V60

V40, XC40, S60, V60, XC60, S90, V90, XC90
konstantinos
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 23:07

Re: V60

Δημοσίευσηαπό konstantinos » 14 Φεβ 2014, 17:41

Μην έχοντας ακόμα το αμάξι και με τη λιγοστή εμπειρία των test drive . . . ας ρωτήσω:
- Έχει κανένας να μεταφέρει εντυπώσεις (μετά από χρήση) των V60/S60 με τον D2 κινητήρα ;
- Είστε ικανοποιημένοι ή όχι ;
- Θα ξανακάνατε την ίδια επιλογή ;



Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που το πήρα με D2 . . . . ή είμαι ; :doh

konstantinos
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 23:07

Re: V60

Δημοσίευσηαπό konstantinos » 21 Φεβ 2014, 21:39

konstantinos έγραψε:Μην έχοντας ακόμα το αμάξι και με τη λιγοστή εμπειρία των test drive . . . ας ρωτήσω:
- Έχει κανένας να μεταφέρει εντυπώσεις (μετά από χρήση) των V60/S60 με τον D2 κινητήρα ;
- Είστε ικανοποιημένοι ή όχι ;
- Θα ξανακάνατε την ίδια επιλογή ;



Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που το πήρα με D2 . . . . ή είμαι ; :doh


Πέρασε μια εβδομάδα από τότε που έκανα την παραπάνω ερώτηση και ακόμα κανένας δεν απάντησε :lipssealed
Ίσως να είναι μικρό γενικά το ποσοστό των κατόχων Volvo V60/S60 με D2 και ακόμα μικρότερος ο αριθμός τους στο φορουμ...

τελικά μήπως είμαι ο μόνος ?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 21 Φεβ 2014, 21:54

καλησπέρα,

έχω γνωστό με S60 d2, ο οποίος είναι απολυτά ικανοποιημένος από το όχημα και τις επιδόσεις του και την χαμηλή κατανάλωση.
η απάντηση, αν κάποιος θα έκανε πάλι την ίδια επιλογή πιστεύω ότι είναι υποκειμενική. όσο πιο
συνειδητοποιημένος είσαι, τα θέλω σου, τις προτεραιότητες σου κτλ τόσο καλύτερα.

Πιστεύω ότι ο d2, δεν είναι αντιπροσωπευτικός για αυτό το όχημα, αλλά το ελληνικό περιβάλλον φορολογίας κτλ κτλ
κάνει την επιλογή να δείχνει ορθολογική/έξυπνη.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 27 Φεβ 2014, 16:23

konstantinos έγραψε:Μην έχοντας ακόμα το αμάξι και με τη λιγοστή εμπειρία των test drive . . . ας ρωτήσω:
- Έχει κανένας να μεταφέρει εντυπώσεις (μετά από χρήση) των V60/S60 με τον D2 κινητήρα ;
- Είστε ικανοποιημένοι ή όχι ;
- Θα ξανακάνατε την ίδια επιλογή ;
Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που το πήρα με D2 . . . . ή είμαι ; :doh


Μάλλον δεν είσαι ο μόνος...από χτες... ;-)

Δεύτερη οδηγική εμπειρία (test drive) χτες με S60 D2 σε ιδανική διαδρομή για να τεσταρω το τράβηγμα του κινητηρα με κυμαινόμενη ανηφορική κλίση στο δρόμο και τις συνηθισμένες κακοτεχνείες (λακκούβες-σαμαράκια κλπ) για να δω τις αποσβέσεις στα τρανταγματα. Με τρεις ενήλικες μέσα, το αυτοκίνητο τραβάει από χαμηλά εξαιρετικά και η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική! Δεν είχα τη δυνατότητα να το ανοίξω πέρα από 90χλμ αλλά γνωρίζω από προηγούμενη φορά (v60 drivE 1600) ότι ένα ταξίδι με 140-160χλμ το βγάζει άνετα. Συμπερασματικά για κάποιον που δεν είναι λάτρης της ταχύτητας/επιδόσεων σαν και του λόγου μου, αλλά θέλει ένα οικογενειακό ασφαλές αυτοκίνητο ο κινητήρας κινεί το 1,5 τόνου αμάξωμα με χαρακτηριστική άνεση.
Μετά από αρκετό καιρό σκέψης λοιπόν πήρα την απόφαση και μετράω πλέον αντίστροφα τα 3 μηνάκια μέχρι να είναι κοντά μου :-)

Γιατί όμως έχεις επιφυλάξεις? Δεν σε κάλυψαν τα test drive?

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Φεβ 2014, 17:36

luckees έγραψε:
konstantinos έγραψε:Μην έχοντας ακόμα το αμάξι και με τη λιγοστή εμπειρία των test drive . . . ας ρωτήσω:
- Έχει κανένας να μεταφέρει εντυπώσεις (μετά από χρήση) των V60/S60 με τον D2 κινητήρα ;
- Είστε ικανοποιημένοι ή όχι ;
- Θα ξανακάνατε την ίδια επιλογή ;
Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που το πήρα με D2 . . . . ή είμαι ; :doh


Μάλλον δεν είσαι ο μόνος...από χτες... ;-)

Δεύτερη οδηγική εμπειρία (test drive) χτες με S60 D2 σε ιδανική διαδρομή για να τεσταρω το τράβηγμα του κινητηρα με κυμαινόμενη ανηφορική κλίση στο δρόμο και τις συνηθισμένες κακοτεχνείες (λακκούβες-σαμαράκια κλπ) για να δω τις αποσβέσεις στα τρανταγματα. Με τρεις ενήλικες μέσα, το αυτοκίνητο τραβάει από χαμηλά εξαιρετικά και η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική! Δεν είχα τη δυνατότητα να το ανοίξω πέρα από 90χλμ αλλά γνωρίζω από προηγούμενη φορά (v60 drivE 1600) ότι ένα ταξίδι με 140-160χλμ το βγάζει άνετα. Συμπερασματικά για κάποιον που δεν είναι λάτρης της ταχύτητας/επιδόσεων σαν και του λόγου μου, αλλά θέλει ένα οικογενειακό ασφαλές αυτοκίνητο ο κινητήρας κινεί το 1,5 τόνου αμάξωμα με χαρακτηριστική άνεση.
Μετά από αρκετό καιρό σκέψης λοιπόν πήρα την απόφαση και μετράω πλέον αντίστροφα τα 3 μηνάκια μέχρι να είναι κοντά μου :-)

Γιατί όμως έχεις επιφυλάξεις? Δεν σε κάλυψαν τα test drive?

Με το καλό να σου έρθει φίλε! Πιστεύω θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος.

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό panos89 » 27 Φεβ 2014, 17:39

luckees έγραψε:
konstantinos έγραψε:Μην έχοντας ακόμα το αμάξι και με τη λιγοστή εμπειρία των test drive . . . ας ρωτήσω:
- Έχει κανένας να μεταφέρει εντυπώσεις (μετά από χρήση) των V60/S60 με τον D2 κινητήρα ;
- Είστε ικανοποιημένοι ή όχι ;
- Θα ξανακάνατε την ίδια επιλογή ;
Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που το πήρα με D2 . . . . ή είμαι ; :doh


Μάλλον δεν είσαι ο μόνος...από χτες... ;-)

Δεύτερη οδηγική εμπειρία (test drive) χτες με S60 D2 σε ιδανική διαδρομή για να τεσταρω το τράβηγμα του κινητηρα με κυμαινόμενη ανηφορική κλίση στο δρόμο και τις συνηθισμένες κακοτεχνείες (λακκούβες-σαμαράκια κλπ) για να δω τις αποσβέσεις στα τρανταγματα. Με τρεις ενήλικες μέσα, το αυτοκίνητο τραβάει από χαμηλά εξαιρετικά και η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική! Δεν είχα τη δυνατότητα να το ανοίξω πέρα από 90χλμ αλλά γνωρίζω από προηγούμενη φορά (v60 drivE 1600) ότι ένα ταξίδι με 140-160χλμ το βγάζει άνετα. Συμπερασματικά για κάποιον που δεν είναι λάτρης της ταχύτητας/επιδόσεων σαν και του λόγου μου, αλλά θέλει ένα οικογενειακό ασφαλές αυτοκίνητο ο κινητήρας κινεί το 1,5 τόνου αμάξωμα με χαρακτηριστική άνεση.
Μετά από αρκετό καιρό σκέψης λοιπόν πήρα την απόφαση και μετράω πλέον αντίστροφα τα 3 μηνάκια μέχρι να είναι κοντά μου :-)

Luckees, μπράβο! Συγχαρητήρια για την επιλογή σου, και με το καλό να το παραλάβεις! :-) :-D
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

konstantinos
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 23:07

Re: V60

Δημοσίευσηαπό konstantinos » 27 Φεβ 2014, 22:28

Συγχαρητήρια luckees :applause

Υπομονή να έρθει και καλοτάξιδο εύχομαι . . .

Δυο φορές το οδήγησα μόνο, χωρίς ανηφόρες, με δύο ενήλικες . . . ωραία τραβούσε. Πιο πολλά δεν κατάφερα να δω.
Γενικά συμφωνώ με τα σχόλιά σας johnkyr και luckees . . . επαρκής κινητήρας για ικανοποιητικές επιδόσεις οικογενειακού αυτοκινήτου και κατάλληλος για τα ελληνικά οικονομικά δεδομένα.
Δεν το πήρα για τις υπερεπιδόσεις αλλά για άνεση, ασφάλεια, ποιότητα, οικονομία. Όσο έτρεξα, έτρεξα . . . πλέον άλλες οι προτεραιότητες με την οικογένεια.

Ρώτησα διότι ήθελα να μάθω κι άλλες γνώμες και ίσως . . . έτσι για να λέμε κάτι και να περνάει πιο ευχάριστα η περίοδος αναμονής :-)
Το περιμένω αρχές Απρίλη, μαζί με τα διαδικαστικά των πινακίδων, για μετά το Πάσχα βλέπω να το οδηγώ.

Υπομονή . . . 8-)

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 28 Φεβ 2014, 11:39

mco και panos89 σας ευχαριστω πολύ και σεις να χαίρεστε τις αμαξάρες σας!
konstantinos βλέπω ότι η επιλογή σου να πάρεις ένα κινητήρα με "οικογενειακό" προσανατολισμό είναι συνειδητή, οπότε μην αγχώνεσαι. Mε το καλό να έρθει και σε σένα και να είναι καλοτάξιδο.


Εικόνα


2014. Buy Volvos.They are SEXY AND they are GOOD!


ps. Ήθελα μόνο να συμπληρώσω ότι οταν έγινε το facelift της μάσκας μπροστά έιχα ξενερώσει γιατί μου άρεσαν αρκετα τα 2 μικρότερα διαγώνια φωτιστικά. Όταν είδα από κοντά όμως τη νέα μάσκα... :inlove

konstantinos
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 23:07

Re: V60

Δημοσίευσηαπό konstantinos » 26 Μάιος 2014, 22:48

Το παρέλαβα το αμαξάκι, το οδηγώ σχεδόν είκοσι μέρες :-D

Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές γενικά,
στα θετικά: Χαίρομαι να το βλέπω, ευχάριστο εσωτερικό, καλή ποιότητα, πολύ άνετα καθίσματα, ικανός ο κινητήρας (δεν νιώθω να συμβιβάζομαι), οικονομικός επίσης (5,3 λ/100χλμ έως τώρα), καλοί οι χώροι γενικά, καλά τα φρένα, το τιμόνι δεν είναι κακό, καλή ηχομόνωση και άνετο στήσιμο στο δρόμο (δεν πλέει αλλά ούτε "κοπανάει").

αρνητικά δεν έχει σημαντικά αλλά έχω ήδη κάποια σχόλια να κάνω . . .
οι χώροι δεν είναι και τεράστιοι (θα μπορούσε και καλύτερα σύμφωνα με το μήκος του - φυσικά και το είχα δει πριν την αγορά), νομίζω ότι εντόπισα (προσπαθώ να το επιβεβαιώσω) ένα μικροτριγμό στην πόρτα μου (στο μπράτσο νομίζω), η αίσθηση στο κούμπωμα των ταχυτήτων δεν είναι η τέλεια και το GPS είναι λίγο δύσχρηστο (2014 και ακόμα δίχως οθόνη αφής) και επίσης δεν μ' ενημερώνει για τα όρια ταχύτητας και την υπέρβασή τους.

Συνολικά, είμαι ευχαριστημένος. Κομψή, ποιοτική και οικονομική (στην κατανάλωση) επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο (κατά τη γνώμη μου πάντα). Ελπίζω να βγει απροβλημάτιστο και να με υπηρετήσει πολλά πολλά χρόνια :-)

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό panos89 » 27 Μάιος 2014, 01:28

konstantinos έγραψε:Το παρέλαβα το αμαξάκι, το οδηγώ σχεδόν είκοσι μέρες :-D

Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές γενικά,
στα θετικά: Χαίρομαι να το βλέπω, ευχάριστο εσωτερικό, καλή ποιότητα, πολύ άνετα καθίσματα, ικανός ο κινητήρας (δεν νιώθω να συμβιβάζομαι), οικονομικός επίσης (5,3 λ/100χλμ έως τώρα), καλοί οι χώροι γενικά, καλά τα φρένα, το τιμόνι δεν είναι κακό, καλή ηχομόνωση και άνετο στήσιμο στο δρόμο (δεν πλέει αλλά ούτε "κοπανάει").

αρνητικά δεν έχει σημαντικά αλλά έχω ήδη κάποια σχόλια να κάνω . . .
οι χώροι δεν είναι και τεράστιοι (θα μπορούσε και καλύτερα σύμφωνα με το μήκος του - φυσικά και το είχα δει πριν την αγορά), νομίζω ότι εντόπισα (προσπαθώ να το επιβεβαιώσω) ένα μικροτριγμό στην πόρτα μου (στο μπράτσο νομίζω), η αίσθηση στο κούμπωμα των ταχυτήτων δεν είναι η τέλεια και το GPS είναι λίγο δύσχρηστο (2014 και ακόμα δίχως οθόνη αφής) και επίσης δεν μ' ενημερώνει για τα όρια ταχύτητας και την υπέρβασή τους.

Συνολικά, είμαι ευχαριστημένος. Κομψή, ποιοτική και οικονομική (στην κατανάλωση) επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο (κατά τη γνώμη μου πάντα). Ελπίζω να βγει απροβλημάτιστο και να με υπηρετήσει πολλά πολλά χρόνια :-)


Καλορίζικο, καλοτάξιδο και ατρακάριστο! Καλό δρόμο και καλά ταξίδια!
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 27 Μάιος 2014, 12:40

konstantinos έγραψε:Το παρέλαβα το αμαξάκι, το οδηγώ σχεδόν είκοσι μέρες :-D
... Ελπίζω να βγει απροβλημάτιστο και να με υπηρετήσει πολλά πολλά χρόνια :-)


Καλοτάξιδο να είναι και να το χαίρεσαι με την οικογένειά σου!
Τι χρωματάκι το πήρες; ...Η οθόνη είχα κ εγω την εντύπωση πως είναι αφής.

konstantinos
T2
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 29 Ιαν 2014, 23:07

Re: V60

Δημοσίευσηαπό konstantinos » 27 Μάιος 2014, 19:48

panos89 και luckees, σας ευχαριστώ για τις ευχές

Power Blue το χρωματάκι (ήμουν ανάμεσα σ' αυτό και το λευκό - δεν το μετάνιωσα)

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μάιος 2014, 22:35

konstantinos έγραψε:Το παρέλαβα το αμαξάκι, το οδηγώ σχεδόν είκοσι μέρες :-D

Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές γενικά,
στα θετικά: Χαίρομαι να το βλέπω, ευχάριστο εσωτερικό, καλή ποιότητα, πολύ άνετα καθίσματα, ικανός ο κινητήρας (δεν νιώθω να συμβιβάζομαι), οικονομικός επίσης (5,3 λ/100χλμ έως τώρα), καλοί οι χώροι γενικά, καλά τα φρένα, το τιμόνι δεν είναι κακό, καλή ηχομόνωση και άνετο στήσιμο στο δρόμο (δεν πλέει αλλά ούτε "κοπανάει").

αρνητικά δεν έχει σημαντικά αλλά έχω ήδη κάποια σχόλια να κάνω . . .
οι χώροι δεν είναι και τεράστιοι (θα μπορούσε και καλύτερα σύμφωνα με το μήκος του - φυσικά και το είχα δει πριν την αγορά), νομίζω ότι εντόπισα (προσπαθώ να το επιβεβαιώσω) ένα μικροτριγμό στην πόρτα μου (στο μπράτσο νομίζω), η αίσθηση στο κούμπωμα των ταχυτήτων δεν είναι η τέλεια και το GPS είναι λίγο δύσχρηστο (2014 και ακόμα δίχως οθόνη αφής) και επίσης δεν μ' ενημερώνει για τα όρια ταχύτητας και την υπέρβασή τους.

Συνολικά, είμαι ευχαριστημένος. Κομψή, ποιοτική και οικονομική (στην κατανάλωση) επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο (κατά τη γνώμη μου πάντα). Ελπίζω να βγει απροβλημάτιστο και να με υπηρετήσει πολλά πολλά χρόνια :-)

Καλορίζικο καλά και ασφαλή χλμ!!!
Για το τριξιματάκι θα σου προτείνω λίγο σπρέι σιλικόνης .
Μήπως με κάποια ρύθμιση σου λέει τα όρια?

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3328
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: V60

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 27 Μάιος 2014, 22:44

Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι! :applause
Συνέχισε και θα μείνεις...

luckees
T2
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 09:54

Re: V60

Δημοσίευσηαπό luckees » 11 Ιουν 2014, 12:21

konstantinos έγραψε:...Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές γενικά,
στα θετικά: Χαίρομαι να το βλέπω, ευχάριστο εσωτερικό, καλή ποιότητα, πολύ άνετα καθίσματα, ικανός ο κινητήρας (δεν νιώθω να συμβιβάζομαι), οικονομικός επίσης (5,3 λ/100χλμ έως τώρα), καλοί οι χώροι γενικά, καλά τα φρένα, το τιμόνι δεν είναι κακό, καλή ηχομόνωση και άνετο στήσιμο στο δρόμο (δεν πλέει αλλά ούτε "κοπανάει")....Συνολικά, είμαι ευχαριστημένος. Κομψή, ποιοτική και οικονομική (στην κατανάλωση) επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο (κατά τη γνώμη μου πάντα). Ελπίζω να βγει απροβλημάτιστο και να με υπηρετήσει πολλά πολλά χρόνια :-)


Μετά από 2 περίπου βδομάδες συμβίωσης με τη δικιά μου βολβάρα και ένα άνετο ταξίδι, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τα παραπάνω. Ξεκούραστο ταξίδι, ανετότατα τραβήγματα σε ανηφορα με φορτωμενο αυτοκίνητο με 2 ενήλικες 2 παιδιά και συνολικη καταναλωση κοντα στο 6.
Σχετικά με τα αρνητικά θα ήθελα μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ (οσο και να εχεις πάντα χρειαζεται μεγαλυτερο) και επισης ενα περιεργο πράγμα: δεν μπορω να συνηθισω τους διακοπτες των μπροστα παραθυρων. Ανεπαισθητα 9 στις 10 φορές τα χερια μου πανε στα πισω παραθυρα και δεν ξερω αν ειναι εργονομικο θεμα ή εγω καθομαι λαθος...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Ιουν 2014, 14:04

+εργονομικο θέμα , και στο V50 έχω το ίδιο θέμα, που όμως το έχω συνηθίσει ...
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Ιουν 2014, 08:48

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 13 Ιουν 2014, 10:28

Ωραίος !!! :applause
Ωραία βόλτα πριν αρχίσεις την μέρα σου !!!



Και η ζαντούλα καλή ε?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Ιουν 2014, 10:44

η ζαντουλα, λίγο υπερβολική σε μέγεθος

http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... rst_drive/
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό panos89 » 13 Ιουν 2014, 15:09

Μαγκιά! Για να σου φτιάχνει τη μέρα!
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 13 Ιουν 2014, 17:25

johnkyr έγραψε:η ζαντουλα, λίγο υπερβολική σε μέγεθος

http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... rst_drive/

E oxi και υπερβολική 20"
Πολύ light η βελτίωση όμως ...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 13 Ιουν 2014, 20:57

την αναλογία της ζάντας σε σχέση με το όχημα, δεν τη λες και χρυσή τομή ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 14 Ιουν 2014, 16:34

johnkyr έγραψε:την αναλογία της ζάντας σε σχέση με το όχημα, δεν τη λες και χρυσή τομή ....

Οχι αλλα είναι πολύ ωραίο έτσι .

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V60

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Οκτ 2014, 00:28

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 29 Οκτ 2014, 11:03

Γιατρε μου ποσα τετοια μπλε χαπακια ειπατε να περνω την μερα...???
Θα δω "γρηγορα" αποτελεσματα...???
Προφανως προ φαγητου ε?
Μετα θα πεφτουν λιγο βαρια για την χωνεψη...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Οκτ 2014, 11:25

το όχημα, δείχνει να έχει πιο "μαλακή" ανάρτηση για πίστα, απόλυτα λογικό, αφού διαφορετικά θα ήταν κουραστικό για καθημερινό.
βλέπουμε τον οδηγό να επιλέγει να περνάει πάνω από τα κέρμπ (μαλακό setup), ενώ δείχνει να είναι στημένο υποστοφικά :-( ή ο οδηγός του το οδηγεί έτσι ... :?

+σεμι +coilover +manual +ξεβράκωμα(βάρος) παρακαλώ .... = να αναμένουμε :?: το νέο VEA 2.0 με 450hp , ακόμα καλύτερα στο V40 T8+ AWD :mrgreen:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V60

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Οκτ 2014, 12:22

vrestas έγραψε:http://mps-automobil.pmd-video-streaming.guj.de/bcstreaming/hds/67005934001/201409/1892/67005934001_3804321907001_VolvoV60Polestar.mp4
v60 t6 polestar

http://forums.swedespeed.com/showthread ... uto-review

Το v60 ηταν το ταχύτερο στην πίστα ανάμεσα σε
Times short course Hockenheim:
S4: 1.19.4
OPC: 1.19.4
335xi: 1.18.6 (to be fair, it had no M Package... This really is a super time!)
P*: 1.18.0
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 29 Οκτ 2014, 12:26

:applause :applause :applause

Εικόνα

http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... tml?show=2

The V60 Polestar comes to stand still from 200-0km/h 10 meters before all the other rivals. :vow :vow

Εικόνα
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Οκτ 2014, 22:17

http://www.nydailynews.com/autos/latest ... -1.1949454
Πολύ καλό το εργαλείο !!!



Αλλά όχι για την Ελλάδα ... ακόμα ...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V60

Δημοσίευσηαπό vrestas » 04 Νοέμ 2014, 09:53

http://www.protothema.gr/heimerines-apo ... 0-livstyl/
Σουηδικό στυλ ζωής

VOLVO V60 Livstyl
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 06 Νοέμ 2014, 20:18

Εχουν ξεφυγει!!!
Αλλο το XC60 και αλλο το V60CC τι κανουν οι ανθρωποι για να πουλησουν :applause
http://www.newsauto.gr/ekdosi-cross-cou ... ia-to-v60/
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 28 Νοέμ 2014, 11:27

Ωραιο βιντεακι, ωραια τοπια!
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... naia-video
Παντος απο τον "αρχαιο" 2,5 βενζινη καταλαβαινει κανεις οτι στοχευει καθαρα στην αλλη ακρη του Ατλαντικου.
Η λογικη της υπαρξεις του ειναι αντιστοιχει με τα All Road της Audi.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V60

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Νοέμ 2014, 10:49

Φοβερό εργαλείο...και το P και το XC. Άντε και στη SPA τώρα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Μαρ 2015, 10:12

http://www.nextpolestar.com/#/showcase

“The Volvo S60 and V60 Polestar are selling faster than we expected, and we have, as a result decided to expand into new markets. Polestar remains an integral performance brand partner and this is a clear sign of confidence in the potential of this partnership,” said Anders H. Gustavsson, Vice President Special Vehicles at Volvo Car Group.



The Volvo S60 and V60 Polestar are designed to carry Polestar’s engineering philosophy to deliver an engaging, precise and confident driving experience in all weathers, on all roads and in all seasons.



”I have just returned from racing in Australia where I spent a lot of time behind the wheel of my Volvo S60 Polestar. First thing when I got back to Sweden, I picked up my Volvo V60 Polestar and drove it 1200 kilometres from Polestar to my home in the north of Sweden. I have lived with it in the harsh and hot conditions of Australia, as well as the cold and snowy Sweden and it delivers a great driving experience as well as driver confidence wherever you go,” said Robert Dahlgren, Polestar racing and development driver.

Technical Specification

Performance
Volvo S60 Polestar
0-100 km/h 4.9 sec
0-200 km/h 17.7 sec
0-60 mph 4.7 sec
0-120 mph 16.6 sec
Top speed 250 km/h* / 155 mph*



Volvo V60 Polestar
0-100 km/h 5.0 sec
0-200 km/h 17.8 sec
0-60 mph 4.8 sec
0-120 mph 16.7 sec
Top speed 250 km/h* / 155 mph*


* = Electronically limited



Chassis
Polestar Öhlins shock absorber system
Polestar front strut brace with carbon fibre enforcement
80% stiffer Polestar springs compared to S/V60 T6 R-Design
Front: 62 N/mm
Rear: 67 N/mm (S60) 72 N/mm (V60)
Stiffer Polestar top mount front and rear
Stiffer Polestar tie blade bushing

Tires and rims
Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR20 (95Y) XL
Polestar bespoke rims, 20×8”

Features
Launch control
Polestar calibrated stability control system

Engine
6-cylinder inline T6 engine, 2953 cc
258 kW (350 hp DIN / 345 hp SAE) @ 5250 rpm
500 Nm (369 lb-ft) @ 3000-4750 rpm
Max 6500 rpm

New twin-scroll Borg Warner turbo
Max boost 1.2 bar
New intercooler
Polestar 2.5” stainless full-flow exhaust system with twin 3.5” tail pipes



Transmission
AWF21 automatic gearbox with paddle shift system
Polestar transmission calibration for faster gearshifts, launch control and curve-hold functionality
Four-wheel drive
Polestar Haldex calibration for more rear torque dynamic distribution


Brakes
Front:
Polestar/Brembo 6 piston brake calipers
371×32 mm ventilated and floating Brembo discs
Pads: Brembo HP1000
Rear:
302×22 mm ventilated discs
Pads: Brembo HP2000

Curb weight
S60: 1766 kg / 3893 lb (same as S60 T6 R-Design)
V60: 1834 kg / 4043 lb (same as V60 T6 R-Design)

Fuel tank
67,5 litres

Fuel consumption (combined)
9.9 l/100 km (S60)
10.2 l/100 km (V60)



CO2 Emission
231 g/km (S60)
237 g/km (V60)



Environmental Classification
Euro 5



Markets for 2015

Australia
Bahrain
Canada
Japan
Kuwait
Lebanon
Oman
Qatar
Sweden
Switzerland
United Arab Emirates
United Kingdom
USA
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Philosopher
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 18 Ιαν 2015, 12:30

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Philosopher » 02 Μαρ 2015, 11:09

Συγνώμη διαβάζω σωστά ή φοράει Ohlins ανάρτηση από το εργοστάσιο ? ? ? :vow :vow :vow
~50 κιλά ροπή ~1.8 τόνους και 0-100 σε 4,7" εντάξει... :inlove
Τιμή που παίζει ξέρουμε ? ? ? Είναι εκεί που είναι και τα γερμανικά ?
“The most complicated skill is to be simple.”

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Μαρ 2015, 11:57

Volvo Cars unveils new V60 D5 Twin Engine Special Edition in Geneva

The new V60 D5 Twin Engine expands Volvo Cars’ class-leading plug-in hybrid technology range
Special Edition of just 500 cars will celebrate the introduction
Follows in the footsteps of the V60 D6 Twin Engine – the # 1 selling plug-in hybrid in the European premium segment

Volvo Cars has unveiled a D5 Twin Engine Special Edition of its bestselling V60 Twin Engine plug-in hybrid. The new car will take the established Volvo Cars plug-in hybrid solution to a wider audience.

“We were the first car maker to develop and produce a diesel-based plug-in hybrid powertrain with the launch of the V60 D6 in 2012. Since then we have been working on further refining our innovative approach to electrification and hybrid powertrains, as can be seen in our brand new XC90 T8 Twin Engine which is just entering full-scale production. With the launch of the V60 D5 Twin Engine Special Edition we are broadening our Twin Engine product range,” said Dr. Thomas Müller, Vice President Electrical and Electronics Systems Engineering at Volvo Car Group.


The V60 D5 Twin Engine will deliver 120 kW via the combustion engine and about 50 kW from its 11.2 kWh Lithium-ion battery pack using the same proven configuration used in the V60 D6 Twin Engine. This translates to a maximum driveline power output of approximately 230 hp when the electric motor and diesel engine are working simultaneously.

“We decided to offer a special edition of the V60 D5 Twin Engine to celebrate the growing success and continued roll-out of our Twin Engine product range. We are one of few car makers that deliver a true no compromise driving experience – combining the benefits of pure electric drive, high performance and great fuel economy,” added Dr. Thomas Müller.

The Special Edition is delivered with Crystal White exterior paint, 19-inch wheels and glossy black exterior detailing. Inside, the car is equipped with a black headliner and piano black trim. The V60 D5 Special Edition will also feature the unique Blond sport seat upholstery with decorative white stitching as seen in our Volvo Ocean Race editions.

Just 500 examples of the special edition model will be built, while a regular V60 D5 Twin Engine will be more widely available later this spring.

Notes to editor:

Twin Engine technology is Volvo’s name for hybrid powertrain innovation, as a part of the Drive-E Powertrain program. It represents Volvo’s commitment to maximising driving pleasure while minimising both cost of ownership for the driver and environmental impact and maintaining its lead in hybrid powertrain innovation.

Drive Modes: Pure Hybrid Power

As with the V60 D6 Twin Engine the D5 comes with several drive modes that deliver three entirely different driving experiences: Pure, Hybrid or Power.
In Pure mode, the car is powered solely by its electric motor as much as possible. The range is up to 50 kilometres.
Hybrid is the standard setting whenever the car is started. The diesel engine and electric motor cooperate to achieve CO2 emissions (NEDC, mixed driving cycle for certification) of 48 g/km (1.8 l/100km).

In Power mode, the technology is optimised to give the car the maximum possible power. The diesel engine and electric motor combine to deliver a total power output of 230 hp and maximum torque of over 600 Nm. The car accelerates from 0 to 100 km/h in 9 seconds.



Save battery power for later
The driver can choose to save battery power in order to drive on pure electricity later on, for instance in an urban green zone or in the heart of a city.
When Save is activated, the on-board system ensures that there is always sufficient charge for driving later in Pure mode. If necessary, the high-voltage generator will charge the battery pack so there is sufficient capacity for driving in Pure mode.



Preconditioning while charging

The V60 Twin Engine can be recharged from a regular power outlet (230V/6A, 10A or 16A fuse) at home or in a parking lot. Recharging time varies with amperage. A full charge with 10A takes 4.5 hours. This is cut to 3.5 hours with 16A, while a 6A charge takes 7.5 hours.
It is also possible while recharging the car to heat or cool the passenger compartment to provide a more comfortable start to your journey. This also means that more battery power is available for actually propelling the car.
The pre-conditioning function can also cool the batteries if necessary. Cooling prior to driving is very important in order to maximise battery charge and thus also range.
The V60 Twin Engine has two heating systems. In electric mode the car uses a PTC (Positive Temperature Coefficient) air heater. The car also has a diesel-powered heater.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 02 Μαρ 2015, 19:13

Μας παιδευεις με τα Αγγλικα
http://www.newsauto.gr/nea-ivridiki-ekd ... volvo-v60/
Παντος εριξαν τις επιδοσεις, μονο 163ΗΡ ο ντιζελ :q
Για να παει 230ΗΡ με Polestar (αν και μαλλον δεν γινεται)?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

GiorgosVolvo
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 15:10

Re: V60

Δημοσίευσηαπό GiorgosVolvo » 15 Μαρ 2015, 20:20

καλησπέρα σε όλους

Για περίπου 6 χρόνια είχα την τύχη να οδηγώ ένα Volvo V50 T5 AWD από το οποίο ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος! Χρειάστηκε να το δώσω λόγω λήξης χρονομίσθωσης. Πριν μερικές μέρες είχα την τύχη να δοκιμάσω το υβριδικό V60. Πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις! Θες οικονομία, θες επιδόσεις, θες κρατήματα, θες εξοπλισμός/βοηθήματα, θες, θες, θες... Για να μην τα πολυλογώ, έχω ήδη αρχίσει και μετράω αντίστροφα για την παράδοσή του αφού η παραγγελία εδώθη! Μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο!!!

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 15 Μαρ 2015, 20:47

Καλως ηρθες στο Club!
Καλως να δεχτεις το αμαξι :inlove
Πολυ καλη επιλογη!
Μπορεις να μας πεις λεπτομερειες (παραδοσει, εξοπλισμο, τιμη κ.τ.λ)?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: V60

Δημοσίευσηαπό panos89 » 16 Μαρ 2015, 01:09

GiorgosVolvo έγραψε:καλησπέρα σε όλους

Για περίπου 6 χρόνια είχα την τύχη να οδηγώ ένα Volvo V50 T5 AWD από το οποίο ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος! Χρειάστηκε να το δώσω λόγω λήξης χρονομίσθωσης. Πριν μερικές μέρες είχα την τύχη να δοκιμάσω το υβριδικό V60. Πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις! Θες οικονομία, θες επιδόσεις, θες κρατήματα, θες εξοπλισμός/βοηθήματα, θες, θες, θες... Για να μην τα πολυλογώ, έχω ήδη αρχίσει και μετράω αντίστροφα για την παράδοσή του αφού η παραγγελία εδώθη! Μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο!!!

Καλώς όρισες! Με το καλό να το παραλάβεις!
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: V60

Δημοσίευσηαπό vrestas » 16 Μαρ 2015, 01:37

καλωσηρθες αν και αργησες 5 χρονια. φοβερο αυτοκινητο,καλη επιλογη,το ειχα για ενα 3ημερο test drive απο την vch και του εκανα 1500km περιπου.Πολυ ανετο και πολυ γρηγορο εργαλειο.ποτε παραλαμβανεις να μας ερθεις σε καμια συναντηση?εχουμε και σελιδα στο facebook,twiter, σε περιμενουμε και εκει!

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: V60

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Μαρ 2015, 10:47

Philosopher έγραψε:Συγνώμη διαβάζω σωστά ή φοράει Ohlins ανάρτηση από το εργοστάσιο ? ? ? :vow :vow :vow
~50 κιλά ροπή ~1.8 τόνους και 0-100 σε 4,7" εντάξει... :inlove
Τιμή που παίζει ξέρουμε ? ? ? Είναι εκεί που είναι και τα γερμανικά ?

~60K στη Γερμανια, και ολα εχουν full εξοπλισμο. Δυστυχως εδω δεν το εισαγουν...


GiorgosVolvo έγραψε:καλησπέρα σε όλους

Για περίπου 6 χρόνια είχα την τύχη να οδηγώ ένα Volvo V50 T5 AWD από το οποίο ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος! Χρειάστηκε να το δώσω λόγω λήξης χρονομίσθωσης. Πριν μερικές μέρες είχα την τύχη να δοκιμάσω το υβριδικό V60. Πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις! Θες οικονομία, θες επιδόσεις, θες κρατήματα, θες εξοπλισμός/βοηθήματα, θες, θες, θες... Για να μην τα πολυλογώ, έχω ήδη αρχίσει και μετράω αντίστροφα για την παράδοσή του αφού η παραγγελία εδώθη! Μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο!!!

Με το καλο να παραλαβεις...ξανα ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

GiorgosVolvo
T2
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 15:10

Re: V60

Δημοσίευσηαπό GiorgosVolvo » 16 Μαρ 2015, 10:55

καλημέρα σας!

χρόνο παράδoσης δεν ξέρω ακόμα, η εκτίμηση είναι 3-3.5 μήνες. Σε οτι αφορά εξοπλισμό, πήρα την έκδοση Momentum και ως βασικά έξτρα έβαλα το πακέτο με το GPS/dvd κλπ, ζάντες 18", το cruise control και διάφορα άλλα. Γενικώς μιλάμε για ένα ιδιαίτερα φουλ έξτρα όχημα το οποίο τελικά βγαίνει σε κόστος περίπου στα 70Κ. ααα ένα πολύ βασικό εξτρά είναι το μεγάλο καλώδιο φόρτισης (8.5μ αντί για 4μ που είναι το στάνταρ), γιατί στο σπίτι δεν έχω πρίζα τόσο κοντά στο γκαράζ και η Volvo δεν συστήνει μπαλαντέζες κλπ.

αλήθεια, ξέρει κανείς γιατί δεν συστήνονται μπαλαντέζες; προφανώς θα γίνει κάποια ζημιά στο σύστημα αλλά γιατί;;;

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: V60

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 16 Μαρ 2015, 11:10

Με το καλό να το παραλάβεις ....

πόσα χλμ κάνεις το χρόνο;
τι είδους διαδρομές κάνεις καθημέρινά; (χλμ, είδος διαδρομής;)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: V60

Δημοσίευσηαπό mco » 16 Μαρ 2015, 11:16

GiorgosVolvo έγραψε:καλησπέρα σε όλους

Για περίπου 6 χρόνια είχα την τύχη να οδηγώ ένα Volvo V50 T5 AWD από το οποίο ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος! Χρειάστηκε να το δώσω λόγω λήξης χρονομίσθωσης. Πριν μερικές μέρες είχα την τύχη να δοκιμάσω το υβριδικό V60. Πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις! Θες οικονομία, θες επιδόσεις, θες κρατήματα, θες εξοπλισμός/βοηθήματα, θες, θες, θες... Για να μην τα πολυλογώ, έχω ήδη αρχίσει και μετράω αντίστροφα για την παράδοσή του αφού η παραγγελία εδώθη! Μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο!!!

Καλως ήρθες !!!
Καλορίζικο το εργαλείο ! με το καλό ή παραλαβή !


Επιστροφή σε “Μοντέλα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες