V40

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 08 Οκτ 2018, 21:35

v1tt0 έγραψε:Γνωρίζουμε ποιά μονάδα είναι στις φωτογραφίες; Βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Παρατήρησα ότι έχει μονωτική άρα κάποιος είχε βάλει χέρι.. υπάρχει περίπτωση να είναι για τον συναγερμό;;

Εικόνα Εικόνα


AUD module (Audio amplifier module). O συναγερμος δεν αποτελειται απο ενα module μονο...(SCM,MMS,CEM) :mrgreen:
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 08 Οκτ 2018, 23:04

haralabosg έγραψε:AUD module (Audio alplifier module). O συναγερμος δεν αποτελειται απο ενα module μονο...(SCM,MMS,CEM) :mrgreen:

Ωραια, αλλα η μονωτικη που κολλαει σε εργοστασιακη εγκατασταση???
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 09 Οκτ 2018, 12:59

Thanosgr έγραψε:
haralabosg έγραψε:AUD module (Audio alplifier module). O συναγερμος δεν αποτελειται απο ενα module μονο...(SCM,MMS,CEM) :mrgreen:

Ωραια, αλλα η μονωτικη που κολλαει σε εργοστασιακη εγκατασταση???


Η συγκεκριμενη εξοδος ειναι των ηχείων. Καπου θα υπηρξε θεμα σε καποιο τελικο ελεγχο και εψαχναν να βρουν τι φταιει... μπορει να εχει γινει στο εργοστάσιο. Ειναι σε τετοιο σημειο που δεν διακρινεται καθολου ευκολα και προτιμησαν να βαλουν μονωτικη παρα να αντικαταστησουν ολη την καλωδιωση . Φυσικα υποθέσεις μονο κανω :q
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 09 Οκτ 2018, 19:42

Φαίνεται πολύ πρόχειρη για να είναι από το εργοστάσιο. Θα ρωτήσω και στο σέρβις και αν δεν ξέρουν θα την βγάλω προσεκτικά να δω τι κρύβεται από κάτω.. αν και παίζει να έχει μπει για να κρατάει τα καλώδια όλα μαζί. Στα δικά σας υπάρχει μονωτική ή δεματικό να κρατάει τους κλώνους μαζί σε αυτό το φις;;
V40 T3 MY16

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 16 Οκτ 2018, 23:16

Την Δευτέρα μπήκα για το 3ο σερβις με 22,000km. Αλλάχθηκαν λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας. Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε με τα παρακάτω:

1. Από το προηγούμενο σερβις έφυγα με το δείκτη λαδιών στο max. Μετά από περίπου 10,000km η στάθμη έπεσε ένα κουτάκι (στην ηλεκτρονική ένδειξη). Άρα το μοτέρ καίει λάδι; Επίσης τώρα μετά την αλλαγή η στάθμη είναι πάλι ένα κουτάκι κάτω από το max. Δεν θα έπρεπε να είναι στο max;

2. Από το καλοκαίρι έχω παρατηρήσει ένα θόρυβο που νιώθω ότι ακουγέται από έξω και κάτω από το αυτοκίνητο. Ο ήχος μοιάζει με το ανοιγόκλειμα που κάνουν οι δαγκάνες των φρένων. Ακούγεται πάντα κάθε φορά που πατάω γκάζι από την μέση και πάνω και λίγο μετά αφού αφήσω το γκάζι και αρχίσω να φρενάρω. Επίσης ακούγεται τυχαία κάποιες φορές όταν κάνω μανούβρες με πολύ μικρή ταχύτητα εντός του γκαράζ. Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι είναι οι βάσεις των μπροστά αναρτήσεων αλλά δεν με πείθουν γιατί θα έπρεπε να ακούγεται σε κάθε ανωμαλία του δρόμου. Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος; Ξέρετε τι μπορεί να είναι;

3. Μου έιπαν ότι πρέπει να αλλαχθούν τα τακάκια μπρος-πίσω και ότι τα πίσω είναι πιο φαγωμένα και αντέχουν άλλα 3,000km. Είναι λογικό για 22,000km αλλαγή όλα τα τακάκια;; Δε τα άλλαξα γιατί το ποσό μου φάνηκε αστρονομικό. Φοράνε κεραμικά τα V40 και είναι τόσο ακριβά;; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο έμπιστο εξειδικευμένο (με pm) να τα αλλάξω εκεί;

Επίσης να πω ότι μου αναβαθμησαν την κεντρική μονάδα, το park assist module και το SRS και έπλυναν και το χώρο του κινητήρα που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.
V40 T3 MY16

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 17 Οκτ 2018, 00:04

v1tt0 έγραψε:Την Δευτέρα μπήκα για το 3ο σερβις με 22,000km. Αλλάχθηκαν λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας. Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε με τα παρακάτω:

1. Από το προηγούμενο σερβις έφυγα με το δείκτη λαδιών στο max. Μετά από περίπου 10,000km η στάθμη έπεσε ένα κουτάκι (στην ηλεκτρονική ένδειξη). Άρα το μοτέρ καίει λάδι; Επίσης τώρα μετά την αλλαγή η στάθμη είναι πάλι ένα κουτάκι κάτω από το max. Δεν θα έπρεπε να είναι στο max;

2. Από το καλοκαίρι έχω παρατηρήσει ένα θόρυβο που νιώθω ότι ακουγέται από έξω και κάτω από το αυτοκίνητο. Ο ήχος μοιάζει με το ανοιγόκλειμα που κάνουν οι δαγκάνες των φρένων. Ακούγεται πάντα κάθε φορά που πατάω γκάζι από την μέση και πάνω και λίγο μετά αφού αφήσω το γκάζι και αρχίσω να φρενάρω. Επίσης ακούγεται τυχαία κάποιες φορές όταν κάνω μανούβρες με πολύ μικρή ταχύτητα εντός του γκαράζ. Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι είναι οι βάσεις των μπροστά αναρτήσεων αλλά δεν με πείθουν γιατί θα έπρεπε να ακούγεται σε κάθε ανωμαλία του δρόμου. Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος; Ξέρετε τι μπορεί να είναι;

3. Μου έιπαν ότι πρέπει να αλλαχθούν τα τακάκια μπρος-πίσω και ότι τα πίσω είναι πιο φαγωμένα και αντέχουν άλλα 3,000km. Είναι λογικό για 22,000km αλλαγή όλα τα τακάκια;; Δε τα άλλαξα γιατί το ποσό μου φάνηκε αστρονομικό. Φοράνε κεραμικά τα V40 και είναι τόσο ακριβά;; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο [έμπιστο εξειδικευμένο (με pm) να τα αλλάξω εκεί;

Επίσης να πω ότι μου αναβαθμησαν την κεντρική μονάδα, το park assist module και το SRS και έπλυναν και το χώρο του κινητήρα που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση.


1) Ποσο λαδι συμπληρωθηκε? Αν και το manual αναφερει 5.6 lt κανονικα περνει 5.75lt ωστε να ειναι ακριβως στο max. Mηπως σου συμπληρωσαν λιγοτερο με αποτελεσμα αμεσως να πεσει λιγο η σταθμη....? Εαν σου εδωσαν το υπολοιπο, υπολογισε και συμπληρωσε ανάλογα. Στα 15000Κm δεν ειχε πεσει η σταθμη σε εμενα.

2) Για περασε και απο αλλο συνεργειο για δευτερη γνωμη...

3) Η μεγαλυτερη απατη (οχι μονο στην volvo) που υπαρχει οσο αφορα την συχνοτητα των αλλαγων αλλα και το κοστος (μπορει και να αντεχουν 5000-6000 ακομα) . Θα σου στειλω pm για συνεργειο. Στο προηγουμενο αμαξι μου (που φοραγε ακριβως τα ιδια τακακια) αλλαγη μπροστα-πισω 130€ με textar... (η αληθεια ειναι καπου εχει παρει το ματι μου για σχετικα πιο συχνες αλλαγες στο V40!!)
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 17 Οκτ 2018, 00:56

Αλλαγή λαδιών έγινε όχι συμπλήρωση. Γι’ αυτό μου κάνει εντύπωση που δεν είναι στο max ο δείκτης. Το τιμολόγιο έχει χρέωση 6lt και φυσικά δε μου έδωσαν το περίσσευμα και δε μου πέρασε και από το μυαλό να το ζητήσω :-x

Η αιτιολογία που φαγώνονται γρήγορα τα τακάκια είναι τα συστήματα πέδησης και ευστάθιας που δουλεύουν συχνά. Ταδε εφη ο υπεύθυνος μηχανικός της Volvo.. ο ίδιος βέβαια μου είπε οτι για το μοτερ η ανοχή για κάψιμο λαδιού είναι 700ml/1000km :doh :chair ή μπερδεύτηκε ή δε το χει γενικά
V40 T3 MY16

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 17 Οκτ 2018, 09:51

v1tt0 έγραψε:... ο ίδιος βέβαια μου είπε οτι για το μοτερ η ανοχή για κάψιμο λαδιού είναι 700ml/1000km :doh :chair ή μπερδεύτηκε ή δε το χει γενικά


Αυτο το αναφερουν ολα τα manual... εαν σου καει 700ml/1000Κm ξεκινα για βολτα στις αντιπροσωπειες... :whistling
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 17 Οκτ 2018, 11:50

Αναφέρει oil consumption το manual;; Δε μπορώ να το βρω πουθενά. Τα 700ml πάντως είναι εξωφρενικό νούμερο!
V40 T3 MY16

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Οκτ 2018, 11:52

v1tt0 έγραψε:1. Από το προηγούμενο σερβις έφυγα με το δείκτη λαδιών στο max. Μετά από περίπου 10,000km η στάθμη έπεσε ένα κουτάκι (στην ηλεκτρονική ένδειξη). Άρα το μοτέρ καίει λάδι; Επίσης τώρα μετά την αλλαγή η στάθμη είναι πάλι ένα κουτάκι κάτω από το max. Δεν θα έπρεπε να είναι στο max;

Πως λεει το μανουαλ οτι πρεπει να γινετε η μετρηση? Ακολουθεις τη διαδικασια?
Ολοι οι κινητηρες καινε λαδι...ετσι λειτουργουν. Το φυσιολογικο ειναι να πεσει η σταθμη απο το max στο min μεταξυ των σερβις. Αν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο αυτο, τοτε εχεις προβλημα.

v1tt0 έγραψε:3. Μου έιπαν ότι πρέπει να αλλαχθούν τα τακάκια μπρος-πίσω και ότι τα πίσω είναι πιο φαγωμένα και αντέχουν άλλα 3,000km. Είναι λογικό για 22,000km αλλαγή όλα τα τακάκια;; Δε τα άλλαξα γιατί το ποσό μου φάνηκε αστρονομικό. Φοράνε κεραμικά τα V40 και είναι τόσο ακριβά;; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο έμπιστο εξειδικευμένο (με pm) να τα αλλάξω εκεί;

Τα τακακια δεν εχουν συγκεκριμενη διαρκεια ζωης. Επομενως και το οτι αντεχουν αλλα 3000km ειναι αστεια δηλωση. Η φθορα τους εχει να κανει με τη χρηση τους. Η επιλογη πρεπει να γινετε παντα σε συναρτηση με τη δισκοπλακα και την χρηση.
Συνεργειο δεν ειναι απαραιτητο να ειναι εξειδικευμενο Volvo, αλλα και ενας καλος φρενας μπορει να σε εξυπηρετησει. Μπορεις να ρωτησεις στο Μοραρη αν σε βολευει η περιοχη..
Προσωπικα αν ημουν ευχαριστημενος με αποδοση, αισθηση, θορυβο, δεν θα ψαχνομουν καθολου, θα εβαζα αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης. Μπορεις να τα αγορασεις απο εξω και να στα περασει καποιος φρενας μειωνοντας ετσι το κοστος.


haralabosg έγραψε:1) Ποσο λαδι συμπληρωθηκε? Αν και το manual αναφερει 5.6 lt κανονικα περνει 5.75lt ωστε να ειναι ακριβως στο max. Mηπως σου συμπληρωσαν λιγοτερο με αποτελεσμα αμεσως να πεσει λιγο η σταθμη....? Εαν σου εδωσαν το υπολοιπο, υπολογισε και συμπληρωσε ανάλογα. Στα 15000Κm δεν ειχε πεσει η σταθμη σε εμενα.

Αν το μανουαλ αναφερει 5.6 και βαζουν παραπανω, κατι δεν κανουν σωστα στη διαδικασια της μετρησης. Αυτο ηταν κοινη πρακτικη στα P1 (C30/S40/V50) απο ολα τα συνεργεια. Παραπανω λαδι ομως φθειρει τον κινητηρα..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 17 Οκτ 2018, 14:23

VolvoZeus έγραψε:
haralabosg έγραψε:1) Ποσο λαδι συμπληρωθηκε? Αν και το manual αναφερει 5.6 lt κανονικα περνει 5.75lt ωστε να ειναι ακριβως στο max. Mηπως σου συμπληρωσαν λιγοτερο με αποτελεσμα αμεσως να πεσει λιγο η σταθμη....? Εαν σου εδωσαν το υπολοιπο, υπολογισε και συμπληρωσε ανάλογα. Στα 15000Κm δεν ειχε πεσει η σταθμη σε εμενα.

Αν το μανουαλ αναφερει 5.6 και βαζουν παραπανω, κατι δεν κανουν σωστα στη διαδικασια της μετρησης. Αυτο ηταν κοινη πρακτικη στα P1 (C30/S40/V50) απο ολα τα συνεργεια. Παραπανω λαδι ομως φθειρει τον κινητηρα..


Συμφωνω μαζι σου αλλα συγκεκριμενα για το V40 T3 auto (VEA engine) απαιτειται 5,75 Lt (με αλλαγη φ. λαδιου) αλλιως ο ηλ.ενδειξη δεν θα ειναι στο max . Την ιδια απορια ειχα και εγω και μου εγινε εκτύπωση απο το VIDA ωστε να πειστώ..
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 17 Οκτ 2018, 15:55

VolvoZeus έγραψε:Πως λεει το μανουαλ οτι πρεπει να γινετε η μετρηση? Ακολουθεις τη διαδικασια?
Ολοι οι κινητηρες καινε λαδι...ετσι λειτουργουν. Το φυσιολογικο ειναι να πεσει η σταθμη απο το max στο min μεταξυ των σερβις. Αν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο αυτο, τοτε εχεις προβλημα.

Μετά από 30km οδήγησης, αφήνεις το αυτοκίνητο χωρίς κλίση για 5 λεπτά και μετά διαβάζεις την μέτρηση. Έτσι κι έγινε. Το manual για το T3 αναφέρει approx. 5.6 lt. Απλά μου έκανε εντύπωση η ένδειξη γιατί προφανώς δεν συμπληρώθηκε η ίδια ποσότητα με του προηγούμενου σέρβις.

Δε συμφωνώ ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδι. Ορισμένοι είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να ψεκάζουν και λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης. Αλλιώς το λάδι απομονώνεται από τον θάλαμο καύσης από τα ελατήρια των εμβόλων. Σκέφτομαι ότι επειδή το λάδι που χρησιμοποιείται είναι λεπτορευστο (0w-20) μία μικρή ποσότητα περνάει κάθε τόσο και ο κατασκευαστής θα πρέπει να δίνει μια ανοχή στις προδιαγραφές του κινητήρα (που δε μπορώ να βρω πουθενά!).

VolvoZeus έγραψε:Τα τακακια δεν εχουν συγκεκριμενη διαρκεια ζωης. Επομενως και το οτι αντεχουν αλλα 3000km ειναι αστεια δηλωση. Η φθορα τους εχει να κανει με τη χρηση τους. Η επιλογη πρεπει να γινετε παντα σε συναρτηση με τη δισκοπλακα και την χρηση.

Συμφωνώ αλλά αν μου έλεγε το πάχος που έχει απομείνει σε χιλιοστά δε θα μπορούσα να το αξιολογήσω. Θέλω να πιστεύω οτι εμπειρικά το νούμερο σε km που μου είπαν είναι αρκετά ασφαλές.

VolvoZeus έγραψε:Προσωπικα αν ημουν ευχαριστημενος με αποδοση, αισθηση, θορυβο, δεν θα ψαχνομουν καθολου, θα εβαζα αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης. Μπορεις να τα αγορασεις απο εξω και να στα περασει καποιος φρενας μειωνοντας ετσι το κοστος.

Σωστός! Θα κοιτάξω να βρω τα τακάκια στην αγορά και θα πάρω τιμή τοποθέτησης από το συνεργείο που πρότεινες. Thanx
V40 T3 MY16

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 18 Οκτ 2018, 13:50

haralabosg έγραψε: Συμφωνω μαζι σου αλλα συγκεκριμενα για το V40 T3 auto (VEA engine) απαιτειται 5,75 Lt (με αλλαγη φ. λαδιου) αλλιως ο ηλ.ενδειξη δεν θα ειναι στο max . Την ιδια απορια ειχα και εγω και μου εγινε εκτύπωση απο το VIDA ωστε να πειστώ..

Αν υπαρχει οδηγια στο VIDA διαφορετικη απο το μανουαλ, δεν μπορει κανεις να ισχυριστει κατι διαφορετικο!! Το VIDA ειναι ευαγγελιο ;-) :lol:

v1tt0 έγραψε:Μετά από 30km οδήγησης, αφήνεις το αυτοκίνητο χωρίς κλίση για 5 λεπτά και μετά διαβάζεις την μέτρηση. Έτσι κι έγινε. Το manual για το T3 αναφέρει approx. 5.6 lt. Απλά μου έκανε εντύπωση η ένδειξη γιατί προφανώς δεν συμπληρώθηκε η ίδια ποσότητα με του προηγούμενου σέρβις.

Δες το απο πανω...ισως εκει που εκανες σερβις να μην μπηκαν στον κοπο να διαβασουν το VIDA.

v1tt0 έγραψε:Δε συμφωνώ ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδι. Ορισμένοι είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να ψεκάζουν και λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης. Αλλιώς το λάδι απομονώνεται από τον θάλαμο καύσης από τα ελατήρια των εμβόλων. Σκέφτομαι ότι επειδή το λάδι που χρησιμοποιείται είναι λεπτορευστο (0w-20) μία μικρή ποσότητα περνάει κάθε τόσο και ο κατασκευαστής θα πρέπει να δίνει μια ανοχή στις προδιαγραφές του κινητήρα (που δε μπορώ να βρω πουθενά!).

Στη συνεχη αναζητηση των κατασκευαστων για αυξημενη αποδοτικοτητα και χαμηλη καταναλωση μπηκε στην εξισωση και η τριβη των εμβολων στα χιτωνια. Πλεον το βασικο ζητουμενο δεν ειναι να απομονωθει ο χωρος καυσης απο το λαδι, αλλα να μειωθει η τριβη των ελατηριων πανω στα χιτωνια (εξου και τα πολυ λεπτα λαδια στα νεα μοτερ). Τα μπλοκ χυτοσιδηρου εχουν αντικατασταθει απο αλουμινιου με τεχνικες σκληρυνσης των χιτωνιων ωστε να αντεξουν τα πολυ μικροτερα (σε επιφανεια τριβης) και low tension ελατηρια. Μιλαμε για μειωση τριβης πανω απο 30% στους συγχρονους κινητηρες. Γενικα το συστημα δουλευει σωστα με φυσιολογικη καταναλωση (μαξ σε μιν μεταξυ των σερβις) αλλα οταν το μοτερ δεν οδηγειται με αυξομειωσεις στροφων ή οδηγειται με πολλα σταματηματα και μικρες διαδρομες, δεν λειτουργει το ιδιο καλα με αποτελεσμα να παρατηρειται αυξημενη καταναλωση.

v1tt0 έγραψε:Συμφωνώ αλλά αν μου έλεγε το πάχος που έχει απομείνει σε χιλιοστά δε θα μπορούσα να το αξιολογήσω. Θέλω να πιστεύω οτι εμπειρικά το νούμερο σε km που μου είπαν είναι αρκετά ασφαλές.

Και παλι το παχος ειναι μια παραμετρος...αν η δισκοπλακα εχει κανει νυχι? Απο προσωπικη εμπειρια, εχοντας παει σετ καινουρια τακακια (Volvo) στο εξουσιοδοτημενο, ο μηχανικος αποφασισε να μην τα αλλαξει γιατι οπως ειχε πει ειχαν ψωμι ακομα. Ελα που χρειαστηκε φρεναρισμα απο τα 200 μετα απο προσπεραση ( :inlove ) οπου η βαση του τακακιου πατησε στο νυχι της δισκοπλακας με αποτελεσμα να υπερθερμανθουν και τα δυο και να παω σε αλλαγη και δισκων...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 18 Οκτ 2018, 17:38

Αν έχει "νύχι" η δισκόπλακα δε χρειάζεται αλλαγή έτσι κι αλλιώς;

Που μπορώ να βρω το part number για τα τακάκια του μοντέλου μου; Σε ποιό κατάστημα μπορώ να βρω oem ανταλλακτικά; Θα εκτιμούσα ένα pm (για να μην κάνουμε και διαφήμιση..)
V40 T3 MY16

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 18 Οκτ 2018, 19:37

Αν θες part number για ολο σχεδον το αμαξι σου, η πιο ευκολη λυση ειναι η Skandix !
Μπες βρες το αμαξι σου και απο εκει τμημα τμημα εχουν ολο το αμαξι και τα part number!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 19 Οκτ 2018, 16:51

v1tt0 έγραψε:Αν έχει "νύχι" η δισκόπλακα δε χρειάζεται αλλαγή έτσι κι αλλιώς;

Αναλογα ποσο...μπορει να μην ειναι εκτος οριων.
Υγρα φρενων καθε ποτε αλλαζεις?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
v1tt0
T2
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Οκτ 2018, 20:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v1tt0 » 19 Οκτ 2018, 21:26

Thanosgr έγραψε:Αν θες part number για ολο σχεδον το αμαξι σου, η πιο ευκολη λυση ειναι η Skandix !
Μπες βρες το αμαξι σου και απο εκει τμημα τμημα εχουν ολο το αμαξι και τα part number!


Ευχαριστώ!

VolvoZeus έγραψε:Υγρα φρενων καθε ποτε αλλαζεις?


Κάθε 2 χρόνια όπως έχει πει η αντιπροσωπεία
V40 T3 MY16

sokratismalamas
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2017, 23:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό sokratismalamas » 26 Οκτ 2018, 18:44

Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 26 Οκτ 2018, 21:15

sokratismalamas έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !


Συμφωνω μαζι σου αλλα μαζι με το service στην αντιπροσωπεια θα εχεις 1 ακομα χρονο εγγυηση. Και απο την στιγμη που εχεις κανει πολυ λιγα χιλιομετρα δεν ξερεις ακομα εαν βγαλει κατι (που 99.9% δεν πιστευω και εγω οτι θα βγαλει κατι). Για 80-100€ διαφορα κατα την γνωμη μου αξιζει να πας αντιπροσωπεια μονο για την εγγυση. Μετα βλεπουμε.... (το ιδιο σκεφτομαι και εγω :whistling )
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 27 Οκτ 2018, 11:14

sokratismalamas έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !


Καλήμερα.
Λοιπον, λαδια αλλαζεις αρα και φιτρο, φιλτρο καμπινας σιγουρα και αν εινα diesel και φιλτρο καυσιμου οπωσδηποτε.
Φιλτρο αερα δεν χρειαζεται εναν ελεγχο μονο, ε μετα απο αυτα θα αλλαξουν ροδελα ταπας λαδιου, καθαριστικο παρπριζ κ.τ.λ.
Το ποιο σημαντικο ομως ειναι τα update που γινονται!!!
Γι'αυτο και μονο πρεπει να πας, ετσι κι αλλιως μια φορα το χρονο ειναι, θα πας ακομα 2-3 φορες (2-3 χρονια).
Σημαντικο, παρε τηλ τις αντιπροσωπειες και ρωτα τους, 1ο σερβις (χρονος) ποσο το σερβις και τι περιλαμβανει, ειναι υποχρεωμενοι να σου πουν, θα αρχισουν τα "να δουμε τι θα χρειαστει" και κ.τ.λ, κοψτους την φορα, να πουν "για τα προβλεπομενα" τα εξτρα να τα αφησουν.

Κατι που λιγη το ξερουν, και οι αντιπροσωπειες το κρυβουν, οταν πηγαινουμε για σερβις σε πτυχιουχο επισκευαστη αυτοκινητων μελος του https://www.eoveam.gr/members.html
Η εγγυηση ισχυει κανονικα!

Αν επιτρεπεται, sokratismalamas... ??? ο γνωστος?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

sokratismalamas
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2017, 23:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό sokratismalamas » 27 Οκτ 2018, 14:25

Thanosgr έγραψε:
sokratismalamas έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !


Καλήμερα.
Λοιπον, λαδια αλλαζεις αρα και φιτρο, φιλτρο καμπινας σιγουρα και αν εινα diesel και φιλτρο καυσιμου οπωσδηποτε.
Φιλτρο αερα δεν χρειαζεται εναν ελεγχο μονο, ε μετα απο αυτα θα αλλαξουν ροδελα ταπας λαδιου, καθαριστικο παρπριζ κ.τ.λ.
Το ποιο σημαντικο ομως ειναι τα update που γινονται!!!
Γι'αυτο και μονο πρεπει να πας, ετσι κι αλλιως μια φορα το χρονο ειναι, θα πας ακομα 2-3 φορες (2-3 χρονια).
Σημαντικο, παρε τηλ τις αντιπροσωπειες και ρωτα τους, 1ο σερβις (χρονος) ποσο το σερβις και τι περιλαμβανει, ειναι υποχρεωμενοι να σου πουν, θα αρχισουν τα "να δουμε τι θα χρειαστει" και κ.τ.λ, κοψτους την φορα, να πουν "για τα προβλεπομενα" τα εξτρα να τα αφησουν.

Κατι που λιγη το ξερουν, και οι αντιπροσωπειες το κρυβουν, οταν πηγαινουμε για σερβις σε πτυχιουχο επισκευαστη αυτοκινητων μελος του https://www.eoveam.gr/members.html
Η εγγυηση ισχυει κανονικα!

Αν επιτρεπεται, sokratismalamas... ??? ο γνωστος?



Ευχαριστώ. Ήσουν πολύ κατατοπιστικός!
Όχι , δεν ειμαι ο γνωστός. Απλά είναι ένα nick

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 27 Οκτ 2018, 20:58

Οταν αποφασισεις ενημερωσε μας τελικα που το πηγες και για τις τιμες.....

(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Άβαταρ μέλους
Αντώνης
D2
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 20 Μαρ 2016, 13:24

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Αντώνης » 31 Οκτ 2018, 16:01

Thanosgr έγραψε:..............
Κατι που λιγοι το ξερουν, και οι αντιπροσωπειες το κρυβουν, οταν πηγαινουμε για σερβις σε πτυχιουχο επισκευαστη αυτοκινητων μελος του https://www.eoveam.gr/members.html
Η εγγυηση ισχυει κανονικα!
.........


Αφορά στην απόφαση της Ευρωπαίκής Επιτροπής για το "Block Exemption Regulation".
Δυστυχώς δεν το γνωρίζει ο κόσμος Θάνο.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Block_Exemption_Regulation
Φυσικά εκτός του πτυχιούχου μηχανικού αυτοκινήτων θα πρέπει να επιδείξουμε και τιμολόγια των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήσαμε. (Γνήσια ή των προδιαγραφών που αναφέρει ο κατασκευαστής)
V40, Τ3, RDesing, AllCarTuning

sokratismalamas
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2017, 23:51

Re: V40

Δημοσίευσηαπό sokratismalamas » 24 Νοέμ 2018, 00:16

haralabosg έγραψε:Οταν αποφασισεις ενημερωσε μας τελικα που το πηγες και για τις τιμες.....

(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)


Σήμερα ρώτησα για τιμές στο service του Σφακιανακη. Μού είπαν πως η τιμή είναι στάνταρ στο πρώτο σέρβις στα 250 ευρώ για το V40. Το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου καθώς και αλλαγή φίλτρου αερα.
Ειναι η ιδέα μου ή η τιμή είναι βγαλμένη από ανέκδοτο ?? Άντε επειδή είναι αντιπροσωπεία να πληρώσω 2 φορές την αξία . Άντε ίσως να πλήρωνα και καπέλο 3 φορές.... Αλλά όταν τα υλικά κάνουν 50 ευρώ δε δέχομαι να είναι στάνταρ η τιμή 5 φορές πάνω .
Κλίνω στο να τις κάνω μόνος μου τελικά και αυτές τις αλλαγές.

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 24 Νοέμ 2018, 10:29

sokratismalamas έγραψε:
haralabosg έγραψε:Οταν αποφασισεις ενημερωσε μας τελικα που το πηγες και για τις τιμες.....

(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)


Σήμερα ρώτησα για τιμές στο service του Σφακιανακη. Μού είπαν πως η τιμή είναι στάνταρ στο πρώτο σέρβις στα 250 ευρώ για το V40. Το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου καθώς και αλλαγή φίλτρου αερα.
Ειναι η ιδέα μου ή η τιμή είναι βγαλμένη από ανέκδοτο ?? Άντε επειδή είναι αντιπροσωπεία να πληρώσω 2 φορές την αξία . Άντε ίσως να πλήρωνα και καπέλο 3 φορές.... Αλλά όταν τα υλικά κάνουν 50 ευρώ δε δέχομαι να είναι στάνταρ η τιμή 5 φορές πάνω .
Κλίνω στο να τις κάνω μόνος μου τελικά και αυτές τις αλλαγές.


Συμφωνω οτι ειναι πολυ ακριβο, αλλα:

1) Δεν κοστιζουν τα υλικα 50€.....(min 90€)
2) Δεν θα γινουν τα updates.
3) Δεν θα εχεις τον 1 χρονο επιπλεον οδ.βοηθεια.
4) Εισαι σιγουρος οτι θα ισχυει η εγγυηση..................... :whistling
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 24 Νοέμ 2018, 12:09

haralabosg έγραψε:
sokratismalamas έγραψε:Σήμερα ρώτησα για τιμές στο service του Σφακιανακη. Μού είπαν πως η τιμή είναι στάνταρ στο πρώτο σέρβις στα 250 ευρώ για το V40. Το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου καθώς και αλλαγή φίλτρου αερα.
Ειναι η ιδέα μου ή η τιμή είναι βγαλμένη από ανέκδοτο ?? Άντε επειδή είναι αντιπροσωπεία να πληρώσω 2 φορές την αξία . Άντε ίσως να πλήρωνα και καπέλο 3 φορές.... Αλλά όταν τα υλικά κάνουν 50 ευρώ δε δέχομαι να είναι στάνταρ η τιμή 5 φορές πάνω .
Κλίνω στο να τις κάνω μόνος μου τελικά και αυτές τις αλλαγές.


Συμφωνω οτι ειναι πολυ ακριβο, αλλα:

1) Δεν κοστιζουν τα υλικα 50€.....(min 90€)
2) Δεν θα γινουν τα updates.
3) Δεν θα εχεις τον 1 χρονο επιπλεον οδ.βοηθεια.
4) Εισαι σιγουρος οτι θα ισχυει η εγγυηση..................... :whistling

1)Θα αλλαχτουν ολα τα φιλτρα, κραταω μια επιφυλαξη μονο για το καυσιμου, το καμπινας μονο το χρεωνουν 70€ :dizzy
Και ναι σε interneτομαγαζα, επωνυμο π.χ. MANN ή Bosch, εχει 10 με 20€ αναλογα με τη προσφορα ισχυει, εχω παρει και με 9€... :q
2)Οπως εχουμε πει πρεπει να γινουν τα updates...
3)Για την οδικη, αν εχεις στην ασφαλεια, ειναι περιττο.
4)Οχι δεν ισχυει η εγγυηση, εκτος και αν πας σε πτυχιουχο μηχανικο, με αδειες κ.τ.λ.

Για τα updates, για το δικο μου δεν ισχυει το "δωρεαν", ποτε δεν ισχυε, μονο οσο ηταν στην εγγυηση.
Εχω πληρωση 70αρια μετα...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 24 Νοέμ 2018, 12:38

Thanosgr έγραψε:
Για τα updates, για το δικο μου δεν ισχυει το "δωρεαν", ποτε δεν ισχυε, μονο οσο ηταν στην εγγυηση.
Εχω πληρωση 70αρια μετα...


Εφοσον το πας σε εξουσιοδοτημενο και αυτο υποστηρίζει "VOLVO SERVICE 2.0" τοτε οι αναβαθμισεις σε ολα τα module ειναι δωρεαν στο service.


Volvo service 2.0


Οδική βοήθεια Volvo Assistance
Υπηρεσία παραλαβής παράδοσης αυτοκινήτου (pick-updelivery) για service
Δωρεάν αναβάθμιση του λογισμικού του αυτοκινήτου σας στην τελευταία του έκδοση σε κάθε service.
Παροχή αυτοκινήτου εξυπηρέτησης στο service εφόσον έχει προηγηθεί προγραμματισμό του.
Πλύσιμο αυτοκινήτου μετά από κάθε service
Πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης Volvo – Volvo Car Extended Protection
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

GTV40CC
T2
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2018, 20:53

Re: V40

Δημοσίευσηαπό GTV40CC » 24 Νοέμ 2018, 19:44

Ενόψει επικείμενου service, αγόρασα τα ανταλλακτικά μόνος, όλα τα φιλτρα της MANN, τα οποία κόστισαν ως ακολούθως:
1. Φίλτρο αερα: 11,44€
2. Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα: 14,75€
3. Φίλτρο λαδιου: 7,97€
4. Φίλτρο καυσίμου: 27,30€
5. Λάδια Cadtrol Edge Professional 0W30 A5/B5: 10€/lt (χρειάζεται 4, πήρα 5).

Περίπου 115€, με έξτρα 1lt λάδι (αχρείαστο να είναι) και φίλτρο πετρελαίου λοιπόν.

Αφού κάνω αυτά σε ανεξάρτητο συνεργείο με εργατικά 20€, θα πάω και αντιπροσωπεία για αναβάθμιση εγκεφάλου, άλλα 65€.

Σύνολο λοιπόν περίπου 180€, δηλαδή εξοικονόμηση 70€, που θα μπορούσε να είναι 110 περίπου, αν δεν έπαιρνα φίλτρο πετρελαίου και έξτρα λάδι.

Νομίζω μεγάλη διαφορά.

Επόμενη κίνηση, λάδια σαζμάν.
V40 Cross Country D2 Powershift Momentum

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 24 Νοέμ 2018, 23:28

haralabosg έγραψε:Εφοσον το πας σε εξουσιοδοτημενο και αυτο υποστηρίζει "VOLVO SERVICE 2.0" τοτε οι αναβαθμισεις σε ολα τα module ειναι δωρεαν στο service

Service 2.0 μια φορα εκανα μονο.
Στο ενδιαμεσο (απο την ληξη της εγγυησης μεχρι να εφαρμοστη το 2.0 ) πληρωσα για διαθεσιμες αναβαθμισεις!
Εδω και μερικα χρονια βεβαια δεν εχει πια αναβαθμισεις...
Γερασε... για την Volvo :-(
Οχι για εμενα ομως!!! :mrgreen:
Εχει ΓΕΡΑ δοντια ακομα η "γρια" μου :whistling
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 25 Νοέμ 2018, 01:12

Thanosgr έγραψε:
haralabosg έγραψε:Εφοσον το πας σε εξουσιοδοτημενο και αυτο υποστηρίζει "VOLVO SERVICE 2.0" τοτε οι αναβαθμισεις σε ολα τα module ειναι δωρεαν στο service

Service 2.0 μια φορα εκανα μονο.
Στο ενδιαμεσο (απο την ληξη της εγγυησης μεχρι να εφαρμοστη το 2.0 ) πληρωσα για διαθεσιμες αναβαθμισεις!
Εδω και μερικα χρονια βεβαια δεν εχει πια αναβαθμισεις...
Γερασε... για την Volvo :-(
Οχι για εμενα ομως!!! :mrgreen:
Εχει ΓΕΡΑ δοντια ακομα η "γρια" μου :whistling


Εαν το "μοντελο" ειναι καλο τι να τις κανω τις αναβαθμισεις και τα πλυσιματα.....εχεις απολυτο δικιο. Να μα 'στε καλα να τα χαιρομαστε τα αμαξια μας με τις οικογενειες μας :applause
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

airman18
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Δεκ 2015, 09:38

Re: V40

Δημοσίευσηαπό airman18 » 18 Ιαν 2019, 16:12

Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3423
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: V40

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 18 Ιαν 2019, 21:46

airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service

Δικό σου:

http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

v40my15
T2
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 25 Δεκ 2014, 17:37

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v40my15 » 19 Ιαν 2019, 20:19

JimV60 έγραψε:
airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service

Δικό σου:

http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/

Δεν νομίζω να ειναι το σωστό πλάνο αυτο γιατι αυτο ειναι για πιο νεα μηχανη απο οτι εχει ο φίλος
This guide is for the 4 cylinder Volvo Drive-E diesel engines ONLY made after year 2013 (cars model year 2014) with engine codes beginning in D4204T (D4204T5, D4204T14, etc…).

εδώ είσαι και ας μην λεει v40
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/

giorgosz
T2
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 11 Δεκ 2014, 23:21

Re: V40

Δημοσίευσηαπό giorgosz » 20 Ιαν 2019, 18:13

Αλλάζω λίγο θέμα.
Εδώ και 2 μέρες ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος από τον πίσω δεξί τροχό, όταν πατάω φρένο.
Όχι πάντα όμως
Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη ούτε παρατηρώ κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Φαντάζομαι αν ήταν το τακακι στα τελευταία του θα άνοιγε κάποια ένδειξη.
Καμία ιδέα?
V40 CC d2 bright silver MY15

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 20 Ιαν 2019, 18:43

Δυστυχως οταν ακουγεται τετοιος θορυβος ειναι απο τελειωμενο τακακι κατα 90%
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

giorgosz
T2
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 11 Δεκ 2014, 23:21

Re: V40

Δημοσίευσηαπό giorgosz » 20 Ιαν 2019, 19:02

Thanosgr έγραψε:Δυστυχως οταν ακουγεται τετοιος θορυβος ειναι απο τελειωμενο τακακι κατα 90%
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.


Σε ευχαριστώ πολυ! Θα το κοιτάξω άμεσα!
V40 CC d2 bright silver MY15

airman18
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Δεκ 2015, 09:38

Re: V40

Δημοσίευσηαπό airman18 » 21 Ιαν 2019, 09:24

Merci!!!

airman18
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Δεκ 2015, 09:38

Re: V40

Δημοσίευσηαπό airman18 » 21 Ιαν 2019, 09:29

v40my15 έγραψε:
JimV60 έγραψε:
airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service

Δικό σου:

http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/

Δεν νομίζω να ειναι το σωστό πλάνο αυτο γιατι αυτο ειναι για πιο νεα μηχανη απο οτι εχει ο φίλος
This guide is for the 4 cylinder Volvo Drive-E diesel engines ONLY made after year 2013 (cars model year 2014) with engine codes beginning in D4204T (D4204T5, D4204T14, etc…).

εδώ είσαι και ας μην λεει v40
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/


ευχαριστω επισης!!

giorgosz
T2
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 11 Δεκ 2014, 23:21

Re: V40

Δημοσίευσηαπό giorgosz » 21 Ιαν 2019, 22:50

giorgosz έγραψε:
Thanosgr έγραψε:Δυστυχως οταν ακουγεται τετοιος θορυβος ειναι απο τελειωμενο τακακι κατα 90%
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.


Σε ευχαριστώ πολυ! Θα το κοιτάξω άμεσα!

Αλλαγή τακάκια μπρος πίσω = €230
Σε αντιπροσωπεία των νοτίων προαστίων
V40 CC d2 bright silver MY15

Άβαταρ μέλους
gdaras
T2
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 16 Απρ 2015, 22:33

Re: V40

Δημοσίευσηαπό gdaras » 22 Ιαν 2019, 01:06

airman18 έγραψε:
v40my15 έγραψε:
JimV60 έγραψε:
airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service

Δικό σου:

http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/

Δεν νομίζω να ειναι το σωστό πλάνο αυτο γιατι αυτο ειναι για πιο νεα μηχανη απο οτι εχει ο φίλος
This guide is for the 4 cylinder Volvo Drive-E diesel engines ONLY made after year 2013 (cars model year 2014) with engine codes beginning in D4204T (D4204T5, D4204T14, etc…).

εδώ είσαι και ας μην λεει v40
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/


ευχαριστω επισης!!


Καλησπέρα,
στα σχόλια του παραπάνω link (και σε άλλα sites) αναφέρει ιμάντες χρονισμου (timing belts) στα 140000 χλμ.
Επίσης αλλαγή DPF sta 120000 χλμ.

Δηλαδή όπως το βλέπω για μένα (και μάλλον και για άλλους) στα 120000-140000 θα πρέπει να αλλάξω ιμάντες, DPF, μπαταρία (την άλλαξα στα 3 χρόνια, 70000), λάστιχα, και ότι άλλο βγάλουν τα προγραμματισμένα service (φίλτρα, τακάκια, πιθανώς και κάποιες δισκόπλακες). Οπότε τότε το κόστος θα είναι τεράστιο για όλα αυτα.....!!!! αχ
V40 CC D2 Ocean Race

v40my15
T2
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 25 Δεκ 2014, 17:37

Re: V40

Δημοσίευσηαπό v40my15 » 22 Ιαν 2019, 23:39

giorgosz έγραψε:Αλλάζω λίγο θέμα.
Εδώ και 2 μέρες ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος από τον πίσω δεξί τροχό, όταν πατάω φρένο.
Όχι πάντα όμως
Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη ούτε παρατηρώ κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Φαντάζομαι αν ήταν το τακακι στα τελευταία του θα άνοιγε κάποια ένδειξη.
Καμία ιδέα?

Γιώργο να σε ενημερώσω οτι το v40 δεν βγάζει καμία προειδοποίηση στο ταμπλό για αλλαγη στα τακακια ούτε για τα μπροστινά ουτε για τα πίσω φρένα! Εχε το νου σου

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 23 Ιαν 2019, 10:49

gdaras έγραψε:Καλησπέρα,
στα σχόλια του παραπάνω link (και σε άλλα sites) αναφέρει ιμάντες χρονισμου (timing belts) στα 140000 χλμ.
Επίσης αλλαγή DPF sta 120000 χλμ.

Δηλαδή όπως το βλέπω για μένα (και μάλλον και για άλλους) στα 120000-140000 θα πρέπει να αλλάξω ιμάντες, DPF, μπαταρία (την άλλαξα στα 3 χρόνια, 70000), λάστιχα, και ότι άλλο βγάλουν τα προγραμματισμένα service (φίλτρα, τακάκια, πιθανώς και κάποιες δισκόπλακες). Οπότε τότε το κόστος θα είναι τεράστιο για όλα αυτα.....!!!! αχ

Κρατιεμαι απο χθες, αλλα δεν αντεχω, θα την πω την κακια μου...
Ερωτηση προς ολους, οταν πηγατε να κλεισετε την παραγγελια για το νεο σας Volvo, σας ενημερωσε κανεις οτι στις 120.000χλμ θα πρεπει να αλλαξετε DPF με κοστος ...xxxxx€? :?:

Και για να ειμαι δικαιος, δεν ειναι μονο η Volvo αλλα ολοι οι κατασκευαστες diesel.
Καταλαβατε τωρα γιατι μια μια οι εταιριες καταργουν τα μικρα diesel?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

haralabosg
T2
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
Τοποθεσία: Athens

Re: V40

Δημοσίευσηαπό haralabosg » 23 Ιαν 2019, 12:14

Συμφωνω απολυτα. Που το ειδατε οτι υπαρχει οδηγια της VOLVO για αντικατασταση του DPF...? Υπαρχει οδηγια για αντικατάσταση του καταλυτη σε συγκεκριμενα χιλιομετρα στους κινητηρες βενζινης...? Οπως το εχω ξαναγραψει ,ειναι μεγαλη :whatever να ξεπερασει το κοστος του service την αξια του οχηματος....(σε σχετικα καινουργια αμαξια)
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18

MAVROS
T2
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 26 Μάιος 2016, 08:00

Re: V40

Δημοσίευσηαπό MAVROS » 14 Φεβ 2019, 14:46

Καλησπέρα σε όλους,
Χρειάζομαι την βοήθεια σας και τις γνώσεις σας. Έχω ένα v40 cc d2 με 1η άδεια 28/5/2015.έχω 46500 χλμ. Όλα τα servis έχουν γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο servisκαι συγκεκριμένα στα Χανιά Κρήτης,στην velmar.Tον τελευταίο μήνα,κάποιες φορές όταν πατάω το κουμπι για εκκίνηση του κινητήρα δεν παίρνει άμεσα άλλα καθυστερεί περίπου 4-5 δευτερόλεπτα.Σε 2 περιπτώσεις έβγαλε μήνυμα "Παρακαλώ περιμένετε-Πραγματοποιείται διαδικασία εκκίνησης." και δεν πήρε μπροστά αλλά σταμάτησε την διαδικασία μετά από περίπου 10 δευτερόλεπτα. Ξανά ξεκίνησα την διαδικασία κ πήρε. Πήγα στη αντιπροσωπία και μου είπαν μετά από διάγνωση ότι είναι φίλτρο πετρελαίου που κοστίζει 50 ευρώ ή τρόμπα πετρελαίου που κοστίζει με έκπτωση 15%.....1200 ευρώ!!!Και δεν καλύπτεται από εγγύηση..
Απορίες : 1.Δεν είναι νωρίς για τρόμπα??
2. Δεν θα έπρεπε να το καλύψει η εταιρία αν είναι όντως τρόμπα με τόσα λίγα χλμ??Σαν βλάβη από κατασκευής κ όχι δικής μου υπαιτιότητας...λέω εγώ τώρα..
3. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο?
4. καμιά άλλη ιδέα??

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2075
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V40

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 14 Φεβ 2019, 22:26

Αν και παλιος στο club γραφεις για πρωτη φορα.
Εχεις διαβασει τα διαφορα post που εχουμε γραψει για το πετρελαιο, το βιοντιζελ κ.τ.λ?
Η καθυστερηση καποιον δευτερολεπτον δικαιολογειται απο την προθερμανση.
Οσο για την ακυρωση της εκκινησεις κατα πασα πιθανοτητα ειναι θεμα βιοντιζελ!
Αυτο που για εμενα πρεπει να κανεις, παντα με δικια σου ευθυνη, ειναι να βαλεις 2€ βενζινη και να το γεμισεις ντιζελ και να κανεις μια βολτα 30'
Στο καπακι αλλαζεις φιλτρο πετρελαιου και ξανα κανεις βολτα...
Αν σου ξανα κανει κολπα δυστυχος εχει φρακαρει ολο το κυκλωμα (απο ρεζερβουαρ μεχρι την μηχανη)...
Πας. κατα προτιμηση, σε ενα Bosch diesel service ή οπου πηγαινουν οι επαγγελματιες της περιοχης σου (ταξιτζηδες - φορτηγατζηδες κ.τ.λ.)
Αρχιζουν να ξηλωνουν, να καθαριζουν και να αντικαθιστουν οτι χρειαζεται...
Κοστος? :q

Εξαρχεις να πω οτι αν ρωτησεις για την βενζινη τα συνεργεια θα σε αποτρεψουν με καθε τροπο με χιλιες δυο :whatever
Ειναι πολλα τα € για μια λυση τοσο φθηνη.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες