TUNING - Βελτιώσεις

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 05 Μάιος 2016, 15:36

καλησπερα!ξερει καποιος να μου πει τι εγκεφαλο φορανε τα V40 D2 2014 και μετα μοντελα??
v40 CC D2

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 28 Ιουν 2016, 18:25

AkrivosS40 έγραψε:Δηλαδη με φιλτρο και ενα προγραμματακι θα καιει πολυ περισσοτερο; Αξιζει τον κοπο;

Οχι δεν θα καει περισοτερο, αν το πηγαινεις νορμαλ οπως τωρα, μαλλον θα καιει λιγοτερο.
Μην φανταστης τιποτα τρελο 0,5 λ/100χλμ περιπου λιγοτερο.
Αν τωρα ολα αυτα (τα αλογα παλια και νεα) θελεις να τρεχουν στην "τσιτα"...
Ε, πρεπει να φανε για να τρεξουν!
Τιμη, υπολογισε 400 - 450€ και τα δυο μαζι.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

AkrivosS40
T2
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 26 Ιουν 2016, 18:34

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό AkrivosS40 » 28 Ιουν 2016, 18:51

Φιλε Θανο, φιλικα παντα μου φαινεται τα παραλες..!
Εβγαλα το φιλτρο εξω και το αμαξι κοπαναγε μεγαλη διαφορα οποτε με εξατμιση και προγραμμα και φιλτρο θα πηγαινει παρα πολυ καλυτερα και χωρις να ζοριστει..
Προγραμμα αν πανε ολα καλα με ενα 150αρι εχω καθαρισει πιστευω.. εξατμιση 150 και φιλτρο αντε μεχρι 70
συνολο 400 το πολυ!!

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 28 Ιουν 2016, 19:52

AkrivosS40 έγραψε:Φιλε Θανο, φιλικα παντα μου φαινεται τα παραλες..!
Εβγαλα το φιλτρο εξω και το αμαξι κοπαναγε μεγαλη διαφορα οποτε με εξατμιση και προγραμμα και φιλτρο θα πηγαινει παρα πολυ καλυτερα και χωρις να ζοριστει..
Προγραμμα αν πανε ολα καλα με ενα 150αρι εχω καθαρισει πιστευω.. εξατμιση 150 και φιλτρο αντε μεχρι 70
συνολο 400 το πολυ!!

Πριν κάνεις οτιδήποτε κάνε μια δυναμό μέτρηση να ξέρεις τι είχες και τι έχεις.

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 29 Ιουν 2016, 12:04

Και εγώ πάντως, που είμαι και της βελτίωσης, έχω να καταθέσω μια απορία, όλα αυτά για το 1.6?
Δηλαδή και για 400Ε πακέτο όλα αξίζει να πάρεις 4-5 άλογα και αν? Αν δε το πας και για δυναμομέτρηση (άλλα 100-150+ πραγματικά πεταμένα αν και δείχνει ότι το παίρνεις σοβαρά το σπορ...) το κόστος αυξάνεται και ακόμα περισσότερο.
Εκτός και αν το κάνεις για γούστο, οπότε μαζί σου :)
Αν σε ενδιαφέρει η απόδοση ή πήγαινε σε 1.8 ή ακόμα καλύτερα αν σηκώνει η τσέπη την εφορία 2.5 (γιατί από την ανταλλαγή με το 1.6 μάλλον θα πάρεις και χρήματα αυτή τη περίοδο).
Επίσης γενικώς η βελτίωση στα Volvo καταλαβαίνω ότι είναι σχετικά πονεμένη ιστορία ξεκινώντας από ζάντες (περιορισμένες επιλογές), συνεχίζοντας με αναρτήσεις (για OEM σωστό χαμήλωμα 2 πόντους θες ~1000Ε) και μέχρι μηχανική βελτίωση (όλα πολύπλοκα και πολύ "κλειστά").
“The most complicated skill is to be simple.”

TOMCAT4
T2
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 28 Ιαν 2014, 21:45

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό TOMCAT4 » 29 Ιουν 2016, 13:17

Philosopher έγραψε:Και εγώ πάντως, που είμαι και της βελτίωσης, έχω να καταθέσω μια απορία, όλα αυτά για το 1.6?
Δηλαδή και για 400Ε πακέτο όλα αξίζει να πάρεις 4-5 άλογα και αν? Αν δε το πας και για δυναμομέτρηση (άλλα 100-150+ πραγματικά πεταμένα αν και δείχνει ότι το παίρνεις σοβαρά το σπορ...) το κόστος αυξάνεται και ακόμα περισσότερο.
Εκτός και αν το κάνεις για γούστο, οπότε μαζί σου :)
Αν σε ενδιαφέρει η απόδοση ή πήγαινε σε 1.8 ή ακόμα καλύτερα αν σηκώνει η τσέπη την εφορία 2.5 (γιατί από την ανταλλαγή με το 1.6 μάλλον θα πάρεις και χρήματα αυτή τη περίοδο).
Επίσης γενικώς η βελτίωση στα Volvo καταλαβαίνω ότι είναι σχετικά πονεμένη ιστορία ξεκινώντας από ζάντες (περιορισμένες επιλογές), συνεχίζοντας με αναρτήσεις (για OEM σωστό χαμήλωμα 2 πόντους θες ~1000Ε) και μέχρι μηχανική βελτίωση (όλα πολύπλοκα και πολύ "κλειστά").


:applause :applause :applause

Το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν. Με 400ε ...το πακέτο είναι ένα τελικό εξάτμισης...ένα φίλτρο (στο υπάρχον φιλτροκούτι .όχι τίποτα σκούπες..χοάνες)...και ένα αμφιβόλου ποιότητας πρόγραμμα όποτε πάει εκεί που είπες...4-5 άλογα και λίγο μπάσο στον ήχο. Πιο πολύ ψυχολογικό είναι το αποτέλεσμα.
Η ατμόσφαιρα θέλει αίμα , δάκρυα και ιδρώτα για να δείς διαφορά! :whistling
Volvo V40 CC T4 Auto Polestar MY13 Driver Support Pack (ACC-CWA-BLIS-DAC-AHB-CTA)

AkrivosS40
T2
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 26 Ιουν 2016, 18:34

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό AkrivosS40 » 01 Ιούλ 2016, 14:26

Σεβαστα ολα οσα ειπατε,ομως τελικα αλλαξα γνωμη και θα το αφησω ως εχει..
Μια φιλτροχοανη, ειναι δυσκολο να την βαλω, ή απλο;; Δηλαδη θελει πατεντα η βγαζω το φιλτροκουτι την κουμπωνω και τελος; Τι διαμετρο πρεπει να παρω; :-)
Ευχαριστω παιδια!!

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Ιούλ 2016, 23:46

Την διάμετρο την ξέρεις εσύ αφού θα γίνει προέκταση από τον υπόλοιπο σωλήνα σου.
Να έχεις υπόψη σου ότι μπορεί να χρειαστεί και θερμό ασπίδα για να μην ρουφάει ζεστό αέρα από το μηχανοστάσιο.



Νομίζω ότι και με αυτό διαφορά δεν θα δεις, γιατί όσο αέρα χρειάζεται τόσο τραβάει...

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 03 Ιούλ 2016, 13:59

mco έγραψε:Νομίζω ότι και με αυτό διαφορά δεν θα δεις, γιατί όσο αέρα χρειάζεται τόσο τραβάει...

Ότι πιο σωστό έχει πει κάποιος εδώ σχετικά με τα φίλτρα αέρος! :applause
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 04 Ιούλ 2016, 12:39

JimV60 έγραψε:
mco έγραψε:Νομίζω ότι και με αυτό διαφορά δεν θα δεις, γιατί όσο αέρα χρειάζεται τόσο τραβάει...

Ότι πιο σωστό έχει πει κάποιος εδώ σχετικά με τα φίλτρα αέρος! :applause


Εγώ από την άλλη μπερδεύτηκα με αυτό που διαβάζω. Σίγουρα ως έχει το αμάξι τραβάει όσο αέρα χρειάζεται για να γίνει η καύση. Δε νομίζω να έχει κατασκευαστικό λάθος δηλαδή το μοτεράκι μας (βάζω εμένα και το φίλο AkrivosS40 γιατί μάλλον έχουμε το ίδιο).
Ο λόγος που κάποιος θέλει να αλλάξει τμήμα της εισαγωγής, στη περίπτωσή μας το πρώτο (φιλτροχοάνη) είναι για να παίρνει περισσότερο και ακόμα καλύτερα πιο κρύο αέρα (Cold-Air-Intake ελληνιστί CAI :chair ) έτσι ώστε να γίνεται καλύτερη και αποτελεσματικότερη καύση και σε συνδυασμό με ένα σωστότερο μείγμα (λέγε με πρόγραμμα) να δει αύξηση της απόδοσης.
Αυτά σε θεωρητικό επίπεδο, πρακτικά στο 1.6 είναι πεταμένα λεφτά. Αντίθετα σε ένα turbo κινητήρα ή σε ένα ατμοσφαιρικό σχετικά φιμωμένο ή με κακοσχεδιασμένη εισαγωγή οι διαφορές θα είναι μεγαλύτερες και εκεί αξίζει να πέσει και το σχετικό χρήμα (Τα CAΙ ακόμα και για το μαζντάκι μου έχουν ένα 300άρι στο νερό και αποδεδειγμένα δείχνουν 5+ βαθμούς κάτω σε θερμοκρασία εισαγωγής αέρα).
“The most complicated skill is to be simple.”

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 06 Ιούλ 2016, 19:41

αν μιλάτε για S40 1.6 Ατμοσφαιρα να σας πω οτι οτι προσπαθήσετε να βελτιώσετε είναι πεταμένα λεφτα..ειχα φιεστα ΜΚ6 1.6 που φοραει το ιδιο μοτερ απ όσο γνωρίζω και μονο οταν τουρμπισα τότε είδα πραγματικά χαρα και διαφορά. ..και με μονό φλατζα και μαμα μοτερ αν είστε κατω απο 0,5 μπαρ είστε σειφ (που πραγματικά θα σας φανει το χαος σε οτι ειχατε πριν)ιδανικές τουρμινες είναι η απο wrx η απο σταρλετ 1.3 όπως είχα βαλει εγω... :whistling
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 25 Ιούλ 2016, 13:37

http://www.revlimit.gr/index.php?option ... Itemid=160 για τους κατοχους s60 d2
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 25 Ιούλ 2016, 15:50

v40CCz έγραψε:http://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3368:volvo-s60-1-6-d2-115hp-stage-1&catid=2410&lang=el&Itemid=160 για τους κατοχους s60 d2

Αυτό ισχύει και για τους κατόχους του V40 αρκεί να είναι πριν το 2014

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 26 Ιούλ 2016, 00:19

Ναι επικοινώνησα και μου το είπαν αυτό... Οι υπόλοιποι υπομονη :(
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Ιούλ 2016, 09:40

v40CCz έγραψε:Ναι επικοινώνησα και μου το είπαν αυτό... Οι υπόλοιποι υπομονη :(

Μεγάλη υπομονή γιατί όλα τα PSA από 2014- έχουν κλειδαριθμο.

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 26 Ιούλ 2016, 15:25

http://www.revlimit.gr/index.php?option ... Itemid=160

τι λετε γι αυτο, αξιζει να δικιμασουμε;
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Ιούλ 2016, 22:45

gsf650 έγραψε:http://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3372:volvo-c70-2-0-t5-203-240hp-stage-1&catid=2407&lang=el&Itemid=160

τι λετε γι αυτο, αξιζει να δικιμασουμε;

Σε σχέση με το polestar σίγουρα θα έχει περισσότερη δύναμη.
Αν δεν είσαι ευχαριστημένος γιατί όχι

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 27 Ιούλ 2016, 14:53

το θεμα ειναι τι προβληματα μπορουν να προκυψουν
αν μπορει καποιος να μας πει οπως ο Θανος π.χ. που εχει κανει

οκ mco
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 27 Ιούλ 2016, 17:30

Τι προβληματα μπορει να προκυψουν :q
Πολλα και τιποτα.
Εμπειρικα σου λεω οτι τον βελτιοτη, 1ο)πρεπει να του εχεις εμπιστοσυνη, 2ο) να ξερεις τι θες και 3ο) ποσα θες να ξοδεψεις!
Η μεγαλες εταιριες παιζουν στα σιγουρα, δηλαδη δεν "τσιτωνουν" τον κινητηρα, και αν δεν το κυνηγας συνεχεια ολα καλα.
Για αλλους βελτιοτες δεν μπορω να μιλησω περαν απο τον δικο μου.
Εχουν δει τα ματια μου και εχουν ακουσει τα αυτια "τερατα"... :lipssealed
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Ιούλ 2016, 17:40

gsf650 έγραψε:το θεμα ειναι τι προβληματα μπορουν να προκυψουν
αν μπορει καποιος να μας πει οπως ο Θανος π.χ. που εχει κανει

οκ mco

Με το polestar είχες πρόβλημα;
Με τους άλλους γιατί να έχεις;
Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα και πίστεψε με έχω φτιάξει αρκετά.

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 27 Ιούλ 2016, 19:14

με το servis τι γινεται;
στα διλιτρα γινεται ενημερωση λογισμικου δωρεαν απο την volvo
υπαρχει περιπτωση να ξαναγυρισει στο προηγουμενο προγραμμα;

H POLESTAR μου εδωσε ιππους, λιγη ομως ροπη παραπανω
ισως δεν ηθελε να τσιτωσει τον κινητηρα οπως λεει και ο θανος
οι διαφορες με την polestar φαινονται πανω απο τις 4500 στροφες
εγω ομως θελω αρπαγματα σε χαμηλοτερες στροφες , δηλ. θελω περισσοτερη ροπη
και η revlimit φτανει τη ροπη στο 420 απο 320 τωρα

οι ζημιες σου Θανο πιστευεις οτι ηταν απο το προγραμμα;
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 27 Ιούλ 2016, 22:08

gsf650 έγραψε:με το servis τι γινεται;
στα διλιτρα γινεται ενημερωση λογισμικου δωρεαν απο την volvo
υπαρχει περιπτωση να ξαναγυρισει στο προηγουμενο προγραμμα;

Αν ειναι σωστος ο βελτιοτης σου θα στο ξαναβαλει (τζαμπα), αν βεβαια εχει update για τον κινητηρα.
Εχεις εγγυηση?


gsf650 έγραψε:H POLESTAR μου εδωσε ιππους, λιγη ομως ροπη παραπανω
ισως δεν ηθελε να τσιτωσει τον κινητηρα οπως λεει και ο θανος
οι διαφορες με την polestar φαινονται πανω απο τις 4500 στροφες
εγω ομως θελω αρπαγματα σε χαμηλοτερες στροφες , δηλ. θελω περισσοτερη ροπη
και η revlimit φτανει τη ροπη στο 420 απο 320 τωρα

Απο 320 στα 420... πολυ μεγαλη η διαφορα για να ειναι αληθινη... :q


gsf650 έγραψε:οι ζημιες σου Θανο πιστευεις οτι ηταν απο το προγραμμα;

Αν εννοεις το DPF, μαλλον σε καποιο μικρο βαθμο να επισπευσε το αναποφευκτο.
Εσυ ομως εχεις βενζινη οποτε δεν εχεις προβλημα.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 02 Αύγ 2016, 18:58

v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό themis » 03 Αύγ 2016, 16:21

v40CCz έγραψε:http://www.ecu-center.gr/%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%85/


Μπήκα στο site ωραία τα λένε με τα ποσοστά αύξησης ιπποδύναμης και ροπής.
Αλλά σα να τα παραφουσκώνουν με το DPF και τα προβλήματα που βγάζει... Τους ξέρει κανείς από εδώ;
Και το email δε δουλεύει, μόλις το δοκίμασα.
V40 CC, D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 10 Αύγ 2016, 22:45

http://www.ecu-center.gr/volvo-s60-v60-tuning-βελτιωσεις/ πρόσφατα μου είπαν φτιάξανε ενα s60 D2.... Ιδου
v40 CC D2

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 10 Αύγ 2016, 23:08

Ειναι πρωτης γενιας, ολοι τα "πιανουν" πλεον.
Το "ζορι" ειναι τα 2015 και μετα...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 26 Σεπ 2016, 16:24

Μολις γυρησα απο dyno που πηγα και εκανα την βολβαρα.αποτελεσμα...120.7 αλογα στις 3618 και 30.2kg ροπη απο τις 1969 ολα αυτα με μια παρα πολυ καλη καμπυλη ροπης/δυναμης...θα ανεβασω φωτο συντομα(ελπιζω)να σημειωσω οτι φοραω φιλτρο ΚΝ στο μαμισιο φιλτροκουτι βαζω παντα ενυσχυνενο ντιζελ και πριν κανα μηνα ειχα βαλει καθαριστηκο για μπεκ κλπ.ΚΜ περιπου 35.000 :applause επισης μου ειπε πως οτι απο χαμηλα μεχρι και σχεδον τις 3600 στροφες κραταει η τουρμπινα 1.5 μπαρ σταθερα
v40 CC D2

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 26 Σεπ 2016, 19:30

Εκανες προγραμμα ή αυτα ειναι μονο με το φιλτρο και το diesel?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 26 Σεπ 2016, 19:32

Μόνο με φίλτρο!έχω κανα χρόνο περίπου που έβαλα το φίλτρο.... Στην microchips tunning έγινε η μέτρηση...σε λίγο καιρό θαχει και πρόγραμμα λογικά... Υπομονή :-(
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 28 Σεπ 2016, 12:44

http://www.microchips-tuning.com/carell ... ent-120ps/ εδω το dyno που εκανα!
v40 CC D2

mkleanthis
T2
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Δεκ 2015, 13:54
Τοποθεσία: Athens

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mkleanthis » 07 Νοέμ 2016, 22:34

mkleanthis έγραψε:Καλησπέρα, ειμαι νέος κάτοχος ενός V60 diesel 1.6 του 2012 με 94000χλμ
Μετα απο επικοινωνία με την chiptronic με απέτρεψαν για remap λόγω πολυπλοκότητας του εγκεφάλου και για chipbox γιατι δεν το έχουν ξαναδοκινασει σε συγκεκριμένο αμάξι/ κινητήρα.
Όποτε αποφάσισα να προχωρήσω μόνος μου σε αγορά και τοποθέτηση chipbox. Διάλεξα το Racechip απο Γερμανία καθώς φαίνεται σοβαρή εταιρία και γιατι το εχει δοκιμάσει και ένας συνάδελφος μου σε 2-3 αμαξια του και δεν είχε ποτε καποιο προβλημα. Έχουν τρεις τύπους 130€, 250€ και 480€. Διάλεξα το 250 γιατι φαίνεται πολυ καλύτερο ποιοτικά απο το φτηνό των 130€ και δεν εχει και μεγάλη διαφορά στην απόδοση με αυτό των 480€.
Η τοποθέτηση ειναι πολυ εύκολη και για κάποιον άσχετο, αλλα στη δίκη μου περίπτωση (V60 1.6) ειναι αρκετά δύσκολη γιατι η φυσά του common rail ειναι σε δυσπρόσιτο σημείο. (Με ενημέρωσαν πριν προχωρήσουν την παραγγελία ότι δεν ειναι εύκολο να τοποθετηθεί εκτος συνεργείου και με ρώτησαν αν θέλω σίγουρα να το παραγγείλω). Τελικά (επειδή εχω μακριά δάκτυλά) κατάφερα να το βαλω μόνος μου σε 10 λεπτά χωρις να χρειαστεί να αφαιρέσω κατι απο τη μηχανή για να φτάσω τη φύσα. Και γλίτωσα το κόστος του συνεργείου (ποιος ξέρει ποσά θα μου ζητάγανε...)
Πρώτη εντύπωση απο ολιγόλεπτη οδήγηση εντός Αθηνών απλά θετική... Το αμάξι έδειχνε απλά λιγο πιο γρήγορο.
Εδω να αναφέρω ότι το κουτάκι αυτό έρχεται προγραμματισμένο και σεταρισμενο απο την εταιρία ώστε να εχει κάποια μίνιμουμ απόδοση σε ισχύ και μάξιμουμ μείωση σε κατανάλωση. Απο εκεί και πέρα εχει μεσα στο κουτί δυο διακοπτακια τα οποία μπορεις εσυ να τα πειράζεις ώστε να βρεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.
Όποτε καθώς ήθελα κατι παραπάνω είπα να ανοίξω το κουτί και να αρχίσω το παιχνίδι. Ανέβασα και τα δυο διακοπτακια 2 σκάλες πανω (σύνολο εχει καμια δεκαριά σκάλες). Αποτέλεσμα........άλλο αμάξι!!! Αρπάζει πολυ πιο γρήγορα σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών. (Σε λογικά πλαίσια πάντα, 1600 κυβικά ειναι... μην ξεχνιόμαστε)
Αυριο θα το ανεβάσω άλλες δυο σκάλες και λογικά θα εχω το τέλειο αποτέλεσμα, απο πλευράς απόδοσης. (Δεν θα δοκιμάσω παραπάνω γιατι δεν νομίζω ότι ειναι και ότι καλύτερο μακροχρόνια να ζορίζεται στο φουλ η μηχανή). Απο πλευράς κατανάλωσης δεν μπορώ να σας πω καθότι δεν εχω κανει χλμ. θα σας ενημερώσω τις επόμενες 1-2 βδομαδες που θα βγω εκτος Αθηνών.
ΥΓ
(Αν υπαρχει κάποιος που εχει βάλει το ίδιο ας μου στείλει μήνυμα για να συγκρίνουμε τις ρυθμίσεις)
Εκ των υστερών έμαθα ότι υπαρχει καποιο συνεργείο στην Αθήνα που πουλάει το συγκεκριμένο μηχάνημα και το τοποθετεί κιόλας, βέβαια εξειδικεύονται σε VW, Seat και όχι Volvo, αλλα αν θέλει καποιος ας μου στείλει pm να του πω ποιο ειναι.


UPDATE:
Μετα απο περίπου 10.000 χλμ ήρθε η ωρα του απολογισμού.
2-3 χιλ χλμ αφού τοποθετήθηκε άρχισαν κάποια μικρά κομπιασματα (σαν να χάνει δύναμη το γκάζι για 1 δευτερόλεπτο) κυρίως οταν το αμάξι ήταν κρύο. Στην πορεία αυτα τα κομπιασματα επαναλαμβάνονταν σε άσχετα διαστήματα και υπήρχαν και βδομαδες ολόκληρες που εξαφανιζοντουσαν, και μετα ξανα πάλι τα ίδια. Δεν ήταν και πολυ ενοχλητικά οποτε δεν έδινα σημασία (η γυναίκα μου να φανταστείτε δεν καταλάβαινε κατι οταν το οδηγούσε).
Πριν ένα μήνα που άρχισαν πάλι να παρουσιάζονται πιο συχνά, είπα να πάρω να βαλω ένα καθοριστικό στο ρεζερβουάρ. Ξαφνικά μετα απο 100χλμ με το καθοριστικό το αμάξι άρχισε να κανει τα ίδια πολυ συχνότερα και με μεγάλη διάρκεια πανω απο 1 δευτερόλεπτο, νόμιζα οτι θα σβήσει οταν το έκανε. Μετα απο ένα ταξίδι 400χλμ (με την ψυχή στο στόμα μη μείνω πουθενά) έφτασα Αθηνα και γέμισα το σχεδόν μισό ρεζερβουάρ. Το κόμπιασμα σταμάτησε για 2 μέρες και μετα πάλι τα ίδια.
Οποτε ήρθε η ωρα να βγάλω το Racechip!
Και μετα απο 1000+ χλμ χωρις αυτό μπορώ να πω οτι δεν εχω ξανανιώσει κανένα κόμπιασμα.
Συμπέρασμα:
1Οπως ήρθε σεταρισμενο το μηχάνημα θα έλεγα οτι το αμάξι είχε μια αύξηση ισχύος περίπου 5% (οπως το κατάλαβα εγω) οποτε για μένα δεν νομίζω οτι αξίζει τα λεφτα του, ούτε το ρίσκο να γινει κάποια μελλοντική ζημιά.
ΥΓ.
4-5 γνωστοί μου που εχουν βάλει το ίδιο μηχάνημα σε seat, bmw, Opel (σε βενζίνη και πετρελαίο) δεν εχουν το παραμικρό προβλημα και κάποιοι εχουν κανει 50-60 χιλ χλμ. Μονο ένας είχε προβλημα απο την αρχή σε ένα insignia βενζίνη που έμπαινε το αμάξι σε safe mode.
Volvo V60 drive 1.6 diesel (2012)

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 07 Ιαν 2017, 21:23

μουφα δηλαδη το racechip....και το διαφημιζουν για το καλυτερο του ειδους...
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 16 Ιαν 2017, 13:38

http://www.ecu-center.gr/ σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα πριν λιγο μου ειπαν πως εχουν σιγουρα προγραμμα για v40d2 κλειδωμενα και σια...εχουν φτιαξει d2 μοτερ.
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 18 Οκτ 2017, 09:06

Επιτέλους μετά απο τόσα χρόνια αναμονή βγήκε πρόγραμμα για D2 .

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 18 Οκτ 2017, 16:55

Γιατι ρε μαστορα, ποιος σου ειπα οτι δεν υπηρχε προγραμμα για D2?
Μηπως εννοεις μεσω OBD?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 19 Οκτ 2017, 18:21

Thanosgr έγραψε:Γιατι ρε μαστορα, ποιος σου ειπα οτι δεν υπηρχε προγραμμα για D2?
Μηπως εννοεις μεσω OBD?

Για το v40 από το 2014 και μετά δεν υπήρχε

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 19 Οκτ 2017, 19:50

mco έγραψε:Για το v40 από το 2014 και μετά δεν υπήρχε

Νομιζεις ;-)
Το 2016 οχι, απο το 2017 με εγκεφαλο εξω ναι.
Οχι απο OBD.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
deneinaigiasena
T2
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 31 Αύγ 2017, 09:48

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό deneinaigiasena » 26 Οκτ 2017, 12:29

Καλησπέρα σε όλους,νέος κάτοχος v40 d2 cross country του '14.Επειδή ήρθα ήδη σε επαφή και με ecu center και με revlimit όπου και οι δύο είπαν οτι μπαίνει πρόγραμμα,υπάρχει κάποιος στην ομάδα που να έχει βάλει σε κάποιον για να μας δώσει στοιχεία με σιγουριά?

TSIPISTRI
T2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Σεπ 2017, 19:28

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό TSIPISTRI » 26 Οκτ 2017, 18:50

deneinaigiasena έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,νέος κάτοχος v40 d2 cross country του '14.Επειδή ήρθα ήδη σε επαφή και με ecu center και με revlimit όπου και οι δύο είπαν οτι μπαίνει πρόγραμμα,υπάρχει κάποιος στην ομάδα που να έχει βάλει σε κάποιον για να μας δώσει στοιχεία με σιγουριά?

Εχω βαλει στην MICROCHIP TUNING V 40 CC D2 2015
( Ο εγκεφαλος ξεκλειδωθηκε τον Αυγουστο μιλαμε για τον sid 807 evo tc 1797 )
Αποτελεσματα καλυτερα του αναμενομενου το αυτοκινητο εχει αλλαξει εντελως

Πριν 113 HP & 269Nm ροπή μετά 139 HP @ 355 Nm ροπή
Επειδη στον χωρο των βελτιωσεων υπαρχουν πολλα δυναμομετρηση πριν και μετα


Σου εστειλα μηνυμα
Τελευταία επεξεργασία από georgosk σε 26 Οκτ 2017, 23:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν γράφουμε κεφαλαία, είναι κανόνας του φόρουμ

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 14 Νοέμ 2017, 13:27

http://www.microchips-tuning.com/carell ... 7ps-350nm/ οριστε και το δικο μου απο τον ιδιο βελτιωτη...Βασικα ημουν ο πρωτος π πηγε και το εκανε
v40 CC D2

Άβαταρ μέλους
myLivstyl
T2
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014, 15:21

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό myLivstyl » 14 Νοέμ 2017, 14:16

v40CCz έγραψε:http://www.microchips-tuning.com/carellcars/volvo-v40-d2-1-6l-116ps-remapped-137ps-350nm/ οριστε και το δικο μου απο τον ιδιο βελτιωτη...Βασικα ημουν ο πρωτος π πηγε και το εκανε


:vow
Πρέπει να πετάει τώρα ε?
Με το dpf, δεν θα έχει θέμα?
Πόσο σου πήγε??
V40 D2 Livstyl

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 14 Νοέμ 2017, 16:46

https://youtu.be/6pSL61m79Ew οριστε κ πως πάει....400 ευρο!
v40 CC D2

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 14 Νοέμ 2017, 16:48

Δεν το ζοριζω κιόλας αν δείτε... μέχρι της 4500 βγάζει φουλ δύναμη....
v40 CC D2

TSIPISTRI
T2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Σεπ 2017, 19:28

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό TSIPISTRI » 14 Νοέμ 2017, 23:14

Τώρα το remap γίνεται απο την θύρα OBD

v40CCz
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 22:10

Re: TUNING - Βελτιώσεις

Δημοσίευσηαπό v40CCz » 15 Νοέμ 2017, 10:02

myLivstyl έγραψε:
v40CCz έγραψε:http://www.microchips-tuning.com/carellcars/volvo-v40-d2-1-6l-116ps-remapped-137ps-350nm/ οριστε και το δικο μου απο τον ιδιο βελτιωτη...Βασικα ημουν ο πρωτος π πηγε και το εκανε


:vow
Πρέπει να πετάει τώρα ε?
Με το dpf, δεν θα έχει θέμα?
Πόσο σου πήγε??


Αποτι εδειξε δεν εχει θεμα μιας κ εβγαλε ακριβως την μαμα δυναμη μετα απο περιπου 52.000ΚΜ(τα περισσοτερα Πατρα-Αθηνα).Πλεον δεν συστηνουν να καtαργησεις το dpf(ασχετο αν θα βγαλει ακομα παραπανω δυναμη)
v40 CC D2


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες