Σελίδα 2 από 2

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 21:04
από vrestas
H οδήγηση στο μέλλον θα γίνεται με «κλειστά μάτια»

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012, 18:42

Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα το οποίο αφορά τις οδικές μετακινήσεις του μέλλοντος, διεξάγεται εδώ και 3 χρόνια από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με την συμμετοχή και της Volvo. ‘Ήδη έχει ολοκληρωθεί η πρώτη δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες, με τα οχήματα να κινούνται σε κονβόι με 90 χλμ./ώρα και τους οδηγούς να πίνουν καφέ και να διαβάζουν εφημερίδα με ασφάλεια!

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=459195&cid=12

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2012, 15:02
από WER130
Οι fans της Saab τελικά το κατάφεραν και μάζεψαν τα χρήματα που χρειάζεται ώστε να αγοράσουν το τελευταίο αυτοκίνητο που θα κατασκευάσει η Saab προτού κλείσει μια και καλή το εργοστάσιο της, στο Trollhattan, στις 31 Μαΐου.
Την πρωτοβουλία την πήρανε μέλη του SaabsUnited όπου μέσω Donations συγκέντρωσαν τα χρήματα ώστε να αγοράσουν ένα 9-3 Griffin το οποίο είναι προγραμματισμένο να βγει από τη γραμμή παραγωγής στο τέλος του μήνα. Το αυτοκίνητο θα μπει στο μουσείο της Saab, το οποίο σώθηκε από τη διαδικασία της πτώχευσης.
Παράλληλα, η Saab Αγγλίας ανακοίνωσε ότι τα τελευταία 26 δεξιοτίμονα 9-3 Convertible είναι διαθέσιμα προς πώληση στην Αγγλία. Είναι διαθέσιμα με 3 επίπεδα εξοπλισμού SE, Aero και Independence Edition και με 2 κινητήρες, τον 1.900αρη απόδοσης 160 και 180 ίππων και τον 2.0-λιτρο 163 και 220 ίππων.

Πηγή AutoBlog.gr

Τέλος και επίσημα η ιστορική SAAB. Ας όψεται η ...τεράστια GM που την κατέστρεψε για να μην πεσει το know-how σε κινεζικά χέρια. Ευτυχώς που η Ford δεν είχε την ίδια "συγκλονιστική" ιδέα...

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2012, 22:27
από WER130
Η Saab Union ζητά από τον Obama να πιέσει την GM να σωθεί η Saab

Στη Σουηδία, έχει ιδρυθεί πρόσφατα μια συνδικαλιστική οργάνωση, με όνομα IF Metall η οποία κάνει κινήσεις για να σωθεί η Saab. Ανάμεσα σε αυτές τις κινήσεις, απέστειλε και μια επιστολή στον πρόεδρο των Η.Π.Α, Barack Obama, με την οποία ζητούν την βοήθεια του ώστε να σωθεί η Saab αλλά και οι δουλείες των 4.500 (πρώην) εργαζομένων της εταιρίας.

Στην επιστολή, οι εκπρόσωποι ζητούν από τον Obama να πιέσει την GM να επιτρέψει την πώληση της Saab σε νέο ιδιοκτήτη μαζί με μερικές από τις τεχνολογίες της General Motors. Επίσης αναφέρουν ότι η Saab δεν αποτελεί απειλή για την GM. Η κυβέρνηση των Η.Π.Α κατέχει το 26% της General Motors και μέχρι στιγμής ο Λευκός Οίκος δεν έχει απαντήσει

Πηγή AutoBlog.gr

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2012, 13:13
από WER130
Η NEVS (National Electric Vehicle Sweden) AB ολοκλήρωσε τις διαδικασίες εξαγοράς των σημαντικότερων περιουσιακών στοιχείων της Saab Automobile AB, της Saab Automobile Powertrain AB, και της Saab Automobile Tools AB την 31η Αυγούστου 2012. Ολες οι προαπαιτούμενες διαδικασίες ώστε να ξεκινήσει το νέο business plan έχουν τελειώσει και η εξαγορά αφορά τα δικαιώματα χρήσης του 9-3, την πλατφόρμα Phoenix, τη μονάδα παραγωγής, τα εργαστήρια και τους χώρους δοκιμών. Η εξαγορά αφορά και τις μετοχές της εταιρίας που κατείχε τη μονάδα παραγωγής στο Τρολχάταν.

Το όνομα της SAAB θα χρησιμοποιηθεί στα νέα μοντέλα της εταιρίας όχι όμως και το λογότυπο.

Ο πρόδρος της εταιρίας, Κάρλ Ερλινγκ Τρόγκεν μεταξύ άλλων δήλωσε: ''Σε 18 μήνες θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το 1ο πρώτο μας ηλεκτρικό όχημα βασισμένο στο 9-3"...

Λέτε;;;

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2014, 13:52
από WER130
http://www.autoblog.gr/2014/05/21/saab-halts-production-due-to-cash-flow-problems/

Και μετά φωνάζουμε γιατί η Volvo δεν βγάζει XC40, 4κύλινδρα σύνολα, αυτόματα κιβώτια κλπ. Πάλι καλά που υπάρχουμε...
Καλές οι απαιτήσεις των καταναλωτών, αλλά οι αγορές και οι μέτοχοι αποφασίζουν...

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2014, 14:35
από johnkyr
όταν υπάρχουν όμιλοι, με πλήρη γκάμα ...
και όταν η volvo, αποφασίζει να μπει σε μια κατηγορία που μέχρι τώρα δεν είχε εκπρόσωπο, διότι μυρίστηκε μαρούλι,
ας το κάνει όπως αρμόζει το όνομα της ή το premium όνομα που θέλει να φτιάξει.

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2015, 15:50
από VolvoZeus
Volvo: Back 'on the attack' in U.S.

S.C. plant will be key to comeback


If Volvo's plan for a $500 million U.S. factory that can build 100,000 vehicles a year sounds ambitious, that is exactly the point.

Volvo sold 56,366 vehicles in the United States last year -- just more than half of its proposed new American factory capacity. But Volvo executives say that, five years after being sold to Chinese investors by Ford Motor Co., Volvo Car Corp. is rolling out its comeback plan.

That includes a radical new powertrain and vehicle architecture strategy and the South Carolina plant Volvo announced last week. Volvo believes that a big investment in U.S. manufacturing will ignite growth.

"We have reinvented ourselves," declares Lex Kerssemakers, CEO of Volvo Cars of North America, "and we believe it now makes sense to go on the attack again in the United States."

Volvo's comeback plan might sound like a stretch to industry skeptics. But building an oversized U.S. factory in anticipation of future sales growth -- as well as exports -- is a strategy that worked brilliantly for BMW and Mercedes-Benz two decades ago. Both European luxury competitors transformed themselves from low-volume importers to new levels by investing in U.S. manufacturing in the 1990s.

Kerssemakers, the former head of product development who was named to North America's top spot in January, assures the world that he and his U.S. dealers will soon need the extra muscle to handle a stream of new models and technologies that will drive the brand for the coming decade.

"I want to get to 100,000 sales as quickly as possible," he said last week from Newport, R.I., where Volvo executives attended the posh Volvo Ocean Race.

"In the past five years, we have invested $11 billion in new products and infrastructure," he said. "My former job was head of product, so I know exactly what's coming. We will have 14 new nameplates in the next four years. And they are tailor-made for the U.S. market."

This month, the company is rolling out its redesigned full-size XC90 crossover, the first model of a new global design approach it calls Scalable Product Architecture. Volvo will use shared component systems and chassis platforms to develop vehicles faster and less expensively.

Volvo also has launched a new global engine strategy dubbed Drive-E that will replace eight engine families of four-, six- and eight-cylinder engines with a single platform of turbocharged, high-output four-cylinder engines for all models on the new architecture.

Among future products: an executive-class S90 sedan to compete against the Mercedes-Benz E class and a V90 wagon to go with it. A replacement for the compact V40 also is coming with a three-cylinder engine that is now in development for other as-yet unidentified small cars. Volvo says all its models will be available in a hybrid option.

Kerssemakers says the automaker has not decided which of the new products will be built in South Carolina, but there will be more than one. The plant will begin output in late 2018.

Volvo's strategy is familiar. BMW sold fewer than 66,000 cars in the U.S. in 1992, when it surprised the industry by saying it would build a South Carolina plant capable of turning out 78,000 vehicles a year. Last year, BMW sold 339,738 vehicles here, and its modest plant has been expanded several times to become the biggest in BMW's manufacturing arsenal.

Mercedes took a similar tack with an oversized factory in Vance, Ala., and then watched its U.S. sales soar from fewer than 62,000 in 1993 to 356,136 last year.


Former sales leader

Volvo, once the U.S. sales leader among European premium brands, has stood by as new North American assembly lines were built in recent years by Lexus, Acura, Infiniti and Audi, with additional plants now going up for BMW and Mercedes.

Now Volvo leaders hope their turn has come.

"All the planets are aligning for Volvo right now," says Michael Robinet, managing director of IHS Automotive. "They have wanted a bigger U.S. manufacturing presence for a long time. Now they have the investment and the future product lineup, and the U.S. market is expanding to support it."

Volvo is trying to reverse a tough sales trend in the past decade. Volvo's U.S. sales have declined every year except two since they peaked at 139,000 in 2004. Luxury car sales are up more than 4.7 percent for the first four months of this year, but Volvo sales rose just one-tenth of 1 percent for the period.

Last week, Volvo said it will construct the assembly plant in Ridgeville, S.C., near the port of Charleston. The venture will give Volvo 100,000 vehicles a year, or almost twice the company's U.S. sales volume last year. The statement further revealed plans for a second plant phase that will apparently double that volume in the coming decade -- meaning U.S. output of up to 200,000 vehicles a year.


Global export base

Details are sparse. Volvo executives did not attend the plant announcement last week by South Carolina Gov. Nikki Haley. But Kerssemakers says Volvo intends to make the plant a global export base -- much as BMW and Mercedes did with theirs -- supplying North American dealers as well as European and other markets.

The project considered seaport sites in four states: Georgia, North Carolina, South Carolina and Virginia.

A source involved in the plant project says Volvo executives benchmarked and visited the BMW and Mercedes-Benz plants. They based their final selection of South Carolina on its proximity to the German automakers' existing U.S. parts supply base in that region.

Last month, Volvo gathered its U.S. dealers in Vail, Colo., to lay out the details of its bold five-year U.S. market plan.

"Our retailers went through a very difficult time over the past six years," Kerssemakers says. "We have to make clear to them that we are back. They deserve to know this."

The executive says Volvo has spent the past several years creating this strategy and developing the products for it. Some industry observers have perceived Volvo to be on the ropes as the industry struggled back from the 2008 market crash. Kerssemakers says the Swedish company has been simply "ticking off the boxes" of its multistage, multiproduct plan now that the Ford-era pipeline is empty, preparing for this moment.

Ford bought Volvo in January 1999, then divested it in 2010, selling the company for $1.8 billion to the fast-growing Chinese automaker Zhejiang Geely Holding Group. Geely has enabled Volvo to expand since then -- particularly into China.

But Volvo maintains an independent management group and board in Sweden, and Geely has vowed to keep Volvo independent.

Sources familiar with the new U.S. plant say Geely was not involved in the search. Volvo conducted the project internally from Sweden, they say -- even without involving outside U.S. site search consultants, as is customary on such large investments.


"We now have what we need to move forward," Kerssemakers says. "We will have the U.S. factory to support it. Our dealers have the infrastructure in place. We just need to reactivate everybody to make this jump into the future."


Απο Autonews..

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2017, 07:38
από Αντώνης
Έχασε την πρωτιά η Volvo στη Σουηδία μετά από μισό αιώνα
Για πρώτη φορά εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις για το 2016 στη Σουηδία δεν ήταν Volvo.
http://www.ethnos.gr/diethni/arthro/exase_tin_protia_h_vovlo_sti_souidia_meta_apo_miso_aiona-64814787/

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2017, 08:30
από Αντώνης
H Volvo ετοιμάζει να σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων το 2017

Στην εκπομπή “Οδηγώντας με Ασφάλεια” του Skai 100,3 με τον Άρη Γαλανόπουλο μιλάει ο κ. Nίκος Μαρτίνος, Διευθυντής Επικοινωνίας Volvo Car Hellas για τη χρονιά που πέρασε και για τα σχέδια της εταιρείας το 2017. Ο κ. Μαρτίνος ανέφερε ότι η Volvo αναμένεται να σπάσει το ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα πρόσφατα premium μοντέλα, τα S90 και V90.
Ακούστε ολόκληρη την 5λεπτη εκπομπή.
ΑΠΟ την http://www.kathimerini.gr/890409/article/aytokinhsh/aytokinhsh-epikairothta/h-volvo-etoimazei-na-shmeiwsei-rekor-pwlhsewn-to-2017

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017, 19:52
από Thanosgr
Volvo: Νέες εκδόσεις με πολλαπλό όφελος.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... lo-ofelos/

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2017, 20:03
από Thanosgr
Ανάκληση 1εκ. Mercedes-Benz!!!
http://www.rthess.gr/articles_det.asp?artid=77657
Για να μην λενε μερικοι οτι η Volvo δεν ειναι premium ενω τα γερμανικα ειναι... :whatever

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2018, 19:06
από Thanosgr
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ!!! :lol: :lol: :lol: :vow :applause
https://enkinisi.gr/2018/02/25/o-proedr ... n-daimler/
Ο τυπος πρεπει να ειναι πολυ μεγαλη γατα! :respect :vow

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2018, 21:40
από JimmyS40
Νομίζω έχει και τη lotus ο συγκεκριμένος και θα έπερνε τεχνογνωσία η volvo από τη lotus σε θέματα αναρτήσεων.Θέλω να δω τι θα πεί το ......γνωστό περιοδικό,που όλο geely-volvo τη λέει,(υποτιμητικά),τη volvo,και όλο κινέζικη τη χαρακτηρίζει.Τώρα τι θα λέει...geely-mersedes;

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2018, 09:57
από Αντώνης
JimmyS40 έγραψε:Νομίζω έχει και τη lotus ο συγκεκριμένος και θα έπερνε τεχνογνωσία η volvo από τη lotus σε θέματα αναρτήσεων.Θέλω να δω τι θα πεί το ......γνωστό περιοδικό,που όλο geely-volvo τη λέει,(υποτιμητικά),τη volvo,και όλο κινέζικη τη χαρακτηρίζει.Τώρα τι θα λέει...geely-mersedes;

H Geely αγόρασε την Lotus, τον Μάϊο του 2017, απο την Μαλαισιανή εταιρία Proton .
Επειδή για πολλά χρόνια η Lotus ( λόγω επιλογών της Proton) δεν εξέλιξε καινούργιο μοντέλο αυτοκινήτου δεν πιστεύω πως η Volvo είχε την ανάγκη της τεχνογνωσίας της. Αλλωστε τα Lotus και ως χειροποίητα φημίζονται για τις απλές κατασκευές τους.
Μήπως να πούμε στη Geely να αγοράσει και το συγκεκριμένο περιοδικό ??? :lol:

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2018, 21:15
από Αντώνης
Έρχεται αύξηση ΣΟΚ στο πετρέλαιο κίνησης!!
http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/erchete-afxisi-sok-sto-diesel/

:dizzy

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2018, 00:11
από Thanosgr
Αναμενομενο εδω και καιρο... :swear :chair

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2018, 11:00
από MONMAN
Η εξίσωση της τιμής diesel βενζίνης πρακτικά εχει γίνει από καιρό , όσοι έχουν diesel αυτοκίνητα -όπως και εγώ στο yaris- βάζουμε από τα "καλά " πετρέλαια που έχουν το πολύ 10 λεπτά χαμηλότερη τιμή από την φθηνή βενζίνη.
Η χαμηλότερη τιμή ήταν ένα πλεονέκτημα αλλά όχι το σημαντικότερο ,περισσότερο κράχτης γιαυτούς που δυσκολεύονταν στην απλη μέθοδο των τριών και δεν μπορούν να υπολογίσουν πόσο καίει το αυτοκίνητο τους! :-)

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2018, 11:42
από Thanosgr
H Daimler θα αγοράσει μερίδιο από τη Volvo;
http://www.newsauto.gr/news/h-daimler-t ... -ti-volvo/

Γατα ο κινεζος! :vow :respect

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2018, 18:54
από Thanosgr
Η Volvo λέει αντίο στις διεθνείς εκθέσεις
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... is-ek8esis

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2018, 21:09
από Αντώνης
Thanosgr έγραψε:Η Volvo λέει αντίο στις διεθνείς εκθέσεις
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... is-ek8esis


Περίεργες και ανεξήγητες για μένα οι τελευταίες επιλογές της VOLVO.
Πρώτα ανακοινώνει την ανεξάρτητη παραγωγή απο την Polestar. Στη συνέχεια σταματάει να εξελισει αγωνιστικά αυτοκίνητα και να συμμετέχει σε αγώνες. Τώρα ανακοινώνει πως δεν θα συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις ! :q
Ολοι οι υπόλοιποι κάνουν λάθος ? Ποιό είναι το target market της εταιρίας ?

Ζω για τη στιγμή που θα ανακαλύψει πως έκανε λάθος επιλογές, εκτός αν θέλει να γίνει δεύτερη Tesla !!

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2018, 22:22
από Αντώνης
Η Volvo ανακοίνωσε την ίδρυση της Polestar Engineered
Πηγή : https://www.autoblog.gr/2018/06/13/ta-montela-ths-volvo-apoktoun-polestar-engineered-aksesouar/

Λές να με ακούσανε; :-P

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2018, 08:57
από Αντώνης
Ευρωπαϊκές πωλήσεις μικρών SUV: Τρελή ανάπτυξη

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις μικρών SUV το 2018 θα ξεπεράσουν κατά πολύ την τυπικά ισχυρή ανάπτυξη όλης της κατηγορίας, καθώς τα νέα μοντέλα πείθουν τους καταναλωτές περισσότερο από τα κλασικά χάτσμπακ.

πηγή :https://www.drive.gr/news/kosmos/eyropaikes-poleseis-mikron-suv-trele-anaptyxe

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2018, 12:55
από Αντώνης
Επι τέλους !! :swear

ΚΤΕΟ: Αλλαγές τους ελέγχους των οχημάτων - Δείτε τι ισχύει (vid)
Νέες αλλαγές στα ΚΤΕΟ: Κόβονται πλέον τα οχήματα με «πειραγμένα» χιλιόμετρα

https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story/898697/kteo-allages-toys-elegxoys-ton-oximaton-deite-ti-isxyei-vid

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2018, 19:41
από Αντώνης
Πόσο θα αυξηθούν οι τιμές των ΙΧ από την εφαρμογή του νέου τρόπου υπολογισμού των ρύπων
Αλλαγές στον τιμοκατάλογο των αυτοκινήτων θα επιφέρει ο νέος τρόπος υπολογισμού WLTP των ρύπων που τίθεται στη ισχύ τον Σεπτέμβριο. Τι αλλάζει...
πηγή :http://www.caranddriver.gr/nikos_mertekis/arthro/poso_tha_auksithoun_oi_times_ton_ix_apo_tin_efarmogi_tou_neou_tropou_ypologismou_ton_rypon-7725361/

Re: Νεα και Φημες

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2018, 09:08
από Αντώνης
Volvo: Ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2018

Αύξηση 14,4% στην παγκόσμια αγορά και 16,1% στην ελληνική.

πηγή :https://www.drive.gr/news/agora/volvo-rekor-poleseon-gia-proto-exameno-toy-2018