Κάτοχος ενός S60 για επτά συνεχή χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα (αν και αγοράστηκε μεταχειρισμένο με 60000 χλμ και το έφτασα στα 222000 χλμ) αποφάσισα να το δώσω και να αγοράσω ένα S60 T5 R-design που το βρήκα επίσης σε εξαιρετική τιμή και με 38000χλμ. Όλα ωραία και καλά πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με μικρότερο χώρο αποσκευών από το προηγούμενο μου, αλλά δεν με πείραξε καθώς η οικογένεια πλέον μίκρυνε, με όλα τα καλούδια ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, χωρίς όμως start/ stop (μείον για την χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη) και επιπλέον με ένα ακόμα μεγάλο καλό....προγραμματάκι polstar με αποτέλεσμα ή ήδη υψηλή ιπποδύναμη ακόμα πιο πάνω (στα 260hp λένε, τους πιστεύω).
Και ρωτάω τώρα εγώ:
Να βάλω υγραεριοκίνηση ή να μην μπω σε τέτοιες περιπέτειες? Αν μπω αξίζει τον κόπο, και το χρήμα? Σε ετήσια βάση κάνω κοντά στα 25000χλμ.
Μήπως είναι καλύτερα πριν κάνω κάτι τέτοιο να μετρήσω την κατανάλωση βγάζοντας το πρόγραμμα της polstar και να δω τι γίνεται αν μείνει το αμάξι με τα άλογα της "μανούλα" του και μόνο? Θα μπορώ να το θελήσω να εγκαταστήσω και πάλι το πρόγραμμα χωρίς επιπλέον κόστος?
Ερωτήματα ενός ζαλισμένου, αλλά ευχαριστημένου κατόχου Volvo!!!

vaggelis frab