Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
μπιζουδάκια που μας τραβούν το μάτι και θα θέλαμε στο απώτερο μέλλον να απολαύσουμε..
κάνω την αρχή,
@volvozeus + dikastis, το cruise ctrl είναι set στο 250!
κάνω την αρχή,
@volvozeus + dikastis, το cruise ctrl είναι set στο 250!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Ενδιαφερον...Το 2003 με το λανσαρισμα του XC90 η Volvo ειχε ανακοινωσει την τεχνολογια IR (ειχε κανει νωριτερα την εμφανιση της στο Safety Concept Car) η οποια ομως τελικα για αγνωστους λογους ποτε δεν εφαρμοστηκε, και επανερχετε τωρα στο νεο S60...
----------------------
Night Vision - IR technology for greater safety
Volvo Cars is the first European carmaker to offer Night Vision as an option. The infra-red technology in the new XC90 allows the driver to see up to 5 times further than is possible with conventional low beam.
The aim is to boost active safety when driving at night, making it possible to see people and animals that much earlier.
Night Vision uses a heat-sensitive camera that is fitted just below the headlamp on the left side, about 70 cm (27.6") above the road surface. The camera registers the infra-red radiation that is given off by the surroundings, generating a video image whereby warm objects such as people and animals are shown as light objects against a dark background.
The images are projected onto a mirror display measuring 70x180 mm (2.8 x 7.1"), which is positioned directly in the driver's natural field of vision. When the Night Vision function is not being used, the display retracts into the instrument panel.
The IR camera in the car's nose is shielded by a protective glass panel that can be heated to prevent snow and ice from accumulating and obstructing its use.
The extra reaction time that Night Vision gives the driver may spell the difference between being involved in an accident and avoiding one altogether.
----------------------
Night Vision - IR technology for greater safety
Volvo Cars is the first European carmaker to offer Night Vision as an option. The infra-red technology in the new XC90 allows the driver to see up to 5 times further than is possible with conventional low beam.
The aim is to boost active safety when driving at night, making it possible to see people and animals that much earlier.
Night Vision uses a heat-sensitive camera that is fitted just below the headlamp on the left side, about 70 cm (27.6") above the road surface. The camera registers the infra-red radiation that is given off by the surroundings, generating a video image whereby warm objects such as people and animals are shown as light objects against a dark background.
The images are projected onto a mirror display measuring 70x180 mm (2.8 x 7.1"), which is positioned directly in the driver's natural field of vision. When the Night Vision function is not being used, the display retracts into the instrument panel.
The IR camera in the car's nose is shielded by a protective glass panel that can be heated to prevent snow and ice from accumulating and obstructing its use.
The extra reaction time that Night Vision gives the driver may spell the difference between being involved in an accident and avoiding one altogether.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
ακριβά γούστα ηλία.. το αυτοκίνητο είναι όντως σημείο αναφοράς, είχε παιχτεί πολύ και σε αμερικάνικες ταινίες, πρέπει να το εκτιμούν ιδιαίτερα οι γρήγοροι αμερικάνοι!
εγώ πάντως θα ψάξω να βρω αυτήν την έκδοση:

εγώ πάντως θα ψάξω να βρω αυτήν την έκδοση:

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
-
Σε σύνδεσηJimV60
- D5
- Δημοσιεύσεις: 3455
- Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
- Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης αναξαρτήτως κατασκευαστών
Το νέο Ford Fiesta WRC το οποίο θα αντικαταστήσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ το Focus WRC!
Και με κινητήρα Turbo 1.6 λτ.
http://www.rallybuzz.com/fiesta-wrc-development-testing/
Και με κινητήρα Turbo 1.6 λτ.
http://www.rallybuzz.com/fiesta-wrc-development-testing/
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Volvo C30 1.6 R-Design 2008
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Αυτοκίνητο «πατέντα» διένυσε 373 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου
Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010, 16:22
Ένα αυτοκίνητο- πρωτότυπο μοντέλο κατασκευάστηκε πρόσφατα από ερευνητική ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, το οποίο μάλιστα κέρδισε το πρώτο βέβαιο σε διεθνή διαγωνισμό για καινοτόμες ιδέες.
Το όχημα –φιλικό προς το περιβάλλον- κινείται με τη χρήση υδρογόνου, ενώ στη σημερινή του... βόλτα στα Χανιά, διένυσε 373 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου, που αποτελεί την καλύτερή του επίδοση και θέτει τη βάση για νέες επιτυχίες στις επόμενες διοργανώσεις.
Το βραβείο αποτελεί μεγάλη επιτυχία για το Πανεπιστήμιο, καθώς η ερευνητική ομάδα είχε να συναγωνιστεί άλλες 221 από ολόκληρη την Ευρώπη.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=143894&cid=4
Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010, 16:22
Ένα αυτοκίνητο- πρωτότυπο μοντέλο κατασκευάστηκε πρόσφατα από ερευνητική ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, το οποίο μάλιστα κέρδισε το πρώτο βέβαιο σε διεθνή διαγωνισμό για καινοτόμες ιδέες.
Το όχημα –φιλικό προς το περιβάλλον- κινείται με τη χρήση υδρογόνου, ενώ στη σημερινή του... βόλτα στα Χανιά, διένυσε 373 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου, που αποτελεί την καλύτερή του επίδοση και θέτει τη βάση για νέες επιτυχίες στις επόμενες διοργανώσεις.
Το βραβείο αποτελεί μεγάλη επιτυχία για το Πανεπιστήμιο, καθώς η ερευνητική ομάδα είχε να συναγωνιστεί άλλες 221 από ολόκληρη την Ευρώπη.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=143894&cid=4
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Volvo On Call...ετη μπροστα...
Volvo onCall celebrates ten years with a wider offer
Volvo Cars' emergency assistance system Volvo onCall is celebrating ten years with a relaunch and several new features. The offer has been simplified and the price reduced significantly.
Volvo Car Corporation was the first car manufacturer to offer customers a GPS-based communication system that permitted round-the-clock contact with an operator in an emergency situation. The operator sees the vehicle's exact location and if necessary can despatch assistance to the driver.
The system can be handled manually by the driver pressing the emergency button in a less serious situation, or automatically in the event of a serious accident. If the car's airbags or safety belt pre-tensioners are deployed, the system is activated and information about the car's location is sent to the Volvo onCall centre. If the driver does not respond when the operator calls, the ambulance service and police are alerted.
Modern interpretation
After ten years on the market, Volvo onCall is being relaunched and now offers a more modern interpretation of the assistance service, more closely tailored to customer needs and the demand for increased integration of wireless communication in the car. 2014 is expected to see the introduction of legislation in the EU requiring all car makers to offer an emergency assistance system. With Volvo onCall, Volvo Cars has established a technology platform that offers clear benefits ahead of the next-generation challenges.
The system includes a built-in mobile phone that has an imbedded SIM-card for emergency or assistance calls. There is also a slot for an extra SIM-card that can be used for all regular calls. The built-in phone is more powerful and has a better reception than any regular mobile phones. Volvo onCall is now also compatible with the Volvo Bluetooth system.
The new offer has been significantly simplified so it is easier for customers to understand the advantages and for Volvo dealers to present the system. The price has been reduced significantly to about 1,000 € and includes a free 2-year subscription that soon easily can be renewed on the internet by the customer.
Safety, security and convenienceIn addition to the safety it provides in an emergency situation, Volvo onCall also offers enhanced security in the event of a break-in or theft. If the car's alarm is activated for more than 15 seconds, the Volvo onCall operator is alerted and he or she in turn contacts the owner. If the car is stolen, the operator can monitor the car's exact location via GPS, remotely immobilise the vehicle and inform the police. At the request of the owner, the operator can also unlock the doors. The security functions are an option in Volvo onCall.
The relaunch is accompanied by additional features that increase the security. If the car is reported stolen the driver can be asked for a PIN code in order to start the engine. Both the car's GPS and the Volvo onCall systems are installed behind sturdy steel plates to protect them from wilful or accidental damage.
Another major new feature for vehicles equipped with a fuel-fired heater is the remote operation of the engine heater. It can either be programmed via a computer using the Volvo owner portal, or by a new application that is downloaded to a mobile phone and sends a text message (sms) to the car to program the heater.
Volvo onCall is the emergency assistance system with by far the widest availability in Europe. The system is offered on 14 markets and is available as an option on all Volvo models.

Volvo onCall celebrates ten years with a wider offer
Volvo Cars' emergency assistance system Volvo onCall is celebrating ten years with a relaunch and several new features. The offer has been simplified and the price reduced significantly.
Volvo Car Corporation was the first car manufacturer to offer customers a GPS-based communication system that permitted round-the-clock contact with an operator in an emergency situation. The operator sees the vehicle's exact location and if necessary can despatch assistance to the driver.
The system can be handled manually by the driver pressing the emergency button in a less serious situation, or automatically in the event of a serious accident. If the car's airbags or safety belt pre-tensioners are deployed, the system is activated and information about the car's location is sent to the Volvo onCall centre. If the driver does not respond when the operator calls, the ambulance service and police are alerted.
Modern interpretation
After ten years on the market, Volvo onCall is being relaunched and now offers a more modern interpretation of the assistance service, more closely tailored to customer needs and the demand for increased integration of wireless communication in the car. 2014 is expected to see the introduction of legislation in the EU requiring all car makers to offer an emergency assistance system. With Volvo onCall, Volvo Cars has established a technology platform that offers clear benefits ahead of the next-generation challenges.
The system includes a built-in mobile phone that has an imbedded SIM-card for emergency or assistance calls. There is also a slot for an extra SIM-card that can be used for all regular calls. The built-in phone is more powerful and has a better reception than any regular mobile phones. Volvo onCall is now also compatible with the Volvo Bluetooth system.
The new offer has been significantly simplified so it is easier for customers to understand the advantages and for Volvo dealers to present the system. The price has been reduced significantly to about 1,000 € and includes a free 2-year subscription that soon easily can be renewed on the internet by the customer.
Safety, security and convenienceIn addition to the safety it provides in an emergency situation, Volvo onCall also offers enhanced security in the event of a break-in or theft. If the car's alarm is activated for more than 15 seconds, the Volvo onCall operator is alerted and he or she in turn contacts the owner. If the car is stolen, the operator can monitor the car's exact location via GPS, remotely immobilise the vehicle and inform the police. At the request of the owner, the operator can also unlock the doors. The security functions are an option in Volvo onCall.
The relaunch is accompanied by additional features that increase the security. If the car is reported stolen the driver can be asked for a PIN code in order to start the engine. Both the car's GPS and the Volvo onCall systems are installed behind sturdy steel plates to protect them from wilful or accidental damage.
Another major new feature for vehicles equipped with a fuel-fired heater is the remote operation of the engine heater. It can either be programmed via a computer using the Volvo owner portal, or by a new application that is downloaded to a mobile phone and sends a text message (sms) to the car to program the heater.
Volvo onCall is the emergency assistance system with by far the widest availability in Europe. The system is offered on 14 markets and is available as an option on all Volvo models.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Με τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα να κάνουν σιγά σιγά την εμφάνισή τους στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, νέες ιδέες και προϊόντα εμφανίζονται από διάφορα μέρη του κόσμου. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα προϊόντα, το οποίο ανακοινώθηκε πρόσφατα, είναι το σύστημα ασύρματης φόρτισης που δημιούργησε η γνωστή εταιρία Delphi (πολλά προϊόντα της υπάρχουν στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα) σε συνεργασία με την WiTricity. Η τελευταία έχει πατεντάρει ένα σύστημα ασύρματης μεταφοράς ρεύματος τάσης μέχρι και 3.300 Watt.
Το νέο σύστημα θα τοποθετείται στο δάπεδο του χώρου στάθμευσης ενός σπιτιού ή ενός δημόσιου parking. Το μόνο που θα πρέπει να κάνει ο οδηγός θα είναι να παρκάρει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο επάνω από τον χώρο στον οποίο έχει τοποθετηθεί το νέο σύστημα. Τόσο απλά, θα ξεκινά αυτόματα η φόρτιση των μπαταριών του οχήματος, έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα το χρειαστεί ο ιδιοκτήτης του να είναι φορτισμένο. Όπως υποστηρίζουν στελέχη της Delphi, ο χρόνος φόρτισης είναι ίδιος με αυτόν που χρειάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί καλώδιο ηλεκτρικού ρεύματος.
Η τεχνολογία της ασύρματης μεταφοράς ρεύματος εφαρμόζεται ήδη σε διάφορα προϊόντα, όπως π.χ. για την φόρτιση μπαταριών κινητών τηλεφώνων.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=87301
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
http://dspace.lib.ntua.gr/bitstream/123 ... motive.pdf
Ενδιαφερον μελέτη
Ανάλυση και Τεχνική Αξιολόγηση της Διαφήμισης Νέων
Τεχνολογιών στην Αυτοκινητοβιομηχανία
Γεώργιος Θ. Παύλου
Επιβλέπων: Νικόλαος Α. Παναγιώτου
Ενδιαφερον μελέτη
Ανάλυση και Τεχνική Αξιολόγηση της Διαφήμισης Νέων
Τεχνολογιών στην Αυτοκινητοβιομηχανία
Γεώργιος Θ. Παύλου
Επιβλέπων: Νικόλαος Α. Παναγιώτου
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών

"Η πλήρης φόρτιση των μπαταριών διαρκεί από 4 έως 6 ώρες. Το όχημα αναπτύσσει τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα ενώ με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες μπορεί να καλύψει απόσταση 240 έως 350 χιλιομέτρων.
Μπορεί να μοιάζει αρκετά φουτουριστικό, όμως όπως λέγεται το δίθυρο, διθέσιο μοντέλο παραγωγής θα είναι διαθέσιμο το 2014. Και ο στόχος είναι η τιμή του να κυμαίνεται από 12.000 έως 16.000 δολάρια ΗΠΑ."
http://news247.gr/eidiseis/auto/parousi ... 94848.html
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Τα Volvo XC60, S60 & V60 στο πρόγραμμα SARTRE
Για πρώτη φορά ένα κονβόι αυτοκινήτων που κινούνται αυτόνομα και χωρίς την παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα, συμμετείχε κανονικά στην κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους!
Η απόλυτα επιτυχημένη δοκιμή, με τη συμμετοχή μοντέλων της Volvo, έγινε στα πλαίσια του προγράμματος SARTRE (SAfe Road TRains for the Environment – Ασφαλείς Οδικοί Συρμοί για το Περιβάλλον) που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ένα Volvo XC60, ένα Volvo S60 και ένα Volvo V60 συν ένα φορτηγό καθώς και ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο, κινήθηκαν με απόλυτη επιτυχία σε κονβόι σε δρόμους της Βαρκελώνης, στην Ισπανία. Τα οχήματα διένυσαν απόσταση περίπου 200 χιλιομέτρων χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, ακολουθώντας το ένα το άλλο, επιταχύνοντας, επιβραδύνοντας και στρίβοντας με ασφάλεια, χωρίς την παρέμβαση οδηγού. Κινήθηκαν με απόλυτη επιτυχία ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα, με ταχύτητα 85 χλμ/ώρα, με την απόσταση ανάμεσα στα οχήματα του συρμού να είναι σταθερά στα έξι μέτρα.
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας της δοκιμής σε δημόσιο δρόμο και του προγράμματος SARTRE γενικότερα, οφείλεται στα προηγμένα συστήματα ασφάλειας της Volvo. Τα συστήματα αυτά, βασισμένα στη χρήση καμερών, ραντάρ και αισθητήρων laser, προσφέρουν την απαραίτητη τεχνολογική πλατφόρμα για να υλοποιήσουν οι μηχανικοί το σημαντικότερο ίσως ερευνητικό πρόγραμμα για τις οδικές μετακινήσεις που εξελίσσεται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη!
Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα τρία μοντέλα Volvo που συμμετείχαν στην πρώτη δοκιμή του SARTRE σε δημόσιους δρόμους δεν διέφεραν από αυτά που διατίθενται στις εκθέσεις Volvo, παρά μόνο στον εξοπλισμό για την ασύρματη επικοινωνία ανάμεσα στα αυτοκίνητα του οδικού συρμού!
Η Volvo Car Corporation είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στο πρόγραμμα SARTRE, που επικεντρώνεται στην ομαδοποίηση της κυκλοφορίας με στόχο να βελτιώσει μια σειρά από τομείς: Πρώτα απ’ όλα την οδική ασφάλεια, αφού περιορίζει σημαντικά τον ανθρώπινο παράγοντα στην οδήγηση, που έχει αναγνωριστεί ως αιτία, τουλάχιστον για το 80% των ατυχημάτων. Επίσης, μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου του οχήματος αλλά και τις εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα, μέχρι και κατά 20%. Σε κάθε περιοχή εφαρμογής του προγράμματος SARTRE, υπολογίζεται πως θα εμφανίζεται εξοικονόμηση ενέργειας της τάξεως του 20%. Με τα αυτοκίνητα να κινούνται με την προβλεπόμενη για αυτοκινητόδρομο ταχύτητα και τις αποστάσεις μεταξύ τους να είναι λίγα μέτρα, η ομαδοποίηση είναι πολύ πιθανό να δώσει λύση και στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Εκτός όλων των άλλων, η χωρητικότητα του οδικού δικτύου θα χρησιμοποιείται πιο αποτελεσματικά, δίνοντας την αίσθηση πως έχουν μεγαλώσει οι οδικές αρτηρίες.
Το πρόγραμμα SARTRE χρηματοδοτείται εν μέρει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο του FP7 (Seventh Framework Programme). Την ευθύνη του SARTRE έχει η Ricardo UK Ltd που συνεργάζεται με τις ακόλουθες: Idiada and Robotiker- Tecnalia από την Ισπανία, Institut für Kraftfahrwesen Aachen (IKA) από τη Γερμανία, καθώς και τις Σουηδικές SP Technical Research Institute, Volvo Car Corporation και Volvo Technology.
Πηγή 4Τροχοί

Για πρώτη φορά ένα κονβόι αυτοκινήτων που κινούνται αυτόνομα και χωρίς την παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα, συμμετείχε κανονικά στην κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους!
Η απόλυτα επιτυχημένη δοκιμή, με τη συμμετοχή μοντέλων της Volvo, έγινε στα πλαίσια του προγράμματος SARTRE (SAfe Road TRains for the Environment – Ασφαλείς Οδικοί Συρμοί για το Περιβάλλον) που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ένα Volvo XC60, ένα Volvo S60 και ένα Volvo V60 συν ένα φορτηγό καθώς και ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο, κινήθηκαν με απόλυτη επιτυχία σε κονβόι σε δρόμους της Βαρκελώνης, στην Ισπανία. Τα οχήματα διένυσαν απόσταση περίπου 200 χιλιομέτρων χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, ακολουθώντας το ένα το άλλο, επιταχύνοντας, επιβραδύνοντας και στρίβοντας με ασφάλεια, χωρίς την παρέμβαση οδηγού. Κινήθηκαν με απόλυτη επιτυχία ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα, με ταχύτητα 85 χλμ/ώρα, με την απόσταση ανάμεσα στα οχήματα του συρμού να είναι σταθερά στα έξι μέτρα.
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας της δοκιμής σε δημόσιο δρόμο και του προγράμματος SARTRE γενικότερα, οφείλεται στα προηγμένα συστήματα ασφάλειας της Volvo. Τα συστήματα αυτά, βασισμένα στη χρήση καμερών, ραντάρ και αισθητήρων laser, προσφέρουν την απαραίτητη τεχνολογική πλατφόρμα για να υλοποιήσουν οι μηχανικοί το σημαντικότερο ίσως ερευνητικό πρόγραμμα για τις οδικές μετακινήσεις που εξελίσσεται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη!
Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα τρία μοντέλα Volvo που συμμετείχαν στην πρώτη δοκιμή του SARTRE σε δημόσιους δρόμους δεν διέφεραν από αυτά που διατίθενται στις εκθέσεις Volvo, παρά μόνο στον εξοπλισμό για την ασύρματη επικοινωνία ανάμεσα στα αυτοκίνητα του οδικού συρμού!
Η Volvo Car Corporation είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στο πρόγραμμα SARTRE, που επικεντρώνεται στην ομαδοποίηση της κυκλοφορίας με στόχο να βελτιώσει μια σειρά από τομείς: Πρώτα απ’ όλα την οδική ασφάλεια, αφού περιορίζει σημαντικά τον ανθρώπινο παράγοντα στην οδήγηση, που έχει αναγνωριστεί ως αιτία, τουλάχιστον για το 80% των ατυχημάτων. Επίσης, μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου του οχήματος αλλά και τις εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα, μέχρι και κατά 20%. Σε κάθε περιοχή εφαρμογής του προγράμματος SARTRE, υπολογίζεται πως θα εμφανίζεται εξοικονόμηση ενέργειας της τάξεως του 20%. Με τα αυτοκίνητα να κινούνται με την προβλεπόμενη για αυτοκινητόδρομο ταχύτητα και τις αποστάσεις μεταξύ τους να είναι λίγα μέτρα, η ομαδοποίηση είναι πολύ πιθανό να δώσει λύση και στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Εκτός όλων των άλλων, η χωρητικότητα του οδικού δικτύου θα χρησιμοποιείται πιο αποτελεσματικά, δίνοντας την αίσθηση πως έχουν μεγαλώσει οι οδικές αρτηρίες.
Το πρόγραμμα SARTRE χρηματοδοτείται εν μέρει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο του FP7 (Seventh Framework Programme). Την ευθύνη του SARTRE έχει η Ricardo UK Ltd που συνεργάζεται με τις ακόλουθες: Idiada and Robotiker- Tecnalia από την Ισπανία, Institut für Kraftfahrwesen Aachen (IKA) από τη Γερμανία, καθώς και τις Σουηδικές SP Technical Research Institute, Volvo Car Corporation και Volvo Technology.
Πηγή 4Τροχοί

Volvo S60 T3 MY2012
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... parkarisma
Το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με αισθητήρες είναι πλέον κοινό σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, με τις εταιρείες στο σύνολο τους να το περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό ακόμα και των μικρότερων μοντέλων. Η Volvo ωστόσο, προχώρησε ένα βήμα παρακάτω παρουσιάζοντας μια τεχνολογία που κάνει πιο άνετο και ασφαλές το «ξεπαρκάρισμα».
Το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με αισθητήρες είναι πλέον κοινό σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, με τις εταιρείες στο σύνολο τους να το περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό ακόμα και των μικρότερων μοντέλων. Η Volvo ωστόσο, προχώρησε ένα βήμα παρακάτω παρουσιάζοντας μια τεχνολογία που κάνει πιο άνετο και ασφαλές το «ξεπαρκάρισμα».
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Και για διασταυρώσεις αν έχει και μπροστά αισθητήρες...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Παρκάρει μόνο του μέσω smartphone...
Volvo S60 T3 MY2012
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών



XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Εξυπνο αλλα ποσο θα κοστιζει...
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... tin-volvo/
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... tin-volvo/
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
-
Σε σύνδεσηJimV60
- D5
- Δημοσιεύσεις: 3455
- Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
- Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
Jim_C30 έγραψε:Εντάξει άντε γεια... Δεν υπάρχουν οι Ιάπωνες!
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 115708.asp
Επειδή και εγώ μπαίνω και σερφάρω στην ιστοσελίδα του Auto triti, υπό άλλες συνθήκες θα αναρωτιόμουν, τι κάνουμε "εμείς οι ... Σουηδοί". Αλλά είμαι σίγουρος, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το βγάλουν στην παραγωγή με αυτή την ισχύ.
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
http://www.greencarcongress.com/2014/04 ... -fpeg.html
http://www.drive.gr/posts/econews/dihro ... tin-toyota
Δίχρονος κινητήρας χωρίς στρόφαλο από την Toyota με θερμοδυναμική απόδοση 42%
http://www.drive.gr/posts/econews/dihro ... tin-toyota
Δίχρονος κινητήρας χωρίς στρόφαλο από την Toyota με θερμοδυναμική απόδοση 42%
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: Καινοτόμες εφαρμογές αυτοκίνησης ανεξαρτήτως κατασκευαστών
http://www.autogreeknews.gr/article/752 ... -paragwgis
Συνθετικά ελατήρια από την Audi σε αυτοκίνητα παραγωγής
Συνθετικά ελατήρια από την Audi σε αυτοκίνητα παραγωγής
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες