TUNING - Βελτιώσεις
TUNING - Βελτιώσεις
οι γνώστες του κλαμπ, παρακαλούνται όπως παραθέσουν την εμπειρία τους προκειμένου να φωτιστούν άγνωστες πτυχές και απαντηθούν θέματα ταμπού όπως το επίμαχο της βελτίωσης των οχημάτων μας.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
DIKASTIS-T5 έγραψε:Κυριοι,το κιτ της BSR ειναι μονο για κινητηρες με τουρμπο οπου μεσω ρυθμισεων στο λογισμικο του κινητηρα αυξανεται πιεση της τουρμιπνας,ο αριθμος στροφων και καποιες αλλες παραμετροι.Στους ατμοσφαιρικους κινητηρες τετοιο προγραμμα δεν υπαρχει,εκτος και πεσει πολυ χρημα,και φτανεις στο σημειο ουσιαστικα να εχεις εναν τελειως διαφορετικο κινητηρα.
υπάρχουν τα πάντα, αρκεί να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα. εύκολα και ενδεικτικά δες αυτό: Καλύτερη απόδοση και υψηλότερη ροπή με ελάχιστη κατανάλωση καυσίμων μπορεί να πραγματοποιηθεί με το CHIP Tuning. Η αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής εντάσσεται μεταξύ 20-40% για μηχανές turbo. 10-20% είναι εφικτή η αύξηση για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. http://www.skn.gr/chip_tuning.aspx
Με τον προγραμματισμό εγκέφαλου είναι δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης από 5-8% σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες και μέχρι 30% σε τούρμπο κινητήρες. Αντίστοιχα αποτελέσματα βελτίωσης έχει και η ροπή του αυτοκινήτου. http://www.powerlogic.gr/main/programs/
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
- SverigePower850T-5
- T3
- Δημοσιεύσεις: 556
- Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
- Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Aπο εμπειριες αλλο τιποτα........χαχαχαχα,εγω απο οτι εχω διαπιστωσει,και εχω κανει και καποιες ερευνες,δεν ειναι για πολλα πολλα,τα τουρμπο μοντελα τουλαχιστον που εχω μια εικονα.Βεβαια αν βαλεις το χερι βαθια στην τσεπη πολλα γινονται....το θεμα ειναι οτι αυτος που τα διαθετει,θελει να τα διαθεσει για ενα VOLVO???
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ
Re: TUNING - Βελτιώσεις
το θέμα από την γωνία που το βλέπω, έχει ως εξής:
μπορώ με ένα κόστος της τάξεως των 800-1000€ να προσθέσω στον ατμοσφαιρικό κινητήρα μου ένα ~20% στις επιδόσεις του, δίχως παράλληλα να επηρεάσω αρνητικά την κατανάλωση και την αξιοπιστία του?!
εάν ναι, θα χαμογελούσα.
εάν όχι, θα συμβιβαστώ για την ώρα και θα το επανεξετάσω στο μέλλον.
μπορώ με ένα κόστος της τάξεως των 800-1000€ να προσθέσω στον ατμοσφαιρικό κινητήρα μου ένα ~20% στις επιδόσεις του, δίχως παράλληλα να επηρεάσω αρνητικά την κατανάλωση και την αξιοπιστία του?!
εάν ναι, θα χαμογελούσα.
εάν όχι, θα συμβιβαστώ για την ώρα και θα το επανεξετάσω στο μέλλον.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:το θέμα από την γωνία που το βλέπω, έχει ως εξής:
μπορώ με ένα κόστος της τάξεως των 800-1000€ να προσθέσω στον ατμοσφαιρικό κινητήρα μου ένα ~20% στις επιδόσεις του, δίχως παράλληλα να επηρεάσω αρνητικά την κατανάλωση και την αξιοπιστία του?!
εάν ναι, θα χαμογελούσα.
εάν όχι, θα συμβιβαστώ για την ώρα και θα το επανεξετάσω στο μέλλον.
Συμφωνώ απολύτως.
VOLVO S40 FOR LIFE
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Οχι..
Συμβιβασου
Για να αυξησεις την ιπποδυναμη ενως ατμοσφαιρικου κατα 20% θα πρεπει να βαλεις πολυ βαθια το χερι στην τσεπη και να ασχοληθεις με πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι απλα με ενα προγραμμα (εκκεντροφορους, ροικες, πολλαπλη, εισαγωγη, συμπιεση κτλ). Τα τουρμπο απο την αλλη μπορουν ευκολα και συγκριτικα ανεξοδα να κερδισουν αυτο το ποσοστο με λιγο παραπανω boost απο το νεο προγραμμα..
Συμβιβασου

Για να αυξησεις την ιπποδυναμη ενως ατμοσφαιρικου κατα 20% θα πρεπει να βαλεις πολυ βαθια το χερι στην τσεπη και να ασχοληθεις με πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι απλα με ενα προγραμμα (εκκεντροφορους, ροικες, πολλαπλη, εισαγωγη, συμπιεση κτλ). Τα τουρμπο απο την αλλη μπορουν ευκολα και συγκριτικα ανεξοδα να κερδισουν αυτο το ποσοστο με λιγο παραπανω boost απο το νεο προγραμμα..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: TUNING - Βελτιώσεις
το να αυξήσεις τις επιδόσεις σε ατμοσφαιρικό μοτέρ, χωρίς να χάσεις περισσότερα σε
-αξιοπιστία
-κατανάλωση
-ρύπους
-ροπή χαμηλά
-μεγάλο κόστος, δεν παίζει.
φάση πρώτη ... ΦΠΕ (φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση), το πολύ 5%
φάση δεύτερη ... +εκκεντροφόροι, φλάτζα (αυξάνεις συμπίεση)
φάση τρίτη ...+άγραφος, μπιέλες, πιστόνια, ζυγίσματα ελαφρώματα, 4πετάλουδο κτλ κτλ κτλ ......
δεν αξίζει, πιστεύω.
-αξιοπιστία
-κατανάλωση
-ρύπους
-ροπή χαμηλά
-μεγάλο κόστος, δεν παίζει.
φάση πρώτη ... ΦΠΕ (φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση), το πολύ 5%
φάση δεύτερη ... +εκκεντροφόροι, φλάτζα (αυξάνεις συμπίεση)
φάση τρίτη ...+άγραφος, μπιέλες, πιστόνια, ζυγίσματα ελαφρώματα, 4πετάλουδο κτλ κτλ κτλ ......
δεν αξίζει, πιστεύω.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Την εχω πει την ιστορια του κουμπαρου....Polo GTi με:
-Εισαγωγη
-Πολλαπλη
-Φουλ εξατμιση χωρις καταλυτη
-Εκκεντροφορους
-Μπεκ
-Προγραμμα (μπορει να ηταν και αγραφος δεν θυμαμαι)
-Κατεβασμενο καπακι
-Κιβωτιο απο Polo 16v (πιο κοντο)
με αποτελεσμα δυναμομετρημενα 143 καθαροαιμα αλογα απο 125 και....πηγαινε οσο ενα μαμα rallye!
Το αστειο ομως ηταν οταν η κουμπαρα πηγε να το περασει ΚΤΕΟ....
-Εισαγωγη
-Πολλαπλη
-Φουλ εξατμιση χωρις καταλυτη
-Εκκεντροφορους
-Μπεκ
-Προγραμμα (μπορει να ηταν και αγραφος δεν θυμαμαι)
-Κατεβασμενο καπακι
-Κιβωτιο απο Polo 16v (πιο κοντο)
με αποτελεσμα δυναμομετρημενα 143 καθαροαιμα αλογα απο 125 και....πηγαινε οσο ενα μαμα rallye!

Το αστειο ομως ηταν οταν η κουμπαρα πηγε να το περασει ΚΤΕΟ....

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: TUNING - Βελτιώσεις
σε 106, αφού έχεις βελτιώσει ανάρτηση φρένα το έχεις ξεβρακώσει από τα περιτά (AC, υδ.τιμόνι κτλ).... αξίζει να βελτιώσεις το μοτέρ, αφού υπάρχει πολύ καλή τεχνογνωσία από τους βελτιωτές. από τα 122 μέχρι τα 135 πας πολύ εύκολα και μετά χώνεις χώνεις χώνεις για να πας μέχρι τα 160+hp
980kg/122 ----- 8kg/hp
980kg/160 ----- 6.1kg/hp
C30 T5
1450/230 ------6.3kg/hp
980kg/122 ----- 8kg/hp
980kg/160 ----- 6.1kg/hp
C30 T5
1450/230 ------6.3kg/hp
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
- turbanthropas
- T2
- Δημοσιεύσεις: 32
- Εγγραφή: 27 Απρ 2010, 09:38
- Τοποθεσία: Βέροια
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Για τα ατμοσφαιρικά,σκούρα τα πράγματα....
Μιλάω με ένα παιδί από ΗΠΑ που έφτιαξε το 2.5λιτρο ατμοσφαιρικό 5πετάλουδο,στροφάρει 9.000rpm και αποδίδει 320 ίππους,αλλά του έχει στοιχίσει όσο ένα S60R
Τα τουρμπάκια μας από την άλλη,"διψάνε" για βελτίωση-άσχετα που εδώ στο Ελλάντα δεν έχουν ιδέα
Μιλάω με ένα παιδί από ΗΠΑ που έφτιαξε το 2.5λιτρο ατμοσφαιρικό 5πετάλουδο,στροφάρει 9.000rpm και αποδίδει 320 ίππους,αλλά του έχει στοιχίσει όσο ένα S60R

Τα τουρμπάκια μας από την άλλη,"διψάνε" για βελτίωση-άσχετα που εδώ στο Ελλάντα δεν έχουν ιδέα


Volvo 244 turbo '79--Garrett Τ4-άγγραφος Megasquirt v3.0-programmed and tuned by Turbanthropas=287hp@1.3bar
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:το θέμα από την γωνία που το βλέπω, έχει ως εξής:
μπορώ με ένα κόστος της τάξεως των 800-1000€ να προσθέσω στον ατμοσφαιρικό κινητήρα μου ένα ~20% στις επιδόσεις του, δίχως παράλληλα να επηρεάσω αρνητικά την κατανάλωση και την αξιοπιστία του?!
εάν ναι, θα χαμογελούσα.
εάν όχι, θα συμβιβαστώ για την ώρα και θα το επανεξετάσω στο μέλλον.
Και αν από την αρχή είχες πάρει το 1,8 με 25% παραπάνω ισχύ από το 1,6 πόσο θα σου ερχότανε; θα ήταν και μαμίσιο

Τον Ιανουάριο του 2008 που παρήγγειλα το δικό μου η διαφορά ήταν στα 2000€ για το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού και αργότερα μειώθηκε και άλλο καθώς έπεσαν και οι τιμές.
Συγνώμη δεν κάνω κριτική, απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι μερικές επιλογές γίνονται από την αρχή και οι εκ των υστέρων αλλαγές πιθανά να σου δημιουργήσουν θέμα στους τομείς που ανέφερες...

Re: TUNING - Βελτιώσεις
georgosk έγραψε:iatroud έγραψε:το θέμα από την γωνία που το βλέπω, έχει ως εξής:
μπορώ με ένα κόστος της τάξεως των 800-1000€ να προσθέσω στον ατμοσφαιρικό κινητήρα μου ένα ~20% στις επιδόσεις του, δίχως παράλληλα να επηρεάσω αρνητικά την κατανάλωση και την αξιοπιστία του?!
εάν ναι, θα χαμογελούσα.
εάν όχι, θα συμβιβαστώ για την ώρα και θα το επανεξετάσω στο μέλλον.
Και αν από την αρχή είχες πάρει το 1,8 με 25% παραπάνω ισχύ από το 1,6 πόσο θα σου ερχότανε; θα ήταν και μαμίσιο![]()
Τον Ιανουάριο του 2008 που παρήγγειλα το δικό μου η διαφορά ήταν στα 2000€ για το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού και αργότερα μειώθηκε και άλλο καθώς έπεσαν και οι τιμές.
Συγνώμη δεν κάνω κριτική, απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι μερικές επιλογές γίνονται από την αρχή και οι εκ των υστέρων αλλαγές πιθανά να σου δημιουργήσουν θέμα στους τομείς που ανέφερες...
Πάντα είχα και έχω την άποψη να μην πειράζεται τίποτα πάνω σε ένα αυτοκίνητο...Οι προδιαγραφές του είναι συγκεκριμένες και καλό είναι να μην τις παραμερίζουμε στην άκρη για 20 ή όσους ίππους παραπάνω. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του βάσει αυτού που τον ενδιαφέρει και βάσει των οικονομικών του δυνατοτήτων. Πάντως εγώ με το δικό μου είμαι ευχαριστημένος. Πηγαίνω ταξιδάκια άνετα, ασφαλή, ήσυχα και φυσικά ξεκούραστα! Και αυτά, εγώ τουλάχιστον, έψαχνα από την αρχή.

V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: TUNING - Βελτιώσεις
υπάρχουν τα πάντα, αρκεί να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα. εύκολα και ενδεικτικά δες αυτό: Καλύτερη απόδοση και υψηλότερη ροπή με ελάχιστη κατανάλωση καυσίμων μπορεί να πραγματοποιηθεί με το CHIP Tuning. Η αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής εντάσσεται μεταξύ 20-40% για μηχανές turbo. 10-20% είναι εφικτή η αύξηση για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. http://www.skn.gr/chip_tuning.aspx
Με τον προγραμματισμό εγκέφαλου είναι δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης από 5-8% σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες και μέχρι 30% σε τούρμπο κινητήρες. Αντίστοιχα αποτελέσματα βελτίωσης έχει και η ροπή του αυτοκινήτου. http://www.powerlogic.gr/main/programs/
Για τα παραπανω γνωριζεις αν δινουν πραγματικα +10-20%, μιλαμε για s40 MY2007, και ποσο κοστιζουν?
Με τον προγραμματισμό εγκέφαλου είναι δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης από 5-8% σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες και μέχρι 30% σε τούρμπο κινητήρες. Αντίστοιχα αποτελέσματα βελτίωσης έχει και η ροπή του αυτοκινήτου. http://www.powerlogic.gr/main/programs/
Για τα παραπανω γνωριζεις αν δινουν πραγματικα +10-20%, μιλαμε για s40 MY2007, και ποσο κοστιζουν?
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:DIKASTIS-T5 έγραψε:Κυριοι,το κιτ της BSR ειναι μονο για κινητηρες με τουρμπο οπου μεσω ρυθμισεων στο λογισμικο του κινητηρα αυξανεται πιεση της τουρμιπνας,ο αριθμος στροφων και καποιες αλλες παραμετροι.Στους ατμοσφαιρικους κινητηρες τετοιο προγραμμα δεν υπαρχει,εκτος και πεσει πολυ χρημα,και φτανεις στο σημειο ουσιαστικα να εχεις εναν τελειως διαφορετικο κινητηρα.
υπάρχουν τα πάντα, αρκεί να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα. εύκολα και ενδεικτικά δες αυτό: Καλύτερη απόδοση και υψηλότερη ροπή με ελάχιστη κατανάλωση καυσίμων μπορεί να πραγματοποιηθεί με το CHIP Tuning. Η αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής εντάσσεται μεταξύ 20-40% για μηχανές turbo. 10-20% είναι εφικτή η αύξηση για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. http://www.skn.gr/chip_tuning.aspx
Με τον προγραμματισμό εγκέφαλου είναι δυνατή η αύξηση της ιπποδύναμης από 5-8% σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες και μέχρι 30% σε τούρμπο κινητήρες. Αντίστοιχα αποτελέσματα βελτίωσης έχει και η ροπή του αυτοκινήτου. http://www.powerlogic.gr/main/programs/
Για τα παραπανω γνωριζεις αν οντως δινουν +10-20%, εχω ενα S40 1.6 MY2007, και ποσο κοστίζουν?
Re: TUNING - Βελτιώσεις
andonis έγραψε:Για τα παραπανω γνωριζεις αν οντως δινουν +10-20%, εχω ενα S40 1.6 MY2007, και ποσο κοστίζουν?
δεν έχω την παραμικρή ιδέα. γιαυτό άνοιξα το θέμα για να το συζητήσουμε με ανθρώπους εμπειρότερους!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
georgosk έγραψε:Και αν από την αρχή είχες πάρει το 1,8 με 25% παραπάνω ισχύ από το 1,6 πόσο θα σου ερχότανε; θα ήταν και μαμίσιο![]()
Τον Ιανουάριο του 2008 που παρήγγειλα το δικό μου η διαφορά ήταν στα 2000€ για το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού και αργότερα μειώθηκε και άλλο καθώς έπεσαν και οι τιμές.
Συγνώμη δεν κάνω κριτική, απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι μερικές επιλογές γίνονται από την αρχή και οι εκ των υστέρων αλλαγές πιθανά να σου δημιουργήσουν θέμα στους τομείς που ανέφερες...
ρε συ γιώργο, κριτική κάνεις, αλλά δεν είναι κακό αυτό γιατί αντιλαμβάνομαι ότι είναι καλοπροαίρετη

αφενός ένα ποτήρι μπορείς να το δεις ceteris paribus από 360 διαφορετικές γωνίες.
αφετέρου, οι της οικονομικής κατεύθυνσης τοξότες, τείνουν να εξετάζουν τα πάντα με τεχνοοικονομικά κριτήρια.
συνδυάζοντας τα παραπάνω, τον ιανουάριο του τρέχοντος έτους, τον καλύτερο -άρα και συμφερότερο- λόγο κόστους/ωφέλειας, βάσει των κριτηρίων και της βαθμολόγησης που ο ίδιος έθεσα, συγκέντρωσε το 1.6 και όχι το 1.8. ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων η κατανάλωση κύκλου ζωής οχήματος, η διαφορά στα ετήσια ασφάλιστρα, το κόστος κτήσης, και φυσικά η διαφορά στην απόδοση του κινητήρα.
συνεπώς την επιλογή μου την έκανα σκεπτόμενος. κανείς δε με κορόιδεψε.
άλλο είναι το πνεύμα που με οδήγησε στην δημιουργία του παρόντος θέματος.
εφαλτήριο πριν από χρόνια αποτέλεσε το overboost function της saab [*]. Πριν από λίγο καιρό διαβάζοντας στις δημοσιεύσεις του φίλου sprk περί της λύσης της bsr, την οποία μπορούσες να χρησιμοποιήσεις όταν εσύ έκρινες ότι την ήθελες (πχ σε ένα ταξίδι) και να επαναφέρεις στο όχημά σου τις αρχικές ρυθμίσεις για χρήση εντός πόλεως, το ξαναθυμήθηκα.
ιδανικό για μένα θα ήταν, όπως προανέφερα, με ένα κόστος περιοριστικά στο 1000ρικο να είχα την δυνατότητα να πουσάρω το μοτέρ μου για εκείνο το 20-30% των μετακινήσεών μου εκτός αθηνών, κάτι σαν το κουμπάκι που είχαν τα παλαιότερα pc και έκανε overclocking του επεξεργαστή.

[*]B235R engines with manual transmissions also have an overboost function, providing 370 Nm (272 ft·lbf) during up to 20 seconds, http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:andonis έγραψε:Για τα παραπανω γνωριζεις αν οντως δινουν +10-20%, εχω ενα S40 1.6 MY2007, και ποσο κοστίζουν?
δεν έχω την παραμικρή ιδέα. γιαυτό άνοιξα το θέμα για να το συζητήσουμε με ανθρώπους εμπειρότερους!
+10% μπορεί

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
johnkyr έγραψε:iatroud έγραψε:andonis έγραψε:Για τα παραπανω γνωριζεις αν οντως δινουν +10-20%, εχω ενα S40 1.6 MY2007, και ποσο κοστίζουν?
δεν έχω την παραμικρή ιδέα. γιαυτό άνοιξα το θέμα για να το συζητήσουμε με ανθρώπους εμπειρότερους!
+10% μπορείνα δεις, με φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση.
Και ισως ευχαριστησει και τον Ανδρεα με θορυβο Lightning McQueen...

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: TUNING - Βελτιώσεις
VolvoZeus έγραψε:Και ισως ευχαριστησει και τον Ανδρεα με θορυβο Lightning McQueen...





Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
johnkyr έγραψε:+10% μπορείνα δεις, με φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση.
γιατί είσαι τσιφούτης ρε γιάννη?!
ΑSTRA G & Astra H, Meriva 1.4cc, από 90PS σε 115PS με 1.250€ διαφημίζει ο Καλτσούνης (http://www.opelkaltsounis.gr/dbilas.asp) με χρήση της dbilas, και Astra G & H, Coupe, Zafira, Vectra, Meriva 1.6cc από 100PS σε 125PS με 1.350€ (τιμές προ κρίσης). αφορά ατμοσφαιρικά μοτέρ.
στην δική μας περίπτωση γιατί να μην έχει κάτι αντίστοιχο?
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Εγω βλεπω οτι κοβει ταριφα +25 αλογα! Παπατζες....στη λαικη τα ψωνιζει τα αλογα...
Και γιατι στο μικροτερο 1.4 με τα 90 αλογα το κερδος ειναι ~28% ενω στο 1.6 ειναι 25% ?
Αν επιπλεον σκεφτεις οτι η BSR στα τουρμπο, S40 Τ5 δινει 21.1% και στο 2.0Τ S60 (του Σπυρου) 18.9%, καταλαβαινεις ποσο επικες μακακιες λεει ο τυπος...
Και γιατι στο μικροτερο 1.4 με τα 90 αλογα το κερδος ειναι ~28% ενω στο 1.6 ειναι 25% ?
Αν επιπλεον σκεφτεις οτι η BSR στα τουρμπο, S40 Τ5 δινει 21.1% και στο 2.0Τ S60 (του Σπυρου) 18.9%, καταλαβαινεις ποσο επικες μακακιες λεει ο τυπος...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: TUNING - Βελτιώσεις
VolvoZeus έγραψε:Εγω βλεπω οτι κοβει ταριφα +25 αλογα! Παπατζες....στη λαικη τα ψωνιζει τα αλογα...
λες να μην κάνει πριν και μετά dyno όπως η bsr? Πάντως το εν λόγω μαγαζί είναι πολλά χρόνια στην αγορά και στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον με καλό όνομα!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:johnkyr έγραψε:+10% μπορείνα δεις, με φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση.
γιατί είσαι τσιφούτης ρε γιάννη?!
ΑSTRA G & Astra H, Meriva 1.4cc, από 90PS σε 115PS με 1.250€ διαφημίζει ο Καλτσούνης (http://www.opelkaltsounis.gr/dbilas.asp) με χρήση της dbilas, και Astra G & H, Coupe, Zafira, Vectra, Meriva 1.6cc από 100PS σε 125PS με 1.350€ (τιμές προ κρίσης). αφορά ατμοσφαιρικά μοτέρ.
στην δική μας περίπτωση γιατί να μην έχει κάτι αντίστοιχο?
για τα 106 που έχω άποψη .... δεν πέρνεις με τπτ +25hp μόνο με επαναπρογραματισμό εγκεφάλου. Επίσης να έχεις στο νου σου και δυσανάλογη αύξηση στην κατανάλωση για αυτό το ποσοστό αύξησης της δύναμης ....
πάρε τηλ και ρώτησε τον, αν δέχεται πριν και μετά δυναμομέτρηση σε δικό σου δυναμόμετρο για να πιστοποιηθεί η αύξηση των +25 hp

εύκολα μπορείς να δεις πραγματική αύξηση δύναμης/ροπης με πιο λεπτή φλάντζα που θα αυξήσεις την συμπίεση από το 10.8 αν θυμάμαι καλά που είναι στο 1.6 , αλλά θα χάσεις σε αξιοπιστία και το πιθανότερο να θες μόνο 100αρα βενζίνη.
το τσιφούτης δεν το κατάλαβα

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
johnkyr έγραψε:το τσιφούτης δεν το κατάλαβα
τσιφούτης γιατί έδωσες μόνο 10% αύξηση ισχύος, ήτοι μόλις 10 άτια!!!!

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
σε κάθε περίπτωση ο καλτσούνης δεν μας ενδιαφέρει σαν περίπτωση γιατί αναλαμβάνει φαντάζομαι μόνο όπελ. τον ανέφερα για να δώσω τροφή στην κουβέντα για το κατά πόσο είναι εφικτό να επιτύχεις κάτι (+20) με λογικό κόστος σε ατμοσφαιρικό μοτέρ. Σετ πολλαπλής εισαγωγής και πρόγραμμα μονάδας εγκεφάλου έλεγε ότι αποτελούσαν το Α΄ στάδιο.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Tsakos έγραψε:kalimera psaxno na patiso me volvo s40 1,6 i 1,8 apla thelo na do se ti katastasi vriskete to amaksi mou kai an tha iparxi diafora meta apo dio tria pragmatakia pou thelo na tou kano....euxaristo
για πες καμιά γνώμη ωρέ τσάκο! τι πραματάκια θα του έκανες?
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
χοντρικά, για να βελτιώσεις ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ .....
βελτιώνεις την εισαγωγή-εξαγωγή του με πιο "ελεύθερες" λύσεις, που μπορεί να κάνουν και θόρυβο
αλλάζεις πρόγραμμα για να ρίχνει περισσότερη βενζίνη, αφού από την βελτιωμένη εισαγωγή έχεις περισσότερο αέρα
αλλάζεις εκκεντροφόρους, για να μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά ... αρα στην μονάδα του χρόνου να μπορείς να πάρεις περισσότερο αέρα, άρα να μπορείς να κάψεις περισσότερη βενζίνη ... άρα καλύτερες επιδόσεις.
με πιο λεπτή φλάντζα, ανεβάζεις την συμπίεση, άρα καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση (θες φυσική Γ λυκείου, αν έχει μείνει το ίδιο βιβλίο ..
)
βελτιώνεις την εισαγωγή-εξαγωγή του με πιο "ελεύθερες" λύσεις, που μπορεί να κάνουν και θόρυβο
αλλάζεις πρόγραμμα για να ρίχνει περισσότερη βενζίνη, αφού από την βελτιωμένη εισαγωγή έχεις περισσότερο αέρα
αλλάζεις εκκεντροφόρους, για να μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά ... αρα στην μονάδα του χρόνου να μπορείς να πάρεις περισσότερο αέρα, άρα να μπορείς να κάψεις περισσότερη βενζίνη ... άρα καλύτερες επιδόσεις.
με πιο λεπτή φλάντζα, ανεβάζεις την συμπίεση, άρα καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση (θες φυσική Γ λυκείου, αν έχει μείνει το ίδιο βιβλίο ..


"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
DIKASTIS-T5 έγραψε:... αυξανεις των αριθμο των πεταλουδων αναλογα με τις εισαγωγες!Αποτελεσμα..
..ο πεταλούδας


Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:DIKASTIS-T5 έγραψε:... αυξανεις των αριθμο των πεταλουδων αναλογα με τις εισαγωγες!Αποτελεσμα..
..ο πεταλούδας!! papillon
(ΝΤΑΣΤΙΝ ΧΟΦΜΑΝ, ΣΤΙΒ ΜΑΚΚΟΥΙΝ)
Ε, εσύ δεν παίζεσαι πραγματικά...







V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: TUNING - Βελτιώσεις
iatroud έγραψε:..ο πεταλούδας!! papillon
(ΝΤΑΣΤΙΝ ΧΟΦΜΑΝ, ΣΤΙΒ ΜΑΚΚΟΥΙΝ)



Re: TUNING - Βελτιώσεις




μίζα, τρόμπα νερού, τρόμπα λαδιού, ΑC, αυτά μάλλον ...
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
DIKASTIS-T5 έγραψε:johnkyr έγραψε:χοντρικά, για να βελτιώσεις ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ .....
βελτιώνεις την εισαγωγή-εξαγωγή του με πιο "ελεύθερες" λύσεις, που μπορεί να κάνουν και θόρυβο
αλλάζεις πρόγραμμα για να ρίχνει περισσότερη βενζίνη, αφού από την βελτιωμένη εισαγωγή έχεις περισσότερο αέρα
αλλάζεις εκκεντροφόρους, για να μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά ... αρα στην μονάδα του χρόνου να μπορείς να πάρεις περισσότερο αέρα, άρα να μπορείς να κάψεις περισσότερη βενζίνη ... άρα καλύτερες επιδόσεις.
με πιο λεπτή φλάντζα, ανεβάζεις την συμπίεση, άρα καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση (θες φυσική Γ λυκείου, αν έχει μείνει το ίδιο βιβλίο ..![]()
)
Προσθετεις σε καθε εισαγωγη και απο ενα καρμπυρατερ(καντο οπως η BMW) αυξανεις των αριθμο των πεταλουδων αναλογα με τις εισαγωγες!Αποτελεσμα τελειο!
Αν αλλαξεις μηχανη δεν θα ερθει φθηνότερα??
Και δεν θα χρειαστει να γινεις μεγας χορηγος σε καποιο μηχανικο!?!?
Re: TUNING - Βελτιώσεις
DIKASTIS-T5 έγραψε:andonis έγραψε:DIKASTIS-T5 έγραψε:johnkyr έγραψε:χοντρικά, για να βελτιώσεις ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ .....
βελτιώνεις την εισαγωγή-εξαγωγή του με πιο "ελεύθερες" λύσεις, που μπορεί να κάνουν και θόρυβο
αλλάζεις πρόγραμμα για να ρίχνει περισσότερη βενζίνη, αφού από την βελτιωμένη εισαγωγή έχεις περισσότερο αέρα
αλλάζεις εκκεντροφόρους, για να μπορείς να στροφάρεις πιο ψηλά ... αρα στην μονάδα του χρόνου να μπορείς να πάρεις περισσότερο αέρα, άρα να μπορείς να κάψεις περισσότερη βενζίνη ... άρα καλύτερες επιδόσεις.
με πιο λεπτή φλάντζα, ανεβάζεις την συμπίεση, άρα καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση (θες φυσική Γ λυκείου, αν έχει μείνει το ίδιο βιβλίο ..![]()
)
Προσθετεις σε καθε εισαγωγη και απο ενα καρμπυρατερ(καντο οπως η BMW) αυξανεις των αριθμο των πεταλουδων αναλογα με τις εισαγωγες!Αποτελεσμα τελειο!
Αν αλλαξεις μηχανη δεν θα ερθει φθηνότερα??
Και δεν θα χρειαστει να γινεις μεγας χορηγος σε καποιο μηχανικο!?!?
Ποτε δε με εξιταρε η βελτιωση ατμοσφαιρικων,Ιδιως κατι 106,SAXO,PUNTO,COROLLA TS κτλ.Οι ανθρωποι δεν ξερουν τι τους γινεται.Πηραν ενα αμαξι 10000ευρω,για να μην πω λιγοτερο και εχουν ριξει τα τετραπλασια για να τα βελτιωσουν.Το αποτελεσμα ειναι οτι ναι μεν τα αμαξακια<<σκοτωνουν>>,αλλα η καγκουρια τους δεν περιγραφεται.Καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο.Ο κινητηρας τους ειναι σαν να εχει αλλαχτει ολοκληρος σχεδον.Δε λεω,η βελτιωση αποτελει<<σχολειο>>,αλλα υπαρχει και αυτο που λεμε μετρο και κυριως αυτο που λεμε αισθητικη.Δεν εχω καμια αντιρρηση για τις δυνατοτητες τους,αλλα καλα θα κανουν οι κατοχοι να μη νομιζουν οτι οδηγουν και τιποτα αξιολογο,οπως οταν αυτα τα αυτοκινητα ηταν μαμα.Πολυ καλυτερα τοτε.Ποτε δεν εχω καταφερει να βρω ενα καλο λογο για τον οποιο θα ειχα εγω ενα PUNTO GT και θα επρεπε να το ξαναφτιαξω απο την αρχη.Κυριοι,αν δε σας ικανοποιουν οι κινητηρες των αυτοκινητων που αγοραζετε εργοστασιακοι,ας μη τα αγοραζετε.Ο υπολοιπος κοσμος τι φταιει?Εδω στο Μενιδι ο τοπος βρωμοκοπαει απο τετοια.Σκεφτομαι τωρα με τον Καλλικρατη αν τελικα ενωθει ο Δημος Αχαρνων με καποιον αλλο να κανουμε και βαφτισια.Δημος Καγκουροπολεως!Ημαρτον.
Συμφωνώ απόλυτα Ηλία μου! Όχι λεφτά για βελτιώσεις, ούτε στην ατμόσφαιρα, ούτε στα τούρμπο! Οι εταιρείες ξέρουν πολλά περισσότερα και βγάζουν τα αυτοκίνητα με κάποια στάνταρ.

V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: TUNING - Βελτιώσεις
dikasti τα περισσότερα 106 είναι καγκουρεμένα ... αλλά υπάρχουν πολλά αξιόλογα, που εξωτερικά είναι 99-100% μαμά, έχουν πολλές βελτιώσεις που όπως λες κι εσύ κοστίζουν πολλαπλάσια από την αγοραία αξία του οχήματος και είναι πραγματικά σχολεία οδήγησης. Δεν είμαι εγώ αυτός, που θα πω ή που θα κρίνω πως ο καθένας θα ξοδέψει τα λ7 του, ακόμα κι αν δεν συμφωνώ ....
άλλος, δεν ξοδεύει € για tunning, άλλος βάζει αναρτήσεις, άλλος φρένα, τουρμπίνες κτλ.... κι άλλος βάζει αξεσουάρ στριγκάκια
δικαστή, βρες μου όμως, ένα αμαξάκι με χαμηλό κόστος κτήσης, που να στρίβει, όποια πέτρα και να σηκώσεις να υπάρχουν ανταλλακτικά του .... και πολύ εύκολα / δοκιμασμένα να μπορείς να το πας 6kg/hp
Δεν μπορούμε όλοι να πάρουμε Porsche GT3RS ....
άλλος, δεν ξοδεύει € για tunning, άλλος βάζει αναρτήσεις, άλλος φρένα, τουρμπίνες κτλ.... κι άλλος βάζει αξεσουάρ στριγκάκια

δικαστή, βρες μου όμως, ένα αμαξάκι με χαμηλό κόστος κτήσης, που να στρίβει, όποια πέτρα και να σηκώσεις να υπάρχουν ανταλλακτικά του .... και πολύ εύκολα / δοκιμασμένα να μπορείς να το πας 6kg/hp

Δεν μπορούμε όλοι να πάρουμε Porsche GT3RS ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
έχεις πάει στον απαγορευμένο καρπό των 2.000cc+ για την Ελλάδα. Και τα 2 που ανέφερες εξαιρετικά οχήματα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
αλήθεια .. σήμερα πουλάνε ????? ειδικά όταν μπορεί o Έλληνας να πάρει merc 250T που είναι 1800cc
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
ξεκινάμε ... από το ότι θα πρέπει να ψάξεις πολύ καλά, για να βρεις κάποιο που δεν την έχει φάει .....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
το σίγουρο είναι ότι είναι ένα ενδιαφέρον θέμα και μάλιστα με ψυχολογικές προεκτάσεις. ας αναλογιστούμε μόνο το γεγονός ότι θα πρέπει να καλυφθούν οι ανάγκες ετερόκλητων πληθυσμιακών ομάδων μέσω της χρήσης ενός τυποποιημένου προϊόντος. πλήθος κόσμου θα επιδιώξει να διαφοροποιηθεί προκειμένου να ικανοποιήσει την ανάγκη για μοναδικότητα, την αποτύπωση της δικής του ταυτότητας, του δικού του ίχνους.
δεν υπάρχουν τυχαία στην αγορά τα αξεσουάρ αυτοκινήτου (όπως και κάθε άλλο προϊόν), ούτε υφίστανται αδίκως τόσα και τόσα συνεργεία και εταιρείες βελτιστοποίησης.
ίσως μια περισσότερο επιστημονική προσέγγιση να βοηθούσε.
έχει κανείς καμιά σύζυγο ψυχολόγο να μας διαφωτίσει?!
δεν υπάρχουν τυχαία στην αγορά τα αξεσουάρ αυτοκινήτου (όπως και κάθε άλλο προϊόν), ούτε υφίστανται αδίκως τόσα και τόσα συνεργεία και εταιρείες βελτιστοποίησης.
ίσως μια περισσότερο επιστημονική προσέγγιση να βοηθούσε.
έχει κανείς καμιά σύζυγο ψυχολόγο να μας διαφωτίσει?!

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Geia se olous!!!
Prwto post k 8a i8ela plirofories gia aerotomi se s40 1.8 MY2010...
Kali prospa8eia to volvoclub!!! bravo
Prwto post k 8a i8ela plirofories gia aerotomi se s40 1.8 MY2010...
Kali prospa8eia to volvoclub!!! bravo
Re: TUNING - Βελτιώσεις
mayas έγραψε:Geia se olous!!!
Prwto post k 8a i8ela plirofories gia aerotomi se s40 1.8 MY2010...
Kali prospa8eia to volvoclub!!! bravo
Καλησπέρα και καλώς ήρθες στην παρέα μας...
Για την αεροτομή μπες http://www.volvopartshop.com και ψάξε εκεί! Μπορείς να τους στείλεις mail με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου για να σου δώσουν προσφορά! Αριθμό πλαισίου οπωσδήποτε! Σίγουρα θα είναι κατά πολύ φθηνότερο από την Ελλάδα!
Καλή διαμονή στην παρέα μας φίλε...

Υ.Γ Αν γίνεται να γράφουμε με ελληνικά και όχι με greeklish...

V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: TUNING - Βελτιώσεις

Ευχαριστώ!!!
Υ.Γ. Σορρυ για τα μη ελληνικα
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Paides signomi alla ligo pou koitaxa to "tuning" eida oti oi pio poloi ine
den grafoun gia kamia "
monta" pou exoun kanei.....
PS : ti tha ginei tha me metrisi kaneis na do an i dikes mou montes tha exoun apotelesma



PS : ti tha ginei tha me metrisi kaneis na do an i dikes mou montes tha exoun apotelesma




GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Καλημέρα!
Το Τόπικ αυτό αφορά μετατροπές και βελτιώσεις τις οποίες έχουν ήδη κάνει κάποια μέλη του κλαμπ αλλά και συζητήσεις για πιθανές αλλαγές και βελτιώσεις που σκέφτονται κάποιοι άλλοι να κάνουν.
Το Τόπικ αυτό αφορά μετατροπές και βελτιώσεις τις οποίες έχουν ήδη κάνει κάποια μέλη του κλαμπ αλλά και συζητήσεις για πιθανές αλλαγές και βελτιώσεις που σκέφτονται κάποιοι άλλοι να κάνουν.

V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: TUNING - Βελτιώσεις
Tsakos έγραψε:Paides signomi alla ligo pou koitaxa to "tuning" eida oti oi pio poloi ineden grafoun gia kamia "
monta" pou exoun kanei.....
PS : ti tha ginei tha me metrisi kaneis na do an i dikes mou montes tha exoun apotelesma![]()
![]()
![]()
για να είσαι και on topic,

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: TUNING - Βελτιώσεις
johnkyr έγραψε:Tsakos έγραψε:Paides signomi alla ligo pou koitaxa to "tuning" eida oti oi pio poloi ineden grafoun gia kamia "
monta" pou exoun kanei.....
PS : ti tha ginei tha me metrisi kaneis na do an i dikes mou montes tha exoun apotelesma![]()
![]()
![]()
για να είσαι και on topic,, δεν αναφέρεις και τις "μόντες" που έχεις κάνει ?
Akomi kamia "dinati" gia auto thelo kapios na patisi mazi mou kai oso gia ta S40 protis genias opos to diko mou kai idietera me moter S2 montes iparxoun paaaaaaraaaaaaa poolleeeess!!! na ine kala o Dr Derek Crabb!!!!!
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες