Φόροι στις ρόδες . . .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 03 Απρ 2015, 09:17

Η κυβέρνηση θέλει να αυξήσει τον φόρο πολυτελείας στα ΙΧ

http://www.autoblog.gr/2015/04/02/h-kyb ... as-sta-ix/
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
kosutasu
T2
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 28 Ιαν 2015, 10:32
Τοποθεσία: Δυτική Αττική
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό kosutasu » 03 Απρ 2015, 11:22

johnkyr έγραψε:Η κυβέρνηση θέλει να αυξήσει τον φόρο πολυτελείας στα ΙΧ

http://www.autoblog.gr/2015/04/02/h-kyb ... as-sta-ix/


Γεια σου ρε Αλέξη με τα ωραία σου :whatever
┗┻(・(ェ)・^)┻┛ XC60 D4 Geartronic - Twilight Bronze, Sport Leather Hazel Brown/Offblack, Inscription Charcoal headlining, Inscription Leather Instrument Panel, Four-C Chassis...and more!
Εικόνα
http://minvolvo.blogspot.com/

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 03 Απρ 2015, 13:41

kosutasu έγραψε:
johnkyr έγραψε:Η κυβέρνηση θέλει να αυξήσει τον φόρο πολυτελείας στα ΙΧ

http://www.autoblog.gr/2015/04/02/h-kyb ... as-sta-ix/


Γεια σου ρε Αλέξη με τα ωραία σου :whatever


Και πού'σαι ακόμα...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Απρ 2015, 13:05

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 15 Απρ 2015, 18:19

Γιαυτό Γιάννη i8 :lol:

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Απρ 2015, 15:30

kosutasu έγραψε:
johnkyr έγραψε:Η κυβέρνηση θέλει να αυξήσει τον φόρο πολυτελείας στα ΙΧ

http://www.autoblog.gr/2015/04/02/h-kyb ... as-sta-ix/


Γεια σου ρε Αλέξη με τα ωραία σου :whatever


Ο Αλέξης θα το κάνει το θαύμα του.
- Αύξηση του συντελεστή από 10% στο 13% για το φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το μέτρο θα αφορά αυτοκίνητα, σκάφη και πισίνες.
http://www.protothema.gr/economy/articl ... -se-nisia/

Ο φόρος τώρα ειναι από 2000-2500 κυβικά σε 5%
από 2501 κυβικα-30,000 κυβικά 10% επι του τεκμηρίου.
Σήμερα έταξα φανουρόπιτα ο συντελεστής από 10% σε 13% να αφορά από 2501 κυβικά και πάνω, και εμείς με τα δίλιτρα να παραμείνουμε με τον ιδιο φόρο.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
kosutasu
T2
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 28 Ιαν 2015, 10:32
Τοποθεσία: Δυτική Αττική
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό kosutasu » 29 Απρ 2015, 16:22

vrestas έγραψε:Σήμερα έταξα φανουρόπιτα ο συντελεστής από 10% σε 13% να αφορά από 2501 κυβικά και πάνω, και εμείς με τα δίλιτρα να παραμείνουμε με τον ιδιο φόρο.


Αμήν :vow
┗┻(・(ェ)・^)┻┛ XC60 D4 Geartronic - Twilight Bronze, Sport Leather Hazel Brown/Offblack, Inscription Charcoal headlining, Inscription Leather Instrument Panel, Four-C Chassis...and more!
Εικόνα
http://minvolvo.blogspot.com/

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Απρ 2015, 16:43

Παρτακηδες..... :chair
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Απρ 2015, 16:55

Θα αυξήσει το αφορολόγητο?
Κανονικά πάνω από 5ετία δεν έπρεπε να έχει ΦΠ...

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 29 Απρ 2015, 17:37

VolvoZeus έγραψε:Παρτακηδες..... :chair

Σου δίνω 5000 στο χέρι κ σε απαλάσσω από τους φόρους και τα τεκμήρια. Σκέψου το είναι deal... :lol: :lol: :lol:
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Απρ 2015, 18:03

Να το νοικιασεις θελεις ΣΚ?

Παλι καλα που δεν πουλαω Jim...μιλαμε εισαι νεκροθαφτης οχι αστεια!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Απρ 2015, 18:46

VolvoZeus έγραψε:Παρτακηδες..... :chair

εσείς με τα T5 ειστε φραγκατοι δεν εχετε ανάγκη....χαχα ,εσυ τουλάχιστον Κώστα έκλεισες 10ετία και λογικά δεν πληρώνεις.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 29 Απρ 2015, 18:51

vrestas έγραψε:εσείς με τα T5 ειστε φραγκατοι δεν εχετε ανάγκη....χαχα ,εσυ τουλάχιστον Κώστα έκλεισες 10ετία και λογικά δεν πληρώνεις.

Και D5 γιατι ντρεπεσε να το πεις...??? :chair :swear
Απλα ο VolvoZeus θα πεσει στο 50% και εγω απο φετος στο 70% :dizzy
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 29 Απρ 2015, 19:01

Τελευταια χρονια φετος του φορου πολυτελειας για το δικο μου...Σεπ 2005 ειναι...





10χρονια..δεν περιμενα να το εχω κρατησει τοσο! :q
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 29 Απρ 2015, 20:10

VolvoZeus έγραψε:Τελευταια χρονια φετος του φορου πολυτελειας για το δικο μου...Σεπ 2005 ειναι...





10χρονια..δεν περιμενα να το εχω κρατησει τοσο! :q


Νομίζω φίλε οτι δεν έχεις φέτος ΦΠ
2005
2006
2007
2008
2009

2010
2011
2012
2013
2014

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Απρ 2015, 22:59

mco σκεψου πριν γραψεις η διαβασε αυτα που γραφεις.φετος κανουμε δηλωση για το 2014,αρα θα πληρωσει φ.πολυτελειας.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Απρ 2015, 23:14

Thanosgr έγραψε:
vrestas έγραψε:εσείς με τα T5 ειστε φραγκατοι δεν εχετε ανάγκη....χαχα ,εσυ τουλάχιστον Κώστα έκλεισες 10ετία και λογικά δεν πληρώνεις.

Και D5 γιατι ντρεπεσε να το πεις...??? :chair :swear
Απλα ο VolvoZeus θα πεσει στο 50% και εγω απο φετος στο 70% :dizzy

πλάκα του έκανα γιατί και εγω ειχα 2521 κυβικά... σε λίγες ημέρες θα μάθουμε, από 2000-2500 φόρος θα παει απο 5% σε 6.5% και 2501 και πάνω από 10% σε 13%.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3338
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 30 Απρ 2015, 10:22

Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...

http://www.iefimerida.gr/news/204046/po ... -diaviosis

Περαστικά... :whatever :?
Συνέχισε και θα μείνεις...

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 30 Απρ 2015, 10:51

Ακριβώς για αυτό δεν πήγα σε D4, αλλά σε φορτωμένο D2..
Είναι σίγουρο πως ο κάτοχος διλίτρου είναι στόχος, ενώ ο κάτοχος 1,4 TSI όχι.
Πρώτη φορά αριστερά, ξανά. :doh

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 30 Απρ 2015, 11:00

Kristianstad έγραψε:Ακριβώς για αυτό δεν πήγα σε D4, αλλά σε φορτωμένο D2..
Είναι σίγουρο πως ο κάτοχος διλίτρου είναι στόχος, ενώ ο κάτοχος 1,4 TSI όχι.
Πρώτη φορά αριστερά, ξανά. :doh


Το d4 -2λιτρο
τεκμήριο 8800 * 5% =440 φ.πολυτελείας.
Αν αλλάξει ο φόρος σε 6,5%
8800 * 6,5%= 572 φ.πολυτελείας.
επιβάρυνση 132 ευρώ, απαράδεκτοι!!
Βέβαια έχεις d4 και δεν ψάχνεσαι για αναβάθμιση του d2, έχεις ένα πολύ σβέλτο όχημα.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 30 Απρ 2015, 11:04

vrestas έγραψε:
Kristianstad έγραψε:Ακριβώς για αυτό δεν πήγα σε D4, αλλά σε φορτωμένο D2..
Είναι σίγουρο πως ο κάτοχος διλίτρου είναι στόχος, ενώ ο κάτοχος 1,4 TSI όχι.
Πρώτη φορά αριστερά, ξανά. :doh


Το d4 -2λιτρο
τεκμήριο 8800 * 5% =440 φ.πολυτελείας.
Αν αλλάξει ο φόρος σε 6,5%
8800 * 6,5%= 572 φ.πολυτελείας.
επιβάρυνση 132 ευρώ, απαράδεκτοι!!
Βέβαια έχεις d4 και δεν ψάχνεσαι για αναβάθμιση του d2, έχεις ένα πολύ σβέλτο όχημα.


Σαφώς και δεν είναι τα 132 ευρώ επιπλέον το ζήτημα.
Το θέμα είναι ότι διαρκώς, σε κάθε αναζήτηση για επιπλέον δημοσιονομικά οι κάτοχοι 2λιτρων είναι στη λίστα για αφαίμαξη. Δεν τους τα δίνω.
Πάντως καμία σχέση το d4 με το d2. Είναι άλλο όχημα.

Άβαταρ μέλους
kosutasu
T2
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 28 Ιαν 2015, 10:32
Τοποθεσία: Δυτική Αττική
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό kosutasu » 30 Απρ 2015, 12:24

vrestas έγραψε:Βέβαια έχεις d4 και δεν ψάχνεσαι για αναβάθμιση του d2, έχεις ένα πολύ σβέλτο όχημα.


Ναι ναι :applause
┗┻(・(ェ)・^)┻┛ XC60 D4 Geartronic - Twilight Bronze, Sport Leather Hazel Brown/Offblack, Inscription Charcoal headlining, Inscription Leather Instrument Panel, Four-C Chassis...and more!
Εικόνα
http://minvolvo.blogspot.com/

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 30 Απρ 2015, 14:58

Περιμένετε να δείτε και τα νέα ΤΚ και τα νέα τεκμήρια.

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 30 Απρ 2015, 15:45

Tέλη κυκλοφορίας 2016. Τα τέλη θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του 2015 και ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές προκειμένου να αυξηθούν τα έσοδα. Στις αλλαγές που θα πέσουν στο τραπέζι είναι η επιβολή τελών και σε οχήματα με ρύπους κάτω των 100 γραμμαρίων που δεν πληρούν τη νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία Euro 6. Τα προσδοκώμενα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 1,1 δισ. ευρώ.


Πηγή:www.capital.gr

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 06 Μάιος 2015, 23:38


Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 07 Μάιος 2015, 22:40

Κάτι άκουσα για τα diesel αλλά δεν το πρόλαβα, άκουσε κανείς τι θα κάνουν;

Κάτι βρήκα...
http://www.drive.gr/news/ellada/prasino ... ai-fortiga

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό vrestas » 08 Μάιος 2015, 09:34

kosutasu έγραψε:
vrestas έγραψε:Σήμερα έταξα φανουρόπιτα ο συντελεστής από 10% σε 13% να αφορά από 2501 κυβικά και πάνω, και εμείς με τα δίλιτρα να παραμείνουμε με τον ιδιο φόρο.


Αμήν :vow


Με βάση το παρακάτω δημοσιευμα
•Επιβολή φόρου πολυτελείας 10% επί του τεκμαρτού εισοδήματος φορολογουμένων που κατέχουν Ι.Χ. αυτοκίνητο άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών.

http://www.zougla.gr/politiki/article/t ... -simfonias

Τζάμπα πήγε η φανουρόπιτα....
Για να δούμε αν θα κάνει το θαύμα του ο Φανούρης....
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1820
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 08 Μάιος 2015, 09:44

Ναι, κατι τετοιο πηρε το ματι μου αλλου.
Πρασινη αναπτυξει, πρασινη φοροι, πρασινα αλογα :chair :swear :whatever :-x
Μεγαλυτερη απατη δεν υπαρχει για να μαζευουν εξτρα φορους παγκοσμίος
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 08 Μάιος 2015, 10:16

vrestas έγραψε:Με βάση το παρακάτω δημοσιευμα
•Επιβολή φόρου πολυτελείας 10% επί του τεκμαρτού εισοδήματος φορολογουμένων που κατέχουν Ι.Χ. αυτοκίνητο άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών.

Κατσε γιατι εχω ετοιμη τη φωτια...Αυτο θα ειναι επιπλεον του 5-10% του τεκμηριου?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 08 Μάιος 2015, 10:21

Thanosgr έγραψε:Ναι, κατι τετοιο πηρε το ματι μου αλλου.
Πρασινη αναπτυξει, πρασινη φοροι, πρασινα αλογα :chair :swear :whatever :-x
Μεγαλυτερη απατη δεν υπαρχει για να μαζευουν εξτρα φορους παγκοσμίος


Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά που λες; Τα περί απάτης; Νομίζω πως είναι χρήσιμο να διαβάσεις τα παρακάτω και να κάνεις μια σύντομη έρευνα στο νετ για την πράσινη ανάπτυξη.

Η στρατηγική της πράσινης ανάπτυξης βάζει φρένο σε πολλές κακές πρακτικές σε διάφορες βιομηχανίες. Δες τι γίνεται σε Ινδία, Κίνα και άλλες χώρες που δεν υποστηρίζουν μέχρι στιγμής περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες και θα καταλάβεις. Αντίθετα, χώρες που εφαρμόζουν ολοκληρωμένες περιβαλλοντικές πολιτικές είναι πλέον πολύ μπροστά, με υψηλα ποσοστά καινοτομίας και μια βιομηχανία που πετάει. Δες για παράδειγμα τις Σκανδιναβικές χώρες. Αποτέλεσμα αυτής της καινοτομίας είναι ότι σήμερα έχεις π.χ. αυτοκίνητα που καταναλώνουν το μισό σε σχέση με αντίστοιχα οχήματα 10 χρόνια πριν, που η τηλεόρασή σου έχει λιγότερα χημικά στο πλαστικό της κάλυμα, που το κινητό σου εκπέμπει λιγότερη ακτινοβολία σε σχέση με το 1995...

Στην Ελλάδα δυστυχώς η πράσινη ανάπτυξη όντως ήταν ευκαιρία για ευκαιριακά κέρδη από πολλούς. Δείτε τι έγινε με τα ΦΒ. Μόλις η ΕΕ μείωσε/εξάλειψε στην πράξη τις ταρίφες, ελάχιστοι είναι αυτοί που άρχισαν να σκέφτονται τα περι net metering και άλλων καινοτόμων τεχνολογιών, ακριβώς επειδή δεν έχει κέρδος αμέσως αλλά μακροπρόθεσμα. Εξάλλου αν υπήρχε πράσινη ανάπτυξη, τα σκουπίδια μας θα τα είχαμε μετατρέψει σε εμπορικές δευτερογενείς πρώτες ύλες, το ποσοστό διείσδυσης των ΑΠΕ θα ήταν τεράστιο καθώς έχουμε 300 μέρες ηλιοφάνεια το χρόνο, ενώ θα παράγαμε αγροτικά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας μέσα από χρήση βιολογικών υλικών και εναλλακτικών καλλιεργειών εν γένει. Και η προηγούμενη και η τωρινη κυβέρνηση έχουν λάβει από ερευνητικά ιδρύματα έκθεση με τις αναπτυξιακές προοπτικές της Ελληνικής Οικονομίας. Μέσα σε αυτήν, υπάρχει εκτενής αναφορά στην Περιβαλλοντική βιομηχανία. Ωστοσο και οι 2 κυβερνήσεις έχουν πετάξει την Περιβαλλοντική εκτός, καθώς επικεντρώνονται σε αυτά που πονάνε τους ψηφοφόρους περισσότερο και όχι σε βιομηχανίες/κλάδους με πραγματικές αναπτυξιακές προοπτικές.

Έξω, ένα αυτοκίνητο φορολογείται ανάλογα με το πόσους ρύπους Co2 εκπέμπει. Ο φόρος αυτός (περιβαλλοντικός) δεν έχει τη μορφή τιμωρίας, αλλά στηρίζεται στο ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.Δλδ, χρησιμοποιούν ιδανικά τον φόρο για να καλύψουν έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, έρευνα σε θέματα υγείας που σχετίζονται με τις εκπομπές καυσαερίων κτλ κτλ. Αλλά θα μου πεις τι ξέρουν αυτά τα γατάκια. Εμείς εδώ στην Ελλαδάρα θέλουμε να γεμίσουμε κανά ταμείο να πληρωθεί καμιά συνταξη.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Μάιος 2015, 10:34

+άπειρο, θάνος

για όποιον θέλει να ενημερωθεί σχετικά δυο πολύ καλές πηγές
http://archaeopteryxgr.blogspot.gr/
http://greeklignite.blogspot.gr/

Οι ΑΠΕ, σε συνδυασμό με το "ανύπαρκτο" φαινόμενο του θερμοκηπίου, είναι ένας εύπεπτος
τρόπος για να ληστεύουν στην κυριολεξία τους πολίτες όλου του κόσμου και κάποιοι να
έχουν "καθαρά" σίγουρα κέρδη/έσοδα. Οι καλύτεροι διδάξαντες σε αυτό το θέμα, είναι οι Γερμανοί.

Για κάποιον, που δεν έχει πεισθεί ακόμα και έχει αρχείο λογαριασμών ΔΕΗ, ας κάνει το
παρακάτω ....

ας υπολογίσει στον συνολικό λογαριασμό του, το ποσό που πληρώνει σε ΑΠΕτζίδες
και να το κάνει από το 2015 έως το 2005 πχ, ανεξάρτητα απ την τιμή της KWh ...
θα εκπλαγείτε απ το μέγεθος τηςαπάτης, που βέβαια δεν είναι μόνο Ελληνική.
Απλά εδώ έφτασε τελευταία χωρίς όπως άλλη μια φορά να μας γίνουν διδάγματα
παραδείγματα από άλλες χώρες, γιατί οι πολιτικοί μας είναι πλασιέ ΑΛΛΩΝ συμφερόντων.

ΟΙ ΑΠΕ χωρίς επιδοτήσεις, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

σχετικά με το "net metering", αξίζει να εξεταστεί ΜΟΝΟ στα μη διασυνδεδεμένα νησιά, που
μέχρι τώρα το ρεύμα παράγεται από 100% από πετρέλαιο, οπουδήποτε αλλού .... Αυτό που
δεν γνωρίζει ο πολύς κόσμος, είναι ότι το τυχαίο ρεύμα των ανεμογ/φβ, επιφέρει αστάθεια στα
δίκτυα μεταφοράς. Κλασικό παράδειγμα αποφυγής, είναι η Δανία που πουλάει το τυχαίο ρεύμα
από τις ανεμογεννήτριες στην Σκανδιναβία με κόστος χ$ και εισάγει απ τους ίδιους με 10χ$ όταν
δεν φυσάει, γι αυτό έχει και το πιο ακριβό ρεύμα στην Ευρώπη. Βέβαια η Δανια έχει εταιρία που είναι
Νο1 στις ανεμογεννήτριες .... όποτε πρέπει να υπάρχει και μια βιτρίνα προώθησης.

Τώρα το μέτρο για τα diesel, που σκέφτεται να εφαρμόσει το ΥΠ.περιβάλλοντος
είναι προφανώς ΑΛΛΟ ένα φοροεισπρακτικό μέτρο, που θα πέσει όταν δεν θα φτάνουν τα κουκιά
και προσπαθούν από τώρα να το περάσουν από τώρα στο μαλακό υπογάστριο μας.
Το Υπ.οικονομικών επίσημα, λέει ότι δεν γνωρίζει κάτι. Είναι οι ίδιοι, που είχαν ονομάσει ρύπο το CO2
και διαφήμιζαν πόσο "καθαρά" είναι.

Η ιδέα αυτή, έχει ξεκινήσει από Γαλλία, ώστε να βρουν έναν τρόπο να στηρίξουν την εγχώρια βιομηχανία
τους, τώρα που η Renault / PSA θα βγάλει ηλεκτρικά οχήματα και θα πρέπει να τα σπρώξει.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 08 Μάιος 2015, 11:09

Μη χάνετε το δάσος!

Οι ΑΠΕ πράγματι υποστηρίζονται από δικές μας εισφορές αλλά πέραν των υπολογισμών της ΔΕΗ που λέει ο Γιάννης, το όφελος από τη μη χρήση ορυκτών καυσίμων έστω και για 8-10% είναι σημαντικό τόσο σε περιβαλλοντικούς όσο και σε οικονομικούς όρους
Γιάννη, προτείνω πριν διαβάσετε blogs σχετικά, να κάνετε μια γύρα στην ευρωπαϊκή στρατηγική για τις ενεργειακές πρώτες ύλες, στην παλιά αλλά σημαντική έκθεση Bruntldand (βάση της βιώσιμης ανάπτυξης), στο IPCC και σε πολλούς οργανισμούς και διεθνείς πρωτοβουλίες...

Για το θέμα της κλιματικής πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος; Εδώ η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη και υπάρχουν άπειρες δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals που δείχνουν ότι δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Δηλαδή, κανείς δεν ξέρει επίσημα αν η κλιματικη αλλαγή είναι αποτέλεσμα ανθρωπογενούς δράσης ή απλά περιοδικό φαινόμενο! Αλλά επικρατεί η άποψη πως ακόμα και αν ο άνθρωπος δεν ευθύνεται για την κλιματική αλλαγή, το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά τη βιομηχανική επανάσταση το φυσικό περιβάλλον επιβαρύνεται οικτρά σε σχέση με παλιότερα! Και για αυτό πρέπει κάτι να γίνει.

Τέλος, το net-metering εφαρμόζεται με σχετική επιτυχία ήδη σε πολλά ανεξάρτητα regions, ενώ εφαρμόζεται πιλοτικά και σε μικρή κλίμακα και στην Κύπρο (που δεν τίθεται η έννοια της διασύνδεσης που αναφέρεις παραπάνω). Ξαναλέω όμως, μη χάνουμε το δάσος. Και ας είμαστε προσεχτικοί στην πληροφορία που παρέχουμε! :-)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 08 Μάιος 2015, 11:17

Kristianstad έγραψε:Έξω, ένα αυτοκίνητο φορολογείται ανάλογα με το πόσους ρύπους Co2 εκπέμπει. Ο φόρος αυτός (περιβαλλοντικός) δεν έχει τη μορφή τιμωρίας, αλλά στηρίζεται στο ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.Δλδ, χρησιμοποιούν ιδανικά τον φόρο για να καλύψουν έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, έρευνα σε θέματα υγείας που σχετίζονται με τις εκπομπές καυσαερίων κτλ κτλ. Αλλά θα μου πεις τι ξέρουν αυτά τα γατάκια. Εμείς εδώ στην Ελλαδάρα θέλουμε να γεμίσουμε κανά ταμείο να πληρωθεί καμιά συνταξη.

Με ολα τα προηγουμενα συμφωνω....με αυτη τη παραγραφο ομως..
1 - Το CO2 δεν ειναι ρυπος. Δεν ειναι ανακαλυψη του ανθρωπου, ουτε πρωτοεμφανιστηκε στην ιστορια της γης. Ειναι βασικο συστατικο στοιχειο της ζωης στη Γη. Ειναι η τροφη των φυτων. Η ραγδαια αυξηση του λογω της καυσης fossil fuel ειναι ο λογος που καταχρηστικά εχει θεωρηθει ρυπος. Αν με καποιο τροπο αυξανοταν το οξυγονο ή το αζωτο, τα οποια θα ειχαν επιπτωση στο περιβαλλον, θα επρεπε να τα θεωρουμε ρυπους? Ο πλανητης δεν κινδυνευει απο την αυξηση του CO2, μπορει να το αφομοιωσει και να το δεσμευσει με τους μηχανισμους που διαθετει. Απλα αυτοι ειναι πολυ αργοι σε σχεση με την ανθρωπινη ιστορια. Αυτο ειναι το προβλημα για εμας...

2 - Οι ρυποι που εκμπεμπει ενα πετρελαιοκινητο αυτοκινητο ειναι πολυ πιο επιβλαβεις για τον ανθρωπο. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες καταβαλουν μεγαλες προσπαθειες για να μειωθουν (DPF) ομως το αποτελεσμα εξακολουθει να μην ειναι αντιστοιχο των βενζινοκινητων και γι αυτο εχουν κριθει καρκινογονα. Εχει δοθει βαση στο CO2, το οποιο μειωνεται συνεχως, ομως για παραδειγμα τα επιπεδα του οξειδιου του αζωτου, που περαν απο επιβλαβες για τον ανθρωπο ευθυνεται για την οξινη βροχη και την καταστροφη του οζοντος, δεν εχουν αλλαξει τα τελευταια 20 χρονια, ουτε υπαρχει καποια στρατηγικη γι αυτο.

3 - Ηδη στις μεγαλυτερες πολεις στην ευρωπη, απο το 2010 και μετα υπαρχουν πιεσεις για να απογερευτουν τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα. Λιβερπουλ, Λονδινο, Παρισι, Βερολινο, ειναι μερικες απο αυτες που θυμαμαι, και με μια μικρη αναζητηση στο ιντερνετ μπορει κανεις να βρει τις μελετες στις οποιες βασιζονται οι οργανισμοι οι οποιοι πιεζουν γι αυτα τα μετρα. Το οτι στη χωρα μας, η απελευθερωση ηρθε τη στιγμη που ολοι οι αλλοι συνειδητοποιουσαν τις επιπτωσεις, λαμβανοντας υποψην και το μικροκλιμα των μεγαλων πολεων μας (λεκανοπεδια), δειχνει ξανα ποσο ερασιτεχνικα αντιμετωπιζονται τα παντα. Εγινε για να κινηθει λιγο η πεθαμενη αγορα, και πλεον θα εξυπηρετησει και στην συλλογη μερικων επιπλεον φορων!

4 - Στη ναυτιλια (ναι δεν δουλευω στη Volvo :lol: ), εδω και χρονια ερχομαστε αντιμετωποι με νομοθεσιες που υποτιθεται προωθουν την προστασια του περιβαλλοντος. Σε καποιες περιπτωσεις σαφως και υπαρχουν αποτελεσματα. Οπως για παραδειγμα το Annex VI της MARPOL για Air Polution το οποιο ομως δεν περιοριζεται στο CO2 αλλα δινει ορια για SOx, NOx, ODS (Ozone Depleting Substances), VOC (Volatile Organic Compounds). Απο την αλλη εχουμε το Ballast Water Treatment που θα ερθει σε ισχυ τα επομενα χρονια το οποιο ειναι μια αστειοτητα. Γενικα λοιπον, σε ολες της βιομηχανιες, τα περιβαντολλογικα μετρα δεν ειναι παντα προς τη σωστη κατευθυνση αλλα υπαρχουν για να εξυπηρετουν το κοινο αισθημα οτι 'προστατευουμε το περιβαλλον'..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 08 Μάιος 2015, 11:26

Σουηδια κυριως, αλλα και Φινλανδια, Νορβηγια εχουν μεγαλη παραγωγη ενεργειας απο υδροηλεκτρικα. Η Volvo για παραδειγμα διαφημιζει τα ηλεκτρικα της οχηματα (pure electric) ως καθαρα πρασινη μετακινηση, υπολογιζοντας οτι το ρευμα για την επαναφωρτιση τους προερχεται απο ΑΠΕ. Μαλιστα προ ετων ειχε υπαρξει και μια δημοσιευση σχετικα με τη συμπραξη Volvo-Vattenfall για την προμηθεια οικιακου ηλεκτρικου ρευματος μαζι με καθε ηλεκτρικο Volvo....Ολα αυτα ειναι πολυ μακρυα απο το τι γινεται στη χωρα μας. Θα ηθελα να ξερω ποσο θα οικολογικα σωστοι θα ειμασταν αν φορτιζαμε ολοι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μας με ρευμα που παραγεται απο λιγνιτη....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 08 Μάιος 2015, 11:37

VolvoZeus έγραψε:
Kristianstad έγραψε:Έξω, ένα αυτοκίνητο φορολογείται ανάλογα με το πόσους ρύπους Co2 εκπέμπει. Ο φόρος αυτός (περιβαλλοντικός) δεν έχει τη μορφή τιμωρίας, αλλά στηρίζεται στο ότι ο ρυπαίνων πληρώνει.Δλδ, χρησιμοποιούν ιδανικά τον φόρο για να καλύψουν έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, έρευνα σε θέματα υγείας που σχετίζονται με τις εκπομπές καυσαερίων κτλ κτλ. Αλλά θα μου πεις τι ξέρουν αυτά τα γατάκια. Εμείς εδώ στην Ελλαδάρα θέλουμε να γεμίσουμε κανά ταμείο να πληρωθεί καμιά συνταξη.

Με ολα τα προηγουμενα συμφωνω....με αυτη τη παραγραφο ομως..
1 - Το CO2 δεν ειναι ρυπος. Δεν ειναι ανακαλυψη του ανθρωπου, ουτε πρωτοεμφανιστηκε στην ιστορια της γης. Ειναι βασικο συστατικο στοιχειο της ζωης στη Γη. Ειναι η τροφη των φυτων. Η ραγδαια αυξηση του λογω της καυσης fossil fuel ειναι ο λογος που καταχρηστικά εχει θεωρηθει ρυπος. Αν με καποιο τροπο αυξανοταν το οξυγονο ή το αζωτο, τα οποια θα ειχαν επιπτωση στο περιβαλλον, θα επρεπε να τα θεωρουμε ρυπους? Ο πλανητης δεν κινδυνευει απο την αυξηση του CO2, μπορει να το αφομοιωσει και να το δεσμευσει με τους μηχανισμους που διαθετει. Απλα αυτοι ειναι πολυ αργοι σε σχεση με την ανθρωπινη ιστορια. Αυτο ειναι το προβλημα για εμας...

2 - Οι ρυποι που εκμπεμπει ενα πετρελαιοκινητο αυτοκινητο ειναι πολυ πιο επιβλαβεις για τον ανθρωπο. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες καταβαλουν μεγαλες προσπαθειες για να μειωθουν (DPF) ομως το αποτελεσμα εξακολουθει να μην ειναι αντιστοιχο των βενζινοκινητων και γι αυτο εχουν κριθει καρκινογονα. Εχει δοθει βαση στο CO2, το οποιο μειωνεται συνεχως, ομως για παραδειγμα τα επιπεδα του οξειδιου του αζωτου, που περαν απο επιβλαβες για τον ανθρωπο ευθυνεται για την οξινη βροχη και την καταστροφη του οζοντος, δεν εχουν αλλαξει τα τελευταια 20 χρονια, ουτε υπαρχει καποια στρατηγικη γι αυτο.

3 - Ηδη στις μεγαλυτερες πολεις στην ευρωπη, απο το 2010 και μετα υπαρχουν πιεσεις για να απογερευτουν τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα. Λιβερπουλ, Λονδινο, Παρισι, Βερολινο, ειναι μερικες απο αυτες που θυμαμαι, και με μια μικρη αναζητηση στο ιντερνετ μπορει κανεις να βρει τις μελετες στις οποιες βασιζονται οι οργανισμοι οι οποιοι πιεζουν γι αυτα τα μετρα. Το οτι στη χωρα μας, η απελευθερωση ηρθε τη στιγμη που ολοι οι αλλοι συνειδητοποιουσαν τις επιπτωσεις, λαμβανοντας υποψην και το μικροκλιμα των μεγαλων πολεων μας (λεκανοπεδια), δειχνει ξανα ποσο ερασιτεχνικα αντιμετωπιζονται τα παντα. Εγινε για να κινηθει λιγο η πεθαμενη αγορα, και πλεον θα εξυπηρετησει και στην συλλογη μερικων επιπλεον φορων!

4 - Στη ναυτιλια (ναι δεν δουλευω στη Volvo :lol: ), εδω και χρονια ερχομαστε αντιμετωποι με νομοθεσιες που υποτιθεται προωθουν την προστασια του περιβαλλοντος. Σε καποιες περιπτωσεις σαφως και υπαρχουν αποτελεσματα. Οπως για παραδειγμα το Annex VI της MARPOL για Air Polution το οποιο ομως δεν περιοριζεται στο CO2 αλλα δινει ορια για SOx, NOx, ODS (Ozone Depleting Substances), VOC (Volatile Organic Compounds). Απο την αλλη εχουμε το Ballast Water Treatment που θα ερθει σε ισχυ τα επομενα χρονια το οποιο ειναι μια αστειοτητα. Γενικα λοιπον, σε ολες της βιομηχανιες, τα περιβαντολλογικα μετρα δεν ειναι παντα προς τη σωστη κατευθυνση αλλα υπαρχουν για να εξυπηρετουν το κοινο αισθημα οτι 'προστατευουμε το περιβαλλον'..



Volvozeus έχει δίκιο και στα 4 Points.
1. Το CO2 δεν είναι ρύπος στην αρχική του φάση. Ωστόσο η υψηλή του συγκέντρωση το καθιστά επιβλαβές και εμπίμπτει στην ευρύτερη κατηγορία. Και αυτό έχει γίνει θέμα debate. Το Αμερικάνικο EPA έχει δώσει έναν ορισμό για το τι είναι ρύπος, ο οποίος είναι ευρύς και σίγουρα το CO2 δεν είναι μέσα. Ωστόσο τα CO2 αποτελούν ένα benchmark για μέτρηση του πόσο ρυπογόνο είναι ένα αυτοκίνητο, σε αρκετές ΕΕ χώρες (δεν ξέρω αν είναι σε όλες). Την έννοια της επιβολής του φόρου (πράσινος φόρος) τη σημείωσα εν τάχει παραπάνω.

2. τα diesel εκπέμπουν μικροσωματίδια (PMs) τα οποία κάνουν μεγάλη ζημιά στον οργανισμό καθώς συσσωρεύονται στους πνεύμονες. Πράγματι για αυτό το λόγο, στη Βόρεια Ευρώπη το ντήζελ φθίνει σημαντικά τα τελευταία 10 (!) χρόνια. Στις σκανδιναβικές χώρες έχει περάσει και στη συνείδηση του κόσμου.

3. Η χρήση του diesel στην Αθήνα είναι εξαιρετικά επιβλαβείς. Αυτό το έχει αναφέρει και το ΕΜΠ αλλά και άλλοι ερευνητικοί φορείς καθώς οπως σωστά σημειώνεις τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Αττικής (λεκανοπέδιο, βουνά που αλλάζουν τις ροές αέρα) δυσκολεύουν την όλη κατάσταση.

4. Εσύ το ξέρεις καλύτερα. Πράγματι η Marpol από το 2006 νομίζω (με το Annex VI) ξεκίνησε να μιλάει για scrubbers (SOx removal) για χαμηλότερες περιεκτικότητες στα καύσιμα. Επίσης νομίζω πως διάφοροι σύνδεσμοι εφοπλιστών έχουν εξετάσει και το Impact της επιβολής του ETS στη ναυτιλία (θυμάμαι μια μελέτη των Δανών το 2005). Ωστόσο η ναυτιλία είναι δύσκολη να μπει σε καλούπι. Οταν έχεις σημαίες και λιμάνια διαφορετικών ταχυτήτων (άλλες νομοθεσίες κτλ), οποιαδήποτε προσπάθεια για βελτίωση ας πούμε των περιβαλλοντικών στα σημαίας Σουηδίας πλοία αμέσως μετατρέπεται σε απώλεια ανταγωνιστικότητας πρέπει να ανταγωνιστούν σε όρους κόστους ένα άλλο πλοίο που έχει σημαία με ελάχιστες ή και καθόλου περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Πράγματι λοιπόν, η επιβολή ενιαίας περιβαλλοντικής πολιτικής στη ναυτιλία είναι προβληματική, ωστόσο και εδώ έχουν γίνει τεράστια βήματα σε σχέση με το 1960-1970...

Πωπω ξέφυγαμε πάλι...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Μάιος 2015, 11:50

Kristianstad έγραψε:Μη χάνετε το δάσος!

Οι ΑΠΕ πράγματι υποστηρίζονται από δικές μας εισφορές αλλά πέραν των υπολογισμών της ΔΕΗ που λέει ο Γιάννης, το όφελος από τη μη χρήση ορυκτών καυσίμων έστω και για 8-10% είναι σημαντικό τόσο σε περιβαλλοντικούς όσο και σε οικονομικούς όρους


για αυτή της εξοικονόμηση 8%-10% στα καύσιμα, πρέπει να πληρώσω +πολλαπλάσια για τις ΑΠΕ. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο, ίσως έχουμε μείωση-σταθεροποίηση του CO2, δεν είναι οι ΑΠΕ, αλλά η παγκόσμια οικονομική ύφεση.

Kristianstad έγραψε:Γιάννη, προτείνω πριν διαβάσετε blogs σχετικά, να κάνετε μια γύρα στην ευρωπαϊκή στρατηγική για τις ενεργειακές πρώτες ύλες, στην παλιά αλλά σημαντική έκθεση Bruntldand (βάση της βιώσιμης ανάπτυξης), στο IPCC και σε πολλούς οργανισμούς και διεθνείς πρωτοβουλίες...


+φωνώ, αλλά η πληροφόρηση από "αντιμαχόμενες" πλευρές είναι ασύμμετρη. Οι Απετζίδες έχουν από πίσω πολιτικούς ΜΚΟ, WWF, και $$$$$$$$ για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη.

Kristianstad έγραψε:Για το θέμα της κλιματικής πως μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος; Εδώ η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη και υπάρχουν άπειρες δημοσιεύσεις σε peer reviewed journals που δείχνουν ότι δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Δηλαδή, κανείς δεν ξέρει επίσημα αν η κλιματικη αλλαγή είναι αποτέλεσμα ανθρωπογενούς δράσης ή απλά περιοδικό φαινόμενο! Αλλά επικρατεί η άποψη πως ακόμα και αν ο άνθρωπος δεν ευθύνεται για την κλιματική αλλαγή, το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά τη βιομηχανική επανάσταση το φυσικό περιβάλλον επιβαρύνεται οικτρά σε σχέση με παλιότερα! Και για αυτό πρέπει κάτι να γίνει.


+φωνώ στην τελευταία πρόταση, ότι δεν πρέπει να επιβαρύνουμε το περιβάλλον, αλλά είναι κάτι διαφορετικό από το να πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες (ΑΠΕ). Από όσα έχω διαβάσει (εδώ ο καθένας ίσως κρίνει διαφορετικά), καταλήγω ότι όποια κλιματική αλλαγή επηρεάζει την γη, σε μεγάλο ποσοστό έχει να κάνει με τις αυξομειώσεις της ενέργειας που φτάνει απ την ήλιο. Υπάρχει κάποιος που πχ έχει παρατηρήσει με τα ίδια του τα μάτια, να έχει ανέβει η στάθμη της θάλασσας; Εγώ δεν το έχω παρατηρήσει πάντως τα τελευταία 30χρόνια, ενώ η πράσινη προπαγάνδα είχε φτιάξει κάποια πολύ ωραία 3d video για να τρομοκρατήσει τον κόσμο. Τους πόρους μας πρέπει να τους ρίξουμε στην Ανακύκληση και όχι στις ΑΠΕ, ειδικά όταν αυτές ΔΕΝ είναι οικονομικά βιώσιμες για να κονομήσουν πάλι κάποιοι στις πλάτες μας.

Kristianstad έγραψε:Τέλος, το net-metering εφαρμόζεται με σχετική επιτυχία ήδη σε πολλά ανεξάρτητα regions, ενώ εφαρμόζεται πιλοτικά και σε μικρή κλίμακα και στην Κύπρο (που δεν τίθεται η έννοια της διασύνδεσης που αναφέρεις παραπάνω). Ξαναλέω όμως, μη χάνουμε το δάσος. Και ας είμαστε προσεχτικοί στην πληροφορία που παρέχουμε! :-)


Σε ποια regions; Σε "προηγμένες" χώρες έχει αρχίσει ήδη η απορρόφηση της KWh με net-metering να είναι <1. Δηλαδή να σου αγοράζουμε την KWH σε τιμή χαμηλότερη από αυτή που σου την πουλάμε ή να σου την αγοράζουμε όποτε θέλουμε, γιατί ακριβώς είναι τυχαία η παραγωγή της και δημιουργεί αστάθεια στο δίκτυο μεταφοράς. Η επόμενη ΠΡΑΣΙΝΗ μπίζνα που θα ακούσουμε ... θα είναι αυτή της αντλιο-στάθμευσης (εδώ θα έχουμε μαι win-win :lol: λύση της σκανδιναβίας/γερμανίας, για να συνεχίσει η οικονομική απάτη των ΑΠΕ). Αυτή η τεχνική πριν καμιά 10ρια χρόνια, είχε περάσει απ το μυαλό μου για την υλοποίηση της σε ένα αυτόνομο ΑΠΕ (ΔΕΝ φτάνει η ΔΕΗ σε αυτό το σημείο), αλλά όταν πρόχειρα, υπολόγισα τον όγκο και το ύψος της δεξαμενής για 5-10ΚWh ημερησίως, άλλαξα γνώμη.

Μιας και αναφέρθηκε η ΚΥπρός, γιατί ακόμα και αυτή, που παράγει ρεύμα 100% από πετρέλαιο, είναι φθηνότερο από αυτό της Δανίας;;; :whistling :whistling
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Μάιος 2015, 11:59

VolvoZeus έγραψε:Σουηδια κυριως, αλλα και Φινλανδια, Νορβηγια εχουν μεγαλη παραγωγη ενεργειας απο υδροηλεκτρικα. Η Volvo για παραδειγμα διαφημιζει τα ηλεκτρικα της οχηματα (pure electric) ως καθαρα πρασινη μετακινηση, υπολογιζοντας οτι το ρευμα για την επαναφωρτιση τους προερχεται απο ΑΠΕ. Μαλιστα προ ετων ειχε υπαρξει και μια δημοσιευση σχετικα με τη συμπραξη Volvo-Vattenfall για την προμηθεια οικιακου ηλεκτρικου ρευματος μαζι με καθε ηλεκτρικο Volvo....Ολα αυτα ειναι πολυ μακρυα απο το τι γινεται στη χωρα μας. Θα ηθελα να ξερω ποσο θα οικολογικα σωστοι θα ειμασταν αν φορτιζαμε ολοι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μας με ρευμα που παραγεται απο λιγνιτη....


Τα υδροηλεκτρικά, (αν εξαιρέσουμε την καταστροφή υγροβιότοπων / Βλέπε Νέστος) είναι εξαιρετική λύση. Μονο που στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν επαρκούν. Ακόμα και αν φορτίζαμε τα ηλεκτρικά μας από λιγνίτη θα είχαμε 2 πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα.

1. Οι εκπομπές καυσαερίων δεν θα γίνονταν στις πόλεις.
2. Ο λιγνίτης είναι δωρεάν και θα περιορίζονταν οι εισαγωγές πετρελαίου.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 08 Μάιος 2015, 13:43

johnkyr έγραψε:1. Οι εκπομπές καυσαερίων δεν θα γίνονταν στις πόλεις.
2. Ο λιγνίτης είναι δωρεάν και θα περιορίζονταν οι εισαγωγές πετρελαίου.


σαφώς αλλά ξαναχάνουμε την ουσία.
Είναι περιβαλλοντικά πιο επιβλαβής.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Μάιος 2015, 14:15

Ο τίτλος του θέματος ... νομίζω, είναι οι "φόροι" :mrgreen: :mrgreen:

η ουσία, βρίσκεται στην κοινή λογική, που δεν είναι και τόσο κοινή :?

:offtopic

όταν κίνα/ιαπωνία(μετά το π.ατύχημα) ανοίγουν εργοστάσια παραγωγής ηλ.ενέργειας από λιθάνθρακα που πολλές φορές μάλιστα τον εισάγουν από την Αυστραλία,
μπορεί η ΕΕ, να τους ανταγωνιστεί με φ/Β και επιδοτήσεις; Η απάντηση είναι ΝΑΙ, αφού πουλά καθρεφτάκια στους υποτελείς, στραγγαλίζοντας τις οικονομίες τους, επιβαρύνοντάς τούς με πράσινα χαράτσια.

@volvozeus

"Η Σουηδία είναι 50% πυρηνική και 50% υδροηλεκτρική. Η Νορβηγία είναι υδροηλεκτρική και τίγκα σε υδρογονάνθρακες. Η Δανία των πολλών αιολικών ζει από μαζούτ, κάρβουνο, εξαγωγές αιολικών και Lego."
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Kristianstad
D2
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 31 Οκτ 2014, 14:16

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Kristianstad » 08 Μάιος 2015, 14:37

johnkyr έγραψε:Ο τίτλος του θέματος ... νομίζω, είναι οι "φόροι" :mrgreen: :mrgreen:

η ουσία, βρίσκεται στην κοινή λογική, που δεν είναι και τόσο κοινή :?

:offtopic

όταν κίνα/ιαπωνία(μετά το π.ατύχημα) ανοίγουν εργοστάσια παραγωγής ηλ.ενέργειας από λιθάνθρακα που πολλές φορές μάλιστα τον εισάγουν από την Αυστραλία,
μπορεί η ΕΕ, να τους ανταγωνιστεί με φ/Β και επιδοτήσεις; Η απάντηση είναι ΝΑΙ, αφού πουλά καθρεφτάκια στους υποτελείς, στραγγαλίζοντας τις οικονομίες τους, επιβαρύνοντάς τούς με πράσινα χαράτσια.

@volvozeus

"Η Σουηδία είναι 50% πυρηνική και 50% υδροηλεκτρική. Η Νορβηγία είναι υδροηλεκτρική και τίγκα σε υδρογονάνθρακες. Η Δανία των πολλών αιολικών ζει από μαζούτ, κάρβουνο, εξαγωγές αιολικών και Lego."


Πολύ πετυχημένο το σχόλιο με την "κοινή" λογική!
My two cents.!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Μάιος 2015, 15:15

Εικόνα
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Μάιος 2015, 18:39

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 08 Μάιος 2015, 22:18


Dimitris14
T2
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό Dimitris14 » 09 Μάιος 2015, 11:09

Έρχεται "πράσινος φόρος" στα πετρελαιοκίνητα ΙΧ;
08 Μαΐου 15 - RE+D magazine
Μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιάννης Τσιρώνης.
Ωστόσο, λίγη ώρα μετά διέψευσε… τον ίδιο τον εαυτό.Ο κ. Τσιρώνης υποστήριξε πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, όπως τα αυτοκίνητα, τα ταξί, και τα φορτηγά είναι τα πιο επικίνδυνα και τα πλέον ρυπογόνα.
Τόνισε μάλιστα πως το ένα κράτος-μέλος μετά το άλλο λαμβάνουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης, καθώς οι εκπομπές μικροσωματιδίων αποτελούν κίνδυνο-θάνατο για την υγεία των πολιτών.
«Στην Ελλάδα, και ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες η συγκέντρωση μικροσωματιδίων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για τους πολίτες που ζουν εκεί. Δεν είναι δυνατό να αντικρίζεις καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, ταξί και φορτηγά που κατά την εκκίνηση ή την πορεία τους να δημιουργείται ένα πυκνό μαύρο σύννεφο που δεν σου επιτρέπει να δεις ούτε την πινακίδα του και να αναρωτιέσαι πώς κανένας αστυνομικός, κανένα ΚΤΕΟ ή γενικότερα κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν έχει κόψει από την κυκλοφορία αυτά τα οχήματα» τόνισε με έμφαση ο υπουργός.
«Αυτό πρέπει να σταματήσει» τονίζει ο κ. Τσιρώνης, επικαλούμενος την ενεργοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών. Παράλληλα ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας επισημαίνει πως ένας επιπλέον λόγος που τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ρυπαίνουν περισσότερο στην Ελλάδα έχει να κάνει με το γεγονός πως δεν συντηρούνται σωστά, με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε «ωρολογιακές βόμβες» για τη δημόσια υγεία!
Από την πλευρά του υπουργείου Οικονομικών πάντως δηλώνουν άγνοια για το θέμα και υποστηρίζουν πως δεν έχει εξεταστεί κάποιο μέτρο κατά της πετρελαιοκίνησης.
Ο Τσιρώνης διαψεύδει Τσιρώνη
Ωστόσο, λίγη ώρα αργότερα ο κ. Τσιρώνης διέψευσε τον εαυτό του λέγοντας ότι ουδέποτε μίλησε για νέους φόρους ή τέλη στην πετρελαιοκίνηση, υποστηρίζοντας ότι πιστεύει και ανέλυσε πολιτικά την ανάγκη για μετάβαση σε μία οικονομία με λιγότερη εξάρτηση από το πετρέλαιο, στο πλαίσιο της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, σε συνδυασμό με τις ευρωπαϊκές πολιτικές για τα επόμενα χρόνια.

γατάκια μια ζωή εμείς πληρώνουμε!
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Φόροι στις ρόδες . . .

Δημοσίευσηαπό mco » 12 Μάιος 2015, 22:38



Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες