S60 2010-

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό sprsk » 18 Νοέμ 2011, 19:39

JVd έγραψε:Γεια χαρά σε όλους,όπως υποδηλώνει και ο τίτλος,τι θα απαντούσατε εσείς στο δίλημα? Τα δεδομένα είναι το όριο κόστους στα 30 χιλιάρικα (με αποσυρση),το μοντέλο (S60),το καύσιμο (diesel) και το χρώμα(ice white).... Nα προτιμήσω το ''Σπαρτιάτικο'' σε εξοπλισμο D3 (βασικη εκδοση) ή ενα Momentum Drive?

Δεν θέλει σκέψη θέλει τρόπο :mrgreen:
S60 Momentum Drive και μετά από 1500 χιλιόμετρα με κανά 500άρικο ( engine upgrade ) και πας στα . . . 130 PS at 4.000 rpm torque 320 Nm at 1.750
http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=901
ή και 141 hp @ 3750 rpm 357 Nm @ 2250 rpm
http://www.rica-uk.com/viewcar.aspx?vehicle=2121
Καλορίζικο :applause

Α! και μην ακούσω αηδίες , VOLVO είναι , το upgrade είναι στο DNA του .

JVd
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2011, 08:21

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JVd » 22 Νοέμ 2011, 10:55

Ποιος περναει επαναχαρτογραφηση Αθηνα? Ευχαριστω...

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό sprsk » 22 Νοέμ 2011, 18:04

Εγώ έχω BSR . 5 χρόνια τώρα , αλλά δεν ξέρω αν έχει βγάλει για τον drive κάνε ένα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο.
Υπάρχει αυτό http://www.bsr.gr/tuningkit.php?id=1125 αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι το σωστό.

Polestar στο εξωτερικό αν δεν κάνω λάθος βάζει η ίδια η Volvo. Σκέψου κάτι σαν την Mercedes - AMG
Αν έχουν βγάλει για τον 1,6 Drive είναι ότι καλύτερο γιατί κρατάς και την εγγύηση .

Heico που έιναι πιο ήπιο και Rica που είναι το πιο δυνατό , δυστυχώς δεν ξέρω αλλά μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις ή ακόμα πιο απλά να στείλεις e-mail

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό sprsk » 24 Νοέμ 2011, 00:53

Τελικά έχει και η BSR : http://en.bsr.se/products/t1125/

Από 110Hp στα 139Hp και ροπή από 250Nm στα 307Nm

Interval..........gear.......orig..........BSR
.80-110km/h......3.........6.1s......,....4.7s.......+ 24%
.80-140km/h......4........18.5s.........14.1s.......+ 24%
100-150km/h......4........18.1s.........13.7s.......+ 25%

dimitris2078
T2
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2011, 21:48

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό dimitris2078 » 26 Νοέμ 2011, 13:19

stratus έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:
stratus έγραψε:Eυχαριστω παιδια για τις ευχες.
Nα ξαναρωτησω παιδια,παροτι νιωθω σαν ηλιθιος,πως βλεπουμε την θερμοκαρσιας της μηχανης;

Ωραιο χρωμα...καλοταξιδο :applause

Ισως να υπαρχει σε καποιο μενου...δεικτη παντως δεν εχει, οπως κανενα συγχρονο αυτοκινητο :whatever

Eυχαριστω.Τελικα δεν πρεπει να εχει.Αμα παρει φωτια αναβει λυχνια ....


Στο βιβλίο γράφει πως σε περίπτωση υπερθέρμανσης εμφανίζεται μήνυμα.
Volvo V60 MY11 mommenum T3

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 12 Δεκ 2011, 11:21

όταν το χειρόφρενο είναι ηλεκτρονικό πως το τραβάς;! :q
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 12 Δεκ 2011, 19:03

iatroud έγραψε:όταν το χειρόφρενο είναι ηλεκτρονικό πως το τραβάς;! :q

Θες να πεις πως θα κανεις παντιλικια...?
Τσ τσ τσ τσ ... :mrgreen:
Για κανονικη χρησει απλα πατας το κουμπι αριστερα στο ταμπλο κατω απο τα φωτα!
Πιανει ακομα και εν κινηση.... :respect
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 12 Δεκ 2011, 20:53

θαθελα να δω πως το καταφέρνεις εν κινήσει αυτό! :lol:
πλάκα πλάκα το έχουν βάλει στο ανάποδο χέρι αφού με το αριστερό κρατάς λογικά το τιμόνι (σε αριστεροτίμονα) μάλλον για να σε αποτρέψουν από την κατά λάθος χρήση του. μην σου κάνει ο συνοδηγός καμιά πατάτα ψάχνοντας να αλλάξει σταθμό στο ράδιο! τουλάχιστον έτσι τσεκάρεις πιο εύκολα και τον διακόπτη των φώτων (αν δε τα αφήνεις μόνιμα αναμμένα όπως προτείνει και ο volvozeus).
θα προτιμούσα να ήταν ηλεκτρονικό αλλά στην ίδια θέση, με την ίδια μορφή με το συμβατικό.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 14 Δεκ 2011, 13:51

Ή τουλαχιστον να ειναι ο διακοπτης στο τουνελ οπως ειναι στο Α4 κτλ...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
geodim
T2
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 07 Μαρ 2011, 13:23
Τοποθεσία: Παιανία

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό geodim » 18 Δεκ 2011, 11:54

Δεν θα καταλάβεις διαφορά , το τράβηγμα και στα δύο είναι απίστευτο , εγώ δοκίμασα το Τ3 και αγόρασα το Τ4 .
Έχω κάνει απο τον ιούνιου 12000 χλμ χώρις κανένα πρόβλημα.

Άβαταρ μέλους
geodim
T2
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 07 Μαρ 2011, 13:23
Τοποθεσία: Παιανία

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό geodim » 18 Δεκ 2011, 11:56

Εχει κάποιος να προτείνει κάτι σε συναγερμό , γιατί δεν βρίσκω συμβατότητα σε canbus .pm

JVd
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2011, 08:21

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JVd » 22 Δεκ 2011, 18:53

Tελικα τι επιλογες εχουμε για προγραμμα στο Drive? Για περιοχη Αττικης μιλαω

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3354
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 22 Δεκ 2011, 20:45

JVd έγραψε:Tελικα τι επιλογες εχουμε για προγραμμα στο Drive? Για περιοχη Αττικης μιλαω

Διάβασε μερικά ποστ παραπάνω! ;-)
Συνέχισε και θα μείνεις...

JVd
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2011, 08:21

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JVd » 23 Δεκ 2011, 00:24

Τα εχω διαβασει. Κανενα απο τα ποστ δεν αναφερει που μπορουμε να τα τοποθετησουμε (εκτος της Bsr) ή άλλες εναλλακτικες. Επίσης μπήκα στο site της Bsr και δεν υπαρχει ο συγκεκριμενος κινητήρας. Οπότε είμαστε ακόμη στο μηδεν...

JVd
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2011, 08:21

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JVd » 23 Δεκ 2011, 00:28

sprsk έγραψε:Τελικά έχει και η BSR : http://en.bsr.se/products/t1125/

Από 110Hp στα 139Hp και ροπή από 250Nm στα 307Nm

Interval..........gear.......orig..........BSR
.80-110km/h......3.........6.1s......,....4.7s.......+ 24%
.80-140km/h......4........18.5s.........14.1s.......+ 24%
100-150km/h......4........18.1s.........13.7s.......+ 25%


Αυτο το προγραμμα ας πουμε δεν απευθύνετε στο drive αφου δεν ειναι 110ps και 250Nm

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 22 Ιαν 2012, 16:36

Λογικά την ερχόμενη Παρασκευή παραλαμβάνω.

S60 R Design Ice White T4 με διχρωμία μέσα. Θα εκτιμούσα εάν κάποιος που γνωρίζει το αμάξι να μου πει τι να προσέξω στην παράδοση. Εντυπώσεις σε 1 εβδομάδα λοιπόν μετά από κάποιες βόλτες.

Είμαι πολύ περίεργος για αυτό το αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει μέχρι τώρα Astra GTC, Volvo 2008 1.6 S40, TypeR FN2, BMW 320 E90. Πιστεύω ότι το Volvo θα είναι η χρυσή τομή. Για να δούμε. :q
Τελευταία επεξεργασία από nilaz σε 22 Ιαν 2012, 16:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό vrestas » 22 Ιαν 2012, 16:44

Κυβικά, τιμή? Πετρελαιο πήρες?
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 22 Ιαν 2012, 16:47

Τ4 το πρόσθεσα και στο προηγούμενο ποστ. Τιμή δεν θυμάμαι κάπου στα 32.000. Το αμάξι είναι μέσω χρονομίσθωσης.
Πάντως εδώ και 5 μήνες που το έχω παραγγείλει δεν έχω δεί ούτε 1 στο δρόμο σαν αυτό που παράγγειλα.

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 22 Ιαν 2012, 22:34

με το καλό η παραλαβή! μια κωδικοποιημένη λίστα παραλαβής είχε φτιάξει παλαιότερα ένα μέλος από τους 4Τ, όχι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βέβαια αλλά γενικότερα. αν σε ενδιαφέρει να ψάξω να την βρω και να την ανεβάσω.
υγ πες μας λίγες παραπάνω λεπτομέρειες για τη χρονομίσθωση αν θες. ιδιώτης ή εταιρικό; κόστος μηνιαίο και τελικό; για δώσε πληροφορίες.. :-)
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 22 Ιαν 2012, 23:09

το cheklist θα το βρεις εδώ
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 23 Ιαν 2012, 00:31

Ευχαριστώ για την λίστα.

Εταιρικό. Το κόστος αν θυμάμαι καλά του αυτοκινήτου είναι στα 30.500 εώς 32.000 δεν θυμάμαι ξεκάθαρα. Τουλάχιστον όταν το παραγγείλαμε.
Το κόστος του μισθώματος εξαρτάται απο τις εταιρίες χρονομίσθωσης. Ακριβώς δεν ξέρω αφού όπως είπα είναι εταιρικό. Κάπου στα 570 εώς 600 το μήνα.

Ελπίζω να βοήθησα.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό vrestas » 23 Ιαν 2012, 15:23

iatroud έγραψε:με το καλό η παραλαβή! μια κωδικοποιημένη λίστα παραλαβής είχε φτιάξει παλαιότερα ένα μέλος από τους 4Τ, όχι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βέβαια αλλά γενικότερα. αν σε ενδιαφέρει να ψάξω να την βρω και να την ανεβάσω.
υγ πες μας λίγες παραπάνω λεπτομέρειες για τη χρονομίσθωση αν θες. ιδιώτης ή εταιρικό; κόστος μηνιαίο και τελικό; για δώσε πληροφορίες.. :-)


http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _27738.asp
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 23 Ιαν 2012, 18:31

thanx παναγιώτη :) ενδιαφέρουσα συλλογή από άρθρα. κρατώ ότι το S60 στις εκδόσεις του έως 2000κεκ έχει εργοστασιακή αξία =<15.000€.
στην περίπτωση ιδιωτών καταλληλότερη είναι η μακροχρόνια μίσθωση απότι κατάλαβα από ένα γενικότερο ψάξιμο. ίσως αξίζει λίγο ψάξιμο. βέβαια ό,τι ωφέλεια και να έχεις από τα φορολογικά τεκμήρια, τις έκτακτες εισφορές κ.λπ. θα στα συνυπολογίζουν με το παραπάνω οι εταιρείες ενοικίασης. όπως και ναχει το καθεστώς της ιδιοκτησίας (κινητών ή μη αξιών) χρίζει επανεξέτασης.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

filipppos
T2
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19 Αύγ 2011, 12:17

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό filipppos » 13 Φεβ 2012, 04:03

filipppos έγραψε:Χαιρετισμούς από κύπρο..

S60 passion red, exterior package,μαύρο δέρμα εσωτερικά, graphite,t4,powershift. Όποτε το κοιτάζω χαίρομαι για τις επιλογές μου -απλά πανέμορφο...
Ερωτήσεις προς λοιπούς ιδιοκτήτες:
1.από την αρχή είχα θόρυβο στην καμπίνα (τριγμοί). Αποδείκτηκε ότι τα πλαστικά στην δεξιά κολώνα δεν είχαν συναρμολογηθεί σωστά. Διορθώθηκε αλλά σε ορισμένες συνθήκες ακούγεται και αυτό με τρελαίνει.
2.όταν αλλάζουν οι ταχύτητες, ακούγεται ένας υψίσυχνος θόρυβος, ιδιαίτερα όταν κρατώ τη χαμηλή ταχύτητα λίγο παραπάνω (1-2, 2-3, 3-4).στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν ακούγεται κάτι το ιδιαίτερο αλλα έχω την εντύπωση ότι δεν το κοίταξαν σχολαστικά και ίσως να μην τους παρουσιάστηκε.
3.παραδέχτηκαν (στην αντιπροσωπεία)τον αυξημένο εξωτερικό θόρυβο από τα πλαινά καθρεφτάκια (πάνω από τα 100 ο αέρας μπαίνει στα πλαστικά και ακούγεται σαν σφύριγμα) , το πρόβλημα είναι γνωστό αλλά μου είπαν ότι έρχονται μονωτικά για να μπουν στο εσωτερικό τους και αυτά περιορίζουν τον αέρα στο εξωτερικό τους οπότε και το πρόβλημα εξαφανίζεται. Τα έχετε δοκιμάσει στην ελλάδα;
4.δύο εταιρείες προσφέρουν αναβάθμιση (στην ελλάδα) σε 199 και 207 αντίστοιχα. Το έχει τολμήσει κανείς;





Ευχαριστώ για το χώρο και απολογούμαι αν σας κούρασα. Hppy rides :-)


Απαντήσεις στα πιο πάνω..
Υπήρχε όντως πρόβλημα τριγμών και ολο το αμάξι πέρασε μία διαδικασία ενίσχυσης πλαστικών και γόμμας. Τώρα δεν ακούγεται τίποτα, λες και οδηγώ άλλο αμάξι.
Ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες είναι εκεί, μειώθηκε αρκετά και πάλι μετά από επέμβαση της αντιπροσωπείας αλλά μετά ορισμένα χιλιόμετρα, ακούγεται.. Το μέτρο σύγκρισης όμως, ένα bmw d320 M και ένα bmw d520 στην οικογένεια, έχουν τους μισούς (κυριολεκτικά) σε μέγεθος καθρέφτες και δεν βλέπεις τίποτα μέσα. Θεωρώ ότι ο συμβιβασμός είναι υπέρ μου οπότε και δεν έχω πια κανένα παράπονο.

Η μηχανή έχει ένα μικροπροβληματάκι και τρίζει κάτι, δεν είναι σημαντικό και παραγγέλθηκε εξάρτημα.

-εδώ και ένα μήνα κυκλοφορεί και δεύτερο passion red στην κύπρο και είμαι απογοητευμένος :-( Αυτό είναι χωρίς τα εξωτερικά βοηθήματα οπότε ψιλοξεχωρίζουμε αλλά.. Δεν βοηθούν και οι διαφημίσεις των γερμανοιταλών που προσπαθούν να κάνουν το κόκκινο το νέο άσπρο..

Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά στο συνεργείο της volvo κύπρου. Έχοντας περάσει μία 8ετία ως πελάτης της vg group, η διαφορά είναι τεράστια και η αντιμετώπιση μοναδική. Με έχουν κερδίσει απόλυτα.volvo for life.

Εκκρεμεί το θέμα της αναβάθμισης του κινητήρα. Έχει κάνει κάποιος tuning στον ecoboost τ4 και θέλει να μοιραστει εμπειρίες;

Καλημέρα..

eliasgeo
T2
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 00:42

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό eliasgeo » 13 Φεβ 2012, 13:05

εγώ στο ν60 από όλα αυτά που είπες έχω του τριγμους μέσα στο αμάξι και κυρίως στην αριστερή κολώνα. δεν έχω πάει να το κοιτάξω γιατί φοβάμαι μήπως γίνουν τα πράγματα χειρότερα... Σε εσένα τι ενέργειες κάνανε? το κάνενε βίδες?

για τους καθρέφτες έχω και γω αεροδυναμικούς θορύβους μετά τα 160, ειδικά και άμα φυσάει έξω, αλλά εντάξει...

όσο για το θέμα του tuning...χεχε

έχω ρωτήσει 3-4 οίκους και όλοι μου είπαν τα εξής 2 πράγματα:
1. δεν είναι επίσημοι με την volvo στην Ελλάδα οπότε χάνω την εγγύηση
2. για να γίνει η αναβάθμιση πρέπει να πάει ο εγκέφαλος σουηδία να ξεκλειδωθεί, να επιστρέψει πίσω (σώος!!) και μετά οκ περνιέται και το προγραμματάκι.

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 14 Φεβ 2012, 00:37

Παρέλαβα σήμερα. Τ4 R-Design Λευκό.

Εντυπώσεις από τα πρώτα 60 χλμ.

Το αυτοκίνητο είναι άνετο. Έχει την αίσθηση ενός Volvo. Μου είχε λείψει.
Πολύ μεγάλο. Ογκώδες θα έλεγα. Πρέπει άμεσα να βάλω παρκινγκ ραντάρ πίσω. Δεν βλέπω τίποτα.

Μου κάνει εντύπωση το Drive που έχει και το start stop. Από όσο ήξερα το R-Design δεν έχει κουμπί που έχει οικονομική χαρτογράφηση και start stop. Μήπως τελικά το βάζει σε όλα?

Επίσης μου έκανε εντύπωση ότι πέφτουν τα πίσω καθίσματα. Απλά μου το είπε ο πωλητής που μου έδειχνε το αμάξι. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω.

Δεν μου άρεσε η αίσθηση των πλαστικών (στο τιμόνι, στα χειριστήρια).

Πάω να διαβάζω εγχειρίδιο χρήσης. Τα υπόλοιπα εν καιρώ.

Θα του βάλω άμεσα llumar και παρκινγκ ραντάρ.

filipppos
T2
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19 Αύγ 2011, 12:17

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό filipppos » 14 Φεβ 2012, 16:45

eliasgeo έγραψε:εγώ στο ν60 από όλα αυτά που είπες έχω του τριγμους μέσα στο αμάξι και κυρίως στην αριστερή κολώνα. δεν έχω πάει να το κοιτάξω γιατί φοβάμαι μήπως γίνουν τα πράγματα χειρότερα... Σε εσένα τι ενέργειες κάνανε? το κάνενε βίδες?

για τους καθρέφτες έχω και γω αεροδυναμικούς θορύβους μετά τα 160, ειδικά και άμα φυσάει έξω, αλλά εντάξει...

όσο για το θέμα του tuning...χεχε

έχω ρωτήσει 3-4 οίκους και όλοι μου είπαν τα εξής 2 πράγματα:
1. δεν είναι επίσημοι με την volvo στην Ελλάδα οπότε χάνω την εγγύηση
2. για να γίνει η αναβάθμιση πρέπει να πάει ο εγκέφαλος σουηδία να ξεκλειδωθεί, να επιστρέψει πίσω (σώος!!) και μετά οκ περνιέται και το προγραμματάκι.



Οι θόρυβοι που είχα ήταν στη δεξιά κολώνα η οποία δεν ήταν σωστα συναρμολογημένη. Μετά την πρώτη επέμβαση, ξαναείχα θόρυβο οπότε και το ξέντυσαν ολόκληρο, πήρε 2 μέρες :-)
Το πρόβλημα με τους καθρέφτες είναι γενικότερο απλά χρειάζονται καλοί δρόμοι για να καταλάβεις από που προέρχεται ο θόρυβος. Το νιώθω από τα 140 και μετά αλλά καθόλου ενοχλητικό μέχρι τα 180 που μπαίνει ο κόφτης.. Μια και οι μέρες πού έτρεχα τα αμάξια μου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, πόσο το καταφέρατε εσείς;

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 05 Μαρ 2012, 00:09

Καλησπέρα στους φίλους,

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα για το S60 R-Design που έχω στην κατοχή μου εδώ και 2 εβδομάδες.

1) Εχω ρυθμίσει το αυτοκίνητο να κλειδώνει αυτόματα όταν ξεκινάει. Όταν κατεβαίνω από το αμάξι ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού. Κουμπί κεντρικού κλειδώματος υπάρχει μόνο στην πόρτα του οδηγού με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να μην μπορεί να ξεκλειδώσει τις πίσω πόρτες η πορτ παγκάζ αν χρειαστεί. Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο που χάνω το θεωρώ μεγάλο πρόβλημα διότι πολλές φορές έχω ζητήσει από την γυναίκα μου είτε να κλειδώσει το αμάξι όσο είμαι εκτός είτε να το ξεκλειδώσει και είναι αδύνατο εκτός και αν κάνει τον ταρζάν για να φτάσει στην πόρτα του οδηγού.

2) Σήμερα προσπάθησα να σηκώσω τους εμπρός καθαριστήρες (δεν έχει και πίσω) διότι έπλενα το αυτοκίνητο. Ο αριστερός καθαριστήρας δεν σηκωνόταν διότι έβρισκε στο καπό. Υπάρχει περίπτωση να έχουν μπει λάθος? Οι καθαριστήρες μπαίνουν στην Ελλάδα? Μου φάνηκε πολύ περίεργο πάντως.

3) Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι αλλάζει το κουμπί Eco Driving όταν είναι στο OFF? Αλλάζει μόνο την γωνία της πεταλούδας του γκαζιού ή και κάτι άλλο? Βάρος τιμονιού ή κάτι σε σχέση με ανάρτηση?

Να πώ ότι μετά από 1100 χλμ η κατανάλωση είναι στα 8.1λίτρα/100 χλμ. Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ όμορφο και ότι περίμενα. Ανυπομονώ να κάνω τουλάχιστον 3000 χλμ ώστε να το ζορίζω λίγο να δώ τι κάνει και από θέμα δύναμης.

Ευχαριστώ,

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Μαρ 2012, 00:31

1. στο V50, αν πατήσεις 2 φορές το κουμπί για να ξεκλειδώσει, ξεκλειδώνουν όλες και ο χώρος αποσκευών. Ο συνοδηγός έχει κι αυτός κουμπί στην πόρτα του, που μπορεί να την ξεκλειδώσει ή αν πατήσει κι αυτός 2 φορές, ξεκλειδώνουν τα πάντα. Σε C30 MY10, είχαμε δει, ότι είχαν κάνει "εκπτώσεις" και ο συνοδηγός δεν είχε κουμπί ...
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό vrestas » 05 Μαρ 2012, 01:03

Μάλλον μια χαρά εχουν μεπι οι γυαλοκαθαριστήρες απλά ειναι σε κουφή θέση. Σε renault kangoo το ιδιο πρόβλημα πάθαμε, είμασταν στα χιονια και δεν μπορουσαμε να τους σηκώσουν για να μην παγώσουν. απο κατανάλωση καλά πας πάντως, 8,1 μια χαρά .
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 05 Μαρ 2012, 09:17

nilaz έγραψε:1) Εχω ρυθμίσει το αυτοκίνητο να κλειδώνει αυτόματα όταν ξεκινάει. Όταν κατεβαίνω από το αμάξι ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού. Κουμπί κεντρικού κλειδώματος υπάρχει μόνο στην πόρτα του οδηγού με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να μην μπορεί να ξεκλειδώσει τις πίσω πόρτες η πορτ παγκάζ αν χρειαστεί. Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο που χάνω το θεωρώ μεγάλο πρόβλημα διότι πολλές φορές έχω ζητήσει από την γυναίκα μου είτε να κλειδώσει το αμάξι όσο είμαι εκτός είτε να το ξεκλειδώσει και είναι αδύνατο εκτός και αν κάνει τον ταρζάν για να φτάσει στην πόρτα του οδηγού.

είναι ένα θέμα αυτό, το ίδιο πρόβλημα πάντως θα είχες αν κάθονταν πίσω η σύζυγος με κάνα παιδί πχ. Συναγερμό έχεις; αν ναι, εργοστασιακός ή άφτερμαρκετ; Δοκίμασε να ψάξεις στο μάνουαλ (αυτοκινήτου, συναγερμού κατά περίπτωση) δυνατότητα απενεργοποίησης εσωτερικών αισθητήρων ώστε να κλειδώνει το αμάξι με το κλειδί χωρίς να ενεργοποιείται ο συναγερμός μόλις πιάσει κίνηση μέσα στην καμπίνα.
Λύση δεύτερη, πριν κατέβεις από το αυτοκίνητο κατέβασε το παράθυρό σου τελείως. βγες, πάρε το κλειδί μαζί σου και κλείδωσε από έξω το αμάξι πατώντας το κεντρικό κλείδωμα. τέλος, τράβα τον διακόπτη να ανέβει το παράθυρο, άσε την αυτόματη ανάκληση να το κλείσει και απομάκρυνε το χέρι σου. Αν χρειαστεί να βγει η σύζυγος από το αμάξι θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα της κανονικά αλλά θα είναι όλο το όχημα κλειδωμένο (πχ χώρος αποσκευών)
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 05 Μαρ 2012, 11:35

nilaz έγραψε:Καλησπέρα στους φίλους,

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα για το S60 R-Design που έχω στην κατοχή μου εδώ και 2 εβδομάδες.

1) Εχω ρυθμίσει το αυτοκίνητο να κλειδώνει αυτόματα όταν ξεκινάει. Όταν κατεβαίνω από το αμάξι ξεκλειδώνει μόνο η πόρτα του οδηγού. Κουμπί κεντρικού κλειδώματος υπάρχει μόνο στην πόρτα του οδηγού με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να μην μπορεί να ξεκλειδώσει τις πίσω πόρτες η πορτ παγκάζ αν χρειαστεί. Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο που χάνω το θεωρώ μεγάλο πρόβλημα διότι πολλές φορές έχω ζητήσει από την γυναίκα μου είτε να κλειδώσει το αμάξι όσο είμαι εκτός είτε να το ξεκλειδώσει και είναι αδύνατο εκτός και αν κάνει τον ταρζάν για να φτάσει στην πόρτα του οδηγού.

Δεν εχει κουμπι κλειδωματος στην πορτα του συνοδηγου...??? :q
Περιεργο μου φαινεται εμενα εχει.


2) Σήμερα προσπάθησα να σηκώσω τους εμπρός καθαριστήρες (δεν έχει και πίσω) διότι έπλενα το αυτοκίνητο. Ο αριστερός καθαριστήρας δεν σηκωνόταν διότι έβρισκε στο καπό. Υπάρχει περίπτωση να έχουν μπει λάθος? Οι καθαριστήρες μπαίνουν στην Ελλάδα? Μου φάνηκε πολύ περίεργο πάντως.

Λοιπον: Βαζεις την καρτα-κλειδι στην θηκη και το πατας να παει μεσα, δεν πατας το start, κρατας σηκωμενο το λεβιε τον υαλοκαθαριστηρων, σε 2-3 δευτερολεπτα η υαλοκαθαριστηρες θα ερθουν καθετα στο παρπριζ οποτε μπορεις ανετα να τους σηκωσεις!
Δες και στο βιβλιο λεει πως γινεται.


3) Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι αλλάζει το κουμπί Eco Driving όταν είναι στο OFF? Αλλάζει μόνο την γωνία της πεταλούδας του γκαζιού ή και κάτι άλλο? Βάρος τιμονιού ή κάτι σε σχέση με ανάρτηση?

Να συμπερανω οτι ειναι D2.
Μηπως σταματα το start-stop?


Να πώ ότι μετά από 1100 χλμ η κατανάλωση είναι στα 8.1λίτρα/100 χλμ. Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ όμορφο και ότι περίμενα. Ανυπομονώ να κάνω τουλάχιστον 3000 χλμ ώστε να το ζορίζω λίγο να δώ τι κάνει και από θέμα δύναμης.

Μην βιαζεσαι ασε τον κινητηρα να στρωση.

Ευχαριστώ,
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 05 Μαρ 2012, 12:25

Καλημερα κ ευχαριστω για τις απαντησεις.
1) το αμαξι δεν εχει κουμπι κεντρικου κλειδωματος στην πορτα του συνοδηγου. Δεν εχει κουμπι κλειδωματος σε καμια πορτα. Μονο στην πορτα του οδηγου.

2) δεν ξερω αν εχει συναγερμο. Μαλλον οχι. Το πηρα οπως το δινει η Βολβο. Απλα εχει κεντρικο κλειδωμα.

3) το αμαξι ειναι Τ4 βενζινη. Εχει eco driving mode κουμπι. Δεν περιμενα να εχει το R DESIGN τετοιο κουμπι. Γνωριζουμε τι αλλαζει οταν απενεργοποιω το eco driving εκτος του οτι δεν λειτουργει πλεον το start stop στο αμαξι;

Έλεγξα για άλλη μία φορά το αυτοκίνητο. Κουμπί κλειδώματος / ξεκλειδώματος δεν έχει σε καμία πόρτα εκτός του οδηγού. Απορώ πως κλειδώνουν οι πίσω πόρτες αν δεν έχει ενεργοποιηθεί το αυτόματο κλείδωμα???

Θεωρώ μεγάλο σφάλμα αυτό για την Volvo. Αν δηλαδή κάθεται κάποιος πίσω ή στο κάθισμα του συνοδηγού να μην μπορεί να κλειδώσει / ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο - πορτ παγκάζ. Χάθηκε ένα κουμπί στο κεντρικό ταμπλό?

Κάποιος άλλος φίλος με R-Design?

Ευχαριστω

filipppos
T2
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19 Αύγ 2011, 12:17

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό filipppos » 06 Μαρ 2012, 20:15

Οι καθαριστήρες έχουν θέση "παρκαρίσματος" για σκοπούς καθαρισμού, είναι στο manual αλλά στην πράξη είναι εξαιρετικά δύσκολο να τους παρκάρεις. Το ανακάλυψα μετά που έγδαρα το καπώ..
Για τα κλειδώματα υπάρχει επίσης εκτενής αναφορά στο Manual, λέει τόσα πολλά που βαρέθηκα να τα διαβάσω, πόσο μάλλον να τα θυμάμαι. Παρόμοια κατάσταση όταν σου σκάσει λάστιχο ή πρέπει να ρυμουλκήσεις το αυτοκίνητο. Τρέμω την ώρα που θα πάθω κάτι - θα πρέπει να μελετήσω επι τόπου :-(

Εμένα (Τ4) δεν έχει κουμπί start-stop. Είναι κάτι που μπαίνει στις τελευταίες εκδόσεις; Το δικό μου είναι 7 μηνών..

Άβαταρ μέλους
xristos
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 15:43

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό xristos » 08 Μαρ 2012, 12:11

Το δικό μου T4 R-Design που το έχω από τον Ιούνιο του 2011 έχει start - stop.
Το eco driving εκτός από το start - stop, (απο ότι διάβασα στο manual) όταν είναι ενεργοποιημένο
το πετάλ του γκαζιού δεν εχει την ίδια απόκριση, δλδ αργεί λίγο προς όφελος της οικονομίας!!!
Αυτό με το κλείδωμα είναι ενα θέμα που μπορείς να λύσεις αν δώσεις το κλειδί στον συνοδηγό. :whatever
Προσοχή αν έχεις εργοστασιακό συναγερμό αν απενεργοποιήσεις τα εσωτερικά radar και κλειδώσεις
μετα απο 10 - 15 sec ενεργοποιείται το double lock και δεν μπορεί να ξεκλειδώσει κάποιος απο το εσωτερικό
του αυτοκινήτου.(εκτός αν έχει το κλειδί).

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 08 Μαρ 2012, 13:41

Η ελλειψη κουμπιου για το ξεκλειδωμα απο τη μερια του συνοδηγου, ειναι ξεκαθαρη μαλακια της εισαγωγικης..Θυμαμαι σε ενα καταλογο που το χρεωναν (με μικρο ποσο) ως εξτρα....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

filipppos
T2
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19 Αύγ 2011, 12:17

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό filipppos » 08 Μαρ 2012, 16:58

Το μυστήριο του start/stop λύθηκε, προσφέρεται μόνο για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων..

gioge
T2
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 28 Απρ 2011, 23:47

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό gioge » 08 Μαρ 2012, 21:12

Thanosgr έγραψε:
nilaz έγραψε:

2) Σήμερα προσπάθησα να σηκώσω τους εμπρός καθαριστήρες (δεν έχει και πίσω) διότι έπλενα το αυτοκίνητο. Ο αριστερός καθαριστήρας δεν σηκωνόταν διότι έβρισκε στο καπό. Υπάρχει περίπτωση να έχουν μπει λάθος? Οι καθαριστήρες μπαίνουν στην Ελλάδα? Μου φάνηκε πολύ περίεργο πάντως.

Λοιπον: Βαζεις την καρτα-κλειδι στην θηκη και το πατας να παει μεσα, δεν πατας το start, κρατας σηκωμενο το λεβιε τον υαλοκαθαριστηρων, σε 2-3 δευτερολεπτα η υαλοκαθαριστηρες θα ερθουν καθετα στο παρπριζ οποτε μπορεις ανετα να τους σηκωσεις!
Δες και στο βιβλιο λεει πως γινεται.





Οσο και να προσπάθησα δεν ανεβαίνουν με τίποτα οι καθαριστήρες σε θέση "ρύθμισης" ή παρκαρίσματος. Ακολούθησα ακριβώς τις οδηγίες στο εγχειρίδιο ...Κανένα tip μήπως απο κανέναν ?

gioge
T2
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 28 Απρ 2011, 23:47

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό gioge » 09 Μαρ 2012, 00:01

Τελικά στο δικό μου οι υαλοκαθαριστήρες έρχονται σε θέση ρυθμισης όταν:
α. Ανοίγεις διακόπτη στη θέση Ι (βάζεις κλειδί και πατάς to start )
β. Ανεβάζεις το μοχλοδιακόπτη των υαλοκαθαριστήρων και λειτουργούν (1 κίνηση )
γ. Κλείνεις το διακόπτη (πατάς το stop και επανέρχεται σε θέση 0)
δ. Τότε κρατάς για λίγο ανεβασμένο το μοχλό και οι υαλοκαθαριστήρες έρχονται σε θέση ρύθμισης (κάθετα) !!

ΔΕΝ γίνεται τίποτα αν ακολουθήσω τις οδηγίες απο το manual!

nilaz
T2
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 16 Ιουν 2011, 23:36

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό nilaz » 09 Μαρ 2012, 19:29

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Τελικά στο σταρτ στοπ όπως είπαμε αλλάζει την γωνία της πεταλούδας ώστε να έχει ποιο άμεση απόκριση το γκάζι.

Κανένα πλέον S60 δεν έχει κλείδωμα στον συνοδηγό. Άκυρο εντελώς. Τα είδα εχθές που είχα πάει στην Βελμάρ.

Για τους καθαριστήρες δεν ασχολήθηκα. Καινούργιο το αμάξι. Βλέπουμε μετά από 1-2 χρόνια.

maikaris
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 14:58

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό maikaris » 21 Μαρ 2012, 21:42

Καλησπερα μάγκες ακι απο μενα. νέος στο φόρουμ και νέος κατοχος του s60.

με την ελευση νέου μελους στην οικογενεια, αποφασισα να εγκαταλείψω το 3πορτο και ν αναζητήσω κάτι πολυ πολυ καλυτερο. μετά απο αρκετα μεγαλη αναζητηση και γνωμες απο παρα πολλους (ειδικους και μή) κατεληξα στο συγκεκριμενο ιχ.

η αληθεια ειναι ότι βασικό ρόλο στην επιλογή μου επαιξε το γεγονός, ότι μόλις ανοιξα την πορτα του οδηγου και καθησα μεσα, αναφωνησα απο μεσα μου "εδω είμαστε! "

είδα και το s40, (το οποίο να πώ την αληθεια μου δεν μου αρεσει και πολυ εξωτερικά και δε νομιζω ότι τίθεται θεμα συγκρισης με το s60) είδα μεχρι και bmw (σειρά 1 αλλά και 3 παρ όλο που δε διεθετα το ποσον), σε opel insignia....μπηκα σε αρκετα αμαξια, αλλά το συγκεκριμενο με κερδισε αμεσως! θεωρώ ότι ειναι το πιό όμορφο αμαξι που κυκλοφορεί. σόρρυ αν γίνομαι ενοχλητικός για καποιους απλά εκφραζω την προσωπική μου αποψη.

στο μόνο σημείο που ειχα επιφυλαξεις μου, ήταν ο χώρος του πορτ μπαγκαζ! εάν ειχε μεγαλυτερο χωρο θα το εκλεινα αμεσως (παρ όλο που ξεφευγε απ τον αρχικό μου προυπολογισμο). για το λόγο αυτό είδα μεχρι και το nissan qashqai, mitsubishi asx, kia sportage κλπ. βεβαια τα τελευταια ιχ τα ειδα αφού είχα μπεί στο s60. καταλαβαίνετε ότι μολις τα είδα αισθανθηκα ενα "κενο". το μυαλο μου ήταν μονο στο s60 και πουθενα αλλου! τί και αν είχαν μεγαλυτερους χωρους, τί και αν σε καποια (πχ νισσαν) οι επιδόσεις τους (σε εκδοση ντίζελ) ηταν καλυτερες. ακομα και ετσι, η ζυγαριά εδειξε Volvo s60.

προτιμησα την εκδοση ντίζελ (το απλό με τους 115 ιππους) λευκο στην εκδοση momentum, χωρίς συναγερμο (δε νομιζω ότι χρειαζεται. αντ αυτου εβαλα σπορ εξατμιση) με τα μπεζ καθίσματα (Επένδυση καθισμάτων σε Tylösand Soft Beige, εσωτερικό Sandstone Beige, επάνω επιφάνεια ταμπλό Espresso Brown ). ξερω ξερω. δεν κανει αντίθεση αλλά αυτό ειχα επιλεξει διότι θεωρώ ότι του παει πολυ. στην αρχη ακουγα γκρίνια απ τη γυναίκα αλλά τελικά μόλις το πηραμε ενθουσιάστηκε και εχω να πω ότι ειναι πολύ εντυπωσιακο.

στις λιγες μερες που το εχω, μ εντυπωσίασε η ροπή του, η ποιότητα κατασκευής του, το πλούσιο εσωτερικό του (πραγματική πολυτέλεια), οι χώροι του μεσα, και γενικά το όλο στυλ του αμαξιού. (να σημειώσω: το μπλούτουθ παρα πολυ πρακτικο! ). ειμασι πραγματικά ενθουσιασμενος με την επιλογή μου!

στα αρνητικά; το γεγονός ότι ο χώρος του πορτ μπαγκαζ ειναι περιορισμενος (για την κατηγορία του βεβαια) και κάποιες μικρολεπτομερειες: τ ότι δεν εχει πισω υαλοκαθαριστήρα (συνηθισα απ το προηγουμενο αμαξι μου), η θέση που βρίσκεται το ηλεκτρονικό χειρόφρενο (ακομα δεν το εχω συνηθίσει! ψαχνω με το δεξι μου χερι να τραβηξω χειρόφρενο :doh ) και η θεση που βρίσκεται το λεβιέ για τη μέση του οδηγου (αυτό βεβαια το κανουμε παντα εν σταση.)


θελει αρκετο διαβασμα βεβαια! εδώ ειμαστε και θα τα λεμε (ευχομαι με τα λιγότερα προβληματα για όλους! )

κλείνοντας να κανω μια ερωτηση: τα συγκεκριμενα καθίσματα που εβαλα (ναι...θα λερωνουν αν και ειμαι πολυ προσεκτικος) ξέρετε πώς θα τα καθαρίζω; εχετε να προτείνετε καποια υλικα του εμπορίου; (γνωρίζω ότι εχει και η βόλβο απλά θα ηθελα να ηξερα αν μπορώ να βρω και εκτός βόλβο! ) το αυτό και για το ταμπλό (πχ δαχτυλιές κλπ).

να είστε καλα μαγκες!

υ.γ σόρρυ για το πρηξιμο και αν ενοχλησα καποιον με τις αποψεις μου σχετικά με καποια ιχ. προσωπικές αποψεις εξεφρασα. αλλωστε το γουστο ειναι κατι υποκειμενικο! :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό vrestas » 21 Μαρ 2012, 22:29

Καλωσηρθες!!!
Ερωτευμενο σε βλέπω....δικαιολογημενα ομως καθως το s60 ειναι από τα ομορφότερα αυτοκίνητα.
Οταν έχεις χρόνο παρουσίασε το αυτοκίνητο με φωτογραφίες στην αντιστοιχη ενότητα και πες μας πόσο κόστισε και αν βρίσκεις επαρκης τις επιδόσεις του 1,6,πες μας και την εντύπωση σου απο την κατανάλωση!!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3354
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 22 Μαρ 2012, 00:50

Καλώς ήρθες φίλε και να χαίρεσαι το αυτοκίνητό σου!
Λοιπόν, το S60 καθώς είναι καθαρόαιμο σεντάν αυτοκίνητο δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα. Αν δεις τα σεντάν αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν, ανεξαρτήτως μάρκας, θα διαπιστώσεις αυτό που σου λέω. Δεν έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα...
Τα μπεζ καθίσματα καλό θα είναι να καθαρίζονται με το καθαριστικό που προτείνει η VOLVO. Αν φοβάσαι τις τιμές, μπορείς να το βρεις και από εξωτερικό σε χαμηλότερη τιμή. Εμείς εδώ κατά καιρούς κάνουμε ομαδικές παραγγελίες οπότε...
Το αυτοκίνητό σου είναι πάρα πολύ όμορφο και εύχομαι ολόψυχα να είσαι γερός και να το χαρείς με την οικογένειά σου. :applause
Συνέχισε και θα μείνεις...

maikaris
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 14:58

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό maikaris » 22 Μαρ 2012, 14:25

καλώς σας βρηκα!

ακομα δεν εχω κανει καποιο μεγαλο ταξιδι. 150 χιλιομετρα εκανα. μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος απ τις επιδοσεις του (ειδικά απ τη ροπη του. ειχα ενα φοβο με το βαρος του αμαξωματος)

όσον αφορα την καταναλωση, δεν την εχω υπολογισει με ακριβεια. ειμαι στην αρχη. στην ηλεκτρονικη ενδειξη δειχνει 7,5. νομιζω ότι δεν ειναι ακριβής η ενδειξη. θα περασει λιγος χρονος και θα τα πουμε στη συνεχεια (με την πρωτη ευκαιρία θα βαλω και φωτο). τιμές δεν ξερω αν επιτρεπεται να βαλω!

να ειστε καλα μαγκες.


υ.γ για το καθαριστικο: πραγματικά δε γνωριζω τις τιμες της volvo για τα καθαριστικά της. γενικά εχω ενα ψιλοαγχος με το θεμα. θα ηθελα να ψαχτω περισσοτερο (πχ καθαρισμο εξωτερικου αμαξωματος - αν και λευκο-, ζαντες, καθαρισμος ταμπλό, t tec καθισματα, ουρανος κλπ). κάπου ειδε το ματι μου για τις μαζικές παραγγελιες που κανετε. θα δώ τα προιοντα και οταν ερθει η ωρα ίσως να συμμετασχω και γω!

JVd
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2011, 08:21

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JVd » 06 Απρ 2012, 20:52

Μια γρηγορη ερωτηση.
Παραλαμβανω Τριτη. Εριξα μια ματια σημερα στο αυτοκινητο (περιμενει πινακιδες) και ειδα οτι το εχουν στειλει σε πλυντηριο βουρτσα της κακιας ωρας και εχει επανω αυτες τις κλασικες γραμμες της βουρτσας (χρωμα λευκο παγου-χρειαστηκε να το βγαλω στον ηλιο να το δω). Το αυτοκινητο ειναι πληρωμενο,τι μπορω να κανω/ζητησω σχετικα πριν το παραλαβω?Καμια ιδεα?Γιατι οι δικες μου μαζι με την υπομονη στερεψαν απο το αγχος και την ταλαιπωρια των τελευταιων εβδομαδων(περισσοτερα στο introduction to the artist μετα την παραλαβη).Ευχαριστω....


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: panasol, Philkal και 10 επισκέπτες