προβληματισμοι για diesel

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
alexaras
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2015, 01:48

προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό alexaras » 24 Νοέμ 2015, 19:43

καλησπερα παιδια!!!

ο πατερας μετα απο 10+χρονια συμβιωσης με ενα s60 2.0Τ ( :inlove ) βρισκεται σε σκεψεις αντικαταστασης του με το v40 μαλλον το d2.
και δω ξεκιναν οι προβληματισμοι!! διαβαζω αυτες τις μερες και σ αυτο το φορουμ και γενικα στο ιντερνετ για διαφορα ''προβληματα'' που βγαζουν τα diesel.
με προβληματιζει το θεμα του dpf και συγκεριμενα καθε ποτε πρεπει να γινεται παθητικη αναγεννηση?? επισης δεν εχω καταλαβει τι γινεται σε περιπτωση που διακοπει η ενεργητικη στη μεση! ακομα απ οτι διαβασα οταν γεμισει το φιλτρο κατα 80% αναβει λαμπακι που μας ειδοποιει, τοτε πρεπει να κανουμε παθητικη και αν ναι καθαριζει πληρως ή απλα το παμε συνεργειο τα σκαμε και το αλλαζουν? το αμαξι θα χρησιμοποιειται σχεδον καθημερινα για πηγαινε-ελα στη δουλεια (εντος πολης) αλλα θα κανει και αρκετα χιλιομετρα σε ανοικτα δρομο ( περιπου 20.000 συνολικα τον χρονο)
ακομα εχω διαβασει οτι πρεπει να χρησιμοποιειται ανοθευτο diesel γιατι αλλιως θα δημιουργηθει προβλημα
θα ηθελα αν γινεται να μου λυσετε καμια απορια και αν υπαρχει κατι αλλο που θα πρεπει να χουμε κατα νου πειτε το!

ευχαριστω!!

υγ. πολυ ωραιο το φορουμ!!

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1753
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 24 Νοέμ 2015, 21:39

alexaras έγραψε:καλησπερα παιδια!!!

Καλος ηρθες!

Λοιπον ας κανουμε μια προσπαθια.

alexaras έγραψε:ο πατερας μετα απο 10+χρονια συμβιωσης με ενα s60 2.0Τ ( :inlove ) βρισκεται σε σκεψεις αντικαταστασης του με το v40 μαλλον το d2.
και δω ξεκιναν οι προβληματισμοι!! διαβαζω αυτες τις μερες και σ αυτο το φορουμ και γενικα στο ιντερνετ για διαφορα ''προβληματα'' που βγαζουν τα diesel.
με προβληματιζει το θεμα του dpf και συγκεριμενα καθε ποτε πρεπει να γινεται παθητικη αναγεννηση??

Δεν υπαρχει κατι που μπορεις να κανεις για το DPF, το κομπιουτερ τα κανονιζει ολα, εσυ δεν παιρνεις χαμπαρι τι γινεται.

alexaras έγραψε: επισης δεν εχω καταλαβει τι γινεται σε περιπτωση που διακοπει η ενεργητικη στη μεση!

Οπως και ποιο πανω, δεν κανεις τιποτα, δεν καταλαβαινεις τιποτα.

alexaras έγραψε:ακομα απ οτι διαβασα οταν γεμισει το φιλτρο κατα 80% αναβει λαμπακι που μας ειδοποιει, τοτε πρεπει να κανουμε παθητικη και αν ναι καθαριζει πληρως ή απλα το παμε συνεργειο τα σκαμε και το αλλαζουν?

Υπαρχει μια διαδικασια που περιγραφεται μεσα στο manual, το οδηγεις σε ανοιχτο δρομο μεχρι να σβησει η ενδειξη.

alexaras έγραψε: το αμαξι θα χρησιμοποιειται σχεδον καθημερινα για πηγαινε-ελα στη δουλεια (εντος πολης) αλλα θα κανει και αρκετα χιλιομετρα σε ανοικτα δρομο ( περιπου 20.000 συνολικα τον χρονο)

Τα 20.000χλμ ειναι ενα καλο νουμερο για diesel αλλα δεν λεει και κατι.
Αν το εχει καθε μερα μεσα στην πολη σταματα ξενικα, για π.χ. 20 λεπτα....
Αργα ή γρηγορα θα εχεις προβλημα!

alexaras έγραψε:ακομα εχω διαβασει οτι πρεπει να χρησιμοποιειται ανοθευτο diesel γιατι αλλιως θα δημιουργηθει προβλημα
θα ηθελα αν γινεται να μου λυσετε καμια απορια και αν υπαρχει κατι αλλο που θα πρεπει να χουμε κατα νου πειτε το!

Πολυ καλα τα λες για το ανοθευτο diesel, αν βρεις τροπο να το ανακαλυπτεις πες το και σε εμας!
Η ακομα καλυτερα πατενταρισε το, θα χ@στης στο ταληρο ;-)

Οτι αποφασισεις να παρεις (μαρκα, μοντελο κ.τ.λ.) να ξερεις οτι ολα τα παραπανω ισχυουν για ολες τις εταιριες! :doh
Επισεις, πες να σου απενεργοποιησουν το start & stop για το καλο του κινητηρα και της τσεπεις σου.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1980
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό mco » 24 Νοέμ 2015, 22:37

Καλώς ήρθες!
Από 2,0 t βενζίνα θα πας στο D2?
Αν υπάρχει κανένα να κάνεις ένα test drive πρώτα και μετά αποφασίζεις.
Έχουν ακόμα D2?

alexaras
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2015, 01:48

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό alexaras » 25 Νοέμ 2015, 01:50

mco έγραψε:Καλώς ήρθες!
Από 2,0 t βενζίνα θα πας στο D2?
Αν υπάρχει κανένα να κάνεις ένα test drive πρώτα και μετά αποφασίζεις.
Έχουν ακόμα D2?


mco δεν παω εγω, ο πατερας μου το σκεφτεται, εγω δεν θα το αλλαζα!! απλα εχουν αλλαξει πλεον οι αναγκες στην οικογενεια οποτε ισως ειναι πιο χρησιμο κατι τετοιο! γιατι να μην εχουν?? τον σεπτεμβρη πηρε ενας φιλος μου ενα d2 r design!

thano ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου!

αληθεια το dpf εχει καποιο ''προκαθαρισμενο αριθμο αναγεννησεων'' που αντεχει? δηλαδη αν γεμιζει ας πουμε κατα ενα ποσοστο μες την βδομαδα λογω μικρων διαδρομων και το σ/κ ξεκαπνιζει και μηδενιζει (στο περιπου) με την παροδο του χρονου θα χαλασει πιο γρηγορα απο ενα φιλτρο σε αυτοκινητο που κανει περισσοτερα χιλιομετρα σε ανοκτο δρομο?

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1980
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό mco » 25 Νοέμ 2015, 13:34

Από D2 υπάρχουν μερικά κομμάτια ακόμα, πρέπει να βιαστείς γιατί από 1-1 τέλος.

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1753
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 25 Νοέμ 2015, 21:25

alexaras έγραψε:αληθεια το dpf εχει καποιο ''προκαθαρισμενο αριθμο αναγεννησεων'' που αντεχει? δηλαδη αν γεμιζει ας πουμε κατα ενα ποσοστο μες την βδομαδα λογω μικρων διαδρομων και το σ/κ ξεκαπνιζει και μηδενιζει (στο περιπου) με την παροδο του χρονου θα χαλασει πιο γρηγορα απο ενα φιλτρο σε αυτοκινητο που κανει περισσοτερα χιλιομετρα σε ανοκτο δρομο?

Οχι δεν εχει, εξαρταται απο πολλους παραγοντες.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Outlaw1977
T2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Δεκ 2016, 16:31

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό Outlaw1977 » 04 Ιαν 2017, 13:17

Τι τρέχει με το start/stop? δεν βοηθάει οικονομικά?

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1753
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 04 Ιαν 2017, 19:28

Βοηθα στην οικονομια καυσημου, αρα και στους ρυπους.
Απο εκει και περα ομως δημιουργει προβληματα στον κινητηρα, πολυ αυξημενες φθορες στα μηχανηκα και (οχι τοσο) στα ηλεκτρικα μερη του κινητηρα.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
Αντώνης
T2
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: 20 Μαρ 2016, 13:24

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό Αντώνης » 04 Ιαν 2017, 20:55

Ενα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του drive.gr λύνει αρκετές απορίες σχετικά με τα οφέλη ( η όχι ) του συστήματος start - stop.

Stop/start: Απειλεί τη ζωή του κινητήρα μας;
Το γνωστό σύστημα που σβήνει τον κινητήρα μπορεί να κάνει οικονομία στο καύσιμο, αλλά τι επίδραση έχει στη διάρκεια ζωής του κινητήρα;
http://www.drive.gr/news/tehnologia/stopstart-apeilei-ti-zoi-toy-kinitira-mas
V40, Τ4, RDesing, AllCarTuning

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1753
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 04 Ιαν 2017, 22:18

Ετσι ακριβως!
Μονο που το αρθρο λεει τι σχεδιαζουν να κανουν ή στην καλυτερη, τι ξεκινουν να κανουν....
Αυτα που κυκλοφορουν εδω και 5-6 χρονια..???
Τα νεα απο τα συνεργεια εδω και καιρο, λενε αλλα...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3314
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: προβληματισμοι για diesel

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 04 Ιαν 2017, 22:45

Αν και είμαστε :offtopic κι εγώ δεν το χρησιμοποιώ ποτέ το Start and Stop, πάντα ξεκινώντας πατάω το κουμπάκι για να το απενεργοποιήσω.
Συνέχισε και θα μείνεις...


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες