Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 26 Ιαν 2011, 22:43

Θέλω την γνώμη σας για να κάνω το C70 Bi Turbo με Rear mounted turbo.Αν υπάρχει κανένας καλός μηχανικός που να ξέρει την μέθοδο η και μη μηχανικος τον ακουω με εβλαβια
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 02 Φεβ 2011, 12:19

Rear mounted turbo???? STO MIKRO MAS ELLADA AYTO INE SCIENCE FICTION.....
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE

pgpada
T2
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 14 Σεπ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΑΒΑΛΑ - ΠΑΤΡΑ

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό pgpada » 02 Φεβ 2011, 12:34

Γιατί όχι!! έχεις κάνα βιβλίο με μεγέθη που θα στηριχτείς?
Από κατασκευαστικής άποψης είναι φθηνότερο πάντως..
pgp

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Φεβ 2011, 17:39

Δεν καταλαβα πραμα απο το τι θες να πεις...Anyway δες εδω μια αναλυτικη περιγραφη
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Φεβ 2011, 18:57

DIKASTIS-T5 έγραψε:Δε λεει κατι καινουργιο αυτο που ανεβασες και θα σε παρακαλουσα(ισχυει και για ολους τους υπολοιπους) τη επομενη φορα να ανεβει μεταφασμενο το οποιοδηποτε κειμενο για να καταλαβαινουν και οι υπολοιποι,που ενδεχομενως να μη γνωριζουν καλα αγγλικα.

Λινκ ειναι...και ξερεις το google translate ειναι φιλος μας...
DIKASTIS-T5 έγραψε:Αυτο που θελω να πω ειναι οτι οταν η τουρπινα ειναι front mounted(τοποθετημενη στην πολλαπλη) οι εισοδοι-εξοδοι αερα και καυσαεριων γνωριζουμε πως λειτουργουν.Στη περιπτωση της rear mounted(τοποθετημενη στην εξατμιση) καποια απο αυτα αλλαζουν χρηση η δεν εχουνε καθολου(??).Πχ. η εισαγωγη της φτερωτης(το μαντεμι που κουμπωνει πανω στην πολλαπλη),που εαν ηταν μπροστα τοποθετημενη η τουρμπινα θα εστελνε τα καυσαερια για να την γυρισουν(τη φτερωτη),στην περιπτωση που ειναι πισω τοποθετημενη η τουρμπινα σε τι χρησιμευει?

Παλι δεν καταλαβαινω τι θες να πεις!... Ιδια λογικη λειτουργιας εχει, απλα επειδη εχει αρκετα μειονεκτηματα σχετικα με την αποδοση και το λαγκ συνηθως βαζουν 2 τουρμπο αντι για ενα..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

pgpada
T2
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 14 Σεπ 2010, 23:00
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΑΒΑΛΑ - ΠΑΤΡΑ

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό pgpada » 02 Φεβ 2011, 20:02

Εκτός από το πολύ λαγκ και τα διάφορα έχει και καλά. Από τα κατασκευαστικά που παρατήρησα είναι: 1) δεν χρειάζεται νέα πολλαπλή άρα μόνο αλλάζεις τις σωληνώσεις στο τέλος και δεύτερον δεν χρειάζεσαι ιντερκούλερ γιατί κρυώνει από τη μεγάλη σωλήνα που ο αέρας από εκεί περνάει και γοργά!

Η χρήση είναι ίδια σε όλες απο εκεί που έμπαιναν καυσαέρια συνεχίζουν να μπαίνουν.
απο εκεί που έβγαιναν συνεχίζουν να βγαίνουν. κτλ,

Αυτό που σε πειράζει μάλλον είναι το τι θα κάνεις με την πολλαπλή του τούρμπο. Απλά δεν βάζεις έχεις τη μαμά.
pgp

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Φεβ 2011, 22:24

DIKASTIS-T5 έγραψε:Οκ,συμφωνω οτι αυτο που λες οτι εχει του κοσμου το λαγκ και τις περισσοτερες φορες αμφιλεγομενη αποδοση.Φιανεται και πολυ λογικο εξαλλου.Αυτο που δεν εχω ξεκαθαρισει εγω τεχνικα ειναι αυτο που ρωτησα.Και για να ειμαι πιο ακριβης ανεβαζω και μια φωτο.Η απορια μου πχ ειναι το τι κουμπωνει πανω στο σημειο της τουρμπινας που ειναι κυκλωμενο με μαυρο οταν αυτη ειναι rear mounted.Εχω κι αλλες βεβαια,αλλα αυτη μου εχει κολλησει καπως... :?

Εκει κουμπωνει η ψυξη του λαδιου.






:doh Ρε μας δουλευεις? Τι κουμπωνει? Σωληνας που παει καυσαερια...τι αλλο θες?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Βi - Turbo with Rear mounted turbo.

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Φεβ 2011, 22:28

pgpada έγραψε:Εκτός από το πολύ λαγκ και τα διάφορα έχει και καλά. Από τα κατασκευαστικά που παρατήρησα είναι: 1) δεν χρειάζεται νέα πολλαπλή άρα μόνο αλλάζεις τις σωληνώσεις στο τέλος και δεύτερον δεν χρειάζεσαι ιντερκούλερ γιατί κρυώνει από τη μεγάλη σωλήνα που ο αέρας από εκεί περνάει και γοργά!

Καλα βεβαια λογω της αποστασης χανεις πιεση..Και το συστημα γενικα ειναι πολυ πολυπλοκο...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: deadp και 29 επισκέπτες