Νέο σύστημα ονομασίας κινητήρων

Μοντέλα/Τεχνολογίες, που πρόκειται να δούμε
scandinavian
T2
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 14:28

Νέο σύστημα ονομασίας κινητήρων

Δημοσίευσηαπό scandinavian » 29 Μαρ 2010, 12:41

Πριν από λίγο ανακοινώθηκε το νέο σύστημα με το οποίο θα διακρίνονται τα μοντέλα ανάλογα με τους κινητήρες που "φορούν". Έτσι:
Diesel Βενζίνη
D8 300 ίπποι 325 hk +350 hk T8
D6 250 ίπποι 275 hk 300 hk T6
D5 200 ίπποι 225 hk 250 hk T5
D4 165 ίπποι 175 hk 200 hk T4
D3 135 ίπποι 150 hk 165 hk T3
D2 115 ίπποι 125 hk 135 hk T2
D1 90 ίπποι 100 hk 115 hk T1
D - 50 ίπποι 75 hk 90 hk T
Όπου hk είναι Hästkrafter, δηλαδή ίπποι...
Θα δούμε κινητήρες Diesel με 300 και 50 ίππους; Και κινητήρα βενζίνης με 90ίππους;
:dizzy

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2714
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Νέο σύστημα ονομασίας κινητήρων

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Μαρ 2010, 12:55

Ετσι οπως το πανε θα δουμε Τ5 3κυλινδρο! :whatever Ελπιζω οι Κινεζοι να ειναι πιο λογικοι....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Νέο σύστημα ονομασίας κινητήρων

Δημοσίευσηαπό georgosk » 30 Μαρ 2010, 08:34

Αν δεν έχω μπερδευτεί τελείως, νομίζω ότι το νούμερο στην ονομασία υποδηλώνει αριθμό κυλίνδρων. Σωστά; δηλ Τ5 = 5 κύλινδροι. Οπότε έρχεται και η απορία τα Τ1 και Τ2 τι σημαίνουν 1 και 2 κυλίνδρους; Ή πλέον η ονομασία δεν θα έχει καμία σχέση με τον αριθμό των κυλίνδρων;
Επίσης ιπποδύναμη 50, 75 και 90; :dizzy Καλά θα ασχοληθεί η Volvo με παπάκια και σκούτερ; (λέτε να το δούμε και αυτό στην Κίνα…) :whatever Αλλιώς ποίος ο λόγος ύπαρξης αυτών των μοτέρ :q

Τελικά, έχω μπερδευτεί τελείως :dizzy
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2714
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Νέο σύστημα ονομασίας κινητήρων

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 30 Μαρ 2010, 10:13

georgosk έγραψε:Αν δεν έχω μπερδευτεί τελείως, νομίζω ότι το νούμερο στην ονομασία υποδηλώνει αριθμό κυλίνδρων. Σωστά; δηλ Τ5 = 5 κύλινδροι. Οπότε έρχεται και η απορία τα Τ1 και Τ2 τι σημαίνουν 1 και 2 κυλίνδρους; Ή πλέον η ονομασία δεν θα έχει καμία σχέση με τον αριθμό των κυλίνδρων;
Επίσης ιπποδύναμη 50, 75 και 90; :dizzy Καλά θα ασχοληθεί η Volvo με παπάκια και σκούτερ; (λέτε να το δούμε και αυτό στην Κίνα…) :whatever Αλλιώς ποίος ο λόγος ύπαρξης αυτών των μοτέρ :q

Τελικά, έχω μπερδευτεί τελείως :dizzy

Ακριβως αυτο ειναι το προβλημα. Μεχρι τωρα (και αυτη ηταν η ομορφια!) το νουμερο αντισοιχουσε σε αριθμο κυλινδρων αλλα πλεον αυτο δεν ισχυει. Τα νουμερα απλα δειχνουν ενα ευρος ιπποδυναμης :doh

Οι μικρες ιπποδυναμεις ισως δειχνουν οτι και η Volvo θα μπει στο χορό των μικρων αυτοκινητων πολης, ωστε να υποστηριξει καλυτερα και την ηλεκτρικη της τεχνολογια.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Νέο σύστημα ονομασίας κινητήρων

Δημοσίευσηαπό georgosk » 30 Μαρ 2010, 12:12

VolvoZeus έγραψε:Οι μικρες ιπποδυναμεις ισως δειχνουν οτι και η Volvo θα μπει στο χορό των μικρων αυτοκινητων πολης, ωστε να υποστηριξει καλυτερα και την ηλεκτρικη της τεχνολογια.


Έτσι κατεβαίνει και ο μέσος όρος εκπομπών ρύπων της φίρμας και υπάρχει χώρος και για τα μεγαλύτερα (και όπως και να το κάνουμε πιο ενεργοβόρα μοτερ)
Αλλά με το κοινό συνηθισμένο στο παρόν σύστημα ονομασίας, το νέο δεν λέει. Π.χ. δεν θα ήθελα ένα Volvo που πίσω να γράφει Τ1, συνειρμικά πάει το μυαλό μας σε μοτέρ 1 κυλίνδρου!!!. Ας άλλαζαν το σύστημα ονοματολογίας τελείως, κόβοντας κάθε επαφή με το υπάρχον, νομίζω θα ήταν καλύτερο από πλευράς Marketing.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08


Επιστροφή σε “Μελλοντικά μοντέλα Volvo - Νέες τεχνολογίες”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες