Κινητηρες VOLVO

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 26 Ιαν 2011, 21:23

DIKASTIS-T5 έγραψε:Εχουνε μεταβλητο και σε εισαγωγη και σε εξαγωγη?

Διπλο CCVT....
DIKASTIS-T5 έγραψε:Μια διευκρινηση μονο:αυτοι ειναι κινητηρες ford και οχι VOLVO.

Οχι ακριβως....αφετηρια στη δημιουργια των ecoboost ηταν το απο το 2000 προγραμμα της Volvo, το οποιο παγωσε η Ford μετα την εξαγορα. Το συστημα αμεσου ψεκασμου που εχουν τα μοτερ αυτα ειναι προσπαθεια Volvo-Bosch και ειναι το πιο εξελιγμενο συστημα που υπαρχει αυτη τη στιγμη.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Ιαν 2011, 21:27

zeus, τι το κάνει να είναι το πιο εξελιγμένο .... :q πληροφορίες πλζ
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 26 Ιαν 2011, 21:41

Τα μπεκ ειναι τοποθετημενα στο κεντρο του κυλινδρου ακριβως διπλα στα μπουζι κι εχουν 6 τρυπες και διασπουν καλυτερα το καυσιμο. Εχουν μεγαλυτερο flow rate και δουλευουν με περισσοτερη πιεση (γι αυτο και η καλυτερη διασπαση)..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vrestas » 07 Φεβ 2011, 23:41

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 14 Φεβ 2011, 15:42

Την Κυριακή έπεσε στα χέρια μου το τεύχος Ιανουαρίου των 4Τ όπου μεταξύ άλλων έγραφαν για τις εντυπώσεις τους με το νέο S60 2,0T Powershift μετά από 10.000 χλμ με το αυτοκίνητο. Το σημείο που στάθηκα είναι η κατανάλωση του κινητήρα. Έγραφαν λοιπόν μέση στα 12,5 (εγώ στο τεστ ντραϊβ με άστρωτο αμάξι έγραψα 12,9), ελάχιστη 11,1. Για την μέγιστη δεν συγκράτησα το νούμερο αλλά θυμάμαι που μου έκανε εντύπωση το πόσο υψηλή ήταν. Συμπέρασμα οι πραγματικές καταναλώσεις είναι πολύ πιο πάνω από αυτές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Ανάλογες διαφορές έχω προσέξει ότι υπάρχουν σε όλα τα τούρμπο μοτέρ ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Οι διαφορές μάλιστα ανάμεσα στις τιμές κατασκευαστή και τις πραγματικές έχουν μεγαλύτερη απόκλιση στα τούρμπο μοτέρ από ότι στα ατμοσφαιρικά...
Μια άλλη παρατήρηση είναι ότι ανεξάρτητα τεχνολογίας κινητήρα (τούρμπο ή ατμόσφαιρα) η υψηλή ιπποδύναμη έχει και ανάλογο κόστος σε κατανάλωση.
Από τα παραπάνω μου δημιουργούνται οι εξής σκέψεις. Τα νέα μοτέρ πως μπορούν να καλύψουν κάποιον που θέλει χαμηλές καταναλώσεις; Θα μου πει κάποιος με προσεκτική διαχείριση του γκαζιού. Όμως τότε δεν έχω απροβλημάτιστη οδήγηση και χρήση του αυτοκινήτου. Επιπλέον τίθεται το ερώτημα τι την θέλω την περίσσια ισχύ που μου δίνουν τα νέα μοτέρ; Πάλι θα πάρω την απάντηση για μια δύσκολη κατάσταση στο δρόμο. Όμως εδώ γενάται ένα άλλο ερώτημα πώς ένας οδηγός που τελικά έχει καταφέρει να πειθαρχήσει (αμφιβάλω αν οι περισσότεροι μπορούν) τον εαυτό του να πηγαίνει συνέχεια "κηδεία" χάριν της χαμηλής κατανάλωσης μπορεί σε συνθήκες πανικού ξαφνικά να ζητήσει και να διαχειριστεί την έξτρα ισχύ. Μήπως έτσι αντί για πιο ασφαλής γίνεται πιο επικίνδυνος;
Επίσης αφού η πραγματική κατανάλωση απέχει τόσο από την εργοστασιακή τότε ανάλογα απέχουν και οι εκπεμπόμενοι ρίποι καθιστώντας την όλη επιχειρηματολογία περί νέων οικολογικών μοτέρ ένα μεγάλο αστείο ή μάλλον μια απάτη στην οποία επενδύουν τόσο οι κατασκευαστές για να προωθήσουν τα νέα τους προϊόντα όσο και οι κυβερνήσεις για νέα φορολογικά έσοδα τιμωρώντας δήθεν τους κατόχους "παλαιότερων" (ακόμα και προδιαγραφών Euro 4 ή 5) οχημάτων ότι δήθεν ρυπαίνουν. Η υποκρισία και η απάτη σε όλο της το μεγαλείο.
Ακόμα ένας απόλυτα συνειδητοποιημένος κάτοχος ατμοσφαιρικών μοτέρ (1.6, 1.8 και 2.0) της Volvo που δεν αναζητά ή δεν του χρειάζεται η παραπάνω ισχύς των νέων μοτέρ τι επιλογή έχει για να μην πέσει στην λούμπα των υψηλών καταναλώσεων; Π.Χ. ένας με ένα S40 1,8 αν επιλέξει το S60 T3 στην πράξη θα βρεθεί με αρκετά υψηλότερη κατανάλωση. Η απάντηση κατά την γνώμη μου είναι μάλλον να κρατήσει το αυτοκίνητο που έχει. Με άλλα λόγια αν οι επιδώσεις δεν είναι το ζητούμενο υπάρχει μοτέρ που να μου δίνει χαμηλή κατανάλωση χωρίς να με αγχώνει αν πατήσω λίγο παραπάνω το γκάζι;
Άλλες εταιρείες όπως η VAG προσπαθούν να δώσουν πειστική απάντηση στο παραπάνω πρόβλημα με ακόμα μικρότερου κυβισμού τούρμπο μοτέρ όπως ο 1,2 TSI των 105 ίππων. Το εν λόγω μοτέρ μάλιστα το βάζουν και σε μοντέλα C και D κατηγορίας ακριβώς για να καλύψουν την ανάγκη που ανέπτυξα παραπάνω (Η Volvo δεν έχει ακόμα αντίστοιχη πρόταση). Όμως το όλο εγχείρημα μοιάζει σαν να προσπαθούν να ξανά ανακαλύψουν τον τροχό. Δηλαδή τι παραπάνω δίνει το εν λόγω μοτέρ από ένα σύγχρονο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1,6 ή των 1,8 κυβικών; Αντίθετα τα τελευταία μοιάζουν να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ότι υπόσχονται σε αντίθεση με τα τούρμπο που αν αναζητήσει κανείς τις εργοστασιακές επιδώσεις η κατανάλωση εκτοξεύεται ενώ αν αναζητήσει τις εργοστασιακές καταναλώσεις τότε οι επιδώσεις πέφτουν αρκετά χαμηλότερα.
Θα με συγχωρήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι παπαγάλοι του ειδικού τύπου αλλά εγώ δεν βρίσκω πουθενά στην αγορά άξιο αντικαταστάτη του μοτέρ που έχω σήμερα και μάλιστα σε ένα τόσο αξιόλογο αυτοκίνητο.
Τελικά η μαζική υιοθέτηση των τούρμπο τεχνολογιών δεν νομίζω ότι αποτελεί τον σωστό δρόμο απλά ένα ακόμα κόλπο του Marketing. Κατά την γνώμη μου τα τούρμπο μοτέρ θα έπρεπε να απευθύνονται σε "ειδικό" κοινό και δεν αποτελούν λύση για τον μέσο οδηγό ο οποίος αδυνατώντας να διαχειριστεί το γκάζι (κάποιοι και την κομπλεξιμάρα τους) βρίσκονται μόνιμα σε υψηλές καταναλώσεις, ρυπαίνουν τελικά περισσότερο και ορισμένοι γίνονται και πιο επικίνδυνοι...

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 14 Φεβ 2011, 16:02

η λύση ... είναι πιο ελαφριά, με λιγότερες μηχανικές αντιστάσεις και πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα ή άλλοι κινητήρες με υψηλό συντελεστή απόδοσης.... όλα τα άλλα είναι .... αλλά λόγια να αγαπιόμαστε ή υβριδικές ιστορίες, ώστε να αποθηκεύουμε όση ενέργεια μπορούμε από αυτή που θα πήγαινε χαμένη ....

Προφανώς για να μπορέσουν τεχνητά οι αυτοκ/νιες να ρίξουν το μέσο CO2 του στόλου τους, όπως απαιτεί η ΕΕ, έχουν βάλει & μικρούς κινητήρες σε όλα
τα οχήματα τους και ξ Volvo. S80 πχ 1.6D :q :whistling :lol:

Γιώργο .... δες πόσο ζυγίζει το s40 1.8, πόσο το S60T3 και μετά υπολόγισε ποοοοσσοοοο πιο αποδοτικός πρέπει να είναι ο Τ3 σε σχέση με τον 1.8, για να καταναλώνουν τα ίδια. Σε ιδανικές συνθήκες, μπορεί ο Τ3 βέβαια να είναι καλύτερος 90χαω στην εθνική πχ.

Οι Ευρωπαίοι πάντως δεν τρελαίνονται και τόσο για την βενζίνη όσο για το diesel. Επίσης οι συνθήκες στους δρόμους τους και το ανάγλυφο αρκετών χωρών δεν έχει καμιά σχέση με την Ελλάδα. Golf 1.9Tdi οδηγώντας το για μέρες στην Ολλανδία 3,4λτ/100χλμ
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Φεβ 2011, 10:54

johnkyr έγραψε:Γιώργο .... δες πόσο ζυγίζει το s40 1.8, πόσο το S60T3 και μετά υπολόγισε ποοοοσσοοοο πιο αποδοτικός πρέπει να είναι ο Τ3 σε σχέση με τον 1.8, για να καταναλώνουν τα ίδια. Σε ιδανικές συνθήκες, μπορεί ο Τ3 βέβαια να είναι καλύτερος 90χαω στην εθνική πχ.


Αυτό που κάνει ο Τ3 στο ίδιο αμάξι (S60 MkII) θα μπορούσε να το κάνει μια χαρά και ο παλιός ατμοσφαιρικός 2,0 ή ο 2,4 χωρίς στην πράξη ουσιαστική διαφορά για τον κάτοχο. Το θέμα είναι να έχει το αυτοκίνητο την απαιτούμενη ισχύ (σε σχέση με το βάρος του) για να κινηθεί τώρα αν αυτή θα την πάρω από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ ή από ένα μικρότερου κυβισμού τούρμπο είναι αδιάφορο. Και λέω αδιάφορο γιατί τελικά τα άλογα είτε ατμοσφαιρικά είτε τουρμπάτα τα πληρώνεις το ίδιο σε κατανάλωση. Απλά στο τούρμπο έχει την θεωρητική επιλογή να πάει "κηδεία" και να κάψει κάτι λιγότερο στην πράξη ελάχιστοι όμως μπορούν ή ξέρουν να το κάνουν και αυτό όχι για πολύ. Άλλωστε η επιλογή "κηδεία" αναιρεί όλη την λογική αγοράς του νέου σουπερ ντουπερ τουρμπάτου...
Τελικά τι προσφέρει αυτή η τουρμπομόδα στον μέσο οδηγό; Έκαναν τόση φασαρία και ξόδεψαν ένα σορό λεφτά σε R&D για να κάνουν επιτέλους τα τούρμπο να βγάζουν την απόδοση σαν ατμοσφαιρικά για να μου πουλήσουν π.χ. τα 150 άλογα από τα 1,6Τ αντί από τα 2,0 ατμοσφαιρικά. Και για να με πείσουν για το τίποτα που μου προσφέρουν μου πλασάρουν το απόλυτο ψέμα της χαμηλής κατανάλωσης.
Εγώ προτιμώ την ισχύ που χρειάζομαι, αφού έτσι και αλλιώς το ίδιο θα την πληρώσω σε κατανάλωση καυσίμου, να την πάρω από ατμοσφαιρικά μοτέρ υψηλότερου κυβισμού. Με άλλα λόγια στα μοτέρ είμαι οπαδός της αμερικάνικης σχολής ή (της πιο ταιριαστής για τα ελληνικά δεδομένα) ιαπωνικής και το τούρμπο για πιο ειδικό κοινο. Γι' αυτό πήρα ευρωπαϊκό αμάξι με ιαπωνικό μοτέρ :applause
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 15 Φεβ 2011, 13:19

georgosk έγραψε:
johnkyr έγραψε:Γιώργο .... δες πόσο ζυγίζει το s40 1.8, πόσο το S60T3 και μετά υπολόγισε ποοοοσσοοοο πιο αποδοτικός πρέπει να είναι ο Τ3 σε σχέση με τον 1.8, για να καταναλώνουν τα ίδια. Σε ιδανικές συνθήκες, μπορεί ο Τ3 βέβαια να είναι καλύτερος 90χαω στην εθνική πχ.


Αυτό που κάνει ο Τ3 στο ίδιο αμάξι (S60 MkII) θα μπορούσε να το κάνει μια χαρά και ο παλιός ατμοσφαιρικός 2,0 ή ο 2,4 χωρίς στην πράξη ουσιαστική διαφορά για τον κάτοχο. Το θέμα είναι να έχει το αυτοκίνητο την απαιτούμενη ισχύ (σε σχέση με το βάρος του) για να κινηθεί τώρα αν αυτή θα την πάρω από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ ή από ένα μικρότερου κυβισμού τούρμπο είναι αδιάφορο. Και λέω αδιάφορο γιατί τελικά τα άλογα είτε ατμοσφαιρικά είτε τουρμπάτα τα πληρώνεις το ίδιο σε κατανάλωση. Απλά στο τούρμπο έχει την θεωρητική επιλογή να πάει "κηδεία" και να κάψει κάτι λιγότερο στην πράξη ελάχιστοι όμως μπορούν ή ξέρουν να το κάνουν και αυτό όχι για πολύ. Άλλωστε η επιλογή "κηδεία" αναιρεί όλη την λογική αγοράς του νέου σουπερ ντουπερ τουρμπάτου...
Τελικά τι προσφέρει αυτή η τουρμπομόδα στον μέσο οδηγό; Έκαναν τόση φασαρία και ξόδεψαν ένα σορό λεφτά σε R&D για να κάνουν επιτέλους τα τούρμπο να βγάζουν την απόδοση σαν ατμοσφαιρικά για να μου πουλήσουν π.χ. τα 150 άλογα από τα 1,6Τ αντί από τα 2,0 ατμοσφαιρικά. Και για να με πείσουν για το τίποτα που μου προσφέρουν μου πλασάρουν το απόλυτο ψέμα της χαμηλής κατανάλωσης.
Εγώ προτιμώ την ισχύ που χρειάζομαι, αφού έτσι και αλλιώς το ίδιο θα την πληρώσω σε κατανάλωση καυσίμου, να την πάρω από ατμοσφαιρικά μοτέρ υψηλότερου κυβισμού. Με άλλα λόγια στα μοτέρ είμαι οπαδός της αμερικάνικης σχολής ή (της πιο ταιριαστής για τα ελληνικά δεδομένα) ιαπωνικής και το τούρμπο για πιο ειδικό κοινο. Γι' αυτό πήρα ευρωπαϊκό αμάξι με ιαπωνικό μοτέρ :applause

Με μια λεξη η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι: Drivability...
Επιπλεον σε σχεση με την καταναλωση, τα πραγματα δεν ειναι ακριβως οπως τα περιγραφεις..Υπαρχουν πολλες συνθηκες οπου ενα μοτερ 2.0/2.4 κυβικων θα καψει περισσοτερο απο ενα 1.6Τ ιδιας αποδοσης σε ενα ιδιου βαρους κτλ οχημα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Φεβ 2011, 13:28

VolvoZeus έγραψε:Με μια λεξη η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι: Drivability...


Το οποίο σημαίνει;
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό gpap » 15 Φεβ 2011, 13:31

Εξάλλου η ευρεία διείσδυση στροβιλοκινητήρων στα αυτοκίνητα παραγωγής ήταν ένας τρόπος αντιμετώπισης της φορολογίας των κυβικών του κινητήρα που ισχύει σε διάφορες χώρες.
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 15 Φεβ 2011, 14:05

georgosk έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:Με μια λεξη η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι: Drivability...


Το οποίο σημαίνει;

=> ευκολο και ευχαριστω στην οδηγηση..Το ευρυ φασμα αποδοσης της ροπης και η συγκριτικα υψηλη τιμη της, βοηθουν το αυτοκινητο να κινειται "ακουραστα"...
Ενδεικτικα..
2.4 του S40 - 140hp @ 5000rpm / 220Nm @ 4000rpm
2.4ι του S40 - 170hp @ 6000rpm / 230Nm @ 4400rpm
2.0 του S40 - 145hp @ 6000rpm / 185Nm @ 4500rpm
T3 του S60 - 150hp @ 5700rpm / 240Nm @ 1650-4000rpm

Με ιδια κιβωτια, βαρος κτλ ειναι εμφανεστατο νομιζω το πλεονεκτημα... ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Φεβ 2011, 14:55

VolvoZeus έγραψε:
georgosk έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:Με μια λεξη η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι: Drivability...


Το οποίο σημαίνει;

=> ευκολο και ευχαριστω στην οδηγηση..Το ευρυ φασμα αποδοσης της ροπης και η συγκριτικα υψηλη τιμη της, βοηθουν το αυτοκινητο να κινειται "ακουραστα"...
Ενδεικτικα..
2.4 του S40 - 140hp @ 5000rpm / 220Nm @ 4000rpm
2.4ι του S40 - 170hp @ 6000rpm / 230Nm @ 4400rpm
2.0 του S40 - 145hp @ 6000rpm / 185Nm @ 4500rpm
T3 του S60 - 150hp @ 5700rpm / 240Nm @ 1650-4000rpm

Με ιδια κιβωτια, βαρος κτλ ειναι εμφανεστατο νομιζω το πλεονεκτημα... ;-)


Κωνσταντίνε τα στοιχεία τα γνωρίζω και εγώ εκεί που έχω αμφιβολίες είναι για το εμφανέστατο πλεονέκτημα που αναφέρεις. π.χ. από τα στοιχείο ο 2,4 είναι πολύ κοντά στην απόδοση του Τ3 δυσκολεύομαι να δω την διαφορά και φυσικά δεν μιλάω για τέλη κ.α. τέτοια αλλά για διαφορά στην απόδοση και την χρήση. Εκτιμώ ότι η διαφορά που αντιλαμβάνεται ο μέσος οδηγός δεν δικαιολογεί τον όλο θόρυβο γύρο από τα νέα μοτέρ. Επίσης δεν δικαιολογεί καμία εσπευσμένη αντικατάσταση αυτοκινήτου (ειδικά αν δεν συντρέχουν και άλλοι λόγοι) από ένα νέο τουρμπάτο. Τέλος πιστεύω ότι αν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ είχαν εξελιχθεί (γιατί για χάρη των τούρμπο η εξέλιξή τους είχε εγκαταλειφθεί εδώ και πολλά χρόνια) σήμερα θα αποτελούσαν συνολικά καλύτερες λύσεις.... Αλλά κάτι η μόδα, κάτι οι φορολογικές πολιτικές γύρο από το αυτοκίνητο κάτι το marketing και να το αποτέλεσμα: ξανά ανακαλύψαμε τον τροχό.
Παραθέτω παραδείγματα σύγχρονων ατμοσφαιρικών μοτέρ σαν παράδειγμα για το που μπορεί να οδηγήσει η εξέλιξή τους:
1,8 Avensis Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 147/6400 Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 18.3/4000
2,0 Accord Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 156/6300 Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 19.5/4300
1,8 Lancer Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 143/6000 Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 18.2/4250
2,0 320 Μέγ. ισχύς hp στις σ.α.λ. 170/6700 Μέγ. ροπή σε Nm στις σ.α.λ. 210/4250
Οπότε φτάνεις στα κυβικά που θες και παίρνεις την απόδοση που χρειάζεσαι....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Φεβ 2011, 15:05

το turbo, το ξανά - θυμηθήκαμε μετά από την πρόοδο των ηλεκτρονικών συστημάτων managment των μοτέρ.
καλώς κακώς ..... τα περισσότερα αυτοκίνητα σε λίγο καιρό (μαζί και η HONDA), θα είναι τουρμπάτα.

Από τα παραδείγματα που αναφέρεις, πιο αποτυχημένο συνδιασμό θεωρώ τον 2.0 bmw / 320. Απλά μέχρι τις 4000, νομίζεις ότι οδηγείς 1.4 και
για να δεις κάτι, πρέπει να το πηγαίνεις μέχρι 6-7000σαλ, που όμως δεν ταιριάζει για τον χαρακτήρα του οχήματος, ενώ δυσανασχετούν και οι
συν επιβαίνοντες .... Εξαιρετικός είναι ο 2.0 του accord, με εκπληκτική κατανάλωση.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Φεβ 2011, 15:40

Νομίζω συμπερασματικά ότι τα τούρμπο μοτέρ δεν ήταν μονόδρομος για την αυτοκινητοβιομηχανία για να αντιμετωπίσει το αυξημένο βάρος των σύγχρονων αυτοκινήτων. Κάλλιστα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και εξελιγμένα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Εμένα η ατμοσφαιρική προσέγγιση με τα μεγάλου κυβισμού μοτέρ μου κάθεται καλύτερα άλλωστε αυτήν προσπαθούν να μιμηθούν τα σύγχρονα τούρμπο μοτέρ στον τρόπο που βγάζουν την απόδοσή τους (καμία σχέση με την λειτουργία των παλαιών τούρμπο). Τα διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής των σύγχρονων τούρμπο είναι σαν να βλέπεις μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό.
Βέβαια πολύ πιο ορθολογική και φυσικά οικολογική προσέγγιση είναι αυτή που αναφέρεις Γιάννη σε προηγούμενο ποστ για μείωση βάρους και καλύτερη αεροδυναμική αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 15 Φεβ 2011, 16:15

Σε τι βαθμο θα μπορουσαν να εξελιχθουν τα ατμοσφαιρικα χωρις να χασουν το drivability για καθημερινη χρηση και την αξιοπιστια τους?
Σε γενικες γραμμες η εξελιξη τους εχει φτασει ενα οριο, και για επιπλεον αποδοση, η οποια ειναι απαραιτητη λογω της αυξησης του βαρους, διατηροντας τα παραπανω χαρακτηριστικα και παραλληλα καλυπτοντας τις πιο αυστηρες προδιαγραφες ρυπων, η αυξηση των κυβικων ηταν μονοδρομος (βλεπε Μ3 αλλα και γενικα το line up της bmw), αλλα παραλληλα αδιεξοδος με βαση τα συγχρονα δεδομενα!
Επιπλεον αποδειξη των παραπανω, οτι το καλυτερο ατμοσφαιρικο μοτερ σε αυτα τα κυβικα, του S2000 με 240hp@8300rpm και 207Nm@7500rpm, δεν μπηκε ποτε σε αυτοκινητο "καθημερινου" χαρακτηρα, και μαλιστα πλεον δεν διατιθεται αφου δεν μπορει να καλυψει το ΕU5!
Απο εκει και περα πιθανες "εξωτικες" λυσεις (μεταβλητη συμπιεση κτλ), εχουν αυξημενο κοστος, αλλα και μη εγγυημενη αξιοπιστια...οποτε, δωσε τουρμπο στον λαο!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό georgosk » 17 Φεβ 2011, 17:04

Ατμοσφαιρικοί κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 υπάρχουν ούτε είναι τόσο δύσκολο να αναπτυχθούν νέοι ή να βελτιωθούν οι υπάρχοντες προδιαγραφών Euro 4 (ένα βελτιωμένο καταλύτη π.χ.). Επίσης οι διαφορές από 4 σε 5 δεν είναι μεγάλες (σιγά μην ζορίσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες...).
Επίσης γιατί τα 200 άλογα να μην τα πάρω από ένα σύγχρονο ατμοσφαιρικό μοτέρ 3,0 λίτρων και 6 κυλίνδρων; Μηχανολόγος δεν είμαι αλλά δεν βλέπω κάτι το τεχνολογικά ανέφικτο σε αυτό.
Για τα τούρμπο τώρα. Σε ένα σύστημα όπως π.χ. ο κινητήρας η έξοδος επηρεάζεται από την είσοδο. Και η απορία μου είναι ότι αφού η κατανάλωση (είσοδος) είναι πολύ μεγαλύτερη από την εργοστασιακή αυτό δεν επηρεάζει και τους εκπεμπόμενους ρίπους (έξοδο); Αφού τα τούρμπο δεν καταναλώνουν αυτό που λένε άρα μάλλον δεν εκπέμπουν και αυτό που λένε. Απλά βρήκαν ένα τρόπο για γράφουν μικρές εργοστασιακές τιμές και να παρακάμπτουν τις υποκριτικές και δήθεν οικολογικές πολιτικές των κυβερνήσεων.... Η απόκλιση εργοστασιακών τιμών τόσο κατανάλωσης όσο και ρίπων από την πράξη είναι μεγαλύτερη στα τούρμπο από ότι στα ατμοσφαιρικά άρα για πια συμμόρφωση με νέες αυστηρότερες προδιαγραφές μιλάμε.
Η τεχνολογία των τούρμπο μοτέρ σίγουρα υπήρχε και εξελισσόταν από δεκαετίες αλλά μόδα την έκανε o VAG από την αδυναμία του να εξελίξει ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ μικρού ή μέσου κυβισμού της προκοπής. Ακόμα γελάμε με τα FSI για να μην θυμηθούμε τα 8 βάλβιδα σύνολα με τα οποία προωθούσαν τα υπέρβαρα αυτοκίνητά τους στις αρχές του 21ου αιώνα. Τούρμπισαν λοιπόν ότι είχαν διαθέσιμο έβαλαν και τους προγραμματιστές να φτιάξουν λογισμικό που να κάνει τα μοτέρ αυτά να δουλεύουν πιο φιλικά για τον μέσο οδηγό και να το αποτέλεσμα. Αποτέλεσμα που δίνει λύση σε πρόβλημα λυμένο. Απλά η νέα λύση είναι πιο εξωτική και ενθουσιάζει τους πολλούς, αλλά αναρωτιέμαι είναι λύση; Είναι δηλαδή καλύτερη λύση ο 1,4 TSI των 122 αλόγων από το μοτέρ που έχω στο αυτοκίνητό μου; Ροπή από χαμηλά θα μου πείτε και θα απαντήσω ότι τις 4000 στροφές που έχω μέγιστη ροπή τις έχω για πλάκα άρα για πια χαμηλά μιλάμε....
Στο σύνθημα δώστε τούρμπο στο λαό εγώ απαντώ ότι οι πιο πολλοί χρειάζονται 100 - 150 άλογα στο αυτοκίνητό τους κατηγορίας B, C και D και αυτά τα παίρνεις μια χαρά από ήδη υπάρχοντα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Γι' αυτό λέω ότι ξανά ανακάλυψαν τον τροχό. Απλά μια εταιρεία κατάφερε και έκανε την αδυναμία της δύναμη. Έδωσε το εξωτικό τούρμπο, του έβαλε και το κερασάκι της δήθεν χαμηλής κατανάλωσης και πούλησε. Μετά για να μην μείνουν εκτός αγοράς ακολούθησαν και οι άλλοι... Σήμερα πολλοί αγοράζουν περισσότερα άλογα από όσα χρειάζονται και μπορούν να διαχειριστούν και τελικά καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη και συνεπώς ρυπαίνουν περισσότερο..
Τέλος πάντων το θέμα έχει πλέον κριθεί και η συζήτηση έχει φιλολογικό μόνο ενδιαφέρον... Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά εγώ έτσι εκτιμώ τα πράγματα...
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Φεβ 2011, 18:23

Γιωργο τα πραγματα ειναι απλα...στο 80% των συνθηκων κινησης ενα 3.0 ατμοσφαιρικο μοτερ με 200 αλογα ειναι πιο ενεργοβορο απο ενα 2.0Τ ιδιας αποδοσης (στο ιδιο αυτοκινητο με την ιδια κλιμακωση κτλ κτλ), επομενως "ρυπαινει" και περισσοτερο.
Το οτι υπαρχουν ατμοσφαιρικα Eu5 δεν λεει κατι...ειδικα στα μικρα κυβικα, την στιγμη που τα βαρη των αυτοκινητων εχουν φτασει στο θεο (1200kg ζυγιζει το Clio!!) για να μπορεσουν να καλυψουν τα στανταρ ασφαλειας, τα 100-150 αλογα δεν ειναι τοσα πολλα, ωστε να ειναι πολυτελεια, ειδικα δε οταν τα αυτοκινητα ειναι φορτωμενα. Ποσο μαλλον για κατηγορια C-D οπου τα βαρη ξεπερνουν τα 1400kg....
Μετα, επειδη μιλαμε για αποδοσεις, μιλαμε για αποδοσεις στο λιτρο...κορυφαια αποδοση λοιπον ειναι ο vtec του S2000 με περιπου 120hp/l, ο οποιος ουτε χρηστικος ειναι σε πιο καθημερινα οχηματα, αφου πρεπει να στροφαρει στις 7k, ουτε θα μπορουσε να καλυψει ευκολα το Ε5 χωρις να μειωσει την αποδοση του με συμβατικες λυσεις...Οι πιο νορμαλ αποδοσεις σε αυτα τα κυβικα (και στα περισσοτερα κυβικα) ειναι 75-85hp/l.. Απο την αλλη, χωρις τιποτα εξεζητημενο, 122hp/l εχει το νεο 2.0 του Τ5, ροπη με το καλημερα και τελος!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 12 Απρ 2011, 17:03

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 12 Απρ 2011, 17:11

Και μαζι ανακοινωθηκαν και τα νεα εσωτερικα που ανεφερα σε αλλο τοπικ, στα S80/V70/XC70 ...μπλιαχ :chair
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 13 Απρ 2011, 07:17

Το θέμα ατμοσφαιρκά ή τουρμπο,Euro 4 ή 5 , είναι γενικά αδιάφορο.Το turbo είναι απλά η μόδα της εποχής που εισήγαγε ευρέως η VAG και όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν(μόνο VOLVO,SAAB ήταν σταθερές αξίες).Αλλωστε η ρύπανση της ατμόσφαιρας από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον πλανήτη αφορά μόλις το 2-3% της συνολικής παγκόσμιας ρύπανσης.Βέβαια είμαι :offtopic αλλά δεν παύω να πιστεύω ότι όλα αυτά είναι τρυκ διότι το πετρέλαιο λιγοστεύει,και γιατί απλά η παγκόσμια βιομηχανία προσπαθεί να κρύψει κάτω από το χαλί τα ουσιαστικά ρυποβόρα κομμάτια της. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι απλά εύκολο να ελεγχθούν γιατί απλά τις ξέρει όλος ο κόσμος.Μόνο εάν αλλάξει το καύσιμο με εναλλακτικές πηγές θα μιλάμε για ουσιαστικές βελτιώσεις στο θέμα περιβάλλον.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Απρ 2011, 14:41

Αναμένουμε ????

"D6" biturbo straight 6-cylinder diesel with 260hp and 600NM :q
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

magichris
T2
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Μάιος 2011, 19:47

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό magichris » 07 Μάιος 2011, 12:19

Καλημέρα σε όλους!!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει το s40 D2 να μου πει κάποια πράγματα σχετικά με τις επιδόσεις και την κατανάλωση του συγκεκριμένου γιατι το δικό μου θα έρθει στις 4 Ιουλίου.
Οπότε απο τι μία ανυπομονώ να έρθει γιατί έχω είδη πουλήσει το προηγούμενο αμάξι που είχα και απο την άλλη θέλω να δω αν έκανα καλή επιλογή σε σχέση βενζίνης - πετρελαίου.γιατι όσο και να το κάνουμε οι επιδόσεις πιστεύω ενδιαφέρουν όλους.
σκέφτομαι μετά την αγορά να κάνω αναβάθμηση εγγεφάλου για να μου δώσει όπως μου είπαν 25 hp περίπου και 4 κιλά ροπή.Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αυτό.
Σας στέλνω τον σύνδεσμο απο τη σελίδα που έχει αντιπρόσωπο και εδώ στη Λάρισα να μου πείτε τη γνώμη σας. http://www.redhotpepper.gr/tuning_rhp_Volvo.php

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Μάιος 2011, 12:44

αφού το οδήγησες, θα πήρες μια εικόνα για τις επιδόσεις του. Με (kg / PS)11,74 , μην περιμένεις να βάζει φωτιά στο δρόμο, δεν ξέρω βέβαια τι οδηγούσες στο παρελθόν. Η όποια ροπή του diesel, πνίγεται από τις μακριές σχέσης μετάδοσης. Σχετικά με την "πραγματική" κατανάλωση, δες εδώ http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

σχετικά με το tunnng του εγκεφάλου, αρκετά παιδιά έχουν βάλει http://en.bsr.se/ BSR σε 2.0Τ, 2.5Τ για αρκετά χρόνια, (που μπορείς να το βγάζεις και να το βάζεις μόνος σου όταν θες) και είναι απόλυτα ικανοποιημένοι.

http://en.bsr.se/products/t1125/
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1869
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 07 Μάιος 2011, 17:33

magichris έγραψε:Καλημέρα σε όλους!!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει το s40 D2 να μου πει κάποια πράγματα σχετικά με τις επιδόσεις και την κατανάλωση του συγκεκριμένου γιατι το δικό μου θα έρθει στις 4 Ιουλίου.
Οπότε απο τι μία ανυπομονώ να έρθει γιατί έχω είδη πουλήσει το προηγούμενο αμάξι που είχα και απο την άλλη θέλω να δω αν έκανα καλή επιλογή σε σχέση βενζίνης - πετρελαίου.γιατι όσο και να το κάνουμε οι επιδόσεις πιστεύω ενδιαφέρουν όλους.
σκέφτομαι μετά την αγορά να κάνω αναβάθμηση εγγεφάλου για να μου δώσει όπως μου είπαν 25 hp περίπου και 4 κιλά ροπή.Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αυτό.
Σας στέλνω τον σύνδεσμο απο τη σελίδα που έχει αντιπρόσωπο και εδώ στη Λάρισα να μου πείτε τη γνώμη σας. http://www.redhotpepper.gr/tuning_rhp_Volvo.php

Καταρχας: Συγχαρητηρια για τιν επιλογη σου και καλος ηρθες στο club.
Δευτερων: Ξεχνας οτι ηξερες απ'τη βενζινη!!!
Οταν εγω εχω 7,7l/100km εσυ ποσο θα εχεις?
Τριτων: Μην βιαζεσαι για tuning παρε με το καλο το αμαξη δουλεψετω να στρωση ο κινητηρας και εαν δεν εισε ευχαριστιμενως τοτε βλεπεις...
Λυσεις υπαχουν.
Μια συμβουλη: Για tuning οχι κονσερβα. Custom βαση το τι θες ΕΣΕΙ απο το αμαξη σου και οχι καπιος computeras στιν αλλη ακρη της Γης.
Ετσι δεν ειναι DADOUDIS?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

magichris
T2
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Μάιος 2011, 19:47

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό magichris » 07 Μάιος 2011, 18:03

Ευχαριστώ για τις συμβουλες παιδιά,είδα την κατανάλωση και είναι πολύ καλή.οσο για τη δοκιμή που έκανα λόγω των στροφών και τησ κίνησης που έχει ο δρόμος που βρίσκεται η αντιπροσωπεία δεν μπόρεσα να δω πολλά πράγματα.πολλές απαιτήσεις δεν έχω τουλάχιστον πλέον γιατί σε λίγες μέρες παντρεύομαι και σε λίγους μήνες γίνομαι και μπαμπάς οπότε το μόνο που θέλω είναι τη δύναμη στην προσπέραση και στις ανηφόρες.τώρα για το πρόγραμμα αυτο που μου στείλατε πρώτη φορά το βλέπω και θα ήθελα αν δεν σας κάνει κόπο να μου εξηγήσετε πως δουλεύει και αν γίνεται αγορά απο κατάστημα της Ελλάδας.
τη σελίδα που έγραψα πως σας φαίνεται?
ευχαριστώ για την βοήθεια σας το εκτιμώ πολύ.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Μάιος 2011, 19:13

Thanosgr έγραψε:
magichris έγραψε:Καλημέρα σε όλους!!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει το s40 D2 να μου πει κάποια πράγματα σχετικά με τις επιδόσεις και την κατανάλωση του συγκεκριμένου γιατι το δικό μου θα έρθει στις 4 Ιουλίου.
Οπότε απο τι μία ανυπομονώ να έρθει γιατί έχω είδη πουλήσει το προηγούμενο αμάξι που είχα και απο την άλλη θέλω να δω αν έκανα καλή επιλογή σε σχέση βενζίνης - πετρελαίου.γιατι όσο και να το κάνουμε οι επιδόσεις πιστεύω ενδιαφέρουν όλους.
σκέφτομαι μετά την αγορά να κάνω αναβάθμηση εγγεφάλου για να μου δώσει όπως μου είπαν 25 hp περίπου και 4 κιλά ροπή.Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αυτό.
Σας στέλνω τον σύνδεσμο απο τη σελίδα που έχει αντιπρόσωπο και εδώ στη Λάρισα να μου πείτε τη γνώμη σας. http://www.redhotpepper.gr/tuning_rhp_Volvo.php

Καταρχας: Συγχαρητηρια για τιν επιλογη σου και καλος ηρθες στο club.
Δευτερων: Ξεχνας οτι ηξερες απ'τη βενζινη!!!
Οταν εγω εχω 7,7l/100km εσυ ποσο θα εχεις?
Τριτων: Μην βιαζεσαι για tuning παρε με το καλο το αμαξη δουλεψετω να στρωση ο κινητηρας και εαν δεν εισε ευχαριστιμενως τοτε βλεπεις...
Λυσεις υπαχουν.
Μια συμβουλη: Για tuning οχι κονσερβα. Custom βαση το τι θες ΕΣΕΙ απο το αμαξη σου και οχι καπιος computeras στιν αλλη ακρη της Γης.
Ετσι δεν ειναι DADOUDIS?


Σχετικά με την λύση, πρόγραμμα στο δυναμόμετρο, ΟΚ, αρκεί να εμπιστευόμαστε τον "βελτιωτή" γιατί .... viewtopic.php?f=23&t=525

για να μην είμαστε :offtopic , υπάρχει άλλο τόπικ για την κατανάλωση και άλλο για βελτιώσεις. ;-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

magichris
T2
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Μάιος 2011, 19:47

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό magichris » 07 Μάιος 2011, 20:42

ok θα μπω σε αλλο topic για να μου πειτε λεπτομερειες

nyds
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 12 Μαρ 2011, 10:52

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό nyds » 14 Μάιος 2011, 18:54

Γεια.Να ρωτησω τους ειδημονες,μπορει οΤ6 των 285hp, μεσω αναβαθμισης ,να αποδοσει 304hp οπως στα νεα μοντελα?

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1869
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 16 Μάιος 2011, 10:33

nyds έγραψε:Γεια.Να ρωτησω τους ειδημονες,μπορει οΤ6 των 285hp, μεσω αναβαθμισης ,να αποδοσει 304hp οπως στα νεα μοντελα?

ΧΑΛΛΛΑΡΑ.... :mrgreen:
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Μάιος 2011, 13:37

Μπορει...Βεβαια τα δυο μοτερ εχουν περεταιρω αλλαγες εκτος του προγραμματισμου...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

nyds
T2
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 12 Μαρ 2011, 10:52

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό nyds » 16 Μάιος 2011, 17:33

Ευχαριστω.Οπως φαινεται θα αρκεσθω στα πενιχρα 285 αλογα :-(

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 06 Σεπ 2011, 21:07

http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231127039

.....


Η νέα γκάμα τετρακύλινδρων κινητήρων της Volvo "VEA" (Volvo Environmental Architecture) θα περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα προτάσεων.

"Η προσήλωσή μας στους τέσσερις κυλίνδρους είναι ο ιδανικός τρόπος για να επιτύχουμε την ταχεία μείωση των εκπομπών CO2 και τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου. Θα εξελίξουμε τετρακύλινδρους κινητήρες με υψηλότερες επιδόσεις, σε σχέση με τους σημερινούς εξακύλινδρους και κατανάλωση καυσίμου χαμηλότερη από αυτή της υπάρχουσας γενιάς των τετρακύλινδρων μοτέρ", προσθέτει ο Peter Mertens.

Οι νέοι κινητήρες έχουν περιορίσει τον αριθμό των επιμέρους τμημάτων τους κατά 60%, όντας κατά 90 κιλά ελαφρύτεροι, σε σχέση με τους σημερινούς, ενώ ο συμπαγής σχεδιασμός τους θα ευνοεί τη συνύπαρξη ηλεκτρικών μοτέρ.

Υβριδικοί συνδυασμοί ή αντίστοιχες τεχνολογίες ανάκτησης και επαναχρησιμοποίησης ενέργειας θα προσφέρουν επιπλέον ισχύ, ικανοποιώντας τις υψηλότερες απαιτήσεις.

Σύντομα, άλλωστε, η Volvo θα αποτελέσει έναν από τους πρώτους κατασκευαστές που θα δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες ένα σύστημα λήψης ισχύος από σφόνδυλο.

Γνωστό και ως KERS, το συγκεκριμένο σύστημα ανακτά την κινητική ενέργεια κατά τη διάρκεια επιβράδυνσης του αυτοκινήτου και στη συνέχεια την επαναχρησιμοποιεί συμβάλλοντας στην επιτάχυνσή του.

Σύμφωνα με τον Peter Mertens, η παραπάνω διαδικασία εξασφαλίζει επιπλέον ισχύ 80 ίππων και περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου έως και 20%.

.......
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό sprsk » 07 Σεπ 2011, 11:15

Kers θα έχουμε , :respect

DRS πότε θα βάλουμε ? :lol: :lol: :lol:

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 12 Σεπ 2011, 11:26

Και ΚERS θα εχουμε και ελαφρυτερα αμαξωματα κατα 150-200 κιλα σε σχεση με τα σημερινα....λενε..οπως επισης λενε για αποδοσεις πανω απο 300hp μαζι με το KERS...για να δουμε αυριο..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό sprsk » 12 Σεπ 2011, 23:34

Αύριο ?

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Σεπ 2011, 16:07

Αν και ταιριαζει περισσοτερο στα Νεα...

Volvo Car Corporation's technological future: New vehicle architecture and focus on four-cylinder engines

The Volvo Car Corporation's technological future is based on two in-house developed strategies:
- A scalable vehicle architecture which in principle means that most Volvo models can be built on the same production line irrespective of vehicle size and complexity.
- A new engine range consisting solely of four-cylinder petrol and diesel engines.
The innovation programme also includes a new 8-speed automatic transmission - and later in 2011 testing of a new Flywheel KERS (Kinetic Energy Recovery System) will start on public roads.

"We're now taking our technological future into our own hands. Both our new architecture and the new engine range will enable us to be on par or even beat our toughest competitors in crucial areas such as driving dynamics and fuel efficiency," says Peter Mertens, Senior Vice President Research and Development at the Volvo Car Corporation.

Own Scalable Platform Architecture

The Volvo Car Corporation is promoting economies of scale within the company's own model range via a separate architecture for most of itsproducts.
Within the new joint SPA (Scalable Platform Architecture) there are several platforms, groups of cars that share the same basic chassis structure, seat frame, electrical system and driveline.
These platforms are the basis for different vehicle clusters, that is to say a number of complete car models. In today's model range, for instance, the Volvo S60, V60 and XC60 form one cluster.
It's all about developing a model range consisting of cars based on the same joint modules and interfaces, scalable systems and components, and built in a flexible production system.
"SPA gives us a fresh technological start. When the first SPA model is launched in a few years' time, about 90 percent of its components will be new and unique. What is more, we're raising the bar when it comes to quality and technology level in every area. We will be fully on a par with the very toughest competitors," says Peter Mertens.

In addition to the industrial benefits of common vehicle architecture there are also significant product related advantages:
-Weight
-Electrification
-Driving dynamics
-Design proportions
-Weight reduction of 100-150 kg

With SPA, the Volvo Car Corporation takes the lead in automotive lightweight design. The highest degree of high strength steel qualities in the industry to date is combined with the extensive use of aluminium in the front structure, doors, chassis and power train.
This means that upcoming SPA models will be 100-150 kg lighter than current models of the same size.

The new architecture enables electrification on all levels, from start/stop technology to pure electric drive, without intruding on interior space and load space.

New chassis technologies combined with lower weight and improved weight distribution will make it possible to compete with the very best when it comes to driving dynamics - without compromising ride comfort.

The electrical architecture enables all future multimedia and connectivity solutions - and it formes the backbone ot the Volvo Car Corporation's drive to reinforce its leading position in active safety.

New proportions promote exciting design

Overall packaging efficiency has been improved to support more attractive design proportions, while at the same time enabling significant improvements in aerodynamic drag.
Design limitations as regards wheelbase, overhang, vehicle height and the height of the front are changed. This creates greater freedom to give forthcoming Volvo models more exciting lines.
"The proportions can give entirely different appearances even though the components used are exactly the same. The comparison between a donkey and a thoroughbred racehorse is an excellent example: each has a head, a body and four legs. But they are perceived entirely differently because of the proportions of their individual body parts and between their body parts," explains Peter Horbury, Vice President Design at the Volvo Car Corporation. He adds:
"For us the new architecture means we can sharpen our design language still further, carving out just the right athletic and dynamic aura that is so important to the most demanding prestige car buyers. Concept You is an excellent example of this. It shows what can be achieved with the new architecture."

Four-cylinder engines with the performance of today's sixes (325hp??)

The new engine range, known as VEA (Volvo Environmental Architecture), consists solely of four-cylinder engines which in certain configurations will benefit from enhanced performance through electrification or other spearhead technology.
"It is time to stop counting cylinders. Focusing on four-cylinder engines is the perfect way to quickly reduce CO2 emissions and fuel consumption without compromising customer expectations on driving pleasure and performance," comments Peter Mertens, and adds:
"We're aiming to develop four-cylinder engines with higher performance than today's six-cylinder units, along with lower fuel consumption than the current generation of four-cylinder engines."

Reduction of parts, weight and fuel consumption

VEA is a modular range of diesel and petrol engines. Diesel common rail and petrol direct injection are standard. Several levels of turbo charging open up for flexibility that encompasses the whole range from high power and torque variants to fuel-efficient derivatives. In order to cover all customer requirements, certain engines will gain added performance via hybrid drive or other spearhead technology.
The modular format is based on a standard of 500cc per combustion chamber for optimum thermodynamics. It could also be used to develop three-cylinder engines.

VEA offers several advantages:
-The number of unique parts is reduced by 60 percent. This promotes manufacturing efficiency, quality assurance and efficiency of new development projects.
-The new powertrains are up to 90 kg lighter than the present ones.
-Fuel economy is improved by up to 35 percent.
-Modularity and compact transverse design are also ideal for future electrification developments.
-The engines will meet all known emissions legislation worldwide up to 2017.
"At present engine installation varies with each car model. With this holistic solution tomorrow's technology development can focus entirely on engine performance instead of diverting attention to installation modifications. What is more, assembly in the factory will be easier. The development costs are initially high but after that they drop sharply," explains Peter Mertens.
With VEA, the Volvo Car Corporation also introduces a new 8-speed automatic gearbox, that gives the driver a refined drive and excellent fuel economy.

First out with road tests of flywheel technology

Later this autumn, for instance, the Volvo Car Corporation will become one of the first carmakers in the world to test the potential of flywheel drive on public roads.
Flywheel drive, also known as Flywheel KERS (Kinetic Energy Recovery System), is fitted to the car's rear axle, while the engine drives the front wheels. When the brakes are applied, the resulting braking energy causes the flywheel to spin at up to 60,000 revs a minute.
Once the car starts moving again, the flywheel's rotation is transferred to the rear wheels via a specially designed transmission unit. With this arrangement the total power of the engine and KERS is applied to all four wheels.
The energy stored in the flywheel can then accelerate the car or be used to propel the vehicle once it reaches its cruising speed.
"This system offers the driver an additional 80 horsepower, giving a four-cylinder engine the acceleration of a six. What's more, it has potential for reducing fuel consumption by up to 20 percent. Flywheel technology would be a suitable solution for our large cars such as the Concept You sedan," says Peter Mertens.

https://www.media.volvocars.com/global/ ... iaid=39887
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

vasilissot
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2010, 11:02

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vasilissot » 20 Οκτ 2011, 15:47

καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος για αλλαγη κινητηρα σε βολβο s60 2005 2.0Τ εαν μπορει να τοποθετηθει κινητηρας 1.6 Τ3 η Τ4 απο μοντελο 2010?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Οκτ 2011, 15:56

αν ενδιαφέρεσαι να το κάνεις για να αποφύγεις τέλη / τεκμήρια ... :cry:
ο νόμος προβλέπει αύξηση ή μείωση κυβισμού έως -+/25%, αλλά θα πρέπει
(ο κινητήρας αυτός / ή με τέτοιο κυβισμό (αυτό δεν το γνωρίζω ακριβώς τι απ τα 2 ισχύει)) να έχει κυκλοφορήσει στο εν λόγω όχημα.

βέβαια, τελευταία, έχουν κάνει την εμφάνιση τους και αυτά τα δημοσιεύματα :whistling :whistling
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112351158
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 21 Οκτ 2011, 10:26

vasilissot έγραψε:καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος για αλλαγη κινητηρα σε βολβο s60 2005 2.0Τ εαν μπορει να τοποθετηθει κινητηρας 1.6 Τ3 η Τ4 απο μοντελο 2010?

Δεν γινετε..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
doskaris
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2011, 12:22
Τοποθεσία: Poros

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό doskaris » 03 Νοέμ 2011, 00:23

Καλησπέρα σε όλους...
Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί αλλά δεν έχω βρει απάντηση ακόμα. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν...
Έχω ένα Volvo S40 2.4 με 5 κυλίνδρους (υποτίθεται ότι τους έχει για οικονομία), και έχει μόνο 140 άλογα... :evil:
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσω λίγο (ή πολύ...) την ιπποδύναμη? Το ίδιο μοτέρ βγαίνει και με 170 άλογα αλλά δεν ξέρω τι διαφορές έχει...
Όποιος μπορεί να με βοηθήσει...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Γιάννης

Άβαταρ μέλους
doskaris
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2011, 12:22
Τοποθεσία: Poros

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό doskaris » 03 Νοέμ 2011, 00:26

VolvoZeus έγραψε:
vasilissot έγραψε:καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος για αλλαγη κινητηρα σε βολβο s60 2005 2.0Τ εαν μπορει να τοποθετηθει κινητηρας 1.6 Τ3 η Τ4 απο μοντελο 2010?

Δεν γινετε..


Άσε φίλε μου..
Εγώ έχω το S40 2.4 και με έχουν πεθάνει το σήμα, η έκτακτη εισφορά, η ασφάλεια και δεν ξέρω τι να κάνω...
Έψαξα να βάλω ένα μικρότερο κινητήρα με turbo αλλά δεν βρήκα άκρη...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Νοέμ 2011, 13:16

doskaris έγραψε:Καλησπέρα σε όλους...
Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί αλλά δεν έχω βρει απάντηση ακόμα. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν...
Έχω ένα Volvo S40 2.4 με 5 κυλίνδρους (υποτίθεται ότι τους έχει για οικονομία), και έχει μόνο 140 άλογα... :evil:
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσω λίγο (ή πολύ...) την ιπποδύναμη? Το ίδιο μοτέρ βγαίνει και με 170 άλογα αλλά δεν ξέρω τι διαφορές έχει...
Όποιος μπορεί να με βοηθήσει...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Γιάννης

Εχω αναφερει πολλες φορες εδω, οτι για καποιο ανεξηγητο λογο η ελληνικη αντιπροσωπεια αποφασισε να εισαγει μονο τα V50 και C70 με τον 2.4i (170hp) ενω το S40 με μοναδικη επιλογη τον 2.4 με τα 140hp.
Επισημα η Volvo αφηνει να εννοειθει οτι οι διαφορες των δυο μοτερ ειναι μονο στον επαναπρογραμματισμο, παρολα αυτα, οπως μπορει να επιβεβαιωσει και ο χρηστης Tsakos, εχουν επιπλεον διαφορες σε εισαγωγη/εξαγωγη, εκκεντροφορους κτλ...επομενως η οποια μετατροπη απο 2.4 σε 2.4i ειναι μη εφικτη ή υπερβολικα κοστοβορα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 04 Νοέμ 2011, 11:06

doskaris έγραψε:Καλησπέρα σε όλους...
Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί αλλά δεν έχω βρει απάντηση ακόμα. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν...
Έχω ένα Volvo S40 2.4 με 5 κυλίνδρους (υποτίθεται ότι τους έχει για οικονομία), και έχει μόνο 140 άλογα... :evil:
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσω λίγο (ή πολύ...) την ιπποδύναμη? Το ίδιο μοτέρ βγαίνει και με 170 άλογα αλλά δεν ξέρω τι διαφορές έχει...
Όποιος μπορεί να με βοηθήσει...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Γιάννης


Από περιέργεια, είναι όντως οικονομικό σε κατανάλωση; Ποιά είναι η κατανάλωση του;
VOLVO V50 1.8 MY2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 04 Νοέμ 2011, 11:45

dd_surfer έγραψε:
doskaris έγραψε:Καλησπέρα σε όλους...
Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί αλλά δεν έχω βρει απάντηση ακόμα. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν...
Έχω ένα Volvo S40 2.4 με 5 κυλίνδρους (υποτίθεται ότι τους έχει για οικονομία), και έχει μόνο 140 άλογα... :evil:
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσω λίγο (ή πολύ...) την ιπποδύναμη? Το ίδιο μοτέρ βγαίνει και με 170 άλογα αλλά δεν ξέρω τι διαφορές έχει...
Όποιος μπορεί να με βοηθήσει...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Γιάννης


Από περιέργεια, είναι όντως οικονομικό σε κατανάλωση; Ποιά είναι η κατανάλωση του;

Ο λογος που ηρθαν αυτα τα μοτερ στην Ελλαδα ηταν γιατι ηταν τα μονα που εβγαιναν με αυτοματο μαζι με το Τ5. Το ανεξηγητο ηταν γιατι δεν εφερναν και το S40 με τον 2.4i...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

vapoli2003
T2
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 03 Σεπ 2011, 22:54

Re: Κινητηρες VOLVO

Δημοσίευσηαπό vapoli2003 » 27 Φεβ 2012, 20:15

Διάβασα στο internet ότι είναι δυνατή και κυρίως νόμιμη η αλλαγή κινητήρα εφόσον συμφωνεί και εγκρίνει το εργοστάσιο ή η κεντρική αντιπροσωπείας της εκάστοτε χώρας. Είμαι κάτοχος ενός S 60 2000Τ με 180 ΗΡ και με γονατίζουν τα τέλη κυκλοφορίας, η έκτακτη εισφορά ως δίλιτρο και ασφάλιστρα. Για την αυξημένη τιμή της βενζίνης έβαλα υγραέριο και σώθηκα (σύστημα BRC). Γνωρίζει κάποιος εάν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης του κινητήρα με άλλον μικρότερο ή ακόμα καλύτερα με τον καινούργιο 1.6 diesel με την απίστευτη κατανάλωση 3,8 λίτρων. Είναι άριστο αυτοκίνητο και δεν θέλω με τίποτα να το αλλάξω. Θα παρακαλούσα εάν γνωρίζει κάποιος ας ενημερώσει γιατί σίγουρα δεν είμαι ο μόνος μ' αυτό το πρόβλημα.


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες