Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
Άβαταρ μέλους
stelioskoz
T2
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 10 Μαρ 2010, 14:08

Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό stelioskoz » 12 Μάιος 2010, 19:00

πω πω ρεζιλι μας εκανε η volvo :doh :-D

http://troktiko.blogspot.com/2010/05/bl ... _3472.html
Δείτε τι έπαθε η Volvo, όταν κάλεσε τον τύπο σε μια ζωντανή παρουσίαση του νέου της συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος… Μάλλον την επόμενη φορά θα ελέγχει λίγο παραπάνω τις εφευρέσεις της πριν τις παρουσιάσει στο κοινό…

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3331
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: αστοχη δοκιμη volvo μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 13 Μάιος 2010, 18:27

Ναι και όλοι ξαφνικά έπεσαν να φάνε τη VOLVO, η οποία στην τελική έκανε αυτό το λάθος σε μοντέλο πρωτού κυκλοφορήσει στην αγορά!
Αντίθετα για κάτι Ιάπωνες των οποίων κολλούσε το γκάζι στο πάτωμα και δημιουργήθηκαν έτσι θανατηφόρα τροχαία, το θέμα αποσιωπήθηκε όταν άρχισε να παίρνει διαστάσεις....
Όπως και να έχει, λάθη γίνονται σε όλες τις εταιρείες, άλλα πιο μεγάλα και άλλα μικρότερα. Τι θέλουν λοιπόν να πούνε με αυτό το βίντεο οι "καλοθελητές" οι οποίοι το ανέβασαν και στο YouTube; Μήπως ότι τα VOLVO δεν είναι ασφαλή σαν αυτοκίνητα; Ή μήπως ότι η VOLVO δεν έχει την τεχνογνωσία και απλώς προσπαθεί να αντιγράψει τους άλλους; Όπως και να έχει και επειδή το συγκεκριμένο ατόπημα αφορά τον τομέα της ασφάλειας και μόνο, η VOLVO είναι ΝΟΥΜΕΡΟ 1 παγκοσμίως στον τομέα αυτό...Και αν κάποιοι δεν το γνωρίζουν ας ανατρέξουν στην ιστορία.
Όταν η VOLVO παρουσίασε πρώτη τη ζώνη ασφαλείας 3 σημείων πρόσδεσης, κάποιοι όυτε γνώριζαν τι θα πεί αυτοκίνητο!Και πόσα πολλά ακόμα..................
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: αστοχη δοκιμη volvo μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 13 Μάιος 2010, 23:03

Δεν μασαει η μαρκα ρεεεεεεεεεεε. :-D
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: αστοχη δοκιμη volvo μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό georgosk » 14 Μάιος 2010, 09:19

Jim_C30 έγραψε:Ναι και όλοι ξαφνικά έπεσαν να φάνε τη VOLVO, η οποία στην τελική έκανε αυτό το λάθος σε μοντέλο πρωτού κυκλοφορήσει στην αγορά!
Αντίθετα για κάτι Ιάπωνες των οποίων κολλούσε το γκάζι στο πάτωμα και δημιουργήθηκαν έτσι θανατηφόρα τροχαία, το θέμα αποσιωπήθηκε όταν άρχισε να παίρνει διαστάσεις....


:applause :applause
Μπράβο Δημήτρη πέστα.
Από την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα δημιουργήθηκε ο μύθος των "αθάνατων" γιαπωνέζικων που δεν σπάνε δεν χαλάνε και άλλα απίθανα..
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 14 Μάιος 2010, 20:11

Οτι εγινε πατατα δεν νομιζω να αμφισβητειτε απο κανεναν. Αυτο που προκαλει ομως ειναι οτι μονο μια πηγη ανεφερε οτι προηγουμενως ειχε δοκιμαστει με επιτυχια πολλες φορες μπροστα στους δημοσιογραφους, και οτι μονο το βιντεο με την σουγκρουση εχει κυκλοφορησει..

Οσο για την αιτια δεν ειδα να διαδιδετε...τελικα ηταν λογω της γρηγορης φορτισης της μπαταριας...ηταν ημιτελης και το συστημα ειχε βγαλει ενδειξη ομως κανεις, και σιγουρα οχι η κουκλα, δεν το προσεξε. Οσο για τους αεροσακους λογω οικονομιας, και αφου δεν δοκιμαζονταν αυτοι σαν συστημα, ηταν απενεργοποιημενοι..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό iatroud » 14 Μάιος 2010, 22:06

VolvoZeus έγραψε:Οσο για τους αεροσακους λογω οικονομιας, και αφου δεν δοκιμαζονταν αυτοι σαν συστημα, ηταν απενεργοποιημενοι..

δεν είναι απαραίτητο αυτό, καθώς το σύστημα (Pedestrian Detection[*]) ενεργοποιείται σε ταχύτητες μέχρι 35km/h, συνεπώς δεν θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν οι αερόσακοι.. για του λόγου το αληθές, στο βίντεο φαίνεται τυπωμένο πάνω στην πόρτα του συνοδηγού το 35ΚMH.

Υ.Γ. Πως είναι η εξοχή? εδώ έχασες κάνα-δύο βόμβες σε φυλακές κορυδαλλού και ΔΜ Θεσσαλονίκης, μια πεντάλεπτη λασποβροχή και μια φρακαρισμένη αθήνα από την επίσκεψη του τούρκου κουμπάρου!

[*]Pedestrian Detection with full auto brake is a world first that can detect pedestrians in front of the car, warn if anyone walks out into its path – and then automatically activate the car’s full braking power if the driver fails to respond in time. In an emergency situation the driver first receives an audible warning combined with a flashing light in the windscreen’s head-up display.The technology can avoid a collision with a pedestrian at speeds up to 35 kph https://www.media.volvocars.com/global/ ... iaid=32313.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 15 Μάιος 2010, 08:11

Το δοκιμαζομενο συστημα Δημητρη δεν ηταν το Pedestrian Safety αλλα το Collision Avoidance with Full Auto Brake που πλεον μπορει να ακινητοποιησει το αυτοκινητο και σε μεγαλυτερες ταχυτητες...ειναι ενα συμπληρωμα κατα καποιο τροπο του City Safety το οποιο παραλληλα λειτουργει και σε συνδιασμο με το Cruise Control και εχει την δυνατοτητα Queue Assist! Στο ξενοδοχειο που δουλευει και το youtube θα σηκωσω και βιντεακια :-)
Οι αεροσακοι ανοιγουν λαμβανοντας πολλες παραμετρους και οχι μονο την ταχυτητα (η οποια συγκεκριμενα ειναι οριακη) αλλα το οτι ηταν απενεργοποιημενοι ειναι τοποθετηση απο την Volvo. Αυτο που μαλλον κανεις μας δεν ηξερε ομως ειναι οτι και οι αεροσακοι οπως και το CWFAB χρειαζοντε καλα φορτισμενη μπαταρια για να λειτουργησουν! Μολις γυρισω παω να ριξω μια ματια..5 χρονια κλεινει η δικη μου..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
stelioskoz
T2
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 10 Μαρ 2010, 14:08

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό stelioskoz » 15 Μάιος 2010, 10:45

VolvoZeus έγραψε:Το δοκιμαζομενο συστημα Δημητρη δεν ηταν το Pedestrian Safety αλλα το Collision Avoidance with Full Auto Brake που πλεον μπορει να ακινητοποιησει το αυτοκινητο και σε μεγαλυτερες ταχυτητες...ειναι ενα συμπληρωμα κατα καποιο τροπο του City Safety το οποιο παραλληλα λειτουργει και σε συνδιασμο με το Cruise Control και εχει την δυνατοτητα Queue Assist! Στο ξενοδοχειο που δουλευει και το youtube θα σηκωσω και βιντεακια :-)
Οι αεροσακοι ανοιγουν λαμβανοντας πολλες παραμετρους και οχι μονο την ταχυτητα (η οποια συγκεκριμενα ειναι οριακη) αλλα το οτι ηταν απενεργοποιημενοι ειναι τοποθετηση απο την Volvo. Αυτο που μαλλον κανεις μας δεν ηξερε ομως ειναι οτι και οι αεροσακοι οπως και το CWFAB χρειαζοντε καλα φορτισμενη μπαταρια για να λειτουργησουν! Μολις γυρισω παω να ριξω μια ματια..5 χρονια κλεινει η δικη μου..

προφανως οι δοκιμες γινονται με σβησμενη τη μηχανη.γιατι εαν ηταν αναμενη δε θα υπηρχε το προβλημα που λες.με αναμμενη τη μηχανη δε χρειαζεται τοσο πολυ η ησχυς της μπαταριας λογω του δυναμο.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Μάιος 2010, 10:46

με σβησμένη την μηχανή ... δουλεύει το σεβρό από τα φρένα ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
stelioskoz
T2
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 10 Μαρ 2010, 14:08

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό stelioskoz » 15 Μάιος 2010, 16:23

εχεις δικιο .το σεβρω δουλευει μονο με αναμμενη τη μηχανη.αρα το ειχανε αναμμενο και αρα η μπαταρια δε χρειαζεται αμμεσα.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: αστοχη δοκιμη volvo μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό vrestas » 16 Μάιος 2010, 13:43

georgosk έγραψε:
Jim_C30 έγραψε:Ναι και όλοι ξαφνικά έπεσαν να φάνε τη VOLVO, η οποία στην τελική έκανε αυτό το λάθος σε μοντέλο πρωτού κυκλοφορήσει στην αγορά!
Αντίθετα για κάτι Ιάπωνες των οποίων κολλούσε το γκάζι στο πάτωμα και δημιουργήθηκαν έτσι θανατηφόρα τροχαία, το θέμα αποσιωπήθηκε όταν άρχισε να παίρνει διαστάσεις....


:applause :applause
Μπράβο Δημήτρη πέστα.
Από την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα δημιουργήθηκε ο μύθος των "αθάνατων" γιαπωνέζικων που δεν σπάνε δεν χαλάνε και άλλα απίθανα..


Δεν είναι προπαγάνδα Γιώργο. Ειναι γεγονός. Οπως η volvo παράγει πραγματικά ασφαλή οχήματα έτσι και ορισμένα ιαπωνικά δεν σπάνε και δεν χαλάνε! Ναι μεν απέτυχε σε ενα test η Volvo αλλα αυτό δεν σημαίνει τίποτα, εχει τον χρόνο να το διορθώσει. Καθε brand έχει κάποιο δυνατό σημείο, το οτι η toyota ειναι πολυ υψηλα στην αξιοπιστια και στην εξυπηρετηση πελατων δεν αμφισβητειται απο κανέναν,οπως και η volvo στην ασφάλεια βέβαια. Αστοχία υλικών και συστημάτων σε κάποια απο τα μοντελα κάθε μαρκας θα εμφανιστει,ειναι σιγουρο, το θεμα ειναι η εταιρεια να αναγνωρίσει το λαθος να το προωθησει στους dealer και αυτοι να ειναι διαθεσιμοι να το επιδιορωσουν. Και εμένα δεν μαρέσει στην volvo που σε όλα τα forum γραφουν για συγκεκριμενα προβλήματα που ομως για να τα επιδιορωσεις πρεπει να πάς σε 5 αντιπροσωπείες διαβασμένος. Δεν μαρεσει που το καθισμα κανει κλικ κλακ συνεχως οπως ειχε πει και o jim και οταν το πηγα σε αντιπροσωπεια μου ειπαν πως χερι στο whips δεν βάζουν....! Επισης δεν μαρέσει που τα φωτα xenon ειναι σε πολλόυς ρυθμισμενα πολυ χαμηλά.Προτιμω να ειναι σωστοι στα βασικά και ας αποτυχανουν σε μερικες δοκιμες σε νεα και εξειδικευμενα συστήματα.Οταν εχεις ενα premium αμαξι που κάνει 30-50000 ευρω πρεπει να εχεις και αναλογο after sales. Καποιο προβλημα σιγουρα θα προκυψει ,το θεμα ειναι να μπορουν και να θελουν να στο επιδορθώσουν. Αν ειναι να σε ταλαιπωρουν για απλα πραματα φαντασου να σου συμβει καποιο σοβαρο προβλημα τι εχει να γινει. Οτι παρατηρηση και να εχω για το c70 και το εχω μεταφερει σε dealer μου εχουν πει πως ειναι γνωστο προβλημα και πως η λυση που θα μου δωσουν θα ειναι παροδικη. Αναφερομαι στο θορυβο για το καθισμα και στον θορυβο απο τον μπροστινο άξονα.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Μάιος 2010, 01:57

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: αστοχη δοκιμη volvo μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Μάιος 2010, 08:46

vrestas έγραψε:................

Το προβλημα με τα συνεργεια δεν ειναι μονο της Volvo..Δυστυχως το after sales των περισσοτερων εταιρειων ειναι για κλαματα...
Οσο για τα προβληματα που αναφερεις υπαρχει οδηγια...Δυστυχως την ακριβη περιγραφη την ειχα στον σκληρο που χαλασε. Δυστυχως αλλαξαν την πολιτικη τους και δεν μπορει πλεον καποιος εκτος της Αμερικης να αγορασει/κατεβασει αυτες τις πληροφοριες...Οριστε και το site..Οπως θα δειτε πολλα γινοντε αλλα κανεις δεν ενημερωνετε...και ειδικα τα συνεργεια.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: αστοχη δοκιμη volvo μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό georgosk » 17 Μάιος 2010, 09:59

vrestas έγραψε:.... το οτι η toyota ειναι πολυ υψηλα στην αξιοπιστια και στην εξυπηρετηση πελατων δεν αμφισβητειται απο κανένα


Αμφισβητείται από εμένα λόγω "προσωπικής" πείρας τόσο από το Starlet του αδελφού μου, όσο και από το RAV 4 της κουνιάδας μου. Και τα δύο τα βγάλανε τα προβληματάκια τους μόλις τα χιλιάδες χλμ στο κοντέρ έγιναν τριψήφια. Είναι στο ίδιο επίπεδο που είναι (ή θα έπρεπε να είναι) κάθε σοβαρή φίρμα. Αλλά τα "αθάνατα" γιαπονέζικά, και οι δηλώσεις του στιλ "δεν έχω αλλάξει ούτε λαμπάκι" απέχουν πολύ από την πραγματικότητα....
Άσε το κόστος κτήσης και συντήρησης αυτό και αν είναι εκτός πραγματικότητας (ας είναι καλά η προπαγάνδα των "αθάνατων" που λέγαμε)....
Το Nissan Almera του πατέρα μου βγήκε καλό από αξιοπιστία, αλλά η συμπεριφορά του στο δρόμο και ειδικά στο φρενάρισμα σε οποιαδήποτε ταχύτητα είναι επικίνδυνη...
Τέλος πάντων είμαι και :offtopic ....

Για το κάθισμα που αναφέρεις, εγώ το πρόβλημα το έλυσα από την αρχή με την τοποθέτηση του καθίσματος σε πιο όρθια θέση. Από τότε το κλικ κλακ εξαφανίστηκε. Αυτό εκτιμώ (ειδικός δεν είμαι) συμβαίνει γιατί ότι όταν το κάθισμα είναι σε όρθια θέση, δηλαδή πιο σωστή και ανατομικά και για θέμα ασφάλειας, τα φορτία που μεταφέρονται στο whips (άρα και στην σπονδυλική μας στήλη) είναι σαφώς μικρότερα κατά τα μικρά καθημερινά φρεναρίσματα. Δοκίμασέ το μήπως και βελτιωθεί η κατάσταση.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Μάιος 2010, 18:12

Η επισημη ανακοινωση της volvocars se σε google μεταφραση...

This test was conducted 380 times with successful results. This was not, the 381st time.
The analysis carried out indicate that there was an error during the preparation of the crash lab. The car battery was uncharged, and it became a fast charger just before the test would be conducted. Probably, this led to the electronics that control CWFAB affected and the result was a failed demonstration. The shortage lies rather in the preparations made before the demonstration than the system itself.

In addition, a warning came up on the display, which announced that the system was not working as it should. A real driver had seen this but it could obviously not be understood by a crash test dummy.

The airbags were interrupt as they normally are on pre-series cars used for various tests in order to avoid damage to the cars.

Volvo Cars is fully convinced that the system in production cars will work properly even when the cars reach out to customers, it has also been tested by a thousands journalists on the existing cars with Collision Warning with Auto Brake.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3331
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 17 Μάιος 2010, 22:24

@ Vrestas

Όντως το θέμα με το κάθισμα ήταν πολύ σπαστικό...Αλλά όπως σου είχα πει στη Βαρυμπόμπη, τη λύση έδωσε και πάλι ο VolvoZeus! Μου έστειλε την οδηγία, την οποία σημειωτέων έχω σε μορφή PDF. Πήγα λοιπόν με αυτήν στην αντιπροσωπεία, εκτυπωμένη και πούλησα λίγο μούρη αναφορικά με το πού τη βρήκα! Οι υπεύθυνοι εκεί πραγματικά έπαθαν πλάκα!!! :vow :vow :vow
Σχετικά με το κάθισμα, ακολούθησαν ΑΚΡΙΒΩΣ την οδηγία της VOLVO και πλέον το πρόβλημα λύθηκε 100%! Αν θέλεις την οδηγία μπορώ να σου τη στείλω με mail ή να σου τη δώσω από κοντά όταν βρεθούμε...
Εγώ πλέον δεν έχω κανένα τριγμό στο κάθισμα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. VolvoZeus σε υπέρ-ευχαριστώ... :applause :respect :vow
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Μάιος 2010, 23:29

jim την εχω την οδηγια, απλά αναφερεται σε παλιότερα καθίσματα απο τα δικά μας. Σε ενα συνεργειο μου ειπαν να μου αλλάξουν ολη την πλάτη (και μου ειπαν πως η οδηγια αφορα παλιοτερα μοντελα)και στο αλλο πως δεν πειραζουν το whips. Μαλλον θα πάω στον Σφακιανακη στην Πειραιως που ηταν ενημεροι για τις ανακλήσεις.Από βδομάδα θα πάρω αδεια να μαζέψω 2-3 θεματάκια.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 18 Μάιος 2010, 07:29

Παναγιωτη, δειξε αυτη την οδηγια και απαιτησε να την ακολουθησουν..

Δικαστης, καλα τα λες στη θεωρια. Ομως το Golf καλως ή κακως ειναι το benchmark στην κατηγορια πραγμα που εχει επιτευχθει μετα απο πολλα χρονια παρουσιας και τρομερου μαρκετινγκ...να θυμισω οτι οταν δεν ειχαν αλογα τα Γκολφ ειχαν ασφαλεια και αξιοπιστια, τωρα που εχουν αλογα και ασφαλεια δεν εχουν αξιοπιστια (βαση των αντιληψεων του κοσμου εννοω)...με λιγα λογια το οποιο δυνατο τους σημειο υπερτονιζετε και απο το διαφημηστικο τμημα τους αλλα και απο τα εντεταλμενα περιοδικα ενω τα μειονεκτηματα τα ανακαλυπτουμε μονο με την παρουσιαση του επομενου Γκολφ... και η ζωη συνεχιζετε...και δεν εινα το μονο αυτοκινητο.
Το C30 απ την αλλη δεν μπορει να ευδοκιμησει αλλα και να ανταγωνιστει τετοιου ειδους αυτοκινητα, οχι μονο λογω των κυβικων-αποδοσης των μοτερ του αλλα κυριως λογω του ανυπαρκτου (συγκριτικα) χωρου αποσκευων, του αυστηρα 4θεσιου χαρακτηρα, αλλα και του γεγονοτος οτι ειναι Volvo, δηλαδη μη Γερμανικο! Εδω αρκετοι θεωρουν τα Skoda ανωτερα μονο και μονο επειδη κι αυτα Γερμανοφερνουν :dizzy
Αυτο που διαπιστωνω παντως ειναι οτι τα περισσοτερα Volvo κερδιζουν τον οποιοδηποτε μωλις τα οδηγησει, κι αυτο ειναι πολυ σημαντικο.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3331
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Aστοχη δοκιμη volvo S60 μπροστα σε κοσμο

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 18 Μάιος 2010, 08:20

vrestas έγραψε:jim την εχω την οδηγια, απλά αναφερεται σε παλιότερα καθίσματα απο τα δικά μας. Σε ενα συνεργειο μου ειπαν να μου αλλάξουν ολη την πλάτη (και μου ειπαν πως η οδηγια αφορα παλιοτερα μοντελα)και στο αλλο πως δεν πειραζουν το whips. Μαλλον θα πάω στον Σφακιανακη στην Πειραιως που ηταν ενημεροι για τις ανακλήσεις.Από βδομάδα θα πάρω αδεια να μαζέψω 2-3 θεματάκια.

Δεν ξέρω αν όντως είναι για παλιότερα καθίσματα Παναγιώτη, εμένα την ακολούθησαν επακριβώς και το θεματάκι λύθηκε! Ούτε πλάτη καθίσματος μου άλλαξαν ούτε τίποτα. Απλά ίσως επειδή είναι λιγάκι μπελάς και πιθανό να βαριούνται να την ακολουθήσουν, γι' αυτό σου είπαν διάφορες λαμακίες...Απαίτησε να την ακολουθήσουν και θα δεις μεγάλη διαφορά...
Συνέχισε και θα μείνεις...


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Αντώνης και 22 επισκέπτες