Καινούριοι κινητήρες
Re: Καινούριοι κινητήρες
Γιατί πρέπει; Προς τι αυτή η "υποχρέωση'';
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινούριοι κινητήρες
panos89 έγραψε:Γιατί πρέπει; Προς τι αυτή η "υποχρέωση'';
Νομίζω για ρύπους .
Re: Καινούριοι κινητήρες
Μεγαλυτερος κινητηρας = μεγαλυτερος κυβισμος = μεγαλυτερος κυλινδρος = χρειαζεται περισοτερο καυσιμο για να γεμιση.
Περισοτερο καυσιμο περισοτερα ρυποι.
Επισεις οσο μεγαλωνει ο κινητηρας και οι κυλινδροι (D5 - T6) = μεγαλυτερες και περισοτερες μαζες για να κινηθουν αρα παλι θελει περισσοτερο καυσιμο για να κινηθουν.
Περισοτερο καυσιμο περισοτερα ρυποι.
Επισεις οσο μεγαλωνει ο κινητηρας και οι κυλινδροι (D5 - T6) = μεγαλυτερες και περισοτερες μαζες για να κινηθουν αρα παλι θελει περισσοτερο καυσιμο για να κινηθουν.

XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: Καινούριοι κινητήρες
http://www.greencarcongress.com/2013/10 ... volvo.html
http://www.newsauto.gr/odigoume-ta-volv ... s-drive-e/
Μέσα στην επόμενη διετία, η Volvo θα λανσάρει και τους επόμενους Drive-E: τον Τ3 με 151 PS και 27,5 kgm ροπής, τον Τ4 με 190 PS και 30,6 kgm (33,6 kgm με overboost), τον D2 με 120 PS (25,5 kgm), τον D3 με 150 PS (32,6 kgm) και τον D5 με 231 PS (49 kgm).
http://www.newsauto.gr/katanalosi-sto-p ... -ti-volvo/
Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι η τεχνολογία Drive-E επιτρέπει στους κινητήρες αυτούς να αποτελέσουν μέρος υβριδικού συστήματος χωρίς μετατροπές. Το μικρό τους μέγεθος καθιστά εφικτή την τοποθέτηση ηλεκτρικού μοτέρ είτε στο εμπρός είτε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Όπως αποκάλυψαν στελέχη της Volvo στο NewsAuto.gr, εξελίσσεται υβριδικό σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας θα είναι ενσωματωμένος στο 2λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης και ο δεύτερος θα βρίσκεται στον πίσω άξονα. Έτσι, τα συγκεκριμένα μοντέλα θα προσφέρουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... -ginetai-/
S60 T6 με κομπρέσορα και turbo, έχουμε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας (χωρίς υβριδικό σύστημα) που η αναλογία ίππων ανά g. CO2 υπερβαίνει το 2/1
http://www.newsauto.gr/odigoume-ta-volv ... s-drive-e/
Μέσα στην επόμενη διετία, η Volvo θα λανσάρει και τους επόμενους Drive-E: τον Τ3 με 151 PS και 27,5 kgm ροπής, τον Τ4 με 190 PS και 30,6 kgm (33,6 kgm με overboost), τον D2 με 120 PS (25,5 kgm), τον D3 με 150 PS (32,6 kgm) και τον D5 με 231 PS (49 kgm).
http://www.newsauto.gr/katanalosi-sto-p ... -ti-volvo/
Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι η τεχνολογία Drive-E επιτρέπει στους κινητήρες αυτούς να αποτελέσουν μέρος υβριδικού συστήματος χωρίς μετατροπές. Το μικρό τους μέγεθος καθιστά εφικτή την τοποθέτηση ηλεκτρικού μοτέρ είτε στο εμπρός είτε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Όπως αποκάλυψαν στελέχη της Volvo στο NewsAuto.gr, εξελίσσεται υβριδικό σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας θα είναι ενσωματωμένος στο 2λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης και ο δεύτερος θα βρίσκεται στον πίσω άξονα. Έτσι, τα συγκεκριμένα μοντέλα θα προσφέρουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... -ginetai-/
S60 T6 με κομπρέσορα και turbo, έχουμε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας (χωρίς υβριδικό σύστημα) που η αναλογία ίππων ανά g. CO2 υπερβαίνει το 2/1
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Καινούριοι κινητήρες
Πολύ καλοί, δυνατοί, σύγχρονοι και οικονομικοί. Σίγουρα ανώτεροι σε κάθε τομέα από τους ecoboost της Ford. Καλώς να μας έρθουν!...Παρόλα αυτά, πείτε με κολλημμένο μυαλό, πείτε με προκατειλημμένο, πείτε με εκτός τόπου και χρόνου αιθεροβάμονα και ρομαντικό, αλλά θα προτιμούσα να δω ακριβώς την ίδια τεχνολογία, τόσο μηχανολογία όσο και πληροφορική, αλλά με πέμπτο και έκτο εν σειρά κύλινδρο...
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινούριοι κινητήρες
κάποιος σκέφτεται 5-6 κυλίνδρους
ενώ οι περισσότεροι σκέφτονται αν τα μικρά σύνολα θα μπορούσαν να είναι 3cyl ....

ενώ οι περισσότεροι σκέφτονται αν τα μικρά σύνολα θα μπορούσαν να είναι 3cyl ....

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Καινούριοι κινητήρες
johnkyr έγραψε:κάποιος σκέφτεται 5-6 κυλίνδρους![]()
ενώ οι περισσότεροι σκέφτονται αν τα μικρά σύνολα θα μπορούσαν να είναι 3cyl ....
Εγώ, δυστυχώς, είμαι ο "κάποιος", όχι "οι περισσότεροι"....

V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινούριοι κινητήρες
panos89 έγραψε:Πολύ καλοί, δυνατοί, σύγχρονοι και οικονομικοί. Σίγουρα ανώτεροι σε κάθε τομέα από τους ecoboost της Ford. Καλώς να μας έρθουν!...Παρόλα αυτά, πείτε με κολλημμένο μυαλό, πείτε με προκατειλημμένο, πείτε με εκτός τόπου και χρόνου αιθεροβάμονα και ρομαντικό, αλλά θα προτιμούσα να δω ακριβώς την ίδια τεχνολογία, τόσο μηχανολογία όσο και πληροφορική, αλλά με πέμπτο και έκτο εν σειρά κύλινδρο...
Ναι ... και θα σε περιμένει στην γωνία ο ΣΤ.........

Re: Καινούριοι κινητήρες
mco, δε θα πήγαινα να αγοράσω εγώ ο ίδιος αυτοκίνητο 2500 και 3000 κυβικών. Παρόλα αυτά, αυτό θα ήθελα από τη Volvo ως εταιρεία. Θα μου άρεσε να τα είχε ακόμα.
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινούριοι κινητήρες
Παράλληλα βέβαια με μικρότερους τετρακύλινδρους.
Edit Mod: Παρατηρούνται φαινόμενα άσκοπων ποστ και πολλές φορές κατάχρηση. Σε ανάλογες περιπτώσεις στο μέλλον τα εν λόγω ποστ θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση!
Edit Mod: Παρατηρούνται φαινόμενα άσκοπων ποστ και πολλές φορές κατάχρηση. Σε ανάλογες περιπτώσεις στο μέλλον τα εν λόγω ποστ θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση!
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινούριοι κινητήρες
Νέος κινητήρας Volvo 2.0 λτ. με τρία turbo ισχύος 450hp!
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Καινούριοι κινητήρες
ΤΟ ΘΕΛΩ
MB A45 AMG
Ποιο ειναι αυτο το γατακι




MB A45 AMG



Ποιο ειναι αυτο το γατακι



XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: Καινούριοι κινητήρες
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες