Η KIA και η VOLVO μοιράζονται την πρώτη θέση στην λίστα αξιοπιστίας του 2017 στην Αγγλία, όπως δημοσιεύτηκε από την JDPOWER.com
Ειδικότερα, το V40 έλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία compact αυτοκινήτων.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η θέση των Premium εταιριών στην κατάταξη της λίστας .
ΠΗΓΗ : http://www.jdpower.com/press-releases/2017-uk-vehicle-dependability-study
Αξιοπιστία αυτοκινήτων VOLVO το 2017
Αξιοπιστία αυτοκινήτων VOLVO το 2017
V40, Τ3, RDesing, AllCarTuning
Re: Αξιοπιστία αυτοκινήτων VOLVO το 2017
Και η σχετική παρουσίαση απο το carwow

V40, Τ3, RDesing, AllCarTuning
Re: Αξιοπιστία αυτοκινήτων VOLVO το 2017
Ωραίο και μπράβο στην Volvo.
Όμως μια καλύτερη εξέταση της λίστας προκαλεί εύλογες απορίες. Δλδ πως η Skoda είναι 3η με 89 και η Audi προτελευταία με 187 . Ανήκουν στο ίδιο γκρουπ και μοιράζονται σχεδόν τα πάντα η 1η είναι η φθηνή και η 2η η πρίμιουμ.... πρόσεξαν την φθηνή και άφησαν την πρίμιουμ στο έλεος των βλαβών..?
Η πεζό 110 σε σχετικά καλή θέση και η σιτροεν 148 στα χαμηλά..... εδώ αν εξαιρέσεις το σχέδιο μιλάμε για τα ίδια αυτοκίνητα ....
Η νισαν 118 και η ρενό αρκετά χαμηλότερα με 138 δλδ άφησε το αφεντικό το παράρτημα να είναι πιο αξιόπιστο και το ίδιο δεν επωφελήθηκε από την ιαπωνική αξιοπιστία (λέμε τώρα)????
Η Vauxhall (περασμένα μεγαλεία και θυμώντας τα να κλαίνε οι Βρετανοί) ψιλά και η φίατ στα τάρταρα αν και στο ίδιο γκρουπ. Η δε άλφα ρομέο λες και δεν υπάρχει..... να δω πότε θα καταλάβουν οι φίλοι μας στο UK ότι δεν είναι πια αυτοκρατορία......
Μου θυμίζει έρευνα αουτο - τσικνοπέμπτη
Όμως μια καλύτερη εξέταση της λίστας προκαλεί εύλογες απορίες. Δλδ πως η Skoda είναι 3η με 89 και η Audi προτελευταία με 187 . Ανήκουν στο ίδιο γκρουπ και μοιράζονται σχεδόν τα πάντα η 1η είναι η φθηνή και η 2η η πρίμιουμ.... πρόσεξαν την φθηνή και άφησαν την πρίμιουμ στο έλεος των βλαβών..?

Η πεζό 110 σε σχετικά καλή θέση και η σιτροεν 148 στα χαμηλά..... εδώ αν εξαιρέσεις το σχέδιο μιλάμε για τα ίδια αυτοκίνητα ....
Η νισαν 118 και η ρενό αρκετά χαμηλότερα με 138 δλδ άφησε το αφεντικό το παράρτημα να είναι πιο αξιόπιστο και το ίδιο δεν επωφελήθηκε από την ιαπωνική αξιοπιστία (λέμε τώρα)????
Η Vauxhall (περασμένα μεγαλεία και θυμώντας τα να κλαίνε οι Βρετανοί) ψιλά και η φίατ στα τάρταρα αν και στο ίδιο γκρουπ. Η δε άλφα ρομέο λες και δεν υπάρχει..... να δω πότε θα καταλάβουν οι φίλοι μας στο UK ότι δεν είναι πια αυτοκρατορία......
Μου θυμίζει έρευνα αουτο - τσικνοπέμπτη

Re: Αξιοπιστία αυτοκινήτων VOLVO το 2017
Γιώργο, πράγματικά κι εμένα μου έκανε εντύπωση η κατάταξη των εταιριών στην λίστα.
Γενικά βέβαια, για μερικές απο αυτές έχω διαβάσει κατα καιρούς σχετικά και δεν έπεσα απο τα σύνεφα. Για παράδειγμα οι Κορεάτες και οι Γιαπωνέζοι είναι φυσικό να βρίσκονται πάνω απο το Μ.Ο. όπως και ότι, οι Ιταλοί δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
Επ΄ευκαιρία να σου πώ πως η Φίατ δεν έχει καμμία σχεση με την Οπελ και την Βώξολ. Η πρώτη ανήκει στον όμιλο FCA US LLC, ( Fiat
Chrysler ) , ένω οι άλλες δύο πουλήθηκαν φέτος απο την "G.M." στην οποία ανήκαν στο Groupe PSA.
Επίσης η Ρενώ δεν είναι θυγατρική της Νισσαν αλλά συμμετέχουν η μία στα κεφάλαια της άλλης (Η Renault κατέχει μερίδιο 43,4% στη Nissan, ενώ η Nissan κατέχει το 15% των μετοχών της Renault.) Κάθε εταιρεία φυσικά έχει άμεσο ενδιαφέρον για τα αποτελέσματα του συνεργάτη της ενώ συνεργάζονται και ανταλλάσουν μηχανές και μέρη ατοκινήτων.
Οι Γερμανοί πάλι, (BMW & AUDI και MERCEDES) δεν έχουν πιά εδώ και καιρό, την πρωτιά σε αξιοπιστία.
Οσο αφορά την σύγκριση μεταξύ Αουντι και Σκόντα, (μία δική μου αυθαίρετη σκέψη λέει πως) , ίσως να όφείλεται στο γεγονός πως η δεύτερη χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη από προηγούμενα μοντέλα την πρώτης και άρα βελτιωμένα απο τις εξελίξεις.
Τώρα για την εταιρία που έκανε την έρευνα, δεν την γνωρίζω αλλά διαβάζω πως είναι αξιόπιστη και φυσικά, δεν είναι εύκολο στο εξωτερικό να δημοσιεύει κάποιος ανάλογα στοιχεία χωρίς αποδείξεις.
Γενικά βέβαια, για μερικές απο αυτές έχω διαβάσει κατα καιρούς σχετικά και δεν έπεσα απο τα σύνεφα. Για παράδειγμα οι Κορεάτες και οι Γιαπωνέζοι είναι φυσικό να βρίσκονται πάνω απο το Μ.Ο. όπως και ότι, οι Ιταλοί δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
Επ΄ευκαιρία να σου πώ πως η Φίατ δεν έχει καμμία σχεση με την Οπελ και την Βώξολ. Η πρώτη ανήκει στον όμιλο FCA US LLC, ( Fiat
Chrysler ) , ένω οι άλλες δύο πουλήθηκαν φέτος απο την "G.M." στην οποία ανήκαν στο Groupe PSA.
Επίσης η Ρενώ δεν είναι θυγατρική της Νισσαν αλλά συμμετέχουν η μία στα κεφάλαια της άλλης (Η Renault κατέχει μερίδιο 43,4% στη Nissan, ενώ η Nissan κατέχει το 15% των μετοχών της Renault.) Κάθε εταιρεία φυσικά έχει άμεσο ενδιαφέρον για τα αποτελέσματα του συνεργάτη της ενώ συνεργάζονται και ανταλλάσουν μηχανές και μέρη ατοκινήτων.
Οι Γερμανοί πάλι, (BMW & AUDI και MERCEDES) δεν έχουν πιά εδώ και καιρό, την πρωτιά σε αξιοπιστία.
Οσο αφορά την σύγκριση μεταξύ Αουντι και Σκόντα, (μία δική μου αυθαίρετη σκέψη λέει πως) , ίσως να όφείλεται στο γεγονός πως η δεύτερη χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη από προηγούμενα μοντέλα την πρώτης και άρα βελτιωμένα απο τις εξελίξεις.
Τώρα για την εταιρία που έκανε την έρευνα, δεν την γνωρίζω αλλά διαβάζω πως είναι αξιόπιστη και φυσικά, δεν είναι εύκολο στο εξωτερικό να δημοσιεύει κάποιος ανάλογα στοιχεία χωρίς αποδείξεις.
V40, Τ3, RDesing, AllCarTuning
Re: Αξιοπιστία αυτοκινήτων VOLVO το 2017
Έτσι, κουβέντα να κάνουμε
:
Συμφωνούμε φέτος, τα αυτοκίνητά όμως που κυκλοφορούν και τα οποία αφορά η έρευνα πότε φτιάχτηκαν και με ποιόν αντάλλασσαν τεχνολογίες ?. Άλλωστε σε κάθε τέτοια συμφωνία εξαγοράς τα αποτελέσματα σε ένα βιομηχανικό προϊόν όπως το αυτοκίνητο θέλουν κάποιο χρόνο να φανούν.
Αυτό λέω και εγώ. Δλδ η Ρενώ (που έχει τον πρώτο λόγω στην εν λόγω συνεργασία) παίρνει το σκάρτο και η Νισσάν το καλό ?
Γνώμη μου δεν την είχαν και ποτέ. Καλό μάρκετινγκ είχαν - έχουν και εκμεταλλεύτηκαν συγκυρίες και καταστάσεις....
Πραγματικά τι να πει κανείς για το γκρουπ VAG..... ? για μένα τα αυτοκίνητά τους απέχουν πολύ, πάρα πολύ από αυτό που παρουσιάζουν...
Αν κατάλαβα καλά από γνώμες χρηστών είναι. Οπότε ποιος και πως απάντησε είναι ένα θέμα .....

Αντώνης έγραψε:Επ΄ευκαιρία να σου πώ πως η Φίατ δεν έχει καμμία σχεση με την Οπελ και την Βώξολ. Η πρώτη ανήκει στον όμιλο FCA US LLC, ( Fiat
Chrysler ) , ένω οι άλλες δύο πουλήθηκαν φέτος απο την "G.M." στην οποία ανήκαν στο Groupe PSA.
Συμφωνούμε φέτος, τα αυτοκίνητά όμως που κυκλοφορούν και τα οποία αφορά η έρευνα πότε φτιάχτηκαν και με ποιόν αντάλλασσαν τεχνολογίες ?. Άλλωστε σε κάθε τέτοια συμφωνία εξαγοράς τα αποτελέσματα σε ένα βιομηχανικό προϊόν όπως το αυτοκίνητο θέλουν κάποιο χρόνο να φανούν.
Αντώνης έγραψε: Επίσης η Ρενώ δεν είναι θυγατρική της Νισσαν αλλά συμμετέχουν η μία στα κεφάλαια της άλλης (Η Renault κατέχει μερίδιο 43,4% στη Nissan, ενώ η Nissan κατέχει το 15% των μετοχών της Renault.) Κάθε εταιρεία φυσικά έχει άμεσο ενδιαφέρον για τα αποτελέσματα του συνεργάτη της ενώ συνεργάζονται και ανταλλάσουν μηχανές και μέρη ατοκινήτων.
Αυτό λέω και εγώ. Δλδ η Ρενώ (που έχει τον πρώτο λόγω στην εν λόγω συνεργασία) παίρνει το σκάρτο και η Νισσάν το καλό ?

Αντώνης έγραψε: Οι Γερμανοί πάλι, (BMW & AUDI και MERCEDES) δεν έχουν πιά εδώ και καιρό, την πρωτιά σε αξιοπιστία.
Γνώμη μου δεν την είχαν και ποτέ. Καλό μάρκετινγκ είχαν - έχουν και εκμεταλλεύτηκαν συγκυρίες και καταστάσεις....
Αντώνης έγραψε: Οσο αφορά την σύγκριση μεταξύ Αουντι και Σκόντα, (μία δική μου αυθαίρετη σκέψη λέει πως) , ίσως να όφείλεται στο γεγονός πως η δεύτερη χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη από προηγούμενα μοντέλα την πρώτης και άρα βελτιωμένα απο τις εξελίξεις.
Πραγματικά τι να πει κανείς για το γκρουπ VAG..... ? για μένα τα αυτοκίνητά τους απέχουν πολύ, πάρα πολύ από αυτό που παρουσιάζουν...
Αντώνης έγραψε: Τώρα για την εταιρία που έκανε την έρευνα, δεν την γνωρίζω αλλά διαβάζω πως είναι αξιόπιστη και φυσικά, δεν είναι εύκολο στο εξωτερικό να δημοσιεύει κάποιος ανάλογα στοιχεία χωρίς αποδείξεις.
Αν κατάλαβα καλά από γνώμες χρηστών είναι. Οπότε ποιος και πως απάντησε είναι ένα θέμα .....

Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες