Επιλογή ελαστικών

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό deadp » 28 Απρ 2015, 21:53

Η διαφορά στο φρενάρισμα θα σου χρειαστεί μια στιγμή και θα σου γλιτώσει χιλιάρικα όχι δεκαρικα.
Προτιμάμε λοιπόν ελαστικό επώνυμο.
Εγώ έβαλα όπως είδες Dunlop κι ένας φίλος στο Passat του πέρασε Goodyear.
Νομίζω ότι μαζί με continental premium 5, primacy 3 είναι οι πιο safe επιλογές αυτή την περίοδο.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

dimtz
T2
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 23:43

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό dimtz » 28 Απρ 2015, 23:26

εχω μια απορια, σιγουρα θα εχει απαντηθει ξανα αλλα πολλες οι σελιδες , εγω φοραω αυτην την στιγμη δεικτη ταχυτητας Υ συγκεκριμενα dunlop αυτα εδω http://www.ityres.gr/205-55-r16-91y-dun ... 98948.html με 205/55/16 , εχω προβλημα ?δεν κανουν για το οχημα μου? δηλαδη οταν λενε αργει να ζεσταθει το λαστιχο τι εννοούν? πρεπει να διανυσω 10 χιλιομετρα, 100? 200? η να παω με ταχυτητα 200 χιλιομετρα στο δρομο για να τα ζεστανω? καποιος γνωστης των πραγματων ας μου δωσει μια απαντηση :-)
Volvo s40 ,1600cc diesel drive

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3280
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 28 Απρ 2015, 23:35

Δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Ο δείκτης που αναφέρεις, δεν έχει καμία σχέση με το πόσο γρήγορα ή αργά ζεσταίνονται τα ελαστικά και όποιος σου το είπε αυτό, απλά δεν έχει ιδέα.
Ο δείκτης ταχύτητας ελαστικών δείχνει την μέγιστη ταχύτητα οχήματος στην οποία τα ελαστικά αναμένεται να λειτουργήσουν σωστά, βάσει των προδιαγραφών τους, δηλαδή κρατήματα, φρανάρισμά, υδρολίσθηση κλπ. Στην περίπτωσή σου, το Υ αντιστοιχεί σε 300 χ.α.ω. (!!!) οπότε και στο γκρεμό, τα ελαστικά σου θα λειτουργούν εξαιρετικά!!! :lol: :lol: :lol:
Δεν έχεις κανένα πρόβλημα πάντως μην αγχώνεσαι.
Συνέχισε και θα μείνεις...

dimtz
T2
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 23:43

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό dimtz » 28 Απρ 2015, 23:53

@Jim_c30 χιλια ευχαριστω , σχεδον ολοι γυρω μου τα ξερουν ολα αλλα στην ουσια δεν εχουν χαμπαρι, ευτυχως εχω εσας εδω και μαθαινω και εγω ,και παλι ευχαριστω φιλε :applause
Volvo s40 ,1600cc diesel drive

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Απρ 2015, 08:53

dimtz έγραψε:εχω μια απορια, σιγουρα θα εχει απαντηθει ξανα αλλα πολλες οι σελιδες , εγω φοραω αυτην την στιγμη δεικτη ταχυτητας Υ συγκεκριμενα dunlop αυτα εδω http://www.ityres.gr/205-55-r16-91y-dun ... 98948.html με 205/55/16 , εχω προβλημα ?δεν κανουν για το οχημα μου? δηλαδη οταν λενε αργει να ζεσταθει το λαστιχο τι εννοούν? πρεπει να διανυσω 10 χιλιομετρα, 100? 200? η να παω με ταχυτητα 200 χιλιομετρα στο δρομο για να τα ζεστανω? καποιος γνωστης των πραγματων ας μου δωσει μια απαντηση :-)


ο δείκτης ταχύτητας δηλώνει την αντοχή που έχει ένα ελαστικό να περιστραφεί στην max ταχύτητα, υψηλές στροφές περιστροφής (στροφορμή) χωρίς να αποκολληθούν από αυτό κομμάτια, και να καταστραφεί.

@dimtz αισθάνεσαι ότι έχεις πρόβλημα ? δεν νομίζω .... απλά, το συγκεκριμένο λάστιχο είναι πολύ sport προσανατολισμού και σε σχέση με κάποιο άλλο "ταξιδιάρικο", θα που είχες μειωμένη κατανάλωση, λιγότερο θόρυβο και μεγαλύτερη άνεση, αλλά & χειρότερη πρόσφυση και ακρίβεια στη "sport" οδήγηση. Τα πάντα, είναι θέμα προτεραιοτήτων.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2138
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Απρ 2015, 09:17

***Όταν αγοράζετε ελαστικά αντικατάστασης, είναι σημαντικό να ταιριάζετε το δείκτη ταχύτητας με τις δυνατότητες ταχύτητας του οχήματός σας.

Πολλές φορές δημιουργείται η εντύπωση ότι ένα ελαστικό με υψηλότερο δείκτη ταχύτητας (βλ Παράρτημα - Ενότητα Δείκτης Ταχύτητας) είναι καλύτερο από ένα ελαστικό με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας. Το συμπέρασμα αυτό δεν είναι ορθό διότι τα προαναφερόμενα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι το υλικό κατασκευής του ελαστικού με το μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας θα έχει σαν αποτέλεσμα τη διαφορετική συμπεριφορά του, από πλευράς θερμοκρασίας και πρόσφυσης, σε χαμηλή ταχύτητα. Συμπερασματικά δεν υπάρχει λόγος να τοποθετούμε ελαστικά με δείκτη ταχύτητας μεγαλύτερης από του οχήματός μας αφού θα επιβαρυνθούμε οικονομικά χωρίς ιδιαίτερο όφελος***

Μικρό το ''κακό'',
100 % σωστός θα ήσουν αν έβαζες δείκτη ταχύτητας που ορίζει ο κατασκευαστής.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3280
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 29 Απρ 2015, 09:37

vrestas έγραψε:100 % σωστός θα ήσουν αν έβαζες δείκτη ταχύτητας που ορίζει ο κατασκευαστής.

Χωρίς αυτό να είναι και απόλυτο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το δικό μου C30 με τα 100 μουλάρια του, το οποίο ήρθε από το εργοστάσιο με τα Pirelli P7 205/55/16W, τα οποία φυσικά χάλασαν στο άψε σβήσε (δε φταίει ο δείκτης ταχύτητας γι' αυτό), και από τότε χρησιμοποιώ ελαστικά με δείκτη ταχύτητας V χωρίς το παραμικρό θέμα (εγώ βέβαια κατέβασα τον δείκτη ταχύτητας, δεν τον ανέβασα). Κανένα πρόβλημα δεν έχει ο φίλος και επιμένω, δεν αργούν να ζεσταθούν τα ελαστικά με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας.
Όμως σε τέτοια αυτοκίνητα όπως του dimtz δεν αξίζει να βάζεις ελαστικά υψηλών επιδόσεων όπως αυτό που έβαλε. Πολύ σωστό το ποστ του Johnkyr.
Συνέχισε και θα μείνεις...

bynie
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 17 Οκτ 2010, 15:24

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό bynie » 29 Απρ 2015, 10:28

deadp έγραψε:Η διαφορά στο φρενάρισμα θα σου χρειαστεί μια στιγμή και θα σου γλιτώσει χιλιάρικα όχι δεκαρικα.
Προτιμάμε λοιπόν ελαστικό επώνυμο.
Εγώ έβαλα όπως είδες Dunlop κι ένας φίλος στο Passat του πέρασε Goodyear.
Νομίζω ότι μαζί με continental premium 5, primacy 3 είναι οι πιο safe επιλογές αυτή την περίοδο.


Τελικά μάλλον θα παω προς το Goodyear. Ειμαι και γω της αποψης πως για λιγα δεκαρικα.. ας διαλεξεις το πιο καλο.
Και προς απαντηση και για τον δείκτη ταχυτητας, και γω θα προτιμήσω V, αφου τα 100 δικα μου ψωραλογα δεν εχουν καμια ελπιδα να με φτασουν στα 270Km του W :-D

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 29 Απρ 2015, 10:48

Λοιπον, θα μου επιτρεψουν εδω οι παλαιοτεροι και ποιο "σπουδαγμενοι" να κανω χρησει της καλοσυνης τους και της ανοχης τους.
Η αν θελετε σαν ποιο εμπειρος στα θεματα του "δρομου"...
Ο μεγαλος δεικτης ταχυτητας δεν ειναι μονο δεικτης αντοχεις σε μεγαλυτερες ταχυτητες (ταχυτητα περιστροφεις) ΑΛΛΑ και θερμοκρασιας.
Δηλαδη, μεγαλυτερη ταχυτητα, μεγαλητερες τριβες, μεγαλητερη θερμοκρασια.
Δηλαδη το ελαστικο πρεπει να ειναι ποιο σκληρο για να αντεχει!
Σκληρο = αντοχη στην θερμοκρασια = δεν ζεστενεται ευκολα = δεν ερχετε σε θερμοκρασια λειτουργιας (σε καθημερηνει χρηση και οχι μονο) = δεν δουλευει οπως θα επρεπε = "κουτσορο ή ξυλο".
Να θυμησω εδω τα αγωνιστικα ελαστικα που πριν τον αγωνα τα εχουν τυλιγνεμα σε θερμοφορες ωστε να εχουν αμεσα την καταληλη θερμοκρασια, αλλα και τι παθαινουν αν για καποιο λογο πεσει η θερμοκρασια ή δεν μπορουν να την κρατησουν εκει που πρεπει.
Αυτο ειναι ποιο εντονο σε αγωνες πιστας.
Και φυσικα τι γινεται οταν βρεξει ή οταν σταματησει η βροχει, με τις αλλαγες σε σλικ και βροχινα... :dizzy
Τα ποιο μαλακα σλικ (που διαλυονται γρηγορα αλλα εχουν πολυ καλο κρατημα) ειναι πολυ σκληροτερα απο τα βροχινα τα οποια μολις αρχησει να στεγνωνει η πιστα λογο αυξησεις τις θερμικρασιας αρχιζουν και φευγουν κομματια!

Δεν ειναι τα πραγματα οπως τα νομιζετε, και σε μεγαλο βαθμο σε αυτο φταιει η Ελληνικη ασφαλτος που ειναι γυαλη.
Δε υπαρχει τριβη = δεν αναπτυσει θερμικρασια το λαστιχο = ειναι σκληρο.
Οποτε βαζουμε λαστιχα βασει του τι θελει το αμαξι μας και οχι οτι νομιζουμε η θελουμε να βαλουμε.
Η μαρκα δεν παιζει ρολο τοσο πολυ, αν και στην Ελλαδα θελουμε τα λεγομενα μαλακα λαστιχα (Michelen, Toyo, Continental κτλ) και οχι σκληρα (Goodyear, Bridgestone, Pireli κτλ) αν και ολα ειναι σχετικα.
Ποσο μαλλον αυτο που γινεται πολυ συχνα, ιδικα τα τελευταια χρονια λογο κρισης, που πηγαινουν στον λαστιχα και ρωτουν, και ο μαστρομητσος απαντα, "εχω κατι λαστιχακια για εσενα στο ραφι κατσε καλα και τιμη σουπερ, για εσενα που σε συμπαθησα - ξερω, 50% κατω" :chair :swear
Και στην επομενει δυσκολια - στραβο τιμονια - γλιτσα, αρχιζουν οι χορογραφιες, και μετα καθομαστε και σκεφτομαστε τι εγινε, τι εφταιγε, γιατι, πως, ο κακος μας ο καιρος, η κακουργα η κοινωνια κτλ
Και αν ρωτησουν θα πουμε "Μα εχω καινουργια λαστιχα, δεν ξερω κατι αλλο εφταιγε, κατι ειχαν ρηξει στον δρομο... :whatever
Στο θεμα μας παλι.
Φιλε dimtz αλλα και οι υπολοιποι, για το αμαξι σου δεικτη "Η" αντε το πολυ πολυ "V" και αυτο με την προυποθεση οτι στα προτηνει κατασκευαστης του ελαστικου και ΟΧΙ ο μαστρομητσος.
Παντα να ελεγχετε τα λαστιχα που θα βαλετε στο site του εκαστοτε κατασκευαστη.
Ολες οι εταιριες εχουν στο site τους σε καποιο παραθυρο "επιλογη ελαστικου βασει του αυτοκινητου" και "βασει τις διαστασεις", επιλεγουμε το πρωτο, βρησκουμε το αμαξι μας (μοντελο, χρονια, κυβικα, διαστασει, χρησει(καλοκαιρινα, χειμερινα, μεικτης χρησεις) και βλεπουμε τη μας προτεινουν.
Ακολουθουμε ακριβος τις οδηγιες διαμορφωσης του ελαστικου, διασταση, δεικτη ταχυτητας, αλλα και δεικτη φορτιου!

Ερωτηση, ποιος ξερει καλυτερα τι ταιριαζει στο αμαξι μας, οι εταιριες κατασκευης ή ο εκαστοτε μαστρομητσος - φιλος - γνωστος κτλ??? :q
Περιμενω την γνωμη σας και την αποψη σας!

Συνγνωμη για το μεγεθος του κειμενου και ευχαριστω για την υπομονη και την ανοχη σας!!! :vow
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3280
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 29 Απρ 2015, 11:21

Φίλε Θάνο, δεν ξέρω εάν διάβασες το παραπάνω μου ποστ, γι'αυτό και το γράφω ξανά.
Το δικό μου αυτοκίνητο C30 1,6 Momentum MY08, με 100hp ήρθε από το εργοστάσιο με λάστιχα 205/55/16W, δηλαδή για ταχύτητες μέχρι 270 χ.α.ω.!!! Βάσει των λεγομένων σου, η Volvo προφανώς και δεν ξέρει τι της γίνεται καθώς σε ένα αμάξι που με τα βίας ακουμπά τα 200 σε κατηφορικά εδάφη κλπ, τοποθέτησε ελαστικό για 270 max ταχύτητα. Αυτό πως το εξηγείς; Μπορεί να ήθελε να "ξεστοκάρει" ελαστικά; ίσως, δεν το γνωρίζω...
Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα της αλλαγής, μπήκα σε όλα τα σάιτ γνωστών, ακριβών ελαστικών για να ψάξω το επόμενο λάστιχο. Άλλες λοιπόν εταιρείες μου έδιναν την επιλογή W και άλλες την επιλογή V. Καμία μα καμία εταιρεία την επιλογή Η κλπ (αναφέρομαι σε Michelin, Continental, GoodYear, Dunlop, Pirelli)...
Στην περίπτωση αυτή τι να επιλέξω W ή V; Οι εταιρείες μου έδιναν δύο επιλογές. Η Volvo το έστειλε με W!
Η τότε επιλογή μου ήταν τα Michelin Pilot Exalto 2 :vow :vow :vow :inlove , τρομερή λαστιχάρα με δείκτη ταχύτητας V ενώ τώρα φοράω τα Pilot Sport 3 με τον ίδιο δείκτη ταχύτητας από τα οποία δεν είμα ιδιαίτερα ευχαριστημένος πλέον.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Απρ 2015, 12:53

Οσο μεγαλυτερος δεικτης ταχυτητας τοσο πιο ενισχυμενο το ελαστικο (διπλη πλεξη), δεν εχει σχεση με την συσταση της γομας. Το treadwear δειχνει την ταχυτητα φθορας του ελαστικου και εχει καποια σχεση με την συσταση της γομας. Χαμηλο treadwear μαλακη γομα γρηγορη φθορα, μεγαλο το ακριβως αντιθετο. Παραδειγμα, τα Bridgestone 050...τα εβαζα για χρονια, απο τα λαστιχα που οπου και να ρωτησεις θα σου πουν οτι ειναι σκληρα και δεν ζεσταινονται...tw 140 (τα σλικ εχουν απο 120 και κατω), κορυφαιο κρατημα, απιστευτο λαστιχο, το ζεσταινα μια χαρα γρηγορα, αλλα καθε 10000χλμ αλλαζα μια δυαδα...Τα περισσοτερα λαστιχα της αγορας εχουν tw απο 220-300.

Τωρα γενικα καθε λαστιχο δρομου, επειδη ακριβως ειναι δρομου, εχει μεγαλο ευρως θερμοκρασιας στο οποιο μπορει να αποδοσει, αλλιως κανενας δεν θα καταφερνε να φρεναρει στις καθημερινες του μετακινησεις. Το αν ζεσταινονται ή οχι, ποσο κτλ ειναι λιγο θεωρειες...παιζει ρολο το λαστιχο, αλλα και το αυτοκινητο, η ταχυτητα, το οδοστρωμα, η θερμοκρασια οδοστρωματος...εγω που εχω κανει μετρησεις με το θερμομετρο υπερυθρων μια χαρα θερμοκρασια ανεβαζουν και πολυ συντομα χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια, ωστε να δουλευουν ικανοποιητικα. Για παραπανω θελει ενα γοργο περασμα απο λιμανακια :lol:
Με λιγα λογια δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τον μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Απρ 2015, 13:49

+1 (thanos και υπόλοιποι) .... από την σούπα μην ξεχάσουμε και την ανάλογη ανάρτηση / με τα ανάλογα λάστιχα ....


σκληρή ανάρτηση = μαλακά λάστιχα με πολύ πρόσφυση
μαλακή άνετη ανάρτηση = λάστιχα ECO ή touring


από προσωπική εμπειρία .... όταν γύρισα από το νησί στην Αθήνα, και δεν ήθελα πλέον να αλλάζω λάστιχα κάθε 10.000χλμ (που έκανα στην πόλη), άλλαξα στο 106 τα λάστιχα με "πολιτικά", αφήνοντας όμως την GrA ανάρτηση στο αυτοκίνητο :whatever :whatever . Αποτέλεσμα, ήταν ένα τεράστιο και επικίνδυνο τετακε στα μέγαρα όταν είπα να πάω για να ξεσκουριάσω, αφού τα λάστιχα/ανάρτηση ΔΕΝ μπορούσαν να δουλέψουν.

Απ την άλλη, φίλος όταν τον πήγα βόλτα με σεμισλικ/GrA ανάρτηση, από τον ενθουσιασμό του, έβαλε την επόμενη μέρα σεμισλίκ στο αυτοκίνητο του, αφήνοντας την "εργοστασιακή" ανάρτηση. Μετά από 2 μέρες έβαλε πάλι τα πολιτικά ελαστικά, αφού με τα σεμι, το αυτοκίνητο έπαιρνε απίστευτες κλίσεις (βάρκα γιαλό) και αν το πίεζες κινδύνευε να τουμπάρει ...


(*) λάστιχα με δείκτη ταχύτητας W, μπορούν να γίνουν έτσι με max ταχύτητες 150χαω, σε μια πίστα ή αν "το λιώσεις στο βουνό"

Εικόνα
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 29 Απρ 2015, 15:31

Ενοητε ρε παιδια οτι αλλαζοντας λαστιχα και ρωτοντας τις εταιριες, εχεις εργοστασιακη αναρτηση σε πολυ καλη κατασταση!
Αν αρχησεις να ανακατευεις λαστιχα με αναρτησεις (ΕCO με σεμισλικ και χαμηλωμενη αναρτηση σκληρη με μαμα) αστο καλυτερα.
Και εγω απο τοτε που αλλαξα αμορτισερ και το αμαξι παταει κατω χωρις να χαζευει, αρχησε να τρωει και πολλη λαστιχο!
Οσο αφορα το C30 που ηρθε με W απο το εργοστασιο, σκευτηκες το ενδεχομενο η πιρελι την συγκεκριμενη διασταση και τυπο αν το εβγαζε και με αλλο δεικτη ή αν ειχε το εργοστασιο να βαλει (τραβηγμενο) αλλο δεικτη?
Και για ακομα μια φορα να πω οτι δεν κατασκευαζει - εξοπλιζει (παραγκελνει) μονο για την Ελληνικη αγορα.
Στην ευρωπη αλλαζουν λαστχα καθε 10.000 χλμ αντε βαρια βαρια 20.000χλμ.
Γιατι?
Μηπως ο δεικτης τριβεις ειναι υψηλος και ετσι τα λαστιχα ζεσταινονται?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1969
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Απρ 2015, 17:01

Από την Ευρώπη λοιπόν μας έρχονται και τα καλό μεταχείρισμένα ελαστικά, που έχει γίνει πολύ τις μόδας.
Φτηνά και καλά σου λένε...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 01 Μάιος 2015, 19:54

Σιγα σιγα αρχιζω να ψαχνω για λαστιχα (φθινοπωρο), δεν κρυβω οτι με "ξεσικωσατε".
Ριχνωντας μια γρηγορη ματια (3-4 ωρες) στα site των εταιρειων, ανακαλυψα:
1ο) Η διασταση μου (235/65/17 V 104/8) φθηνηνε σε σχεση με 2,5 χρονια πριν :vow
2ο) Πολλες εταιρειες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ λαστιχα για εμενα... :doh
Προσεξτε, οχι δεν εχουν την διασταση, δεν μου προτεινουν λαστιχα... :?
Εταιρειες οπως GoodYear, Dunlop, Hankook κτλ. μου λενε " συγνωμη δεν εχουμε λαστιχα για εσας"...
Επιλογη λοιπον αναμεσα σε Michelin (ειχε απο το εργοστασιο), Νokian (τα εχω τωρα), Toyo (δεν μου γεμισαν το ματι, δεν εβγαλαν και τιποτα καινουργιο μετα απο 3 χρονια), Continental (οπως Toyo, + οτι απο πλευρας ενεργειακης ετικετας... στον πατο κι'ακομα παραπερα, τις οποιες εχουν πολλη καλα κρυμενες και θελει ψαξιμο να τις βρεις... :chair ), Pirelli (μπα δεν θα παρω, εδω εχουν προβληματα στην Ευρωπη με την σκληροτητα τους που εχουν δρομους γυαλοχαρτο, εδω τι θα κανουν...???)
Αποτελεσμα?
:q
Απο Σεμπτεμβριο ξανα βλεπουμε, μπας και αλλαξει τιποτα (μονο αν βγαλουν κατι καινουργιο) ψαχνωντας παραλληλα και τα αναλογα συνγκριτικα τεστ των περιοδικων εξω.

Καταλαβατε γιατι παντα γραφω, να ρωτατε τις εταιριες τι προτεινουν για το αμαξι σας?
Θα βαζατε λαστιχα στο αμαξι σας αν η Χ, Ψ, εταιρεια ελεγε "συγνωμη δεν εχουμε λαστιχα για εσας"?
Κι ας χτυπιεται ο μαστομητσος οτι ειναι πολυ καλο λαστιχο!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1969
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό mco » 02 Μάιος 2015, 21:36

Φίλος έχει αυτά σε Χ6 και είναι πολύ ευχαριστημένος
http://www.e-elastika.gr/p.Elastika-Vre ... 81806.html


Και αυτά σε Cherokee
http://www.e-elastika.gr/p.Elastiko-Mic ... 58450.html

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 03 Μάιος 2015, 10:45

Το πρωτο ουτε για πλακα, το δευτερο ειναι αρχαιο.
Ευχαριστω παντος!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 04 Μάιος 2015, 17:38

αλλαγη ελαστικων σημερα 235/40/18 eagle f1 asymmetric 2 37.370 χλμ. 540εuro στον Κυριαζη στο volvo
και στο πεζω 307, 195 /65/15 EfficientGrip Performance στα 240εuro. πληροφοριακα
για το eagle F1 treadwear 300 kai EfficientGrip Performance 340
εβδομαδα παραγωγης 16/15 και 15/15

s60 MY11 2.0T POLESTAR summum
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2138
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό vrestas » 05 Μάιος 2015, 14:08

gsf650 έγραψε:αλλαγη ελαστικων σημερα 235/40/18 eagle f1 asymmetric 2 37.370 χλμ. 540εuro στον Κυριαζη στο volvo
eagle F1 treadwear 300 εβδομαδα παραγωγης 16/15

Καλη τιμή δείχνει.Εγώ έχω 60,000km με τα μαμά conti sport contact 3 .
Από βδομάδα θα τα αλλάξω και εγώ.

Γιώργο τι τιμές πήρες για άλλες μάρκες?
Τα eagle f1 είναι xl ? Τι δείκτη ταχύτητας έβαλες?
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 05 Μάιος 2015, 15:03

vrestas έγραψε:
gsf650 έγραψε:αλλαγη ελαστικων σημερα 235/40/18 eagle f1 asymmetric 2 37.370 χλμ. 540εuro στον Κυριαζη στο volvo
eagle F1 treadwear 300 εβδομαδα παραγωγης 16/15

Καλη τιμή δείχνει.Εγώ έχω 60,000km με τα μαμά conti sport contact 3 .
Από βδομάδα θα τα αλλάξω και εγώ.

Γιώργο τι τιμές πήρες για άλλες μάρκες?
Τα eagle f1 είναι xl ? Τι δείκτη ταχύτητας έβαλες?


στη διασταση την δικη μας βγαινει μονο σε 95-XL Y
πηγαινα για το EfficientGrip Performance
235 40 R18 95-XL W αλλα δεν υπαρχει πουθενα και η αντιπροσωπεια δεν εχει ημερομηνια παραλαβης
εκτος απο τα dunlop maxx rt δεν ρωτησα για αλλο ελαστικο
οι τιμες που τα βρηκα σε αλλα 2 καταστηματα ειναι 590 και 560
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2138
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό vrestas » 20 Μάιος 2015, 10:48

18/5/15 έκανα αλλαγή ελαστικών. Για 61200 km και 4,5 χρόνια είχα conti sport contact 3 .
Έβαλα conti sport contact 5 235/40/18 95 Υ XL (treadwear 280), τιμή 620 ευρώ (6άτοκες) σε tasoselastika .
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

johnkar
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 06 Δεκ 2011, 10:30

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkar » 22 Μάιος 2015, 11:37

Καλημέρα στο forum. Τα φώτα σας παρακαλώ. Τι προτάσεις έχουμε για ελαστικά 205/50/17 93W ? Το αυτοκίνητο είναι ένα c30 diesel drive start/stop. Τώρα φοράει από όταν το παρέλαβα (04/12) τα Continental Sport Contact 2 και έχω 46.000 περίπου. Αξίζει να κοιτάξω μόνο στην premium κατηγορία (που από ότι κατάλαβα είναι τουλάχιστον 500 euros και άνω) ή και να δω τίποτα πιο οικονομικό; Δώστε απόψεις/προτάσεις και για τα δύο παρακαλώ! Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 22 Μάιος 2015, 12:25

πως σου φάνηκαν τα SC2 ? (είναι μαλακά ελαστικα), με αρκετό θόρυβο, μεγάλη αντίσταση κύλισης και αρκετά παλιά σαν μοντέλο .
έχουν φαγωθεί, ή έχουν μόνο σκληρύνει ?
σε αυτά τα 46Κχλμ, τα έχεις κάνει μπρος πίσω ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

johnkar
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 06 Δεκ 2011, 10:30

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkar » 22 Μάιος 2015, 14:00

johnkyr έγραψε:πως σου φάνηκαν τα SC2 ? (είναι μαλακά ελαστικα), με αρκετό θόρυβο, μεγάλη αντίσταση κύλισης και αρκετά παλιά σαν μοντέλο .
έχουν φαγωθεί, ή έχουν μόνο σκληρύνει ?
σε αυτά τα 46Κχλμ, τα έχεις κάνει μπρος πίσω ?

Θα συμφωνήσω με το θόρυβο καθώς και ότι στην ελαφρά βροχή νομίζω ότι γλιστρούν αρκετά. Επίσης πιστεύω ότι 'κοπανάει' αρκετά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος αν και πιστεύω αυτό οφείλεται πιο πολύ στην διάσταση του ελαστικού καθώς και στην ανάρτησή του αυτοκινήτου και όχι τόσο στη μάρκα του ελαστικού. Βέβαια δεν έχω άλλο μέτρο σύγκρισης γιατί είναι το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο που να το έχω οδηγήσει τόσα χλμ. Η φθορά θα έλεγα είναι φυσιολογική αναλογικά με τα χρόνια και τα χιλιόμετρα. Σε πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και photos. Τα έχω κάνει πίσω μπροστά στα 20.000 περίπου.

Άβαταρ μέλους
Bassilis
T2
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2010, 23:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Bassilis » 27 Μάιος 2015, 10:40

Καλημέρα σε όλους,

Σχεδιάζω το φθινόπωρο να αλλάξω τα ελαστικά μου. Κάνω κατά μέσο όρο 13.000 χλμ το χρόνο, εκ των οποίων το 90+% σε επαρχιακές και εθνικές οδούς. Προς το παρόν δεν χρειάζεται να φοράω χειμερινά, οπότε χρησιμοποιώ θερινά σε μόνιμη βάση. Την προηγούμενη αλλαγή ελαστικών την έκανα λίγους μήνες πριν κλείσουν 4 χρόνια, ενώ τώρα θα τα αλλάξω στα 4 χρόνια ακριβώς. Ταχύτητες στο ταξίδι συνήθως 120-130 χλμ/ώρα όταν το επιτρέπουν οι δρόμοι. Πίεση πάντα 36 psi.

Οι διαδρομές στις οποίες μετακινούμαι τα τελευταία χρόνια είναι κυρίως μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκης-Χαλκδικής και Θεσσαλονίκης-Κοζάνης και Θεσπρωτίας μέσω Εγνατίας.

Αυτή τη στιγμή φοράω τα Pirelli P7 Cinturato. Βλέπω ότι οι περισσότεροι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι (σε σημείο που σκέφτομαι ότι θα με γιουχάρετε για τα παρακάτω :-D ). Η αλήθεια είναι ότι εμένα δεν μου δημιούργησαν ποτέ πρόβλημα, ακόμη και όταν τα πίεσα σε στροφές (η πίεση βέβαια είναι σχετική και υποκειμενική θα μου πείτε...), ενώ το abs θυμάμαι ελάχιστες φορές να έχει ενεργοποιηθεί (2-3 κι αν...), και για αυτόν το λόγο τα είχα επιλέξει και όταν έκανα την πρώτη αλλαγή, σκεπτόμενος και το γεγονός ότι αυτά του είχε τοποθετήσει και η Volvo. Δύο φορές μόνο μου γλίστρησαν σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά το είχα πιέσει ελεγχόμενα μέσα στην πόλη και σε δρόμο πραγματικά κάκιστης ποιότητας.

Αναμένω προτάσεις....
Τελευταία επεξεργασία από Bassilis σε 27 Μάιος 2015, 11:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1.6 Momentum C30 MY 2008

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1969
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μάιος 2015, 10:52

Βασίλη αφού είσαι ευχαριστημενος από τα P7 τι να πω...
Βάλε τα ίδια η αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στα Goodyear Efficient Grip ή στα Michelin energy saver για να έχεις και οικονομία καυσίμου.

Άβαταρ μέλους
Bassilis
T2
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2010, 23:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Bassilis » 27 Μάιος 2015, 11:00

mco έγραψε:Βασίλη αφού είσαι ευχαριστημενος από τα P7 τι να πω...
Βάλε τα ίδια η αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στα Goodyear Efficient Grip ή στα Michelin energy saver για να έχεις και οικονομία καυσίμου.



"Βασίλη αφού είσαι ευχαριστημενος από τα P7 τι να πω... " :lol:

Ευχαριστώ! Θα τα δω οπωσδήποτε και τα άλλα δύο!
1.6 Momentum C30 MY 2008

Άβαταρ μέλους
Bassilis
T2
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2010, 23:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Bassilis » 27 Μάιος 2015, 12:17

Ύστερα από σύντομη αναζήτηση και σύγκριση, με βάση και τις κατευθύνσεις του mco, εάν φύγω από τα Pirelli σκέφτομαι να πάω προς τα Goodyear Efficient Grip Performance http://www.goodyear.eu/gr_el/tires/pass ... e/?from=tf .
1.6 Momentum C30 MY 2008

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 27 Μάιος 2015, 22:29

vrestas έγραψε:18/5/15 έκανα αλλαγή ελαστικών. Για 61200 km και 4,5 χρόνια είχα conti sport contact 3 .
Έβαλα conti sport contact 5 235/40/18 95 Υ XL (treadwear 280), τιμή 620 ευρώ (6άτοκες) σε tasoselastika .

Πιστεύω ότι έκανες την καλύτερη επιλογή αυτή την στιγμή. Κορυφαίο ελαστικό. :respect
Έχω σκάσει που έβαλα Primacy 3 στο δικό μου V50 με 205/50-17. Τελείως αδιάφορο ελαστικό. :-(
Όντως TOURING το λάστιχο. Δεν είναι για κάτι παραπάνω. Άσε που χαζοσπινάρει ακόμα και με D2!
Παρόλο που το TREAD WEAR είναι 240 το traction είναι Α και το δείχνουν. Τι σκ@τ@ με έπιασε δεν ξέρω.
Θέλω τα ελαστικά να σου δίνουν αυτό το κάτι παραπάνω σε διαδρομές με στροφιλίκια και κεκτημένες
που σημαίνει ότι και στην καθημερινότητά μου θα είναι το ίδιο αποτελεσματικά.
Η Continental με τις σειρές premium contact 5 και sport contact 5 προσφέρει κορυφαία ελαστικά που πιστέψτε με
μεταμορφώνουν το αυτοκίνητο προς το καλύτερο.
Δεν είναι όμως για τους οδηγούς που θέλουν τα ελαστικά για πέντε χρόνια και το πέλμα να είναι το ίδιο.
Αυτοί θα ψάξουν για άλλα...!
V50 D2 SPORT

Άβαταρ μέλους
vartanis
T2
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2011, 10:58
Τοποθεσία: Καλλιθέα

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό vartanis » 31 Μάιος 2015, 21:25

Και εγω θελω να αλλαξω λαστιχα, αλλα δεν ξερω τι να βαλω.
Συντηρητικα πραγματα. :mrgreen:
Ολες με θέλουν γιά το κορμί μου

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 01 Ιουν 2015, 23:38

vartanis έγραψε:Και εγω θελω να αλλαξω λαστιχα, αλλα δεν ξερω τι να βαλω.
Συντηρητικα πραγματα. :mrgreen:

Φίλε μου δεν γνωρίζω το αυτοκίνητό σου ούτε την διάσταση των ελαστικών σου. Βλέπω μόνο το 1,6.
Παρόλα αυτά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς συντηριτικά πράγματα.
Δηλαδή θες να σου προτείνει κάποιος από το φόρουμ ένα φθηνό ελαστικό ή ένα καλό ελαστικό;
Δεν έχεις παρά να πας σε μερικούς πωλητές ελαστικών και να τους ρωτήσεις ποιό είναι το φθηνότερο ή ποιό είναι το καλύτερο.
Τώρα αν θες ένα πολύ φθηνό αλλά συνάμα πολύ καλό ελαστικό...έ τότε δεν γίνεται! ότι πληρώνεις παίρνεις.
Υπάρχουν και πολύ καλά ελαστικά που δεν είναι για απαιτητικούς οδηγούς, π.χ σειρές energy, αλλά δεν είναι φθηνά.
Δώσε λίγο πιο αναλυτικά τι ζητάς και η κοινότητα θα ανταποκριθεί.
Τελευταία επεξεργασία από Athamas σε 02 Ιουν 2015, 00:12, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
V50 D2 SPORT

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 02 Ιουν 2015, 00:30

Η επιλογή και η περίοδος αλλαγής των ελαστικών πρέπει είναι κορυφαίο θέμα προτεραιότητας για όλους τους οδηγούς.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως δίνουμε ένα σκασμό χρήματα για να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο, πόσα ακόμα για φρου-φρου κι αρώματα
και όταν έρχεται η στιγμή να επιλέξουμε ελαστικά , δηλαδή το μόνο πράγμα που μας φέρνει σε επαφή με τον δρόμο, τότε αρχίζουμε τις εκπτώσεις!
Στην ουσία αρχίζουμε τις εκπτώσεις με την ίδια μας την ακεραιότητα.
Θα πάρω ένα φθηνό, ένα που θα αντέχει περισσότερα χλμ. ένα που αντέχει δέκα χρόνια κοκ.
Δεν παίζουμε με την ακεραιότητά μας, των δικών μας, αλλά και των άλλων.
Στην επιλογή των ελαστικών δεν κάνουμε εκπτώσεις.

Υ.Γ Το παραπάνω είναι προσωπική άποψη και δεν θέλω με κανένα τρόπο να θείξω κανένα φίλο στο φόρουμ.
Edit Mod: Παρακαλώ να μη γράφουμε όλο το ποστ με bold γραμματοσειρά.
V50 D2 SPORT

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Ιουν 2015, 08:34

Athamas έγραψε:
vrestas έγραψε:18/5/15 έκανα αλλαγή ελαστικών. Για 61200 km και 4,5 χρόνια είχα conti sport contact 3 .
Έβαλα conti sport contact 5 235/40/18 95 Υ XL (treadwear 280), τιμή 620 ευρώ (6άτοκες) σε tasoselastika .

Πιστεύω ότι έκανες την καλύτερη επιλογή αυτή την στιγμή. Κορυφαίο ελαστικό. :respect
Έχω σκάσει που έβαλα Primacy 3 στο δικό μου V50 με 205/50-17. Τελείως αδιάφορο ελαστικό. :-(
Όντως TOURING το λάστιχο. Δεν είναι για κάτι παραπάνω. Άσε που χαζοσπινάρει ακόμα και με D2!
Παρόλο που το TREAD WEAR είναι 240 το traction είναι Α και το δείχνουν. Τι σκ@τ@ με έπιασε δεν ξέρω.
Θέλω τα ελαστικά να σου δίνουν αυτό το κάτι παραπάνω σε διαδρομές με στροφιλίκια και κεκτημένες
που σημαίνει ότι και στην καθημερινότητά μου θα είναι το ίδιο αποτελεσματικά.
Η Continental με τις σειρές premium contact 5 και sport contact 5 προσφέρει κορυφαία ελαστικά που πιστέψτε με
μεταμορφώνουν το αυτοκίνητο προς το καλύτερο.
Δεν είναι όμως για τους οδηγούς που θέλουν τα ελαστικά για πέντε χρόνια και το πέλμα να είναι το ίδιο.
Αυτοί θα ψάξουν για άλλα...!


τα premium contact5 , είναι στην ίδια κατηγορία με τα Primacy3.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vartanis
T2
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2011, 10:58
Τοποθεσία: Καλλιθέα

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό vartanis » 02 Ιουν 2015, 22:34

Athamas έγραψε:Η επιλογή και η περίοδος αλλαγής των ελαστικών πρέπει είναι κορυφαίο θέμα προτεραιότητας για όλους τους οδηγούς.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως δίνουμε ένα σκασμό χρήματα για να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο, πόσα ακόμα για φρου-φρου κι αρώματα
και όταν έρχεται η στιγμή να επιλέξουμε ελαστικά , δηλαδή το μόνο πράγμα που μας φέρνει σε επαφή με τον δρόμο, τότε αρχίζουμε τις εκπτώσεις!
Στην ουσία αρχίζουμε τις εκπτώσεις με την ίδια μας την ακεραιότητα.
Θα πάρω ένα φθηνό, ένα που θα αντέχει περισσότερα χλμ. ένα που αντέχει δέκα χρόνια κοκ.
Δεν παίζουμε με την ακεραιότητά μας, των δικών μας, αλλά και των άλλων.
Στην επιλογή των ελαστικών δεν κάνουμε εκπτώσεις.


Ψυχραιμια. :mrgreen:
Δεν είναι και τοσο δραματικα τα πραγματα. Μακαρι να φταιγαν τα λάστιχα για τα χιλιαδες δυστυχήματα που γινονται.
Είναι πολύ μικρο ποσοστο, αλλα σιγουρα υπαρχει.

Τελος παντων.
Το αυτοκινητο που θελω να βαλω λάστιχα καινουργια, είναι το s40 1.8.Summum. Ακομη εχει της ''μανας '' του. :mrgreen:
To '' συντηρητικα '' που εγραψα εννοουσα ότι δεν κανω και τιποτα τρελα πραγματα, γρηγορη οδηγηση, σε δυσκολους και περιεργους δρομους, με τιποτα αντίξοες συνθηκες, κ.λ.π. Το περισσοτερο καιρο ''καθεται '' σε παρκινγκ.
Αυτά.
Ολες με θέλουν γιά το κορμί μου

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 03 Ιουν 2015, 22:42

johnkyr έγραψε:
τα premium contact5 , είναι στην ίδια κατηγορία με τα Primacy3.

Διαβάζοντας αρκετά συγριτικά ελαστικών ξένων φορέων είδα ότι το primacy 3 συγκρινόταν περισότερο στην κατηγορία
που συμετείχαν τα sport contact 5 ή και ακόμα και τα ομόαιμα pilot sport 3 και όχι τόσο με το premium contact 5.
Τα αποτελέσματα έδειχναν ένα ελαστικό που παρότι είναι touring πλασαριζόταν στις κορυφέες θέσεις.
ΟΚ. Δεν είπα ότι το λάστιχο είναι χάλια, αλλά ότι δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω που ζητά ένας πιο απαιτιτικός οδηγός.
Τα premium contact 5 τα σύστησα και τα φορά ο αδελφός μου σε ένα Octavia 5 205/55-16V.Είναι ευχαριστημένος για τον τρόπο που οδηγεί.
Τα φορά και το jazz της γυναίκας μου και είναι εκπληκτικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο στη διάσταση 185/60-15H
Και για την ιστορία όταν πρωτοαγοράστηκε το jazz το 2009 φόραγε από το εργοστάσιο Dunlop SP31. Απαράδεκτα ελαστικά
για τα δικά μου μέτρα και σταθμά. Στα δυόμιση χρόνια και 60,000 και τοποθέτησα premium contact 2. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε!
Τιμόνι, φρένα, ζύγισμα, έλξη, πλευρική προσφυση και ένα χαμόγελό μέχρι τ' αυτιά. Στα δύο χρόνια και άλλες 60,000 χλμ.
τα ελαστικά με σχεδόν 3-4 mm πέλμα ήταν ακόμα πολύ καλά. Το περασμένο καλοκαίρι τοποθετήθηκαν premium contact 5.
Μετά από δέκα μέρες βρέθηκα στη Σιθωνία. Τι να πω. Βελτίωση, ακόμα καλύτερα. Έκανα σαν μικρό παιδί παίζοντας στα υπέροχα στροφιλίκια!

Λόγω D2 είπα θα είναι εντάξει τα primacy 3, χαλαροί ρυθμοί, είναι και τα πιο ήσυχα στα συγκριτικά αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται και τότε
φάνηκαν οι όποιες αδυναμίες. Στο V50 D2 το σασί είναι πιο γρήγηρο από τον κινητήρα και αυτό δημιουργεί πονοκεφάλους!
Το πρώτο που θες είναι το "κάτι παραπάνω" από τα ελαστικά σου!
V50 D2 SPORT

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5087
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 04 Ιουν 2015, 07:50

στο V50, είχα δοκιμάσει τα

1. pirelli P7 (εργοστασιακά, απαράδεκτα)
2. exalto2
3. premiumcontact5
4. pilotsport3

τα premiumcontact5 τα έβαλα γιατί είπα να βάλω κάτι πιο tοuring, όπως λες κι εσύ ... (μέτριο τιμόνι και χαμηλότερη πρόσφυση, αλλά διαχειρίσιμα και πάνω απ τα όρια, καθώς πλάναρες/ γλιστρούσες)

οι σπορτ, όμως επιλογές της michelin (2,4) ήταν πολύ καλύτερες παντού, εκτός από την κατανάλωση που ήταν +0.5λτ/100 σε σχέση με τα premiumcontac5.

τα (2,4) είχαν δείκτη κατανάλωσης F, ενώ τα (3), δείκτη C.

εμένα τα premiumcontact5 δεν μου φάνηκαν και τόσο σπορτ, για αυτό το κάτι παραπάνω που λες, έτσι την επόμενη φορά έβαλα τα pilotsport3, από τα οποία έμεινα πολύ ικανοποιημένος.

όλα τα λάστιχα, αλλάζονταν κάθε 30Κχλμ ή κάθε 1.5χρόνο.

* για τα premiumcontact2, είχα σχηματίσει κι εγώ καλή εικόνα, αλλά ήταν τοποθετημένα, σε πολύ πιο ελαφρύ αυτοκίνητο, ενώ πλέον είναι παλιά και ενεργοβόρα.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 05 Ιουν 2015, 00:33

Συμφωνώ μαζί σου.
Τα exalto2 τα είχα βάλει και στο 850 παλαιότερα, πολύ καλό αλλά για μια δεκαετία πριν.
Τα premium contact 5 είναι εκπληκτικά για ένα μικρό αυτοκίνητο όπως το jazz.
Εκεί αποδίδουν τα μέγιστα.

Φίλος επισκευαστής Volvo που οδηγεί EVO 300+ ίππων φόρεσε τα sport contact 5
και μου τα πρότεινε ως πολύ καλό ελαστικό πριν βάλω τα primacy3 και δεν τον άκουσα.
Την επόμενη φορά πάμε για sport contact 5 στο V50 και ίσως σύντομα.
V50 D2 SPORT

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό popolaros » 05 Ιουν 2015, 09:58

sport contact 5 και EVO ==== epic fail....


εχεις V50 diesel το οποιο προφανως το αγορασες για ''οικονομια'' και χαλαρη οδηγηση.

να πας σε Prenium contact 5 και οχι sport.

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 05 Ιουν 2015, 17:53

popolaros έγραψε:sport contact 5 και EVO ==== epic fail....
εχεις V50 diesel το οποιο προφανως το αγορασες για ''οικονομια'' και χαλαρη οδηγηση.
να πας σε Prenium contact 5 και οχι sport.

Αρχίζοντας από το "epic fail" θα σας ρωτήσω, γιατί το Sport Contact 5 είναι πρώτη τοποθέτηση σε BMW M3-M4 και δεν κάνει σε EVO;
Γιατί να μην σεβαστώ την γνώμη κάποιου που γνωρίζει την τέχνη να χειρίζεται ένα EVO;
Πάμε στο δεύτερο. Φίλε μου το αγόρασα για οικονομία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει και να σέρνομαι στο δρόμο!
Έχεται συνδέσει το V50 D2 μόνο με χαλαρή οδήγηση; Πιστέψτε με ότι έχετε λάθος.
Ήδη το V50 D2 φορά primacy 3 που είναι ένα σκαλί πιο πάνω από τα premium contact 5.
Αν διαβάζατε μερικά post πιο πάνω θα με καταλαβαίνατε.
Είπαμε για όσους γνωρίζουν, "το αίμα νερό δεν γίνεται" και η χαρά είναι ακόμα μεγαλύτερη όταν "γράφεις" έστω και με ένα D2! :-D
Τελευταία επεξεργασία από Athamas σε 06 Ιουν 2015, 01:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
V50 D2 SPORT

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
D4
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 05 Ιουν 2015, 20:00

Athamas έγραψε:Πάμε στο δεύτερο. Φίλε μου το αγόρασα για οικονομία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει και να σέρνομαι στο δρόμο!
Έχεται συνδέσει το V50 D2 μόνο με χαλαρή οδήγηση; Πιστέψτε με ότι έχετε λάθος.
Ήδη το V50 D2 φορά primacy 3 που είναι ένα σκαλί πιο πάνω από τα premium contact 5.
Αν διαβάζατε μερικά post πιο πάνω θα με καταλαβαίνατε.
Είπαμε για όσους γνωρίζουν, "το αίμα νερό δεν γίνεται" και η χαρά είναι ακόμα μεγαλύτερη όταν "γράφεις" έστω και με ένα D2! :-D

:vow :vow :vow
:applause :respect
Kαι οι κατοχοι D2 εχουν "ψυχη"
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό popolaros » 05 Ιουν 2015, 22:35

1) πρωτα απο ολα υπαρχουν τα sport contact για την διασταση σου;
2) μαλλον δεν μπορεις να διαχωρισεις τις κατηγοριες στα ελαστικα
3) νομιζεις και νιωθεις οτι θα δεις διαφορα αναμεσα στα δυο ελαστικα?
4) αγοραζουμε λαστιχα για την χρηση που κανουμε στο 90% της μετακινησης μας και οχι στο 10 %
5) το εβο ειναι ενα αυτοκινητο που αναζητα σκληρο πλαινο αλλα και σκληρη γομα γιατι ετσι ειναι σχεδιασμενο και με αυτη τη φιλοσοφια προσφερει την μεγιστη αισθηση ,

το μ3 δεν εχει σχεδιαστει για να πηγαινει τεζα σε κλειστη διαδρομη. ειναι περισσοτερο cruiser οπου θα κανει και μερικα χατηρια πανω στην στροφη. οποτε ο χαρακτηρας του sport contact 5 του ταιριάζει περισσοτερο.

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3280
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 05 Ιουν 2015, 23:32

popolaros έγραψε:1) πρωτα απο ολα υπαρχουν τα sport contact για την διασταση σου;
2) μαλλον δεν μπορεις να διαχωρισεις τις κατηγοριες στα ελαστικα
3) νομιζεις και νιωθεις οτι θα δεις διαφορα αναμεσα στα δυο ελαστικα?
4) αγοραζουμε λαστιχα για την χρηση που κανουμε στο 90% της μετακινησης μας και οχι στο 10 %
5) το εβο ειναι ενα αυτοκινητο που αναζητα σκληρο πλαινο αλλα και σκληρη γομα γιατι ετσι ειναι σχεδιασμενο και με αυτη τη φιλοσοφια προσφερει την μεγιστη αισθηση ,

το μ3 δεν εχει σχεδιαστει για να πηγαινει τεζα σε κλειστη διαδρομη. ειναι περισσοτερο cruiser οπου θα κανει και μερικα χατηρια πανω στην στροφη. οποτε ο χαρακτηρας του sport contact 5 του ταιριάζει περισσοτερο.

Πραγματικά (δεν θέλω να λάβω μέρος στη συζήτηση) μου αρέσει τρομερά να διαβάζω ποστ με επιχειρήματα. Μπράβο φίλε popolare! :applause
Μακάρι όλα τα ποστ να είχαν την ουσία που έχει το ποστ αυτό, ώστε να είχε το φόρουμ διαφορετική μορφή. Και πάλι πολλά μπράβο. :applause
Τέλος :offtopic , συνεχίστε, όχι σε προσωπικό, αλλά σε επίπεδο πληροφόρησης.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Athamas
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 01 Ιαν 2015, 18:27

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Athamas » 06 Ιουν 2015, 21:34

popolaros έγραψε:1) πρωτα απο ολα υπαρχουν τα sport contact για την διασταση σου;
2) μαλλον δεν μπορεις να διαχωρισεις τις κατηγοριες στα ελαστικα
3) νομιζεις και νιωθεις οτι θα δεις διαφορα αναμεσα στα δυο ελαστικα?
4) αγοραζουμε λαστιχα για την χρηση που κανουμε στο 90% της μετακινησης μας και οχι στο 10 %
5) το εβο ειναι ενα αυτοκινητο που αναζητα σκληρο πλαινο αλλα και σκληρη γομα γιατι ετσι ειναι σχεδιασμενο και με αυτη τη φιλοσοφια προσφερει την μεγιστη αισθηση ,
το μ3 δεν εχει σχεδιαστει για να πηγαινει τεζα σε κλειστη διαδρομη. ειναι περισσοτερο cruiser οπου θα κανει και μερικα χατηρια πανω στην στροφη. οποτε ο χαρακτηρας του sport contact 5 του ταιριάζει περισσοτερο.

Θα διαφωνήσω ευγενικά μαζί σας και φυσικά δεν πρόκειτε να προσπαθήσω να σας αλλάξω την άποψή σας για τα ελαστικά αλλά ούτε για το ύφος της γραφής σας.
Παρόλα αυτά θα πρέπει να αναφερθώ σε κάποια πράγματα προς ενημέρωση της κοινότητας.
Άλλωστε για το λόγο αυτό καταθέτουμε τις απόψεις μας οι οποίες είναι και πρέπει να είναι όλες σεβαστές.
1)Ναι υπάρχουν sport contact 5 στη διάσταση 205/50-17 που φορά το ταπεινό V50 D2.
2-3)Ναι υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα δύο ελαστικά. Το primacy 3 είναι ένα touring ελαστικό με χαμηλό συντελεστή τριβής,
το πιο ήσυχο στην κατηγορία και προοδευτικό στο όριο, είναι επιρεπές στο σπιν και ενεργοποιεί εύκολα το abs. Επίσεις δεν ανταποκρίνεται καλά στην υδρολίσθηση.
Το sport contact 5 είναι αυτό που λέει το όνομά του Sport. Δηλαδή είναι ένα πιο απόλυτο ελαστικό που θα σου δώσει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης
αλλά θα ξεκολήσει πιο απότομα στο όριό του (που ο μέσος ογηγός δεν θα το φτάσει ποτέ), θα ανταποκριθεί καλύτερα στις απότομες αλλαγές πορείας,
δεν χαζοσπινάρει, θα φρενάρει καλύτερα και ανταποκρίνεται καλύτερα στην υδρολίσθηση.
Αν με αυτές τις διαφορές δεν μπορούμε να κατατάξουμε (διαχωρίζω έχει άλλη έννοια) τα ελαστικά σε διαφορετικές κατηγορίες, τότε λυπούμε αλλά θα χρειαστούμε την βοήθεια του κοινού.
4)Σεβαστή η γνώμη σας ότι αγοράζετε -και όχι αγοράζουμε- ελαστικά για το 90% της χρήσης που τα χρησιμοποιείτε.
Υπάρχουν και άλλοι -όπως εγώ- που τα αγοράζουν για αυτό το σημαντικό 10% που σε μια οριακή κατάσταση θα τους δώσουν το δικαίωμα να ξαναδούν το φως της επόμενης ημέρας.
5) Ελπίζω να έχετε –είχατε στην κατοχή σας κάποιο EVO ή μια M3 ή Μ4 και να έχετε ιδία άποψη για το τι λάστιχα ταιριάζουν στα συγκεκριμένα όχηματα.
Ο χώρος δεν είναι για προσωπική επίδηξη και προβολή γι’ αυτό αναφέρθηκα σε φίλο, που και έχει και γνωρίζει την τέχνη να χειρίζεται ένα δύσκολο στο χειρισμό αυτοκίνητο όπως το EVO V.
Ο τρόπος σας με αναγκάζει -και ζητώ συγνώμη από την κοινότητα για τον προσωπικό τόνο- να σας καλέσω για μια ανάβαση στην Ριτσώνα, στην Πάρνηθα ή στον Άγιο,
με πισωκίνητο αυτοκίνητο που φορά Sport Contact 5P, και τότε θα αναθεωρήσετε για τις Μ3.
Any way, μέσα από την ευγενή αντιπαράθεση αυτό που έχει σημασία είναι να ενημερώνετε η κοινότητα.
Καταθέτοντας τις εμπειρίες μας από την χρήση των ελαστικών, ίσως λύσουμε απορίες έτσι ώστε ο καθένας μας με τα δικά του κριτήρια να προβεί στην επιλογή των ελαστικών που του ταιριάζουν.
V50 D2 SPORT

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό popolaros » 06 Ιουν 2015, 22:43

Ντόινγκ....

Αν νομίζεις οτι με τα sport contact θα κουβαλας σημαντικά περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφη είσαι τουλάχιστον γελασμενος.... Ψάξε στο 4τροχοι . archive να βρεις αυτο που σου λεω σε λάστιχα Michelin μέσα στα μέγαρα.


Αν νομίζεις επίσης οτι η υπέρ πρόσφυση είναι καλη κανεις επίσης λάθος....

Το primacy 3 είναι εξαιρετικό στην υδρολισθηση... Λάθος σου τα ειπανε.

Ποιος σου είπε οτι το sport contact ξεκολαει πιο απότομα στο όριο; Και πιο είναι το όριο;;;


Αγόραζε λάστιχο για το 90% των περιπτώσεων και ΑΣΕ τις θεωρίες.... Όσο πιο νωρίς το καταλάβεις, τόσο πιο κερδισμένος θα βγεις.

Μάλλον δεν καταλαβες λεξη πανω σε αυτό που σου έγραψα για Έβο μ3.... Ξανά διάβασε , προσπαθησε να κατανοησεις τα γραφουμενα και αν παλι εχεις απορίες, ενημέρωσε με.

Ναι, ο καθένας αγοράζει όπως νομίζει, για αυτό και βλεπουμε αυτοκίνητα κλόουν στους δρόμους.... Μεγάλη συζήτηση αυτή... Αν την ξεκινήσουμε , θα χαθουμε στη μετάφραση.


Ο πληθυντικός δήθεν ευγενίας να ξέρεις, δεν σε κολακεύει...
Ουτε ύφος έχω , ουτε υπεροψία. Προσπάθησε να κατανοησεις αυτά που σου γράφω...

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: Επιλογή ελαστικών

Δημοσίευσηαπό xristos » 07 Ιουν 2015, 16:47

Καλησπέρα σε όλους. Έφτασε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στο S60 μου (235/40/18) και είμαι ανάμεσα σε 3.
1) Michelin pilot sport 3
2) Goodyear F1 Asymmetric 2
3) Hankook Ventus S1 evo 2
Αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποιο από αυτά ας μου πεί τι γνώμη του και πως τα βρίσκει σε σχέση με τα μαμά
Continental Sport Contact 3.


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες