S60 2010-

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
mzos
T2
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 15:12
Τοποθεσία: Λάρνακα

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό mzos » 01 Μάιος 2011, 17:26

iatroud έγραψε:μάριε εννοούσε μάλλον τους εσωτερικούς χώρους της καμπίνας :-)


ναι έχεις δίκαιο. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, κατάλαβα πως παρανόησα... :doh
Volvo C30 1.6 R-Design 2008

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 02 Μάιος 2011, 10:21

Και γιατι ρε παλικαρια δεν πηγαινετε στο V60 :q
Ολος ο κοσμος τα προτιμα :respect
Ρωτηστε και των dadoudis....
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Μάιος 2011, 10:29

Εχεις δικιο...πολυ ομορφο το V60! Αυτο ομως δεν ειναι δικαιολογια...ενα sedan 4.628 ειναι αστειο να εχει χωρο αποσκευων οσο ενα hatch C και μικροτερο και απο τα δυο μοντελα που αντικαθιστα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό georgosk » 02 Μάιος 2011, 10:56

Thanosgr έγραψε:Και γιατι ρε παλικαρια δεν πηγαινετε στο V60 :q
Ολος ο κοσμος τα προτιμα :respect
Ρωτηστε και των dadoudis....


Γιατί μου αρέσουν τόσο πολύ τα σεντάν που αρνούμαι να αγοράσω κάτι άλλο :lol: :lol:

VolvoZeus έγραψε:Εχεις δικιο...πολυ ομορφο το V60! Αυτο ομως δεν ειναι δικαιολογια...ενα sedan 4.628 ειναι αστειο να εχει χωρο αποσκευων οσο ενα hatch C και μικροτερο και απο τα δυο μοντελα που αντικαθιστα...


+1
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
geodim
T2
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 07 Μαρ 2011, 13:23
Τοποθεσία: Παιανία

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό geodim » 11 Μάιος 2011, 00:09

Εχει παραλάβει κανένας , να μας πει πως πάει ???
Αρχή ακόμα βέβαια !!!
το V60 έχει μόνο 60 λίτρα παραπάνω , αλλά καλύτερα σεντάν.

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό xristos » 11 Μάιος 2011, 09:50

Μάλλον εσύ θα είσαι από τους πρώτους.
Το δικό μου αργεί ακόμα (20 Ιουνίου).
Με το καλό να το παραλάβεις και περιμένουμε εντυπώσεις!!!

icaoe
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Μάιος 2011, 12:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό icaoe » 11 Μάιος 2011, 17:23

Χαιρετιζω την κοινοτητα του Volvoclub, προσφατα παραγγειλα το δικο μου S60.
T5 / 240hp Summum με καποια εξτρα.
παραδοση 2 μηνες με 2μιση.
Το 2.0Τ / 203hp καταργηθηκε πλεον στο ΜΥ2012 και παιρνεις ή 150/180 ή 240.
Θεωρησα οτι τα 180 αλογα αν και οχι ασχημα μαλλον θα ειχαν δυσκολο εργο απο το βαρυ αμαξωμα οποτε πηγα προς τον Τ5.
Και τωρα εις αναμονη για την παραλαβη..!
Αυτο που μ 'αρεσε στο Volvo ηταν μια γενικοτερη αντιληψη περι χαμηλων τονων ποιοτικης κατασκευης, ενω το αμαξι στο δρομο με κερδισε με το ομορφο δεσιμο και γενικα την διαφορετικη φιλοσοφια.
Παρον οχημα : Μazda Rx-8 - το οποιο ομως ΔΕΝ θα πουλησω (νιωθω σαν να θελω να παντρευτω μια καλη νοικοκυρα αλλα η πισωκινητη γκομενα / slut εχει αλλη χαρη!).
(Τuning news) O ΒSR δεν εχει βγαλει κιτ για τον εγκεφαλο, αν και μου ειπαν οτι θα βγει και λογικα θα πλησιαζει αρκετα το Τ6 μετα το αμαξι, τουλαχιστον ως προς τα αλογα.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2152
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό vrestas » 11 Μάιος 2011, 17:40

Καλη επιλογή, καλωσηρθες!χρώμα , τιμή?
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

icaoe
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Μάιος 2011, 12:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό icaoe » 11 Μάιος 2011, 19:06

Καλώς σας βρήκα παιδιά.
Λευκό , 40k το μαλλί.
Αλλα με ωραίο επίπεδο εξοπλισμού και χωρίς να το πιάσει φόρος πολυτελείας

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 12 Μάιος 2011, 06:06

(Τuning news) O ΒSR δεν εχει βγαλει κιτ για τον εγκεφαλο, αν και μου ειπαν οτι θα βγει και λογικα θα πλησιαζει αρκετα το Τ6 μετα το αμαξι, τουλαχιστον ως προς τα αλογα.[/quote]

Με τον Τ5 σίγουρα θα μείνεις ευχαριστημένος και όταν θα το προγραμματίσεις σίγουρα θα φτάσεις κοντά στον Τ6 ,μιας και από προσωπική εμπειρία το μοτέρ έχει πολλά να δώσει ακόμα χωρίς να σε προβληματίσει από άποψη λειτουργίας και κατανάλωσης.Καλορίζικο,με το καλό και καλή υπομονή μέχρι να το πάρεις.Πάντως τα γούστα του RX-8 (cosmo ή challenge) μην τα περιμένεις από το s60.Aν και με Τ5 δεν θα είναι και πολύ νοικοκυρά... :lol:
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3447
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 12 Μάιος 2011, 10:28

@ Dadoudis
Είναι διαφορετικό το Τ5 μοτέρ του νέου S60 το οποίο σημειωτέον είναι τετρακύλινδρο και διαφορετικό το Τ5 του δικού σου αυτοκινήτου που είναι πέντακύλινδρο!
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 12 Μάιος 2011, 13:39

Jim_C30 έγραψε:@ Dadoudis
Είναι διαφορετικό το Τ5 μοτέρ του νέου S60 το οποίο σημειωτέον είναι τετρακύλινδρο και διαφορετικό το Τ5 του δικού σου αυτοκινήτου που είναι πέντακύλινδρο!

...δυστυχως, αλλα σιγουρα θα ταιριαζει καλυτερα απο τον ετσι κι αλλιως κατηργημενο 2.0Τ στο αυτοκινητο, τουλαχιστον μεχρι να ερθουν τα εντελως Volvo μοτερ!

@icaoe
Με το καλο να παραλαβεις. Τι εξτρα εβαλες και δεν σε επιασε ο φορος πολυτελειας?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

icaoe
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Μάιος 2011, 12:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό icaoe » 12 Μάιος 2011, 22:47

Έβαλα το blis (blind spot) σύστημα για τους καθρέφτες ,το αυτόματο κιβώτιο , το premium ηχοσυστημα λόγω απαιτήσεων στη μουσική ( εδω έχω αμφιβολία του κατα πόσο αξίζει για να πω την αλήθεια ) και θερμαινομενα καθίσματα.
Σκέφτομαι να προσθέσω το technology pack που περιλαμβάνει το adaptive cruise control και τη προστασία για τους πεζούς. Είναι ακριβό όμως (1900€) και φοβάμαι μετα πως θα έχει φπ.
Απ την άλλη μεριά άμα έχεις αυτοματο και φρενάρει και γκαζωνει μόνο του κιόλας Τί μένει για τον οδηγο ; Να κρατάμε ένα τιμόνι , Αυτό μένει. Και μου ακούγεται κάπως..
Στο 8ρι είμαι στη τσιτα συνεχώς , μπαίνω κομμάτια στις στροφές , ντριφταρω ανεδεστατα και η αδρεναλίνη ξεχυλιζει ακόμα και τη πιο βαρετή μέρα ! Απ το ένα άκρο στο άλλο , Τί να λέμε τώρα ...

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 13 Μάιος 2011, 07:09

Jim_C30 έγραψε:@ Dadoudis
Είναι διαφορετικό το Τ5 μοτέρ του νέου S60 το οποίο σημειωτέον είναι τετρακύλινδρο και διαφορετικό το Τ5 του δικού σου αυτοκινήτου που είναι πέντακύλινδρο!

4κύλινδρο ή 5κύλινδρο δεν φαντάζομαι ότι θα έχει αισθητή διαφορά.Με 240 άλογα που λένε,και με μακριά κλιμάκωση στο κιβώτιο λογικά,δεν θα απέχει πολύ....Απλά το 5κύλινδρο είναι χρόνια στην αγορά και απ'ότι βλέπω και ξέρω είναι απροβλημάτιστο.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 13 Μάιος 2011, 07:12

icaoe έγραψε:Έβαλα το blis (blind spot) σύστημα για τους καθρέφτες ,το αυτόματο κιβώτιο , το premium ηχοσυστημα λόγω απαιτήσεων στη μουσική ( εδω έχω αμφιβολία του κατα πόσο αξίζει για να πω την αλήθεια ) και θερμαινομενα καθίσματα.
Σκέφτομαι να προσθέσω το technology pack που περιλαμβάνει το adaptive cruise control και τη προστασία για τους πεζούς. Είναι ακριβό όμως (1900€) και φοβάμαι μετα πως θα έχει φπ.
Απ την άλλη μεριά άμα έχεις αυτοματο και φρενάρει και γκαζωνει μόνο του κιόλας Τί μένει για τον οδηγο ; Να κρατάμε ένα τιμόνι , Αυτό μένει. Και μου ακούγεται κάπως..
Στο 8ρι είμαι στη τσιτα συνεχώς , μπαίνω κομμάτια στις στροφές , ντριφταρω ανεδεστατα και η αδρεναλίνη ξεχυλιζει ακόμα και τη πιο βαρετή μέρα ! Απ το ένα άκρο στο άλλο , Τί να λέμε τώρα ...

Τα κάλλη θέλουν θυσίες..... :lol: Οταν θα περνάς όμως πάνω από τις ατελείωτες λακκούβες των ελληνικών δρόμων θα δεις περί τίνος πρόκειται.....Το drift ξέχασε το...μεγαλώνουμε σιγά σιγά και αλλάζουν οι προτεραιότητες.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 13 Μάιος 2011, 10:58

icaoe έγραψε:Έβαλα το blis (blind spot) σύστημα για τους καθρέφτες ,το αυτόματο κιβώτιο , το premium ηχοσυστημα λόγω απαιτήσεων στη μουσική ( εδω έχω αμφιβολία του κατα πόσο αξίζει για να πω την αλήθεια ) και θερμαινομενα καθίσματα.
Σκέφτομαι να προσθέσω το technology pack που περιλαμβάνει το adaptive cruise control και τη προστασία για τους πεζούς. Είναι ακριβό όμως (1900€) και φοβάμαι μετα πως θα έχει φπ.
Απ την άλλη μεριά άμα έχεις αυτοματο και φρενάρει και γκαζωνει μόνο του κιόλας Τί μένει για τον οδηγο ; Να κρατάμε ένα τιμόνι , Αυτό μένει. Και μου ακούγεται κάπως..
Στο 8ρι είμαι στη τσιτα συνεχώς , μπαίνω κομμάτια στις στροφές , ντριφταρω ανεδεστατα και η αδρεναλίνη ξεχυλιζει ακόμα και τη πιο βαρετή μέρα ! Απ το ένα άκρο στο άλλο , Τί να λέμε τώρα ...

Το Premium αξιζει...μην εχεις καμια αμφιβολια, το Dolby τα σπαει!
Προσωπικα θα εβγαζα το αυτοματο και το BLIS και θα εβαζα το Adaptive και το Four-C, αφου δεν πηρες R-Design... :q
Μην κανεις το λαθος να συγκρινεις οδικη συμπεριφορα μεταξυ ενως purpose built κουπε με ενα Sport Executive Sedan ( :lol: Ο αγγλικος ορος)..Γι αυτο που ειναι, ειναι αρκετα διασκαδεστικο, και κυριως αποτελεσματικο (τουλαχιστον το 2.0Τ που εχω οδηγησει)...Σιγουρα παντως στην ευθεια, θα εισαι πιο γρηγορος (και πιο ανετος ;-) ) και απο το δυνατο RX8 :applause

dadoudis έγραψε:4κύλινδρο ή 5κύλινδρο δεν φαντάζομαι ότι θα έχει αισθητή διαφορά.Με 240 άλογα που λένε,και με μακριά κλιμάκωση στο κιβώτιο λογικά,δεν θα απέχει πολύ....Απλά το 5κύλινδρο είναι χρόνια στην αγορά και απ'ότι βλέπω και ξέρω είναι απροβλημάτιστο.

Υπαρχει διαφορα...
1ο - Τα 5κυλινδρα ειναι iconic Volvo και δεν θα επρεπε να καταργηθουν
2ο - Ο ηχος τους ειναι μακραν καλυτερος απο αυτον των 4κυλινδρων

..Τωρα στην ουσια, που φανταζομαι αναφερεσαι, θα δειξει...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

icaoe
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Μάιος 2011, 12:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό icaoe » 13 Μάιος 2011, 18:15

Zeus πραγματικα επειδη ειμαι fan της καλης ακουστικης θελω πολυ το Premium ηχοσυστημα να αξιζει τα χρηματα του..
Προσθεσα τελικα και το full driver support package (lane departure warning-Adaptive cc-BLIS-Driver alert) και μαλιστα βγηκε και λιγο πιο φτηνο απο το να τα βαλεις ξεχωριστα (εδω να πω οτι ειναι στα συν για τον πωλητη που πολυ τιμια το προτεινε) + το οτι παιρνεις το driver alert kai lane departure (ελπιζω το τελευταιο να απενεργοποιειται γιατι ακουσα οτι περισσοτερο ενοχλει παρα βοηθαει).
Το adaptive cc πιστευω ειναι απο τα πιο σημαντικα εξτρα πλεον, εβλεπα βιντεο τον αμερικανο στη κινηση με το συστημα πανω και ουσιαστικα δεν εκανε τιποτα!
και παλι δε το πιασε ΦΠ το αμαξι εντωμεταξυ.
και τωρα αρχιζει το μετρημα μεχρι να φτασει το καρο στο Ελλαντα.. ειμαι πολυ περιεργος να δω ροπές απο τον Τ5 παντως..

johnas
T2
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 31 Μαρ 2011, 15:37

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό johnas » 13 Μάιος 2011, 18:22

icaoe έγραψε:Zeus πραγματικα επειδη ειμαι fan της καλης ακουστικης θελω πολυ το Premium ηχοσυστημα να αξιζει τα χρηματα του..
Προσθεσα τελικα και το full driver support package (lane departure warning-Adaptive cc-BLIS-Driver alert) και μαλιστα βγηκε και λιγο πιο φτηνο απο το να τα βαλεις ξεχωριστα (εδω να πω οτι ειναι στα συν για τον πωλητη που πολυ τιμια το προτεινε) + το οτι παιρνεις το driver alert kai lane departure (ελπιζω το τελευταιο να απενεργοποιειται γιατι ακουσα οτι περισσοτερο ενοχλει παρα βοηθαει).
Το adaptive cc πιστευω ειναι απο τα πιο σημαντικα εξτρα πλεον, εβλεπα βιντεο τον αμερικανο στη κινηση με το συστημα πανω και ουσιαστικα δεν εκανε τιποτα!
και παλι δε το πιασε ΦΠ το αμαξι εντωμεταξυ.
και τωρα αρχιζει το μετρημα μεχρι να φτασει το καρο στο Ελλαντα.. ειμαι πολυ περιεργος να δω ροπές απο τον Τ5 παντως..



καλοριζικο και απο εμενα , με το καλο να παραλαβεις!!!!!τελικη τιμη ποσο σου παει;;;αν θελεις να οδηγησεις ενα 2.0 test drive με ολα αυτα τα συστηματα που παρηγγειλες,εχουν στην βελμαρ Ν.Ερυθραιας. Το ειχα παρει και θυμαμαι οτι μου εσπαγε τα νευρα μια κοκκινη ενδειξη μπροστα απο το καντραν του οδηγου που αναβε καθε φορα που εφτανα κοντα σε προπορευομενο οχημα,με αποελεσμα μεσα στην Αθηνα με κινηση ηταν μονιμως αναμενη!!!!!!

icaoe
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Μάιος 2011, 12:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό icaoe » 13 Μάιος 2011, 19:58

Σ ευχαριστω φίλε μου. 41k παρά κάτι λογικά θα βγει τώρα. Πρέπει να έχει σύστημα παραμετροποιησης στο μενού να τα απενεργοποιεις αυτά αλλα στη κίνηση και κυρίως στην Εθνικη θα βοηθάει πολυ το acc. Νομίζω πλέον πολλοί κατασκευαστές το βάζουν στα ακριβότερα αμάξια τους. Είχα πάει πριν 4 χρόνια στη Χιροσίμα στο εργοστάσιο της Mazda και τότε το διαφημιζανε σαν καινοτομία στα πειραματικά μοντέλα. με το καλο να το πάρουμε πρώτα ο Θεός , πιστεύω η Volvo είναι πολυ τίμια εταιρεία. Σκεφτόμουν να έβλεπα και την c class facelift που βγήκε τώρα αλλα ειμαι σίγουρος ότι σ αυτά τα χρήματα δίνει πολυ λιγότερο αμάξι. Οι Γερμανοί βρήκαν το μπελά τους.

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 14 Μάιος 2011, 08:35

icaoe έγραψε:Σ ευχαριστω φίλε μου. 41k παρά κάτι λογικά θα βγει τώρα. Πρέπει να έχει σύστημα παραμετροποιησης στο μενού να τα απενεργοποιεις αυτά αλλα στη κίνηση και κυρίως στην Εθνικη θα βοηθάει πολυ το acc. Νομίζω πλέον πολλοί κατασκευαστές το βάζουν στα ακριβότερα αμάξια τους. Είχα πάει πριν 4 χρόνια στη Χιροσίμα στο εργοστάσιο της Mazda και τότε το διαφημιζανε σαν καινοτομία στα πειραματικά μοντέλα. με το καλο να το πάρουμε πρώτα ο Θεός , πιστεύω η Volvo είναι πολυ τίμια εταιρεία. Σκεφτόμουν να έβλεπα και την c class facelift που βγήκε τώρα αλλα ειμαι σίγουρος ότι σ αυτά τα χρήματα δίνει πολυ λιγότερο αμάξι. Οι Γερμανοί βρήκαν το μπελά τους.

Αν και :offtopic φέτος η BMW έβγαλε τα περισσότερα κέρδη ανά αυτοκίνητο οπότε τα περί τιμιότητας της VOLVO μάλλον ευσταθούν μιας και με 41κ δεν παίρνεις ούτε 320 με λίγα εξτρά.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 14 Μάιος 2011, 13:01

dadoudis έγραψε:
icaoe έγραψε:Σ ευχαριστω φίλε μου. 41k παρά κάτι λογικά θα βγει τώρα. Πρέπει να έχει σύστημα παραμετροποιησης στο μενού να τα απενεργοποιεις αυτά αλλα στη κίνηση και κυρίως στην Εθνικη θα βοηθάει πολυ το acc. Νομίζω πλέον πολλοί κατασκευαστές το βάζουν στα ακριβότερα αμάξια τους. Είχα πάει πριν 4 χρόνια στη Χιροσίμα στο εργοστάσιο της Mazda και τότε το διαφημιζανε σαν καινοτομία στα πειραματικά μοντέλα. με το καλο να το πάρουμε πρώτα ο Θεός , πιστεύω η Volvo είναι πολυ τίμια εταιρεία. Σκεφτόμουν να έβλεπα και την c class facelift που βγήκε τώρα αλλα ειμαι σίγουρος ότι σ αυτά τα χρήματα δίνει πολυ λιγότερο αμάξι. Οι Γερμανοί βρήκαν το μπελά τους.

Αν και :offtopic φέτος η BMW έβγαλε τα περισσότερα κέρδη ανά αυτοκίνητο οπότε τα περί τιμιότητας της VOLVO μάλλον ευσταθούν μιας και με 41κ δεν παίρνεις ούτε 320 με λίγα εξτρά.

Συνφωνό απολυτα. Το value for money τις Volvo ειναι απαιχτο :vow
Πως θα λεει ο αλλος ομως σε φιλους και γνωστους οτι εχει "μπέμπα" ή "μερσεντέ" και ας ειναι 116i ή Α140.... :whatever :whatever :whatever
Volvακιδες ξεκολλημενα ατομα :respect
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

geod2
T2
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 07 Απρ 2011, 15:52
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό geod2 » 14 Μάιος 2011, 19:48

Ήρθε το S60 diesel 1.6 (D2) και 2.0 (D3). Δεν ξέρω για τιμές ακόμα (το επίσημο site της Volvo δεν αναφέρει) αλλά αν κρίνω από τη γενικότερη πολιτική τιμών, μάλλον θα είναι από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις. Όσο για αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω για value for money, αρκεί να πω ότι όταν πρωτοδιαπίστωσα την τιμή του μετέπειτα δικού μου s40 d2 νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα ή ότι κάπου υπήρχε παγίδα...
S40 D2 MY2011

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό alexandros » 14 Μάιος 2011, 19:55

μαγκες σημερα το πρωι πηγα και εκανα και εγω επιτελους τεστ ντραιβ το σ60 λοιπον το αμαξι που εκανα τεστ ηταν 1.6 180 χειροκεινητο κιβοτιο στην εκδοση κινετικ το αποτελεσμα τωρα...
σαν εμφανειση επειμενο οτι ειναι απο εξω ασχημο προτημο το σ40 απο μεσα ειναι κομψο χωρις υπερβολεσ και καλη ποιοτητα
απο χωρους για την κατηγοριατου περιμενα πολυ ποιο μεγαλους γιατι ειναι απλος ελαχηστα ποιο μεγαλη απο 40 οπου σε επειπεδο ανταγονισμου υστερι πολη
insigia, A4 κτλ οσο για το πορτ μπαγκαζ καλητερα να μην πω τιποτα αφου τα ξερεται
τωρα στο δρομο ηταν αρκετα στιβαρο και πατουσε καλα ακομα και μερχει τα 150 ποθ το ανειξαμε με το παιδι της volvo ηταν καλοζυγησμενο.απο οδικη συμπεροφορα και αυτο αδιαφορο τελειος
τωρα απο μοτερ ενα απλος καλο μοτερ τιποτα παραπανο γιατι εχει ορεξει αυτο αλλα το βαρος το σκοτωνη ειναι απλος για το κινει αξειοπρεπος οπος και το 1.6- 1.8 του 40 τιποτα παραπανο οσω τωρα για την καταναλωση οπου ολοι καιγοντε πλεων
λοιπον τις τιμες που ανακεινονη η volvo ανηκουν στα ανεγδοτα της ημερας γιατι και αυτο καει αρκετα οπως και τα TSI που λενε οτι δεν κενε και ουτε αυτα δεν ξερουν γιατι για να βγαλεις 1.6 180 πρεπει να φαει και μαλιστα πολη και οποιος βιαστη να μου πει οτιδηποτε σε αυτο να το αφηση γιατι εχω 1.6 192 με το μισο βαρος και ετργε αρκετα ακομα και εγοστασιο που ηταν .το αποτελεσμα ειναι οτι σε χαλαρα με 90 κατο απο 10.5 δεν εγραψε ουτε Τ5 να ηταν .
διστιχος και αυτο το μοτερ καταδικαζεται απο το πολυ πουρσαρισμα οπως ολα τα 1.6 με τετειους ιππους και το βαρος βεβαια παζει το τελος του οικονομηκου μοτερ. ακομα και το 2.0τ καιει πολη λιγοτερο απο αυτο
αυτα απο εμενα και απο οτι ειδα και οδηγησα θα το πω και ας γελαει η κυρα μου χιλιες φορες προτημο το 40 αν και 1.6 σε ολα τα επειπεδα αοπ το σ60 γιατι η διαφορες σε χωρους ειναι μικρες ποιοτητα το ιδιο καλη και δεν τρωιιιιι :-D :-D

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό xristos » 15 Μάιος 2011, 23:03

Αλέξανδρε, δεν νομίζω οτι μπορείς να συγκρίνεις σχεδιαστικά το S40 με το S60.To S60 είναι το μέλλον της εταιρίας!
Γι΄αυτό βγήκε αυτοκίνητο του 2011 με τόσους ψήφους διαφορά απο τα υπόλοιπα. :applause
Τώρα για το σχόλιο σου οτι το 1.6 180 ps του S60 είναι απλά ενα καλό μοτέρ και το συγκρίνεις σε επιδόσεις με το 1.6 ή το 1,8 του S40, κάνεις μεγάλο λάθος γιατί το S60 180ps έχει 0-100 σε 8.3 sec και τελική 225 ενώ το S40 1.6 100ps 11,9sec και τελική 185 και το S40 2.0 145ps 9,5sec και 205.Καμμία σύγκριση!!!
Μάλλον το αμάξωμα σε κάνει να μην νίωθεις καθόλου την επιτάχυνση!
Ακόμα και για την κατανάλωση που λές οτι καίει 10 λίτρα, νομίζω οτι κάνεις λάθος γιατι βλέπεις τη στιγμιαία κατανάλωση. Αλλα και έτσι να είναι αν το σύγκρινεις με την μέση κατανάλωση των insignia 1.6 180ps (που στο club της opel όλοι λένε οτι δεν πέφτει κάτω από 15 λίτρα), είναι πολύ καλή.
Για το corsa opc άστο καλύτερα γιατί όσοι έχουν πάρει έχουν καεί απο την κατανάλωση!!!Το ίδιο συμβαίνει και με τα astra opc.(κινητήρες GM).....
τους έβαλε και η saab και απο κατανάλωση και ρύπους είναι στα ύψη!!!

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Μάιος 2011, 12:29

Ενταξει, ας μην λεμε κι οτι θελουμε....
Εσωτερικες διαστασεις (S40/S60)
Υψος εμπρος (με ηλιοροφη) - 968/955
Υψος Πισω - 945/951
Πλατος στο υψος των ωμων εμπρος - 1402/1447
Πλατος στο υψος των ωμων πισω - 1374/1401
Χωρος για τα ποδια εμπρος - 1057/1064
Χωρος για τα ποδια πισω - 874/852

Αυτες ειναι οι τιμες που ανακοινωνει η Volvo..Επι της ουσιας και σε αμεση αντιπαραθεση, η αισθηση που δινει το S60 ειναι οτι ειναι μακραν πιο φαρδυ μεσα, πιο χαμηλο εμπρος (επιβεβαιωνεται απο τον 1 ποντο διαφορας), ενω ο χωρος για τα ποδια των πισω, ειναι πολυ καλυτερος, αφου με το καθισμα του οδηγου ρυθμισμενο στην θεση που με βολευει, στο δικο μου S40 χωραω με το ζορι απο πισω, ενω στο S60 χωραω πολυ ανετα! Ουσιαστικα λοιπον στο μονο που υστερει σε συγκριση με το S40 ειναι στον χωρο των αποσκευων...Τη συγκριση των 1.6/1.8 του S40 με τους 1.6 τουρμπο του S60 δεν την σχολιαζω καν...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Μάιος 2011, 13:27

Επιπλεον επειδη αναφερθηκε πιο πανω, παραθετω τα αυτοκινητα της κατηγοριας του με τα οποια συγκριθηκε..
Ινσιγκνια (Μ/Π/Υ) - 4830/1856/1498 με μεταξονιο 2737 και μετατροχια (Ε/Π) 1585/1587
Α4 (Μ/Π/Υ) - 4703/1826/1427 με μεταξονιο 2808 και μετατροχια (Ε/Π) 1564/1551
S60 (Μ/Π/Υ) - 4628/1865/1484 με μεταξονιο 2776 και μετατροχια (Ε/Π) 1588/1585..

Επιπλεον οι εσωτερικες διαστασεις..
Εσωτερικες διαστασεις (Ινσιγκνια/Α4/S60)
Υψος εμπρος (χωρις ηλιοροφη) - 1020/1015/973
Υψος Πισω - 910/952/951
Πλατος στο υψος των ωμων εμπρος - 1500/1410/1447
Πλατος στο υψος των ωμων πισω - 1460/1380/1401

Ενδιαφερον λοιπον....Σε μικροτερο μηκος το S60 εχει παρομοιες διαστασεις...Σε σχεση δε με το Οπελ, ειναι 21εκ μικροτερο (σχεδον μια κατηγορια, αφου τοσο ειναι το S80!) ενω εχει (οριακα) μεγαλυτερο μεταξονιο!! Περαν λοιπον των 380l του χωρου αποσκευων σε σχεση με τα 450-500 του ανταγωνισμου, δεν υστερει πουθενα αλλου...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

johnas
T2
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 31 Μαρ 2011, 15:37

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό johnas » 16 Μάιος 2011, 19:17

VolvoZeus έγραψε:Επιπλεον επειδη αναφερθηκε πιο πανω, παραθετω τα αυτοκινητα της κατηγοριας του με τα οποια συγκριθηκε..
Ινσιγκνια (Μ/Π/Υ) - 4830/1856/1498 με μεταξονιο 2737 και μετατροχια (Ε/Π) 1585/1587
Α4 (Μ/Π/Υ) - 4703/1826/1427 με μεταξονιο 2808 και μετατροχια (Ε/Π) 1564/1551
S60 (Μ/Π/Υ) - 4628/1865/1484 με μεταξονιο 2776 και μετατροχια (Ε/Π) 1588/1585..

Επιπλεον οι εσωτερικες διαστασεις..
Εσωτερικες διαστασεις (Ινσιγκνια/Α4/S60)
Υψος εμπρος (χωρις ηλιοροφη) - 1020/1015/973
Υψος Πισω - 910/952/951
Πλατος στο υψος των ωμων εμπρος - 1500/1410/1447
Πλατος στο υψος των ωμων πισω - 1460/1380/1401

Ενδιαφερον λοιπον....Σε μικροτερο μηκος το S60 εχει παρομοιες διαστασεις...Σε σχεση δε με το Οπελ, ειναι 21εκ μικροτερο (σχεδον μια κατηγορια, αφου τοσο ειναι το S80!) ενω εχει (οριακα) μεγαλυτερο μεταξονιο!! Περαν λοιπον των 380l του χωρου αποσκευων σε σχεση με τα 450-500 του ανταγωνισμου, δεν υστερει πουθενα αλλου...


πολυ σωστος συμφωνω και εγω μαζι σας που αν ειχαν προσεξει λιγο το χωρο πορτ μπαγκαζ θα ηταν με διαφορα το πιο συμφερον αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Οσο για το βαρος και τα αλλα αυτοκινητα ειναι πιο βαρια απο το s60 με εξαιρεση την αλφα 159 που στην ανανεωση εκανε μια διαιτα και ειναι 40 κιλα ελαφρυτερη απο το S60 οπου τα υπολοιπα του ριχνουν απο 50 - 140 κιλα!!!!!!παντως και τα 20 λιτρα του χωρου αποσκευων σε σχεση με το s40 δεν κανουν την τρελη διαφορα, να ειχες το προηγουμενο S60 να σου πω οτι ειναι θεμα!!!!! οσο για την καταναλωση του ινσιγνια μετα απο 53 χλμ test drive μονος μου χωρις κινηση αλλα με γκαζια αρκετα ειδα στον υπολογιστη του αυτοκινητου μεχρι και 19 μ.ο καταναλωσης :dizzy :dizzy !!!εκανα 53 χλμ και εβαλα 15 ευρω και μου τα εκαψε ολα αφου το πηρα με λαμπακι και το επεστρεψα με λαμπακι βαθυ..........

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό alexandros » 16 Μάιος 2011, 19:20

εγω παντος ξερω οτι οποιοσδηποτε οικογενειαρχης που παει σε αυτη την κατηγορια περιμενη ενα αμαξι σε ολους τους τομεις να ειναι ανετο και σε αυτο το ποσο
γιατι ξερω αρκετους συναδελφους φανατικη volvo τους τρακτορες οπου ειταν υποψηφιοι αγοραστες και με οικογενεια μολης το ειδαν απο κοντα το πρωτο πραγμα που τους ενιαξε ποιο πολυ ηταν το πορτ οποτε αυτο απο μονο του ειναι ενα πολυ μεγαλο μειονεκτημα και οχι κατι το απλο με αποτελεσμα οι περισοτεροι πηραν το insignia για τους παραπανο λογου και αλλη το Α4 κανενας το σ60 και ειναι ανθρωπη με πολυ πηρα και γνωσεις στο θεμα αμαξι οποτε αν το σ60 ειναι το μελλον της φιρμας μαλλον την κατσαμε την βαρκα παλυ μαλον το σ40 θα βγαλη τα καστανα απο την φωτια οπος κανει με επειτηχεια τοσα πολλα ετη τωρα και για τους ψηφους και τα λοιπα που ειπε ο φιλος εμενα δεν μου λενε τιποτα παρα μονο οι πωλησεις αυτες θα δειξουν αν ειναι πετηχειμενω η οχι γιατι εγω ξερω οτι η opel σωθηκε απο το σηγκεκριμενω οπου ειναι μαλιστα και αυτο πρωτο το 09και κατηγορια D οπος και το σ60 ολος ο τυπος και οι πωλεισεις δειχνουν οτι ειναι τελεια ισοροποια τιμης-ποιοτητας-τεχνωλογειας-και προπαντων χωρων οσω για την καταναλωση τα 15λ που λεει ο φιλος δεν ειναι καταναλωση 90χλμ χαλαρα αλλα σε 140+ γιατι εχω το ιδιο μοτερ και ξερω και επειδη το μοτερ του σ60 ειναι και αυτο ford ξερω κατοχους του καινουριου focous οπου το επειβεβεονουν οτι και αυτο το μοτερ οπως ολα τα μοτερ 1.6τ οτι τρωνε αρκετα για να δωσουν 180 οπωτε η καταναλωση παει περηπατω οποτε εχει 2μεγαλα μειονεκτηματα καταναλοση και χωρος πορτ στη στηγμη οπου ο ανταγωνισμωσ εχε μονο 1 την καταναλωση οποτε το μελλον του δεν ειναι ροδινο περισωτερες επλιδες εχει το v60 που παρεπειπτοντος ειναι κλασεις ποιο ομορφω απο το σ60 οπου αν ειμουν εγω κολημενος με το 60 θα επερνα το v και οχι σ αλλα εγω πιστευω οτι η καλητερη δουλεια της φιρμας σε αρμονια συνολου
την εχει μονο σ40 γιατι ειναι ενα αμαξι τιμιο στην c κατηγορια οπου τα εχει ολα οσο πρεπει και στην τιμη που πρεπει 8-) 8-) 8-)
οποτε τα πολα λογια ειναι περιτα φιλοι μου οι πωλησεις θα δειξουν πολλα για το ποσω αξιζει οι οχι

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό xristos » 16 Μάιος 2011, 20:07

Μπορεί το insignia να κερδίζει σε μπαγαζιέρα, χάνει όμως σε ποιότητα κατασκευής.(Αυτό μπορείς να το διαβάσεις και στο club της opel που σηζητούν για τα αμέτρητα προβλήματα των αυτοκινήτων τους και παραδέχονται οτι ότι πληρώνεις παίρνεις)!!!
Τα 15λίτρα που λέω δεν είναι με 140km/h, είναι η μέση κατανάλωση κανονικής χρήσης του αυτοκινήτου και όχι του test drive που το σκίζουν όλοι.Αν κοίταξες και στο S60 την μέση κατανάλωση που έγραφε στο test drive τότε μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Στο S60 2.0t που οδήγησα(αυτόματο) η μέση κατανάλωση ήταν στα 11λίτρα.Η στιγμιαία κατανάλωση μπορει και στα 90km/h αν είναι ανηφόρα ή αν επιταχύνουμε να γράφει πολύ μεγάλα νούμερα και σε κατηφόρα να γράφει 0. Δέν μπορείς να βγάλεις σωστό συμπέρασμα.
Οι πωλήσεις που θα κάνει το κάθε αυτοκίνητο εξαρτώνται άμεσα και από την τιμή του,οπότε το S60 που είναι 6.000 με 7.000 ευρώ πιο ακριβό απο το insignia και με λιγότερο εξοπλισμό δεν νομίζω να έχει την ίδια τύχη.
Τώρα για το ποιό ειναι πιο όμορφο S60 vs V60, νομίζω οτι και τα δύο είναι πολύ ωραία ειδικά τα R-Design με το V60 να έχει προβάδισμα γιατί είναι και το πιο όμορφο στη κατηγορία του.Όχι οτι το S60 πάει πίσω......... το S40 ακολουθεί μέχρι να αλλάξει και αυτό μοντέλο.
Τελευταία επεξεργασία από xristos σε 17 Μάιος 2011, 09:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
kkkostas
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 08 Φεβ 2010, 16:41

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό kkkostas » 16 Μάιος 2011, 21:20

VolvoZeus έγραψε:Επιπλεον επειδη αναφερθηκε πιο πανω, παραθετω τα αυτοκινητα της κατηγοριας του με τα οποια συγκριθηκε..
Ινσιγκνια (Μ/Π/Υ) - 4830/1856/1498 με μεταξονιο 2737 και μετατροχια (Ε/Π) 1585/1587
Α4 (Μ/Π/Υ) - 4703/1826/1427 με μεταξονιο 2808 και μετατροχια (Ε/Π) 1564/1551
S60 (Μ/Π/Υ) - 4628/1865/1484 με μεταξονιο 2776 και μετατροχια (Ε/Π) 1588/1585..

Επιπλεον οι εσωτερικες διαστασεις..
Εσωτερικες διαστασεις (Ινσιγκνια/Α4/S60)
Υψος εμπρος (χωρις ηλιοροφη) - 1020/1015/973
Υψος Πισω - 910/952/951
Πλατος στο υψος των ωμων εμπρος - 1500/1410/1447
Πλατος στο υψος των ωμων πισω - 1460/1380/1401

Ενδιαφερον λοιπον....Σε μικροτερο μηκος το S60 εχει παρομοιες διαστασεις...Σε σχεση δε με το Οπελ, ειναι 21εκ μικροτερο (σχεδον μια κατηγορια, αφου τοσο ειναι το S80!) ενω εχει (οριακα) μεγαλυτερο μεταξονιο!! Περαν λοιπον των 380l του χωρου αποσκευων σε σχεση με τα 450-500 του ανταγωνισμου, δεν υστερει πουθενα αλλου...


Oτι να'ναι ωρες ωρες εδω μεσα. Γι'αυτο δεν γραφω πολλες φορες.

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό alexandros » 16 Μάιος 2011, 21:31

Αυτη την λογικη που εχουν ολα τα κλαμπ δεν μπωρο να καταλαβω τοσο υπερανω νομιζη ο καθενας οτι ειναι η μαρκα του .εγω λεω οπως το λεω και στο opel που ειμαι και απο τους ποιο παλιους εκει αλλα και στο peugeot το λεω και εδω καλα θα κανουμε να ειμαστε αντηκημενηκη και οχι επειδη εχουμε volvo,opel,bmw,mercedes κτλ τα αμαξια μας ειναι κορυφη ιδια σ :swear ειναι ολα μονο το σημα αλλαζει και τα volvo προβληματηκα αρκετες φορες ειναι και τα opel και
η bmw m3τον 90000ε αυτο να καταλαβουμε δηλαδη τη η hunday που βγηκε φετος πρωτη σε αξιοπιστια τη δηλαδη το κλαμπ της πρειπη να νομιζει οτι αυτη ειναι και κανενας αλλος για να λογικευτουμε τα volvo και τα opel το καθε ενα απο αυτα εχει τα καλα του και τα κακα του ολες οι μαρκες το ιδιο ειναι πλεων τιποτα λιγοτερο αλλα και τιποτα περισοτερο αλλα ειμαστε μερικες φορες τοσο στενομυαλη οπου το καθε κλαμπ κατανταει σαν ρατσιστηκο σε αλλο και αυτο που γηνεται και εδω αλλα και σε αλλα κλαμπ σε κανει να νομιζεις οτι ουτε ποσοστα πολησεων και οτιδηποτε αλλο να περνουνα απο την καθε εταιρια για πηγεντε σε ολες της μαρκες στο aftersales και στο σερβις τους ολοι σας τους βριζεται με της μ :swear που σας λενε για το οτιδηποτε για αυτο λεω να σταματησουμε να βλεπουμε ολοι μας μονο την μια πλευρα να βλεπουμε λιγο και την μερια μας οπου δεν ειναι και καλυτερη απο τον αλλων μαρκων αυτο πρεπει να το καταλαβουμε ολοι οτι ολοι στο ιδιο καζανη βραζουν και volvo,vw,audi κτλ οσο για το οτι πληρονεις περνεις αυτο πεστο και στο φιλο με το xc60 οπου λεει οτι εχει προβλημα στο κιβοτιο αυτος δηλ δεν πληροσε

Άβαταρ μέλους
kkkostas
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 08 Φεβ 2010, 16:41

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό kkkostas » 16 Μάιος 2011, 21:37

alexandros έγραψε:Αυτη την λογικη που εχουν ολα τα κλαμπ δεν μπωρο να καταλαβω τοσο υπερανω νομιζη ο καθενας οτι ειναι η μαρκα του .εγω λεω οπως το λεω και στο opel που ειμαι και απο τους ποιο παλιους εκει αλλα και στο peugeot το λεω και εδω καλα θα κανουμε να ειμαστε αντηκημενηκη και οχι επειδη εχουμε volvo,opel,bmw,mercedes κτλ τα αμαξια μας ειναι κορυφη ιδια σ :swear ειναι ολα μονο το σημα αλλαζει και τα volvo προβληματηκα αρκετες φορες ειναι και τα opel και
η bmw m3τον 90000ε αυτο να καταλαβουμε δηλαδη τη η hunday που βγηκε φετος πρωτη σε αξιοπιστια τη δηλαδη το κλαμπ της πρειπη να νομιζει οτι αυτη ειναι και κανενας αλλος για να λογικευτουμε τα volvo και τα opel το καθε ενα απο αυτα εχει τα καλα του και τα κακα του ολες οι μαρκες το ιδιο ειναι πλεων τιποτα λιγοτερο αλλα και τιποτα περισοτερο αλλα ειμαστε μερικες φορες τοσο στενομυαλη οπου το καθε κλαμπ κατανταει σαν ρατσιστηκο σε αλλο και αυτο που γηνεται και εδω αλλα και σε αλλα κλαμπ σε κανει να νομιζεις οτι ουτε ποσοστα πολησεων και οτιδηποτε αλλο να περνουνα απο την καθε εταιρια για πηγεντε σε ολες της μαρκες στο aftersales και στο σερβις τους ολοι σας τους βριζεται με της μ :swear που σας λενε για το οτιδηποτε για αυτο λεω να σταματησουμε να βλεπουμε ολοι μας μονο την μια πλευρα να βλεπουμε λιγο και την μερια μας οπου δεν ειναι και καλυτερη απο τον αλλων μαρκων αυτο πρεπει να το καταλαβουμε ολοι οτι ολοι στο ιδιο καζανη βραζουν και volvo,vw,audi κτλ οσο για το οτι πληρονεις περνεις αυτο πεστο και στο φιλο με το xc60 οπου λεει οτι εχει προβλημα στο κιβοτιο αυτος δηλ δεν πληροσε


Φιλαρακι μου γλυκο, αν και μου βγηκαν λιγακι τα ματια να σε διαβασω,
υπαρχουν και καποια ορια. Σ'αυτα που λες τωρα (εβαλες ενα σωρο πραγματα ταυτοχρονα) δεν αναφερομαι. Αναφερομαι στην συγκριση s40-s60 σε προηγουμενο ποστ σου. Ειναι σα να μου λες οτι 1+1 δεν κανει 2 (..στο δεκαδικο συστημα, ε?). Τεσπα, ολα καλα

tas1957
T2
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 07 Σεπ 2010, 15:54

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό tas1957 » 16 Μάιος 2011, 22:41

Tο θέμα δεν είναι μόνο η κατανάλωση αλλα και πως πάνε στο δρόμο.
Μετά απο 13000 χλμ η κατανάλωση παίζει μεταξυ 10-11 λτ για το S60 2.0 manual.
Είχα πάρει ενα opel insignia 2.0lt για τεστ και δεν καθόταν στον δρόμο με τίποτα.
Ψάρευε και ας ειχε 19 ζάντες,μετα απο αυτο πηρα το S60 και δεν μετάνιωσα!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 16 Μάιος 2011, 22:48

Οπως και να'χει, το S60 είναι μία σαφώς φρέσκια σχεδιαστική πρόταση σε σχέση με το τι λανσάρει ο γερμανικός ανταγωνισμός.Απο κει και πέρα σε αυτοκίνητα τέτοιου βάρους κινητήρες 1600 cc είναι λίγοι όση ιπποδύναμη και αν έχουν και η κατανάλωση τους (αν ισχύουν αυτά που γράφετε) είναι πολύ μεγαλύτερη του δικού μου "πειραγμένου" Τ5 που η μέση του εδώ και 6000 χλμ κινείται στο 11,5.Απλά είναι λύσεις ανάγκης και εμπορικότητος.Δεν το θεωρώ τυχαίο ότι τόσα χρόνια η Volvo έκανε λίγες αλλαγές μοντέλων και χρησιμοποιούσε πάντα μεγάλα μοτέρ με έμφαση όχι στις επιδόσεις αλλά στην ασφάλεια.Ας όψεται η υπερφορολογία που ευθύνεται για όλα αυτά.Για τα S60 ,XC70,XC60,XC90,V70,C70 νομίζω ότι οι Τ5 και Τ6 (και D5) έρχονται γάντι στη συνολική φιλοσοφία με την μακριά και μεστή κλιμάκωση των κιβωτίων που ταιριάζουν στο χαρακτήρα των Volvo.Δεν νομίζω ότι κανείς μας τα πήρε για να βάζει φωτιά στο δρόμο.
To τι θα επιλέξει ο κόσμος ούτως η άλλως στην Ελλάδα είναι βέβαιο,Σίγουρα λίγοι θα πάρουν τελικά Volvo και σίγουρα όχι για το μικρότερο πορτ μπαγκάζ.Αλλωστε οι Σουηδοί βάζουν μπαγαζιέρες και στο XC90.Και υπάρχει πάντα και το Renault Espace αν θέλεις να κουβαλήσεις την Αρτα και τα Γιάννενα...
Το ποιοτικό κομμάτι είναι δεδομένο ούτως ή άλλως,Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κάτσει η στραβή στον οποιονδήποτε.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

gdoudou
T2
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό gdoudou » 17 Μάιος 2011, 10:41

.
Τελευταία επεξεργασία από gdoudou σε 28 Ιουν 2011, 11:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Μάιος 2011, 11:06

Το μεγεθος των πωλησεων σαν απολυτο νουμερο, δεν δειχνει ποσο επιτυχημενο ειναι ενα μοντελο. Ποσο μαλλον στην στρεβλη ελληνικη αγορα...Το 850, το πρωτο S60, το XC90, ηταν ολα επιτυχημενα μοντελα που απεφεραν κερδη στην εταιρεια χωρις ποτε να φτασουν τα νουμερα πωλησεων των ανταγωνιστικων τους μοντελων! Η Volvo δεν ειναι mass production κατασκευαστης οπως η Opel, ειτε αρεσει ειτε οχι, για να μπορουμε να συγκρινουμε αμεσα τα νουμερα των πωλησεων τους (αλλα και τα προσφερομενα προϊοντα)...ουτε χρειαζεται να γινει για να ειναι επικερδης οπως αποδεικνυεται απο τα κερδη του 2010, οπου εχοντας στην γκαμα της μολις ενα νεο μοντελο (XC60) για ολη την χρονια, και για μερικους μηνες τα νεα S60/V60, ενω ολα τα υπολοιπα ειναι μοντελα με 5-8 χρονια στην αγορα, κατεγραψε κερδη 2,340 million SEK δηλαδη 7,525 million SEK επιπλεον σε σχεση με το αρνητικο 2009!

Αυτο που τελικα μετραει ειναι πως αντιλαμβανεται ο καθε υποψηφιος αγοραστης, και ειδικα οποιος δεν εχει κοληματα με μαρκες και σηματα, το αυτοκινητο στην οδηγηση σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Και σε σχεση με το Opel, περαν της δικης μου εμπειριας, δεν εχω ακουσει κανενα να το βρει καλυτερο απο το S60 σε τιποτα, εκτος των χωρων που προσφερει το κατα 21εκ μεγαλυτερο αμαξωμα του....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Μάιος 2011, 11:36

Και λιγα στατιστικα....Ταξινομησεις 2011 στην Ελλαδα, μεχρι και τον Απριλιο..

Insignia - 480 (με 3 τυπους αμαξωματος)
Bmw 3er - 269 (με 3 τυπους αμαξωματος +3 Μ3)
(Volvo S40 - 165 (ενταξει τα χαριζουν τωρα..αν και δεν θα επρεπε να βρισκετε στην D αλλα στην C.. +5 V50)
Volvo S60 - 155 +10 V60
Merc C - 144 (με 4 τυπους αμαξωματος)
Audi A4 - 135 (με 2 τυπους αμαξωματος)
Alfa 159 - 29 (με 2 τυπους αμαξωματος)
Saab 9-3 - 24 (με 2 τυπους αμαξωματος +13 9-3Χ)...

Τις πωλησεις του S40 τις βαζω γιατι ουσιαστικα "κλεβουν" κοσμο απο το S60, ειδικα τωρα που ουσιαστικα τα χαριζουν. Επισης ειναι γνωστο οτι το 2012 θα σταματησει να παραγεται (πλεον κι ο τιμοκαταλογος μονο D2, 1.6 Drive-e και 2.0 βενζινης εχει), τουλαχιστον στην Ευρωπη, και δεν θα υπαρξει αντικαταστατης, οποτε το S60 θα ειναι το entry level sedan της Volvo.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό deadp » 18 Μάιος 2011, 06:25

Δεν κλέβουν, φέρνουν κόσμο στη Volvo τα 40άρια..... Δεν έχουν όλοι 30 χιλιάρικα διαθέσιμα.

Όσο για το κόψιμο της σειράς 40, πάλι λάθος της Volvo, διότι αγορά για μικρό premium sedan αμάξι (4,5m) υπήρχε και θα υπάρχει.

Απόδειξη το πρωτότυπο A3 Sedan
http://www.themotorreport.com.au/conten ... 2b24e1.jpg

και η νέα Merc Sedan, βασισμένη στο σασί της B-Class...
http://www.caranddriver.com/var/ezflow_ ... ing_-1.jpg
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 18 Μάιος 2011, 09:55

deadp έγραψε:Δεν κλέβουν, φέρνουν κόσμο στη Volvo τα 40άρια..... Δεν έχουν όλοι 30 χιλιάρικα διαθέσιμα.

Όσο για το κόψιμο της σειράς 40, πάλι λάθος της Volvo, διότι αγορά για μικρό premium sedan αμάξι (4,5m) υπήρχε και θα υπάρχει.

Απόδειξη το πρωτότυπο A3 Sedan
http://www.themotorreport.com.au/conten ... 2b24e1.jpg

και η νέα Merc Sedan, βασισμένη στο σασί της B-Class...
http://www.caranddriver.com/var/ezflow_ ... ing_-1.jpg

Ειδες πρωτοπορειακη που ειναι η Volvo? Ειχε κατηγορια C premium σενταν οταν οι αλλοι ειχαν μονο hatchback!! Γι αυτο το συγκριναν ολα τα περιοδικα με τα αυτοκινητα της D :whatever

Ειχε διαρρευσει καποια στιγμη οτι θα συνεχισει να διατιθετε στις αναπτυσσομενες αγορες, κυριως στη Κινα. Απο τοτε που ανακοινωθηκε ομως το Α3 σενταν φημες λενε οτι ισως αναθεωρηθει η καταργηση του, ανανεωθει και διατεθει και στην Ευρωπη. Παντως εδω που τα λεμε, δεν υπαρχει χωρος για σενταν κατω απο το S60, και με τα δεδομενα αυτου...ή που θα ειναι πολυ μικρο, ή που θα ειναι οσο και το S60. Αντιθετα η audi, οταν το Α4 ειναι στα 4.70, μπορει να προσθεσει ενα μικροτερο στα 4.4-4.5...Anyway τα μεγαλα νεα μαλλον θα τα μαθουμε το Σεπτεμβρη στη Φρανκφουρτη...και για τα νεα εξολοκληρου Volvo μοτερ, και για την νεα C πλατφορμα (V30/XC30/C30 και ισως S40-30).
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό deadp » 18 Μάιος 2011, 10:47

Προσωπικά, βλέπω την τοποθέτηση της Volvo να ταιριάζει με αυτή της Skoda, δηλαδή, παίρνουμε σασί Golf, φτιάχνουμε οικογενειακό Octavia και το τοποθετούμε μισή κατηγορία πάνω. Αντίστοιχα με το Superb και το σασί Passat... Έτσι κι η volvo με το S40 (με σασί Focus) και το S60 (σασί Mondeo)...
Το 40άρι παρκαρισμένο δίπλα από καινούργια 3άρα (μοντ. 2006) δεν δείχνει μικρότερο....
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 18 Μάιος 2011, 12:10

deadp έγραψε:Προσωπικά, βλέπω την τοποθέτηση της Volvo να ταιριάζει με αυτή της Skoda, δηλαδή, παίρνουμε σασί Golf, φτιάχνουμε οικογενειακό Octavia και το τοποθετούμε μισή κατηγορία πάνω. Αντίστοιχα με το Superb και το σασί Passat... Έτσι κι η volvo με το S40 (με σασί Focus) και το S60 (σασί Mondeo)...
Το 40άρι παρκαρισμένο δίπλα από καινούργια 3άρα (μοντ. 2006) δεν δείχνει μικρότερο....

Αυτη ειναι μαλλον δικη σου αντιληψη Θοδωρη.....

Το octavia ειναι κι αυτο μοντελο της C οπως και το Golf, ή ακομα καλυτερα το Jetta...καμια κατηγορια πανω. Διπλα στο S40, φαινεται πολυ μεγαλυτερο, εχει ομως ιδιες διαστασεις! Απο την αλλη η 3αρα ως Ε46 εχει παρομοιες διαστασεις με το S40 (4.47), ομως με μεγαλυτερο μεταξονιο (2.72), στα πλαισια την κατηγοριας στην οποια απευθυνεται. Απο την αλλη η Ε90 επειδη βασιζεται στο πατωμα της Ε46 (κι αυτη με τη σειρα της στην Ε36) εφτασε στο οριο που μπορει να εξελιχθει/μεγαλωσει. Γι αυτο και το μεταξονιο της ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (2.76) οπως και το μηκος της (4.53), και γι αυτο η αναμενωμενη 3αρα θα εχει εξολοκληρου νεο πατωμα (F10).

Το superb απο την αλλη, επειδη η Skoda δεν εχει "προσωπο" για να πουλησει στην D, εχει διαστασεις D-E (οπως και το Insignia :lipssealed )...το αυτο εκανε και η Volvo με το S80, και κυριως η Saab με το νεο 9-5, για τις κατηγοριες E-F...
Επιπλεον ο συσχετισμος των πατωματων που κανεις μεταξυ Ford και Volvo ειναι αυθαιρετος..Καταρχας το πατωμα (σασσι/πλατφορμα ή οπως αλλιως θες), δεν ειναι τιποτα αλλο απο τις βασικες δυνατες διαστασεις (μεταξονια/μετατροχια), την τυπολογια αναρτησεων, κινητηρων/μεταδοσης, διευθυνσης και το floorpan πανω στο οποιο χτιζεται το αυτοκινητο...Με βαση αυτο, ολα τα αυτοκινητα θα επρεπε να ειναι ιδια, αφου πανω κατω, ολα εχουν μπροστα ανεξαρτητη macpherson, πισω πολλαπλων (ή αξονα αναλογα την κατηγορια), απο 3κυλινδρα εως 6κυλινδρα μοτερ, 6αρια κιβωτια τοποθετημενα μπροστα με κινηση εμπρος, μερικα πισω, και ηλεκτρουδραυλικες (πλεον) κρεμαγιερες....Ειναι ολα ιδια? Ε, οχι βεβαια!

Ξεκαθαριζοντας το παραπανω λοιπον, ξερουμε οτι η Ρ1 πανω στην οποια βασιζεται το S40 (V50/C30/C70) εξελιχθηκε απο κοινου με Mazda και Ford για αυτοκινητα στην κατηγορια C και στην περιπτωση της Volvo διαφερει σε επιμερους χαρακτηριστικα κατα πολυ σε σχεση με τα αντιστοιχα "αδελφακια" (μονο και μονο το υποπλαισιο της πισω αναρτησης που εχει μονο η volvo φτανει)..Με βαση τωρα αυτο το "πατωμα" η Volvo για λογαριασμο της εξελιξε την EUCD πανω στην οποια βασιζεται το νεο S60. Το κυριοτερο βεβαια ειναι πως το πρωτο αυτοκινητο στην EUCD ηταν το S80 το 2007 και μετεπειτα τα V70/XC70/XC60, ολα με αναλογες τροποποιησεις/εξελιξεις, που εφτασαν στην περιπτωση του S60 να διαφερουν απο συνδεσμολογια αναρτησεων, μεχρι και στην κρεμαγιερα...το Mondeo δεν σχετιζεται τοσο με το S80, ποσο μαλλον με το S60...



*Μετα κι απο το concept universe ειναι πλεον σαφες οτι και η EUCD θα αντικατασταθει, και με τα μεχρι στιγμης δεδομενα παμε για τουλαχιστον 2 νεες πλατφορμες...την Scalable Platform Architecture, για D-E (το νεο S60 λογικα δεν θα εχει πολλα χρονια ζωης, να γλιτωσουν και τα loyalties στην Ford), και ενα για C οπως αναφερω και στο προηγουμενο ποστ, το οποιο πιθανον θα σηκωσει και κατηγορια Β (χρειαζεται μικροτερο μοντελο για να προωθησει τα ηλεκτροκινητα που εξελισει)...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό deadp » 18 Μάιος 2011, 12:20

:respect
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 19 Μάιος 2011, 15:29

Μου αρεσει που λενε και οι αλλες εταιρειες οτι εχουν Collision Warning...
Επισης μου αρεσει που μερικοι το κραζουν οτι δεν λειτουργει....
http://www.adac.de/infotestrat/tests/as ... tabid=tab1
:whistling Το βιντεακι τα λεει ολα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5089
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Μάιος 2011, 09:53

έφτασαν στην ελληνική αγορά S/V60 D3. D5 μάλλον δεν θα εισάγουν καθόλου :-(

Εκπτώσεις που παίζουν, αυτο τον καιρό ...

πχ, στα 2.000cc D3/T5/2.0T

-2.800€ το κράτος, απόσυρση -2000€ αν δεν έχεις κάτι για απόσυρση (και αγοράσεις μια από τον έμπορο)
-2.800€ η volvo cars hellas (εκπτώσεις από την αρχή λανσαρίσματος) ;-)
-1500€+ ο κάθε αντιπρόσωπος.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

agathos
T2
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 17 Απρ 2011, 12:17

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό agathos » 21 Μάιος 2011, 16:33

johnkyr έγραψε:έφτασαν στην ελληνική αγορά S/V60 D3. D5 μάλλον δεν θα εισάγουν καθόλου :-(

Εκπτώσεις που παίζουν, αυτο τον καιρό ...

πχ, στα 2.000cc D3/T5/2.0T

-2.800€ το κράτος, απόσυρση -2000€ αν δεν έχεις κάτι για απόσυρση (και αγοράσεις μια από τον έμπορο)
-2.800€ η volvo cars hellas (εκπτώσεις από την αρχή λανσαρίσματος) ;-)
-1500€+ ο κάθε αντιπρόσωπος.

Οι εκπτώσεις που αναφέρεις (όχι η απόσυρση), ισχυουν και για τα Τ3 ή μόνο για τα D3;


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες