Sensus connect εφαρμογές και browser

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 21 Δεκ 2015, 02:08

Γράφω κι εδώ μετά από άνοιγμα topic και στο volvov40club... Βλέπω μόνο 2 applications στο sensus ενώ σε άλλες χώρες υπάρχουν πολλά διαθέσιμα μερικά και αρκετά Χρήσιμα.
Ξέρουμε αν και πότε θα βγάλει η volvo applications και για την ελληνική αγορά; καλό δε θα είναι να το θέσουμε σαν παράπονο στη volvo;
Επίσης ο browser δυσκολεύεται να ανοίξει τα sites και Γενικά Είναι πρακτικά άχρηστος αν Δεν βελτιωθεί αρκετά , συμφωνείτε;
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 21 Δεκ 2015, 02:35

φίλε themis θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

Είναι από τα πιο πεταμένα λεφτά που έχω δώσει ποτέ. M' αρέσει που στις αντιπροσωπείες το διαφημίζουν και σαν το μεγάλο προσόν του sensus...Το μόνο που θα βελτίωνε την κατάσταση είναι μια αναβάθμιση σε car-play της apple
http://www.apple.com/ios/carplay/

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 23 Δεκ 2015, 16:36

Ακριβώς, το μεγάλο προσόν αυτή τη στιμγή είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα, κάτι που είναι καθαρά θέμα της volvo να ξεκλειδώσει τις εφαρμογές για την Ελληνική αγορά. Από τη μια πανηγυρίζουν οτι έκαναν ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα, και από την άλλη δεν υποστηρίζουν το προϊόν τους. :swear
V40 CC, D2

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 23 Δεκ 2015, 16:59

themis έγραψε:Ακριβώς, το μεγάλο προσόν αυτή τη στιμγή είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα, κάτι που είναι καθαρά θέμα της volvo να ξεκλειδώσει τις εφαρμογές για την Ελληνική αγορά. Από τη μια πανηγυρίζουν οτι έκαναν ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα, και από την άλλη δεν υποστηρίζουν το προϊόν τους. :swear


Οχι μονο στην Ελλαδα...

http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... o-noemvrio
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 23 Δεκ 2015, 17:09

Έστειλα ήδη email στην εταιρία, θέτοντας το πρόβλημα και ζητώντας εξηγήσεις.
V40 CC, D2

KarlBarks
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 07 Μαρ 2015, 22:10

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό KarlBarks » 30 Ιαν 2017, 00:24

Το tune in καλό είναι πάντως αλλά θα έπρεπε να έχει και άλλα . Καλά ο browser είναι για πέταμα. Πες μας αν έχεις απάντηση από volvo hellas

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 04 Φεβ 2017, 00:30

Ακόμη καμία απάντηση...
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
Αντώνης
T2
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 20 Μαρ 2016, 13:24

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό Αντώνης » 04 Φεβ 2017, 10:24

themis έγραψε:Ακόμη καμία απάντηση...

Απαράδεκτοι !!! Είναι δυνατό να διαφημίζεις πως είσαι premium μάρκα και απο την άλλη να αδιαφορείς για τους πελάτες σου ;;;
Θα πρότεινα να επανέλθεις διαμαρτυρόμενος και παράλληλα, να κοινοποιήσεις και σε ανώτερο κλιμάκιο το θέμα !!
V40, Τ4, RDesing, AllCarTuning

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3345
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 04 Φεβ 2017, 19:39

Θέμη γράψε το θέμα στη σελίδα μας στο facebook δημόσια και πες ότι ήδη έχεις επικοινωνήσει με την Volvo car Hellas και δεν πήρες απάντηση. Είμαι βέβαιος ότι θα πάρεις απάντηση ΑΜΕΣΟΤΑΤΑ! Δοκίμασέ το.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 06 Φεβ 2017, 01:45

Παραθέτω το κείμενο του email που είχα στείλει
23/12/2015. ούτε απάντηση αλλά το σπουδαιότερο είναι ότι ακόμη δεν έχουμε δει καμία αναβάθμιση στο θέμα αυτό. :evil:
Εδω μέχρι και η Seat δίνει car play και εμείς έχουμε μείνει στην εποχή του χαλκού.

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,

Είμαι κάτοχος ενός V40 με ενσωματωμένο σύστημα Sensus και δυνατότητα λήψης και χρήσης apps. Αρχικά όταν παρήγγειλα το αυτοκίνητο (1 χρόνο πριν) ήμουν ενθουσιασμένος με την ιδέα οτι στο αυτοκίνητο μου θα υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης στο διαδίκτυο και χρήσης built in εφαρμογών, κάτι που ήταν και από τα κριτήρια επιλογής μου μεταξύ ανταγωνιστικών μοντέλων που κι εκείνα διέθεταν αντίστοιχα συστήματα. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο επέλεξα να πληρώσω και το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να προσθέσω το σύστημα αυτό στην αρχική παραγγελία μου, μιας και δεν διετίθετο ως στανταρ εξοπλισμός.

Με το που παρέλαβα το αυτοκίνητο, και αφού πρώτα το οδήγησα για να το απολαύσω, 2 μέρες μετά ξεκίνησα να περιεργάζομαι σε λεπτομέρεια στο σύστημα sensus το οποίο και τόσο λαχταρούσα να δω και να θαυμάσω τις επιλογές που θα έχω μέσω των εφαρμογών του, και .... μετά μεγάλης έκπληξης είδα οτι υπήρχαν μόνο 2 εγκατεστημένες! Βέβαιος οτι θα γίνεται μια γρήγορη αναβάθμιση που θα εγκαθιστά και άλλες κάλεσα την αντιπροσωπεία όπου και με ενημέρωσαν οτι προς το παρόν αυτές είναι οι διαθέσιμες εφαρμογές, αλλά σύντομα θα υπάρξουν κι άλλες διαθέσιμες. Η απογοήτευσή μου ήταν μεγάλη τότε, όμως δεν έδωσα περισσότερη βάση καθώς ήμουν ακόμη πάνω στη χαρά της απόκτησης του νέου αυτοκινήτου και δεν είχα σκοπό με τίποτα να χαλάσω αυτή τη χαρά.

Ένα χρόνο μετά όμως, βλέπω οτι ακόμη δεν έχει προστεθεί ΚΑΜΙΑ απολύτως εφαρμογή στο σύστημα και αποφάσισα να το θέσω σαν θέμα στην εταιρία, καθώς να υπενθυμίσω οτι έχω ήδη πληρώσει ΕΠΙΠΛΕΟΝ για την εγκατάσταση του συστήματος που βάσει των περιγραφών και των πωλητών περιλαμβάνει και τις εφαρμογές (apps). Με δεδομένο αυτό θεωρώ πως είναι τα πιο πεταμένα λεφτα αυτή τη στιγμή πάνω στο αυτοκίνητο και νιώθω κοροιδεμένος από την εταιρία, καθώς καθοδηγήθηκα σε μια αγορά άνευ αντικειμένου.Για να μην αναφέρω οτι το σύστημα πλοήγησης στο internet αδυνατεί να ανοίξει έστω και την πιο απλή σελίδα στο internet, που σημαίνει οτι κι αυτό είναι πρακτικά άχρηστο.

Τον ίδιο προβληματισμό μοιράζομαι και με άλλους κατόχους volvo με σύστημα Sensus και έχω την απορία ... πως είναι δυνατόν η Volvo να πανηγυρίζει οτι έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα και να αφήνει έτσι χωρίς υποστήριξη την ελληνική αγορά!!!??? Τη στιγμή που συνομιλώντας με άλλους ιδιοκτήτες σε άλλες χώρες μαθαίνω οτι απολαμβάνουν μια πληθώρα εφαρμογών.

Απευθύνομαι σε εσάς αναμένοντας μια επίσημη απάντηση και τοποθέτηση στο θέμα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σας ευχαριστώ,
Με εκτίμηση,
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3345
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 10 Φεβ 2017, 13:02

Θέμη, μιας και υπάρχουν εξελίξεις στο θέμα σου με τη Volvo Hellas, μήπως να ενημερώσεις κι εδώ τους φίλους που δεν έχουν facebook;
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 13 Φεβ 2017, 23:51

Ανέβασα το θέμα στο club στο Facebook και διαπίστωσα οτι υπάρχουν κι άλλα μέλη με παράπονα τα οποία δεν έχουν απαντηθεί. Γενικά η απογοήτευση είναι έντονη για το πως αντιμετωπίζει η Volvo Hellas τους πελάτες της καθώς υπάρχει έλλειψη ανταπόκρισης σε μεγάλο αριθμό θεμάτων.
Ύστερα από αρκετές μέρες - και ενώ στελέχη της εταιρίας έμπαιναν και ανέβαζαν marketing υλικό στο club, ενώ δεν απαντούσαν στα αιτήματα - τελικά ο υπεύθυνος PR της Volvo αναγκάστηκε να γράψει ένα μακροσκελές μήνυμα, ζητώντας συγνώμη από τους πελάτες για τη στάση της Volvo και προτείνοντας να γίνει μια πιο οργανωμένη αποστολή των αιτημάτων προς την εταιρία ώστε να απαντηθούν.
Πιο συγκεκριμένα, είτε να κάνουμε μια συνάντηση στα γραφεία τους με παρουσία και του δντη customer service και όποιου άλλου χρειαστεί, ή να συγκεντρώσοουμε τα θέματα και να τα προωθήσουμε στο email του, ή να στείλει ο καθένας το θέμα του ξεχωριστά. Δεσμεύτηκε οτι το κάθε θέμα θα απαντηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Μπορεί να σώθηκαν τα προσχήματα, πάντως ακόμη η αρχική ανάρτηση σχετικά με την παντελή έλλειψη υποστήριξης στο Sensus εξακολουθεί να μένει αναπάντητη. Έτσι κι εγώ ξαναέστειλα το αρχικό μου μήνυμα και περιμένω να λάβω μια επίσημη απάντηση από τη Volvo.

Στο σημείο αυτό θέλω να παρατηρήσω κάτι: Περίμενα να υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση από τα μέλη του club είτε εδώ που γράφουμε ή στο facebook. Η δύναμη που μας δίνουν τα social media ως καταναλωτές - πελάτες είναι τεράστια και πρέπει να την καταλάβουμε. Είδα οτι με 10, 12 ποσταρίσματα από δυσαρεστημένους πελάτες κινητοποιήθηκε ο μηχανισμός, αυτο δεν είναι λίγο. Πριν πάρω volvo ήμουν γραμμένος σε άλλο club του αυτοκινήτου που είχα τότε και τα μέλη ήμασταν πολύ δραστήρια και πετυχαίναμε αρκετά πράγματα. Εδώ είμαστε πιο ... cool ,αυτό όμως δεν είναι προς όφελος μας.
Προτείνω λοιπόν να βάλουμε 2-3 θέματα που μας απασχολούν και να τα θέσουμε ως club στην εταιρία. Είμαστε οι εκπρόσωποί τους και η γνώμη μας μετράει.
Ας πάρουμε το συγκεκριμένο θέμα. Εγώ πιστεύω πως αν μαζευτούμε όλοι και ζητήσουμε να ανοίξουν κιάλλα apps για την Ελλάδα αυτό θα γίνει, θα αναγκατεί η Volvo να το λάβει υπόψιν. Αν είμαστε σκορποχώρι δεν πρόειται να καταλάβει κανείς από τη Volvo τίποτα. Δεν είναι κρίμα να έχουν carplay τα seat κι εμείς να μένουμε με 2 ψωροapplications που δεν κάνουν και τίποτα; Τόση διαφήμιση έπεσε, δεν νιώθετε κοροιδία να έχετε δώσει ένα σκασμό λεφτά και να πάνε υπερ πίστεως; Δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ για τη Volvo να κάνει develop μερικές εφαρμογές και να δείξει οτι σέβεται τους πελάτες της.
Επίσης, λίγο πολύ, σχεδόν όλοι εδω μέσα είμαστε δυσαρεστημένοι από τα επίσημα συνεργεία της Volvo. Δεν είναι κρίμα να ταλαιπωρούμαστε, να σκάμε τα ωραία μας τα λεφτάκια και να είμαστε έρμαια των κακών πρακτικών των συνεργείων, ενώ θα μπορουσαμε με μια ομαδική επιστολή να τους βάλουμε στη θέση τους;
Αυτά είναι 2 παραδείγματα. Υπάρχουν κι άλλα θέματα σίγουρα. Καλό είναι να επικεντρωθούμε σε 2-3 που μας καίνε και να τα προωθήσουμε. Ίσως οι mods μπορούν να βοηθήσουν και να ανοίξουμε ένα νέο thread με αυτό τον τίτλο.
Είμαστε μια σημαντική αγορά της volvo στην Ελλάδα και πρέπει να το καταλάβουμε.
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
Αντώνης
T2
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 20 Μαρ 2016, 13:24

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό Αντώνης » 14 Φεβ 2017, 20:48

Μπράβο Θέμη ! Εκανες δουλειά.
Είμαι σίγουρος πως, στην Volvo γνωρίζουν καλά τη σημασία της ικανοποίησης του πελάτη μετά την αγορά και επενδύουν με προσοχή στη διατήρηση του άριστης εικόνας της φίρμας στην αγορά.
Απο την πλευρά μας, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πόσο είναι αναγκαίο να υπάρχει αλληλοενημέρωση και συνεργασία των μελών του φόρουμ & ιδιοκτητών Volvo, με σκοπό την εξέταση / επίλυση των δικαιων αιτημάτων μας.
Είναι αυτονόητο πως κάθε παρατήρηση / πρόταση που υποβάλουμε στην εταιρία, αποτελει γι' αυτήν αναγκαίο feedback και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε και οι δύο πλευρές.
V40, Τ4, RDesing, AllCarTuning

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό vrestas » 14 Φεβ 2017, 22:41

Ελπιζω αυριο να βρω λίγο χρόνο να σας απαντήσω. Γινανε κάποια λάθη από την πλευρά μας(club) , θα βρούμε εναν μηχανισμό να τα διαχειριζόμαστε καλύτερα. Το θέμα που έθιξε ο Θέμης δεν πρέπει να το αφήσουμε.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

KarlBarks
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 07 Μαρ 2015, 22:10

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό KarlBarks » 16 Φεβ 2017, 14:00

εγω παιδια ειμαι μαζί σας οτι χρειαστείτε . Και τα APPs ειναι σημαντικά όπως και η εφαρμογή sensus connect για το κινητό .

Εικόνα

Εγώ είμαι έτοιμος να αγοράσω και τους χάρτες για το GPS άλλα φοβάμαι οτι θα είναι αντίστοιχοι με τα Apps γιαυτό το έχω αναβάλει .

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό themis » 02 Μαρ 2017, 16:38

Ναι η απάντηση που έχω λάβει για τις εφαρμογές είναι ότι βασίζονται στο navigation. Άρα μόνο όσοι το έχουν εγκαταστήσει μπορούν να τις κατεβάσουν. Ερωτηση: μπορεί να μας επιβεβαιώσει κάνεις που έχει το navigation αν βλέπει παραπάνω από 2 Applications; και ποια είναι η εμπειρία από τη χρήση τους;

Ούτε λόγος ακόμα για το ανάπηρο browser που δεν ανοίγει ούτε το Google.

Επίσης αναμένω απάντησή τους για μελλοντικά πλάνα αναβάθμισης του συστήματος και υποστήριξη carplay.

Αλλος κάνεις που να έχει επικοινωνήσει;
V40 CC, D2

stratus
T2
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 19 Μάιος 2011, 09:07

Re: Sensus connect εφαρμογές και browser

Δημοσίευσηαπό stratus » 21 Μαρ 2017, 14:45

themis έγραψε:Ναι η απάντηση που έχω λάβει για τις εφαρμογές είναι ότι βασίζονται στο navigation. Άρα μόνο όσοι το έχουν εγκαταστήσει μπορούν να τις κατεβάσουν. Ερωτηση: μπορεί να μας επιβεβαιώσει κάνεις που έχει το navigation αν βλέπει παραπάνω από 2 Applications; και ποια είναι η εμπειρία από τη χρήση τους;

Ούτε λόγος ακόμα για το ανάπηρο browser που δεν ανοίγει ούτε το Google.

Επίσης αναμένω απάντησή τους για μελλοντικά πλάνα αναβάθμισης του συστήματος και υποστήριξη carplay.

Αλλος κάνεις που να έχει επικοινωνήσει;

Να επιβεβαιωσω οτι με το navigation υπαρχουν παραπανω απο δυο εφαρμογες,αλλο θεμα βεβαια που σχεδον ολες κανουν κανενα μισαωρο να ανοιξουν :whatever


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: stavrop και 29 επισκέπτες