V60

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
kevag
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Αύγ 2011, 17:16

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό kevag » 12 Σεπ 2012, 00:38

Γνωρίζει κάποιος αν ο ντίζελ κινητήρας drive έχει ιμάντα ή καδενα ;

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 12 Σεπ 2012, 12:39

Έχει ιμάντα χρονισμού με αλλαγή στα 12 χρόνια ή τα 250.000 χλμ. Στην πολιτισμένη Δύση αυτό σημαίνει διάρκεια εφ όρου ζωής...

Το παρήγγειλες;
Volvo S60 T3 MY2012

kevag
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Αύγ 2011, 17:16

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό kevag » 12 Σεπ 2012, 15:34

WER130 έγραψε:Έχει ιμάντα χρονισμού με αλλαγή στα 12 χρόνια ή τα 250.000 χλμ. Στην πολιτισμένη Δύση αυτό σημαίνει διάρκεια εφ όρου ζωής...

Το παρήγγειλες;


Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Όχι δεν το παρήγγειλα ακόμη. Επειδή περιμένω το 3ο παιδί σε 2 μήνες λέω να γεννηθεί με το καλό και μετά να προχωρήσω σε παραγγελία. Ίσως τέλος χρονιάς να πετύχω και καμιά καλή προσφορά

simitzis
T2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 01:30

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό simitzis » 13 Σεπ 2012, 19:56

Έχει ιμάντα και η αλλαγή γίνεται κάθε 10 χρόνια ή 240.000 km. Όποιο έρθει πρώτο

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 15 Οκτ 2012, 09:44

Καλημέρα σε όλους. Πρώτο post μετα από λίγο καιρό που σας παρακολουθώ, αλλά και μετά από αρκετό καιρό που μπήκε ο volvo-ιος μέσα μου. Δηλώνω άπειρος σχετικά με το θέμα "αυτοκίνητο" και γι'αυτό θέλω τα φώτα σας. Έχω ξετρελλαθεί με το v60 αλλά:
1) Δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο: ένας κινητήρας 180 άλογα (βενζίνη) με 24 ροπή ή ένας 115 άλογα (diesel) με 27+ ροπή. Ρώτησα κάποιους "εδικούς" ο καθένας τα δικά του. "Σημασία έχει η ροπή όχι τα άλογα"...άλλος έλεγε "Με τέτοιο βαρύ αμάξι δεν πας πουθενά με 115 άλογα"...Βέβαια διάβασα και για επερχόμενους νέους ντιζελοκινητήρες με παραπάνω άλογα, οπότε μέχρι τότε βλέπουμε..
2) Από αρκετούς ακούω "έλα μωρέ τώρα volvo, έχει πεθάνει η volvo, ουσιαστικά είναι ford..θα πληρώνεις volvo και θα αγοράζεις fomoco..καλύτερα να παρεις ένα mondeo"... παραβλέπω οτι απο αισθητικής πλευρας είναι μέρα με τη νύχτα και θα ήθελα τη γνωμη σας σχετικά με ανταλλακτικά, service και λοιπά. Είστε ευχαριστημένοι, πληρώνετε όντως volvo και παίρνετε κάτι υποδεέστερο;
3) Αξίζει να κάνω κίνηση αγοράς μέσα στον επόμενο χρόνο ή υπάρχει περίπτωση να βγει νέο μοντέλο. Εκτος από τους νεους ντιζελοκινητήες μέσα στο 2013 δεν έχω ακούσει κάτι άλλο? Το μοντέλο αυτό είναι του 2010 οπότε έλεγα μήπως περιμένω λίγο ακόμα μπας και βγεί κάποιο νέο ή γινει κάποιο facelift.

Sorry για το μεγάλο ποστ

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Οκτ 2012, 11:43

1. Αν δεν έχεις θέμα με την κατανάλωση, προφανώς και στην πράξη, ο Τ4 είναι πολύ πιο δυνατός από τον D2.
Φαντάζομαι ότι υπάρχουν S/V60 testdrive με D2 και Τ4 για να έχεις και ο ίδιος μια πραγματική εικόνα, για τις επιδόσεις τους
η ροπή από μόνη της δεν λέει τίποτα, ειδικά αν συνδυαστεί με πολύ μακριές σχέσεις.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Οκτ 2012, 16:21

Η volvo καθε άλλο έχει πεθάνει,αν δεις τις πωλήσεις που αυξανονται διαρκώς και τα νεα μοντέλα της το παρόν και το μέλλον είναι λαμπρό.Η ford την πούλησε για να αποκτήσει καλύτερη ρευστότητα. Οι παπαρίες που σου λένε καταλαβαίνεις πως δεν ισχύουν , καλά αμάξια και τα ford αλλά διαφορετικά απο τα volvo, μπαίνωντας σε ενα volvo δεν θα δεις κοινους διακόπτες και άλλα σημεία, δεν θα σου θυμίζει ford, ότι μοιράζονται μηχανικά σημεία δεν είναι κακό, όλοι το κάνουν και η ford άλλωστε έχει καλή αξιοπιστία.
Στο θέμα του facelift η volvo αργεί να κάνει συνήθως, μπορεί να κάνει σε καμια πενταετία το νωρίτερο, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που σε 2-3 χρόνια βαράνε το λιφτινγκ τους.
Για t4 η d2 σύγκρινε τις επιδόσεις τους,0-100,ρεπριζ ,τελικές,καταναλώσεις από τα manual που κυκλοφορούν, οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέματα.
καινούριο η μεταχειρισμένο ψάχνεις?
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: vεο V60

Δημοσίευσηαπό vrestas » 15 Οκτ 2012, 16:34

luckees έγραψε:2) απο αισθητικής πλευρας είναι μέρα με τη νύχτα και θα ήθελα τη γνωμη σας σχετικά με ανταλλακτικά, service και λοιπά. Είστε ευχαριστημένοι, πληρώνετε όντως volvo και παίρνετε κάτι υποδεέστερο;


Οτι θα πληρώσεις τα ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεία ακριβότερα απο τα ford ειναι δεδομένο,20-30% πιο ακριβά σίγουρα, η ομορφία όμως έχει και το τίμημα της...θα πάρεις ενα αμάξι με διαχρονικό design που δεν εχει βρωμισει ο τόπος και δεν έχει συνηθήσει το μάτι σου,είναι μπάνικο αμάξι. Αν ψαχτείς απο εξωτερικό οπως εμεις πολλά ανταλλακτικά θα τα πληρώνεις πιο φθηνά και απο ford.service 200-350 ευρώ υπολόγιζε, αμορτισέρ βαράνε..... 1100 ευρώ μου ζητάγανε εμένα.
Το νέο mondeo θα βγεί μέσα στο 2012 ,λένε πως είναι καλό αμάξι,παρουσιαστηκε πριν ένα μήνα. Πέρα όμως απο την ομορφία, σε σχέση με ένα ford έχει και άλλες πολλές διαφορές, κάνε μια βόλτα σε αντιπροσωπείες και πολλές θα τις εντοπισεις.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 15 Οκτ 2012, 21:37

Λοιπόν, φίλε σχετικά με τις απορίες σου

1) Το θέμα επιλογής κινητήρα είναι αρκετά υποκειμενική υπόθεση. Ένα test drive των 2 εκδόσεων θα σε βγάλει από την περιέργεια. Εξαρτάται τι οδηγικές απαιτήσεις έχεις. Όντως, μεγαλύτερη σημασία στην καθημερινή οδήγηση έχει η ροπή του κινητήρα, όμως για μένα ένα αυτοκίνητο 1500+ κιλών χρειάζεται ΚΑΙ αλόγατα για να τα φέρει εις πέρας με αξιοπρέπεια. Εγώ για παράδειγμα επέλεξα για το S60 μου την έκδοση Τ3 (150 ίπποι, 24.4 κιλά ροπής στις 1600σαλ) και πιστεύω ότι για τα ελληνικά δεδομένα του πάει γάντι. Κατανάλωση 7lt/100km (με μέτρο ε; :-P ), και με επαρκέστατη ροπή (με 70 χλμ, 6η με 1700 σαλ, το αυτοκίνητο επιταχύνει χωρίς πρόβλημα) η συμπεριφορά του θυμίζει έντονα diesel, ενώ υπερνικά και το βάρος με μεγάλη άνεση στις προσπεράσεις.

2) Η Volvo όχι απλά δεν έχει πεθάνει (όπως η Saab) αλλά παράγει προϊόντα που χτυπούν κατευθείαν κορυφή στις πολυτελείς υπο-κατηγορίες που παίζει. Το ότι δανείζεται μηχανικά μέρη από την πρώην μαμά Ford μόνο αρνητικό δεν είναι. Από τους κινητήρες Ecoboost μέχρι το πάτωμα και τις αναρτήσεις, η Ford δανείζει σύγχρονα και αξιόπιστα εξαρτήματα. Σημείωση, ο DRIVe είναι γαλλικός προερχόμενος από την Peugeot-Citroen. Πληροφοριάκά, η νέα Mercedes A-Klasse χρησιμοποιεί diesel κινητήρα δανεισμένο από... Renault Kangoo-Nissan Kubistar αλλά εκεί δε μιλάει κανείς γιατί το άστρο...τυφλώνει. Ή μήπως το A4 που στο μοσχόπουλάνε 35 χιλ και είναι σχεδόν πανομοιότυπο με τα ταπεινά αδελφάκια Skoda Octavia-Superb. Επίσης, η νέα 3αρα φοράει Turbo βενζινοκινητήρες από Citroen C4-Peugeot 308. Ούτε εκεί όμως άνοιξε καμιά μύτη...Η κάθε εταιρία όμως έχει το δικό της χαρακτήρα αφού το τελικό σύνολο είναι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση.

3) Η Volvo αλλάζει πολύ αργά μοντέλα. Το προηγούμενο S60 άντεξε 10 χρόνια, το S40 8, το XC90 ήδη 9-10 και συνεχίζει, το S80 και αυτό ήδη 6-7 και έχει ακόμα, οπότε έτσι δεν αισθάνεται και :whatever ο πελάτης... Άρα νέο S60/V60 μάλλον μετά το 2016/17 (αν υπαρχούμε ως χώρα μέχρι τότε).

Sorry και από μένα για την ακόμα μεγαλύτερη απάντηση :-P :-P

ΥΓ Και αφού έχεις ξετρελλαθεί βλέποντάς το, που να το οδηγήσεις κιόλας...(Τέτοια ασφάλεια και ποιότητα κύλισης δεν υπάρχουν πουθενά στην κατηγορία).
Volvo S60 T3 MY2012

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 16 Οκτ 2012, 09:47

Σας ευχαριστώ όλους παίδες για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις. Ειδικά ο wer130 με κάλυψε σε πολλά σημεία. Θα κοιτάξω να περάσω από κάποια αντιπροσωπεία για test drive για να δω από κοντά αυτά που έχω ακούσει έως τώρα. Είχα σκοπό να πάω επίσης στην έκθεση του Ελληνικού για να κοιτάξω και για άλλες μάρκες αλλά αμα είσαι ερωτευμένος δύσκολα κοιτάς αλλού... :inlove
@vrestas: καινούριο ψάχνω.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 17 Οκτ 2012, 09:42

Σχετικά με την αγορά ενός volvo σήμερα, αλήθεια είναι ότι θα περνούσαν πολλά απ το μυαλό μου ....

Δηλαδή αν είναι καλό timing η αγορά του ... τώρα πια που δεν ανήκει στην ford, αλλά δεν έχω δει καΙ κάτι νεο από την
volvo υπό την νέα διοίκηση.

που ίσως σε αυτή την γενιά όπως λένε και οι πληροφορίες του zeus δούμε τους νέους κινητήρες της volvo σε όλη τη γκάμα
που ίσως δούμε κιβώτια manual/automatic διπλοσύμπλεκτα που μπορούν να μπουν στον Τ6 ή και σε νέα μοτέρ
που τώρα θα κάνει δειλά δειλά τα βήματα της η υβριδική plug-in έκδοση του V60, θα δούμε υβριδική έκδοση του V40?

νομίζω ότι περνάμε σε μια νέα κατάσταση στις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε ένα μεταβατικό στάδιο που τα αυτοκίνητα θα

γίνουν πιο ελαφριά
πιο ασφαλή
με πολλά περισσότερα ηλεκτρονικά
με αρχικά υβριδική τεχνολογία --- plug in μετά ---- ηλεκτρικά μετα

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

με νέα υλικά και μεθόδους κατασκευής ....
με τρόπους ανάκτησης ενέργειας κτλ κτλ

Επίσης σχετικά με το diesel (που ρυπαίνει πολύ περισσότερο σε σχέση με την βενζίνη -- Το CO2 δεν είναι ρύπος), έχω την εντύπωση, ότι η χρήση του είναι ένας προστατευτικό μέσο για την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία σε σχέση με την ιαπωνική.
Δηλαδή βάζω λίγους φόρους σε αυτό, βάζω πολλούς στην βενζίνη και το κάνω να φαίνεται συμφέρον. Σύμφωνα με κοινοτική οδηγία η τιμή του, όπως και αυτή του υγραερίου θα ανεβαίνει προοδευτικά, ενώ η τιμή-φόροι της βενζίνης θα παραμένουν σταθεροί (2018+). Προφανώς μέχρι τότε οι Ευρωπαίοι πιστεύουν ότι θα μπορούν να ανταγωνιστούν τους Γιαπωνέζους σε υβριδικές λύσεις. Τότε θα είναι που θα αναγνωρίσουμε πόσο ρυπογόνο είναι το diesel και θα μας σπρώξουν σε νέες υβριδικές Ευρωπαϊκές τεχνολογίες ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kevag
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Αύγ 2011, 17:16

Re: V60

Δημοσίευσηαπό kevag » 22 Οκτ 2012, 22:08

Επειδή είμαι ακόμη σε φάση αναζήτησης αυτοκινήτου και συγκεκριμενα το v60, να πληροφορήσω όποιον φίλους είναι στο ψάξιμο πως μέχρι παρασκευή τρέχει επιπλέον έκπτωση από Volvo όσο διαρκεί η έκθεση αυτοκινήτου στην Αθήνα. Εγώ που θέλω τριτεκνικο d2 μου βγαίνει συνολική έκπτωση 6500 και είμαι ένα βήμα πριν την παραγγελία

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Οκτ 2012, 09:23

αν θες, κάνε μια, πρόσθεση των εκπτώσεων ;-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

kevag
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Αύγ 2011, 17:16

Re: V60

Δημοσίευσηαπό kevag » 23 Οκτ 2012, 10:15

johnkyr έγραψε:αν θες, κάνε μια, πρόσθεση των εκπτώσεων ;-)

Μου είπαν 2863 είναι τα τέλη που γλιτωνω και τα υπόλοιπα εκπτώσεις Volvo. Αν μπορείς να με βοηθήσεις ξέροντας κάτι παραπάνω θα σου είμαι ευγνώμων

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 23 Οκτ 2012, 13:07

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, η τελική τιμή του θα είναι στα 24-25000Ε; :vow Πάρτο χθες! Σε kinetik ή momentum; Αφού είσαι και έτοιμος κλείσε το. Θα έρθει καλό 2013..

Οι φυσιολογικές εκπτώσεις που γίνονται στα S60/V60 είναι στα 2000Ε οπότε η προσφορά είναι πραγματική.
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 20 Νοέμ 2012, 20:33

Στην παραγωγή το V60 Plugin-Hybrid. Συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα με diesel 2.4 λίτρων και κατανάλωση μέχρι και 1,9 lt/ 100 km... Τιμή διάβασα από 57.000ε... Ωραίο και το micro site της Volvo.

http://www.volvocars.com/gr/campaigns/hybrid/Pages/v60-plugin-hybrid.aspx
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό iatroud » 22 Νοέμ 2012, 09:29

καταπληκτικό αμάξι! όλα σε ένα, σαν ελβετικός σουγιάς. αυτοκίνητο πόλης με 50km αυτονομία καθαρά με τις μπαταρίες και χρόνο φόρτισης όσο ένα κινητό, ~3,5ώρες σε οικιακό δίκτυο. Παράλληλα, αυτοκίνητο για ταξίδια με αυτονομία ~1000km και δυνατότητα σπορ οδήγησης με συνδυασμένη μέγιστη απόδοση κινητήρων στους 280hp και 60τόσα κιλά ροπή και τα 0-100 σε ~6'', εκεί να δεις ενεργητική ασφάλεια και προσπέραση σε επαρχιακό δίκτυο!! Χώρος αποσκευών που χωρά και την πεθερά και άνεση και ασφάλεια για όλους! :vow
μόνο αποτρεπτικό το φανερό κόστος του (~60k) και τα κρυφά κόστη, όπως χρόνος ζωής στοιχείων μπαταριών, κόστος αντικατάστασης αυτών, έλλειψη τεχνογνωσίας στα συνεργεία κ.λπ. :doh
overall :applause :applause :applause
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 22 Νοέμ 2012, 09:54

Δημήτρη ... ξέχασες μόνο τους 2+ τόννους :whistling
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 22 Νοέμ 2012, 21:11



"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 29 Νοέμ 2012, 14:52

Βγήκαν και τα αποτελέσματα του crash test από το Euro NCAP για το Plug-In Hybrid.

:applause :applause 5άστερο, 93% για την προστασία επιβατών, 83% για των παιδιών, 65% για τους πεζούς και 100% για τα συστήματα ασφαλείας. Αναμενόμενα τα αποτελέσματα...

http://euroncap.com/results/volvo/v60_hybrid/499.aspx
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Νοέμ 2012, 15:59

πάντως σε σχέση με το συμβατικό, τα αποτελέσματα ήταν χειρότερα.
όπως και να έχει όμως .... είναι και +350kg.

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=& ... VQ&cad=rja

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=& ... YSXTaxUpCQ

Windscreen Pillar rearward 1mm V60 2.0D
Windscreen Pillar rearward 40mm V60 2.4D plugin
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 29 Νοέμ 2012, 20:37

Ναι όντως... Καλές οι σύγχρονες εφαρμογές αλλά και βάρος άνω των 2 τόνων;;; Το επόμενο βήμα πρέπει να είναι η δίαιτα.
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 01 Ιαν 2013, 15:12

είδα σήμερα, V60 drive momentum, με εμφανή σημάδια υγρασίας στο μπροστινό φως :-(
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 04 Ιαν 2013, 11:06

Καλημερα και Καλη Χρονια σε ολους!
Ξερει κανεις αν θα ερθουν και ποτε οι κινητηρες D3 στην Eλλαδα. Διαβασα για 35+ ροπη και ... :vow

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 04 Ιαν 2013, 12:59

Αν εννοείς την έκδοση D4 με τα 163 άλογα και τη ροπή στα 400Nm, διατίθεται ήδη (D5204T3). Είναι η έκδοση που μέχρι πριν από 1 χρόνο περίπου ονομαζόταν D3, η οποία D3 τώρα είναι η έκδοση με τη ροπή των 350 Nm και τα 136 άλογα και δεν εισάγεται.

H Volvo έχει ένα θέμα με την ονοματολογία της γενικότερα...
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3314
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: V60

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 04 Ιαν 2013, 17:59

Άψογος ο WER130!!! :applause :applause
Συνέχισε και θα μείνεις...

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 19 Φεβ 2013, 14:33

http://www.newsauto.gr/2013/02/18/16232/...αντε να ερθει και κανας 1600αρης με περισσοτερα αλλογατα :whistling

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Φεβ 2013, 16:22

http://www.newsauto.gr/2013/02/18/16232/#more-16232

Εικόνα Εικόνα

αισθητικά, πιστεύω ότι γυρίζει πίσω, οι πιο δυνατοί 1.600cc από που προκύπτουν ;
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V60

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 19 Φεβ 2013, 19:25

Ολες οι φωτο εδω

Σε αυτη παντως δεν ειναι τοσο ασχημο...
Εικόνα
Το κατω μερος του προφυλακτηρα ειναι ιδιο με τα τωρινα R-Design...Περιεργος να δω πως θα ειναι τα τωρινα R-Design

Απο αποψη τεχνικων χαρακτηριστικων τα νεα βρισκονται στην παρακατω φωτο.. :whistling
Εικόνα
..το πιασατε? 8-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Φεβ 2013, 22:07

https://www.media.volvocars.com/global/ ... iaid=47602

κρατάω ....

-την αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων
-τα Paddle shifters
-19ρες ζάντες
-καθρέπτες εξωτερικοί που σκουραίνουν
-Lower Sport Chassis, τώρα και στα μη R design models
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
WER130
D2
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012, 23:28
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: V60

Δημοσίευσηαπό WER130 » 19 Φεβ 2013, 22:31

Περίεργη γεύση μου άφησε... Από τη μία χαίρομαι που δεν έγινε εκτεταμένο facelift, από την άλλη οι σχεδιαστές ή φοβήθηκαν ή στέρεψαν από έμπνευση... Κάτι σε Peugeot 508 και 301 μου θυμίζουν τα εμπρός φωτιστικά.
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό iatroud » 19 Φεβ 2013, 23:39

Εμένα πάλι μου θύμισε bmw το καπό μπροστά. Κατά τα λοιπά Συμφωνώ με Γιάννη, αναχρονιστική αισθητική, επιστροφή στο παρελθόν.. :-(
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V60

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Φεβ 2013, 01:23

johnkyr έγραψε:https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/Preview.aspx?mediaid=47602

κρατάω ....

-την αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων
-τα Paddle shifters
-19ρες ζάντες
-καθρέπτες εξωτερικοί που σκουραίνουν
-Lower Sport Chassis, τώρα και στα μη R design models

D3 awd...κοινώς τετρακινηση σε συνδυασμό με περισσότερα μοτέρ προς τα κάτω και μάλλον νέα κιβώτια.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V60

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Φεβ 2013, 14:55





STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 07 Οκτ 2013, 10:27

Καλημέρα,
Θα ήθελα τη βοήθειά σας διότι αντιμετωπίζω εδώ και καιρό ένα δίλημμα το οποίο πίστευα ότι θα λυθεί με ενα test drive. Αλλα...
Εχω φαει κολλημα εδω και καιρο με το V60 1.6 momentum και δεν εχω αποφασισει αν θα ειναι το d2 ή το t3. Απ οτι διαβαζω το καθενα έχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα, αλλα το βασικο για μενα ειναι να τραβει καλα σε ταξιδια ειδικα οταν θα ειναι φορτωμενο με τετραμελη οικογενεια και απειρα μπαγκαζια(ενδεχομενως και μπαγκαζιερα). Το t3 ειναι μια ασφαλης επιλογη γιατι τα 150hp μου φαινονται νορμαλ (ισως και οριακα) να μεταφερουν 1,5 τονο αμαξι. Από την άλλη, ενας γνωστός που έχει το drivE (πετρελαιο 1.6 115hp, σα να λεμε d2)μου λέει οτι το αμαξι παει μια χαρα φορτωμενο στα ταξιδια, δεν εχει προβλημα σε προσπερασεις κλπ. Και ενισχύει τα επιχειρήματα του λεγοντας οτι έχει ροπή 27 σε σχεση με τα 24 της βενζινης. Ακουγοντας όλα αυτα και προσπαθωντας να βρω και συγκεκριμενες πληροφοριες απο νετ, αποφασια να κανω ενα test drive και τα 2 ωστε να δω συμπεριφορες στο δρομο. Παιρνω λοιπον τηλεφωνο και ολες οι αντιπροσωπειες μου λενε οτι διαθεσιμο σε V60 ( αλλα και σε S60) υπαρχει μονο το d2! t3 πουθενά! Δλδ αν θελει να αγορασει καποιος το t3, χωρις συγκρισεις με καποιο αλλο, θα παρει γουρουνι στο σακι αξιας 30000 ευρω?
Θα ηθελα να μου πει καποιος που ειχε την οδηγικη εμπειρια και των 2 ποια ειναι η γνωμη του, ή και οποιοσδηποτε αλλος γνωριζει καλα τα 2 μοντελα μιας και οι γνωσεις μου απο αυτοκινητα ειναι παρα πολυ λιγες.
Τελευταία επεξεργασία από luckees σε 14 Οκτ 2013, 11:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: V60

Δημοσίευσηαπό georgosk » 08 Οκτ 2013, 22:59

Το θέμα ντίζελ ή βενζίνη και μάλιστα όταν μιλάμε πάνω στο ίδιο αυτοκίνητο έχει να κάνει πρωτίστως με τα οδηγικά γούστα του καθενός αλλά και τις προτεραιότητες που θέτει. Το τι σημαίνει "κινείται άνετα" ή "είναι οριακό" έχει μια υποκειμενικότητα.
Γενικά τα ντίζελ μοτέρ δεν ανεβάζουν στροφές τόσο γρήγορα όπως τα βενζίνης γι' αυτό και η μέγιστη απόδοση του μοτέρ έρχεται πιο χαμηλά αλλά όχι πιο γρήγορα. Την διαφορά μπορεί να την δεις σε γρήγορες εκκινήσεις από στάση όπου το ντίζελ θα σου φανεί υπερβολικά πιο αργό σε σχέση με το βενζινοκίνητο. Η ροπή αμβλύνει την αίσθηση σε ρεπρίζ αλλά συγκρίνοντας τα δύο μοτέρ είναι σίγουρο πως η διαφορά ροπής του ντίζελ δεν μπορεί να καλύψει την τόσο μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης που έχει ο Τ3. Με άλλα λόγια η ροπή έχει σημασία σε παρόμοιας ιπποδύναμης μοτέρ, δεν μπορεί όμως να καλύψει τέτοια διαφορά ισχύος. Ενδεικτικές προς τούτο είναι οι διαφορές σε επιτάχυνση 0-100 και τελική που έχουν οι δύο επιλογές που εξετάζεις. Η υπεροχή του Τ3 σε επιδόσεις είναι δεδομένη και εμφανής σε όλο τα σημεία.
Από την άλλη το D2 σαφώς υπερέχει σε κατανάλωση και με δεδομένο το φθηνότερο καύσιμο και τέλη έχει χαμηλότερο κόστος χρήσης που αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν κάνεις πολλά χλμ και αν η οικονομική μετακίνηση είναι η πρώτη προτεραιότητα. Αν όμως έχεις οδηγικές ανησυχίες τότε το Τ3 είναι η επιλογή.
Ένα άλλο θέμα είναι ότι εδώ και αρκετό καιρό στην Ελλάδα έρχονται Volvo σχεδόν αποκλειστικά με τα ντιζελ μοτέρ. Κάτι που είναι της μόδας το ντίζελ (καινούργια γαρ για τους περισσότερους Έλληνες) κάτι που τείνουν οι περισσότεροι να δίνουν σχεδόν αποκλειστικά έμφαση στην οικονομία (όχι αδικαιολόγητα) και δεν έχει βενζίνη ούτε για τεστ ντραϊβ.
Το θέμα σου όμως είναι αν τελικά το D2 σε καλύπτει κάτι όμως που μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις. Κάνε τεστ ντραϊβ δες αν οι επιδόσεις αλλά και ο διαφορετικός τρόπος λειτουργίας του ντιζελ σε καλύπτουν και σου ταιριάζουν και αποφασίζεις. Αν ναι πάρε το D2 να έχεις πιο οικονομικές μετακινήσεις αν όχι τότε πας υποχρεωτικά στο Τ3 (και γιατί όχι και στο Τ4).
Προσωπικά έχοντας οδηγήσει το S60 αλλά με άλλο μοτέρ (2,0Τ με 203hp) πιστεύω ότι το V60 με το D2 δεν θα με κάλυπτε. Εδώ το ελαφρύτερο S40D2 είναι λίγο πιο αργό από το δικό μου (40άρι ατμοσφαιρικό 1,8 125hp) πόσο μάλλον το βαρύτερο V60. Άλλοι βέβαια είναι μια χαρά με το D2. Γι' αυτό σου λέω ότι στο τέλος όλα είναι υποκειμενικά....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1980
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 13 Οκτ 2013, 15:38

Υπάρχει κανείς που να έχει γαργαλήσει Τ3ή Τ4???

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 14 Οκτ 2013, 11:22

Καταρχάς φίλε georgosk σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.

Έκανα test drive το Σάββατο και οι εντυπώσεις που μου άφησε ήταν ανάμεικτες με κυρίαρχα τα θετικά συναισθήματα. Μέχρι τώρα οι οδηγικές εμπειρίες μου ήταν ελάχιστες με διαφορα μικρομεσαία και εσχάτως με ένα μικρό 1.4 90hp βενζίνη να κάνει τη δουλειά εντός κ εκτός πόλης. Επίσης απουσίαζαν και οι «γκαζιάρικες» ανησυχίες πόσο μάλλον όταν το αυτοκίνητο δεν έχει τις δυνατότητες για κάτι τέτοιο. Η αύξηση της οικογένειας επέβαλε μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη ασφάλεια στις μετακινήσεις.

Φτάνω λοιπό στο test drive και καταρχάς παίρνω μια απογοήτευση όταν ο πωλητής μου λέει ότι θα κάνουμε μια βόλτα γύρω απ’ το ΟΑΚΑ. Εγώ είχα στο μυαλό μου (ίσως κ λανθασμένα, δεν ξέρω) ότι μπορεί και να μπούμε μια Αττική Οδό, να δω το αμάξι πως επιταχύνει, φρενάρει, αρπάζει στις ανηφόρες κλπ. Τέλος πάντων, μετά τη βόλτα δεν ήμουν ικανοποιημένος γιατί δεν είχα καταλάβει πολλά πράγματα (γκάζι μέχρι 3η και φρένο στο φανάρι δεν το λες test drive ). Αντιθέτως μου άφησε αρνητική εντύπωση το πόσο αργούσε να εκκινήσει από στάση μέχρι τη 3η. Ήταν σα να σε κρατάει κάτι πίσω, σα να είχα ξεχάσει το χειρόφρενο "σηκωμένο" (είναι ηλεκτρικο)… Αυτό πάντως νομίζω ότι συνηθίζεται με τον καιρό γιατί απ’ ότι κατάλαβα είναι ιδιαιτερότητα του diesel. Σε γενικές γραμμές, από θέμα κινητήρα μου έμοιαζε σαν να οδηγώ το μικρομεσαίο αμάξι μου. Αναλογικά μιλώντας, μην παρεξηγηθώ. Καμία σχέση βέβαια οι κινητήρες μεταξύ τους αλλά ο ένας έχει να κινήσει 1,5 τόνο και από τη άλλη το μικρό είναι σχεδόν τα μισά κιλά.
Επίσης περίμενα τους χώρους του σαλονιού λίγο μεγαλύτερους ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Ήθελα δλδ να χωράνε άνετα 2 παιδικά καθίσματα και στη μέση ένας ενήλικας. Όχι ότι δε γίνεται, αλλά ήθελα λίιιγο περισσότερο χώρο.

Τα υπόλοιπα στοιχεία ήταν από άριστα μέχρι μαγικά. Η έκδοση momentum αποπνέει μια φινέτσα και πολυτέλεια, ο νέος πίνακας οργάνων θυμίζει πιλοτήριο, τα συστήματα ασφαλείας που είδα στην πράξη (blis, αλλαγή λωρίδας) πολύ βοηθητικά, η ηχομόνωση απίστευτη,ποιότητα κύλισης, φρένα, τιμόνι όλα σε άριστα επίπεδα..

Ο προβληματισμός παρέμενε όμως και η πίεση μεγάλωνε διότι ο πωλητής μας είπε ότι θέλει απάντηση μέχρι την επόμενη Παρασκευή για να προλάβουμε το όφελος της απόσυρσης. Κι εγώ δεν είχα καταλήξει αν ο κινητήρας μου κάνει (για όλα τα υπόλοιπα φυσικά ψηφίζω με χέρια κ με πόδια «ΝΑΙ»).

Η λύτρωση ήρθε μόλις χτες όταν κατάφερα μετά πολύ ψάξιμο να βρω από φίλο φίλου ένα ίδιο αυτοκίνητο (drivE diesel 115hp). Μπήκαμε Αττική και μετά το τέλος της βόλτας μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένος. Μετά την 3η είχε καλά τραβήγματα και απ ότι μου είπε ο φίλος , το αμάξι συμπεριφέρεται ακριβώς το ίδιο και όταν είναι κάργα φορτωμένο. Είτε έχει ανηφόρα είτε όχι.

Ανακεφαλαιώνοντας ο κινητήρας D2 κινεί ένα ιδιαίτερα βαρύ αμάξωμα με αξιοπρέπεια και οικονομία, θα ελεγα πως είναι ένας «οικογενειακός κινητήρας», προφανώς όχι για κάποιον που θέλει επιδόσεις. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι απλά :vow ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. :vow


Sorry παίδες για το σεντόνι.


ps. Μακάρι να μπορούσαμε να πάμε στον D4 αλλά τέλη + χαράτσι + δενξέρωτιάλλοθασκεφτούνακόμα :whatever = απαγορευτικό

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 14 Οκτ 2013, 12:48

την μεγαλύτερη εντύπωση .... την κάνει η απίστευτη ηχομόνωση :inlove , ακόμα κι απ το δικό μου V50 1.8

προσωπικά, δεν θα το αγόραζα σε D2 (αφού σε επαρχιακό δίκτυο, μια λωρίδα, θα είναι δύσκολες οι προσπεράσεις)
καλύτερα Τ3/Τ4 κι ας καίει λίγο παραπάνω .... κάνε test drive και κάποιο Τ4.

σε S60/V60 έχω οδηγήσει το 2.0Τ manual .... και ο συνδυασμός μοτέρ/αυτοκίνητου, ήταν ιδανικός

πόσα ΧΛΜ θα κάνεις το χρόνο, για να δεις αν αξίζει το diesel ?

η ροπή του diesel, από μόνη της .... δεν λέει τπτ, αφού θα έχει πολύ μακρύ κιβώτιο .....

στα θετικά του D2, είναι η κατανάλωση (όσο ακόμα το diesel στην Ελλάδα θα έχει σημαντική διαφορά με την βενζίνη)
και οι ακόμα πιο χαμηλές στροφές με 6η στο ταξίδι, όσο η κλίση του δρόμου το επιτρέπει.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 14 Οκτ 2013, 13:20

johnkyr έγραψε:την μεγαλύτερη εντύπωση .... την κάνει η απίστευτη ηχομόνωση :inlove , ακόμα κι απ το δικό μου V50 1.8

προσωπικά, δεν θα το αγόραζα σε D2 (αφού σε επαρχιακό δίκτυο, μια λωρίδα, θα είναι δύσκολες οι προσπεράσεις)
καλύτερα Τ3/Τ4 κι ας καίει λίγο παραπάνω .... κάνε test drive και κάποιο Τ4.

σε S60/V60 έχω οδηγήσει το 2.0Τ manual .... και ο συνδυασμός μοτέρ/αυτοκίνητου, ήταν ιδανικός

πόσα ΧΛΜ θα κάνεις το χρόνο, για να δεις αν αξίζει το diesel ?

η ροπή του diesel, από μόνη της .... δεν λέει τπτ, αφού θα έχει πολύ μακρύ κιβώτιο .....

στα θετικά του D2, είναι η κατανάλωση (όσο ακόμα το diesel στην Ελλάδα θα έχει σημαντική διαφορά με την βενζίνη)
και οι ακόμα πιο χαμηλές στροφές με 6η στο ταξίδι, όσο η κλίση του δρόμου το επιτρέπει.


δυστυχως το Τ4 δεν το εχουν για test drive οπως και κανενα αλλο βενζινοκινητο... τι να πω..
σχετικα με τα ετησια χλμ η κατασταση ειναι τοσο ρευστη που ακομα κ εγω δεν ξερω. προς το παρον θα ειναι λιγα ~10.000 αλλα υπαρχει πιθανοτητα να αυξηθουν κατακορυφα.
το κερδος του diesel σε σχεση με τη βενζινη δεν ειναι τοσο στη διαφορα της τιμης του καυσιμου (γιατι καποια στιγμη μπορει και να εξισωθει) αλλα στην καταναλωση της μηχανης. ο diesel καιει σχεδόν τα μισα, αρα απο εκει ερχεται το κερδος.
καλα με την ηχομονωση επαθα την πλακα μου. αμα βαλεις και μουσικη η καμπινα γινεται προσωπικος χωρος χαλαρωσης και απομονωσης...

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: V60

Δημοσίευσηαπό georgosk » 15 Οκτ 2013, 09:30

luckees έγραψε:..... Αντιθέτως μου άφησε αρνητική εντύπωση το πόσο αργούσε να εκκινήσει από στάση μέχρι τη 3η. Ήταν σα να σε κρατάει κάτι πίσω, σα να είχα ξεχάσει το χειρόφρενο "σηκωμένο" .....


Αυτό ακριβώς είναι που δεν αντέχω στο ντίζελ. Αυτό όμως είναι υποκειμενικό, αν εσένα συνολικά σου κάνει τότε προχώρα. Τα χλμ που κάνεις τώρα είναι σχετικά λίγα, αλλά αν αυξηθούν θα δεις μεγάλη διαφορά στην χρήση σε σχέση με την βενζίνη.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1753
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 23 Νοέμ 2013, 20:10

XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Νοέμ 2013, 22:15

θα έχει μοτέρ 2.000cc 4cyl 350Hp και 8ρι αυτόματο σασμάν της Asin :applause

ps: μέχρι τώρα τον δυνατότερο 4cyl μοτέρ το έχει η Merk Στην Αclass με 340Ηp
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Νοέμ 2013, 22:49

http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... -pictures/

τελικά 3.000cc με μετατροπέα ροπής :-(
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1980
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Νοέμ 2013, 17:45

johnkyr έγραψε:θα έχει μοτέρ 2.000cc 4cyl 350Hp και 8ρι αυτόματο σασμάν της Asin :applause

ps: μέχρι τώρα τον δυνατότερο 4cyl μοτέρ το έχει η Merk Στην Αclass με 340Ηp

360 θέλεις να πείς Γιάννη (Α45AMG)


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες