Σελίδα 7 από 16

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2011, 08:09
από iatroud
Το Fiat 500 TwinAir έχει στον εξοπλισμό του την λειτουργία ECO, η οποία ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα και καταφέρνει να μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου περιορίζοντας το μέγιστο ποσο της ροπής στα 100 Nm (από 145 Nm στην Normal επιλογή) στις 2.000 rpm μόλις..

κάτι τέτοιο δηλαδή αλλά από την ανάποδη :lol:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2011, 07:10
από dadoudis
iatroud έγραψε:
dadoudis έγραψε:Αντε κουνηθείτε,η κρίση θέλει ανανέωση :chair

μην το ακούσει μόνο το αφεντικό μας και μας απολύσει για να πάρει φρεσκάκια!

εγώ πάντως από τον άι βασίλη θα ζητήσω έναν κομπρέσσορα που να ενεργοποιείται με μπουτόν μέσα από την καμπίνα. όταν θέλω απόλαυση.. τσακ.. +50ίππους, όταν θέλω να πάω στην φάμπρικα το κουμπί στο οφφ :lipssealed

μέχρι να τελειώσει ο pgpada τις σπουδές του και να μάθει πως φτιάχνεται κάτι τέτοιο θα περάσουν βέβαια πολλά χριστούγεννα αλλά τι να κάνεις, τα όνειρα δεν φορολογούνται (ακόμη).

Ατιμα αφεντικά...... :swear

Προσοχή στους αεριτζήδες 'γνώστες' βετιωτες στην ΕΛΛΑΔΑ.

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2011, 21:31
από DOULGERAKIS
;

Re: Προσοχή στους αεριτζήδες 'γνώστες' βετιωτες στην ΕΛΛΑΔΑ.

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2011, 22:34
από dadoudis
DOULGERAKIS έγραψε:Μετά από 4 μήνες αναγκαστικής αποκοπής από το αμάξι μου αποφάσισα να ανεβάσω αυτό το topic γεμάτος οργή και νεύρα με αυτά που βίωσα και άκουσα από τους περισσότερους μαέστρους του tuning στη ΕΛΛΑΔΑ.
Το αρχικό πρόβλημα ήταν ότι το αμάξι τον τελευταίο καιρό ''έπινε'' 3 λίτρα λάδι τον μήνα με αποτέλεσμα να είναι ασύμφορο και συνάμα να θέλει ψάξιμο. Λόγο περιορισμένου ελεύθερου χρόνου το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν τηλεφωνικές συνομιλίες με γνωστούς μηχανικούς της Αθήνας για να πάρω μια γνώμη. Αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών ήταν να απογοητευθώ να νευριασω και να θέλω να το πουλήσω.Οι απαντήσεις που εδιναν ο ένας μετά των άλλο ήταν ''μην ασχοληθείς καθόλου με το αμάξι , δεν αξίζει'' άλλος ζητούσε ένα τρελό ποσό για να ''φτιάξει'' το πρόβλημα που είχε (όλοι έλεγαν ότι το αμάξι ήταν σπασμένο).
Νευριασμένος και οργισμένος κάνοντας σμασμοδικες κινήσεις έβαλα το αμάξι στο CAR για πούλημα με αποτέλεσμα να δει την αγγελία ένας φίλος φίλου μηχανικός από την ΚΥΠΡΟ που ήταν για καλή μου τύχη στην Ελλάδα και να με πάρει να με κράξει.Το παλικαράκι μου ζήτησε να του πω τι έχω κάνει στο αμάξι και τι μου έχει παρουσιάσει, κλείσαμε το τηλ και ανανεώνοντας το ραντεβού μας για την επόμενη ημέρα να το πάρει και να το δει από κοντά (έκανε αυτό που δεν μου ζητήθηκε από τους άλλους).Το αποτέλεσμα είναι μια κλασμένη τουρμπίνα και αλλαγή σε τσιμουχακια και οδηγούς βαλβίδων καθώς και αναπρογραμματισμος του εγκέφαλου γιατί ο προγραμματιστής αποδείχτηκε ανεγκέφαλος αφού δεν είχε ξεκλειδώσει όλους τους χάρτες του εγκεφάλου με αποτέλεσμα το αμάξι να δουλεύει σωστά όποτε ήθελε αυτό ή καλύτερα όποτε δεν βραχυκύκλωνε ο εγκέφαλος από τα error που έβγαζε αφού είχαν πειραχθεί μόνο το avans και το καύσιμο.
Αποφάσισα λοιπόν να κάτσω και να λύσω το αμάξι μόνος μου να το στείλω έτυμο στο ρεκτιφιέ και να προσθέσω πολλαπλή εξαγωγής της ΑΤΡ , τουρμπίνα GT2871 από Αμερική και externall 38mm της TAIL, μπιέλες Η-ΒΕΑΜ και καινούργια ελατήρια πιστονιών (δεν αλλάζω πιστόνια γιατί φοράει από την μάνα του ΜΑΗLE ).Για πρόγραμμα σκέφτομαι να πάω στον OVERLOAD όπου τον τελευταίο καιρό έχω ακούσει τα καλύτερα....... μέχρι στιγμής.

Αφού απ'ότι φαίνεται το κατέχεις το αντικείμενο :respect τι κάθεσαι και ακούς όλους τους παπαρολόγους.Τέτοια αυτοκίνητα δεν αλλάζονται πλέον.Για να πάρεις τι?????

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2011, 10:21
από vrestas
http://www.skruffse.se/index2.htm
volvo c30 rwd στα σουηδικά αλλά με google translate πιστευω θα δουλευει.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2011, 01:27
από sprsk

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2011, 13:39
από SverigePower850T-5
Αντε να δουμε καλα αποτελεσματα.........καλη επιτυχια.....μπαμπακα!!!!!!!

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2011, 15:56
από pgpada
iatroud έγραψε:
dadoudis έγραψε:Αντε κουνηθείτε,η κρίση θέλει ανανέωση :chair

μην το ακούσει μόνο το αφεντικό μας και μας απολύσει για να πάρει φρεσκάκια!

εγώ πάντως από τον άι βασίλη θα ζητήσω έναν κομπρέσσορα που να ενεργοποιείται με μπουτόν μέσα από την καμπίνα. όταν θέλω απόλαυση.. τσακ.. +50ίππους, όταν θέλω να πάω στην φάμπρικα το κουμπί στο οφφ :lipssealed

μέχρι να τελειώσει ο pgpada τις σπουδές του και να μάθει πως φτιάχνεται κάτι τέτοιο θα περάσουν βέβαια πολλά χριστούγεννα αλλά τι να κάνεις, τα όνειρα δεν φορολογούνται (ακόμη).


Αυτό είναι σχετικά απλό... θέλεις ένα συμπλέκτη ανάμεσα στον κομπρέσσορα και το μέρος που παίρνει ο κομπρέσσορας κίνηση... ;-) ;-)

ΥΓ: Τις τελείωσα... Σχεδόν απλά το χαρτί μου λείπει.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2011, 16:31
από iatroud
Αρα θα με αναλαβεις να μου κανεις κομπρεσσα ον/οφ?

Με το αζημιωτο φυσικα!

(στάλθηκε από το δρόμο)

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2011, 16:20
από pgpada
Θέλει και πρόγραμμα ο κομπρέσσορας... μόνος του δεν δίνει πολλά και καίει και μοτόρια....

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2011, 21:34
από johnkyr


:lol: :lol: θεός !!!!

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2011, 00:09
από SverigePower850T-5
johnkyr έγραψε:

:lol: :lol: θεός !!!!

δεν υπαρχει το παλικαρι....... :vow :vow :vow :vow :vow :vow

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2011, 20:10
από magichris
καλησπέρα σε όλους
μόλις πριν λίγο ήμουνα στη σελίδα της volvo και πήρε το μάτι μου εκεί που λέει επιδόσεις για το Polestar Performance
ξέρει κανείς σχετικά με αυτό?

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2011, 20:21
από johnkyr
είχα διαβάσει κάτι ανάλογο, για το C30 στη Volvocars.co.uk, που έδινε +15hp αν θυμάμαι καλά με πρόγραμμα για τον Τ5.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2011, 10:53
από VolvoZeus
Στην Αγγλια και σε μερικες αλλες αγορες της Ευρωπης, η Polestar πουλαει τον επαναπρογραμματιμο εγκεφαλου (και μερικα αλλα καλουδια) μεσα απο τις αντιπροσωπειες ως επισημος tuner της Volvo...Στοχος ειναι αυτο να επεκταθει σε ολες τις αγορες και για ολα τα μοντελα, και στο μελλον να γινει κατι σαν το Μ-division :whistling

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2011, 22:41
από johnkyr
K&N 57I INDUCTION KIT VOLVO S40/V50/C30 1.6 04-07/2007

http://cgi.ebay.co.uk/K-N-57I-INDUCTION ... 48367f2792

K&N 57i Induction Kit 5bhp+ 57-0595 VOLVO V50 1.8 04-09

http://cgi.ebay.co.uk/K-N-57i-Induction ... 5adf52b306

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2011, 01:05
από sprsk
:applause Try a BSR tuning kit!

Να δω ποιος θα το δοκιμάσει , και μετά δεν θα το κρατήσει . :lol:

http://en.bsr.se/news/provkor-en-bsr-trimsats/

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2011, 20:48
από Tsakos
SverigePower850T-5 έγραψε:
johnkyr έγραψε:

:lol: :lol: θεός !!!!

δεν υπαρχει το παλικαρι....... :vow :vow :vow :vow :vow :vow




AC/DC ROCKS!!!!!!

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2011, 20:49
από Tsakos
sprsk έγραψε::applause Try a BSR tuning kit!

Να δω ποιος θα το δοκιμάσει , και μετά δεν θα το κρατήσει . :lol:

http://en.bsr.se/news/provkor-en-bsr-trimsats/



pAROOON!!!! JR - me diafora kalitero!!!!!!

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 11:22
από eliasgeo
κοιτάζονας το site της bsr δεν κρατήθκα και πήρα ένα τηλέφωνο :lol:
αυτό που με προβληματίζει είναι 2 πράγματα: α. η ροπή από 30Νμ πάει 38.8 (πολύ δεν είναι?θα έχουμε προβλήματα με δίσκο?) και β. ότι πρέπει να στείλουμε τον εγκέφαλο σουηδία για ξεκλείδωμα και μετά να περάσουμε το πρόγραμα! (και ερωτώ αφού περνάς το πρόγραμμα δεν έχεις και τα "σπαστήρια"!?
ν60 2.0Τ το αμάξι.. περιμένω τις αποψεις σας

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 12:07
από sprsk
Δεν έχεις Ιταλικό, που τώρα έβγαλαν δίσκο για 35 κιλά, ούτε DSG να ανησυχείς :lol:
Αυτό για τον εγκέφαλο δεν το ήξερα ότι ήθελε ξεκλείδωμα και τον στέλνουν εκεί ( " τι έγινε ρε παιδιά είναι χαλεποί καιροί και κοστίζει το μηχάνημα :whistling " )
Το πρόγραμμα περνάει απο την OBD σε 1 λεπτό . Η διαδικασία έχει συντελεστή δυσκολίας " 0 " :lol:
Ανοίγεις το πορτάκι της OBD συνδέεις το καλώδιο , σε ρωτάει να κάνω upgrade ? λες ΝΑΙ , ( αυτό κάνει αντίγραφο του παλιού και ανεβάζει το καινούργιο ) , αποσυνδέεις και ΤΕΛΟΣ.
Από τότε και μετά όποτε συνδέεις ( αν ποτέ δηλαδή ) θα σε ρωτάει , Custon ή Upgrade να ανεβάσω ? και θα διαλέγεις . Ξαναγράφω ( αν ποτέ , που δεν το βλέπω . . . )
Όποιος θέλει είμαι διαθέσιμος για επίδειξης :lol: χ και ς :lol:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 12:22
από eliasgeo
τι άλλο υπάρχει εκτός απο bsr?

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2011, 11:09
από sprsk
Πολλά .

Αρχικά Polestar που διατηρεί τις εγγυήσεις του αυτοκινήτου .
Μετά Heikosportiv και RICA .
Επίσης πάρα πολλοί άλλοι

Δες εδώ που γράψαμε 5-6 λεπτομέρειες παραπάνω : http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=27&t=25&start=1125

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2012, 17:50
από eliasgeo
sprsk έγραψε:Πολλά .

Αρχικά Polestar που διατηρεί τις εγγυήσεις του αυτοκινήτου .
Μετά Heikosportiv και RICA .
Επίσης πάρα πολλοί άλλοι

Δες εδώ που γράψαμε 5-6 λεπτομέρειες παραπάνω : http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=27&t=25&start=1125

ποιος είναι αντιπρόσωπος των heico kai polestar στην Ελλάδα?

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2012, 12:02
από alpha
ποιος είναι αντιπρόσωπος των heico kai polestar στην Ελλάδα?


Δεν υπαρχει αντιπροσωπος εν ελλαδι, βρισκεις form επικοινωνιας στα site τους,
και η Heico διατηρεί τις εγγυήσεις του αυτοκινήτου!


ps: Να προσθεσω και την Elevate (ex Evolve) http://www.elevatecars.com/

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2012, 09:21
από eliasgeo
ωραίοι όλοι αυτοί οι οίκοι αναβάθμισης. Το ερώτημα είναι αφού οι περισσότεροι δεν έχουν αντιπρόσωπο στην ελλάδα πως θα γίνει αυτή η αναβάθμιση??!!

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2012, 13:37
από alpha
Υπαρχουν διαφοροι τροποι και εξ αποστασεως¨)

Οσον αφορα την Elevate :

Α) με λαπτοπ : (μεταφρασμενο)

Χρησιμοποιώντας το laptop σας, απλά εγκαταστήστε το λογισμικό στον υπολογιστή σας από το CD που σας εχει αποσταλεί. Καντε "sync" τον υπολογιστή σας με τον server μας, και τα αρχεία (Stock και Τροποποιημένο) αυτόματα ειναι στον υπολογιστή σας και είναι έτοιμο για σας να ανεβάσετε στο δικό σας Volvo. Μετά ακολουθειτε τις οδηγίες στην οθόνη, συνδέστε το φορητό σας υπολογιστή (θύρα USB) με τη διαγνωστική θύρα OBDII του αυτοκινήτου σας (κάτω πλευρά του ταμπλό-οδηγού), χρησιμοποιώντας το καλώδιο διασύνδεσης που παρέχουμε. Εγκαθιστώντας το νέο αρχείο θα χρειαστούν τέσσερα λεπτά ή λιγότερο . Δημιουργούμε συγκεκριμενο αρχείο για σας με τον αριθμό πλαισιου κυκλοφορίας του οχήματός σας (VIN). Αυτή η μέθοδος μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα ακριβές αρχείο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σας. Αν ποτέ θέλετε να προσθέσετε προσαρμοσμένα αρχεία, μπορούμε να τους δημιουργήσουμε για εσάς και ενα "sync" με τον server μας καθιστά έτοιμο για να το ανεβάσετε στο δικό σας Volvo.

Εικόνα


Β) με soft loader : που σου στελνουν και περιεχει το custom και το original file, συνδεση στην διαγνωστική θύρα OBDII και διαλεγεις ποιο προγραμμα θα φορτωσεις,

Εικόνα

Για πληροφοριες σιγουρα θα σε καλυψουν αυτες του site της καθε εταιριας... αν οχι ..εχουν μαιλ ;-)

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2012, 02:28
από Christakos
Καλησπέρα σας,

είναι η πρώτη φορά που ποστάρω, μόλις χθες ανακάλυψα το φόρουμ και οφείλω να ομολογήσω ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά.
Είμαι κάτοχος ενός s80 2.5t '07 μοντέλο το οποίο έχω εδώ και δύο χρόνια όταν και απέκτησα και τρίτο μέλος στην οικογένεια.
Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ κατά 90% σε εθνική όδο γιατί λόγω δουλειάς ταξιδεύω πολύ συχνά.
Η αγορά του ήταν μια συνειδητοποιημένη επιλογή που έγινε με κριτήρια τη διαφορετικότητα της μάρκας από το γνωστό κατεστημένο, τους χώρους, την ασφάλεια και το ότι είναι turbo.
Στο τελευταίο όμως απογοητεύτηκα αρκετά διότι περίμενα περισσότερα από έναν 2.5 turbo κινητήρα, το μεγάλο μείον βέβαια είναι το αυτόματο εξάρι που κατά την αποψη μου "πνίγει" το μοτέρ.
Το ποτήρι ξεχύλισε όταν σε δύο απανωτά ταξίδια με κεράσανε τσάϊ skoda superb και vw passat cc.Στο σημείο αυτό ξεκινά και το θέμα του tuning.Bέβαια αφού πρώτα μου πέρασε απ'το μυαλό να φάει πούλημα (ακόμα η εποχή δεν ήταν τόσο χάλια όπως τώρα) πράγμα που ήταν κρίμα αφού κατά τα άλλα ήμουν ευχαριστημένος, τελικά αποφάσισα να ξυπνήσω το κοιμισμένο γίγαντα.
Μετά από συνοπτικές διαδικασίες κατέληξα σε αναβάθμιση λογισμικού από την bsr.Σίγουρα υπάρχουν και πιο φθηνές λύσεις από το χιλιάρικο που έδωσα αλλά ήθελα κάτι αξιόπιστο και δοκιμασμένο σε σουηδικά μοντέλα.Μετά από μια αναμονή μερικών ημερών γιατί ο εγκέφαλος πέταξε για Σουηδία ώστε να ξεκλειδώσει, η αναβάθμιση έγινε.Μαζί τοποθετήθηκε και φίλτρο Κ&Ν.Η διαφορά ήταν αισθητή αλλά όχι και η αναμενόμενη για 58 άλογα + που ανακοινώνει η bsr.Μια εβδομάδα μετά το αμάξι προδώθηκε από το κουτί αναθυμιάσεων, το κόστος γύρω στα 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά.Το δίδαγμα είναι ότι με το tuning o πιο αδύναμος κρίκος στον κινητήρα, αν υπάρχει, σπάει άμεσα.Η αναποδιά αυτή δε με πτόησε και κατευθείαν μετά την επισκευή, με το ppc ξαναέβαλα το πρόγραμμα.Τώρα το s80 πήγαινε καλύτερα αλλά και πάλι ενώ βελτιώθηκε στις χαμηλομεσαίες στροφές κρέμαγε στις ψηλές.Μετά από μια περίοδο ηρεμίας είπα να κάνω κάνω κάτι και γι' αυτό.Η επιλογή ήταν η αναβάθμιση intercooler.Με 600 ευρόπουλα έγινε η αλλαγή.Το δούλεμα του κινητήρα έγινε πιο μεστό και γεμάτο όταν τούρμπιζε αλλά πάλι στα ψηλά δεν..Ξέχασα να πω ότι μαζί με το ic αλλάχτηκε και η σκάστρα με μια της forge (κόστος 180 ευρώ) με πιο σκληρό ελατήριο.Η διαφορά μικρή, απλά νομίζω ότι η υπερπλήρωση κρατάει λίγο περισσότερο από πριν.
Πριν από λίγες ημέρες προχώρησα σε άλλαγμα downpipe με ένα 3΄καθώς και σε σπορ καταλύτη της hjs (κόστος 600 ευρώ).Ο μάστορας μου έιπε και ήταν προφανές όταν μου το έδειξε ότι και η κούρμπα του oem downpipe ήταν απότομη και η διατομή του σωλήνα ήταν μικρή για τον κινητήρα και για την εως τώρα αναβάθμιση.Από το μεσαίο καζανάκι και μετά δε πείραξα τίποτα διότι δε θέλω καθόλου θόρυβο και μπάσο, νομίζω ότι δε ταιράζει στη φυσιογνωμία του αυτοκινήτου.Λοιπόν οι εντύπώσεις είναι άριστες, από το πρώτο χλμ καταλαβαίνεις ότι το αμάξι ελευθερώθηκε σε όλο το φάσμα των στροφών και ιδιαίτερα ψηλά, πλέον η 200άρα έρχεται πανεύκολα, για παραπάνω δε ξέρω γιατί δεν το έχω πάει μετά την αλλαγή.Τελικά ο πιο ελεύθερος καταλύτης και το downpipe έκαναν τη διαφορά, η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα.
Επίσης στο s80 έχει αλλαχτεί η μαμά ανάρτηση με bilstein αμορτισέρ και hr ελατήρια χαμηλώματος (900 ευρώ).Έχει διαφορά από πριν (τα μαμά αμορτισέρ και ελατήρια είναι υπερβολικά μαλακά) αλλά σίγουρα δε λες και το αυτοκίνητο στριφτερό.Σε αυτό δε το κατηγορώ γιατί έχουμε να κάνουμε με αμάξι ταξιδιάρικο και όχι για μια σπορ πρόταση.
Ίσως τελικά για τις σπορ ανησυχίες που έχω ένα καλομεταχειρισμένο s60r να ήταν σοφότερη λύση τότε που έκανα την αγορά, πάντα με χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά από την άλλη δε θα είχα αυτή τη λιμουζινάτη αίσθηση του s80..

Συγνώμη εαν κούρασα αλλά μάλλον ρέφαρα για τα όσα θα είχα γράψει αν είχα ανακαλύψει το φόρουμ νωρίτερα 8-)

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2012, 08:36
από iatroud
καλωσόρισε το δυνατότερο 80άρι του κλαμπ! όταν βρεις χρόνο βγάλε το καμάρι σου με τα αξεσουάρ του κάνα δυο φωτογραφίες και ανέβασέ το στην κατηγορία "τα αυτοκίνητά μας" να το δούμε. :applause

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2012, 10:40
από SverigePower850T-5
Ωραιος αδερφε,περιμενουμε και καμια φωτο....να μας τρεξουν λγο τα σαλια!!!! :applause :applause :applause :applause :applause

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2012, 16:15
από WER130
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Volvo ανακοίνωσε ότι πλέον τα πακέτα αναβάθμισης κινητήρων της Polestar είναι διαθέσιμα στη χώρα μας.

Η Polestar είναι ένας διάσημος σουηδικός οίκος βελτιώσεων που ιδρύθηκε το 1996 και συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Volvo. Μάλιστα, η Polestar είναι αυτή που προετοιμάζει όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Volvo, ως αποκλειστικός συνεργάτης της μάρκας στους αγώνες αυτοκινήτου.

Τα πακέτα αναβάθμισης της Polestar χαρίζουν στους κινητήρες Volvo αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή. Οι επιπλέον ίπποι και χιλιογραμμόμετρα ροπής ποικίλουν από μοντέλο σε μοντέλο, φτάνοντας σε κάποιες περιπτώσεις το +32%, όπως για παράδειγμα στο πετρελαιοκίνητο XC60 των 163 ίππων που αναβαθμίζεται σε 215 άλογα.

Τα πακέτα αναβάθμισης κινητήρων της Polestar διατίθενται για όλα τα τρέχοντα μοντέλα Volvo καθώς και για αρκετά μοντέλα προηγούμενων ετών, όπως για παράδειγμα τα προηγούμενης γενιάς S60 και S80, αλλά σε κάθε περίπτωση για συγκεκριμένους κινητήρες.

Ο δίλιτρος κινητήρας των 203 ίππων (που συναντάμε στα τελευταίας γενιάς S60/V60, S80 και XC60), μετά το πρόγραμμα της Polestar, αποδίδει 240 ίππους (όση και η ιπποδύναμη της έκδοσης Τ5), ενώ ο 1.600άρης των 150 ίππων, μετά την αναβάθμιση αποδίδει 180 ίππους.

Η αναβάθμιση του κινητήρα με ένα πακέτο της Polestar είναι γρήγορη και ασφαλής. Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής Volvo εγκαθιστά ειδικό λογισμικό μέσω συγκεκριμένου διαγνωστικού μηχανήματος που συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και ο πελάτης μπορεί να αποχωρήσει με το αυτοκίνητό του πλέον πιο ισχυρό, σε σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν απαιτείται κάποια επιπλέον ενέργεια ή μετατροπή, καθώς για τη συγκεκριμένη “ενίσχυση” δεν είναι αναγκαία οποιαδήποτε μηχανολογική επέμβαση.

Η αναβάθμιση δεν επηρεάζει τη μέση κατανάλωση αλλά και την εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου. Η εγγύηση ισχύει κανονικά, με την προϋπόθεση φυσικά η αναβάθμιση να έχει πραγματοποιηθεί από Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo.

Η χρέωση για κάθε πακέτο αναβάθμισης κινητήρων της Polestar είναι ενιαία, διαμορφώνεται στα €1.200 συμπεριλαμβανομένης της εργασίας εγκατάστασης και του ΦΠΑ. Για την περίοδο λανσαρίσματος και για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2012, προσφέρεται έκπτωση γνωριμίας 10%, με την τιμή να διαμορφώνεται στα €1.080. Σύντομα, τα αυτοκίνητα με πακέτο αναβάθμισης κινητήρα της Polestar θα ξεχωρίζουν από το διακριτικό μπλε τετράγωνο σηματάκι της Polestar στο πίσω μέρος.

ΩΧ!!! :doh Πάλι θα ξηλωθούμε; Θες να αγιάσεις και δε μπορείς...

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2012, 20:02
από iatroud
όπως θα έλεγε και ο Ωραιόπουλος στον Ισοβίτη του Αρκά, όταν ενημέρωνε ο φύλακας ότι τα δώρα -που δεν φθάνουν για όλους- θα μοιραστούν με αλφαβητική σειρά, έτσι θα λέμε (με ανακούφιση) και οι κάτοχοι ατμοσφαιρικών μοτέρ (που δεν αναβαθμίζονται).. "ΤΙΣ ΕΧΩ ΧΕΣ#ΕΝΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ!!!!!" :doh :respect :lol: :evil: :chair :swear

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2012, 09:51
από johnkyr
http://www.volvocars.com/gr/top/communi ... 11111546a5

γιατί να πάρω Τ4 και να μην πάρω Τ3+polestar ;
οι 180Ηp του Τ4 θα ανέβουν από την polestar ? ... μπα

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2012, 11:22
από JimV60
Καλύτερα παίρνω Τ3 και BSR και ρίχνω στα αυτία στο Τ3 Polestar! Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση πως η κίνηση αυτή θα έχει αποτελέσματα.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2012, 11:39
από johnkyr
με τη BSR, θα έχεις όμως την εργοστασιακή εγγύηση :q

Πάντως, δείχνει να έχει περισσότερα κιτ έτοιμα .... για τον 1,6D πχ
http://en.bsr.se/products/tuning-kits/volvo/s40n-v50/

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2012, 11:47
από JimV60
Από τη στιγμή που η μόνη παρέμβαση στο αυτοκίνητο είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου του βάζοντας νέο λογισμικό, της BSR συγκεκριμένα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος να μην ισχύει η εγγύηση. Επίσης, πώς μπορεί κάποιος να καταλάβει άν το αυτοκίνητο έχει πάνω πρόγραμμα της BSR από τη στιγμή που μπορείς μέσα σε 2 λεπτά να γυρίσεις στο εργοστασιακό; Προσωπικά λοιπόν θα προτιμούσα την BSR με τις περισσότερες επιλογές που σου δίνει. Θεωρώ πως η κίνηση της VOLVO με την Polestar είναι μία κίνηση εντυπωσιασμού η οποία κατ'εμέ δεν θα πετύχει.
Απλά κάποιος έχοντας στο μυαλό του τα Concept C30 και S60 της Polestar μπορεί να επιλέξει την εν λόγω αναβάθμιση. Προσωπικά δε θα την επέλεγα.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2012, 18:41
από vrestas
Αν δουν ότι έχεις βάλει bsr εγγύηση δεν παίζει, εύκολο δεν είναι , αλλά όχι αδυνατον να συμβεί να το καταλάβουν. Αν πάθεις καμια ζημιά 5χιλιάρικα σε εγγύηση και το ψάξουν(να πέσεις σε γάτο μάστορα όμως) αντε να βρεις άκρη μετά...
Στο εξωτερικό πουλάνε αρκετά polestar, καλή κίνηση είναι,να τα κονομάει η volvo και να εχεις εγγύηση, μην εισαι σιγουρος ότι της bsr ειναι stadar καλύτερα. Εγώ αν θα έβαζα θα σκεφτόμουν τιμή, άλογα , εγγύηση, όλα τα υπερ+κατα σε σχέση με polestar,bsr, Δημητριάδης κλπ κλπ. Το να αγοράζεις όμως volvaki του κουτιού με polestar είναι καλή ιδέα πάντως....Η τιμή ειναι λιγο τσιμπημένη σε σχέση με bsr ε ? 10-20%?

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2012, 21:10
από WER130
Το σίγουρο είναι ότι ακυρώνεται η ύπαρξη της Τ4. Με τη διαφορά της να είναι σταθερά στα +1550ε σε κάθε έκδοση από την Τ3, συμφέρει πλέον να κάνεις την αναβάθμιση της Polestar που σε ανεβάζει και ψυχολογικά (αισθάνεσαι ότι οδηγείς φτιαγμένο αμάξι...). Μάλλον πρέπει να ξαναδούν το θέμα από τιμολογιακής άποψης.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2012, 13:54
από sprsk
Τα ίδια συμβαίνουν σε όλες τις εταιρείες με μοντέλα διαφορετικής ιπποδύναμης.
Κατά την γνώμη μου όποιος είναι να αγοράσει VOLVO (π.χ. Τ3 , Τ4 ) επειδή δεν έχουν ( όπως γνωρίζω ) μεταξύ τους καμία άλλη κατασκευαστική διαφορά .
Παίρνει το T3 και το αναβαθμίζει . Polestar αν θέλει εγγύηση , BSR αν θέλει καλύτερες επιδόσεις . Εγώ 5 χρόνια με BSR δεν έχω ακούσει κιχ .
Μην ξεχνάτε ότι παλιότερα κάπου 2006-2007 έδιναν στα 60άρια BSR με εγγύηση κάποιοι αντιπρόσωποι.
Βέβαια ότι και να πάρεις είναι θέμα χρήσης . Αν αγοράσεις το 60άρι ή τo 80άρι για να στα παίζεις Φανάρια είναι σίγουρο ότι κάτι θα πάρεις στο χέρι.
Ίσως πιο αργά από τον ανταγωνισμό αλλά θα πάρεις ... :lol:
Αν από την άλλη το έχεις για καλύτερες ρεπρίζ σε ταξιδάκια αεροπλανικού χαρακτήρα τότε θα συμβιώσεις για πολλά πολλά χρόνια .

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2012, 16:14
από JimV60
Πρακτικά λοιπόν με την κίνηση αυτή της VOLVO όπως έχει πει και κάποιος άλλος φίλος ακυρώνεται η ύπαρξη του Τ4 κινητήρα. Πράγματι, οι δύο αυτοί κινητήρες (Τ3 και Τ4) είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά. Το μόνο που διαφέρει είναι η ιπποδύναμη και η ροπή, των οποίων η διαφορά οφείλεται σε διαφορετικό προγραμματισμό του κινητήρα.

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2012, 22:06
από gsf650
μπορει να με ενημερωσει καποιος για την διαδικασια να σταλει ο εγγεφαλος στην Σουηδια για ξεκλειδωμα;

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2012, 10:22
από JimV60
Σε ποιο κιτ αναβάθμισης αναφέρεσαι;

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2012, 12:14
από WER130
Jim_C30 έγραψε:Πρακτικά λοιπόν με την κίνηση αυτή της VOLVO όπως έχει πει και κάποιος άλλος φίλος ακυρώνεται η ύπαρξη του Τ4 κινητήρα. Πράγματι, οι δύο αυτοί κινητήρες (Τ3 και Τ4) είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά. Το μόνο που διαφέρει είναι η ιπποδύναμη και η ροπή, των οποίων η διαφορά οφείλεται σε διαφορετικό προγραμματισμό του κινητήρα.


Οι κινητήρες είναι ακριβώς οι ίδιοι απ'ότι έχω καταλάβει. Ακόμα και η ροπή είναι η ίδια (240 Nm/ 1600 σαλ) στις 2 εκδόσεις. Μάλλον γερμανικός δάκτυλος υπάρχει πίσω από τη διαφορετική ιπποδύναμη ώστε να γίνεται πιο ελκυστικό στο τοπικό κοινό. Υπάρχει φορολογικό ''σκαλοπάτι'' στα 110kW (150 PS) ...

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2012, 16:08
από gsf650
Jim_C30 έγραψε:Σε ποιο κιτ αναβάθμισης αναφέρεσαι;

εχω το s60 2.0t 203hp και ενδιαφερομαι για BSR

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2012, 16:15
από gsf650
WER130 έγραψε:
Jim_C30 έγραψε:Πρακτικά λοιπόν με την κίνηση αυτή της VOLVO όπως έχει πει και κάποιος άλλος φίλος ακυρώνεται η ύπαρξη του Τ4 κινητήρα. Πράγματι, οι δύο αυτοί κινητήρες (Τ3 και Τ4) είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά. Το μόνο που διαφέρει είναι η ιπποδύναμη και η ροπή, των οποίων η διαφορά οφείλεται σε διαφορετικό προγραμματισμό του κινητήρα.


Οι κινητήρες είναι ακριβώς οι ίδιοι απ'ότι έχω καταλάβει. Ακόμα και η ροπή είναι η ίδια (240 Nm/ 1600 σαλ) στις 2 εκδόσεις. Μάλλον γερμανικός δάκτυλος υπάρχει πίσω από τη διαφορετική ιπποδύναμη ώστε να γίνεται πιο ελκυστικό στο τοπικό κοινό. Υπάρχει φορολογικό ''σκαλοπάτι'' στα 110kW (150 PS) ...

Η διαφορα ειναι οτι στο Τ3 η μεγιστη ροπη ειναι μεχρι τις 4000 στροφες ενω στο Τ4 μεχρι τις 5000 στροφες