S60 2010-

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1778
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 16 Δεκ 2017, 19:06

billys έγραψε:Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Άρα θεωρείς ότι 0 d2 δεν είναι αρκετός για το αυτοκίνητο; Για αστικές μετακινήσεις δεν θα πολυχρησιμοποιείται μιας και υπάρχει ένα μικρότερο με υγραέριο. Το αναφέρω για την κατανάλωση.
Επειδή από ιδιώτη δεν βρίσκω πολλά και τα περισσότερα είναι από έμπορο υπάρχει κάποιος που να έχει πάρει και να είναι ευχαριστημένος ; Αν ναι, θα μπορούσε να μου στείλει σε μήνυμα;
Ευχαριστώ.

Οπως εγραψε και ο Jim ξεχνα το diesel για το καλο (της τσεπης) σου!
Αν δεν μπορεις να βρεις απο "χερι" επεμεινε στο βιβλιο σερβις, ποιος ειχε το αμαξι και που εκανε τα σερβις.
Δηλαδη, ηταν leasing, ηταν νοικιαρικο, τα σερβις τα εκανε αντιπροσωπεια η στην εταιρεια εκμισθωσης?
Και για να εξηγηθω, ειναι θλιβερη η παρατηρηση που εχω κανει τα τελευταια χρονια, οποτε παω στην αντιπροσωπεια τα Volvo που ειναι μεσα με βλαβες, κατα 90%, ειναι απο τις εν λογω εταιρειες, φυσικα απο κακιστη συντηρηση... :swear
Το αμαξι ειναι πολυ καλο αλλα θελει προσοχη!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

billys
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Δεκ 2017, 17:37

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό billys » 16 Δεκ 2017, 20:03

Η άποψή σας σεβαστή και εννοείται υπολογίσιμη. Κατανοητό αυτό με το diesel. Οι κινητήρες βενζίνης θέλουν αποκλειστικά 100άρα αλλιώς πιάνουν "πουρί" όπως το γνωστό κρούσμα με τους άμεσου ψεκασμού της vag;
Προσανατολίζομαι για αυτοκίνητο από ιδιώτη αλλά δύσκολο μοντέλο. Υπάρχει κάποιο μέρος εδώ στο φόρουμ για πρσφορές μελών;
Ευχαριστώ.

ΥΓ. Τα χιλιόμετρα φαίνονται αν συνδεθεί με το πρόγραμμα αν είναι πραγματικά;

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3319
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 16 Δεκ 2017, 21:16

Μια χαρά πάει και με 95άρα! Κανένα απολύτως θέμα δεν θα σου βγάλει. Μια φορά ανά 10 γεμίσματα αν θες βάζε μια 100άρα. Γενικά να έχεις σταθερό πρατήριο και όχι ότι να' ναι.
Στο φόρουμ μας υπάρχει ενότητα αγγελίες. Δύσκολα όμως θα βρεις κάτι εδώ. Μπες car.gr, ix.gr και mynextcar.
Ο μόνος τρόπος να φανούν τα χλμ είναι με update μέσω vida στη DIM. Δύσκολα θα σε αφήσουν να κάνεις κάτι τέτοιο όμως... Να επιμείνεις σε βιβλίο σέρβις κ όχι παραποιημένο!
Συνέχισε και θα μείνεις...

Σε σύνδεση
gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 16 Δεκ 2017, 21:49

billys έγραψε:Η άποψή σας σεβαστή και εννοείται υπολογίσιμη. Κατανοητό αυτό με το diesel. Οι κινητήρες βενζίνης θέλουν αποκλειστικά 100άρα αλλιώς πιάνουν "πουρί" όπως το γνωστό κρούσμα με τους άμεσου ψεκασμού της vag;
Προσανατολίζομαι για αυτοκίνητο από ιδιώτη αλλά δύσκολο μοντέλο. Υπάρχει κάποιο μέρος εδώ στο φόρουμ για πρσφορές μελών;
Ευχαριστώ.

ΥΓ. Τα χιλιόμετρα φαίνονται αν συνδεθεί με το πρόγραμμα αν είναι πραγματικά;



Έχεις π.μ.
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Ανέστης
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2017, 00:08

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό Ανέστης » 16 Δεκ 2017, 22:41

Αυτο που γράφεται με την 95 αρα και την 100αρα βενζινη δεν ισχύει. Αν το αυτοκινητο δεν εχει "προδιαγραφες" για 100 οκτανια πιο πιθανο ειναι να κανεις ζημια σε βάθος χρόνου παρά να κρατησεις "καθαρο" τον κινητηρα. Βενζινη μονο οτι αναγραφει ο κατασκευαστής.
Ζούμε το σήμερα γνωρίζοντας πως αύριο έχει μπάμιες

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3319
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 16 Δεκ 2017, 23:58

Σελίδα 321 του manual:
Για καθημερινή οδήγηση προτείνεται βενζίνη 95 οκτανίων. Για μέγιστες επιδόσεις βενζίνη 98 οκτανίων.
Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο οδηγείται σε συνθήκες +38 βαθμών κελσίου συστήνεται χρήση βενζίνης με ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΟΚΤΑΝΙΩΝ.
Από αυτό συμπεραίνεις πως η 100άρα δεν συστήνεται για το αμάξι ή θα δημιουργήσει προβλήματα; Ούτε καν...
Συνέχισε και θα μείνεις...

billys
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Δεκ 2017, 17:37

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό billys » 17 Δεκ 2017, 01:03

Επειδή αυτή η αναζήτηση ξεκίνησε από δική μου ερώτηση να αναφέρω ότι δεν ήξερα την προδιαγραφή του κινητήρα για καύσιμο και σαν πρώην κάτοχος ενός tfsi δεν θέλω να ξαναμπλέξω με 100άρες και καθαρισμούς.
Εξού και η ερώτηση αν πρέπει για 100άρα.
Ευχαριστώ.

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3319
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 17 Δεκ 2017, 05:28

Η 100άρα ΔΕΝ προκαλεί ΚΑΜΙΑ φθορά τον κινητήρα, εκεί εστιάζω για να μη δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Ανέβασε αν θες λινκ με αγγελίες που έχεις βρει για να σου πούμε γνώμες. ;-)
Συνέχισε και θα μείνεις...


Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3319
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 17 Δεκ 2017, 13:27

Κάποιες από τις αγγελίες που ανέβασες αφορούν το V60. Σε ενδιαφέρει και το V ή μόνο το S; Επίσης αυτόματο/χειροκίνητο ή δεν παίζει ρόλο ούτε αυτό;
Γενικά να πας σε έκδοση momentum ή summum με προτίμηση στη δεύτερη φυσικα. Το άσπρο rdesign V60 είναι εντελώς γυμνό. Ούτε bluetooth ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος, τελείως άδειο...
Πιο μετά θα σου πω και για τα υπόλοιπα.
Συνέχισε και θα μείνεις...

billys
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Δεκ 2017, 17:37

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό billys » 17 Δεκ 2017, 14:36

Το ένα το v60 το έβαλα επειδή είναι ιδιώτη.Το rdesign απλά σαν ομορφιά.
Δεν έχω θέμα για κιβώτιο.Εκτός αν βγάζουν ζημιά τα αυτόματα.
Ευχαριστώ

Υγ. 1. Η 2η, 3η και 4η μου αρέσουν αν περιπτώσεις. Αν και το άσπρο με προβληματίζει με τα 138κ χλμ Αλλά είναι του 14.

2. Να ανοίξω καινούργιο θέμα για τις απορίες μου για να μην χαλάσω το παρόν;

rrcorfu
T2
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 16 Μάιος 2011, 23:00

Re: S60 2010-

Δημοσίευσηαπό rrcorfu » 21 Ιαν 2018, 13:50

giorgosm έγραψε:Mοιάζει με το πρόβλημα του φίλου αλλά δεν έχω παρατηρήσει το στροφόμετρο στο ρελαντί.

Θα το κάνω και θα επανέλθω.
Και διάφορα καθαριστικά ναι μεν βελτιώνουν προσωρινά το πρόβλημα αλλά δεν το λύνουν. Το ενοχλητικό δεν είναι στο ρελαντί αλλά όταν το αμάξι σε χαμηλές ταχύτητες κλωτσάει έντονα ιδίως τα πρωινά και πρέπει να μαρσάρω έντονα για να μη κουνιώμαστε.
Θα δοκιμάσω και εγώ να πάω σε ένα BOSCH DIESEL SERVICE να μου πουν την γνώμη τους. Εχω διαβάσει και κάποια ποστ που λένε ότι βάζουν ένα δυο λίτρα βενζίνης ανά γέμισμα.
Για το start and stop όντως δε με νοιάζει σχεδόν πλέον.

Την παροχή 12v την χρησιμοποιώ πολύ περιστασιακά για gps, κινητό κλπ.

Να είσαι καλά.
καλησπέρα έχω κ εγώ το ίδιο πρόβλημα τελικά βρήκες κάτι κ το έφτιαξες?


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες