Φόροι στις ρόδες . . .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Φεβ 2010, 22:55

Σήμερα, στο διάγγελμα του ακατονόμαστου, εξάγγειλε αύξηση στο φόρο στα καύσιμα ....
για τα πράσινα, κόκκινα κίτρινα κτλ extra τέλη κυκλοφορίας, μούγκα. :o
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
T5 lover
T2
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 14:24
Τοποθεσία: Λαμια

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό T5 lover » 03 Φεβ 2010, 01:27

Για τα πρασινα, μπλε, κιτρινα ροζ τελη κυκλοφοριας υπευθυνη ειναι η Μπιρπιλο.. Ασε που και γι'αυτα θα μαθουμε τελη του 2010, ως ειθισται! Αληθεια ξερετε τι ισχυει μ' αυτο το ολλανδικο μοντελο που μελετα η κυβερνηση για τα τελη;
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια

manasta
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό manasta » 03 Φεβ 2010, 14:31

Διάβασα ότι ο νέος φόρος στα καύσιμα θα είναι 5-7 λεπτά στο λίτρο.
Volvo S40 1.8 Summum MY07

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Φεβ 2010, 15:14

Το θεμα ειναι αν αυτη η αυξηση περασει στους καταναλωτες, οπως συνηθως γινετε, ή απλα απορροφηθει απο το κερδος των διυλιστηριων και των βενζινοπωλων.
Στην πρωτη περιπτωση, τουλαχιστον ας μειωσουν τα τελη σε ενα συμβολικο ποσο 50-100 ευρω ετησιως και μεσω των καυσιμων να φορολογουν την χρηση.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

manasta
T2
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό manasta » 03 Φεβ 2010, 15:53

Ο φόρος αυτός στα καύσιμα, δεν έχει σχέση με την κατάργηση των τελών κυκλοφορίας.

Αν τελικά τα τέλη καταργηθούν και αντικατασταθούν από αύξηση στα καύσιμα, αυτό θα γίνει από 1/1/2011 και η αύξηση θα είναι της τάξης 30-50 λεπτών στο λίτρο.

Κάτι τέτοιο δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν και προσωπική μου άποψη είναι ότι ίσως είναι πιο δίκαιο από τα τέλη κυκλοφορίας.

Anyway... Δια, πσιτεύεις ότι θα απορροφηθεί από τα διυλιστήρια; Εγώ πιστεύω ότι το κράτος θα βάλει 7 λεπτά φόρο αλλά η βενζίνη για τον καταναλωτή θα ακριβήνει 10 λεπτά. Τα ρέστα στη τσέπη των βενζινάδων. Το 'χουμε ξαναδεί το έργο....
Volvo S40 1.8 Summum MY07

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Φεβ 2010, 17:06

Anyway... Δια, πσιτεύεις ότι θα απορροφηθεί από τα διυλιστήρια; Εγώ πιστεύω ότι το κράτος θα βάλει 7 λεπτά φόρο αλλά η βενζίνη για τον καταναλωτή θα ακριβήνει 10 λεπτά. Τα ρέστα στη τσέπη των βενζινάδων. Το 'χουμε ξαναδεί το έργο....

Δυστυχως δεν το πιστευω, αλλα το ευχομαι γιατι ετσι θα επρεπε να γινει. Οπως ακριβως λες, το εχουμε ξαναδει το εργο!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 07 Φεβ 2010, 22:49

VolvoZeus έγραψε:
Anyway... Δια, πσιτεύεις ότι θα απορροφηθεί από τα διυλιστήρια; Εγώ πιστεύω ότι το κράτος θα βάλει 7 λεπτά φόρο αλλά η βενζίνη για τον καταναλωτή θα ακριβήνει 10 λεπτά. Τα ρέστα στη τσέπη των βενζινάδων. Το 'χουμε ξαναδεί το έργο....

Δυστυχως δεν το πιστευω, αλλα το ευχομαι γιατι ετσι θα επρεπε να γινει. Οπως ακριβως λες, το εχουμε ξαναδει το εργο!

+10000000
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό iatroud » 09 Φεβ 2010, 16:38

"..Αυτό σημαίνει ότι από σήμερα η αμόλυβδη βενζίνη θα πωλείται ακριβότερα κατά 14,3 λεπτά το λίτρο.." http://www.capital.gr/News.asp?id=904825

Με τις υγείες μας!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Φεβ 2010, 16:52

σόδα, να το χωνέψουμε ....... :o
ξέρεις, αν θα ανέβει ο φόρος και στο υγραέριο κίνησης ???? μας βλέπω όλους με μπουκάλα γκάζι.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 09 Φεβ 2010, 17:10

johnkyr έγραψε:σόδα, να το χωνέψουμε ....... :o
ξέρεις, αν θα ανέβει ο φόρος και στο υγραέριο κίνησης ???? μας βλέπω όλους με μπουκάλα γκάζι.

Τι γκάζι λες ρε Γιάννη; Εγώ με βλέπω, άμα γίνει τόσο ακριβή η βενζίνη, τα μόνα VOLVO που θα χρησιμοποιώ να είναι τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ!!! :lol: Και δεν ξέρω άμα υπάρχουν και τέτοια......
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 09 Φεβ 2010, 17:12

Μήπως τελικά, αν γίνουν τόσο ακριβά τα καύσιμα, να κάνουμε συναντήσεις με 2-3 VOLVO κάθε φορά ώστε να μοιραζόμαστε και τα έξοδα μετακινήσεως;;;;; :lol: :lol: :lol:
Αν ναι πάντως, εγώ θα πηγαίνω με τον Κωνσταντίνο!
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 09 Φεβ 2010, 17:14

Jim_C30 έγραψε:Μήπως τελικά, αν γίνουν τόσο ακριβά τα καύσιμα, να κάνουμε συναντήσεις με 2-3 VOLVO κάθε φορά ώστε να μοιραζόμαστε και τα έξοδα μετακινήσεως;;;;; :lol: :lol: :lol:
Αν ναι πάντως, εγώ θα πηγαίνω με τον Κωνσταντίνο!

Carefull what you wish for....αν σε παω μια σοβαρη βολτα μεχρι το Σουνιο ισως αλλαξεις γνωμη :lol:
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Φεβ 2010, 17:15

όπως το γράφει ο iatroud, τι να γίνει .... ΕΓΙΝΕ ....

γκάζι= υγραεριοκίνηση

http://www.ygraeriokinisi.gr/
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 09 Φεβ 2010, 17:23

VolvoZeus έγραψε:
Jim_C30 έγραψε:Μήπως τελικά, αν γίνουν τόσο ακριβά τα καύσιμα, να κάνουμε συναντήσεις με 2-3 VOLVO κάθε φορά ώστε να μοιραζόμαστε και τα έξοδα μετακινήσεως;;;;; :lol: :lol: :lol:
Αν ναι πάντως, εγώ θα πηγαίνω με τον Κωνσταντίνο!

Carefull what you wish for....αν σε παω μια σοβαρη βολτα μεχρι το Σουνιο ισως αλλαξεις γνωμη :lol:

Ίσως να έχεις και δίκιο φίλε Κωνσταντίνε...Όπως όμως είπες άλλωστε, ΑΝ και μόνο ΑΝ... :lol: :lol: :lol:
Σοβαρή βόλτα ίσως πράγματι να μην αντέξω εύκολα! :?
Τελευταία επεξεργασία από JimV60 σε 09 Φεβ 2010, 23:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Φεβ 2010, 20:18

από σήμερα το βράδυ ο νέος φόρος στην βενζίνη ..... ας φουλαρουμε πριν, όχι ότι θα γλυτώσουμε τίποτα ..... αλλά :evil:

τον δικαστή λυπάμαι περισσότερο :arrow:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 09 Φεβ 2010, 23:57

DIKASTIS-T5 έγραψε:Κυριοι το προβλημα ειναι ενα.Οτι και να τετραπλασιαστει η τιμη και ο φορος για τη βενζινη η κοινωνια παλι θα σκυψει.Ας οργανωθει καποτε μια μαζικη αποχη απο τα βενζιναδικα για κανα δυο μερουλες,ολοι ομως.Εχουν αποδειξει οτι ειναι χεστες οι πολιτικοι και αυτο μου δινει ελπιδα.Παρτε παραδειγμα τα τελη.Οσοι ειχαν παλια αμαξια πηγαν και κατεθεσαν τις πινακιδες μαζικα,σε αυτην την περιπτωση,βεβαια ηταν οι πινακιδες 2ου,3ου μπορει και 4ου αυτοκινητου,αλλα ηταν αντιδραση.Σφιχτηκανε στο υπουργειο οικονομικων και ο πανικος τους ηταν αμεσος,το ειδαμε ολοι.Ολα εχουν λυση,αρκει να υπαρχει δημοκρατια και να εχουμε ανοιχτα τα ματια μας.Οσο εμεις θα σκυβουμε τοσο πιο βαθια θα μας μπαινει.Δυστυχως κι εμεις,η κοινωνια ειμαστε για τα μπαζα,τα θελουμε και τα παθαινουμε.Για παραδειγμα,οταν ο Χριστοφορακος βγαινει και λεει οτι εδινε μιζες στον Γειτονα και το 45% του λαου μας οχι μονο τους βγαζει αυτοδυναμους,αλλα και τον συγκεκριμενο κυριο τον επανεκλεγει στο βουλευτικο αξιωμα,για ποιο ακριβως αντιδραση της κοινωνιας μιλαμε ακριβως?Δεν ξερω...

+1000000000
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
kkkostas
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 08 Φεβ 2010, 16:41

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό kkkostas » 11 Φεβ 2010, 15:36

DIKASTIS-T5 έγραψε:Κυριοι το προβλημα ειναι ενα.Οτι και να τετραπλασιαστει η τιμη και ο φορος για τη βενζινη η κοινωνια παλι θα σκυψει.Ας οργανωθει καποτε μια μαζικη αποχη απο τα βενζιναδικα για κανα δυο μερουλες,ολοι ομως.Εχουν αποδειξει οτι ειναι χεστες οι πολιτικοι και αυτο μου δινει ελπιδα.Παρτε παραδειγμα τα τελη.Οσοι ειχαν παλια αμαξια πηγαν και κατεθεσαν τις πινακιδες μαζικα,σε αυτην την περιπτωση,βεβαια ηταν οι πινακιδες 2ου,3ου μπορει και 4ου αυτοκινητου,αλλα ηταν αντιδραση.Σφιχτηκανε στο υπουργειο οικονομικων και ο πανικος τους ηταν αμεσος,το ειδαμε ολοι.Ολα εχουν λυση,αρκει να υπαρχει δημοκρατια και να εχουμε ανοιχτα τα ματια μας.Οσο εμεις θα σκυβουμε τοσο πιο βαθια θα μας μπαινει.Δυστυχως κι εμεις,η κοινωνια ειμαστε για τα μπαζα,τα θελουμε και τα παθαινουμε.Για παραδειγμα,οταν ο Χριστοφορακος βγαινει και λεει οτι εδινε μιζες στον Γειτονα και το 45% του λαου μας οχι μονο τους βγαζει αυτοδυναμους,αλλα και τον συγκεκριμενο κυριο τον επανεκλεγει στο βουλευτικο αξιωμα,για ποιο ακριβως αντιδραση της κοινωνιας μιλαμε ακριβως?Δεν ξερω...


Εδω ρε φιλε ο και καλα υπουργος προηγουμενης κυβερνησης κ. Σουφλιας επεβαλλε για το 2010 αυξημένα έως και 400% στα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και έως 20% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ως αποτέλεσμα της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του κ. Σουφλιά στις 16/09/2009. Μην ξεχναμε τον πρωτεργατη και πρωταίτιο της ολης αυτης κινησης. Ευτυχως,..δεν βγηκε ξανα!

Κι ευτυχως, προβλέπεται μια (μικρη) διορθωση στα παραλογα μετρα του κ. Σουφλια.

Φιλικα

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 11 Φεβ 2010, 15:57

Ετσι για να θυμούνται οι παλιοι ΝΔκράτες και οι Νέοι ΟΝΝΕΔίτες! Τα τέλη τα σκάσαμε για τον Σουφλιά,απλα το ΠΑΣΟΚ κατήργησε την απόσυρση και αύξησε σε ένα μικρό ποσοστό τα τέλη στα πολύ παλιά και μεγάλου κυβισμού. Το σύστημα είναι άδικο όπως και να έχει και μακάρι να τα αλλάξουν όπως έχουν πεί.Οσο για τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ δικαστή,μην πάς μακριά,ο δικός σας ο κεφτες έστελνε επιστολές στον Χρυστοφοράκο και ευχαριστούσε την Siemens. Το θέμα δεν είναι να λαδώνεσε,στην Ελλάδα ρέει αφθονο το λάδι,το θέμα πέρα απο την μάσα είναι να παράγεις και έργο. Οσο για τους φόρους στις ρόδες ο Σουφλίας παρέλαβε τα διόδια με 1,40 απο το ΠΑΣΟΚ, χάρησε όλους τους δρόμους σε κατασκευαστικές για να γίνουν έργα(που είναι όμως;) και υπέγραψε συμβάσεις παραχώρησεις όπου οι εργολάβου προπληρωνονται τα διόδια πριν να κατασκευάσουν τα έργα. Ολα αυτα τα χρόνια κατασκευάζονταν οι δρομοι και μετα μας τα πέρναν.Τωρα μας τα πηραν προκαταβολικά και πολυ χοντρά μάλιστα. Απο 1,40 έχουν πάει 2,80.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Φεβ 2010, 16:05

δεν υπάρχει λογική ........ του χρόνου το μόνο που μπορεί να καταργήσουν και ΑΝ είναι τα πράσινα τέλη. :whatever
μπορύμε να κάνουμε ένα μποικοτάζ στα καύσιμα και για 5-10 μέρες να μην βάλουμε βενζίνη ...... έκει να δω τι θα κάνουν
τα λαμόγια .... :shock: , πράσινα,κοκκινα,κιτρινα,μπλε.

το ότι θα μας γ$#%#$^#%^νε είναι σίγουρο, την στάση δεν ξέρουμε ακόμα
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 11 Φεβ 2010, 16:25

Σας ειπα εγω να κλεισουμε την Εθνικη αλλα γελαγατε :lol:

Διαβαστε μια ενδιαφερουσα αναλυση της ubs για τα οικονομικα μας....ειναι εξοχως διδακτικη..(ακολουθει τριπλοσεντονο)..

GGBs: Our debt, your problem.

If Greece defaults, it will be the biggest sovereign default in history. If Greece is bailed out, it will be the biggest sovereign bailout in history. That’s what you get when there’s EUR 250 billion at stake. The Russian and Argentinean defaults, both south of EUR 60 billion, were not even a quarter as big.

Thing is, as a Greek I’m as worried about the whole thing as a resident of the fictitious “South Sea” would have been when the South Sea bubble went bust. Here’s why:
Debt is not dealt with very well by economic theory. Debts net out. For every lender there is necessarily a borrower. Total wealth is the dollar amount it takes to control every home, every corporation every consumer durable and every privately owned resource. No mention of debt here (though if you want to get difficult, you will point out that to control a corporate you need to own both its stock and its debt, but bear with me)

Thing is, if you add a bit of debt, you untie a lot of agents’ hands. If a 35 year old heart surgeon has access to the mortgage market he can move into a beautiful house before he collects his first ever paycheck, and he’s definitely good for the money. That pushes up home prices. So a bit of debt definitely pushes up total wealth.
On the other hand, recent experience indicates that a whole lot of debt leads to breakdowns. If we’ve all borrowed money to buy assets and for some reason they take a break from going up, marginal borrowers who count on selling appreciating assets to service interest on their debt will miss their payments. Their liquidator will sell their assets. This will drive down asset prices, which in turn will trigger margin calls to more people and the vicious cycle can start that Irving Fischer dubbed debt deflation. 2008 looked a lot like that and most people believe it had a lot to do with overindebtedness.

We also need to look at savings. If a country has a lot of savings, it can support a lot of debt. Japan has massive government debt, but equally massive private savings. Some countries, like China have massive savings and have to look abroad for investments. And some, like the US are the other way round.

When it comes to debt, Greece is in a uniquely privileged situation. No, seriously!

For starters, we Greeks are some of the world’s richest people. On the official statistics alone, we are comfortably in the world’s top 40 for per capita GDP. But that’s peanuts. Lest we forget, that’s our declared income. Don’t quote me on this apocryphal statistic, but I’m reliably informed that exactly six Greeks declared more than a million EUR in income last time anybody counted. And exactly 85 declared more than half a million. So we’re probably a bit better than top 40. Either that, or this trading floor alone has more rich people than Greece. Hell, our new recruits for this season alone could probably do it.

If you have any doubts about Greek wealth, check out on Bloomberg the balance sheet of the National Bank of Greece, Eurobank, Alphabank and Piraeus bank, the top four. The four of them alone command EUR 164 billion in deposits! Slightly misleading, since they all have operations in the Balkans, but that’s almost one GDP, lying in deposits!!!

More to the point, how many Greeks do you know who keep their money in Greece? That’s merely our spending money, it’s a small fraction of our savings and assets. Don’t even mention that a square meter costs less in Belgravia than in Philothei, Psychico or Kifissia . Bottom line, as long as Switzerland and Citibank are going concerns (for that is where we keep the bulk of our savings), we’re loaded.

Second, Greece scores well across all measures of debt but one:

We have extremely low household debt / GDP ratio.
We have extremely low corporate debt/ GDP ratio.
We have extremely low bank debt/ GDP ratio.
We have a manageable total debt / GDP ratio. Half that of the UK or the US!
We only score poorly on sovereign debt / GDP ratio. That’s it!

Greece is a country with rich, underlevereaged savers, underleveraged corporates and a healthy banking system whose government happens to have borrowed a hell of a lot of money.

But the world has grounds to be scared: with rates at 5% and government debt comfortably above 100% of GDP, servicing that debt costs 6% of GDP at the moment. GDP growth, in the meantime has not touched 6% nominal in a long, long time.

So here’s the deal: No matter what happens, the debt is now at a level where its growth has reached escape velocity. Even if Greece were to run zero deficit, ultimately we are heading to default. We can default now or we can default later. Is that a big deal?

Frankly, no. 75% of the debt, probably more, is held externally. If JGBs fail to pay coupon, that’s a disaster for Japan, since 95% are held domestically. If GGBs fail to pay coupon, it’s far less catastrophic. For the debt-deflation spiral to start, you need the debt to be internal. With an alleged 216 billion held by foreigners (plus the recent 8) the contagion risks mainly lie outside the border! Even the banks who are in the news for holding all those ECB-funded GGB’s aren’t as long as US banks are long Treasuries, for example, though they would probably have to be restructured.

Basically, the economy is paying 5% or even 6% of GDP to service a debt whose failure will hurt three or four times more abroad than it will in Greece. Do I look worried? Supposing we default, what will be left is a AAA credit here. Give it five years and a line will form to our door to lend us more.

It would not be fantastic for us to default, granted, because at the moment we are in a virtual reality where a bunch of greedy foreigners lend us a fresh 5% of GDP every year on top of what they were lending us the year before. If we default they won’t lend us again for a short while. During that period we will have to live within our means. That will be a haircut. But it won’t be a catastrophe for Greece. Germany took a bigger GDP hit than that last year, for example, and so did the UK!

Indeed, I’m willing to bet Greeks continue to have good access to the international financial markets, and here’s why: as I’m writing this, Greek shipowners owe some EUR 100 billion to the international banking system. Even with the Baltic Dry somewhere in the dungeon, this debt is being honored and serviced. Greek companies will be just fine, basically. It’s the government that is the joke here, not the country!

Nevertheless, a sovereign default by Greece will set off a cascade. Italy has tons more debt than Greece and a much bigger proportion of it is held in Italy. That won’t be a picnic. It gets worse than that, of course. People like to talk about PIGS, but the real oink oinks of the past decade have resided in the protestant part of the world. The United Kingdom and the US have total debt of more than 400% of GDP. You can never grow your way out of 400%, it’s as simple as that.

And this concludes my first point: be careful what you wish for here, because Greece is a rich country that will mainly hurt others if it defaults. Directly (through the default) and indirectly, via contagion. A default will have both negatives for Greeks (less money to spend) and positives, which don’t concern anybody here, so I will discuss them separately at the end of this piece.

This brings me to my second big idea here.

When the Paulson / Bernanke / Geithner triumvirate decided to save the banks in September of 2008, who exactly was saved? Was it the American economy, as we are led to believe? What was the alternative?

The establishment would have us believe that there was no alternative. It was “hold your nose and save Wall Street” or a return to the dark ages. As Joseph Stiglitz, Willem Buiter and Paul Krugman were at pains to point out back then, an alternative existed: we could have done a GM/Chrysler on the banks. Expropriate the equity holders, pay 15 cents on the dollar to the bondholders and nationalize.

Had we gone down that route, there would have been different winners and losers. Small business would have been a massive winner. Rather than create zombie banks that are too busy pretending Ford is a great company (Ford owes banks 24 billion) and commercial real estate is about to turn a corner, they would carry on extending credit to small business. Sticking money into the zombies has had 100% the opposite effect of what was advertised. It has caused “extend and pretend” to the borrowers who are too big to fail and has throttled the little guy.

Business was a loser. The newspapers have us think that bankers were the winners. We did not do too poorly, but we are not the big winners. The big winners here are the baby boomers. That’s because they have their name against some 80% of the value in all pension funds and insurance policies. And if the banks had gone down, that’s who holds their debt and much of their equity. Bottom line, had the banks gone down, no insurance product would be worth a penny more than the paper it’s printed on.
So basically, the 2008 bailout sacrificed business, i.e. our generation, but saved our parents. The US bailout was intergenerational transfer, pure and simple.

Now, our parents did not have enough kids. The past 10 years has been the story of their struggle to sell us their homes and their equities at the price that will allow them to retire conveniently as they turn 65. They’ve thrown low interest rates at us to induce us to borrow against the homes they are selling us, but that backfired because low rates have pushed down their bond returns and their dividends. And their stocks have not gone up in ten years. The final straw was going to be the decimation of their insurance contracts and pension plans, but Paulson, Bernanke and Geithner jumped in and saved them.

Talk about the bankers is fashionable, but in the bigger scheme of things it was a side-show. It’s pretty much the same with the Greek situation.

Yes, we Greeks have been naughty. Yes, we are overindebted. Yes, we live above our means. But, much like the evil bankers, this has nothing whatsoever to do with Greece. That is my main thesis here.

The Greek saga (for I refuse to see it as a tragedy) is all about saving the French and German baby boomers’ retirement. Sleepy fund managers and insurers in the north of Europe decided that they did not want currency risk and they did not much fancy credit risk. Sovereign risk denominated in EUR was just the ticket for them to deliver on their promises.

So the decision was made to lend money to the Greek government. Tons of money. Leaving out wars, more than any country has ever paid back that escaped default. Greece had no need for this money and indeed put it to horrible use. But Greece is not the protagonist here. This is a domestic issue for France and Germany!

The governments of France and Germany have a choice here. They can side with the baby boomer generation, tax its progeny and funnel the money to Greece. Or they can refuse and have the baby boomers reap what they’ve sown. But the bottom line here is that if the money had not come to Greece it would have gone to Italy, Spain or Portugal. It wouldn’t have gone to Bunds and OATs, because they did not yield enough for these wide fund managers’ taste.

The goings on in America, where nobody is thankful for having been “saved” and where the economy is suffering the result of a misguided, short-term decision may push the French and German government to say “the Greeks don’t deserve a bailout” and allow their insurance behemoths to take the hit. But I would not bet on it. My money is that the baby boomers prevail again!

Make sure you’ve covered GGB shorts by the end of the week!!!

I, for one, hope we’re allowed to default, and here’s why:

Once upon a time, Greece was a model small democracy. An extremely frugal government ran tight budgets and provided an extremely basic safety net, and truly threadbare services for a very low cost: Tax collected was minimal. While tax rates may have been high, collection was virtually nil. A small oligarchy was the only source of capital and had the acumen, education and experience to deploy it as the country developed. Old families controlled the steel, cement, foodstuffs and construction companies that rebuilt Greece after the war. As recently as 1980, debt/GDP was at 30% and it would have been much lower were it not for the high costs of defense.

When Greece joined the EU in 1980, all that changed. It was party time. Money that was sent to build the Greek infrastructure was funneled pretty much directly into the pockets of the oligarchy as well as the new Socialist oligarchy that emerged. This was not chump change. It was 6% of GDP for 30 years. With the exception of farmers, who did extremely well off of the Common Agricultural Policy, the rest of the money went pretty much straight to Swiss bank accounts. As an example, Greece has paid 250% over list for F16’s and Mirage fighters and has spent EUR 750 million for an airport that was built by the same company that originally bid EUR 220 million for the project. No prizes for guessing what happened there.

Once the addiction to easy money set in, the government of Greece was transformed from a lean provider of defense, basic health, basic education, a basic road network and extremely basic pensions to an auctioneer of projects to the oligarchy. The families who control business in Greece used a system of bribes the government was happy to accept and set up a newspaper each to deliver threats its members would rather not. Sticks and carrots, and lots of Euros.

And once the system was established, there was no need to stick to the money that was coming from the EU. ERM entry cost our politicians the printing press, but thanks to low EUR rates, the government could now service previously unthinkable amounts of debt with impunity. A residual part of that money may have ended up in useful projects, but the bulk ended up in the pockets of the twenty families who run Greek business. A big chunk of that money, in turn, has been invested by these families in bringing to Greece every foreign franchise from Starbucks and Pizza Hut to IKEA and Stanley Kaplan, driving existing companies out of business in the process.

In summary, EU funds have done to Greece what oil did to Nigeria, while low EUR rates have allowed the government of Greece to be able to service a debt of 100% of GDP, most of which has gone straight to the pockets of the oligarchy. Man on the street, with the exception of the farmers, has not benefited one jot.

This does not make all Greeks poor. Shipowners do very well, and a natural resource called the sun is very helpful to our 165,000 hoteliers. Man on the street never saw the benefit of the 250 billion the government has borrowed. Ergo, support for austerity now that the bill has come is zero. You won’t see anybody accept an Irish solution in Greece. The notion that Brussels will dictate to Greece terms on public sector wages and impose a May deadline are, frankly, comical. The government may like the idea, but the entire population will probably go on strike.

Needless to say, Greece can pay. If the government chooses to freeze savings accounts it can pay the whole kahuna in one go. But the Greek people will refuse to take any hardship. This is a matter between some French and German baby-boomers, their government, and twenty Greek families who will happily take more. I hope we default and the country is freed from the curse of free money that befell it in 1980. Once our politicians have no more money to disburse to the oligarchs, we can start to be proud Europeans.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό deadp » 11 Φεβ 2010, 18:00

Παιδιά, μην μπλέκουμε με πολιτικές συζητήσεις, όλοι τα ίδια σκ... είναι.
Και το χειρότερο είναι ότι δε φαίνεται κάτι να αλλάζει. Ίσως πρέπει να αλλάξουμε πρώτα εμείς και μετά να περιμένουμε κάτι από αυτούς...
Έρχονται και Δημοτικές εκλογές, εδώ στο χωριό που δουλεύω, πέφτει πολύ χειραψία...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό iatroud » 11 Φεβ 2010, 23:44

@volvozeus φανταστικό κείμενο!

δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ο έλληνας που συνέταξε το άρθρο αμείφθηκε γι' αυτό ή αν απλά εξέφρασε την άποψή του αφιλοκερδώς,

είμαι όμως σε θέση να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο εργάζεται στην UBS και όχι στην UPS!!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 12 Φεβ 2010, 00:53

απλα το ΠΑΣΟΚ κατήργησε την απόσυρση και αύξησε σε ένα μικρό ποσοστό τα τέλη στα πολύ παλιά και μεγάλου κυβισμού.

Αυτό εγραψα Ηλία!Τα τέλη κατα 95% παρέμειναν ιδια οπως τα είχε βγαλει η ΝΔ. Και με τις 2 κυβερνησεις 812 θα πληρωναμε ,η μεγαλη αδικια ειναι τις εκτακτης εισφοράς που ελπιζω να καταργηθει αν και χλωμο το κόβω. Απο έσοδα μια χαρά πηγαν,απλα η λαικη κατακραυγη τους αναγκαζει να αλλάξουν τα αδικο αυτο νομοσχεδιο.Το θεμα ειναι να υπαρχει η αποσυρση σαν κινητρο και οχι να υπαρχουν τελη σαν αντικινητρο για να εχεις ενα αυτοκινητο.Δεν πανε απαραιτητα τα 2 μαζι.150 χιλιαδες καταθεσαν πινακιδες. 7με 10 χιλιαδες ηταν πολιτες,οι υπολοιποι ηταν εμποροι που έχουν στις μαντρες τους αυτοκινητα και δεν επιθυμουν να πληρωνουν τελη χωρις να ξερουν ποτε θα πουλησουν τα αυτοκινητα μιας και η αγορα πλεον ειναι πολυ δυσκολη.Anyway εγω διαφωνω για τον Σουφλιά, επικοινωνιακος ισως ηταν,απλα στα 5 χρονια που ηταν υπουργος δεν θυμαμαι ενα εργο να υλοποιειται εντος της Αττικής.

Καλά κάνεις και συζητάς,για αυτο άλλωστε σου απαντάω,τις απόψεις μας εκφράζουμε!Αυτό ελειπε να μασάμε.Ο κεφτές πηρε την θέση που του αξιζει,τους σημερινούς θα τους κρίνουμε στην πορεία!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό iatroud » 12 Φεβ 2010, 02:07

ο σαρακατσάνος παρέδωσε τον μαλλιακό μέσα στην θητεία του, αυτό το πιστώνεται. Αντίθετα, χρεώνεται την τρελή αύξηση στις τιμές των διοδίων την οποία προσπάθησε να δικαιολογήσει λέγοντας ότι είχαν πάνω από 4 χρόνια να αυξηθούν!
ο δρακουμέλ είχε ακριβύνει το νερό κάποτε αντίστοιχα, χρησιμοποιώντας ανάλογη δικαιολογία.
ο γαπ είπε να αυξηθούν τα όρια συνταξιοδότησης καθώς έχει αυξηθεί το προσδόκιμο ζωής!!
δεν βρίσκεις άκρη με δαύτους!
εύχομαι να βρεθεί κάποιος να φτιάξει αυτόν τον ρημαδόδρομο κορίνθου-πατρών (έστω και ο σουφλιάς νο2)! τουλάχιστον να είμαστε πολλοί που θα μοιραζόμαστε τα φορολογικά βάρη και να μην λιγοστεύουμε κάθε σαββατοκύριακο!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
kkkostas
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 08 Φεβ 2010, 16:41

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό kkkostas » 12 Φεβ 2010, 09:33

DIKASTIS-T5 έγραψε:Ο κ.Σουφλιας ειναι ισως το πιο σοφρων και σοβαρο στελεχος την παρελθουσας κυβερνησεως.Πιστευω οτι η κινηση του ηταν πολυ καλη δεδομενου οτι πρεπει η χωρα μας να τηρησει μεγαλες διεθνεις συνθηκες για το περιβαλλον(Κυοτο κτλ).Δηλαδη,επεβαλε αυξημενα τελη στα παλαιοτερας,μη ανταποκρινομενης στα διεθνη προτυπα τεχνολογιας αυτοκινητα για να αναγκασει κυριως τους κατοχους πιθανον 2ου και ανω τον αριθμο αυτοκινητων τετοιων με τη δικαιολογια οτι ρυπαινουν(το μοναδικο φαουλ ηταν αυτο γιατι το γενικευσε πολυ)και το εξισορροπησε με το καθεστως της αποσυρσης,το οποιο ανηθικα κατηργησε η μετεπειτα κυβερνηση.Δε χαρακτηριζω κακη τη ρυθμιση Σουφλια,καθε αλλο μαλιστα,αλλα τη χαρακτηριζω προχειρη.Αρα η οποια αυξηση των τελων εγινε μονο για τετοια αυτοκινητα.Οπως ολοι ειδαμε στο τελος της προηγουμενης χρονιας,με τις καταθεσεις πινακιδων ενος τεραστιου ποσοστου κατοχων τετοιων αυτοκινητων,το τρυκ επιασε.Επιασε απο τη μια πλευρα ομως,δηλαδη στο οτι αρκετα παλαιοτερας τεχνολογιας 2α και 3α αυτοκινητα ακινητοποιηθηκαν.Δεν επιασε ομως στο θεμα ''ταμειο'' γιατι πιστευανε οτι θα αυτο θα φερει καλουτσικα εσοδα για τη μειωση του ελλειμματος,ενω απεφερε ελαχιστα και γιαυτο χαρακτηρισα την ρυθμιση προχειρη και οχι κακη.Το πιο ανηθικο ηταν η εκτακτη εισφορα του κου Παπαθανασιου.Αυτο βεβαια ηταν καθαρα καπελωμα του υπουργειου οικονομικων.Μη μπερδευουμε τα πραγματα.Αυτο λοιπον ο ευαγγελιζομενος μικρες εως καθολου φορολογιες,κος Παπανδρεου και ο κος Παπακωνσταντινου φροντισαν να το διατηρησουν σε ισχυ και στη δικια τους τη ''φαρσα''.Αρα δε στεκει αυτο που γραφτηκε παραπανω οτι αυξηθηκαν τα τελη στα μικρου κυβισμου(εκτος και αν αφορουσε τα ''παλια'')και οτι τα μεγαλου κυβισμου πηραν μικροτερη αυξηση.Στην περιπτωση μου(2,5lt)η αυξηση ηταν 70% μεσα σε ενα χρονο.Με τη ρυθμιση Σουφλια,λογω τεχνολογιας EURO 4 , 5 στην οποια ανηκει το δικο μου απο 580ευρω θα πληρωνα 562 οπως μειωμενα θα ηταν τα τελη για ολα τα αυτοκινητα αυτης της κλασεως.Και ηρθε και το καπελο των 250ευρω λογω του μεγαλου μου κυβισμου.Αρα 812ευρω τελη για το 2010.Σε καλη μερια...


Φιλε Δικαστη, διαφωνω καθετα με τον κ. Σουφλια για τα τελη.

δλδ όποιος πήρε αμάξι τον 12/2004 πληρώνει 162 ευρώ και ένας άλλος που πήρε το ίδιο αμάξι τον 01/2005 πληρώνει 94 ευρώ.

Ειναι λογικη αυτη ή μηπως καθαρα εισπρακτικο χαρατσι? Πού είδες την σοβαρότητα του?

Το (διάσημο πλέον CO2) εκπέμπεται σε ευθεία αναλογία ανά καταναλισκόμεν ο λίτρο καυσίμου (μιλώντας για επτάνια-οκτάνια). Δηλαδή, τόσο τα σημερινά αυτοκίνητα, όσο και το Nissan Sunny του 92, για κάθε λίτρο βενζίνης εκπέμπουν την ίδια ποσότητα CO2. Επομένως ας μην αυταπατάται κανείς πως με ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα μολύνει λιγότερο το περιβάλλον...

Ερώτηση... αν είχες ένα όχημα του 1997 το οποίο εκτελωνίστηκε το 2005 με προφανώς πρώτη ( ελληνική ) άδεια το 2005 τί πληρώνει?

Ηταν τοσο πρόχειρα τα μετρα που εξήγγειλε, που θαρρεις πως τα πήρε στο ποδι.

Χάθηκε ο κόσμος να φτιάξει μια λίστα που να δείχνει ανα μοντέλο τι προδιαγραφές καλύπτει? Ή να σου βάλει τέλος ταξινόμησης με βάση τις επίσημες εκπομπές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής?

Μη μου λες περι σοβαροτητας και μπλα μπλα γιατι ειναι τουλαχιστον αστεια.

Το ευρωπαϊκό μοντέλο «ο ρυπαίνων πληρώνει», αλλά στην εκδοχη ΣΟΥΦΛΙΑ, εφαρμόζει η κυβέρνηση προκειμένου να γεμίσει τα ταμεία του κρατικού κορβανά.

Mε την επίφαση ότι τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα ευθύνονται για το 70% των αστικών ρύπων, το σχέδιο του YΠEXΩΔE «χειρουργησε χωρίς αναισθητικό» 1,55 εκατομμύρια ιδιοκτήτες συμβατικών και αυτοκινήτων με πρώτης γενιάς καταλύτη (Euro1, κλάση Δ) με φόρο ρύπων 150 ευρώ και 900.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κλάσης Γ (άδεια κυκλοφορίας από το 1996-31/12/1999) με έξτρα φόρο 100 ευρώ, κατηγορίες οι οποίες και θα καλύψουν το μεγαλύτερο μέρος του κόστους της απόσυρσης.

Aλλά και το «50άρικο» που επιβλήθηκε στα 1,45 εκατομμύρια IX της κλάσης B προδιαγραφών Euro3 (άδεια κυκλοφορίας 2000-31/12/2004) δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, καθότι αντιστοιχεί σε 72,5 εκατομμύρια ευρώ.

Σε αυτά, εάν προστεθούν τα 90 εκατομμύρια της κλάσης Γ και τα 232,5 εκατομμύρια της κλάσης Δ, συγκεντρώνουν ένα ποσό της τάξεως των 395 εκατομμυρίων ευρώ που θα εισρεύσει ζεστό στα δημόσια Tαμεία μέχρι τα τέλη του 2009!

Επιλεκτική εναρμόνιση Σουφλια.
Kι αν αυτό δεν είναι κόλπο γκρόσο σε εποχή κρίσης, τότε τι είναι; H τοτε κυβέρνηση επελεξε να «χαρατσώσει» για ακόμη μία φορά τα χαμηλά εισοδήματα τα οποία και θεωρούνται οι τυπικοί ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων, έχοντας ως άλλοθι την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τον εναρμονισμό με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Aλήθεια, για ποιον εναρμονισμό μιλάμε όταν η χώρα μας υιοθετεί πολύ επιλεκτικά μοντέλα απόσυρσης που ισχύουν στις ευρωπαϊκές χώρες; Kαι για να το διευκρινισω, το πρόγραμμα απόσυρσης που ανακοίνωσε το YΠEXΩΔE μπορεί να έχει ως έμπνευση αυτό που ανακοινώθηκε στη Γερμανία την 1/7/2009 (τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση τον κυβισμό και τις εκπομπές ρύπων και είναι 2 ευρώ για κάθε 100 κ.εκ. και 2 ευρώ για κάθε γρ./χλμ., ενώ τα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ. εξαιρούνται του φόρου), με την εξής πολύ σημαντική διαφοροποίηση.

Eκτός του ότι στη Γερμανία δικαίωμα απόσυρσης έχουν αυτοκίνητα ηλικίας εννέα και πλέον χρόνων (στην Eλλάδα δεν έχει ανακοινωθεί χρονικό όριο), παρέχεται μια φορολογική περίοδος χάριτος μέχρι το 2013 για τα αυτοκίνητα αυτά, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να έχουν το περιθώριο να εκτιμήσουν το τι θα κάνουν. Στη χώρα μας φυσικά και δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς τα νέα μέτρα πιάνουν άμεσα το 85% το ιδιοκτητών αυτοκινήτων!

Δικαιολογίες
Tο στοιχείο αυτό έχει σημαντική κοινωνική βαρύτητα, καθώς σε μία χώρα με μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα, όπως η Γερμανία, το κράτος σέβεται τον πολίτη και αποδεδειγμένα οι πολιτικές του είναι στοχευμένες. Aντιθέτως, οι ελληνικές κυβερνήσεις κάθε τρεις και λίγο βάζουν το χέρι στην τσέπη των πολιτών με δικαιολογίες που καταρρέουν.

Aν πραγματικά το ΠEXΩΔE είχε περιβαλλοντολο γικές ανησυχίες, θα «τσεκούρωνε» το ίδιο και τις βιομηχανίες που ευθύνονται για τους τόνους διοξειδίου του άνθρακα (CO2), όπως της ΔEH με τα εργοστάσια λιγνίτη.

Tις δικαιολογίες περί πράσινου φόρου καταρρίπτει εντελώς ο τρόπος επιβολής των τελών κυκλοφορίας. Tελικώς δεν γίνεται βάσει του πόσο ρυπαίνει κάποιος όπως ισχυρίζονταν στο ΠEXΩΔE επι εποχης Σουφλια, αλλά με τον κυβισμό και την ηλικία του αυτοκινήτου! Σε διαφορετική περίπτωση ανάλογα με το CO2 που εξέπεμπε ένα αυτοκίνητο θα πλήρωνε αναλόγως. Iδού ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα:

O κάτοχος ενός καλοσυντηρημέν ου IX 1.000 κ.εκ. του 1995, που το διοξείδιο που εκπέμπει είναι κοντά στα 170-180 γρ./χλμ. θα επιβαρυνθεί με 150 ευρώ φόρο ρύπων και θα του απαγορευτεί η είσοδος τις ώρες λειτουργίας του δακτυλίου, όταν ο ιδιοκτήτης ενός υψηλού κυβισμού τζιπ του 2008 με εκπομπές CO2 358 γρ./χλμ. (Porsche Cayenne Turbo), μπορεί να κυκλοφορεί με το σύστημα μονά-ζυγά ή στην καλύτερη να εξασφαλίσει «άδεια κυκλοφορίας στον δακτύλιο». Kαι επιπλέον θα επιβραβευθεί για την επιλογή του με 18 ευρώ, επειδή επέλεξε ένα περιβαλλοντολο γικά συμβατό IX.

Ηταν λογικη αυτη?

Φιλικα (σταματαω εδω την συζητηση)

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό sprsk » 12 Φεβ 2010, 11:51

@kκkostas . Θα συμφωνήσω μαζί σου .

Και δεν χρειάζεται να σταματήσεις. Η χειραφέτηση μας έρχεται μέσα από την συζήτηση και τις εμπειρίες .
Το σωστό είναι να διαμορφώνεις άποψη σεβόμενος την ίδια σου την θέση και τα όρια του διαλόγου.

Στο ψαχνό .

Τα μέτρα είχαν 2 βασικές κατευθύνσεις .
Αναπαλαίωση του στόλου ώστε να γίνουν νέες πωλήσεις και να πληρωθούν τα γραμμάτια του κλάδου εισπράττοντας παράλληλα και κάνα φόρο.
Είσπραξη για να μπούνε λεφτά στα ταμεία.

Ούτως η άλλως δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο.

Τα κριτήρια είναι η δικαιολογία και όχι ο σκοπός . Γιαυτό και ποτέ δεν μπήκε ένα μέτρο που να είχε αποτέλεσμα.

Το πιο απλό παράδειγμα που μπορεί να δει κανείς είναι η παγίδα που στήθηκε με τα κυβικά . :dizzy Ποιος περίμενε τέτοιου μεγέθους εμπαιγμό
Το ίδιο με την κατάργηση της Απόσυρσης.

Είναι απίστευτοι οι τύποι αλλά να σου πω κάτι, εμείς φταίμε που τους ψηφίζουμε με τον ίδιο τρόπο που επιλέγουμε ομάδα και πάμε γήπεδο.
Τελευταία επεξεργασία από sprsk σε 12 Φεβ 2010, 13:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 12 Φεβ 2010, 11:57

iatroud έγραψε:@volvozeus φανταστικό κείμενο!

δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ο έλληνας που συνέταξε το άρθρο αμείφθηκε γι' αυτό ή αν απλά εξέφρασε την άποψή του αφιλοκερδώς,

είμαι όμως σε θέση να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο εργάζεται στην UBS και όχι στην UPS!!

Ειναι στελεχος της ubs..Καθε βδομαδα ερχοντε οικονομικες αναλυσεις απο διαφορες πηγες...Τον τελευταιο καιρο η Ελλαδα ειναι πολυ in και ολοι εχουν κατι να πουνε.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 13 Φεβ 2010, 01:28

Σοβαροτητα απο τον Γιωργακη,που στην προεκλογικη εκστρατεια σε καποιο μερος που ηταν σηκωνε και τα μανικια,δηθεν ηρθε η ωρα να πιασει δουλεια!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Στην προηγουμενη κυβερνηση παντως παιδια δυο λαθη εκανε ο Καραμανλης,πρωτον εμπιστευτηκε τα αποβρασματα που τονφαγανε,και δευτερον δεν ξηλωσε απο σημαντικες θεσεις διαφορων υπηρεσιων τις κεφαλες του Πασοκ,Ναι μεν ΝΔ αλλα"κουμαντο"εκαναν ακομα αλλοι.
Αλλα οπως προαναφερθηκε παλι εμεις την πληρωνουμε.Αυτο που με κανει και γελαω,τωρα,ειναι οτι πολυ ψηφοφοροι του Πασοκ,λενε"καλυτερα ηταν τελικα με την ΝΔ,μιας και ειμαι Νεοδημοκρατης. :lol: :lol: :lol:
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

DOULGERAKIS
T2
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 08:54
Τοποθεσία: NEA ERITHREA

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό DOULGERAKIS » 13 Φεβ 2010, 21:32

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ.....!!!!!!!!! ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΚΙΜ !!!! :applause
ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ ΚΑΝΟΥΜΕ.. :whatever
C70 R T3/T4turbo-External westgate 38mm TIAL-T3 Manifold by ATP.....Project by VRT Turbo Development

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Φεβ 2010, 10:40

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

Εικόνα

Τη σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με την ηλικία των ΙΧ αυτοκινήτων ξεκαθάρισε η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη, ενώ με ανακοίνωσή της έβαλε τέλος στα σενάρια περί επαναφοράς του μέτρου της απόσυρσης.

Πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος έλεγαν χθες ότι η κ. Μπιρμπίλη αναμένεται να καταθέσει την τελική πρότασή της για τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από το 2011 μέσα στο επόμενο δίμηνο.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Μπιρμπίλη κατά τη διάρκεια ομιλίας της στη Βουλή, από το 2011 τα οχήματα που θα ταξινομούνται θα έχουν τα στοιχεία των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και ο προσδιορισμός των τελών κυκλοφορίας θα γίνεται πλέον με βάση αυτό το περιβαλλοντικό κριτήριο.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν τα Νέα, επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς βάσεις δεδομένων για όλα τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, όσον αφορά τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει από το καλοκαίρι του 2008 και μετά -για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα- η υπουργός υποστήριξε ότι θα μπορεί να υπάρξει ένας συνδυασμός τεχνολογίας και κυβισμού για τον καθορισμό των τελών.

Για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν από το καλοκαίρι του 2008 τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση ένα σύστημα που κατά κύριο λόγο θα στηρίζεται στον κυβισμό και σε ένα συμβολικό ποσοστό που θα λαμβάνει υπόψη την ηλικία και την τεχνολογία.

Όσον αφορά στο θέμα της απόσυρσης, την αφορμή για σενάρια περί επαναφοράς του μέτρου έδωσε η δήλωση της κ. Μπιρμπίλη για «κίνητρα για την αντικατάσταση ενεργοβόρων και ρυπογόνων οχημάτων με οχήματα βελτιωμένων αποδόσεων ως προς τις εκπομπές ρύπων».

Το απόγευμα της Πέμπτης, το υπουργείο έσπευσε να διευκρινίσει πως «τα κίνητρα αυτά δεν συνδέονται με την απόσυρση των αυτοκινήτων αλλά με οικονομικές πολιτικές που θα αποθαρρύνουν την κατοχή παλιάς τεχνολογίας οχημάτων».


από όλο αυτό το κείμενο, κατάλαβε κανείς τίποτα ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Φεβ 2010, 12:22

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251

Σε αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ και της φορολογίας των καυσίμων φέρεται αποφασισμένη να προχωρήσει η κυβέρνηση. Αν και τα μέτρα δεν έχουν εξειδικευθεί ακόμη, οι ανακοινώσεις αναμένονται έως τις 8 Μαρτίου και πάντως πριν από τη λήξη της «προθεσμίας» της 15ης Μαρτίου που έχουν δόσει οι Βρυξέλλες στην Ελλάδα προκειμένου να παρουσιάσει την πρώτη της έκθεση πεπραγμένων.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», η κυβέρνηση επιχειρεί να εμφανίσει τη λήψη των πρόσθετων μέτρων ότι τελεί υπό την αίρεση της καλής πορείας εκτέλεσης του Προγράμματος Σταθερότητας, ωστόσο όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στην άποψη ότι τα πρόσθετα μέτρα θα ληφθούν και μάλιστα προτού τα επιβάλλει στη χώρα το ΕCΟFΙΝ.

Τόσο η αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ, όσο και της φορολογίας των καυσίμων δεν έχουν ακόμη εξειδικευθεί, αλλά αυτό αναμένεται να γίνει προτού λήξει η προθεσμία της 15ης Μαρτίου που έχει η Ελλάδα προκειμένου να παρουσιάσει την πρώτη της έκθεση πεπραγμένων, στην οποία θα καλείται να αποδείξει ότι υπάρχει βεβαιότητα για την επίτευξη του στόχου της μείωσης του ελλείμματος.

Αν αποφασισθεί, η αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, από το 19% στο 21%, τα έσοδα θα έπρεπε λογικά να αυξηθούν κατά περίπου 2 δισ. ευρώ. Ωστόσο, η ύφεση και η ενδεχόμενη φοροδιαφυγή ίσως περιορίσουν το μέγεθος αυτό.

Όσον αφορά την αύξηση της φορολογίας των καυσίμων, αυτή θα οδηγήσει στην προσέγγιση του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από τον οποίο η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται πιο χαμηλά. Από την πρόσφατη αύξηση της φορολογίας των καυσίμων που οδήγησε σε αύξηση της τιμής τους κατά 15 λεπτά, τα πρόσθετα αναμενόμενα έσοδα υπολογίζονται σε 1 δισ. ευρώ.

Ακόμη ένα μέτρο που αναμένεται να ληφθεί θα είναι η επιβολή φόρου πολυτελείας σε ορισμένα αγαθά και αυτοκίνητα, σύμφωνα με την υπόδειξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως διατυπώθηκε μετά το Συμβούλιο Υπουργών Οικονομίας. Συνολικά, η κυβέρνηση θέλει να εξασφαλίσει μείωση του ελλείμματος περίπου κατά 2,5 δισ. ευρώ.

Στο τραπέζι, χωρίς να έχει ληφθεί οριστική απόφαση, είναι σύμφωνα με πληροφορίες και η πρόταση για μεγαλύτερη περικοπή των επιδομάτων των υψηλόμισθων υπαλλήλων ώς 20%. Όπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ενιαίο ποσοστό μείωσης 10% για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους.


Θα το κλειδώσω :lock .... και θα το βγάζω έξω, μόνο στις βόλτες του club.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Φεβ 2010, 00:23

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό iatroud » 20 Φεβ 2010, 00:43

«Στην Ολλανδία κάνουμε τα πάντα όπως πρέπει. Εδώ όμως (σ.σ.:στην Ελλάδα) ο κόσμος απεχθάνεται τη γραφειοκρατία» λέει χαρακτηριστικά η κυρία Βίνκε καταλήγοντας: «Με δύο παιδιά σε ένα ακριβό ιδιωτικό σχολείο και ακαθόριστες ετήσιες αποδοχές που δεν είναι ούτε τα μισά από ό,τι παίρνει ένας ολλανδός υπουργόςείναι μερικές φορές δύσκολο να τα οργανώσεις όλα. Ο σύζυγός μου πληρώνεται λιγότερο από έναν έλληνα βουλευτή. Και οι αυξήσεις φόρου θα πιάσουν και εμάς. Αλλά τι μπορούμε να κάνουμε; Απεργία;».
η ολλανδή σύζυγος του ΥΠΟΙΚ της χώρας μας κου Παπακωνσταντίνου!
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 19/02/2010
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Φεβ 2010, 00:47

plz, μην μας ανεβάζεις την πίεση ....... :P
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 01 Μαρ 2010, 21:43

σήμερα στις ειδήσεις ... είπαν για αύξηση του ΕΤΤ για τα αυτοκίνητα των +1600cc

Το νέο πακέτο μέτρων

Μέσα στο Σαββατοκύριακο πραγματοποιήθηκαν σειρά συσκέψεων στο υπουργείο Οικονομικών με την συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας, αλλά και υπηρεσιακών παραγόντων. Τα μέτρα που αποφασίστηκαν είναι τα εξής:

* Αύξηση του ΦΠΑ κατά δύο μονάδες.
* Νέα αύξηση του Ειδικού Φόρου στα καύσιμα κατά 10-12 λεπτά το λίτρο.
* Νέα αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης σε τσιγάρα και ποτά.
* Αύξηση κατά 25% του Τέλους Ταξινόμησης στα Ι.Χ. άνω των 1.600 κ.ε.
* «Πάγωμα» των συντάξεων για όλες τις κατηγορίες των συνταξιούχων.

Υπό διαπραγμάτευση βρίσκεται το θέμα του 14ου μισθού με τις Βρυξέλλες να θέλουν την κατάργησή του. Η κυβέρνηση επιδιώκει να μην προχωρήσει στην πλήρη κατάργησή του και αντιπροτείνει εναλλακτικά σενάρια ισόποσου οφέλους. Η μία πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι είναι αυτή, της μείωσης κατά 50% του δώρου των Χριστουγέννων και μεγαλύτερη μείωση των επιδομάτων στο δημόσιο, η οποία μπορεί να φτάσει το 20%.


πηγή : ημερησία
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό deadp » 01 Μαρ 2010, 23:28

Γιάννηηηη.... καήκαμε.
υπάρχουν και χειρότερα βέβαια... Χιλή... Αϊτή...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 03 Μαρ 2010, 17:21

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό deadp » 03 Μαρ 2010, 17:54

Μας οδηγούν σε εποχές δεκαετίας 80...
BMW 315, 518, Regata & Delta 1.1, Sierra 1.3, Golf & Jetta 1.05, Uno 0.9, Audi 80 1.3 (κιβώτιο 3+Ε), Leone 1.3 (χειρόφρενο μπροστά), Volvo 340 1.3GL...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Μαρ 2010, 01:36

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 010_393177

Από 2.000 έως 10.000 ευρώ η επιβάρυνση για την αγορά Ι.Χ.
Πλήγμα στην αγορά από τον φόρο πολυτελείας, αλλά και τις αυξήσεις ΦΠΑ

Της Δημητρας Μανιφαβα

Σημαντική επιβάρυνση, η οποία ξεκινά από 2.000 ευρώ και μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 10.000 ευρώ, θα επέλθει στη λιανική τιμή των αυτοκινήτων που σήμερα κοστίζουν από 30.000 ευρώ μετά την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει φόρο πολυτελείας αλλά και να αυξήσει τον ΦΠΑ από 19% σε 21%. Απόφαση η οποία αναμένεται να επιφέρει ένα ακόμη σοβαρό πλήγμα στην ήδη δοκιμαζόμενη από την οικονομική κρίση αγορά αυτοκινήτου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το νέο πακέτο μέτρων που ανακοίνωσε η κυβέρνηση επιβάλλεται φόρος πολυτελείας στα επιβατηγά αυτοκίνητα 10% για οχήματα των οποίων η χονδρική τιμή πώλησης κυμαίνεται από 17.000 έως και 22.000 ευρώ, 20% για αυτοκίνητα με χονδρική τιμή άνω των 22.000 ευρώ μέχρι και 30.000 ευρώ και 30% για αυτοκίνητα με χονδρική τιμή άνω των 30.000 ευρώ. Επιπλέον, η τιμή των αυτοκινήτων θα επιβαρύνεται με ΦΠΑ 21% από 19% που είναι σήμερα, με συνέπεια την αύξηση της λιανικής τιμής σε όλες πλέον τις κατηγορίες αυτοκινήτων και φυσικά όχι μόνο στα θεωρούμενα πολυτελή. Σημειώνεται ότι το 2008, με ΦΠΑ δηλαδή 19%, τα έσοδα του κράτους μόνο από το ΦΠΑ στα αυτοκίνητα ανήλθαν σε 718 εκατ. ευρώ περίπου.

Λιανική τιμή

Οι αλλαγές αυτές σημαίνουν ότι η λιανική τιμή των αυτοκινήτων που σήμερα κοστίζουν από 30.000 έως 45.000 ευρώ θα επιβαρυνθεί, σύμφωνα με τους υπολογισμούς παραγόντων της αγοράς αυτοκινήτου με περίπου 2.000 ευρώ επιπλέον. Αυτοκίνητα των οποίων σήμερα η λιανική τιμή κυμαίνεται από 40.000 έως 50.000 ευρώ θα επιβαρυνθούν με κόστος περίπου 5.000 ευρώ, ενώ στα αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 50.000 ευρώ η επιβάρυνση από την επιβολή των νέων φόρων υπολογίζεται ότι θα ξεπερνά τα 10.000 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιβολή φόρου πολυτελείας 30% στα αυτοκίνητα μεγάλης αξίας έρχεται να προστεθεί στη φορολογία 50% του τέλους ταξινόμησης και στη φορολογία 21% ΦΠΑ, οδηγώντας τελικά σε φορολογία 101% επί της εισαγωγικής αξίας.

Μεταχειρισμένα

Των νέων φορολογικών μέτρων δεν εξαιρούνται ούτε τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τις αποφάσεις της κυβέρνησης επιβάλλεται φόρος πολυτελείας 10% για αυτοκίνητα με χονδρική τιμή από 10.000 έως 13.000 ευρώ, 20% για αυτοκίνητα με χονδρική τιμή άνω των 13.000 έως και 18.000 ευρώ και 30% για αυτοκίνητα με χονδρική τιμή άνω των 18.000 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση η λιανική τιμή αναμένεται να επιβαρυνθεί με το ποσό των 1.300, 3.600 και 5.400 ευρώ αντιστοίχως. Βεβαίως, η επιβολή φόρου πολυτελείας σε αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 50.000 ή 60.000 ευρώ μπορεί να θεωρηθεί δικαιολογημένη. Ωστόσο, η επιβολή φόρου πολυτελείας σε αυτοκίνητα που κοστίζουν 30.000 ευρώ, σημαίνει ότι δυσκολεύει εξαιρετικά την αγορά μεγάλης μερίδας αυτοκινήτων ακόμη και μεσαίας κατηγορίας, καθώς και πολλών που ανήκουν στην κατηγορία των λεγόμενων «οικογενειακών». Εύλογα ερωτήματα, άλλωστε, προκαλεί το γεγονός ότι των νέων φόρων δεν έχουν εξαιρεθεί ούτε τα αυτοκίνητα των πολύτεκνων.

Πωλήσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) τα αυτοκίνητα με λιανική τιμή άνω των 30.000 ευρώ αποτελούν το 11,5% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Εάν η κρίση είχε κάνει πιο διστακτικούς τους Ελληνες στην αγορά αυτοκινήτου, τα νέα μέτρα την μετατρέπουν σε άπιαστο όνειρο. Οσοι δε έχουν παραγγείλει, δεν γνωρίζουν εάν θα κληθούν τελικά να πληρώσουν περισσότερα χρήματα από όσα αρχικά υπολόγιζαν.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 10 Μαρ 2010, 19:59

ΙΧ: Τι αλλάζει στο φόρο εισαγόμενων μεταχειρισμένων

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26211210
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Απρ 2010, 01:16

Οι νέες τιμές των Ι.Χ. μετά τον φόρο πολυτελείας

http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.car&id=137664
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 23 Απρ 2010, 09:58

johnkyr έγραψε:Οι νέες τιμές των Ι.Χ. μετά τον φόρο πολυτελείας

http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.car&id=137664

TΕΛΕΙΑ!! 22χιλ το πουλαω τωρα :lol: :lol:
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Απρ 2010, 10:25

κόψε κάτι ....... :lol: :lol: :lol:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 04 Μάιος 2010, 14:16

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 04 Μάιος 2010, 14:39

Ευκαιρια...24χιλ τωρα!! Μονο για λιγες μερες...




.....μεχρι την επομενη αυξηση :lol:
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)


Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες