

Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.bc-racing.co.uk/search/?pfind=Volvo\S40\2008&search.x=63&search.y=14&search=search
DIKASTIS-T5 έγραψε:Τωρα κατι μας ειπες...Δεν ειναι απαραιτητο ο,τι ειναι χαμηλωμενο να στριβει κιολας..Τον πρωτο και τον τελευταιο λογο τον εχουν τα ελαστικα.Μετα ειναι το βαρος και η κατανομη του και για μενα η αναρτηση εχει μικρο σχετικα μεριδιο στο στριψιμο.Πουθενα δε βλεπω να γινεται λογος για την ισχυ του κινητηρα.Απο τις πολυ βασικες παραμετρους οταν αποφασισουμε να <<ντριφταρουμε>> ειναι και ο κινητηρας.Μπορει στα πισωκινητα και στα τετρακινητα να μην εχει τοση σημασια,αλλα στα προσθιοκινητα πρεπει να υπαρχει και ισχυρος κινητηρας με πολυ ροπη για να μπορει να ελεγχθει η <<μουρη>>.Δεν το επεκτεινω σε αυτο το τοπικ γιατι θα βγω off.
Νομιζω,παντως οτι στο πως στριβει ενα αυτοκινητο ο μοναδικος υπευθυνος ειναι ο οδηγος.Αναρτησεις,ελαστικα κτλ ειναι απλα αψυχα αναλωσιμα για μενα.
alexandros έγραψε:εγω παντος θα προτηνα ανεπηφηλακτα kw2 η3 και η 2 της εχω δοκημασμενες και ουτε κοπανανε ουτε τιποτα ειναι βεβαια
λιγο ακριβουλες αλλα σε συνδιασμο και με καποιο ελαστηκο micellin pilot h continetal sportcontan3 κανουν θαυματα τωρα αναλογα την οδηγηση του καθενος βεβαια σπορτ η κυρηλε
dadoudis έγραψε:Κάτι άλλο που μου έκανε τρομερή εντύπωση και που δεν φαίνεται με το μάτι είναι πόσο ψηλό είναι τελικά το V50 και τι δυνατότητες του δίνει αυτό για κίνηση εκτός δρόμου.
VolvoZeus έγραψε:dadoudis έγραψε:Κάτι άλλο που μου έκανε τρομερή εντύπωση και που δεν φαίνεται με το μάτι είναι πόσο ψηλό είναι τελικά το V50 και τι δυνατότητες του δίνει αυτό για κίνηση εκτός δρόμου.
Με σκοπο την κινηση στο χιονι η awd εκδοση ειναι αισθητα ψηλοτερη απο την fwd....κι αυτο, για μερικους απο εμας () καθιστα αναγκαια την υπαρξη του χαμηλωμενου dynamic chassis
johnkyr έγραψε:άποψη μου είναι, αν και(πάμε στις αναρτήσεις), καλό είναι να πας σε μια πιο ολοκληρωμένη λύση, με "στενά" ελατήρια και coil over αμορτισέρ
αν είναι δυνατόν 2 or 3 way adjustment + πιο σκληρές αντιστρεπτικές.
VolvoZeus έγραψε:Γιωργο, μονο ελατηρια? Πισω αντιστρεπτικες?
dadoudis έγραψε:Τα ελατήρια ήρθαν σε κουτί της Volvo με οδηγίες και έντυπο volvo,απλά επάνω γράφουν eibach.
Oσον αφορά τις εντυπώσεις:
- Kαμία σχέση με τα HR που είχα βάλει και τα έβγαλα σε μία εβδομάδα
-Συνεργάζονται άψογα με την ανάρτηση
-Δεν κοπανάνε καθόλου.Δεν σε κουράζουν καθόλου.Ισα ισα που η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε πιο άνετη και φιλική.
-Σε bumps καταλαβαίνεις πολύ λιγότερα από τα εργοστασιακά.Το αμάξι χοροπηδάει πολύ λιγότερο,λόγω του ότι έχει κατέβει και το κέντρο βάρους.
-Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι σε σχέση με τα εργοστασιακά
-Το αυτοκίνητο έχει κάτσει περισσότερο πίσω απ'ότι μπροστά
-Δεν βρίσκεις όσο εύκολα νομίζεις όταν καβαλάς πεζοδρόμιο.Σίγουρα θέλει μεγαλύτερη προσοχή.
-Σε εγκάρσιες ανωμαλίες το αμάξι χωρίς να κοπανάει περνάει με πολύ περισσότερη "σιγουριά" χωρίς να παίρνεις στο τιμόνι όλο το ταρακούνημα
-Οι κλίσεις στις στροφές έχουν μειωθεί αρκετά δίνοντας σου την αίσθηση ότι μπορείς να μπεις ανετότερα με μεγαλύτερη ταχύτητα σε στροφή
-Το μόνο μείον είναι ότι σε κάποιες έντονες λακκούβες ακούω την εξάτμιση να βρίσκει λίγο.
-Σε διαδρομή με κακή ποιότητα ασφάλτου με 4 άτομα μέσα δεν με κουράσε καθόλου
Εν κατακλείδι θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα λεφτά που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο.
xristos έγραψε:@johnkyr - Σωστός, αλλα αυτό που ήθελα να πω είναι ότι δεν είναι σωστό να αλλάζουμε μόνο τα ελατήρια.
Η συνέχεια των μετατροπών εξαρτάται από τις απαιτήσεις που έχεις απο το αυτοκίνητο και από τις γνώσεις
ωστε να μπορείς να ρυθμίσεις σωστά μία ανάρτηση.
@dadoudis - Καλή επιλογή.Δεν κατάλαβα οτι έβαλες και αμορτισέρ.
![]()
Πάντως να προσέξεις το πίσω μέρος γιατί αν βρίσκει η εξάτμιση σε λακόυβες, πρέπει να γέρνει πολύ πίσω.
Απο αυτά που έχω δεί (δεν ξέρω από volvo, τα έχω δει σε audi, vw, honda), συνήθως τα H&R κάνουν το αυτοκίνητο να γέρνει πίσω
ενώ τα eibach έδιναν μικρή κλίση εμπρός.
johnkyr έγραψε:σαν αίσθηση, εγώ έχω ότι οι πίσω ανάρτηση είναι πεσμένη ... και όχι η μπροστινή