Αναρτήσεις

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
Άβαταρ μέλους
dimitrisRdesign
T2
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 20:46

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dimitrisRdesign » 10 Μαρ 2014, 21:08

Το χαμηλωμα 3 ποντων δεν επηρεαζει και τοσο πολυ το κοπανιμα πιστευω,το αναβαλω για λιγες μερες παντως γιατι μου διαλυσανε τον καθρευτη σημερα και εχω αλλα στο μυαλο μου

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 10 Μαρ 2014, 21:29

Κάθε εμπόδιο για καλό ...
Μη τα βάλεις θα το μετανιώσεις ...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Μαρ 2014, 10:39

αλλάχθηκαν και τα μπροστινά αμορτισέρ, με sachs advantage.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι, ότι τα εργοστασιακά αμορτισέρ με 105.000χλμ στην πλάτη τους
ήταν απλά σαν να μην υπήρχαν. Μετακινούσες τον άξονα τους με το δαχτυλάκι σου και βεβαίως, δεν
υπήρχε καμία επιστροφή, ανάδραση απ τη μεριά τους :o :o :?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 11 Μαρ 2014, 11:20

johnkyr έγραψε:αλλάχθηκαν και τα μπροστινά αμορτισέρ, με sachs advantage.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι, ότι τα εργοστασιακά αμορτισέρ με 105.000χλμ στην πλάτη τους
ήταν απλά σαν να μην υπήρχαν. Μετακινούσες τον άξονα τους με το δαχτυλάκι σου και βεβαίως, δεν
υπήρχε καμία επιστροφή, ανάδραση απ τη μεριά τους :o :o :?

Καλορίζικα ! Τώρα έγινε άλλο αμάξι .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Μαρ 2014, 11:54

σε σχέση με τα τελειωμένα μαμα... ναι !!!!
σε σχέση με τα καινούρια μαμά, είναι σαφώς πιο άμεσο, και λιγότερο άνετο στις εγκάρσιες λακκούβες.
χτες έβρεχε όλη τη μέρα και δεν μπορούσα να το πιέσω στο διόνυσο αρκετά, για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
dimitrisRdesign
T2
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 20:46

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dimitrisRdesign » 02 Απρ 2014, 20:44

Εκανα τελικα το χαμηλωμα τριων ποντων με eibach pro kit και το αμαξι αλλαξε τελειως συμπεριφορα και εμφανιση.Πλεον τα koni fsd σφιξανε οσο πρεπει χωρις να χασουν σε ανεση και το αμαξι εχασε την βαρκωδη αισθηση που ειχε.Επιπλεον χαθηκε το αντιαισθητικο κενο που υπηρχε αναμεσα στην ροδα και τον θολο.

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 02 Απρ 2014, 20:48

dimitrisRdesign έγραψε:Εκανα τελικα το χαμηλωμα τριων ποντων με eibach pro kit και το αμαξι αλλαξε τελειως συμπεριφορα και εμφανιση.Πλεον τα koni fsd σφιξανε οσο πρεπει χωρις να χασουν σε ανεση και το αμαξι εχασε την βαρκωδη αισθηση που ειχε.Επιπλεον χαθηκε το αντιαισθητικο κενο που υπηρχε αναμεσα στην ροδα και τον θολο.

Καλορίζικα !
Στα εγκάρσια σαμαράκια πως συμπεριφέρετε ?

Άβαταρ μέλους
dimitrisRdesign
T2
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 08 Οκτ 2012, 20:46

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό dimitrisRdesign » 02 Απρ 2014, 20:52

και τα σαμαρακια μια χαρα τα περναω οπως πριν με χαμηλη ταχυτητα εννοειται,3 ποντοι ειναι οτι πρεπει για τα αυτοκινητα και τους δρομους που εχουμε.Εμφανισιακα το αμαξι ομορφυνε τρομερα.Θα φορτωνα φωτογραφιες αλλα βαριεμαι να ψαχνω πως το κανουμε.

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 03 Μάιος 2014, 00:08

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ :lol: ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ S40 ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EIBACH ΤΑ Pro-Kit ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΣΕ ΑΝΕΣΗ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΕ ΓΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Ή ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ. ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟΜΩΣ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ. ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ή ΟΧΙ; :q

kostass40
T2
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 14:00

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό kostass40 » 12 Μάιος 2014, 21:40

Καλησπέρα φίλε μου.Πριν από δυο χρόνια άλλαξα αμορτισέρ και ελατήρια.

Έβαλα τα koni τα πορτοκάλι και ελατήρια χαμηλώματος.

Αποτέλεσμα;Από εμφάνιση καταπληκτικό. Από άνεση;μέτριο :q .

Τα προβλήματα όμως ξεκίνησαν όταν λόγω της σκληρότητας των ελατηρίων και των αμορτισέρ μου δημιουργήθηκαν βλάβες στα ρουλεμάν των τροχών (τα οποία και τα άλλαξα),έτρεμε το πάτωμα(όχι λόγω ευθυγράμμισης το είχα κάνει 3 φόρες ευθυγράμμιση),και βεβαία βλάβη σε ζανφόρ και τρίξιμο της ανάρτησης. Όπως προφανώς κατάλαβες αποτυχία το όλο εγχείρημα και αφού πλήρωσα για την αποκατάσταση των ζημιών άλλαξα σε μόλις 10.000Κμ τα αμορτισέρ και τα ελατήρια με αντίστοιχα εργοστασιακά.Το όλο εγχείρημα με τις βλάβες μέσα, κόστισε πάνω από 2000ε εκτός βέβαια και από την ψυχική μου οδύνη που αυτή δεν υπολογίζεται. :doh.

Η γνώμη μου λοιπόν μη το επιχειρήσεις.

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Μάιος 2014, 17:56

giorgoss40 έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ :lol: ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ S40 ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EIBACH ΤΑ Pro-Kit ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΣΕ ΑΝΕΣΗ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΕ ΓΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Ή ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ. ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟΜΩΣ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ. ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ή ΟΧΙ; :q


Επειδη εχω το sport kit της Volvo με τα ελατηρια χαμηλωματος....ειναι ουσιαστικα τα pro-kit της eibach. Απο το εργοστασιο ερχεται βεβαια με αντιστοιχα ταιριασμενο αμορτισερ, τοσο σε spring rate οσο και σε διαδρομη, κατι το οποιο δεν συμβαινει αν τα βαλεις μετα σαν αξεσουαρ. Αν μεινεις με σκληρο ελατηριο και μαλακο αμορτισερ θα ειναι λιγο bouncy το αυτοκινητο. Επισης λογο του οτι θα ειναι μονιμα συμπιεσμενο θα φθαρει και πιο γρηγορα...Επισης για να δεις σοβαρη διαφορα καλο θα ειναι να δεις και τι αντιστρεπτικες φορας μπρος πισω...οι sport ειναι αρκετα πιο χοντρες.

Επειδη ψαχνομαι για αμορτισερ αυτη την περιοδο, ηθελα (και θελω) τα fsd..βλεπω ομως οτι τα eibach ειναι συνδιασμενα και σε κιτ με το bilstein B8...
Σε καθε περιπτωση αλλαζεις ρουλεμαν αμορτισερ, bump stop (θελεις μικροτερα αφου το χαμηλωσεις για να μην τερματιζει-καπου εχω τους κωδικους), και ελεγχο σε ακρομπαρα, ζαμφορ για φθορες, αναλογα με τα χιλιομετρα και τη χρηση, ωστε να αποφυγεις και τους διαφορους ηχους μετα..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 14 Μάιος 2014, 00:07

kostass40 έγραψε:Καλησπέρα φίλε μου.Πριν από δυο χρόνια άλλαξα αμορτισέρ και ελατήρια.

Έβαλα τα koni τα πορτοκάλι και ελατήρια χαμηλώματος.

Αποτέλεσμα;Από εμφάνιση καταπληκτικό. Από άνεση;μέτριο :q .

Τα προβλήματα όμως ξεκίνησαν όταν λόγω της σκληρότητας των ελατηρίων και των αμορτισέρ μου δημιουργήθηκαν βλάβες στα ρουλεμάν των τροχών (τα οποία και τα άλλαξα),έτρεμε το πάτωμα(όχι λόγω ευθυγράμμισης το είχα κάνει 3 φόρες ευθυγράμμιση),και βεβαία βλάβη σε ζανφόρ και τρίξιμο της ανάρτησης. Όπως προφανώς κατάλαβες αποτυχία το όλο εγχείρημα και αφού πλήρωσα για την αποκατάσταση των ζημιών άλλαξα σε μόλις 10.000Κμ τα αμορτισέρ και τα ελατήρια με αντίστοιχα εργοστασιακά.Το όλο εγχείρημα με τις βλάβες μέσα, κόστισε πάνω από 2000ε εκτός βέβαια και από την ψυχική μου οδύνη που αυτή δεν υπολογίζεται. :doh.

Η γνώμη μου λοιπόν μη το επιχειρήσεις.

Τα Koni τα πορτοκαλί πως ήταν σαν αμορτισέρ; Με τα μαμά ελατήρια θα το πρότινες;

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 14 Μάιος 2014, 09:06

αν θες κάτι πιο σκληρό από τα μαμά, που να τα συνδυάσεις με τα μαμά ελατήρια ....
δοκίμασε τα sachs advantage
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 14 Μάιος 2014, 22:52

johnkyr έγραψε:αν θες κάτι πιο σκληρό από τα μαμά, που να τα συνδυάσεις με τα μαμά ελατήρια ....
δοκίμασε τα sachs advantage

Αυτό ακριβώς θα ήθελα λίγο πιο σκληρά από τα μαμά αλλά χωρίς να χαθεί η άνεση και το ωραίο ταξίδι που κάνω όπως είναι τώρα το αυτοκίνητο. Έχεις εμπειρία από τα συγκεκριμένα αμορτισέρ;

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Μάιος 2014, 09:07

τα φοράω στο δικό μου αυτοκίνητο ... γενικά είμαι ικανοποιημένος, τώρα πόσα χλμ θα βγάλουν;
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

giorgoss40
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό giorgoss40 » 15 Μάιος 2014, 23:36

Κανείς με Koni STR.T σε Volvo S40 με μαμά ελατήρια να μας πει την γνώμη του;

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Μάιος 2014, 20:09

@zeus, ξέρεις για το δικό μου ποιους κωδικούς παραγγέλνουμε ?

Εικόνα

http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 538/1.html
http://www.powerflex.co.uk/pdf/create.php?id=538

PFF19-801 suitable for M12 bolt
ή
PFF19-8011 suitable for M14 bolt


Please check engine mount bracket design use either PFF19-1220 ή PFF19-1222, niether are suitable for diesel
models

Thanks ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 23 Σεπ 2014, 18:42

Μετα απο 135.000 χλμ ειναι ωρα για νεα αμορτησερ... :doh
Ξερω ξερω ειναι πολλα, ειναι η πρωτη φορα που κραταω αμορτισερ τοσο πολυ!
Εχω αλλαξει ακομα και στα 25.000χλμ, 50 - 60.000χλμ μαξ.
Αλλα τωρα με το XC60 τα εχω δει ολα... :vow
135.000χλμ και τωρα αρχισα να καταλαβαινω τα πισω να "κρεμανε" στις στροφες με λακουβες και γενικα το αμαξι να ειναι "φλύαρο" και θορυβωδες στον δρομο.
Υπ'οψην οτι ακομα δεν εχει γινει ευθυγραμμιση :vow
Η Volvo θελει 800€ για τα 4 με περαστικα και ευθυγραμμιση :doh :swear :chair
Λυση, 4 αμορτισερ custom κατασκευασμενα για εμενα, με οτι ρυθμισεις και χαρακτηριστικα θελω να εχει το αμαξι!!!
Απο την Jam Sport Kυρλαγκιτσης, γνωστος απο των χωρο τον αγωνων!
Μονο που δυσκολα θα βγει την ιδια ημερα το αμαξι...
Και δεν αλλαζω αμορτισερ ποτε ξανα!!!
Εκτος απο καταστροφικη βλαβη.
Μετα απο καποια χρονια ή χλμ βγαινουν επισκευαζονται και ξανα μπαινουν, ή αν θες να αλλαξεις στιλ - ρυθμισεις στο αμαξι :vow
Γνωμες - προτασεις?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 23 Σεπ 2014, 18:48

Θάνο αν σου τα φτιάξει θα έχουν εγγύηση;
Μήπως είναι καλύτερα μια coilover λύση;

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Σεπ 2014, 19:01

Thanosgr έγραψε:Μετα απο 135.000 χλμ ειναι ωρα για νεα αμορτησερ... :doh
Ξερω ξερω ειναι πολλα, ειναι η πρωτη φορα που κραταω αμορτισερ τοσο πολυ!
Εχω αλλαξει ακομα και στα 25.000χλμ, 50 - 60.000χλμ μαξ.
Αλλα τωρα με το XC60 τα εχω δει ολα... :vow
135.000χλμ και τωρα αρχισα να καταλαβαινω τα πισω να "κρεμανε" στις στροφες με λακουβες και γενικα το αμαξι να ειναι "φλύαρο" και θορυβωδες στον δρομο.
Υπ'οψην οτι ακομα δεν εχει γινει ευθυγραμμιση :vow
Η Volvo θελει 800€ για τα 4 με περαστικα και ευθυγραμμιση :doh :swear :chair
Λυση, 4 αμορτισερ custom κατασκευασμενα για εμενα, με οτι ρυθμισεις και χαρακτηριστικα θελω να εχει το αμαξι!!!
Απο την Jam Sport Kυρλαγκιτσης, γνωστος απο των χωρο τον αγωνων!
Μονο που δυσκολα θα βγει την ιδια ημερα το αμαξι...
Και δεν αλλαζω αμορτισερ ποτε ξανα!!!
Εκτος απο καταστροφικη βλαβη.
Μετα απο καποια χρονια ή χλμ βγαινουν επισκευαζονται και ξανα μπαινουν, ή αν θες να αλλαξεις στιλ - ρυθμισεις στο αμαξι :vow
Γνωμες - προτασεις?


πολύ καλές εντυπώσεις από +Jam Sport Kυρλαγκιτσης, από φίλους που έχουν δοκιμάσει σε 106 N2

πολύ καλή δουλεία κάνει και αυτός http://www.vrisko.gr/details/b02j1a5e44 ... 7fdc65d335
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 23 Σεπ 2014, 22:50

Ναι αλλα τον Κυρλαγκιτση τον εχω εδω "στα ποδια μου".
Και για οσους δεν το ξερουν τα αμορτισερ του εχουν κανει τον γυρο του κοσμου off road κυριολεκτικα...
http://www.theworldoffroad.gr/theworldo ... opic_id=23
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 15 Οκτ 2014, 20:06

Μετα απο δυο μερες μεσα, πηρα το απογευμα πισω το "μωρο μου"!!!
Τι να πω και τι να περιγραψω...
JAMSport Κυρλαγκιτσης
:vow :vow :vow
:respect :respect :respect
:applause :applause :applause
Πλεον δεν "καβαλαω" αμαξι αλλα βελουδινο μαγικο χαλί!!! :doh :lol:
Απο που να ξεκινησω???
Νομιζα οτι οδηγουσα και μαλιστα οτι πηγαινε καλα (πλην κανα 2μηνο στο τελος)... :whatever

Να θυμισω οτι κατασκευαστηκαν καινουργια αμορτισερ απο το μηδεν για εμενα με hardware απο Bilstein (χοντροκαλαμα με διπλες βαλβιδες πληρως ρυθμιζομενα & επισκευαζομενα) και software απο Κυρλαγκιτση

Αποτελεσμα ΜΑΓΙΚΟ!
Το αμαξι ΠΑΤΑΕΙ κατω, νιωθεις τα παντα αλλα χωρις να το καταλαβενεις ή να σε ενοχλη στο παραμικρο.
"Φλυαρια", θορυβος, τρανταγματα, κοπανηματα κ.τ.λ. απλα δεν υπαρχουν.

Τιμονη "ξυραφι" που αλλαζει κατευθυνση "με την σκεψη και μονο"!!!
Στις τροφες τρενο με πολυ ελαχιστη κληση οπως και να ειναι το αναγλυφο του δρομου!!!
Πρωτη φορα ακουσα το εμπρος εξωτερικο λαστιχο να σφυριζει (και το αμαξι να βγενει απο την στροφη σαν να μην τρεχει τιποτα)!!!
Σλαλομ, αποτομη αλλαγη πορειας, σιγα το αυγα!

Βυθιση στο φρεναρισμα??? :q
Τι ειναι αυτο? :lol:
Φρεναρισμα ακαριαιο με την ζωνη να προσπαθει να σε κρατησει στην θεσει!
Το ABS αρχισε να δουλευει υπερωριες!

Και αυτα τα καταλαβα στα 20χλμ απο το μαγαζι στο σπιτι!

Εχω και δυο μειον.
1)Δεν νιωθω την επιταχυνση (δεν σηκωνεται πλεον η μουρη), στην αρχη νομιζα οτι εχει καποιο προβλημα το αμαξι :mrgreen:
2)Νιωθω λιγο νευρικο ή μαλλον αποτομο το πισω μερος στην εξοδο στο "ασε" με ... χλμ.
Θα το δω αργοτερα αυτο, 1ο) γιατι πρεπει να ελεγξω τις πιεσεις στα λαστιχα, 2ο) μετα απο μερικα χλμ να κανω εναν ελενχω την ευθηγραμμιση επιτελους, αν και κατα γενικη ομολογια των ειδικων δεν χρειαζεται.
Οπως και να εχει οτι δεν μου αρεσει το αλλαζουν συμφωνα με τα γουστα - θελω μου!!!

Να θυμησω εδω οτι το αμαξι ειναι 1,68 σε υψος, με 23εκ. αποσταση απο το εδαφος, 2 τονους βαρος με 235/65-17 λαστιχα...

Πηγαμε δοκιμη με τον ιδιο τον Κυρλαγκιτση που το "κοπαναγε" οπου εβρισκε!
Θεωρη το XC60 πολυ καλο και ιδικα σε συνγκριση με ενα Χ3 - Χ5 που τα θεωρη πολυ σφιχτα και κοπαναν χωρις λογο και επειδη δεν εχουν καθολου διαδρομες στην αναρτηση και παντα πατουν στα "μπαμπ".

Λεει επισεις οτι το αμαξι πρεπει να εχει ελαστικα και οχι φλουδες, π.χ. τα δικα μου ειναι τα ιδανικα γιατι οτι και να γινει παντα ειναι σε επαφη με τον δρομο.
Επισεις λεει οτι η "ζυγαριες" ειναι τσαμπα βαρος και δεν κανουν τιποτα (το αντιθετο μαλιστα), θα πρεπει ομως να εχεις σωστα αμορτισερ & ελατηρια.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 15 Οκτ 2014, 20:48

Μπράβο φίλε να το χαίρεσαι!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Οκτ 2014, 21:00

Μπράβο !!!
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Οκτ 2014, 21:46

ποσο κοστισε και τι περιλαμβανει το πακετο?
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 15 Οκτ 2014, 22:19

600€ 4 καινουργια αμορτισερ κατασκευασμενα αποκλειστικα για XC60 (τα πρωτα του ειδους που εφτιαξε) με χαρακτιριστικα για Ελλαδα και βασει του τι ηθελα εγω απο το αμαξι.
Τεχνολογικα ειναι πολυ μπροστα απο τα εμπορικα, και αλλαζουν ρυθμισεις οτι ωρα θελω και οπως ξανα ειπα επισκευαζονται με 200€ μετα απο πολλα χλμ!!!
Η VOLVO θελει 800€ για τα μαμα.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Οκτ 2014, 22:32

μπορείς να ρυθμίζεις bound/rebound πάνω στο αυτοκίνητο ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 15 Οκτ 2014, 22:59

johnkyr έγραψε:μπορείς να ρυθμίζεις bound/rebound πάνω στο αυτοκίνητο ?

Οχι πρεπει να βγουν αλλα ειναι μιση ωρα δουλεια!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3328
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 15 Οκτ 2014, 23:22

Καλορίζικα και καλοφόρετα να είναι! Μπράβο Θάνο! :applause
Συνέχισε και θα μείνεις...

degdekis
T2
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2012, 00:15

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό degdekis » 21 Νοέμ 2014, 13:22

Εφτασε η ώρα και για μένα για αμορτισερ...
S40 1.8 2005 summum με 114.000

πρωτο τηλέφωνο στη μακ μότορς στα Αμισιανά Καβάλας (εξουδιοδοτημένο) και εγκεφαλικό!
660€ τοποθετημένα με την έκτπωση (χωρίς πήγαινε κάπου 790€)
να πω εδώ πως η ασχετοσύνη τους (εξακολλουθει να) είναι παροιμοιώδης!
Στην ερώτησή μας αν στη τιμή περιλαμβάνονται και τα top mount, δεν ήξεραν καν τι ειναι αυτο,
ενώ την ίδια απάντηση πήρα στην ερώτηση τι μαρκα είναι αυτά τα "γνήσια" αμορτισέρ της Volvo...

Δεύτερο τηλέφωνο στο Φατούρο καθώς σε ένα μήνα κατεβαίνω Αθήνα να δω την οικογένεια για Χριστούγεννα
Δευτερο εγκεφαλικό 530€ τοποθετημένα! (350+φπα+70εργατικα+30ευθυγράμιση-καποια εκπτωση)
και φυσικά ειναι τα sachs super touring και μου είπαν ότι συνήθως στα s40 2005 δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή των
top mount καθώς στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι ανθεκτικά...

τελικά ίσως το αργήσω λίγο το θέμα....... :dizzy

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 21 Νοέμ 2014, 14:20

Χωρίς να ξέρω ρωτάω
Μήπως αν κοιτάξεις για τα ίδια sachs εκτός volvo τα βρεις πιο οικονομικά;
κάνε μια έρευνα, πριν τα αφησεις.
Πολλά χλμ για αμορτισέρ αυτά που έχεις και είναι θέμα ασφάλειας

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Νοέμ 2014, 15:21

αν το ψάξεις λίγο σε eshops, μπορείς να βρεις τα ίδια αμορτισέρ φθηνότερα
ευθυγράμμιση ΔΕΝ χρειάζεται
Τοp Mount να τα αλλάξεις ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 21 Νοέμ 2014, 23:35

johnkyr έγραψε:αν το ψάξεις λίγο σε eshops, μπορείς να βρεις τα ίδια αμορτισέρ φθηνότερα
ευθυγράμμιση ΔΕΝ χρειάζεται
Τοp Mount να τα αλλάξεις ....

Γιατί δεν χρειάζεται ευθυγράμμιση;
Κοίταξε και στον misterauto. grhttp://www.mister-auto.gr/el/am-rt-ae ... _g219.html

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Νοέμ 2014, 23:41

όταν είχα αλλάξει στο V50 στην Βελμαρ (αμορτισερ +topmount) μου είπαν ότι δεν χρειάζεται ... και όντως είχαν δίκιο ... το αυτοκίνητο δεν έχανε ούτε cm ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

panosma
T2
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 25 Σεπ 2013, 12:49
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό panosma » 22 Νοέμ 2014, 11:16

Καλημέρα κι από μένα.Προσωπική εμπειρία από such super turing .Tα έχω περίπου 40,000 επάνω δεν είναι σαν τα μαμά.530 η τιμή του Φατούρου υπερβολική για τα συγκεκριμένα.1000 φορές 660 και τα γνήσια.ΘΑ έχεις καλύτερη συμπεριφορά και άνεση λογικά και αντοχή.Τα top mound ίσως να μην θέλουν αλλαγή αλλά τα ρουλεμάν που βρίσκονται ανάμεσα ελατήριο και top mound σίγουρα.ΆΛΛΗ λύση να βρεις motorcraft γνήσια από ford focus 2 .

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 24 Φεβ 2015, 12:45

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή σε όλους.
Σκέφτομαι στο προσεχές διάστημα να τοποθετήσω στο 40άρι μου ('07) το σετ ελατηρίων χαμηλώματος της Eibach (~2,5cm) και τα Sachs Advantage.
Έχει κανείς εμπειρία με το παραπάνω συνδυασμό?
Το αμάξι θα είναι καθαρά οικογενειακό οπότε θα ήθελα κάτι όσο το δυνατόν πιο άνετο.
“The most complicated skill is to be simple.”

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 24 Φεβ 2015, 13:42

τα ελατήρια, άστα όπως είναι .... (τα αμορτισερ που λες ... είναι μια χαρά, νομίζω ότι ΔΕΝ συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος)
μαζί με τα αμορτισέρ .... να αλλάξεις και τα topmount/ρουλεμαν
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 24 Φεβ 2015, 14:22

Το θέμα είναι να χαμηλώσουμε και λίγο γιατί είναι αρκετά ψηλό τώρα...
“The most complicated skill is to be simple.”

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 24 Φεβ 2015, 14:28

ρώτα τον mco !!!! αυτός θα ξέρει !!!! .... :lol:

νομίζω ότι πρέπει να είσαι λίγο πιο ψηλός γιατί η διάσταση του ελαστικού σου, ΔΕΝ είναι η 205/50/17, σωστά ?

τα χαμηλώματα κτλ κτλ ... άστα για το Mx5 8-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 24 Φεβ 2015, 15:03

Έχεις φοβερή μνήμη ρε άτιμε :P όντως φοράω 215/50/17.
Το ΜΧ-5 δε χαμηλώνει άλλο, τέρμα είναι αλλά θέλω κάτι πολύ πιο διακριτικό για το 40άρι. 2 πόντους που ρίχνει το Eibach φαίνονται ιδανικοί. Δε θέλω να χάσω και πολύ σε άνεση όμως γιατί θα μπαίνει η οικογένεια μέσα...
Επίσης δεν είναι και τόσο δραματική η αύξηση, σοβαρά τώρα...

Εικόνα

Στην επόμενη αλλαγή ωστόσο θα μπει 205 ;)
“The most complicated skill is to be simple.”

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 24 Φεβ 2015, 22:12

Ap performance.
Ότι χρειαστείς πες μου.
Πιο καλά να βάλεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 24 Φεβ 2015, 22:56

mco έγραψε:Ap performance.
Ότι χρειαστείς πες μου.
Πιο καλά να βάλεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο.


καλά ... coilover+ αναρτήσεις με κόστος 2.000€+ ξέρουμε κι εμείς ... :whistling :whistling
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 24 Φεβ 2015, 23:04

Ρε Μάρκο σοβαρά τώρα μου προτείνεις ανάρτηση των 2000 ευρώ............... :chair :chair :chair :chair
Αν ειναι έτσι βάζουμε μια variant 3 και κλεινουμε χοχοχοχο.
“The most complicated skill is to be simple.”

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό mco » 24 Φεβ 2015, 23:10

Philosopher έγραψε:Ρε Μάρκο σοβαρά τώρα μου προτείνεις ανάρτηση των 2000 ευρώ............... :chair :chair :chair :chair
Αν ειναι έτσι βάζουμε μια variant 3 και κλεινουμε χοχοχοχο.

600-700 max :whistling

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 24 Φεβ 2015, 23:22

mco έγραψε:600-700 max :whistling



Τα σφραγισματα θα μας φύγουν η οχι? ??
“The most complicated skill is to be simple.”


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες