V40

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
Άβαταρ μέλους
Αλέκος
T2
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 07 Φεβ 2015, 02:31

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Αλέκος » 11 Σεπ 2015, 09:53

Φίλε mayas, το οτι δεν έβαλα 7" οθόνη ειναι το μοναδικό πράγμα για το οποίο μετάνιωσα! Αν κοιτάς για livstyl ήδη, η αναβάθμιση ειναι περιπου 540€ (σε εμένα κάπου τοσο έβγαινε), οπότε για μένα, αν σε παίρνει, go for it!
Και με την 5" συνδέεται με iPhone, ενώ με ενα φλασάκι 32GB των 8€, μπορεις πάλι να εχεις πολληηή μουσική....
Αλλά και πάλι, αλλάζει αισθητά το σαλόνι με 7".. Μλκια έκανα- μου τα λέγανε τα παιδιά τότε... :chair :chair

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 11 Σεπ 2015, 10:21

gdaras έγραψε:DVD player (7in), internet ΑΧΡΗΣΤΑ αφού πρέπει να είσαι ακίνητος ή μέχρι 5-6km/h. Τότε για τι τα βάζουν τα συστήματα? :doh

Aκριβως γι'αυτο τον λογο!
Απαγορευεται να "παιζουν" ολα αυτα στην κεντρικη οθονη οταν το αυτοκινητο κινειται (οπως και αν ειχες βαλει TV)!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
gdaras
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 16 Απρ 2015, 22:33

Re: V40

Δημοσίευσηαπό gdaras » 11 Σεπ 2015, 21:05

Thanosgr έγραψε:
gdaras έγραψε:DVD player (7in), internet ΑΧΡΗΣΤΑ αφού πρέπει να είσαι ακίνητος ή μέχρι 5-6km/h. Τότε για τι τα βάζουν τα συστήματα? :doh

Aκριβως γι'αυτο τον λογο!
Απαγορευεται να "παιζουν" ολα αυτα στην κεντρικη οθονη οταν το αυτοκινητο κινειται (οπως και αν ειχες βαλει TV)!


Προφανώς! Αλλά αφού το αυτοκίνητο μόνο για να κινείται υπάρχει, αδυνατώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξης. Μόνο για το marketing...
V40 CC D2 Ocean Race

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Σεπ 2015, 21:25

μπορείς να οδηγείς και να βλέπεις DVD/TV ?
θα έχεις την ίδια προσοχή στο δρόμο και θα έχεις τα ίδια αντανακλαστικά/χρόνο αντίδρασης ή ......... θα τεστάρεις & την παθητική ασφάλεια του volvo σου ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Dimitris14
T2
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Dimitris14 » 12 Σεπ 2015, 10:02

Παιδιά Καλημέρα,
Εχτές μετά από ταξίδι 2ωρο 150χλμ με full a/c, όταν σταμάτησα και ξαναέφυγα μετά από κάνα μισάωρο, παρατήρησα ότι υπήρχε υγρασία (νερό) σε μια κηλίδα 30χ30 εκατοστά, κάτω από το καπό. θεωρώ ότι μάλλον είναι φυσιολογικό λόγω της χρήσης του a/c σωστά?
Ευχαριστώ
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15

Άβαταρ μέλους
gdaras
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 16 Απρ 2015, 22:33

Re: V40

Δημοσίευσηαπό gdaras » 12 Σεπ 2015, 13:57

johnkyr έγραψε:μπορείς να οδηγείς και να βλέπεις DVD/TV ?
θα έχεις την ίδια προσοχή στο δρόμο και θα έχεις τα ίδια αντανακλαστικά/χρόνο αντίδρασης ή ......... θα τεστάρεις & την παθητική ασφάλεια του volvo σου ?


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Οπότε δεν έχει και λόγω ύπαρξης. Σιγά μην κάτσεις να δεις DVD στο αυτοκίνητο (ούτε καν ο συνοδηγός).
Αλλά όταν στα παρουσιάζουν πριν την αγορά, σου φαίνεται κάπως....αλλά τελικά δεν έχει νόημα.
V40 CC D2 Ocean Race

Άβαταρ μέλους
myLivstyl
T2
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014, 15:21

Re: V40

Δημοσίευσηαπό myLivstyl » 12 Σεπ 2015, 14:24

Dimitris14 έγραψε:Παιδιά Καλημέρα,
Εχτές μετά από ταξίδι 2ωρο 150χλμ με full a/c, όταν σταμάτησα και ξαναέφυγα μετά από κάνα μισάωρο, παρατήρησα ότι υπήρχε υγρασία (νερό) σε μια κηλίδα 30χ30 εκατοστά, κάτω από το καπό. θεωρώ ότι μάλλον είναι φυσιολογικό λόγω της χρήσης του a/c σωστά?
Ευχαριστώ



Σωστά. Είναι από την υγρασία που δημιουργείται στις σωληνώσεις του a/c.
V40 D2 Livstyl

Dimitris14
T2
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Dimitris14 » 12 Σεπ 2015, 18:40

Ευχαριστω mylivstyl το ιδιο σκευτηκα!
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 14 Σεπ 2015, 18:24

Καλησπέρα παιδιά,

Μόλις πέρασα από την αντιπροσωπεία να ρωτήσω τιμές για το εξωτερικό body kit (περιλαμβάνει τον πίσω διαχύτη με τις δύο εξατμίσεις, και τα πλαϊνά κιτ)

http://accessories.volvocars.com/en-cy/V40(13-)/Accessories/Document/VCC-479872/2016

Συνολική τιμή μαζί με κόστος εγκτάστασης στα 1200 ευρώ. Με έκπτωση πάει κοντά στο 1000 άρικο.
Πώς σας φαίνεται η τιμή? Νομίζω είναι καλύτερη απ' ότι πριν μερικούς μήνες όπου μόνο ο πίσω διαχύτης ήταν γύρω στα 990 αν θυμάμαι καλά.
Ο πίσω διαχύτης με τις εξατμίσεις είναι στα 780 τελική χωρίς την έκπτωση. Με έκπτωση πάει στα 670-680.

Dimitris14
T2
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Dimitris14 » 14 Σεπ 2015, 20:53

Και μενα τοσο με χρεωσανε κατα την παραγγελια! Το τριμερ στο πορτμπαγκαζ δεν συμπεριλαμβανεται!!!
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 15 Σεπ 2015, 08:34

Όταν λες 'τρίμερ στο πορτμπαγκάζ' τι εννοείς?

KarlBarks
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 07 Μαρ 2015, 22:10

Re: V40

Δημοσίευσηαπό KarlBarks » 15 Σεπ 2015, 09:53

για το CC λες η το κανονικό ?

εγω νομιζω οτι αυτο λειπει ειναι ψηλο απο πισω.

http://accessories.volvocars.com/en-cy/ ... 79975/2015

http://accessories.volvocars.com/en-cy/ ... 79996/2015

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V40

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Σεπ 2015, 14:02

Kostas244 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,

Μόλις πέρασα από την αντιπροσωπεία να ρωτήσω τιμές για το εξωτερικό body kit (περιλαμβάνει τον πίσω διαχύτη με τις δύο εξατμίσεις, και τα πλαϊνά κιτ)

http://accessories.volvocars.com/en-cy/V40(13-)/Accessories/Document/VCC-479872/2016

Συνολική τιμή μαζί με κόστος εγκτάστασης στα 1200 ευρώ. Με έκπτωση πάει κοντά στο 1000 άρικο.
Πώς σας φαίνεται η τιμή? Νομίζω είναι καλύτερη απ' ότι πριν μερικούς μήνες όπου μόνο ο πίσω διαχύτης ήταν γύρω στα 990 αν θυμάμαι καλά.
Ο πίσω διαχύτης με τις εξατμίσεις είναι στα 780 τελική χωρίς την έκπτωση. Με έκπτωση πάει στα 670-680.


Αν έχεις το v40 cc δες στην αγγλία πόσο στοιχίζουν τα ανταλλακτικά για να πάρεις μια εικόνα.
http://www.volvopartshop.com/exterior-810-c.asp
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 15 Σεπ 2015, 14:23

Ευχαριστώ vrestas.

Έχω το απλό V40. Όπως και να 'χει αν βάλω όλα τα παρελκόμενα (πίσω διαχύτης, πλαϊνά-πίσω body-kit και τις διπλές εξατμίσεις) τότε από το site βγαίνει μια σούμα στα 830 ευρώ περίπου μαζί με μεταφορικά, χωρίς εργασία όμως. Άρα και πάλι δεν τη γλυτώνεις τη χιαλιάρα...

Dimitris14
T2
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Dimitris14 » 15 Σεπ 2015, 14:40

Κώστα ναι αυτό που είναι στον πίσω προφυλακτήρα
Διακοσμητική λωρίδα, πίσω -
Αυτή η κομψή και ανθεκτική λωρίδα σε ασημί απόχρωση με ένθετα από καουτσούκ όχι μόνο συμπληρώνει τις υπόλοιπες λεπτομέρειες του πακέτου εξωτερικού στιλ στο Volvo σας, προστατεύει και τον πίσω προφυλακτήρα κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση.
http://accessories.volvocars.com/en-gr/ ... /Automatic

και εδώ
http://www.volvopartshop.com/decor-trim ... 2721-p.asp
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 17 Σεπ 2015, 22:47

Καλησπέρα παιδιά,

Σήμερα έκλεισα το 'deal' για το body kit (πλαϊνά, πίσω, διαχύτης, 2 εξατμίσεις), μαζί με κόστος τοποθέτησης στα 910 ευρώ (790 τα αξεσουάρ και 120 εγκατάσταση).

Σε 2-3 βδομάδες θα γίνει η τοποθέτηση.

Άβαταρ μέλους
myLivstyl
T2
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014, 15:21

Re: V40

Δημοσίευσηαπό myLivstyl » 18 Σεπ 2015, 08:49

Kostas244 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,

Σήμερα έκλεισα το 'deal' για το body kit (πλαϊνά, πίσω, διαχύτης, 2 εξατμίσεις), μαζί με κόστος τοποθέτησης στα 910 ευρώ (790 τα αξεσουάρ και 120 εγκατάσταση).

Σε 2-3 βδομάδες θα γίνει η τοποθέτηση.



Καλημέρα, αφού το δηλώνεις έτσι ευθαρσώς, το ξέρεις ότι θα περιμενουμε φωτογραφίες έτσι?? :-D
V40 D2 Livstyl

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 18 Σεπ 2015, 14:55

myLivstyl έγραψε:
Kostas244 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,

Σήμερα έκλεισα το 'deal' για το body kit (πλαϊνά, πίσω, διαχύτης, 2 εξατμίσεις), μαζί με κόστος τοποθέτησης στα 910 ευρώ (790 τα αξεσουάρ και 120 εγκατάσταση).

Σε 2-3 βδομάδες θα γίνει η τοποθέτηση.



Καλημέρα, αφού το δηλώνεις έτσι ευθαρσώς, το ξέρεις ότι θα περιμενουμε φωτογραφίες έτσι?? :-D



Καλησπέρα, Εννοείται θα ανεβάσω υλικό για να παίρνουν κι άλλοι σειρά!!!

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 21 Σεπ 2015, 10:31

Kαι επισημα!
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... nis-times/
Ακομα ενα βημα για την απεξαρτηση απο την Ford!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό themis » 21 Σεπ 2015, 13:41

Thanosgr έγραψε:Kαι επισημα!
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... nis-times/
Ακομα ενα βημα για την απεξαρτηση απο την Ford!


Από το άρθρο μου γεννήθηκε μια απορία: Κάπου στη μέση αναφέρει οτι
Κατά την ECO+ λειτουργία, όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο απεμπλέκεται και οι στροφές του κινητήρα μειώνονται έως λίγο πάνω από το ρελαντί, για εξοικονόμηση καυσίμου.
.
Δηλαδή αφήνει το αυτοκίνητο να τσουλήσει σα να λέμε με νεκρά... μα αυτό δεν καταναλώνει καύσιμο για να κρατήσει τις στροφές του κινητήρα;;;; πως γίνεται να είναι πιο οικονομικό από το να τσουλάει με ταχύτητα χωρίς γκάζι;;;;
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V40

Δημοσίευσηαπό vrestas » 21 Σεπ 2015, 14:11

themis έγραψε:Δηλαδή αφήνει το αυτοκίνητο να τσουλήσει σα να λέμε με νεκρά... μα αυτό δεν καταναλώνει καύσιμο για να κρατήσει τις στροφές του κινητήρα;;;; πως γίνεται να είναι πιο οικονομικό από το να τσουλάει με ταχύτητα χωρίς γκάζι;;;;


Με νεκρά σαφώς το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό. ¨Οταν έχεις ταχύτητα και δεν πατάς γκάζι ναι μεν δεν υπάρχει κατανάλωση αλλά η ταχύτητα μειώνεται γρήγορα, το αυτοκίνητο επιβραδύνει και πρέπει να πατήσεις πάλι γκάζι. Όταν όμως έχεις νεκρά , το αυτοκίνητο ναι μεν καταναλώνει ελάχιστα 0,-5 έως 1,5 l/100km περίπου αλλά δεν επιβραδύνει τόσο γρήγορα και διανύεις περισσότερα μέτρα σε σύγκριση με το αν έχεις ταχύτητα. Ειδικά αν το τεστάρεις σε κατηφόρα θα δεις ότι τα μέτρα που θα διανύσεις είναι πολλά περισσότερα με νεκρά.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Σεπ 2015, 14:31

ανάλογα την κλίση της κατηφόρας και της ταχύτητας ....

τις περισσότερες φορές που η κλίση είναι μεγάλη είναι πιο οικονομικό να κατεβαίνεις με σχέση στο κιβώτιο, "0 κατανάλωση"

άλλοτε

αν η κατηφόρα έχει μικρή κλίση, που για να διατηρήσεις την ταχύτητα πατάς λιιιγοοοο γκάζι και οι τριβές από (λάστιχα, αεροδυναμική, μετάδοση) είναι
πιο μεγάλες από την στιγμιαία κατανάλωση του ρελαντί λτ/100, τότε είναι πιο οικονομικό να κατέβεις με "νεκρά".
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
myLivstyl
T2
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014, 15:21

Re: V40

Δημοσίευσηαπό myLivstyl » 21 Σεπ 2015, 15:02

Καλά όλα αυτά περί "coasting" και οικονομίας, δεν είναι όμως και πιο επικίνδυνο να τσουλάει το αυτοκίνητο χωρίς σχέση στο κιβώτιο? Δεν το συζητώ για κατηφόρα με στροφές, όπου το αυτ/το φεύγει για πλάκα, ακόμα και σε αυτ/δρομο -που προορίζεται η λειτουργία coasting- αν χρειαστεί να κάνεις απότομο ελιγμό, τι γίνεται? Εδώ αν έχεις μεγαλύτερη σχέση από αυτή που πρέπει, το κράτημα πάει περίπατο και συζητάμε για πλήρη απεμπλοκή του κιβωτίου??
V40 D2 Livstyl

Άβαταρ μέλους
themis
T2
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 16 Δεκ 2014, 00:20
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό themis » 21 Σεπ 2015, 15:48

Αυτό που λέει ο johny μου κάνει πιο λογικό, χωρίς να βάλουμε στην εξίσωση την ασφάλεια σε περίπτωση ελιγμού που χωρίς ταχύτητα είναι σαφώς πιο επικύνδυνο.

Επανέρχομαι όμως στο δημοσίευμα και έχω περιέργεια να καταλάβω αν όντως αυτό συμβαίνει στο νέο T3 ή κάτι έχει γραφτεί λάθος.
V40 CC, D2

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V40

Δημοσίευσηαπό mco » 21 Σεπ 2015, 17:11

Και λιγο πιο αργό το νεο 1,5 ...


http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... country-t3

Dimitris14
T2
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Dimitris14 » 22 Σεπ 2015, 17:56

παιδιά στο αυτόματο, όταν επιλέξεις νεκρά αντιμετωπίζεις κίνδυνο να μην λιπαίνεται σωστά το κιβώτιο!
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15

asikis
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Οκτ 2014, 11:28

Re: V40

Δημοσίευσηαπό asikis » 23 Σεπ 2015, 08:59

Καλημέρα σε όλους. Ειμαι ενας εν δυνάμη μελλοντικός αγγοραστής ενος V40 εκδοσης livstyl.
Δεν εχω ομως αποφασισει ακομα αν θα πάρω diesel ή βενζίνη. Μέχρι τώρα ολα τα αυτοκίνητά μου ήταν βενζίνης. Να σημειώσω οτι τα ετήσια χιλιόμετρα δεν ξεπερούν τα 12.000 km και το 80% αυτών γίνονται μέσα στην πόλη σε κοντινές αποστάσεις της τάξης των 5-10 έως 40 χλμ τα σ/κ.
Κάτι όμως η χαμηλότερη κατανάλωση κατι η τιμη καυσίμου με εχουν κλανει να σκέφτομαι και το diesel. Βέβαια με προβληματίζει το θέμα του DPF ως προς την χρήση που κάνω εγώ στο αυτοκίνητο, οτι δηλαδη δεν κανω καθημερινα πολλά χιλιόμετρα. Έσκασε τώρα και αυτο το σκάνδαλο με την VW και τα εκατομμυρια των diesel αυτοκινήτων της που βγάζουν καρκίνο κυριολεκτικά απο την εξάτμιση και είμαι τελείως μπερδεμένος...Γιατι φοβάμαι οτι αν το σκάνδαλο αγγίξει και άλλες εταιρείες θα είναι και το τέλος των diesel. Διάβαζα το πρωί στο bloomberg οτι αντίστοιχο σκάνδαλο είχε γίνει στα τέλη της δεκαετίας του 90' στην Αμερική με τα φορτηγά Volvo και Caterpilar.
Γενικά λέω οτι δεν είναι και απίθανο να το έχουν κάνει και άλλες εταιρείες και να γνωστοποιηθεί το επόμενο διάστημα. Και γενικά είμαι ένας άνθρωπος ευαισθητοποιημένος στο θέμα της μόλυνσης του περιβάλλοντος και δεν θα ήθελα να έχω ένα αυτοκίνητο που κυριολεκτικά θα σπέρνει θάνατο, γιάτι τέτοιου μεγέθους είναι οι διαφορές που ανιχνεύτηκαν στα VW.

Πολύ μπέρδεμα......Όποιος έχει τον χρόνο και την καλοσύνη ας βοηθήσει. Ειδικά οι κάτοχοι V40 με τον νεο βενζινοκινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση εντος και εκτός πόλης.

Σας ευχαριστω

Υ.Σ. Τα diesel μετατρέπονται σε υγραέριο ή οχι; και αν ναι το κόστος είναι ακριβότερο απο τα της βενζίνης;

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1871
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 23 Σεπ 2015, 11:18

Με το καλο το νεο αμαξι, το οποιο ομως, απο αυτα που γραφεις, θα ειναι βενζινη και οχι ντιζελ!
Κανεις λιγα χλμ, και μικρες διαδρομες οποτε καποια στιγμη (μετα απο 2-3 χρονια) θα εχεις προβληματα...

Ναι, τα ντιζελ περνουν υγραεριο αλλα και φυσικο αεριο.
Το κοστος ομως ειναι πολυ μεγαλυτερο σε σχεσει με την βενζινη.
Δεν εχω ακουσει ομως ακομα καποιον που να κανει κατι τετοιο στην Ελλαδα!

Σκεψου και την εναλλακτικη του φυσικου αεριου, αλλα χωρις να παρεις Volvo, και μαλλον κατα VWgroup μερια...
Mε την τιμη ομως ενος Skoda ή Seat, οσο και ενα V40... :doh
Εγω παντος θα το σκεφτομουν σοβαρα αν ηταν να αγορασω αμαξι τωρα, αλλα με τα χλμ που κανω εγω (26.000+)
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
gdaras
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 16 Απρ 2015, 22:33

Re: V40

Δημοσίευσηαπό gdaras » 23 Σεπ 2015, 12:16

asikis έγραψε:Καλημέρα σε όλους. Ειμαι ενας εν δυνάμη μελλοντικός αγγοραστής ενος V40 εκδοσης livstyl.
Δεν εχω ομως αποφασισει ακομα αν θα πάρω diesel ή βενζίνη. Μέχρι τώρα ολα τα αυτοκίνητά μου ήταν βενζίνης. Να σημειώσω οτι τα ετήσια χιλιόμετρα δεν ξεπερούν τα 12.000 km και το 80% αυτών γίνονται μέσα στην πόλη σε κοντινές αποστάσεις της τάξης των 5-10 έως 40 χλμ τα σ/κ.
Κάτι όμως η χαμηλότερη κατανάλωση κατι η τιμη καυσίμου με εχουν κλανει να σκέφτομαι και το diesel. Βέβαια με προβληματίζει το θέμα του DPF ως προς την χρήση που κάνω εγώ στο αυτοκίνητο, οτι δηλαδη δεν κανω καθημερινα πολλά χιλιόμετρα. Έσκασε τώρα και αυτο το σκάνδαλο με την VW και τα εκατομμυρια των diesel αυτοκινήτων της που βγάζουν καρκίνο κυριολεκτικά απο την εξάτμιση και είμαι τελείως μπερδεμένος...Γιατι φοβάμαι οτι αν το σκάνδαλο αγγίξει και άλλες εταιρείες θα είναι και το τέλος των diesel. Διάβαζα το πρωί στο bloomberg οτι αντίστοιχο σκάνδαλο είχε γίνει στα τέλη της δεκαετίας του 90' στην Αμερική με τα φορτηγά Volvo και Caterpilar.
Γενικά λέω οτι δεν είναι και απίθανο να το έχουν κάνει και άλλες εταιρείες και να γνωστοποιηθεί το επόμενο διάστημα. Και γενικά είμαι ένας άνθρωπος ευαισθητοποιημένος στο θέμα της μόλυνσης του περιβάλλοντος και δεν θα ήθελα να έχω ένα αυτοκίνητο που κυριολεκτικά θα σπέρνει θάνατο, γιάτι τέτοιου μεγέθους είναι οι διαφορές που ανιχνεύτηκαν στα VW.

Πολύ μπέρδεμα......Όποιος έχει τον χρόνο και την καλοσύνη ας βοηθήσει. Ειδικά οι κάτοχοι V40 με τον νεο βενζινοκινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση εντος και εκτός πόλης.

Σας ευχαριστω

Υ.Σ. Τα diesel μετατρέπονται σε υγραέριο ή οχι; και αν ναι το κόστος είναι ακριβότερο απο τα της βενζίνης;


Γεια σου φίλε asikis.
Αναφορικά του V40, συνίσταται ανεπιφύλαχτα (βλ. προηγύμενα posts).
Μάλιστα με τον νέο βενζινοκινητήρα, είναι και πολύ καλό value for money συγκριτικά των extra που μπορείς να έχεις σε σχέση με άλλες μάρκες.
H γνώμη μου είναι να προσανατολιστείς σε βενζίνη ως καύσιμο, αφού τα χλμ είναι πολύ λίγα (οπότε και η υποτιθέμενη οικονομία με diesel θα είναι σε μικρό ποσοστό, εκτός των υπολοίπων μηχανικών θεμάτων).

Με το καλό το νέο αυτοκίνητο.
Χαιρετισμούς
V40 CC D2 Ocean Race

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 23 Σεπ 2015, 13:14

Γνωριζουμε τιμη για την εκδοση Livstyl (εαν διατιθεται ακομα) με τον νεο Τ3....?
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

asikis
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Οκτ 2014, 11:28

Re: V40

Δημοσίευσηαπό asikis » 23 Σεπ 2015, 14:10

Τελικη τιμη ειναι στα 22.500-22.600 με μεταλλικο χρωμα. Αλλα η τιμη ειναι μονο για την προσφορα του Σεμπτεμβριου.
Το θεμα ειναι οτι αν παω για βενζινη πρεπει να περιμενω μεχρι Νοεμβριο, δηλαδη μινιμουμ 1,5 μηνα.

Αλλα θα ηθελα καποιος που εχει παρει ηδη το μοντελο με τον νεο Τ3 να μου πει για την καταναλωση.

Άβαταρ μέλους
gdaras
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 16 Απρ 2015, 22:33

Re: V40

Δημοσίευσηαπό gdaras » 23 Σεπ 2015, 14:57

asikis έγραψε:Τελικη τιμη ειναι στα 22.500-22.600 με μεταλλικο χρωμα. Αλλα η τιμη ειναι μονο για την προσφορα του Σεμπτεμβριου.
Το θεμα ειναι οτι αν παω για βενζινη πρεπει να περιμενω μεχρι Νοεμβριο, δηλαδη μινιμουμ 1,5 μηνα.

Αλλα θα ηθελα καποιος που εχει παρει ηδη το μοντελο με τον νεο Τ3 να μου πει για την καταναλωση.


(Δεν ξέρω ακόμα αν το έχει πάρει κάποιος το νέο Τ3)
H δικιά μου εμπειρία γενικά από διάφορα αυτοκίνητα και το D2, είναι +1.5 με 2 από ότι λέει το εργοστάσιο (με κανονική οδήγηση). Στην προκειμένη περίπτωση δίνουν 5.5lt/100km για το νέο T3.
Φυσικά είναι που και πως οδηγεί ο καθένας.
V40 CC D2 Ocean Race

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 23 Σεπ 2015, 16:37

Οποιος πραλάβει ακόμα...... :whistling

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/1962 ... ivallontos
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 23 Σεπ 2015, 18:30

gdaras έγραψε:
asikis έγραψε:Τελικη τιμη ειναι στα 22.500-22.600 με μεταλλικο χρωμα. Αλλα η τιμη ειναι μονο για την προσφορα του Σεμπτεμβριου.
Το θεμα ειναι οτι αν παω για βενζινη πρεπει να περιμενω μεχρι Νοεμβριο, δηλαδη μινιμουμ 1,5 μηνα.

Αλλα θα ηθελα καποιος που εχει παρει ηδη το μοντελο με τον νεο Τ3 να μου πει για την καταναλωση.


(Δεν ξέρω ακόμα αν το έχει πάρει κάποιος το νέο Τ3)
H δικιά μου εμπειρία γενικά από διάφορα αυτοκίνητα και το D2, είναι +1.5 με 2 από ότι λέει το εργοστάσιο (με κανονική οδήγηση). Στην προκειμένη περίπτωση δίνουν 5.5lt/100km για το νέο T3.
Φυσικά είναι που και πως οδηγεί ο καθένας.


Για ό,τι αφορά το D2 από τη δική μου εμπειρία, η διαφορά μεταξύ trip computer και πραγματικής κατανάλωσης κυμάινεται μεταξύ 0.3-0.5 L/100km.
Την τελευταία φορά που το μέτρησα, ο υπολογιστής έδειχνε 4.7 L/100km ενώ η πραγματική κατανάλωση (με βάση τα λίτρα που γέμισα και τα διανυθέντα km μέχρι το γέμισμα), ήταν στα 5.0 L/100km.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν πιάνεις τις καταναλώσεις των προδιαγραφών...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V40

Δημοσίευσηαπό vrestas » 24 Σεπ 2015, 09:09

asikis έγραψε:Αλλα θα ηθελα καποιος που εχει παρει ηδη το μοντελο με τον νεο Τ3 να μου πει για την καταναλωση.


Για το v40 t3 διάβασε τις τελευταίες δοκιμές. Δύσκολο να βρείς κάποιον στο club που το έχει αγοράσει.
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/ ... ry-t3-auto

http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... country-t3
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
delpi
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 17 Απρ 2015, 13:58

Re: V40

Δημοσίευσηαπό delpi » 24 Σεπ 2015, 11:32

Καλημέρα στην ομάδα! Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα περιστατικό που μου συνέβη σήμερα. Στο δρόμο για τη δουλειά λοιπόν και εκεί που άκουγα ραδιόφωνο ακούω κάτι σαν παράσιτα να παρεμβάλλονται, η αλήθεια είναι πως με δυσκολία τα άκουγα. Λέω από το σήμα θα είναι και βάζω μουσική από USB, το ίδιο και εκεί. Παίζω λίγο με την ένταση, το ίδιο. Για να μην τα πολυλογώ πριν φτάσω σε ένα βενζινάδικο για ανεφοδιασμό μυρίζω κάτι σαν καμένο πλαστικό. Λέω κάτι θα καίγεται στην περιοχή. Αφού σταματάω για βενζίνη και σβήνω μου λέει το παλικάρι στο πρατήριο ότι μύριζε από το αμάξι. Σημειωτέον συνέχιζε να δουλεύει το βεντιλατέρ αν και δεν το ζόρισα ιδιαίτερα. Ανοίγουμε το καπό λάδια/νερά όλα οκ (το αμάξι είναι καινούριο, έχει κάνει 3500 χιλιόμετρα περίπου) αλλά δεν μύριζε και τίποτα από εκεί. Τέλος πάντων βάζω πετρέλαιο και φεύγω και όλα διορθώνονται ως δια μαγείας, τέλος τα παράσιτα... Αυτό που με προβληματίζει είναι η μυρωδιά, να κάηκε κάποια ασφάλεια ή κάτι άλλο;
V40 R-Design

Άβαταρ μέλους
Kostas244
T2
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Μαρ 2015, 17:13
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Kostas244 » 27 Σεπ 2015, 11:09

Αν το βεντιλατέρ σου δουλεύει συνέχεια τσέκαρε αν έχει καεί καμία ασφάλεια, αν δουλεύει σωστά η τρόμπα νερού, ή κανένα εγκεφαλάκι clima...

username
T2
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Ιουν 2015, 23:01

Re: V40

Δημοσίευσηαπό username » 28 Σεπ 2015, 17:23

Καλησπέρα
σε V40 CC φίλου, έχει κάποιο εξάρτημα πολύ βολικό για να στερεωνεται το e pass της Ατιικής Οδού. Είναι διαφανο και βρίσκεται αριστερά κάτω στο παρμπριζ από την πλευρά του οδηγού.

Γνωρίζει κανείς αν μπορούμε να το βρούμε, και που? ή τουλάχιστον κωδικό + οδηγίες εγκατάστασης?

Ευχαριστώ

UnHaCkAbLe
T2
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 05 Δεκ 2013, 16:52

Re: V40

Δημοσίευσηαπό UnHaCkAbLe » 29 Σεπ 2015, 14:18

Δεν νομίζω ότι είναι για αυτή τη χρήση το συγκεκριμένο εξάρτημα, είναι πολύ λεπτό για να κρατήσει το e-pass. Έχω την εντύπωση ότι είναι για να βάζεις αποδεικτικά πληρωμής για στάθμευση (τα χαρτάκια που παίρνεις από τα περίπτερα). Χώρια του ότι το e-pass θα φαίνεται μια αηδία εκεί ....

username
T2
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Ιουν 2015, 23:01

Re: V40

Δημοσίευσηαπό username » 29 Σεπ 2015, 15:09

Μια χαρά κρατάει το epass εκει. Πράγματι φαίνεται κάπως αηδία αλλά δεν νομίζω το epass να φαίνεται κάπου αλλού καλύτερα.
Τουλάχιστον εκεί είναι πρακτικό γιατί μπορείς να το βάζεις σε ταξίδι πχ, και μετα να το βγάζεις..
από μονιμα κολημένο στο τζάμι είναι καλύτερο και πιο βολικο για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον.
Υπάρχει όμως σαν ανταλλακτικό?

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V40

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Σεπ 2015, 22:27

username έγραψε:Μια χαρά κρατάει το epass εκει. Πράγματι φαίνεται κάπως αηδία αλλά δεν νομίζω το epass να φαίνεται κάπου αλλού καλύτερα.
Τουλάχιστον εκεί είναι πρακτικό γιατί μπορείς να το βάζεις σε ταξίδι πχ, και μετα να το βγάζεις..
από μονιμα κολημένο στο τζάμι είναι καλύτερο και πιο βολικο για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον.
Υπάρχει όμως σαν ανταλλακτικό?

Αν μπορείς βάλε μια φωτό να το δούμε .
Υπάρχει και η λύση να κολλήσεις το epass σε ενα μικρο χαρτόνι και να το πιάνεις στο υπάρχον πλαστικό.

Άβαταρ μέλους
gdaras
T2
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 16 Απρ 2015, 22:33

Re: V40

Δημοσίευσηαπό gdaras » 29 Σεπ 2015, 23:13

username έγραψε:Καλησπέρα
σε V40 CC φίλου, έχει κάποιο εξάρτημα πολύ βολικό για να στερεωνεται το e pass της Ατιικής Οδού. Είναι διαφανο και βρίσκεται αριστερά κάτω στο παρμπριζ από την πλευρά του οδηγού.

Γνωρίζει κανείς αν μπορούμε να το βρούμε, και που? ή τουλάχιστον κωδικό + οδηγίες εγκατάστασης?

Ευχαριστώ


Αγαπητε φίλε,
Η χρήση του clip είναι για αποκόμματα στάθμεσης κλπ, όπως αναφέρει και ο UnHaCkAbLe .
Χρειάζεσαι κάτι τέτοιο:
- http://www.amazon.com/Windshield-Muni-M ... B0096TRDZG
- http://www.amazon.com/DMV-Clip-Windshie ... older+Clip
- http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-CAR-VEHIC ... 3a9622866c
- http://www.ebay.co.uk/itm/Ticket-Clip-P ... 4641ebc7ca

(Η volvo χρησιμοποιεί το "WINDSCREEN TICKET CLIP" στα μοντέλα της εδώ και δεκαετίες.)
V40 CC D2 Ocean Race

username
T2
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Ιουν 2015, 23:01

Re: V40

Δημοσίευσηαπό username » 29 Σεπ 2015, 23:16

@gdaras
ότι ακριβώς χρειαζόμουν. Ευχαριστώ!

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V40

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Σεπ 2015, 23:34

το e pass ξεκουμπωνει πολυ ευκολα απο την βάση του, συρταρωτά βγαίνει και μένει η βάση στο τζάμι.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V40

Δημοσίευσηαπό mco » 30 Σεπ 2015, 08:15

username έγραψε:@gdaras
ότι ακριβώς χρειαζόμουν. Ευχαριστώ!

Δεν έχει το δικό σου τέτοια βάση;
Όσα 40αρια έχω δει το έχουν.



Δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να το βάλεις μετά.


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Philkal και 4 επισκέπτες