Video - Photos How to

Εδώ μπορούμε να γράψουμε εργασίες που έχουμε κάνει μόνοι μας, στα αυτοκίνητά μας, step by step
Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό vrestas » 26 Μάιος 2010, 00:23

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό vrestas » 16 Ιούλ 2010, 12:38

Υπάρχει κάποιο οφελος αν αφαιρεσεις τον πνιχτη η απλα το έκανες για να πειραματιστεις? :respect για το post ,περιμένω φωτογραφίες, απλα θελω να μου εξηγησεις τον λογο που τα κανεις αυτα!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Ιούλ 2010, 13:49

Τι περιμενεις να πετυχεις με αυτο ακριβως?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 16 Ιούλ 2010, 14:50

Δικαστή, με αυτές τις μ :lipssealed ες που κάνεις στο αυτοκίνητο προβλέπω να γίνεσαι ο καλύτερος πελάτης κάποιου συνεργείου! Άσε ρε το αυτοκίνητο όπως είναι, μην το πειράζεις. Στην τελική αν θες να πειραματιστείς με τη μηχανολογία, πάρε κανένα peugeot rally και πειραματίσου...
Πρόσεχε μην κάνεις καμία ζημιά στο αυτοκίνητο... :chair :chair :chair
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Ιούλ 2010, 15:32

Βασικα ο κρυος αερας ερχεται απο δυο σημεια. Ενα πανω και ενα κατω..Μηπως ξηλωσες το κατω?

DIKASTIS-T5 έγραψε:Ισως καλυτερη αναπνοη.Επαναλαμβανω...η ποσοτητα αερα που εισερχεται ειναι της πλακας.

Αυτο πως το συμπερανες? Μετα απο διαφορες δοκιμες/μετρησεις με διαφορετικης διατομης εισαγωγες φανταζομαι, και αντιστοιχα διαγραμματα αποδοσης, ε? :dizzy

Στο τελος ξερεις οτι κουμαντο στην καυση κανει η ECU...αρα οτι και να κανεις δεν βλεπω να καταφερνεις κατι...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Ιούλ 2010, 15:42

DIKASTIS-T5 έγραψε:...Ξερω τι κανει κουμαντο στην καυση...ειναι και η ECU μεσα,αλλα οχι μονον αυτη.

Τι αλλο?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 16 Ιούλ 2010, 16:22

VolvoZeus έγραψε:Βασικα ο κρυος αερας ερχεται απο δυο σημεια. Ενα πανω και ενα κατω..Μηπως ξηλωσες το κατω?

DIKASTIS-T5 έγραψε:Ισως καλυτερη αναπνοη.Επαναλαμβανω...η ποσοτητα αερα που εισερχεται ειναι της πλακας.

Αυτο πως το συμπερανες? Μετα απο διαφορες δοκιμες/μετρησεις με διαφορετικης διατομης εισαγωγες φανταζομαι, και αντιστοιχα διαγραμματα αποδοσης, ε? :dizzy

Στο τελος ξερεις οτι κουμαντο στην καυση κανει η ECU...αρα οτι και να κανεις δεν βλεπω να καταφερνεις κατι...

Λοιπόν αγαπημένοι μου φίλοι,ο κρύος αέρας σε όλα τα αυτοκίνητα έρχεται από 1 και μόνο σημείο,από την εισαγωγή.Στα turbo η διαδρομή είναι μια-φιλτροκουτι - τουρμπίνα - intercooler - πεταλούδα και όχι 2 όπως προαναφέρατε.Σε αυτό που είπε ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ότι η ποσότητα του αέρα που εισέρχεται ότι είναι της πλάκας είναι αλήθεια και αυτό το καταλαβαίνεις όταν θα λύσεις τον πνίχτη και μετρήσεις την διάμετρο της εισαγωγής του πνίχτη - με την διάμετρο της σωλήνας που πάει στην τουρμπίνα ( π.χ από 10cm να γίνετε 25cm).Για να έχουμε καλύτερο flow πρέπει να έχουμε την ίδια διάμετρο ή η διάμετρος της εισαγωγής από την τουρμπίνα να έχει ίδια ή και μεγαλύτερη διάμετρο από την εισαγωγή.
Τώρα τι έχει κερδίσει ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ από την κίνηση που έκανε και ελευθέρωσε - αφαίρεσε τον πνίχτη από το φιλτροκουτι.....στην ουσία αφού έχει ακόμα το αμάξι το ίδιο φίλτρο και όχι ένα πιο ελεύθερο απλά θα έχει λίγο έως ελάχιστο καλύτερο flow προς την τουρμπίνα.Βάζοντας στο μέλλον ένα πιο ελεύθερο φίλτρο - φιλτροχοάνη θα έχει σαφέστατα καλύτερο flow και ένα μικρο άκουσμα της σκαστρας. Έχοντας αλλάξει την ροή της εισαγωγής του αυτοκινήτου ο ρυθμιστής αναλογίας αέρα/καυσίμου θα δώσει εντολή στην ECU να κάνει μια μικρή έως αμελητέα διόρθωση στο καύσιμο για να έρθει στα σωστά επίπεδα με βάση τον αέρα που έχει ,έτσι θα γίνει λίγο πιο νευρικό το αμάξι (3-4%).
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Ιούλ 2010, 18:00

DOULGERAKIS έγραψε:Λοιπόν αγαπημένοι μου φίλοι,ο κρύος αέρας σε όλα τα αυτοκίνητα έρχεται από 1 και μόνο σημείο,από την εισαγωγή.Στα turbo η διαδρομή είναι μια-φιλτροκουτι - τουρμπίνα - intercooler - πεταλούδα και όχι 2 όπως προαναφέρατε.

Δυο εισαγωγες κρυου αερα εχει πριν το φιλτροκουτι (Νο 2 και 8 στον πινακα)...
Εικόνα
Εικόνα
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 16 Ιούλ 2010, 20:34

VolvoZeus έγραψε:
DOULGERAKIS έγραψε:Λοιπόν αγαπημένοι μου φίλοι,ο κρύος αέρας σε όλα τα αυτοκίνητα έρχεται από 1 και μόνο σημείο,από την εισαγωγή.Στα turbo η διαδρομή είναι μια-φιλτροκουτι - τουρμπίνα - intercooler - πεταλούδα και όχι 2 όπως προαναφέρατε.

Δυο εισαγωγες κρυου αερα εχει πριν το φιλτροκουτι (Νο 2 και 8 στον πινακα)...
Εικόνα
Εικόνα

Απλά σου εξηγεί το σχεδιάγραμμα που είναι το χαμηλότερο σημείο και το ψηλότερο όχι ότι παίρνει και από εκεί αέρα .Όταν είναι να ποσταρετε να ξέρετε τι βλέπετε για να καταλαβαίνετε και τα σχεδιαγράμματα.ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ.Η ημιμάθια είναι χειρότερη της αμάθιας.
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 17 Ιούλ 2010, 18:51

ρε Ηλια ξηλωσε τα ολα απο εκει μπροστα,τι παιδευεις τον Γιωργο με σωληνες και πνιχτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!βγαλτα ολα λεμεε ρεεεεεεεεεκανε custom πραγματα,σπιραλ χοανη και τα σχετικα............. :lol: :lol: :lol:
Μην πεις πως δεν χωρανε..... :swear
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 17 Ιούλ 2010, 19:07

DOULGERAKIS έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:
DOULGERAKIS έγραψε:Λοιπόν αγαπημένοι μου φίλοι,ο κρύος αέρας σε όλα τα αυτοκίνητα έρχεται από 1 και μόνο σημείο,από την εισαγωγή.Στα turbo η διαδρομή είναι μια-φιλτροκουτι - τουρμπίνα - intercooler - πεταλούδα και όχι 2 όπως προαναφέρατε.

Δυο εισαγωγες κρυου αερα εχει πριν το φιλτροκουτι (Νο 2 και 8 στον πινακα)...
Εικόνα
Εικόνα

Απλά σου εξηγεί το σχεδιάγραμμα που είναι το χαμηλότερο σημείο και το ψηλότερο όχι ότι παίρνει και από εκεί αέρα .Όταν είναι να ποσταρετε να ξέρετε τι βλέπετε για να καταλαβαίνετε και τα σχεδιαγράμματα.ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ.Η ημιμάθια είναι χειρότερη της αμάθιας.

+1 :applause :applause :applause :applause
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 18 Ιούλ 2010, 16:30

όταν τα βγάλεις όλα ... πες μας αν έχει "χάσει" καθόλου, η ηχομόνωση μέσα στην καμπίνα :lol:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 18 Ιούλ 2010, 16:31

SverigePower850T-5 έγραψε:
DOULGERAKIS έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:
DOULGERAKIS έγραψε:Λοιπόν αγαπημένοι μου φίλοι,ο κρύος αέρας σε όλα τα αυτοκίνητα έρχεται από 1 και μόνο σημείο,από την εισαγωγή.Στα turbo η διαδρομή είναι μια-φιλτροκουτι - τουρμπίνα - intercooler - πεταλούδα και όχι 2 όπως προαναφέρατε.

Δυο εισαγωγες κρυου αερα εχει πριν το φιλτροκουτι (Νο 2 και 8 στον πινακα)...
Εικόνα
Εικόνα

Απλά σου εξηγεί το σχεδιάγραμμα που είναι το χαμηλότερο σημείο και το ψηλότερο όχι ότι παίρνει και από εκεί αέρα .Όταν είναι να ποσταρετε να ξέρετε τι βλέπετε για να καταλαβαίνετε και τα σχεδιαγράμματα.ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ.Η ημιμάθια είναι χειρότερη της αμάθιας.

+1 :applause :applause :applause :applause


+2, προσοχή σε ότι γράφουμε και σε ότι αντιγράφουμε :whistling :whistling .
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό vrestas » 11 Απρ 2012, 16:27

http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... ature=plcp
Volvo S40, How To Videos
Φοβερό,καμια δεκαρία video

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό vrestas » 11 Απρ 2012, 16:47

S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Video - Photos How to

Δημοσίευσηαπό vrestas » 11 Απρ 2012, 16:50

http://www.youtube.com/user/jimwynnvolvo
jimwynnvolvo
Πολύ καλό


http://www.youtube.com/user/fcpgroton
Αντιπροσωπεία στην Ουαλία,ειχα πάρει και προσφορά παλιότερα για ανταλλακτικά,εχει 3-4 video για volvo
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper


Επιστροφή σε “Do It Yourself”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες