Ισχύει ακόμα κ για χαμήλωμα ας πούμε 2-3 εκατοστά? Αυτά που φοράνε το εργοστασιακό κιτ χαμηλώματος τι κάνουν?
Α ναι ξέχασα έχω S40 '07

Philosopher έγραψε:Ερώτησης, υποτίθεται ότι όταν χαμηλώνεις χρειάζεται να πάρεις και ένα έξτρα κιτ για να φέρεις το κάμπερ σε νορμάλ πλαίσια.
Ισχύει ακόμα κ για χαμήλωμα ας πούμε 2-3 εκατοστά? Αυτά που φοράνε το εργοστασιακό κιτ χαμηλώματος τι κάνουν?
Α ναι ξέχασα έχω S40 '07
VolvoZeus έγραψε:Philosopher έγραψε:Ερώτησης, υποτίθεται ότι όταν χαμηλώνεις χρειάζεται να πάρεις και ένα έξτρα κιτ για να φέρεις το κάμπερ σε νορμάλ πλαίσια.
Ισχύει ακόμα κ για χαμήλωμα ας πούμε 2-3 εκατοστά? Αυτά που φοράνε το εργοστασιακό κιτ χαμηλώματος τι κάνουν?
Α ναι ξέχασα έχω S40 '07
Τρωνε λαστιχο!
Δες ποσο θα δειξει με 2-3 εκατοστα και τα λεμε. Εμενα εχει 2.5 μοιρες με το εργοστασιακο κιτ χαμηλωματος...
VolvoZeus έγραψε:Εμπρος ειναι στη 1 μοιρα και κατι αν θυμαμαι...Οταν ειχα τα 050 με tw140 καθε χρονο εβαζα μια δυαδα...
montas777 έγραψε:Καλησπέρα, σε S40 2009 1.8LT τι αμορτισερ να βάλω μιας και φτάνει η ώρα για αλλαγή?Τα super touring SACHS ειναι όντως τα μαμίσια? τα Bilstein π.χ. Β4 ή Β6 τα έχει δοκιμάσει κανείς? εννοείται εκτός αντιπροσωπείας η αλλαγή λόγω χρημάτων....μιας και μιλάμε σχεδόν για τα μισά λεφτά έξω στην περίπτωση των SACHS.KAI αν γνωρίζεται και καλό μαγαζί στην θεσσαλονίκη περιμένω p.m.
Ευχαριστώ.
Athamas έγραψε:Αν δεν θέλετε να μειώσετε την άνεση του αυτοκινήτου σας,
αλλά θέλετε να έχετε μια ικανοποιητική απόσβαση ταλαντώσεων,
χωρίς να ξοδέψετε ένα σκασμό χρημάτων,
τότε τα αμορτισέρ της SACHS είναι μονόδρομος για το αυτοκινητό σας.
Athamas έγραψε:Ας υποθέσουμε ότι 190 ευρώ είναι μια καλή τιμή αγοράς για μια τετράδα.
Τώρα μέχρι τα 270 θέλεις άλλα 80 ευρώ για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.
Άντε παζάρεψέ τον λίγο και κλείσε στα 300 ευρώ μαζί με top mount της SACHS ή της SKF.
vrestas έγραψε:το s40 I είχε ιδια καρότσα με v40 I & το s40 II με το V50
VolvoZeus έγραψε:Τι ελατηρια εβαλες τελικα?
Philosopher έγραψε:Δίκιο παιδιά V50 ήθελα να γράψω...
Πάντως 70 κιλά πίσω έξτρα δεν είναι και μη υπολογίσιμη ποσότητα, ίσως γιαυτό με τα ελατήρια το S40 κάθεται αρκετά πιο ψιλά πίσω σε σχέση με μπροστά, ίδωμεν...
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
eliasgeo έγραψε:καλησπέρα σε όλους.
κονι FSD βάλει κανείς ή έχει άποψη από κάποιον άλλον? επείσης HR με Β8 bilstein?
Πήγαινε και σε άλλο μάστορα για σιγουριά μήπως δεν θέλουν καθόλου αλλαγή τα ψαλίδια και θέλουν μόνο αλλαγή τα μπαλάκια τους.Αν θέλει όλο το ψαλίδι αλλαγή πάρε febi bilstein ή swag που είναι ίδιας ποιότητας με τα εργοστασιακά και πιό φθηνά.Πάντως αν θέλουν τα ψαλίδια αλλαγή σημαίνει οτι το αμάξι έφαγε καλό στούκο ή έπεσε σε μεγάλη λακούβα-χαντάκι να το ξέρεις.mitsena7 έγραψε:Καλησπέρα! Έχω πάρει ένα VOLVO s60 2012 1.6 diesel. Μετά από επίσκεψη μου σε συνεργείο ο μάστορας μου είπε ότι χρειάζομαι ψαλίδια εμπρός(τα σινεμπλοκ δεν αλλάζουν μόνα τους). Σε επικοινωνία μου με αντιπρωσοπεία μου είπαν ότι τα γνήσια κάνουν 200€ το ένα. Ξέρει κανείς τι μάρκα ψαλίδια φοράει η volvo? Αν πάω σε ανταλλακτικά του εμπορίου βέβαια τα βρίσκω 100€το ένα(febi bilstein) άλλα αξίζουν?
mitsena7 έγραψε:Tα σινεμπλοκ μου θέλουν αλλαγή. Δυστυχώς για να αλλάξεις σινεμπλοκ αλλάζεις όλο το ψαλίδι.
Athamas έγραψε:Philosopher έγραψε:Δίκιο παιδιά V50 ήθελα να γράψω...
Πάντως 70 κιλά πίσω έξτρα δεν είναι και μη υπολογίσιμη ποσότητα, ίσως γιαυτό με τα ελατήρια το S40 κάθεται αρκετά πιο ψιλά πίσω σε σχέση με μπροστά, ίδωμεν...
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Σωστή η παρατήρηση. Αντίστοιχα το V50 φαίνεται αλλά και είναι κάτι χιλιοστά πιο χαμηλό από το S40 εμπρός αλλά κυρίως πίσω.
Χωρίς να πέρνω όρκο από προσωπική μέτρηση με ίδια ζαντολάστιχα "χοντρικά" 3mm εμπρός και 10mm πίσω!
(Μην μπούμε στη διαδικασία πέλματος ελαστικών, καυσίμου ρεζερβουάρ κλπ. γι' αυτό και το "χοντρικά").
Μη ξεχνάμε όσο κι αν μας φαίνεται περίεργο για τα Ελληνικά δεδομένα, κατά την διάρκεια της παραγωγής των αυτοκινήτων
από το 2004 έως το 2012 οι πωλήσεις ήταν υπέρ του V50 σε αναλαγία 2:1 σε σχέση με το S40
Υποθέτω, καθόλου παράξενο αν οι βελτιώσεις κλπ. να είναι προσαρμοσμένες στο στήσιμο του V50 κατά κύριο λόγο και λιγότερο στο S40.
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 31 επισκέπτες