Αναρτήσεις

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
stam
T2
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 22 Απρ 2010, 11:58

Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό stam » 19 Ιουν 2010, 19:38

Καλησπέρα σε όλους.Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι για αμορτισέρ.Έχω το S40 T5 AWD 2005 μοντέλο.Έιχα βάλει τα Blistein με ελατήρια χαμηλώματος,τα ελατήρια τα έβγαλα αμέσως γιατί το αυτοκίνητο έγινα "κούτσουρο" και μετά τα 140 αν είχε καποια ανωμαλία ο δρόμος χτυπούσες το κεφάλι σου στην οροφή!!!! :lol: Τα αμορτισέρ τα κράτησα 10000 χλμ αλλα και αυτά τα έβγαλα γιατί μου "έτρωγε" την βάση απο το μπροστά αμορτισέρ και μου την άλλαξαν 4 φορές!!!Μετά απο την ίδια την Blistein μου είπαν οτι κατι τέτοιο δεν τους έχει ξανασυμβεί και μου επέστρεψαν τα χρήματα λέγοντας πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλο. :doh

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Ανταλλακτικά, πλην αντιπροσωπείας - links

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Ιουν 2010, 01:33

εργοστασιακά ελατήρια αμορτισέρ, ή ζητάς από την αντιπροσωπία το αντίστοιχο πακέτο χαμηλώματος , όπως είχε κάνει κατά την αγορά του αυτοκινήτου ο zeus και ο dikastis ..... εναλλακτικά, στην αθήνα / (μενίδι) για custom λύσεις ανάρτησης φημίζεται ο μαρακάκης και στην θεσσαλονίκη ο κυριλακίτσης.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 01 Αύγ 2010, 12:23

Η επανάσταση του αυτονόητου, όσο σκληραίνουμε την ανάρτηση, για να δουλέψει και εκτός από καλύτερο roll για να έχουμε και καλύτερο grip, πρέπει να έχουμε "μαλακότερη γόμα" στα ελαστικά μας. Έχουμε δει άπειρες σαύρες με 3ποντα- 6ποντα, που δεν στρίβουν, απλά μπριζώνουν τον οδηγό να είναι σε εγρήγορση, να κάνει διορθώσεις με 50χαω (λες και είναι σε σαπουνόνερο) και να νομίζει ότι έχει γίνει "γλήγορος".

http://www.raffaelloamendola.gr/index.p ... &Itemid=24

http://www.raffaelloamendola.gr/index.p ... &Itemid=24

http://www.raffaelloamendola.gr/index.p ... &Itemid=24
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Οκτ 2010, 23:43

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.bc-racing.co.uk/search/?pfind=Volvo\S40\2008&search.x=63&search.y=14&search=search


Εικόνα

βάλε αναρτησούλες ........ και τα semi έρχονται ........
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Οκτ 2010, 23:47

ξέρουμε πόσες λίμπρες ή kg/mm, είναι τα (μαμά/sport πλαίσιο) ελατήρια στα P1
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

sta8ito
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 01:37
Τοποθεσία: Vironas attikis
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό sta8ito » 26 Νοέμ 2010, 15:16

DIKASTIS-T5 έγραψε:Τωρα κατι μας ειπες...Δεν ειναι απαραιτητο ο,τι ειναι χαμηλωμενο να στριβει κιολας..Τον πρωτο και τον τελευταιο λογο τον εχουν τα ελαστικα.Μετα ειναι το βαρος και η κατανομη του και για μενα η αναρτηση εχει μικρο σχετικα μεριδιο στο στριψιμο.Πουθενα δε βλεπω να γινεται λογος για την ισχυ του κινητηρα.Απο τις πολυ βασικες παραμετρους οταν αποφασισουμε να <<ντριφταρουμε>> ειναι και ο κινητηρας.Μπορει στα πισωκινητα και στα τετρακινητα να μην εχει τοση σημασια,αλλα στα προσθιοκινητα πρεπει να υπαρχει και ισχυρος κινητηρας με πολυ ροπη για να μπορει να ελεγχθει η <<μουρη>>.Δεν το επεκτεινω σε αυτο το τοπικ γιατι θα βγω off.
Νομιζω,παντως οτι στο πως στριβει ενα αυτοκινητο ο μοναδικος υπευθυνος ειναι ο οδηγος.Αναρτησεις,ελαστικα κτλ ειναι απλα αψυχα αναλωσιμα για μενα.

Εγω δεν θα συμφωνησω γιατι το C30 τ5 σε κλειστες φουρκετες δεν δειχνει να ειναι καταδεκτικο και εχει ελειψη κατανοησης της συμπεριφορας του λογο της πολυ μαλακης αναρτησης.αρα παιζουν μεγαλο ρολο οι αναρτησεις και τα λαστιχα θεωρω εγω.
volvo c30 t5 momentum
Στάθης,Βύρωνας Αττικής

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Νοέμ 2010, 20:16

Τα volvo, είναι έτσι στημένα, που για να βγεις από το δρόμο, πρέπει να προσπαθήσεις ΠΑΡΑ πολύ .... σίγουρα, θα σε σταματήσει το DSTC, αν πας επίτηδες πχ να το τοποθετήσεις στην Είσοδο ή πας να κάνεις μεταφορές φορτίου και αποσταθεροποίηση για την επόμενη στροφή. Πολύ ροπή και σε προστιοκίνητο, χωρίς μπλοκέ = υποστροφή.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Νοέμ 2010, 21:06

το 106 είναι πανεύκολο να σε δαγκώσει και να πας αδιάβαστος ..... ;-) λόγω κοντού μεταξονίου, περίεργης πίσω ανάρτησης και κακής κατανομής βάρους. Σε κλειστά/σφιχτά κομμάτια, είναι πολύ καλό λόγω μικρής πολικής αδράνειας αλλά αν τα χλμ ξεπεράσουν τα 150, θέλει χέρια και γρήγορους χειρισμούς για να μείνει στο δρόμο.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό alexandros » 27 Νοέμ 2010, 07:26

εγω παντος θα προτηνα ανεπηφηλακτα kw2 η3 και η 2 της εχω δοκημασμενες και ουτε κοπανανε ουτε τιποτα ειναι βεβαια
λιγο ακριβουλες αλλα σε συνδιασμο και με καποιο ελαστηκο micellin pilot h continetal sportcontan3 κανουν θαυματα τωρα αναλογα την οδηγηση του καθενος βεβαια σπορτ η κυρηλε

Άβαταρ μέλους
koh
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 07 Μαρ 2010, 00:09
Τοποθεσία: EΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΒΑΛΑΣ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό koh » 28 Νοέμ 2010, 15:27

alexandros έγραψε:εγω παντος θα προτηνα ανεπηφηλακτα kw2 η3 και η 2 της εχω δοκημασμενες και ουτε κοπανανε ουτε τιποτα ειναι βεβαια
λιγο ακριβουλες αλλα σε συνδιασμο και με καποιο ελαστηκο micellin pilot h continetal sportcontan3 κανουν θαυματα τωρα αναλογα την οδηγηση του καθενος βεβαια σπορτ η κυρηλε

Πάντως και με τα εργοστασιακά αμορτισέρ το αμάξι,S40,πιστεύω οτι έχει ένα απο το καλύτερο στήσιμο-κράτημα που υπάρχει.Οπότε έστω και με λίγο χαμήλωμα ΤΡΕΝΟ το εργαλείο.
VOLVO S40 FOR LIFE

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Δεκ 2010, 13:51

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2011, 00:53

περιμένω ... γνώμη δικαστή ... μετά από την βόλτα με το πλοίο, για πολύ ώρα από 180-220χαω (περιφερειακή Αιγάλεω) σχετικά με το πως πέρναγε/τι αίσθηση έδινε στο συνοδηγό... σχετικά με το πως δούλευαν οι αναρτήσεις, σε σχέση με το πιο σκληρό C30 του ή αν έχει πάει τη διαδρομή με κάτι άλλο, πχ ΕΟS :inlove .
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 19 Απρ 2011, 13:13

dadoudis έγραψε:Κάτι άλλο που μου έκανε τρομερή εντύπωση και που δεν φαίνεται με το μάτι είναι πόσο ψηλό είναι τελικά το V50 και τι δυνατότητες του δίνει αυτό για κίνηση εκτός δρόμου.

Με σκοπο την κινηση στο χιονι η awd εκδοση ειναι αισθητα ψηλοτερη απο την fwd....κι αυτο, για μερικους απο εμας ( :whistling ) καθιστα αναγκαια την υπαρξη του χαμηλωμενου dynamic chassis ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 19 Απρ 2011, 23:14

VolvoZeus έγραψε:
dadoudis έγραψε:Κάτι άλλο που μου έκανε τρομερή εντύπωση και που δεν φαίνεται με το μάτι είναι πόσο ψηλό είναι τελικά το V50 και τι δυνατότητες του δίνει αυτό για κίνηση εκτός δρόμου.

Με σκοπο την κινηση στο χιονι η awd εκδοση ειναι αισθητα ψηλοτερη απο την fwd....κι αυτο, για μερικους απο εμας ( :whistling ) καθιστα αναγκαια την υπαρξη του χαμηλωμενου dynamic chassis ;-)

Το περιμένω και εγώ να το "φορέσω" γιατί η κίνηση στο χιόνι είναι ελάχιστη και βλέπω ότι το αμάξι το χρειάζεται για πιο άμεση οδήγηση.Πως είναι από σκληράδα???Κοπανάει πολύ και θα το μετανιώσω ή είναι σε ανεκτά επίπεδα???
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Απρ 2011, 01:28

άποψη μου είναι, αν και :offtopic (πάμε στις αναρτήσεις), καλό είναι να πας σε μια πιο ολοκληρωμένη λύση, με "στενά" ελατήρια και coil over αμορτισέρ
αν είναι δυνατόν 2 or 3 way adjustment + πιο σκληρές αντιστρεπτικές.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 20 Απρ 2011, 08:31

johnkyr έγραψε:άποψη μου είναι, αν και :offtopic (πάμε στις αναρτήσεις), καλό είναι να πας σε μια πιο ολοκληρωμένη λύση, με "στενά" ελατήρια και coil over αμορτισέρ
αν είναι δυνατόν 2 or 3 way adjustment + πιο σκληρές αντιστρεπτικές.

Με μπέρδεψες τώρα....
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Μάιος 2011, 17:07

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

pgpada
T2
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 14 Σεπ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΑΒΑΛΑ - ΠΑΤΡΑ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό pgpada » 26 Μάιος 2011, 10:37

Για το 460 έχεις τίποτα? :P
pgp

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 27 Μάιος 2011, 07:11

Τελικά,σήμερα θα τοποθετήσω τα sport ελατήρια (dynamic chassis) ,τα οποία χθες παρέλαβα από τον Σφακιανάκη.Εγινε επιπλέον εκπτωση 100€ και τελικά κόστισαν 350€.Τα ελατήρια είναι της Εibach.Θα ποστάρω εντυπώσεις αφού το οδηγήσω μέσα στο ΣΚ.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 27 Μάιος 2011, 11:26

Γιωργο, μονο ελατηρια? Πισω αντιστρεπτικες?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 27 Μάιος 2011, 18:04

VolvoZeus έγραψε:Γιωργο, μονο ελατηρια? Πισω αντιστρεπτικες?

Mόνο ελατήρια.Πιστεύεις ότι χρειάζεται και τις αντιστρεπτικές??Λόγω awd???Από ασχετοσύνη ρωτάω....
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 28 Μάιος 2011, 23:03

EIBACH Pro-Kit LOWERING SPRINGS Volvo V50 M 04-

http://cgi.ebay.co.uk/EIBACH-Pro-Kit-LO ... 439ce29416

Εικόνα

Sports Lowering Springs Volvo V50 2.0D 04-

http://cgi.ebay.co.uk/Sports-Lowering-S ... 483d45f369
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 29 Μάιος 2011, 09:15

Τα ελατήρια ήρθαν σε κουτί της Volvo με οδηγίες και έντυπο volvo,απλά επάνω γράφουν eibach.
Oσον αφορά τις εντυπώσεις:

- Kαμία σχέση με τα HR που είχα βάλει και τα έβγαλα σε μία εβδομάδα
-Συνεργάζονται άψογα με την ανάρτηση
-Δεν κοπανάνε καθόλου.Δεν σε κουράζουν καθόλου.Ισα ισα που η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε πιο άνετη και φιλική.
-Σε bumps καταλαβαίνεις πολύ λιγότερα από τα εργοστασιακά.Το αμάξι χοροπηδάει πολύ λιγότερο,λόγω του ότι έχει κατέβει και το κέντρο βάρους.
-Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι σε σχέση με τα εργοστασιακά
-Το αυτοκίνητο έχει κάτσει περισσότερο πίσω απ'ότι μπροστά
-Δεν βρίσκεις όσο εύκολα νομίζεις όταν καβαλάς πεζοδρόμιο.Σίγουρα θέλει μεγαλύτερη προσοχή.
-Σε εγκάρσιες ανωμαλίες το αμάξι χωρίς να κοπανάει περνάει με πολύ περισσότερη "σιγουριά" χωρίς να παίρνεις στο τιμόνι όλο το ταρακούνημα
-Οι κλίσεις στις στροφές έχουν μειωθεί αρκετά δίνοντας σου την αίσθηση ότι μπορείς να μπεις ανετότερα με μεγαλύτερη ταχύτητα σε στροφή
-Το μόνο μείον είναι ότι σε κάποιες έντονες λακκούβες ακούω την εξάτμιση να βρίσκει λίγο.
-Σε διαδρομή με κακή ποιότητα ασφάλτου με 4 άτομα μέσα δεν με κουράσε καθόλου

Εν κατακλείδι θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα λεφτά που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό xristos » 29 Μάιος 2011, 10:37

dadoudis έγραψε:Τα ελατήρια ήρθαν σε κουτί της Volvo με οδηγίες και έντυπο volvo,απλά επάνω γράφουν eibach.
Oσον αφορά τις εντυπώσεις:

- Kαμία σχέση με τα HR που είχα βάλει και τα έβγαλα σε μία εβδομάδα
-Συνεργάζονται άψογα με την ανάρτηση
-Δεν κοπανάνε καθόλου.Δεν σε κουράζουν καθόλου.Ισα ισα που η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε πιο άνετη και φιλική.
-Σε bumps καταλαβαίνεις πολύ λιγότερα από τα εργοστασιακά.Το αμάξι χοροπηδάει πολύ λιγότερο,λόγω του ότι έχει κατέβει και το κέντρο βάρους.
-Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι σε σχέση με τα εργοστασιακά
-Το αυτοκίνητο έχει κάτσει περισσότερο πίσω απ'ότι μπροστά
-Δεν βρίσκεις όσο εύκολα νομίζεις όταν καβαλάς πεζοδρόμιο.Σίγουρα θέλει μεγαλύτερη προσοχή.
-Σε εγκάρσιες ανωμαλίες το αμάξι χωρίς να κοπανάει περνάει με πολύ περισσότερη "σιγουριά" χωρίς να παίρνεις στο τιμόνι όλο το ταρακούνημα
-Οι κλίσεις στις στροφές έχουν μειωθεί αρκετά δίνοντας σου την αίσθηση ότι μπορείς να μπεις ανετότερα με μεγαλύτερη ταχύτητα σε στροφή
-Το μόνο μείον είναι ότι σε κάποιες έντονες λακκούβες ακούω την εξάτμιση να βρίσκει λίγο.
-Σε διαδρομή με κακή ποιότητα ασφάλτου με 4 άτομα μέσα δεν με κουράσε καθόλου

Εν κατακλείδι θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα λεφτά που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο.



Καλές βόλτες με το χαμηλωμένο!!! Η καλύτερη κίνηση οταν θέλεις να έχεις ενα πιο σταθερό και προβλέψιμο αυτοκίνητο.
Βέβαια ο τρόπος που το χαμήλωσες (μόνο με ελατήρια) δεν είναι και ο καλύτερος, θα πρέπει να το ολοκληρώσεις και
με αμορτισέρ χαμηλώματος(που είναι πιο σκληρά). Θα χάσεις λίγο ακόμα σε άνεση αλλα έτσι ούτε η εξάτμιση θα βρίσκει ,
ούτε θα τερματίζει η ανάρτηση οταν είσαι φορτωμένος. Επίσης η επαναφορά μετα απο ανωμαλίες θα είναι άμεση και δεν
θα σου αφήνει μια αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πλέει.
Το δοκίμασα σε saxo vts και σε Golf μόνο με ελατήρια αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμενα. Βάζοντας μετά και αμορτισέρ άλλαξαν όλα προς το καλύτερο!!!
Και για να είσαι σίγουρος δες οτι στο S60 R-design για να το χαμηλώσουν έχουν βάλει, ελατήρια πιο κοντά 15mm με 15% μεγαλύτερη ακαμψία,
πιο σκληρα αμορτισερ 20% (monotube πίσω) κ.α

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Μάιος 2011, 10:49

http://www.google.gr/search?q=coilover+ ... =firefox-a

coilover volvo v50, ισως μαζί με άλλα πιο σκληρά συνεμπλόκ, αντιστρεπτικές , αλλά ξεφεύγουμε αρκετά πάνω από τα 1-2.000+€€
στις πιο απλές λύσεις, μπορεις να ρυθμίζεις μόνο το ύψος (πολύ απλά και μόνος σου με ένα κλειδί) , σε άλλες και την σκληρότητα των αμορτεσέρ, σε άλλες ξεχωριστά τη συμπίεση-επαναφορά, σε άλλες και την συμπεριφορά ανάλογα με την συχνότητα (πχ εγκάρσιες λακούβες --- καμπες με πολλά χλμ). Τέλος υπάρχουν και κάποιες λύσεις, που μπορείς να παίξεις και με το κάμπερ, που μπροστά παρα είναι + by default.

@dadoulis, επειδή λες ότι "εκατσε" περισσότερο πίσω, το νιώθεις πιο υποστροφικό ή να έχει ελαφρύνει το τιμόνι ?
@xristos, στα 106,σαχο οι περισσότεροι αλλάζουν τα μπροστινά ελατήρια ίσως και τα 4 αμορτισέρ, αλλά αφήνουν τις μαμά ράβδους 19mm πίσω, με αποτέλεσμα το όχημα να στρίβει :?: σαν να είναι δύο κομμάτια.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 29 Μάιος 2011, 12:02

@xristos - έχω αλλάξει και τα αμορτισέρ σε ρυθμιζόμενα της Koni
@johnkyr - οπτικά δείχνει πιο χαμηλό πίσω.Σε αίσθηση οδήγησης δεν έχω κάποιο πρόβλημα.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό xristos » 29 Μάιος 2011, 20:25

@johnkyr - Σωστός, αλλα αυτό που ήθελα να πω είναι ότι δεν είναι σωστό να αλλάζουμε μόνο τα ελατήρια.
Η συνέχεια των μετατροπών εξαρτάται από τις απαιτήσεις που έχεις απο το αυτοκίνητο και από τις γνώσεις
ωστε να μπορείς να ρυθμίσεις σωστά μία ανάρτηση.

@dadoudis - Καλή επιλογή. :applause Δεν κατάλαβα οτι έβαλες και αμορτισέρ. :doh
Πάντως να προσέξεις το πίσω μέρος γιατί αν βρίσκει η εξάτμιση σε λακόυβες, πρέπει να γέρνει πολύ πίσω.
Απο αυτά που έχω δεί (δεν ξέρω από volvo, τα έχω δει σε audi, vw, honda), συνήθως τα H&R κάνουν το αυτοκίνητο να γέρνει πίσω
ενώ τα eibach έδιναν μικρή κλίση εμπρός.

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 29 Μάιος 2011, 21:12

xristos έγραψε:@johnkyr - Σωστός, αλλα αυτό που ήθελα να πω είναι ότι δεν είναι σωστό να αλλάζουμε μόνο τα ελατήρια.
Η συνέχεια των μετατροπών εξαρτάται από τις απαιτήσεις που έχεις απο το αυτοκίνητο και από τις γνώσεις
ωστε να μπορείς να ρυθμίσεις σωστά μία ανάρτηση.

@dadoudis - Καλή επιλογή. :applause Δεν κατάλαβα οτι έβαλες και αμορτισέρ. :doh
Πάντως να προσέξεις το πίσω μέρος γιατί αν βρίσκει η εξάτμιση σε λακόυβες, πρέπει να γέρνει πολύ πίσω.
Απο αυτά που έχω δεί (δεν ξέρω από volvo, τα έχω δει σε audi, vw, honda), συνήθως τα H&R κάνουν το αυτοκίνητο να γέρνει πίσω
ενώ τα eibach έδιναν μικρή κλίση εμπρός.

H κλίση προς τα πίσω έχει να κάνει με την τετρακίνηση απ'ότι μου είπε και ο άνθρωπος που μου τα τοποθέτησε,ο οποίος τρέχει και σε αγώνες με τον ΑΟΘ.Θα το παρατηρήσω και εγώ περισσότερο,και αν χρειαστεί ίσως να "σκληρύνω" λίγο την ρύθμιση μιας και είναι στο πιο μαλακό της.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ποιά είναι τα καλύτερα αμορτισέρ από την αγορά για το S40 1.

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 19 Απρ 2012, 10:55

Καλημέρα παιδιά,

Έχω καιρό να ποστάρω στο φόρουμ. Θα ήθελα τη βοήθειά σας για αλλαγή αμορτισέρ, με ποιοτικές μάρκες της αγοράς, ούτως ώστε να έχω την ίδια αίσθηση με τα μανίσια. Έχω το απλό S40 1.6 του 2007. Πέστε μου δηλαδή, ποιές είναι οι ενδεδειγμένες μάρκες και ποιά μοντέλα για να μην έχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω αλλαγή συμπεριφοράς ή χαμήλωμα του αμαξιού.

Σας ευχαριστώ πολύ,

Δημήτρης (Θεσσαλονίκη).

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 19 Απρ 2012, 11:58

Γιατί δε βάζεις πάνω τα ίδια που φορούσε από τη μαμά του; Εγώ πιστεύω πως είναι προτιμότερο να βάλεις τα μαμίσια πάνω και να μην πειραματιστείς με αλλαγές... Γνώμη μου είναι αυτή φυσικά...
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 19 Απρ 2012, 12:04

Αντιπροσωπεία τι τιμή σου δώσανε?
στην αθήνα σε προσφορά απο εξειδικευμένο , όχι εξουσιοδοτημένο βρήκα αυτή την προσφορά.
Πάρε προσφορές, αλλά αν πας σε άλλη μάρκα πιστευω θέλει λίγο ψάξιμο

http://www.fatouros.gr/auto.htm
VOLVO S40II (2004-2012)

• ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Σετ εμπρόσθια & οπίσθια με Ελατήρια VOLVO γνήσια Καινούρια

ΑΠΟ: Αμορτισέρ τετράδα τιμή 720 Ευρώ & Ελατήρια τιμή 400 Ευρώ

Προσφορά: Ολοκληρωμένο σετ 500 Ευρώ !!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

dkostoulis
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Αύγ 2010, 11:41
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dkostoulis » 23 Απρ 2012, 16:03

Πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία, και η προσφορά που μου δώσανε είναι για αναρτήσεις μπρος - πίσω, και αλλαγή ρουλεμάν και top-mount (μπροστά), τα οποία θεωρούν απαραίτητα με την αλλαγή των μπροστινών αμορτισέρ και τιμή 803€! Οπότε, θα συνεχίσω το ψάξιμο...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 23 Απρ 2012, 20:26

http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmodel ... 7&relpro=1

τωρα το ανακάλυψα,καλό site για ανταλλακτικά.παίζει να ειναι monroe οι μαμά αναρτήσεις.

Στο παρελθόν είχα ρωτήσει για το c70 για αναρτήσεις,στην ελλάδα είχαν 1,000ευρώ μαζί με top mount τοποθετημένα και παρόλο που μου τα δίναν 535 με εκπτωση 50% δεν τα αγόρασα τελικά γιατί ηταν νωρίς.Αργότερα εστειλα μαιλ στο volvopartshop και μου απάντησαν
Part Numbers & Prices as follows:-

Front L.H. Shock Absorber 31277596 £115.15

Front R.H. Shock Absorber 31277595 £115.15

2 Rear Shock Absorbers 2 x 31262659 £78.02 Each (£156.04)

Shipping on all of the above:- £27.50

Grand Total £413.84
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Ιουν 2012, 18:29

https://maps.google.com/?ll=38.081879,2 ... 5&t=m&z=17
https://maps.google.com/?ll=38.081678,2 ... 585,-0.001

σε αυτή τη στροφή πηγαίνοντας για Διόνυσο από ν μάκρη, πηγαίνοντας γοργά .... δείχνει να τερματίζει η ανάρτηση (μπροστά αριστερά) και να ακουμπά το λάστιχο στο εσωτερικό πλαστικό θόλο ....
έχει τύχει σε κανέναν κάτι ανάλογο :q :-( :-(
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

S40
T2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Σεπ 2012, 18:28

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό S40 » 24 Σεπ 2012, 18:43

καλησπερα παιδια να πω την εμπειρια μου για την αναρτηση του S40.ΜΥ 2006 1800 CC.αλλαξα αμορτισερ επειδη ειχα ενα μπροστα δεξια σπασμενο.εβαλα εκτος αντιπροσωπειας λογω κοστους τα BILSTEIN B6 SPORT.Το αμαξι κοπαναγε μπροστα δεξια και εκανε κατι θορυβους λες και ειχα σπασμενη αναρτηση ,αλλαξα ελατηρια χαμηλωνοντας το αμαξι και νομιζωντας οτι θα βρω λυση ακουγοντας διαφορους ευθυγραμμισαδες....τελικα μετα απο πολυ στεναχωρια και χρημα εκανα αυτο που επρεπε να ειχα κανει απο την αρχη...FATUROS MOTORS μαμισια αμορτισερ μαμισια ελατηρια ολα εγιναν νορμαλ κανενας θορυβος κανενα τριξιμο....επαθα...διπλοπληρωσα αμορτισερ ...και εμαθα τελικα τιποτα σαν τα μαμμα στο S40.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 24 Σεπ 2012, 19:56

κάλως ήρθες ....

ποιο ήταν το κόστος των 4 εργοστασιακών αμορτισέρ για το S40 + την τοποθέτηση ;
ποιο ήταν το κόστος των 4 bilstein B6 sport αμορτισέρ για το S40 + την τοποθέτηση ;

για χαμηλωμένα οχήματα πάντως, είναι τα Bilstein B8 Sprint

μήπως κοπάναγε με τα bilstein B6 sport γιατί έπρεπε να αλλάξεις και τις ελαστικές
βάσεις στους θόλους;

λύσεις καλύτερες απ τα μαμίσα προφανώς και υπάρχουν αλλά ξεφεύγουν πολύ στο κόστος :?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

S40
T2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Σεπ 2012, 18:28

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό S40 » 26 Σεπ 2012, 17:32

στον σφακιανακη μου ειπαν οταν μου διεγνωσαν το προβλημα που ειχα μπροστα δεξια απο σπασμενο αμορτισερ περιπου 1200 ευρω γιατι ηθελα να αλλαξω και τα 4 αμορτισερ. πληρωσα 600 ευρω μαζι με ευθιγραμμιση και εβαλα τα BILSTEIN B6 SPORT σαν τα καλυτερα που υπαρχουν,δεν ειχα κανει καμμια σκεψη για χαμηλωματα και τετοια... μετα το προβλημα που μου δημιουργηθηκε με τους θορυβους μου ειπαν να αλλαξω τα ελατηρια εβαλα καινουργια στον ΜΥΡΩΝΙΔΗ στο νεο κοσμο,κοστος 300 ευρω με τοποθετηση και ευθυγραμιση το αμαξι χαμηλωσε αλλα το προβλημα δεν λυθηκε ,ο θορυβος συνεχιστηκε λες και ειχα σπασμενη αναρτηση. στη πρωτη επισκεψη στο FATOUROS MOTORS αλλαξα τα τοπ μαουντεντς με καινουργια λυσαμε ολο το μπροστινο συστημα το ελεξαμε δεν βρεθηκε τιποτα υποπτο,ηταν ολα ενταξει αλλα το προβλημα συνεχιστηκε.
τελικα αλλαξα τα αμορτισερ και τα ελατηρια με μαμισια της VOLVO οπως μου ειπε ο κωστας ο μηχανικος στον ΦΑΤΟΥΡΟΣ ΜΟΤΟΡΣ και το προβλημα λυθηκε δια μαγειας χαιρομαι παλι να οδηγω το S 40 μου..
ΣΥΜΕΡΑΣΜΑ : ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ πανω απο 1500 ευρω με χασιμο χρονου,με στεναχωρια καθε φορα που οδηγουσα το αμαξι μου κατεληξα να βαλω τα μαμισια αμορτισερ κατι που θα μπορουσα να κανω απο την αρχη ... βεβαια τωρα ξερω που πρεπει να ψαχνω... και γιατι!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Δεκ 2012, 08:33

αμορτισερόμετρα ..... τι μετράνε ??? (%)

μετά από 4 χρόνια, το αυτοκίνητο πέρασε το 1ο του ΚΤΕΟ.
μια ευκαιρία να δω μετρήσεις από τα υποσυστήματα του (φρένα, αμορτισέρ, σύγκλιση απόκλιση)

το όργανο λοιπόν για τα αμορτισερ έδειξε

70% ---- 69% μπροστά
79% ---- 79% πίσω

μου κάνουν εντύπωση τα νούμερα (αισιόδοξα) μιας και ήδη έχω 75.000χλμ
και έχω αρχίσει να νοηθώ ότι το όχημα πλέει, ειδικά πίσω :q


http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _16698.asp
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 25 Δεκ 2012, 10:10

Η μέτρηση αφορά το ποσοστό απόσβεσης ανωμαλιών οδοστρώματος, το οποίο με απλά λόγια σημαίνει ότι π.χ αμορτισέρ με 80% ποσοστό απόσβεσης, σε ανώμαλο οδόστρωμα θα αποσβέσει το 80% των ταλαντώσεων, δηλαδή θα νοιώσεις μόνο το 20%...
Πάντως δε μου κάνει εντύπωση που τα μπροστινά σου είναι πιο φαγωμένα, βλέπεις οι κλίσεις στο Διόνυσο δεν είναι για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο... :lol:
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Δεκ 2012, 11:50

σαν αίσθηση, εγώ έχω ότι οι πίσω ανάρτηση είναι πεσμένη ... και όχι η μπροστινή :q
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 25 Δεκ 2012, 13:22

johnkyr έγραψε:σαν αίσθηση, εγώ έχω ότι οι πίσω ανάρτηση είναι πεσμένη ... και όχι η μπροστινή :q

Δηλαδή αισθάνεσαι ότι είναι πιο "πλαδαρό" το αυτοκίνητο; :q
Εγώ στο δικό μου, το οποίο κλείνει σε δέκα μέρες μία απροβλημάτιστη πενταετία, έχω την εντύπωση ότι έχει γίνει πιο σκληρό και όχι πιο πλαδαρό... Ίσως βέβαια να παίζουν ρόλο και τα λάστιχα τα οποία έχουν σκληρύνει αρκετά. Πέρσι στο ΚΤΕΟ οι μετρήσεις είχαν δείξει 86% τα μπροστινά και 91% τα πίσω!!! :applause
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό sprsk » 30 Οκτ 2013, 10:34

Καλημέρα στην Παρέα ...

Μπορεί να βοηθήσει κάποιος ? Πρέπει να αλλάξω εμπρός Αμορτεσέρ , το δεξί άρχισε να χτυπάει έτσι προέκυψαν οι εξής ερωτήσεις ...

1) τι μάρκα φοράει από την Μάμα του ? ( δηλαδή ποιος γνωστός κατασκευαστής φτιάχνει τα αμορτεσέρ στα οποία η το S60 φοράει με ετικέτα Volvo )

2) Τι να βάλω ? ( τα Μαμά ή του κατασκευαστή )

3) Παίρνει κάποια αναβάθμιση χωρίς να χάσω ιδιαίτερα σε άνεση ? ( αν και νομίζω ότι θα πρέπει να συνδιαστούν και άλλοι παράμετροι όπως ελατήρια κλπ, είπα να ρωτήσω )

4) Πόσο θα πάει το μαλλί - τιμές ( από που αγοράζω και πόσο ) ?

5) Αλλάζουν σε δυάδες , σωστά ? ( δεν πιστεύω να πρέπει να βάλω 4 .. )

Θυμίζω S60 1os του 2007

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1796
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 30 Οκτ 2013, 18:28

Ας τα παρουμε αναποδα:
5) Πανε παντα ζευγαρι, οποτε δεν χρειαζεται τα πισω να αλλαχτουν, αλλα πως ξερεις οτι τα πισω ειναι καλα?

4) Απο που τα αγοραζεις ειναι ευκολο αλλα ποιος θα τα περασει?
Τα πισω τα αλλαζεις και μονος σου σε μιση ωρα, τα εμπρος ομως ειναι αλλη ιστορια...
Θελουν ειδικα εργαλεια και γνωσεις και προπαντων μετα ευθυγραμμιση, και καποιον να δει-ελεγξει τα top mount (το ρουλεμαν που παταει στο θολο και στριβει).

3) Φυσικα και περνει αναβαθμιση αλλα τι ζητας, π.χ. δεν μπορεις να βαλεις εμπρος κιτρινα KONI και πισω να αφησεις τα παλια μαμα, δεν θα μπορεις να το μαζεψεις!

1+2) Μαμα δεν υπαρχουν, το οτι θα τα παρεις απο την VOLVO σε κουτι με το ονομα της δεν τα κανει μαμα (τα κανει ομως ακριβοτερα)...
Καποια εταιρια τα κατασκευαζει με για την VOLVO και αυτο αλλαζει με τον καιρο και της συμφωνιες, τα δικα μου π.χ.απο το εργοστασιο ειναι Bilstein.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό sprsk » 31 Οκτ 2013, 02:49

5) Ναι φυσικά ζευγάρι ( θα τα μετρήσω τα πίσω )

4) Γιά πες εσύ από που και ποία ?
4α) Το συνεργείο που πάω φυσικά ... εγώ ούτε σχοινί να δέσω :lol:

3) Δεν θα ψαχτώ ιδιαίτερα ... απλά είπα να ρωτήσω μπάς και κάποιος έχει ήδη κάνει κάτι και το μοιραστεί μαζί μας .

2) τι να βάλω λοιπόν ? Bilstein ? και ποίο , ή μήπως βγαζει 1 και λέω μαλακίες ?
1) διαφορά από τιμή με τα Μαμά θα βρώ ?

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1796
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 31 Οκτ 2013, 18:57

Το ποια μαρκα θα βαλεις και ποιον τυπο απο την καθε μαρκα ειναι οπως εγραψα δικο σου θεμα και εξαρταται απο τι θες - ζητας απο το αμαξι σου... :q
Το ποιο ευκολο ειναι να goulαρεις, α) για να δεις τι προσφερει ή καθε μαρκα, β) απο που θα τα αγορασεις.

Καλο θα ειναι καποιος που εχει το αμαξι σου να πει την γνωμη του και το τι εχει βαλει.

Οσο αφορα την τιμη δεν ξερω (ακομα) για τα αμορτισερ.
Μπορω ομως να σου δωσο ενα παραδειγμα για το δικο μου και τα πισω φρενα:
Αλλαγη πισω φρενα (δισκοι + τακακια) VOLVO Σφακιανακης 400€...
Αγορα απο ebay 150€ ή ακομα καλυτερα 200€ με τακακια πολυ καλυτερα (EBC Green stuff).
400€ με δισκους με δισκους χαρακτους - διατρητους.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 15 επισκέπτες