Σελίδα 1 από 1

VOLVO : Περιορισμός τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2019, 11:00
από haralabosg
H Volvo περιορίζει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 χλμ./ώρα από το 2020

Η Volvo στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα με επίκεντρο την ασφάλεια παίρνοντας την τολμηρή απόφαση να περιορίσει την τελική ταχύτητα σε όλα τα αυτοκίνητά της στα 180 χλμ./ώρα από το 2020.

Tο όραμα Vision 2020 της Volvo, το οποίο έχει ως στόχο τους μηδενικούς θανάτους ή/και σοβαρούς τραυματισμούς από τροχαία, είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα «σχέδια» ασφάλειας στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Συνειδητοποιώντας ότι η τεχνολογία από μόνη της δεν μπορεί να επιφέρει το επιθυμητά αποτελέσματα, η Volvo παίρνει την απόφαση να περιορίσει την τελική ταχύτητα σε όλα της μοντέλα από το 2020 στα 180 χλμ./ώρα.

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/h-volvo-periorizei-tin-teliki-tahytita-olon-ton-montelon-tis-sta-180-hlmora-apo

Και εγω κοιταω πως να αφαιρέσω τον περιορισμο των 210km/h..... :lol:

Re: VOLVO : Περιορισμός τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα

Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2019, 19:32
από Thanosgr
Μ'αρεσει οτι "τωρα" βαζουν περιοριστη ταχυτητας.
Τωρα?
Πριν δεκα χρονια εβαλαν στο δικο μου (210). :q

Re: VOLVO : Περιορισμός τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα

Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2019, 23:17
από haralabosg
Κάμερες παρακολούθησης του οδηγού σε όλα τα Volvo από το 2020

Μετά την πρόσφατη απόφασή της να περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 χλμ./ώρα από το 2020, η Volvo προβαίνει σε ένα ακόμα ανάλογο βήμα προκειμένου να μηδενίσει τους θανάτους σε τροχαία ατυχήματα στα αυτοκίνητα της. Έτσι, όπως επισήμως ανακοινώθηκε προ ολίγου, σε όλα τα μοντέλα της σουηδικής εταιρείας με αρχή το 2020 θα βρίσκονται εγκατεστημένες κάμερες και αισθητήρες που θα παρακολουθούν τον οδηγό και θα επιτρέπουν στο ίδιο το αυτοκίνητο να παρεμβαίνει αν παρατηρηθεί πως ένας μεθυσμένος «χειριστής» δεν ανταποκρίνεται στα προειδοποιητικά ηχητικά ή φωτεινά σήματα.

Όπως αναφέρει η Volvo, η παρέμβαση σε ένα τέτοιο περιστατικό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τον περιορισμό της ταχύτητας κίνησης του αυτοκινήτου, την αποστολή προειδοποιητικού σήματος στην υπηρεσία υποστήριξης Volvo on Call της εταιρείας και, τέλος, την άμεση ακινητοποίηση και ασφαλή στάθμευση του οχήματος.


Τέλος, η Volvo παρουσίασε επίσης το Care Key, το οποίο θα επιτρέπει από το 2021 σε όλους τους ιδιοκτήτες μοντέλων της εταιρείας να θέσουν περιορισμούς στη μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου, προτού το δανείσουν σε άλλους._Χ.Α.

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/kameres-parakoloythisis-toy-odigoy-se-ola-ta-volvo-apo-2020

Re: VOLVO : Περιορισμός τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα

Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2019, 16:00
από click
Αν πραγματικά συμβεί αυτό, τότε εδώ στην Γερμανία οι πωλήσεις της Volvo σίγουρα θα εκμηδενιστούν! Αμφιβάλω πολύ αν θα γίνει.

Re: VOLVO : Περιορισμός τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα

Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2019, 10:18
από haralabosg
click έγραψε:Αν πραγματικά συμβεί αυτό, τότε εδώ στην Γερμανία οι πωλήσεις της Volvo σίγουρα θα εκμηδενιστούν! Αμφιβάλω πολύ αν θα γίνει.


Δυστυχώς (ή ευτυχως) μαλλον απο το 2022 θα ειναι στανταρ σε ολους τους κατασκευαστες...

https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... -limiters/

Re: VOLVO : Περιορισμός τελικής ταχύτητας στα 180 χλμ./ώρα

Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2019, 23:13
από click
haralabosg έγραψε:
click έγραψε:Αν πραγματικά συμβεί αυτό, τότε εδώ στην Γερμανία οι πωλήσεις της Volvo σίγουρα θα εκμηδενιστούν! Αμφιβάλω πολύ αν θα γίνει.


Δυστυχώς (ή ευτυχως) μαλλον απο το 2022 θα ειναι στανταρ σε ολους τους κατασκευαστες...

https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... -limiters/


Ήδη οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν περιορισμό ταχύτητας στα μοντέλα τους, εκτός από κατασκευαστές τύπου Prorsche, Ferrari κλπ. και ειδικές σπορ εκδόσεις άλλων μοντέλων, αλλά ο περιορισμός είναι στα 250χλμ/ω όχι στα 180! Περιορισμός στα 180 σε μια χώρα όπως η Γερμανία δεν έχει κανένα απολύτως νόημα όταν στις Autobahn οι περισσότεροι ταξιδεύουν με ταχύτητες 160-200χλμ/ω (ταξιδεύουν όχι απλά πιάνουν αυτές τις ταχύτητες).

Επίσης από τα στατιστικά των ατυχημάτων, η συντριπτική πληοψηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων στην Γερμανία συμβαίνουν σε επαρχιακούς δρόμους που έχουν όριο τα 100χλμ. και σε πόλεις όπου το όριο είναι τα 50χλμ. Οι αυτοκινητόδρομοι οι οποίοι δεν έχουν όριο ταχύτητας θεωρούνται από τους ασφαλέστερους δρόμους και τα αναλογικά πολύ λίγα θανατηφόρα που συμβαίνουν σε αυτούς, συνήθως δεν είναι αποτέλεσμα πολύ υψηλής ταχύτητας αλλά αποτέλεσμα υψηλής κίνησης και εμπλοκής μεγάλων φορτηγών. Τα φορτηγά είναι πολύ πιο επικίνδυνα από τα γρήγορα αυτοκίνητα σε αυτούς του δρόμους.

Είναι άλλο πράγμα η υπερβολική ταχύτητα και άλλο η τελική ταχύτητα.