city safety
city safety
Παιδιά έτσι απο περιέργεια εχει τύχη σε καποιον να δουλεψει το πολυδιαφυμησμένο city safety (ξερετε αυτο που σταματά μονο του το αυτοκίνητο μέχρι 30χμ)? Εχει δουλέψει κανονικά ή τιποτα?
Re: city safety
Το έχεις στο δικό σου?Αν ναι γιατί δεν το δοκιμάζεις προσεκτικά?
DADOUDIS-V50 T5 AWD
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!
Re: city safety
Το έχω στο δικο μου ενα xc60 αλλα είμαι σχεδόν σίγουρος οτι δεν δουλεύει αφου πριν λιγες μέρες μόλις που την γλύτωσα(σχεδόν χτύπησα το μπροστινο) και δεν έγινε τπτ. Φυσικά ας ελπίζω οτι είναι τόσο τελειοποιημένο που να αντιλήφθηκε οτι θα προλάμβαινα να σταματήσω και δεν εκανε τπτ! 

- MadMaxS
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 24 Νοέμ 2010, 21:03
- Τοποθεσία: Athens-Thessaloniki-Alexandroupolis
- Επικοινωνία:
Re: city safety
Παίζει μεγάλο ρόλο και η ταχύτητα, όπως μάλλον και το άν πηγαινατε σημειωτόν.
Μάλλον στην περίπτωση αυτή, τα ραντάρ-ir-καμερες θα καταλαβαινουν το προπορευόμενο όχημα σαν τον ορίζοντα.
Εκτός και αν υπάρχει πάλι το ζήτημα με την ξεφόρτηστη μπαταρία οπως τότε με την αποτυχημένη δοκιμή του S60...
Μάλλον στην περίπτωση αυτή, τα ραντάρ-ir-καμερες θα καταλαβαινουν το προπορευόμενο όχημα σαν τον ορίζοντα.
Εκτός και αν υπάρχει πάλι το ζήτημα με την ξεφόρτηστη μπαταρία οπως τότε με την αποτυχημένη δοκιμή του S60...

S-Max
- MadMaxS
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 24 Νοέμ 2010, 21:03
- Τοποθεσία: Athens-Thessaloniki-Alexandroupolis
- Επικοινωνία:
Re: city safety
Δικαστή, στις πτήσεις που ανέφερες, το Τ-CAS όντως δούλεψε περίφημα και έδωσε την πραγματική κατάσταση στα πληρώματα των αεροπλάνων, μόνο που τα πληρώματα ( τουλάχιστον στη πτήση με το Τupolev , γιατί με αυτό της Αeromexico δε θυμάμαι ) ρώτησαν τον ελεγκτη εναεριας κυκλοφορίας και διεψευσε τα δεδομένα του T-Cas κατηγορηματικά. Μόνο που το T-Cas δούλεψε και ενώ έδινε "pull up", ο ελεγκτής έδωσε "reduce alt" με αποτέλεσμα την σύγκρουση και τον θάνατο τόσο των επιβαινώντων, κατοίκων όπου έπεσαν τα συντρίμια, όσο και του ελεγκτη, ο οποίος μετά την εκδοση του πορίσματος και την υπόδειξή του ώς υπαίτιο, δολοφονήθηκε από έναν πατέρα που έχασε το παιδί του.
Δυστυχώς στα μηχανήματα έιναι ή να έχεις, ή να μήν έχεις εμπιστοσύνη. Στο προκειμενο, το συστημα της Volvo είναι να σε γλιτώσει από την κακιά την ώρα. Αυτό δε σημαινει πως πρέπει σώνει και καλά να επιδιώκουμε την ενεργοποίηση του συστήματος σε live traffic! Ηθελα να ήξερα, άν ποτέ κοιτάξαμε να τρακάρουμε εσκεμμένα για να ενεργοποιήσουμε τους αερόσακους/ να ενεργοποιήσουμε τις ζώνες απορρόφησης/προεντατήρες κλπ κλπ κλπ... Αστο να υπάρχει.
Ασε που μέσα σε ένα χρόνο θα βγεί νέο firmware και θα φάει update. Υπολογιστής ειναι! Μέχρι τότε (και πάντα!) εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας.
Πάντως, για όσους θέλουν, άς πάνε ένα Σ.Κ. στην Πανεπιστημιούπολη ( είναι στάνταρ έρημη τα ΣουΚου ) και σε ένα πάρκιν, ας βαλει πρώτη να τ'αφησει να πηγαινει, ας κατέβει να τρεξει να μπει μπροστά του και να δει αν θα σταματήσει. Κάτι ρώσοι Πολωνοί το δοκίμασαν έτσι, αλλά μάλλον το κάναν all wrong. http://www.youtube.com/watch?v=w2pwxv8r ... re=related
Δυστυχώς στα μηχανήματα έιναι ή να έχεις, ή να μήν έχεις εμπιστοσύνη. Στο προκειμενο, το συστημα της Volvo είναι να σε γλιτώσει από την κακιά την ώρα. Αυτό δε σημαινει πως πρέπει σώνει και καλά να επιδιώκουμε την ενεργοποίηση του συστήματος σε live traffic! Ηθελα να ήξερα, άν ποτέ κοιτάξαμε να τρακάρουμε εσκεμμένα για να ενεργοποιήσουμε τους αερόσακους/ να ενεργοποιήσουμε τις ζώνες απορρόφησης/προεντατήρες κλπ κλπ κλπ... Αστο να υπάρχει.
Ασε που μέσα σε ένα χρόνο θα βγεί νέο firmware και θα φάει update. Υπολογιστής ειναι! Μέχρι τότε (και πάντα!) εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας.
Πάντως, για όσους θέλουν, άς πάνε ένα Σ.Κ. στην Πανεπιστημιούπολη ( είναι στάνταρ έρημη τα ΣουΚου ) και σε ένα πάρκιν, ας βαλει πρώτη να τ'αφησει να πηγαινει, ας κατέβει να τρεξει να μπει μπροστά του και να δει αν θα σταματήσει. Κάτι ρώσοι Πολωνοί το δοκίμασαν έτσι, αλλά μάλλον το κάναν all wrong. http://www.youtube.com/watch?v=w2pwxv8r ... re=related
S-Max
- MadMaxS
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 24 Νοέμ 2010, 21:03
- Τοποθεσία: Athens-Thessaloniki-Alexandroupolis
- Επικοινωνία:
Re: city safety
Εεε... μιλάμε για Volvo...όχι για Fiat Bravo με epic fail σωληνάκια! 
Πάντως, το σύστημα λογικά θα φρενάρει μέχρι dead stop. Τώρα, αυτό το 0km/h θα είναι πρίν τη σύγκρουση ή μετά, δε γνωρίζω. Αλλά πάντα με τη λογική, πιστεύω πως θα εφαρμόζει πίεση στα φρένα μέχρι την οριστική ακινητοποίηση του οχήματος...ελπίζω να έχουν προνοήσει για αυτο στη Volvo, και να μήν "απενεργοποιείται" το σύστημα σε τέτοιες καταστάσεις όπως προανέφερες.
Σε καμία περίπτωση το σύστημα δεν υπάρχει, απλά για να υπάρχει. Υπάρχει για να επέμβει στην κακή στιγμή όπου ο οδηγός δεν θα προλάβει κάτι. (τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ...ενας απλός και έρημος καουμπόυς. Αν στη Volvo είχαν άλλα κατα νού,
)
Τώρα, αν ακόμη ειναι σε πειραματικό στάδιο, ο θεός και η ψυχή του! Μακάρι αν ισχύει κάτι τέτοιο να βγεί άμεσα κάποιο update που να καλύψει κενά και αστοχίες προγραμματισμού ώστε να το κάνει να δουλέψει σωστά και όπως διαφημίζεται πως θα δουλεύει!
Πάντως γιατί να ξηλωθεί το σύστημα;

Πάντως, το σύστημα λογικά θα φρενάρει μέχρι dead stop. Τώρα, αυτό το 0km/h θα είναι πρίν τη σύγκρουση ή μετά, δε γνωρίζω. Αλλά πάντα με τη λογική, πιστεύω πως θα εφαρμόζει πίεση στα φρένα μέχρι την οριστική ακινητοποίηση του οχήματος...ελπίζω να έχουν προνοήσει για αυτο στη Volvo, και να μήν "απενεργοποιείται" το σύστημα σε τέτοιες καταστάσεις όπως προανέφερες.
Σε καμία περίπτωση το σύστημα δεν υπάρχει, απλά για να υπάρχει. Υπάρχει για να επέμβει στην κακή στιγμή όπου ο οδηγός δεν θα προλάβει κάτι. (τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ...ενας απλός και έρημος καουμπόυς. Αν στη Volvo είχαν άλλα κατα νού,

Τώρα, αν ακόμη ειναι σε πειραματικό στάδιο, ο θεός και η ψυχή του! Μακάρι αν ισχύει κάτι τέτοιο να βγεί άμεσα κάποιο update που να καλύψει κενά και αστοχίες προγραμματισμού ώστε να το κάνει να δουλέψει σωστά και όπως διαφημίζεται πως θα δουλεύει!
Πάντως γιατί να ξηλωθεί το σύστημα;

S-Max
- MadMaxS
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 24 Νοέμ 2010, 21:03
- Τοποθεσία: Athens-Thessaloniki-Alexandroupolis
- Επικοινωνία:
Re: city safety
Δεν αμφιβάλω καθόλου πως αστοχίες υπάρχουν σε μέρη όπως τα ρακόρ. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικονέγειες που λέμε!
Από την άλλη, παραλείπεις το γέγονός πως η Volvo, ανέπτυξε (όχι μόνο στην ασφάλεια των επιβατών) και ποντάρει στο γεγονός πως ή κάποια στιγμή θα έχουμε όλοι Volvo (πράγμα αδύνατον βλέπεις), ή πως μέσα σε μία δεκαετία, θα έχουν όοολα τα αυτοκίνητα το city safety ή κάτι σαν αυτό, πράγμα που σημαινει πως αν ο μπροστινός φρενάρει απότομα, και το δικό μου S60 φρενάρει απότομα, θα φρενάρει και το απο πίσω μου αυτοκίνητο το ίδιο αυτόματα και το πίσω, κλπ κλπ κλπ ... Ηδη Μερκ και Λεξους το έχουν στα λιμο τους. Η Volvo το βγάζει στις μάζες. Είδωμεν!!!
Πάντως το city-safey δε κλεινει;
Περίμενε πάντως. Θα υπάρξει και city-safety 2ης/3ης/4ης/κλπ γενιάς... ελπίζω πως θα ειναι πλήρως προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε οδηγού, call me Δικαστής, call me Θεία Νίτσα, call me 18αρη που μαθαινει. (δλδ, ότι θέλω ανοίγω, ότι θέλω κλεινω, όποτε θέλω)
Από την άλλη, παραλείπεις το γέγονός πως η Volvo, ανέπτυξε (όχι μόνο στην ασφάλεια των επιβατών) και ποντάρει στο γεγονός πως ή κάποια στιγμή θα έχουμε όλοι Volvo (πράγμα αδύνατον βλέπεις), ή πως μέσα σε μία δεκαετία, θα έχουν όοολα τα αυτοκίνητα το city safety ή κάτι σαν αυτό, πράγμα που σημαινει πως αν ο μπροστινός φρενάρει απότομα, και το δικό μου S60 φρενάρει απότομα, θα φρενάρει και το απο πίσω μου αυτοκίνητο το ίδιο αυτόματα και το πίσω, κλπ κλπ κλπ ... Ηδη Μερκ και Λεξους το έχουν στα λιμο τους. Η Volvo το βγάζει στις μάζες. Είδωμεν!!!
Πάντως το city-safey δε κλεινει;
Περίμενε πάντως. Θα υπάρξει και city-safety 2ης/3ης/4ης/κλπ γενιάς... ελπίζω πως θα ειναι πλήρως προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε οδηγού, call me Δικαστής, call me Θεία Νίτσα, call me 18αρη που μαθαινει. (δλδ, ότι θέλω ανοίγω, ότι θέλω κλεινω, όποτε θέλω)
S-Max
Re: city safety
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: city safety
μπορει να πηγαινεις με 30χμ/ωρα, αλλα νομιζω οτι ενεργοποιηται οταν η διαφορα ταχυτητας μεταξυ των δυο αμαξιων, γινεται 15χμ/ωρα.
επισης νομιζω οτι ειναι υποβοηθουμενο <αξεσουαρ> το C.S και οχι οτι θα κοκαλωσει το αμαξι.υπαρχουν και εξαιρεσεις αν θυμαμαι καλα.
ετσι νομιζα κ γω οτι δε δουλευει στο δικο μου,αλλα το σαββατο με <εσωσε> απο ενα παππου που μαλλον μπερδευε το γκαζι με το φρενο και να σου κ το μυνηματακι στο καντραν.
επισης νομιζω οτι ειναι υποβοηθουμενο <αξεσουαρ> το C.S και οχι οτι θα κοκαλωσει το αμαξι.υπαρχουν και εξαιρεσεις αν θυμαμαι καλα.
ετσι νομιζα κ γω οτι δε δουλευει στο δικο μου,αλλα το σαββατο με <εσωσε> απο ενα παππου που μαλλον μπερδευε το γκαζι με το φρενο και να σου κ το μυνηματακι στο καντραν.
V40*D2*MT
Re: city safety
Το προηγούμενο Σάββατο μού δούλεψε κι εμένα. Είχα "κολλήσει" στο μπροστινό μου, ο οποίος σταμάτησε απότομα για να στρίψει (χωρίς να ανάψει φλας) και εμφανίστηκε το μήνυμα στην οθόνη.
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: city safety
Κι εγώ έχω γλιτώσει από το να "πατήσω" πιτσιρίκι που πετάχτηκε με μπάλα από κάθετο στενάκι (κλασική περίπτωση...). Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο συνέβαλε δραματικά καθώς αντέδρασα και εγώ αλλά η ένδειξη άναψε πριν αρχίσω να φρενάρω.
V40 D2 MY14 Powershift
Re: city safety
Εγω το ειχα δοκιμασει σε test drive που ειχα κανει σε χωρο της αντιπροσωπειας και ειχε δουλεψει. Ηταν η 1η γενια, που επιανε μεχρι τα 30 χλμ.
S60 D2 momentum
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες