Κινητηρες VOLVO

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Ιουν 2010, 17:11

Πλακα κανεις ετσι? Αυτο μονο διαγραμμα ιπποδυναμης / ροπης δεν ειναι.. Δες εδω στο μεσο της σελιδας ενα μετρημενο δικαστακο...μια χαρα μενει στην δυναμη μεχρι τις 6250...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 14 Ιουν 2010, 13:09

Μιας και τα volvo δεν ειναι αμαξια επιδοσεων,αποψη μου ειναι οτι στα Turbo μοντελα,εχει δωθει ιδιαιτερη εμφαση στις χαμηλες-μεσαιες στροφες και στις ψιλες λαχανιαζουν,ελεω μικρων τουρμπο.
Βεβαια αυτο αλλαζει,αλλα πρεπει να εχεις και τσεπη μεγαλυτερη απο παπα.
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 14 Ιουν 2010, 15:55

SverigePower850T-5 έγραψε:Μιας και τα volvo δεν ειναι αμαξια επιδοσεων,αποψη μου ειναι οτι στα Turbo μοντελα,εχει δωθει ιδιαιτερη εμφαση στις χαμηλες-μεσαιες στροφες και στις ψιλες λαχανιαζουν,ελεω μικρων τουρμπο.
Βεβαια αυτο αλλαζει,αλλα πρεπει να εχεις και τσεπη μεγαλυτερη απο παπα.

Εχεις απολυτο δικιο. Λιγα ειναι τα μοντελα στα οποια εχει δωθει εμφαση στις υψηλες (R κυριως αλλα και S60 T5, S40 T4). Στα υπολοιπα ο στοχος ειναι η δυναμη να ειναι πρωτιστως χρηστικη, κοινως τραβηγμα απο χαμηλα δυναμη στις μεσαιες. Ψηλα παντως λογω και κυβικων δεν λαχανιαζει πολυ ο Τ5 των Ρ1.

DIKASTIS-T5 έγραψε:Τι πηγε και ανεβασε ο ανθρωπας ρε παιδια???Αυτο λιγο πολυ δειχνει οτι μεγιστη ισχυς αποδιδεται στις 2000σαλ(!!!!!!!!!)οταν η VOLVO ανακοινωνει στις 5000σαλ.Ο μοντιε!!!Παιδια οποιος εχει Τ5 ας μας πει τι γινεται στις 2000σαλ.Για ροπη ουτε λογος στο διαγραμμα και δεν ειναι και της VOLVO.Το παληκαρι απλα δεν παλευεται...Ηθελα να ξερα ποιος το μετρησε... :chair

Να διαβαζεις διαγραμμα δεν ξερεις? Η μεγιστη ισχυς δειχνει να αποδιδετε περιπου στις 5000 και παραμενει σχεδον σταθερη μεχρι τις 6250....Επιπλεον το διαγραμμα που δημοσιευει η Volvo στα brochures ειναι εντελως ενδεικτικο και δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα...ειδικα η καμπυλη της ροπης, η οποια ετσι θα ηθελε να ειναι η Volvo ή ετσι ειναι στον παγκο δοκιμης.
Anyway αν αυτο το διαγραμμα δεν σε καλυπτει παρε και ενα μετρημενο με ISO το οποιο βεβαια δειχνει πιο πολλες απωλειες μιας και ειναι με το αυτοματο κιβωτιο... http://www.rri.se/popup/performancegrap ... hartsID=70
Δες και το S60 T5 ..http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=560
Γενικα το ζητουμενο για καλες επιδοσεις ειναι η μεγιστη ισχυς να διατηρειτε οσο το δυνατων περισσοτερο...αν κατι τετοιο δεν συνεβαινε και στο δικο σου δεν θα εφερνες το κοντερ τουμπα ουτε σε 20% κατηφορα! Ασε που εχεις δηλωσει επιταχυνση 0-100 σε 5.5 το οποιο με την καμπυλη που υποστηριζεις ειναι σιγουρα ανεφικτο (οχι οτι με την αλλη καμπυλη ειναι εφικτο βεβαια..)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Ιουν 2010, 00:28

Δυναμο-μετρήσεις

http://www.rototestinstitute.org/
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Ιουν 2010, 09:29

Πολύ ενδιαφέρον το νέο θέμα.
Σίγουρα οι εταιρείες μετρούν υπό ιδανικές συνθήκες τα μοτέρ τους, αλλά κατά την γνώμη μου αυτό δεν πειράζει ιδιαίτερα τον μέσο οδηγό, γιατί όπως και να έχει αυτό που θέλεις κοιτώντας τα διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής είναι να πάρεις μια εικόνα για την λειτουργία του μοτέρ που έχεις και φυσικά να το συγκρίνεις με άλλες ανταγωνιστικές προτάσεις. Όποιος θέλει κάτι παραπάνω από αυτό και μια πιο λεπτομερή και ακριβή εικόνα των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του, για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμής του, σίγουρα πρέπει να κάνει δυναμομέτρηση.
Κοιτώντας λοιπόν τα διαγράμματα που πόσταραν οι φίλοι εδώ, αλλά και άλλα που είχα δει (μπορεί να ήταν και τα ίδια, δεν θυμάμαι) όταν αγόραζα το αυτοκίνητό μου, παρατηρώ ότι ο 1,8 (που με ενδιαφέρει προσωπικά περισσότερο) έχει την πιο γραμμική απόδοση από τα "μικρά" ατμοσφαιρικά της Volvo. Η ροπή παραμένει υψηλά σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, χωρίς εξάρσεις και σκαμπανεβάσματα. Η δε ιπποδύναμη ανεβαίνει μέχρι τις 6000 στροφές με σχεδόν σταθερό ρυθμό. Αυτά τα δύο στοιχεία, με τις λίγες γνώσεις που έχω, τα θεωρώ βασικά στην καλή απόδοση του μοτέρ. Γενικώς ο 1,8 δείχνει, και από την εμπειρία μου είναι, ένα μοτέρ που δεν κρεμάει τον μέσο οδηγό (Γιάννη δεν εννοώ εσένα :lol: ). Κατά την άποψή μου ο 1,8 ήταν το καλύτερο "μικρό" ατμοσφαιρικό μοτέρ της Volvo (κληρονομιά από την Ford) και η κατάργησή του ήταν κατά την γνώμη μου μεγάλο λάθος....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Ιουν 2010, 14:28

DIKASTIS-T5 έγραψε:Γιωργο,καταρχην ο 1,8 της FORD δεν εχει καταργηθει.Απλα δεν εισαγεται στην Ελλαδα κα σε ελαχιστες χωρες.Ως ατμοσφαιρικος κινητηρας ολα αυτα που εχεις παρατηρησει ειναι λιγο πολυ αναμενομενα.


Τα υπόλοιπα ατμοσφαιρικά της Volvo (και άλλων εταιριών) δεν έχουν τόσο καλά χαρακτηριστικά, και αυτό είναι εμφανές με τις "κοιλιές" στο διάγραμμα ροπής και το μικρότερο ρυθμό απόδοσης της ιπποδύναμης από κάποιες στροφές και πάνω. Δες για παράδειγμα τον 1,6 (ανάλογα συμπεριφέρονται και οι 2,4) που από τις 4000 στροφές και μετά η δύναμη εμφανίζεται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς από πριν, ενώ και η ροπή μειώνεται με σημαντικό ρυθμό. Αυτό βέβαια έχει σημαντική διαφορά στην απόδοση του μοτέρ σε ρεπρίζ και κατεβάσματα ταχύτητας για μέγιστη απόδοση.
Γενικά κατά την γνώμη μου ο 1,8 είναι από τους πιο επιτυχημένους ατμοσφαιρικούς για τους λόγους που προανέφερα και στον τρόπο απόδοσης της ροπής και της ιπποδύναμης είναι πάνω από των μέσω όρο.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Ιουν 2010, 14:56

για να δούμε, πότε θα δούμε και τον Τ6 με άμεσο ψεκασμό. :q
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 15 Ιουν 2010, 18:31

DIKASTIS-T5 έγραψε:Διπλα τουρμπο με αμεσο ψεκασμο μαλλον δε θα δουμε ποτε....Ποτε δεν ξερεις η τεχνολογια τι επιφυλασσει αλλα προς το παρον δε γινεται.Προς το παρον ο αμεσος ψεκασμος παει μονο με ενα τουρμπο,ενα κομπρεσσορα η και τα 2 μαζι.

Βρε δε σε προλαβαινω...μην τα πετας ετσι αποτομα! :lol:
1ον - Ο Τ6 δεν εχει διπλο τουρμπο οπως λανθασμενα και πολλοι πωλητες αναφερουν, αλλα ειναι απο τα πρωτα μοτερ μαζικης παραγωγης (2006) με τουρμπο μεταβλητης γεωμετριας. Επιπλεον ειναι ο πιο compact inline 6 στην αγορα (1mm κοντυτερος του Τ5!) και ζυγιζει κομπλε 180kg!
2ον - Ποιος ειναι ο περιοριστικος παραγοντας για να τοποθετηθει σε ενα μοτερ διπλο τουρμπο ή μεταβλητης γεωμετριας μαζι με αμεσο ψεκασμο?
3ον - Πως ειναι αλλης εποχης ο Τ5? Ξερεις πολλα μοτερ με μεταβλητο χρονισμο και τουρμπο? Φουλ αλουμινενια με τουρμπο 1080C και Euro 5? Σιγουρα το τρεντ ειναι μικροτερα κυβικα τουρμπο αμεσος ψεκασμος κυριως τα τελυταια 2 χρονια, αλλα αν ετσι κρινετε παρωχημενο ενα μοτερ τι να πει και η bmw...
4ον - Σχετικα με τον Τ6 πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι δεν τοποθετουν τον αμεσο ψεκασμο, αφου το ειχαν διαρευσει ηδη εδω και ενα χρονο. Iσως λογω της επικειμενης πωλησης και μιας και η παραγωγη του μοτερ θα μεταφερθει στη Σουηδια ισως και οι δυο πλευρες να μη επενδυουν στην υπαρχουσα γραμμη παραγωγης.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Ιουν 2010, 23:15

DIKASTIS-T5 έγραψε:Διπλα τουρμπο με αμεσο ψεκασμο μαλλον δε θα δουμε ποτε....Ποτε δεν ξερεις η τεχνολογια τι επιφυλασσει αλλα προς το παρον δε γινεται.Προς το παρον ο αμεσος ψεκασμος παει μονο με ενα τουρμπο,ενα κομπρεσσορα η και τα 2 μαζι.


Καλό θα είναι να postaρουμε αλλα να ξερουμε τι λέμε. Με ενα απλό googlarisma βλεπουμε οτι υπαρχει αμμεσος ψεκασμος και με διπλο κομπρεσσορα και με διπλο turbo, vw ,bmw 335 ,porsche και άλλοι ισως αλλα βαριεμαι να γραφω.....

http://www.caroto.gr/2009/02/02/bmw-twin-turbo-335i/
http://www.insigniaclub.gr/showthread.php?t=83
http://www.ixauto.gr/article.php?id=67
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Ιουν 2010, 23:24

δικαστή ... καλύτερα να μασάς.... παρά να μιλάς :mrgreen: :lol:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3356
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 15 Ιουν 2010, 23:26

johnkyr έγραψε:δικαστή ... καλύτερα να μασάς.... παρά να μιλάς :mrgreen: :lol:

Ασ' τον τώρα κλαίει από την ταχύτητα του ιντερνετ που ανέβασα... :lol: :lol: :lol: :lol:
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Ιουν 2010, 23:41

Σταμάτα να γράφεις τουλάχιστον γιατι έρχεται και δευτερη διάψευση.... :doh
From my previous statement: A car will be accelerating hardest in any given gear when at its peak torque, it's got to be peak torque, WRONG. Lets do some calculations to prove why.
http://www.v8914.com/Horsepower-v-torque.htm
θα σου βρώ και άλλα στοιχεία για την ροπή απλά πρεπει να πάω για μπυρίτσα!
Και αύριο μέρα είναι :lol:
Και για του λογω του αληθες πάμε μια κοντρα αν θες που παρολο που εισαι και πιο γρηγορος θα αλλαζεις ταχυτητες στις 5500 στροφες και εγω στον κοφτη και θα φας και στυλιαρι..., θα σε ξεπερασει ο ηχος μου πανω απο τις 5500.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Ιουν 2010, 23:56

Αυτό που απομένει είναι ένα σημείο (αυτό της μέγιστης ισχύος) που στην πραγματικότητα από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα.
http://robotpig.net/__automotive/power- ... php?page=1

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... dce18ef4bd
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 16 Ιουν 2010, 00:09

Δεν αναφερομαι σε turbo με αμεσσο ψεκασμο τωρα,αναφερομαι στην ροπη που ελεγες για το διαγραμμα ροπης του t5 και πως μετα τις 5500στροφες αποδιδει μονο ηχο.Δεν σημαινει πως επειδη τοτε αποδιδεται η μεγιστη ροπη επειτα ο κινητηρας δεν εχει να σου ΄΄δωσει επιταχυνση΄΄, αυτο σου λέω
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

sta8ito
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 01:37
Τοποθεσία: Vironas attikis
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό sta8ito » 16 Ιουν 2010, 21:33

VolvoZeus έγραψε:
DIKASTIS-T5 έγραψε:Διπλα τουρμπο με αμεσο ψεκασμο μαλλον δε θα δουμε ποτε....Ποτε δεν ξερεις η τεχνολογια τι επιφυλασσει αλλα προς το παρον δε γινεται.Προς το παρον ο αμεσος ψεκασμος παει μονο με ενα τουρμπο,ενα κομπρεσσορα η και τα 2 μαζι.

Βρε δε σε προλαβαινω...μην τα πετας ετσι αποτομα! :lol:
1ον - Ο Τ6 δεν εχει διπλο τουρμπο οπως λανθασμενα και πολλοι πωλητες αναφερουν, αλλα ειναι απο τα πρωτα μοτερ μαζικης παραγωγης (2006) με τουρμπο μεταβλητης γεωμετριας. Επιπλεον ειναι ο πιο compact inline 6 στην αγορα (1mm κοντυτερος του Τ5!) και ζυγιζει κομπλε 180kg!
2ον - Ποιος ειναι ο περιοριστικος παραγοντας για να τοποθετηθει σε ενα μοτερ διπλο τουρμπο ή μεταβλητης γεωμετριας μαζι με αμεσο ψεκασμο?
3ον - Πως ειναι αλλης εποχης ο Τ5? Ξερεις πολλα μοτερ με μεταβλητο χρονισμο και τουρμπο? Φουλ αλουμινενια με τουρμπο 1080C και Euro 5? Σιγουρα το τρεντ ειναι μικροτερα κυβικα τουρμπο αμεσος ψεκασμος κυριως τα τελυταια 2 χρονια, αλλα αν ετσι κρινετε παρωχημενο ενα μοτερ τι να πει και η bmw... θα συμφωνησω και εγω εδω!δεν θεωρω τον τ5 αλλης εποχης!λιγα μοτερ αυτη τη στιγμη στην αγορα δινουν τοσο δυναμη τοσο νωρις(σε στροφες)!ευχομαι παντως να μην δω τη βολβο να καταντα vw group γιατι η βολβο πρεπει να κοιταει να γινει bmw και οχι να παρει πελατες απο τη vw!οποτε μην δω ποτε βολβο με κανα 1.4 τουρμπο γιατι θα πικραθω πολυ!και θεωρω πωσ δεν αξιζει να αγορασεις ενα 1.4 τουρμπο η και 1.2 τουρμπο γιατι αν εισαι και λιγο γρηγορος θα σου μεινει στο χερι και αν γλυτωσεις και κτ απο βενζινη θα τα χωσεις στα συνεργεια!
4ον - Σχετικα με τον Τ6 πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι δεν τοποθετουν τον αμεσο ψεκασμο, αφου το ειχαν διαρευσει ηδη εδω και ενα χρονο. Iσως λογω της επικειμενης πωλησης και μιας και η παραγωγη του μοτερ θα μεταφερθει στη Σουηδια ισως και οι δυο πλευρες να μη επενδυουν στην υπαρχουσα γραμμη παραγωγης.
volvo c30 t5 momentum
Στάθης,Βύρωνας Αττικής

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Ιουν 2010, 19:04

DIKASTIS-T5 έγραψε:1ον)Ο Τ6 απο οτι διαβαζω λενε twincharged.Αν ξερεις κατι παραπανω εχει καλως.Στο σαιτ παντως η VOLVO,οντως λεει απλα turbocharged.Ουδεις λογος για διπλα τουρμπο οπως λενε πωλητες και περιοδικα.

Καλα και στην βελμαρ ελεγαν οτι το νεο S60 θα λανσαριστει με το 2.0 5κυλινδρο με τα 180 αλογα :whatever ...
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 5944060540
DIKASTIS-T5 έγραψε:2ον)Τουρμπο μεταβλητης γεωμετριας μπορει να χρησιμοπειηθει με αμεσο ψεκασμο.Διπλο(0,7+ bar το καθε ενα,γιατι τουρμπο αυτο θεωρειται) ειναι πολυ δυσκολο λογω αντοχων του μοτερ.Ηδη το συστημα αμεσου ψεκασμου ασκει κατα μεσο ορο πολυ μεγαλη πιεση στο μοτερ της ταξης των 100bar.Φαντασου τι εχει να γινει στο διπλο τουρμπο.Εδω με ενα στα tsi και με τουρμπο-κομπρεσσορα στα golf gt και οι κινητηρες βλεπουνε το Χριστο φανταρο.

Μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο, αλλα βαριεμαι να γραψω, θα τα πουμε απο κοντα.
DIKASTIS-T5 έγραψε:3ον)Ξερω τον 20vt και τον ανεφερω ως πιο γνωστο.Υπαρχουν κι αλλοι.Νομιζω οτι ο Τ5 ειναι EURO4 στο δικο μου.Δεν ξερω αν ειναι EURO5 στα ΜΥ10.Δεν τον λεω μαπα τον Τ5 προς Θεου,απλα στις μερες μας με τους κινητηρες που κυκλοφορουν(το τρεντ οπως λες)δειχνει τεχνολογικα λιγο πισω.Και ισως αυτο να ειναι να ειναι καλυτερο και πιο αξιοπιστο.Το αλλης εποχης δηλαδη δεν ειναι απαραιτητα κακο.Για το downsizing συμφωνουμε απολυτα.

Updates MY 06 - Engine B5254T3
The catalytic converter has been modified to comply with the emission requirements of EURO 5.
The cell density has been changed from 400 CPSI (cells per square inch) to 600 CPSI. The catalytic
converter has ceramic monoliths. The size and counterpressure of the catalytic converter are the same as
before. :whistling

OVERVIEW OF B5254T3
Crankshaft, Main Bearings
Stroke 93.2 mm; forged; weight 21606 grams; connecting rod pins: 50.00 mm; main bearing journals:
The crankshaft is somewhat heavier than on the 2.5 LT, B5254T2 (21559g) due to the different
balancing for pendulum suspension motor mounts.
Both the upper and lower main bearings are aluminum.
Connecting Rods, Connecting Rod Bearings
Bigger connecting rods, forged using split caps. Center to center length 143 mm; weight 644 grams.
Both the upper and lower bearings are copper-lead alloy.
Pistons
Graphite-coated pistons
Wrist pin diameter/length = 21 mm/60 mm
Weight 412 grams with piston rings, snap rings and wrist pin
Piston weight alone 290 grams.
Graphite-coated pistons have a play of approximately 0.04 mm between the piston and cylinder before
the graphite coating. The graphite coating is approximately 0.01 mm on either side of the piston. The
graphite coating wears but never completely disappears as it penetrates the outer layer of the piston.
Ακομα και του S3 ο tfsi δεν εχει τα bold.....

Κι επειδη πολυσυζητησαμε το γραφημα της ιπποδυναμης δες και το επισημο της Volvo απο τα τεχνικα εγγραφα κι οχι απο τα διαφημιστικα..
Εικόνα

DIKASTIS-T5 έγραψε:4ον)Αν οντως χρησιμοποιει τουμπο μεταβλητης γεωμετριας την ιδια απορια εχω κι εγω.

Ειπαμε...η παραγωγη του μοτερ μετα την πωληση της Volvo στους Κινεζους θα μεταφερθει απο Αγγλια στη Σουηδια. Ειναι λογικο η μαμα Ford να μην θελει να επενδυσει στο εργοστασιο για κατι που θα σταματησει να παραγετε αμεσα σε αυτο.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Ιουν 2010, 20:21

Β5254Τ3 ειναι ο κινητηρας του volvozeus
Β5254Τ7 ειναι ο δικος μας,απο MY08 μεχρι MY2011 πριν το lifting
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Ιουν 2010, 20:29

DIKASTIS-T5 έγραψε:Το δικο μου το μοτερ λεει το manual οτι ονομαζεται B5254T7.Β5254Τ3 πρεπει να ειναι 2,5 Τ S80 MY08 που ηταν 200αλογα και εγινε 230 και του FORD KUGA.

Καλα ρε τοσο εκτος εισαι?
viewtopic.php?f=23&t=229&start=110

Β5254Τ3 και B5254T7 ειναι ουσιαστικα ιδια μοτερ. Με το πρωτο λανσαριστικε το S40/V50 το 2004 και το δευτερο ειναι η αναβαθμιση του το 2008 (υπηρξαν και αλλες πιο πριν, οπως με τον καταλυτη που σου εβαλα πιο πανω για Euro 5). Το μοτερ που τωρα φοραει το S80 2.5Τ ειναι B5254T11...ιδιο δηλαδη κι αυτο αλλα με καποιες μικρες αναβαθμισεις εξου και ο αυξων αριθμος στο τελος που υποδηλωνει στις κωδικες ονομασιες των μοτερ της Volvo ακριβως αυτο.
Παμε παλι αλλη μια...
Β = Benzin, D = Πετρελαιο
5 = Αριθμος κυλινδρων
25 = Κατα προσεγγιση χωριτηκοτητα
4 = Αριθμος βαλβιδων
Τ = Turbo, S = Ατμοσφαιρα
...και ο τελευταιος αριθμος (3/7/11) εκδοση.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3356
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 17 Ιουν 2010, 20:35

DIKASTIS-T5 έγραψε:Κατι αλλο θα ειχα στο μυαλο μου!

Το οποίο στοίχισε καμιά 10ριά άκυρα ποστ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 08 Ιούλ 2010, 17:03

DIKASTIS-T5 έγραψε:Για την ιστορια,και επειδη δεν βλεπω να αναφερεται καπου.Ο B5254T στα μοντελα της VOLVO υπερτροφοδοτειται απο το τουρμπο Κ04 της BORG WARNER.Το ιδιο ισχυει,φυσικα και για τον 2,5T DURATEC του FORD FOCUS ST.Για το FORD FOCUS RS :vow χρησιμοποιειται η Κ16 της ιδιας εταιρειας.Για το RS500 χρησιμοποειται η ΚΚΚ,η οποια πολυ πιθανον να χρησιμοποιειται και για το POLESTAR.

το polestar :inlove :inlove :inlove :inlove :inlove :inlove :inlove :inlove :inlove :inlove φοραει τουρμπο,ΚΚΚ Κ26,πιστονια,μπιελες,intercooler,εξατμιση ferrita εκκεντροφορο εισαγωγης :? -αν θυμαμαι καλα-και φυσικα προγραμμα για να δουλεψει σωστα.
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

sta8ito
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 01:37
Τοποθεσία: Vironas attikis
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό sta8ito » 09 Ιούλ 2010, 02:46

DIKASTIS-T5 έγραψε:
vrestas έγραψε:Δεν αναφερομαι σε turbo με αμεσσο ψεκασμο τωρα,αναφερομαι στην ροπη που ελεγες για το διαγραμμα ροπης του t5 και πως μετα τις 5500στροφες αποδιδει μονο ηχο.Δεν σημαινει πως επειδη τοτε αποδιδεται η μεγιστη ροπη επειτα ο κινητηρας δεν εχει να σου ΄΄δωσει επιταχυνση΄΄, αυτο σου λέω

ΟΚ!Αμα νιωθεις οτι εχει...καλως!Εγω οταν ανοιγα με ενα S2000(μαμα ειναι και ανοιγω συχνα μαζι του) με εφτανε μονο οταν εγω ημουν στις 5500σαλ και ανω...

αμα μπορεις για περιεγραψε τα ανοιγματα με το s2000 γιατι με ενδιαφερουν πολυ οι λεπτομερειες!θα περιμενω στα φιλικα ανοιγματα!!!
volvo c30 t5 momentum
Στάθης,Βύρωνας Αττικής

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Αύγ 2010, 15:58

1.6-litre GTDi engines from Volvo deliver high performance and minimal fuel consumption

Volvo's engine range is now being expanded with the T3 and T4, two four-cylinder 1.6-litre petrol engines featuring the very latest direct injection technology.

The GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) concept was developed to offer really low fuel consumption without compromising on performance or driving pleasure.

The 1.6 GTDi T3 with 150 horsepower (110 kW) and the T4 with 180 horsepower (132 kW) will be available in the all-new Volvo S60 and V60. The 180 hp engine delivers maximum torque of 240 Newton metres from just 1600 and all the way up to 5000 revs a minute. An on-demand overboost function provides a massive 270 Newton metres of torque. The result is excellent pulling power across the entire speed range. The torque curve is relatively gentle, providing a particularly comfortable driving experience. The 150 hp version offers 240 Newton metres of torque.

"Small, high-performance GTDi engines are a part of our bid to get more energy out of smaller engines," says Magnus Jonsson, Senior Vice President Product Development at Volvo Cars.

Compact aluminium engines with low weight and high energy efficiency

The new GTDi engines have a compact format and are made entirely from die-cast aluminium, which gives low weight and good heat-dissipation capability. These are some of the requirements for good energy efficiency. The plastic inlet manifold also helps minimise weight.

Another precondition is maximum combustion of the fuel. In order to minimise petrol consumption and emissions, the fuel must be utilised as efficiently as possible. The fuel injection system, not least, has been refined so that combustion can be regulated with extreme precision.

Direct injection with spray-dosage multi-hole injectors

For its 1.6-litre engines, Volvo has chosen to position each injector centrally above the piston, just beside the spark plug. The injectors have six holes each, somewhat unusual for centrally positioned injectors. This gives particularly uniform and finely atomised fuel distribution.

The centrally located multi-hole injector makes it possible to control fuel dosage extremely precisely. In cold starts, the fuel is sprayed into the middle of the combustion chamber just prior to ignition. The high fuel injection pressure of 100 bar means that preparation is perfect and less fuel ends up on the cold combustion chamber walls. This helps cut emissions and considerably reduces the amount of fuel consumed. Another effect is a major reduction in the amount of soot particulates compared with a side-positioned injector.

In cold starts, this injection technology also contributes to quick heating of the catalytic converter, which in turn hastens the exhaust cleaning process.

Direct injection gives a high fill rate in the combustion chamber. Apart from effective combustion and low emissions, this also helps the turbo start up earlier and provides swift response even from low engine revs. This in turn promotes fast acceleration and good driveability from low speeds.

"This is the most modern injection technology in existence and Volvo played a major role in its development," says Magnus Jonsson. "Our cooperation with Bosch, which manufactures the system, has been ongoing for a number of years and is highly successful."

Turbo and twin VVT (Variable Valve Timing)

Direct injection in combination with turbocharging and variable valve timing has made it possible to deliver performance properties on a par with far larger engines, while at the same time reducing fuel consumption and environmental impact to considerably lower levels.

"We estimate reductions in fuel consumption and exhaust emissions in the region of twenty percent compared with a conventional petrol engine with larger displacement and similar performance," says Magnus Jonsson. "At the same time, the GTDi engines provide the sort of lugging power and driving feel of a modern diesel engine."

The GTDi engines utilise variable valve timing for both camshafts. Both the inlet and exhaust valves' opening times can be varied to optimise overlap and ensure exactly the right fill in the combustion chamber, irrespective of engine revs. This optimises combustion throughout the rev range and contributes to swift acceleration in all operating conditions.

In combination with Powershift or manual gearbox

The 1.6 GTDi T4 will be available in combination with Volvo's automatic six-speed Powershift transmission or a six-speed manual gearbox.
The 1.6 GTDi T3 will only by available with a six-speed manual gearbox.

Both variants feature a DRIVe-button on the instrumentation that engages and disengages fuel-saving technology:

* The automatic version had a technology that disengages the gear if the driver releases the accelerator when the car is rolling. This creates less rolling resistance and improves fuel consumption.
* The manual version comes with a Start/Stop function that shuts off the engine when the car is standing still and the driver releases the clutch and puts the gear lever into neutral. As soon as the driver presses the clutch again the engine restarts.

The six-speed twin-clutch Powershift transmission unites the manual gearbox's efficiency and driving dynamics with the automatic transmission's smoothness and convenience. Clutch operation is coordinated so that no torque losses arise during gearchanges. The result is the same comfort and seamless drive as a conventional automatic transmission, combined with the performance of a manual gearbox.

Launch in autumn 2010

The 1.6 GTDi T3 and T4 is launched in autumn 2010 together with the new Volvo S60 and V60. The GTDi engines will later also become available in an E85 (ethanol) version.

Engine specifications 1.6 GTDi T3:
Engine type
4-cylinder petrol turbo
Displacement
1595 cm3
Bore
79.0 mm
Stoke
81.4 mm
Compression ratio
10.0:1
Valves per cylinder
4
Camshafts
DOHC
Max power output
110 kW (150 hp)
Max torque
240 Nm
Emissions
Euro 5

Engine specifications 1.6 GTDi T4:
Engine type
4-cylinder petrol turbo
Displacement
1595 cm3
Bore
79.0 mm
Stroke
81.4 mm
Compression ratio
10.0:1
Valves per cylinder
4
Camshafts
DOHC
Max power output
132 kW (180 hp) / 5500 rpm
Max torque
240 Nm / 1600-5000 rpm, 270 Nm for brief overboost
Emissions
Euro 5


https://www.media.volvocars.com/global/ ... iaid=34512
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3356
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 30 Αύγ 2010, 17:20

DIKASTIS-T5 έγραψε:Παντως...ακρα του ταφου σιωπη απο ολους για τον νεο Τ5...

Κάποιο περιοδικό που διάβασα πρόσφατα, νομίζω το Auto Bild, έκανε λόγο για έλευση του νέου Τ5 2 λίτρων με 240 ίππους.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Αύγ 2010, 17:35

Η ford πάντως, στην έκθεση του Παρισιού, θα παρουσιάσει 2.0Τ ecoboost με 240Ηp.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Απορία

Δημοσίευσηαπό iatroud » 23 Δεκ 2010, 21:58

Εικόνα
ξέρει κανείς τι βιδώνει μέσα στα δύο σπειρώματα που βρίσκονται στο ύψος της εξόδου της πολλαπλής που διακρίνονται στο κέντρο της φωτογραφίας? σαν κάτι να λείπει από το μοτέρ? κάποιο κάλυμμα ή κάτι τέτοιο? :q
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό iatroud » 23 Δεκ 2010, 23:25

Εικόνα
μόλις άνοιξα το καπώ σήμερα για να τσεκάρω τα υγρά, νόμισα για μια στιγμή ότι κάτι έλλειπε. αυτές οι τρύπες δεν μπορεί να βρίσκονται εκεί τυχαία. κάποιες βίδες φιλοξενούν. και αυτό το μαραφέτι δείχνει ακάλυπτο. μάλλον κάποιο κάλυμμα θα λείπει. εκτός και πιάνει εκεί πάνω κανένα σωληνάκι σε μεγαλύτερα μοτέρ (τούρμπο ή ατμοσφαιρικά).
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3356
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 25 Δεκ 2010, 13:09

Θα δω και το δικό μου και θα ποστάρω με την πρώτη ευκαιρία! Δε νομίζω πάντως να λείπει κάτι! Λόγω του ότι στη Μονεμβασιά η πρόσβαση στο ίντερνετ είναι δύσκολη όταν βρω ευκαιρία θα σου πω Δημήτρη.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3356
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 27 Δεκ 2010, 15:31

Δημήτρη επιβεβαιώνω αυτό το οποίο ρώτησες! Και ο δικός μου κινητήρας έχει ακριβώς τις ίδιες τρυπούλες και είναι σαν κάτι να λείπει. Προφανώς έτσι είναι οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας... ;-)
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό iatroud » 27 Δεκ 2010, 21:30

βρε ανησύχησα αρχικά γιατί νόμιζα ότι κάποιος μου άνοιξε το καπώ και μου το βούτηξε! :doh :lol: δεν το είχα προσέξει αρχικά! η φωτό είναι από το car.gr από άλλο ξαδελφάκι, αλλά αφού και στα δικά μας είναι έτσι ανακουφίστηκα. τώρα απλά μου έχει μείνει η περιέργεια να ανακαλύψω τι μπαίνει εκεί.. :q
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

mitsore
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 15:17

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό mitsore » 13 Ιαν 2011, 00:34

Καλησπέρα σε όλους.
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το s40 1.6 diesel (drive start/stop).
Ποια η γνώμη σας? Αξίζει τον κόπο? Συγκριτικά με τον αντίστοιχο μικρό βενζινοκινητήρα πώς το βλέπετε?
Περιμένω τα φώτα σας (active bending :lol:).

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Ιαν 2011, 00:50

πόση διαφορά έχουν στην τιμή ? πόσα χλμ το χρόνο θα κάνεις ?

λόγω ροπής, νομίζω ότι το diesel πρέπει να είναι και πολύ πιο άνετο στην οδήγηση, Αν πας σε disesel, χαμηλόστροφα μοτέρ, να έχει οπωσδήποτε, 6ρι κιβώτιο

To D2 με το Drive ποιες ακριβώς διαφορές έχουν ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

mitsore
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 15:17

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό mitsore » 13 Ιαν 2011, 01:28

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Νομίζω ότι ο D2 έχει λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση (δεν πρέπει να έχει start/stop).
Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μάλλον θα το αγοράσω από εδώ. Από βενζινοκινητήρες διαθέτουν μόνο τους δίλιτρους, οι οποίοι καθίστανται απαγορευτικοί λόγω τελών, κατανάλωσης κλπ. Λόγω πολύ χαμηλών ρύπων, εδώ πριμοδοτούν το drive, με αποτέλεσμα να είναι πολύ ελκυστικό από θέμα τιμής.
Επειδή και εγώ είμαι γκάγκαρος, ελπίζω μέχρι να επιστρέψω (2013) να επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα...

Έχετε εικόνα για το κόστος της συντήρησης? Εδώ μου είπαν ότι κατά μέσο όρο κοστίζει γύρω στα 300 € ετησίως (υπό φυσιολογικές συνθήκες) (1 service/15000 xλμ ή μία φορά service το χρόνο). Σαν ποσό για την Ελλάδα ( :whatever ) μου φαίνεται πολύ μικρό. Πού περίπου κυμαίνονται οι τιμές? Αντιλαμβάνομαι ότι σίγουρα η συντήρηση λόγω πετρελαίου διαφοροποιείται αλλά η τάξη μεγέθους εκτιμώ ότι θα είναι η ίδια...
Ακούω, μέντορες...

mitsore
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 15:17

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό mitsore » 13 Ιαν 2011, 01:29

Παρεμπιπτόντως, το drive έχει εξάρι κιβώτιο και είναι EURO 5.
Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Ιαν 2011, 02:13

Volvo S40 1.6 D2 DRIVe Kinetic 1560 cc / 115 hp Χ6 23025€
Volvo S40 1.6D DRIVe St&St Kinetic 1560 cc / 109 hp Χ5 23225€

μέχρι τώρα τα περιοδικά έδιναν ... το D2 115hp με 6ρι χωρίς start stop
το Drive 109hp με 5ρι :-( και με start stop.

τις τυποποιημένες καταναλώσεις για λιγότερα από 4λτ<100χλμ, μην τις πάρεις και πολύ στα σοβαρά ....

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

mitsore
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 15:17

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό mitsore » 13 Ιαν 2011, 02:55

O 1.6 me 109Hp είναι EURO 4. O νέος drive (start/stop) είναι με 115Hp. Λένε για κατανάλωση 3,9 lt/100km και εκπομπές CO2 περίπου 100... :respect Σαν κινητήρας για το αμάξωμα ελπίζω να είναι αξιοπρεπής. Ισχύει ότι ο χώρος αποσκευών είναι μικρός?

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 13 Ιαν 2011, 10:52

mitsore έγραψε:O 1.6 me 109Hp είναι EURO 4. O νέος drive (start/stop) είναι με 115Hp. Λένε για κατανάλωση 3,9 lt/100km και εκπομπές CO2 περίπου 100... :respect Σαν κινητήρας για το αμάξωμα ελπίζω να είναι αξιοπρεπής. Ισχύει ότι ο χώρος αποσκευών είναι μικρός?

Θα ξεκινήσω από το τελευταίο ο χώρος αποσκευών είναι 404 λίτρα, με αρκετά καλό και εκμεταλλεύσιμο σχήμα και ικανοποιητικό για σεντάν άνοιγμα. Στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα (Focus Mk1 1,6 σεντάν) είχα 490 λίτρα και στην αρχή με προβλημάτισε. Στην πράξη όμως το καλό σχήμα, το γεγονός ότι οι βραχίονες δεν εισέρχονται στο χώρο αποσκευών, το καλό άνοιγμα και το σχετικά χαμηλό κατώφλι (στο Focus ήταν πολύ ψηλότερα) ισοσκέλισε τα πράγματα. Εγώ σκέψου ότι πηγαίνω και κάμπινγκ με το αυτοκίνητο και χωρά τα πάντα (σκηνές, τραπεζάκια, καρέκλες κ.τ.λ) άλλοι φίλοι στο κλάμπ με παιδιά βολεύουν καρότσια και ότι άλλο χρειάζονται οι μικροί επιβάτες... Αν δεν έχεις υπερβολικές ανάγκες τότε είναι ικανοποιητικός ο χώρος αποσκευών αλλιώς υπάρχει και το V50 (κατά την γνώμη μου το πιο όμορφο στέισον της αγοράς) χωρίς μεγάλες διαφορές σε βάρος και επιδώσεις.
Τώρα για το θέμα επιδόσεων.
Γενικά οι εκδώσεις των αυτοκινήτων που σχεδιάστηκαν για να επιτυγχάνουν χαμηλές καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων έχουν κάποιες τροποποιήσεις σε σχέση με τις πιο "συμβατικές" εκδόσεις για να πετύχουν τον εν λόγω στόχο. Αυτές οι τροποποιήσεις έχουν να κάνουν και με τις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων που γενικά είναι πιο μακριές (παλιά καλή μέθοδος για περιορισμό της κατανάλωσης) με τίμημα την υποβάθμιση των εν κινήσει (ρεπριζ) επιταχύνσεων. Στην πράξη το μοτέρ εκτιμώ ότι πρέπει να έχει λίγο καλύτερες επιδώσεις από τον βενζινοκίνητο 1,6 λόγω και της μεγαλύτερης ροπής του μοτέρ που βγαίνει και σε αρκετά χαμηλό επίπεδο στροφών. Για να κινηθεί όμως κάποιος γρήγορα μάλλον θα πρέπει να επιλέγει χαμηλότερη σχέση και να κρατάει την λειτουργία του μοτέρ σε υψηλές στροφές οπότε τότε θα αυξηθεί και η κατανάλωση...
Τελικά η επιλογή έχει να κάνει με την χρήση για την οποία προορίζεται το αυτοκίνητο.
Αν η προτεραιότητα είναι στην χαμηλή κατανάλωση με πολλά αστικά χιλιόμετρα και χαλαρή οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους χωρίς υπερβολικές εξάρσεις τότε το ντίζελ είναι ιδανική επιλογή.
Αν η προτεραιότητα είναι οι επιδόσεις με χρήση του αυτοκινήτου κυρίως σε αυτοκινητόδρομους και ο κάτοχος του έχει οδηγηκές ανησυχίες τότε ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός νομίζω ότι είναι καλύτερη επιλογή.

Για το κόστος που έθεσες εν ξέρω ακριβώς τι κόστος έχουν τα σέρβις των ντίζελ, αλλά από το δικό μου έχω να σου πω ότι χωρίς να είναι οικονομικό δεν διαφέρει από ότι θα πλήρωνα για οποιοδήποτε μικρομεσαίο (μερικές δήθεν πιο προσιτές φίρμες έχουν ακριβότερα σέρβις από την πριμιουμ Volvo). Αν κοιτάξει λίγο στην ενότητα των Σέρβις θα βρεις πολλές αναφορές για τα σχετικά κόστη όποτε θα σχηματίσεις μια εικόνα.

Ελπίζω να βοήθησα
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Ιαν 2011, 12:14

Στα ΜΥ11 ο D2 εχει πλεον 115hp. Στην DRIVe εκδοση εχει επιπλεον start/stop. Γενικα τα πρωτα DRIVe ειχαν επιπλεον αλλες σχεσεις, διαφορετικη χαρτογραφηση και διαφορα εξωτερικα αεροδυναμικα βοηθηματα. Δεν ξερω αν αυτο συνεχιζεται και στα τωρινα DRIVe
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Ιαν 2011, 12:23

Και για την ιστορια, πλεον μονο ο D2 (1.6) ειναι καταγωγης Ford/PSA. Οι D3(αντικατεστησε τον 2.0D της Ford/PSA-D4 ειναι all Volvo...Ολοι βεβαια κατασκευαζονται στο εργοστασιο της Volvo στο Skovde στη Σουηδια
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Ιαν 2011, 13:16

υπάρχει περίπτωση να δούμε d4 ή πιο δυνατό d5 ???

o 2.0D της Βmw έχει 184Hp.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Ιαν 2011, 13:47

Στη γκαμα του S60 λειπει ο D4...παντως δεν νομιζω οτι ειναι τοσο σημαντικο το κενο...163hp και 205hp καλυπτουν ολα τα γουστα. Στo S40, δεν νομιζω να δουμε κατι αλλο...ενα ΜΥ ακομα και μετα τελος.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό deadp » 13 Ιαν 2011, 19:41

VolvoZeus έγραψε:Στη γκαμα του S60 λειπει ο D4...παντως δεν νομιζω οτι ειναι τοσο σημαντικο το κενο...163hp και 205hp καλυπτουν ολα τα γουστα. Στo S40, δεν νομιζω να δουμε κατι αλλο...ενα ΜΥ ακομα και μετα τελος.


Κι όμως, ο 1.6 με τα 150 άλογα και με τιμή γύρω στα 21χιλ. με τις εκπτώσεις κλπ... θα ήταν κουτί!!!!! (υπόψη το απλό 1.6 βγαίνει 17χιλ. με έκπτωση).
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

mitsore
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 15:17

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό mitsore » 13 Ιαν 2011, 23:14

Μέντορες, ευχαριστώ πολύ για το info. Θα επιστρέψω με νέες απορίες. :?:

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό iatroud » 18 Ιαν 2011, 08:36

iatroud έγραψε:Εικόνα
μόλις άνοιξα το καπώ σήμερα για να τσεκάρω τα υγρά, νόμισα για μια στιγμή ότι κάτι έλλειπε. αυτές οι τρύπες δεν μπορεί να βρίσκονται εκεί τυχαία. κάποιες βίδες φιλοξενούν. και αυτό το μαραφέτι δείχνει ακάλυπτο. μάλλον κάποιο κάλυμμα θα λείπει. εκτός και πιάνει εκεί πάνω κανένα σωληνάκι σε μεγαλύτερα μοτέρ (τούρμπο ή ατμοσφαιρικά).

τελικά κάλυμμα λείπει από την μαμά του! στο συνεργείο το επιβεβαίωσα χθες και μάλιστα ένα ξαδελφάκι που είχε σηκωθεί στην διπλανή ράμπα είχε διαμαρτυρηθεί ότι το εν λόγω κάλυμμα του προκαλούσε ψιλοθόρυβο και ο μάστορας το ρετουσάρισε. τώρα γιατί δεν το φοράνε όλα και αν αυτό άπτεται ζητημάτων περικοπών κόστους ή προβλημάτων που δημιουργούσε δεν γνωρίζω.. πάντως είναι κάτι αντίστοιχο με το κάλυμμα της μπαταρίας.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 26 Ιαν 2011, 11:05

http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=79290
Οι 1.600άριδες turbo της Volvo

Προδιαγραφές κινητήρα 1.6 GTDi T3:
Τύπος κινητήρα 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας turbo
Κυβισμός 1.595 cm3
Διάμετρος 79,0 mm
Διαδρομή 81,4 mm
Σχέση συμπίεσης 10,0:1
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής (DOHC)
Μέγιστη ισχύς 110 kW (150 ίπποι)
Μέγιστη ροπή 240 Nm
Εκπομπές Euro 5

Προδιαγραφές κινητήρα 1.6 GTDi T4:
Τύπος κινητήρα 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας turbo
Κυβισμός 1.595 cm3
Διάμετρος 79,0 mm
Διαδρομή 81,4 mm
Σχέση συμπίεσης 10,0:1
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής (DOHC)
Μέγιστη ισχύς 132 kW (180 ίπποι) στις 5.500 στροφές
Μέγιστη ροπή 240 Nm στις 1.600-5.000 στροφές, 270 Nm με υπερπλήρωση (overboost)
Εκπομπές Euro 5
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Ιαν 2011, 20:04

οι άμεσου ψεκασμού .... έχουν κανονική συμπίεση και όχι μειωμένη .... :geek:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες