναζε και ίσως το προλάβαινε, ετσι δεν είναι johnkyr;;

hcg750
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2010, 13:18

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό hcg750 » 17 Ιουν 2014, 14:50

δεν σας είπα
το έβαλα τελικά!!! :applause :applause :applause

αυτό με τον εγκέφαλο της apolo (clever 3.16) με τα hana μπεκ


edit
Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
emcpn
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2010, 12:28

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό emcpn » 24 Φεβ 2015, 17:05

Μετά από αρκετή έρευνα έβαλα και γω υγραέριο.
Το μοντέλο είναι S40 1.6 (2006) και προτίμησα κιτ της STAG ([STAG 4 Q - BOX BASIC) με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης.
http://www.staghellas.gr/stag-4-q-box-basic



Παρά την προτροπή του εγκαταστάτη ότι δεν χρειάζεται λαδιέρα τοποθετήθηκε έξτρα από δική μου επιλογή κιτ της flashlube :whistling
http://www.flashlube.com/en/products/valve-saver-kit.html

Δεξαμενή 630Χ180 των 40 λίτρων (επέλεξα ότι πιο χαμηλό σε ύφος αλλά δεν απέφυγα το σκαλοπατάκι στο χώρο αποσκευών)
Η εγκατάσταση έγινε στον Τσοπελογιάννη στη Μεταμόρφωση με τελικό κόστος 1000 ευρώ (με περασμένο ΚΤΕΟ)
http://www.tsopelogiannisautogas.gr/
Επέλεξα STAG σαν πιο οικονομική λύση με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης αφού δεν ήθελα να διαθέσω περισσότερα από 1000 ευρώ για την εγκατάσταση.
Το φυλλάδιο του STAG 4 Q - BOX BASIC
http://www.staghellas.gr/images/files/STAG-4-Q-BOX.pdf
και ο οδηγός εγκατάστασης
http://www.staghellas.gr/images/files/Installation_guidelines_for_LPG_systems.pdf

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Περισσότερα στοιχεία για το πως πάει θα σας δώσω αφού κάνω αρκετά χιλιόμετρα...

ps: Το κιτ που επέλεξα σε συνδυασμό με την λαδιέρα ο συγκεκριμένος εγκαταστάτης το έχει βάλει πάρα πολύ σε VOLVO με τον κινητήρα 1.8 http://www.tsopelogiannisautogas.gr/volvo#!prettyPhoto και μάλιστα δίνει και 15ετή εγγύηση για τον κινητήρα (ισχύει με αρχική ημερομηνία το έτος αγοράς του οχήματος) αν έχει μπει και η λαδιέρα. Τώρα το κατά πόσο ισχύει στην πράξη κάτι τέτοιο αν πάθεις ζημιά λόγω υγραερίου δεν το ξέρω και προσωπικά δεν το πολυπιστεύω κιόλας...

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό sprsk » 25 Αύγ 2015, 13:17

Παιδιά, έχω αφήσει το S60 στον πατέρα μου.
Κάνει αρκετά χιλιόμετρα και με ενδιαφέρει το υγραεριο.
Τι λύση προτείνει η παρέα για 2.0Τ του 2007
Τι να προσέξω?
ΠΠου να το εγκαταστήσω?

stavros1926
T2
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 18:07

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό stavros1926 » 23 Δεκ 2015, 15:14

χαιρετίζω το φορουμ μετα απο πολύ πολύ καιρο... :whatever
προχθες εκανα το σερβις των 160.000χλμ στην autopoint(θεσσαλονικη) και ηταν ολα οκ,εγινε και ελεγχος βαλβιδων για διακενο κτλ και ηταν ολα καλα!Εχω τοποθετηση υγραεριο απο τις 55.000 χλμ και εκλεισα 105.000χλμ με υγραεριο της lovato,το συγκεκριμενο συστημα το εχω απο το 2009 και ψεκαζει βενζινη πανω απο τις 2.800 στροφες
ισα ισα για την ψυξη των βαλβιδων.Μεχρι στιγμης δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα!(το αυτοκινητο ειναι c30 MY2007)
Να ρωτησω και κατι ασχετο αν ξερει κανεις να μου πει...ενδιαφερομαι για αγορα v60 η xc60 d4 με 163ps και ηθελα να μου πει αν καποιος ξερει αν ειναι ο κινητηρας αποκλειστικα της volvo ή αν εμπλεκεται και παλι η ford...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1774
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 23 Δεκ 2015, 18:41

Τα D3,D4,D5 ειναι κινητηρες Volvo!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mayas
T2
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 17 Μάιος 2010, 18:03

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mayas » 22 Φεβ 2016, 12:46

johnkyr έγραψε:
mayas έγραψε:το ψαχνουμε... :cry:


καιει λάδια ? δεν κρατάει ρελαντί ?
πόσα χλμ έχεις κάνει με αέριο ?



Τελικα το προβλημα ηταν στα μπεκ βενζινης!!! :chair

Επειτα απο εξειδεικευμενο δικτυο κλπ που τα ριξαν στο αεριο ....συγχαρητηρια στο παλικαρι που το εψαξε (δε λεω περισσοτερα μη θεωρηθει διαφημιση). Μακαρι η βολβο να ειχε τα μπεκ του αεριου....

natsos
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιουν 2016, 11:24

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό natsos » 27 Ιουν 2016, 08:59

καλημερα σε ολους τους φιλους του vovlvo forum. Εχω ενα s60 toy 2005 2.0T 180hp turbo πριν ενα χρονο περασα υγραεριο εχω κανει αρκετα χιλιομετρα γυρω στις 80,000 και πριν απο μια βδομαδα περιπου μου αναψε λαμπακι κινητηρα και αρχισε το αυτοκινητο να κανει σαν ατροφια, διακοπες συνεχεια εσβηνε. με λιγα λογια δεν κουνιοταν με υγραεριο.. ετσι ειπα για δοκινη να το λειτουργησω με βενζινη κανα 2 μερες. με το που γυρισα σε βενζινη ολα κανονικα και μαλιστα μετα πο 3 μερες σβησε και το λαμπακι. μιλησα με αυτον που περασα το υγραεργιο ο ανθρωπος εχει κλεισει το μαγαζι και μαλιστα με οσοι δουλευαν αυτο το συστημα Η το εχουν παρατησει η εχουν κλεισει τα μαγαζια και εχω ερθει σε αδιεξοδο. τθ συστημα που φοραει ειναι magic. θελω να κανω μια βασικη ερωτηση. μπαινει ρε παιδια σε αυτο το αμαξι υγραεριο Η οχι τελικα? και τι ακριβως χρειαζεται να λειτουργει ενα τετοιο αμαξι με υγραεριο σωστα

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3319
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 27 Ιουν 2016, 09:51

natsos έγραψε:καλημερα σε ολους τους φιλους του vovlvo forum. Εχω ενα s60 toy 2005 2.0T 180hp turbo πριν ενα χρονο περασα υγραεριο εχω κανει αρκετα χιλιομετρα γυρω στις 80,000 και πριν απο μια βδομαδα περιπου μου αναψε λαμπακι κινητηρα και αρχισε το αυτοκινητο να κανει σαν ατροφια, διακοπες συνεχεια εσβηνε. με λιγα λογια δεν κουνιοταν με υγραεριο.. ετσι ειπα για δοκινη να το λειτουργησω με βενζινη κανα 2 μερες. με το που γυρισα σε βενζινη ολα κανονικα και μαλιστα μετα πο 3 μερες σβησε και το λαμπακι. μιλησα με αυτον που περασα το υγραεργιο ο ανθρωπος εχει κλεισει το μαγαζι και μαλιστα με οσοι δουλευαν αυτο το συστημα Η το εχουν παρατησει η εχουν κλεισει τα μαγαζια και εχω ερθει σε αδιεξοδο. τθ συστημα που φοραει ειναι magic. θελω να κανω μια βασικη ερωτηση. μπαινει ρε παιδια σε αυτο το αμαξι υγραεριο Η οχι τελικα? και τι ακριβως χρειαζεται να λειτουργει ενα τετοιο αμαξι με υγραεριο σωστα

Βασικά κακώς-κάκιστα έβαλες υγραέριο σε αυτοκίνητο με τούρμπο, ένα το κρατούμενο.
Κατά δεύτερον, το υγραέριο κάνει ξηρή καύση με αποτέλεσμα οι θερμοκρασίες καύσεως να είναι σαφώς μεγαλύτερες από αυτές της βενζίνης, καταστρέφοντας σταδιακά τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Βαλβίδες είναι οι πρώτες οι οποίες παραδίδουν πνεύμα σε βάθος χρόνου.
Σχετικά με το θέμα σου είναι πολύ πιθανό να έχουν βγει off τα μπεκ ψεκασμού του υγραερίου και για το λόγο αυτό να σου εμφανίζει τα συμπτώματα που αναφέρεις. Συμβουλή, βγάλε άμεσα το σύστημα υγραερίου που φοράς. Νομίζεις ότι κάνεις καλό και οικονομία στο αυτοκίνητο αλλά τελικά πίστεψέ με μόνο κακό μπορείς να κάνεις. Ιδιαίτερα σε αυτοκίνητο τούρμπο.
Συνέχισε και θα μείνεις...

natsos
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιουν 2016, 11:24

Re: Υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό natsos » 27 Ιουν 2016, 14:42

Δηλαδη ειναι γενικος κανονας turbo και υγραεργιο δεν πανε μαζι? τοσα αμαξια κυκλοφορουν στην αγορα με υγραεριο και τουρμπο


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: gsf650, haralabosg, panagiotis1988 και 17 επισκέπτες