ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Εδώ μπορούμε να γράψουμε εργασίες που έχουμε κάνει μόνοι μας, στα αυτοκίνητά μας, step by step
Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 28 Απρ 2010, 21:29

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 20 Ιούλ 2010, 08:05

Εικόνα
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό gpap » 20 Ιούλ 2010, 08:58

Σωστός!!!

Μια ερώτηση (προς ειδικούς). Βλέπω για το S40 αλλαγή φίλτρου καμπίνας κάθε 3 χρόνια (ή 60000 km). Σαν πολύ δεν είναι ρε παιδιά?
Ποιές είναι οι δικές σας εμπειρίες? Κάθε πόσο το αλλάζετε? Σε τι κατάσταση το βρίσκετε? Και αν κανείς θυμάται και το ..κόστος, ακόμη πιο καλά.
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Ιούλ 2010, 11:05

gpap έγραψε:Σωστός!!!

Μια ερώτηση (προς ειδικούς). Βλέπω για το S40 αλλαγή φίλτρου καμπίνας κάθε 3 χρόνια (ή 60000 km). Σαν πολύ δεν είναι ρε παιδιά?
Ποιές είναι οι δικές σας εμπειρίες? Κάθε πόσο το αλλάζετε? Σε τι κατάσταση το βρίσκετε? Και αν κανείς θυμάται και το ..κόστος, ακόμη πιο καλά.

Οπως και το φιλτρο αερα της μηχανης, εξαρταται απο το περιβαλον στο οποιο κυκλοφορει το αυτοκινητο..Εγω τα αλλαζω καθε χρονο, ή 20000χλμ και παντα εχουν τα χαλια τους.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό gpap » 20 Ιούλ 2010, 11:09

Ευχαριστώ, κάτι τέτοιο σκέφτομαι και εγώ.
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 20 Ιούλ 2010, 11:28

Από ότι βλέπω, για τα S40/V50 ισχύουν τα εξής:

Κάθε 20.000 km ή 1 χρόνο: Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδού, φίλτρο καμπίνας (φίλτρο καμπίνας είναι το pollen filter, διορθώστε με αν κάνω λάθος)

Κάθε δύο χρόνια: Προτείνεται (άρα όχι υποχρεωτικό) αλλαγή υγρών φρένων. Προσοχή, εδώ δεν αναφέρει χιλιόμετρα, μόνο χρονικό διάστημα.

Κάθε 60.000 km ή 3 χρόνια: Αλλαγή μπουζί, φίλτρο αέρα και renew crankcase ventilation gas filter in the air cleaner housing -> τι είναι αυτό; μήπως φίλτρο βενζίνης;

Κάθε 240.000 km ή 10 χρόνια: αλλαγή ιμάντες, check data/mileage decal -> ξέρει κανείς τι είναι το decal;

Δεν αναφέρει πουθενά αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων εκτός αν τα παραπάνω αφορούν την αμερικάνικη αγορά και εκεί έχουν μόνο αυτόματα. Το renew auto transmission oil υποθέτω ότι αφορά τα αυτόματα κιβώτια.

Επίσης, δεν ξέρουμε αν έχει αλλάξει κάτι τα νεότερα μοντέλα (π.χ. MY2009, MY2010)

gpap έγραψε:Σωστός!!!
Μια ερώτηση (προς ειδικούς). Βλέπω για το S40 αλλαγή φίλτρου καμπίνας κάθε 3 χρόνια (ή 60000 km). Σαν πολύ δεν είναι ρε παιδιά?
.....


Από ότι κατάλαβα, το φίλτρο αέρα αλλάζεται κάθε 3 χρόνια (ή 60000 km). Το φίλτρο καμπίνας αλλάζεται κάθε χρόνο.

Την Πέμπτη έχω κλείσει ραντεβού για service. Θα ενημερώσω μόλις ολοκληρωθεί.
VOLVO V50 1.8 MY2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Ιούλ 2010, 12:16

dd_surfer έγραψε:Κάθε 20.000 km ή 1 χρόνο: Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδού, φίλτρο καμπίνας (φίλτρο καμπίνας είναι το pollen filter, διορθώστε με αν κάνω λάθος)

To φιλτρο καμπινας ειναι ενεργου ανθρακα (active carbon) απο τη στιγμη που εχεις IAQS* και οχι μονο pollen, γι αυτο ειναι και αρκετα ακριβο. Οταν κυκλοφορεις αρκετα μεσα στην πολη ειναι λογικο καθε χρονο να χρειαζετε αντικατασταση.
dd_surfer έγραψε:Κάθε δύο χρόνια: Προτείνεται (άρα όχι υποχρεωτικό) αλλαγή υγρών φρένων. Προσοχή, εδώ δεν αναφέρει χιλιόμετρα, μόνο χρονικό διάστημα.

Ειναι κοινη πρακτικη να αλλαζονται καθε 2 χρονια απο ολους τους κατασκευαστες. Οι συχνες μεταβολες στην θερμοκρασια κατα τη λειτουργια και ο χρονος επιδρα στην σωστη λειτουργια τους. Εγω το βλεπω υποχρεωτικο.
dd_surfer έγραψε:Κάθε 60.000 km ή 3 χρόνια: Αλλαγή μπουζί, φίλτρο αέρα και renew crankcase ventilation gas filter in the air cleaner housing -> τι είναι αυτό; μήπως φίλτρο βενζίνης;

Αυτο ειναι το φιλτρο των αναθυμιασεων του λαδιου.
dd_surfer έγραψε:Κάθε 240.000 km ή 10 χρόνια: αλλαγή ιμάντες, check data/mileage decal -> ξέρει κανείς τι είναι το decal;

Decal ειναι τα διαφορα μεταλλικα ή πλαστικα αυτοκολλητα που βρισκοντε σε διαφορα σημεια του αυτοκινητου και δινουν πληροφοριες για αυτο. Στο μανουαλ αναφερει ακριβως τις θεσεις τους και το τι πληροφοριες περιεχει το καθε ενα.
dd_surfer έγραψε:Δεν αναφέρει πουθενά αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων εκτός αν τα παραπάνω αφορούν την αμερικάνικη αγορά και εκεί έχουν μόνο αυτόματα. Το renew auto transmission oil υποθέτω ότι αφορά τα αυτόματα κιβώτια.

Κι αυτο ειναι αστειο. Η Volvo θελει να μας πει οτι τα κιβωτια της δεν χρειαζονται αλλαγες βαλβολινων :dizzy Προσωπικα πιστευω οτι τα 60000km ειναι ενα καλο διαστημα για αλλαγη. Δυστυχως οταν τα αλλαξα δεν εστειλα δειγμα για αναλυση..



*Volvo IAQS ensures clean cabin air

The air in a car must be perceived to be clean by the occupants, including hypersensitive people. This often requires the ambient air to be cleaned or prevented from entering the car through the ventilation system.
Volvo Cars has designed IAQS (Interior Air Quality System) as a complement to the climate control system to automatically close the air intake as required.
IAQS consists of a filter and a sensor. Consisting of an element impregnated with activated carbon, the filter (also known as a combined filter) removes particles and pollen in the incoming air. The activated carbon absorbs gases and unpleasant odours. The sensor detects the presence of substances such as nitrogen dioxide, carbon monoxide and hydrocarbons – the main constituents of diesel and petrol exhaust gases – in the ambient air.
"One significant advantage of IAQS is that the system also reacts to carbon monoxide, a substance that an activated carbon filter does not trap," comments Anders Löfvendahl, a Volvo Cars product developer.
If the level of contamination become too high, the air intake is closed automatically and the interior air is recirculated, preventing contamination from entering the passenger compartment. The system thus ensures that the air in the cabin is cleaner, reducing the risk to asthmatics, allergy suffers and other hypersensitive individuals.
"To verify that our system is as effective as possible, we tested it under real-life conditions with the aim of achieving the air quality targets recommended by the World Health Organisation (WHO)," says Anders Löfvendahl. "Volvo cars comply with the recommendations by a comfortable margin – a major advance in terms of a healthier cabin environment."
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Ιούλ 2010, 13:10

Δε νομίζω ότι είναι ελληνικό φαινόμενο. Η bmw πχ και στην Γερμανία προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 30.000χλμ.
Με τα οικονομικά της Ελλάδας βέβαια, είναι πολύ πιθανόν να αλλάξει ο κύκλος ζωής των αυτοκινήτων.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Ιούλ 2010, 13:14

Νομιζω οτι ειναι θεμα εταιρειων..προσπαθουν να κανουν πιο ελκυστικα τα αυτοκινητα τους προσφεροντας μεγαλυτερα διαστηματα σερβις και λιγοτερες εργασιες. Οσο και να εχουν εξελιχθει τα λαδια και τα υλικα εγω δεν πειθομαι οτι δεν χρειαζοντε αλλαγη οι βαλβολινες ποτε! Εκτος κι αν στα 150000χλμ το πεταξεις το αυτοκινητο οποτε....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 20 Ιούλ 2010, 16:58

VolvoZeus έγραψε:Νομιζω οτι ειναι θεμα εταιρειων..προσπαθουν να κανουν πιο ελκυστικα τα αυτοκινητα τους προσφεροντας μεγαλυτερα διαστηματα σερβις και λιγοτερες εργασιες. Οσο και να εχουν εξελιχθει τα λαδια και τα υλικα εγω δεν πειθομαι οτι δεν χρειαζοντε αλλαγη οι βαλβολινες ποτε! Εκτος κι αν στα 150000χλμ το πεταξεις το αυτοκινητο οποτε....


Δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες στο παλιό μου αυτοκίνητο (Megane 1ης γενιάς του 1996). Έχει 280.000 km και συνεχίζει και το κιβώτιο είναι μια χαρά. Μια φορά που είπα στον μηχανικό να τα αλλάξει, μου είπε ότι τα συγκεκριμένα κιβώτια δεν χρειάζονται εκτός αν αλλάξει το χρώμα τους και αυτό το ελέγχουν σε κάθε service. Μου είπε επίσης ότι η 2η γενιά Megane είχαν κάποια θέματα με το κιβώτιο και σε αυτά είναι απαραίτητο να αλλάζονται βαλβολίνες κάθε 60.000 km οπωσδήποτε. Οπότε είναι θέμα κατασκευαστή, μοντέλου και συγκεκριμένου κομματιού.
Τελευταία επεξεργασία από dd_surfer σε 20 Ιούλ 2010, 18:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
VOLVO V50 1.8 MY2010

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 20 Ιούλ 2010, 17:03

VolvoZeus έγραψε:...........
*Volvo IAQS ensures clean cabin air
...........


Πώς θα μάθω αν το δικό μου έχει IAQS;

Επίσης, τα υποθέσω ότι τα βενζινοκίνητα S40/V50 δεν έχουν φίλτρο βενζίνης; Δεν αναφέρεται πουθενά ή αλλαγή τους.
VOLVO V50 1.8 MY2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Ιούλ 2010, 22:57

Απο το VIN σιγουρα...
Απο το ιδιο το φιλτρο επισης...
...βεβαια αν το κουμπι της ανακυκλωσης εχει Auto και Off αντι απλα για On/Off τοτε εχεις IAQS :-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20 Ιούλ 2010, 23:36

Aν λεει man/auto τοτε εχει IAQS...αν εχει on/off τοτε δεν εχει..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 21 Ιούλ 2010, 00:13

dd_surfer έγραψε:Επίσης, τα υποθέσω ότι τα βενζινοκίνητα S40/V50 δεν έχουν φίλτρο βενζίνης; Δεν αναφέρεται πουθενά ή αλλαγή τους.

DIKASTIS-T5 έγραψε:Ειναι δυνατον να μην υπαρχει φιλτρο βενζινης??????Ἅν το εχουν κανει κι αυτο....σηκωνω τα χερια ψηλα.Οντως,παντως δε βλεπω καπου να λεει για αλλαγη.

Tο φιλτρο βρισκεται μεσα στην δεξαμενη και συγκεκριμενα ειναι μερος της αντλιας

The fuel pump unit in the fuel tank contains the following:
- Fuel reservoir, on-demand fuel pump, ejector pump, level sensor and fuel filter

..για να αλλαχτει πρεπει να αλλαχτει και η αντλια.

Η αντλια ειναι on-demand..δηλαδη παρεχει ακριβως το ποσο βενζινης που χρειαζετε η μηχανη σε αντιθεση με τις κοινες αντλιες που χρησιμοποιουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα μειωση της ηλεκτρικης καταναλωσης και της καταναλωσης βενζινης μιας και η ροη στην αντλια αντιστοιχει στην καταναλωση.


ON-DEMAND FUEL PUMP
The pump unit supplies the engine with only the amount of fuel being consumed at the time.
The flow from the pump unit is the same as fuel consumption.
The pump unit flow is:
- approximately 90 I/h at 400 kPa (corresponds to 380 kPa at the fuel rail) for naturally aspirated engines and 115 I/h for turbocharged engines at full load.
- At idle speed flow is approximately 1.2 I/h to 2.0 I/h.
Power consumption varies from approximately 8 A at full capacity to approximately 2 A when the engine is idling.

Pressure Ventilation Valve (PVV)
The PVV works differently for naturally aspirated engines than turbocharged engines.

Naturally Aspirated Engine
On a naturally aspirated engine, pressure is limited to 400 kPa (corresponds to 380 kPa at the fuel rail).
The valve limits pressure surges occurring when the fuel injection is interrupted.
Pressure limitation is achieved by 'leaking' fuel through the valve. The fuel surplus runs into the
reservoir at approximately 34 I/h (applies only to naturally aspirated engines). The leakage also helps
to flush the valve free of particles.
When the engine is switched off, the valve maintains a residual pressure in the fuel injection system to
help prevent restarting problems.

Turbocharged Engines
The PVV is closed under normal driving conditions and only opens when there is a pressure surge in
the fuel rail (approximately 560 kPa). Examples of when pressure surges occur are when engine
braking and when the engine is switched off due to power loss.
The ECM raises the pressure in the system so the PVV opens (approximately 600 kPa). This flushes
the valve free of particles.

Pressure Relief Valve (PRV) Applies Only to B5244S4
The safety valve is integrated into the fuel pump. The valve opens in the range 550 kPa - 850 kPa.

First Filling Valve (FFV)
Allows fuel into the pump reservoir when the fuel tank is filled after it has been almost emptied.
The valve is closed when the car is tilted so that there is still fuel in the reservoir around the pump.

Check Valve
The valve closes when the pressure in the pump is lower than system pressure - when the engine and
power to the pump is switched off. This is to prevent the fuel line to the engine being drained of fuel.
The valve is integrated into the fuel pump.

Ejector
Continuously fills the pump housing with fuel.
Approximately 10-15 I/h is always flowing from the fuel pump through the ejector and back to the
reservoir.

Fuel Filter
The fuel filter is located in the reservoir and is integral with the pump/pickup assembly.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 21 Ιούλ 2010, 14:31

DIKASTIS-T5 έγραψε:?Το κουμπι της ανακυκλωσης?Αυτο εχει manual/auto...νομιζω... :?: :?: :?:


VolvoZeus έγραψε:Aν λεει man/auto τοτε εχει IAQS...αν εχει on/off τοτε δεν εχει..


Το κουμπί έχει man/auto, μόλις το κοίταξα. Άρα υποθέτω ότι έχει IAQS.
VOLVO V50 1.8 MY2010

vampirmike
T2
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 00:17

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vampirmike » 06 Αύγ 2010, 14:36

:whistling ξερει κανενασ αν το volvo 1.8 μοντελο 2006 s40 exει υμαντα χρονισμου η καδενα?

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 06 Αύγ 2010, 15:04

O 1.6 ειναι της γενιας Zetec της Ford και *μαλλον αυτος εχει ιμαντα χρονισμου. Ο 1.8 και 2.0 ειναι Duratec (δηλαδη MZR της Mazda) και εχουν καδενα. Τα Τ5 και 2.4 ειναι Volvo Modular Engine και εχουν ιμαντα χρονισμου....Η υλοποιηση παντως δεν σχετιζεται αμεσα με την διαρκεια ζωης..Το 2.0Τ S60 αλλαζει ιμαντες στα 180000km, το δικο μου στα 140000 (μπορει και 160 δεν θυμαμαι) και το Polo της μανας μου καθε 45000...

*εδιτ: Οχι μαλλον, σιγουρα!

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... start=1710
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3314
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 06 Αύγ 2010, 16:15

Ο 1,6 κινητήρας έχει σίγουρα ιμάντα χρονισμού ο οποίος αλλάζεται κάθε 140000 χιλιόμετρα ή κάθε 7 χρόνια ότι γίνει πρώτο.
Οι κινητήρες 1,8 και 2,0 έχουν και οι δύο καδένα και όχι ιμάντα χρονισμού.
Συνέχισε και θα μείνεις...

gregory
T2
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2010, 08:55

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό gregory » 05 Οκτ 2010, 15:29

από ότι μου είπαν στη volvo, για το S80 2008 που έχει ιμάντα, αλλάζει στα 160.000 χλμ
Volvo S80 2.5t geartronic MY 2008

Άβαταρ μέλους
koh
T2
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 07 Μαρ 2010, 00:09
Τοποθεσία: EΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΒΑΛΑΣ

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό koh » 08 Οκτ 2010, 19:57

Jim_C30 έγραψε:Ο 1,6 κινητήρας έχει σίγουρα ιμάντα χρονισμού ο οποίος αλλάζεται κάθε 140000 χιλιόμετρα ή κάθε 7 χρόνια ότι γίνει πρώτο.
Οι κινητήρες 1,8 και 2,0 έχουν και οι δύο καδένα και όχι ιμάντα χρονισμού.

Καλησπέρα σε όλους και μια που κάνετε αναφορά περί ιμάντες και καδένες,ο.κ στους 1.6ρηδες αλλάζει στις 140.000 χλμ. και οι 1.8ρηδες στις πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα κανουν την αλλαγή της καδένας?
VOLVO S40 FOR LIFE

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Οκτ 2010, 19:58

koh έγραψε:
Jim_C30 έγραψε:Ο 1,6 κινητήρας έχει σίγουρα ιμάντα χρονισμού ο οποίος αλλάζεται κάθε 140000 χιλιόμετρα ή κάθε 7 χρόνια ότι γίνει πρώτο.
Οι κινητήρες 1,8 και 2,0 έχουν και οι δύο καδένα και όχι ιμάντα χρονισμού.

Καλησπέρα σε όλους και μια που κάνετε αναφορά περί ιμάντες και καδένες,ο.κ στους 1.6ρηδες αλλάζει στις 140.000 χλμ. και οι 1.8ρηδες στις πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα κανουν την αλλαγή της καδένας?


ΠΟΤΕ !!!!!!!! :applause
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 10 Οκτ 2010, 09:13

...τον παιρνουν στο χερι!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 24 Ιαν 2011, 00:54

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 05 Απρ 2011, 02:45

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Αύγ 2014, 09:09

http://www.volvocars.com/uk/sales-servi ... cator.aspx
Service Price Indicator απο volvo uk.
Δείχνει τι πρέπει να αλλάζεις ανάλογα με το μοντέλο/ετος.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό mco » 06 Σεπ 2015, 21:48

Μήπως γνωρίζει κανείς τι ισχύει για το V40 Βενζίνη?

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό vrestas » 08 Σεπ 2015, 10:24

mco έγραψε:Μήπως γνωρίζει κανείς τι ισχύει για το V40 Βενζίνη?


Στα 2 χρόνια θέλει
Air filter
Cabin filter
Engine oil
Oil filter

Χρησιμοποιησε την παρακάτω σελίδα, σου εμφανίζει ανα χρόνο τι περιλαμβάνει το service.
http://www.volvocars.com/uk/own/mainten ... indicator#
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ SERVICE

Δημοσίευσηαπό mco » 08 Σεπ 2015, 17:14

vrestas έγραψε:
mco έγραψε:Μήπως γνωρίζει κανείς τι ισχύει για το V40 Βενζίνη?


Στα 2 χρόνια θέλει
Air filter
Cabin filter
Engine oil
Oil filter

Χρησιμοποιησε την παρακάτω σελίδα, σου εμφανίζει ανα χρόνο τι περιλαμβάνει το service.
http://www.volvocars.com/uk/own/mainten ... indicator#

Σε ευχαριστώ .
Εδω όμως λένε άλλα ... + υγρά φρένων , έλεγχο φρεον δεν αλλάζουν φ. αέρα, αυτό μαζί με μπουζί είναι στα 3 χρόνια .


Επιστροφή σε “Do It Yourself”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες