TUNING - Βελτιώσεις

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 17 Ιουν 2010, 12:05

έχει δίκιο ο vrestas :chair ...... παραπάνω, γράφεις "Η ιπποδυναμη μπορει να αλλαξε,αλλα το μοτερ ειναι ακριβως το ιδιο" και στο παρακάτω πόστ γράφεις, "Ειπαμε πολυ μικρες ειναι οι αλλαγες". Σχετικά με τα λάδια, αυτά που προτείνει η volvo στο μοτέρ του zeus A1/B1 είναι πιο Εco, από αυτά που προτείνει πάλι η volvo για το δικό σου Α3/Β3 8-) . Ας μείνουμε όμως, εδώ on topic.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Ιουν 2010, 13:24

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C30

Engines and transmissions
T5 (2006–2007) I5 turbo, B5254T 2,521 cc (2.5 L; 153.8 cu in) 220 PS (162 kW; 217 hp) 320 N·m (236 lb·ft)@1500-4800 6-speed manual (Getrag M66), 5-speed Geartronic (Aisin AW55-51)
T5 (2007-) I5 turbo, B5254T7 2,521 cc (2.5 L; 153.8 cu in) 230 PS (169 kW; 227 hp)@5000 320 N·m (236 lb·ft)@1500-5000 6-speed manual, 5-speed Geartronic

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modu ... ne#B5254T3
B524T2-R (B5254T4)
The B5254T2-R has VVT and is turbocharged and intercooled.

Output is 300 hp (220 kW) at 5500 rpm with 295 ft·lbf (400 N m) of torque at 1950-5250 rpm with the 6 speed M66AWD (Ford/Getrag) manual transmission.

Output is reduced to 300 hp (220 kW) at 6000 rpm with 258ft.lb (350 N m) of torque between 1850 and 6000 rpm with the 5 speed AW51AWD Aisin Warner automatic transmission (2004-2005).

The 6 speed TF-SC80 automatic transmission is not limited (2006-2007).

Applications:

2004-2007 Volvo S60R AWD
2004-2007 Volvo V70R AWD
2009- Ford Focus RS
[edit] B5254T3
The B5254T3 is based on the B5254T2. It has VVT and is turbocharged and intercooled. Unlike previous designs, the turbocharger is integral with the exhaust manifold. It uses the Bosch ME 9.0 engine management system. [1]

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 220 hp (162 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-4800 rpm. [2] With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear. [3]

Applications:

2004.5-2006 Volvo S40 T5
2004.5-2006 Volvo V50 T5
[edit] B5254T7
The B5254T7 is a slight adaptation of the B5254T3. It has VVT and is turbocharged and intercooled. The turbocharger is still integrated into the exhaust manifold, but is of a different design.

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 227 hp (169 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-5000 rpm. With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear.

Applications:

2006-2010 Ford Focus ST
2006- Volvo C70 T5
2007- Volvo S40 T5
2007- Volvo V50 T5
2008- Volvo C30 T5
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Ιουν 2010, 20:18

vrestas έγραψε:http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modu ... ne#B5254T3
B524T2-R (B5254T4)
The B5254T2-R has VVT and is turbocharged and intercooled.

Output is 300 hp (220 kW) at 5500 rpm with 295 ft·lbf (400 N m) of torque at 1950-5250 rpm with the 6 speed M66AWD (Ford/Getrag) manual transmission.

Output is reduced to 300 hp (220 kW) at 6000 rpm with 258ft.lb (350 N m) of torque between 1850 and 6000 rpm with the 5 speed AW51AWD Aisin Warner automatic transmission (2004-2005).

The 6 speed TF-SC80 automatic transmission is not limited (2006-2007).

Applications:

2004-2007 Volvo S60R AWD
2004-2007 Volvo V70R AWD
2009- Ford Focus RS Ελαχιστες ομοιοτητες. Ουσιαστικα το μοτερ βασιζετε σε αυτο των P1 και ST με αρκετες αλλαγες....καμια σχεση με τα R.
[edit] B5254T3
The B5254T3 is based on the B5254T2. It has VVT and is turbocharged and intercooled. Unlike previous designs, the turbocharger is integral with the exhaust manifold. It uses the Bosch ME 9.0 engine management system. [1]

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 220 hp (162 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-4800 rpm. [2] With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear. [3]

Applications:

2004.5-2006 Volvo S40 T5
2004.5-2006 Volvo V50 T5
[edit] B5254T7
The B5254T7 is a slight adaptation of the B5254T3. It has VVT and is turbocharged and intercooled. The turbocharger is still integrated into the exhaust manifold, but is of a different design.

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 227 hp (169 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-5000 rpm. With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear.

Applications:

2006-2010 Ford Focus ST
2006- Volvo C70 T5
2007- Volvo S40 T5
2007- Volvo V50 T5
2008- Volvo C30 T5

Απο οσο γνωριζω τα μοτερ αυτα (B5254T7/B5254T3) ειναι ιδια. Επισημα η Volvo αναφερει "The increase in power, from 220 to 230 bhp, is the combined result of a number of minor changes".
Το 2008 υπηρξε ενα update και στα Τ3 μοτερ οταν συνδεοταν το αυτοκινητο στο VIDA το οποιο αλλαζε τους χαρτες. Μετα απο αυτο το update θυμαμαι το αυτοκινητο να ειναι πιο γραμμικο. Το τουρμπο και στις δυο περιπτωσεις παντως ειναι σιγουρα το ιδιο. Στο RS μονο αλλαζει απο Κ04 σε Κ16..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Ιουν 2010, 20:26

As standard the Focus ST is fitted with the identical B5254T3 engine that Volvo themselves fit in the C30, S40, V50 and C70 T5's.

It shares no common parts with the traditional 'T5' engines which were originally 2.3 litre, later 2.4 litre. It has some components common with the later 2.5 litre low pressure turbos. This B4254T3 engine has the widest bore, is low pressure turbo'd and is high compression. The other T5 and R engines are narrow bore, high pressure and low compression.

The standard B5254T3 engine has been fitted and callibrated to give 220bhp in all the smaller Volvos and the ST. The '08 MY Volvos will have a B5254T7 engine which is materialy identical, but the Bosch ME9 now allows 230bhp.

The principal technical difference between the ST's engine and that installed in the current Volvos is that the software in the ST's ECU was written by Ford engineers in Dunton whereas the Volvo fitted engine has software written by their engineers in Gothenburg. And Ford have used much, much more of the Bosch ME9's built-in buggeration factors to keep out 'tuners' than have their Volvo colleagues.

Regards, Don.Norchi.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Ιουν 2010, 20:33

vrestas έγραψε:The standard B5254T3 engine has been fitted and callibrated to give 220bhp in all the smaller Volvos and the ST. The '08 MY Volvos will have a B5254T7 engine which is materialy identical, but the Bosch ME9 now allows 230bhp.

Που σημαινει software update αφου και ο Τ3 την ΜΕ9 φοραει....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Ιουν 2010, 20:40

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό iatroud » 17 Ιουν 2010, 23:31

:!: το βίντεο αφαιρέθηκε κατόπιν λαϊκής απαίτησης..
Τελευταία επεξεργασία από iatroud σε 20 Ιουν 2010, 20:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό iatroud » 17 Ιουν 2010, 23:32

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό iatroud » 17 Ιουν 2010, 23:33

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό iatroud » 17 Ιουν 2010, 23:36

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό iatroud » 17 Ιουν 2010, 23:44

Φανταστικό βίντεο!!!!

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 18 Ιουν 2010, 00:14

iatroud έγραψε:Φανταστικό βίντεο!!!!


Kαλα το αμαξι γ@@@ει.Κουκλα λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 20 Ιουν 2010, 16:08

iatroud έγραψε:

Λέω να το βγάλετε αυτό το βίντεο γιατί όταν το είδα μου ήρθε στο μυαλό μια πρόταση (όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω subaru) και δεν μας τιμάει!! :doh
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Ιουν 2010, 20:03

+1
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3423
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 20 Ιουν 2010, 20:44

+1 και από εμένα!
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό iatroud » 20 Ιουν 2010, 20:52

iatroud έγραψε: :!: το βίντεο αφαιρέθηκε κατόπιν λαϊκής απαίτησης..
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 26 Ιουν 2010, 20:49

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
nefakithebest
T2
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 03 Ιουν 2010, 05:29
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό nefakithebest » 16 Ιούλ 2010, 17:40

iatroud έγραψε:


Η καταμαυρη εκδοση στο τελος πολυ τουμπανο.
Αν ελεγα στον πατερα μου οτι με 1500 ευρω θα παρει 30 αλογα και θα το κανει και ετσι, θα πηγαινε τρεχοντας!
Και μετα εγω δε θα ξαναμπαινα στο καγκουράμαξό του :chair
Practice Safe Sex.
Make Love in a Volvo.


Νεφέλη, S40 1.8 Momentum ΜΥ10

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 19 Ιούλ 2010, 19:09

to sigkekrimeno amaksi exei trakarei kai skotothike o odigos :(

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 21 Ιούλ 2010, 05:55

Nai Filandos kai mikros se ilikia

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 30 Ιούλ 2010, 21:03

http://www.powerchipgroup.com/Datasheets/1/Vol0172.pdf

για c30...
εχει και για αλλα μοντελα volvo
http://www.powerchipgroup.com
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 09 Αύγ 2010, 13:36

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό sprsk » 29 Αύγ 2010, 14:14


Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό sprsk » 29 Αύγ 2010, 23:54

όντως θα αλλάξω με τον καινούργιο χρόνο αλλά ακόμα δεν ξέρω τι ..... θα δείξει .
Λογικά ότι είναι α είναι 4κίνητο και 250+ .... θα δούμε

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 30 Αύγ 2010, 00:27

DIKASTIS-T5 έγραψε:Πολυ ομορφο το νεο S60 υπο τις <<παραεμβασεις>> της HEICO και σε ασπρο ειναι :inlove :inlove !!!...Καμια εντελως σχεση με το απαισιο <<μαμα>> νεο S60! :chair Μαλλον το σκετφεται ο SPRSK...!!!! :applause

ωραιο ειναι αλλα και ποσο στοιχιζει.....γιατι ως γνωστον η HEICO κοβει κ.... :lipssealed
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: μηχανικός συμπιεστής

Δημοσίευσηαπό iatroud » 29 Σεπ 2010, 17:16

VolvoZeus έγραψε:Τουρμπισε το να τελειωνουμε.....

+1 όχι για τπτ άλλο, να ακολουθήσουμε κι εμείς μετά. 160 ίπποι μου είναι μια χαρά με +3000€. από το να πάω στο Τ3 μοτέρ με +12000€.
ο θαρραλέος τον πρώτο μηχανικό συμπιεστή να φορέσει! (κατά το ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω)
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

vagatron
T2
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 04 Οκτ 2010, 18:33
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vagatron » 04 Οκτ 2010, 19:16

kalispera paidia!eimai apo thesssaloni k exw ena volvo 2.4 tou 2004 mod xerei kaneis ti an uparxei kana chiparisma...ki an nai an axizei ton kopo!!!thnxxxx!!

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 05 Οκτ 2010, 11:50

Οχι πολλα πραγματα...Δυστυχως στην χωρα μας το S40 ερχοταν μονο με το 2.4 με τα 140 αλογα κι οχι με το 2.4i με τα 170 με τον οποιο διατιθονταν τα V50. Μεταξυ τους εχουν αρκετες διαφορες εκτος απο χαρτογραφηση..Ο Tsakos ελπιζω να δει το ποστ και να σε καθοδηγησει για το τι χρειαζεται να αλλαχτει, ωστε να φτασεις τα 170..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

gregory
T2
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2010, 08:55

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό gregory » 11 Οκτ 2010, 14:41

ναι το είδα το ΣΚ αυτό, αλλά σκεφτόμουν μόνο αντιπροσωπίας γιατί δεν θέλω τρελά πράγματα και γενικά δεν θέλω να βάζω χέρι στο αυτοκίνητο εκτός αντιπροσωπίας.

Απλά επειδή έχω ακούσει ότι είναι μόνο ένας επαναπρογραμματισμός το 200 --> 230 γιαυτό έλεγα να το ψάξω. άλλωστε από ότι έχω ακούσει αυτή είναι η κυριότερη διαφορά του 08 με τα 09,10 μοντέλα
Volvo S80 2.5t geartronic MY 2008

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 11 Οκτ 2010, 17:52

Γρηγορη, ως ΜΥ08 το αυτοκινητο σου φοραει τον Β5254Τ6. Απο ΜΥ10 και μετα τον Β5254Τ10...
Το προγραμμα της BSR υποσχεται 258 αλογα και 393Nm ροπη, οσο δηλαδη και για τον Τ5 των P1 ;-)
Η Volvo δεν προκειται να σου τετοια αναβαθμιση, αλλα δεν χανεις κατι να ρωτησεις..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 21 Οκτ 2010, 12:35

VolvoZeus έγραψε:Οχι πολλα πραγματα...Δυστυχως στην χωρα μας το S40 ερχοταν μονο με το 2.4 με τα 140 αλογα κι οχι με το 2.4i με τα 170 με τον οποιο διατιθονταν τα V50. Μεταξυ τους εχουν αρκετες διαφορες εκτος απο χαρτογραφηση..Ο Tsakos ελπιζω να δει το ποστ και να σε καθοδηγησει για το τι χρειαζεται να αλλαχτει, ωστε να φτασεις τα 170..


Με φωναξε κανεις?? :-D :-D
Λοιποοον τα 2,4 με τα 140 και τα 2,4 με τα 170 εχουν διαφορα μονο στο προγραμμα ετσι λενε στην Volvo :whatever :whatever :whatever :whatever
Βρειτε μου εναν προγραμματιστη που να βγαλει συν 30 απο ατμοσφαιρατο Θεο θα τον εχουν,τα ταπερ(type R) βγαζουν συν 12 και χαίρονται!!!!

Τα δυο μοτερ αυτα δεν εχουν επαφη διαφερουν σε
σχεση συμπιεσης 9.0:1 και 10,3:1
Στο χρονισμα βαλβιδων και το VVT
Στο προγραμμα και σε πολλα αλλα γιατι συν 30 δεν ερχονται ετσι απλα :)))))

και οσο για το τι βαλεις για να "παει" το αμαξι η λυση ειναι μια "ζουμια"(Nitro)......Βαλε ενα μπεκακι συν 50 και το πατας μονο οταν χρειαζετε και λογο της χαμηλης συμπιεσης δεν θα εχεις και κανενα προβλημα.....και με 800 euro εχεις καθαρισει
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3423
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 21 Οκτ 2010, 13:36

Master Tsakos, Master Tsakos, Master Tsakos............. :vow :respect
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 21 Οκτ 2010, 15:34

ΕΛΑΑΑ.....ΜΗΝ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Εικόνα
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 15 Νοέμ 2010, 14:13

VolvoZeus έγραψε:Γρηγορη, ως ΜΥ08 το αυτοκινητο σου φοραει τον Β5254Τ6. Απο ΜΥ10 και μετα τον Β5254Τ10...
Το προγραμμα της BSR υποσχεται 258 αλογα και 393Nm ροπη, οσο δηλαδη και για τον Τ5 των P1 ;-)
Η Volvo δεν προκειται να σου τετοια αναβαθμιση, αλλα δεν χανεις κατι να ρωτησεις..
Κωστακη ξερεις αρκετουτσικα για την BSR μπαγασακο,δεν εχεις πει ομως την προσωπικη σου εμπειρια για την ΒSR....ξερεις εσυ.....!!!!!!!!!!!!!!! Ε ?
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 15 Νοέμ 2010, 16:10

Τι πολλα ξερω δηλαδη? Τα νουμερα που αναφερω ειναι αυτα που δημοσιευει η BSR στο site της http://en.bsr.se/products/
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 17 Νοέμ 2010, 17:59

VolvoZeus έγραψε:Τι πολλα ξερω δηλαδη? Τα νουμερα που αναφερω ειναι αυτα που δημοσιευει η BSR στο site της http://en.bsr.se/products/
Τα νουμερα ειναι αυτα που λες,εγω σου ειπα να πεις την προσωπικη σου εμπειρια απο την ΒSR................ :arrow:
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Νοέμ 2010, 19:03

Ειχα ρωτησει πριν 3 χρονια τιμη (καπου 800 ευρω ηταν) τοτε που εψαχνε κι ο κολλητος μου για το RS, την ιδια στιγμη που οι e-tuners ηθελαν γυρω στα 500 (400 του πηραν για το RS αν θυμαμαι καλα).
Ενας γνωστος με ενα S60 2.0Τ εχει βαλει BSR μαζι με downpipe, και ειναι πολυ ευχαριστημενος, και το μελος sprsk που το εχει αρκετο καιρο στο δικο του S60 2.0T χωρις κανενα προβλημα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 23 Νοέμ 2010, 20:18

VolvoZeus έγραψε:Ειχα ρωτησει πριν 3 χρονια τιμη (καπου 800 ευρω ηταν) τοτε που εψαχνε κι ο κολλητος μου για το RS, την ιδια στιγμη που οι e-tuners ηθελαν γυρω στα 500 (400 του πηραν για το RS αν θυμαμαι καλα).
Ενας γνωστος με ενα S60 2.0Τ εχει βαλει BSR μαζι με downpipe, και ειναι πολυ ευχαριστημένος, και το μελος sprsk που το εχει αρκετο καιρο στο δικο του S60 2.0T χωρις κανενα προβλημα...
Εγώ λέω να μου πεις για ένα S40 με αριθμό πινακίδας Ι??-**** που έχει δηναμομετριθει στην ΒSR της ελλαδας 260hp με σχεδόν 42 κιλά ροπής. Εσύ τι λες.......το ξέρεις το κάρο? Και το λέω κάρο γιατί ο κάτοχος του αυτοκινήτου το παίζει απρογραμμάτιστος στα μαμά αυτοκίνητα.
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

eliasgeo
T2
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 00:42

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό eliasgeo » 27 Δεκ 2010, 09:39

καλημέρα σε όλους.
είμαι υποψήφιος αγοραστής για το s60.επειδή δεν έχω εμπειρία σε volvo ήθελα να ρωτήσω τα εξής: ο 1.6 Τ4 (180hp) μπορεί να πειραχτεί κι άλλο? ή αξίζει καλύτερα να πάρω το 2.0τρο (203hp)? μήπως ο 2λιτρος έχει περισσότερα περιθώρια για αναβάθμιση?

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό georgosk » 27 Δεκ 2010, 10:54

Ο 1,6 Τ4 των 180 ίππων είναι ένα καινούργιο μοτέρ, οπότε αξιόπιστη απάντηση για το αν μπορεί να πειραχτεί δεν υπάρχει. Επίσης είναι το ίδιο μοτέρ με τον 1,6 Τ3 των 150 ίππων με μεγαλύτερη απόδοση. Τα 180 άλογα είναι ήδη πολλά για τα εν λόγω κυβικά και στην απόδοση αυτή εκτιμώ ότι το μοτέρ είναι στο ανω άκρο των δυνατοτήτων του και μια μετατροπή του ίσως θέσει θέμα αξιοπιστίας στο μέλλον. Όλα αυτά βέβαια στην θεωρεία γιατί στην πράξη μάλλον θα είσαι ο πρώτος που θα το δοκιμάσει οπότε σου εύχομαι καλή τύχη. Νομίζω ότι το 2λιτρο μοτέρ έχει μεγαλύτερα περιθώρια για βελτιώσεις.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

eliasgeo
T2
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 00:42

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό eliasgeo » 27 Δεκ 2010, 13:44

ξέρει κανείς καμιά εταιρία ή κανένα όνομα για βελτίωση στην αθήνα ή χαλκίδα?

eliasgeo
T2
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 00:42

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό eliasgeo » 27 Δεκ 2010, 14:15

για πόσα λεφτά μιλάμε και για τις 2 περιπτώσεις?
το θέμα είναι αν πάω για το Τ4 + την αναβάθμιση πόσα φράγκα θα το φτάσω? μήπως παίρνω κάτι άλλο?

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 27 Δεκ 2010, 14:30

Σιγουρα ο 2.0Τ ειτε με 200 ειτε με τα 240 αλογα εχει περισσοτερα περιθωρεια βελτιωσης απο τον Τ4, αφου ξεκιναει απο αλλη βαση...
Τα 1700κιλα ειναι για το Τ6 με τετρακινηση..το 1.6 με το 2.0 δεν εχουν τοσο μεγαλη διαφορα μεταξυ τους...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 27 Δεκ 2010, 17:57

Εικόνα

Εικόνα
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3423
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 27 Δεκ 2010, 23:25

Μια χαρά ωραίο δείχνει το αυτοκινητάκι...Αν ήταν και μαύρο θα ήταν σούπερ! Μπράβο Παναγιώτη! :applause :applause :applause
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: deadp και 29 επισκέπτες