Ασφάλεια Volvo

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Ασφάλεια Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 14 Μαρ 2011, 23:02

Εικόνα
Εικόνα

No one really buys a car expecting to get in an accident. Years ago I was talking to a car insurance guy about accident frequencies, ‘about once every 12 years’. I don’t even want to go there with thoughts on timing.

Here’s a story we just received. The accident was with our first generation C70 Convertible. This was the first time we used ultra high strength steel (boron treated steel) in our cars. Inside the ‘A’ pillar is a tube structure designed to keep the A pillar in place and when coupled with rear pop-up ROPS (like roll bars), they give the driver a good zone area that helps protect in a roll over. Also around the belt line is more of that steel to help create a caged structure. Yellow is ultra high strength steel:

My name is Kasey, and I am lucky to be writing this email. If it was not for my Volvo C70, I have no doubt that this would not be possible at this time. On Friday, January 21st, 2011 I was driving my usual route to work during rush hour traffic. I live out West, so of course it was 75 degrees and sunny, which for me means I am driving with my top down. Since I was traveling on a major highway, I was traveling at speeds around 70 MPH… when out of nowhere another driver moved into my lane. I swerved to avoid being hit by the other driver, and in upon doing so, my car went into a fishtail. I was not able to regain control, and my car veered off the side of the road, where it proceeded to flip 4 times, slide down the gravel embankment on the driver’s door, and then flip once more to land be back on what was left of my tires. Imagine my surprise when I opened my eyes and I was alive. Not only was I alive, but coherent. I was rushed to the hospital, were upon running all necessary test, the conclusion was that there was nothing wrong with me. Other than some bruising and muscle soreness, I just walked away from a high speed roll over with my convertible top down. To say the least, the doctors, police and ambulance teams were shocked to see that I was fine. There was one common theme that I heard over the next 2 weeks, and that was “Thank God you were driving a Volvo.” Everyone from my co-workers, to Facebook friends, to strangers I meet that hear my story, all believe that I owe my life to Volvo. I KNOW I owe my life to Volvo, and my children, my husband, and my family all thank you. How do you thank a car manufacturer for saving your life? I have no idea how to go about this process, other than to spread the word to every person I come into contact with that Volvo is the reason I was given a second chance. If not for your ROPS, this story would not be possible. I do not know if I will be able to afford another Volvo, but If I am, you just made me a Volvo customer for life.. I have attached photos of my car after the accident, once you have viewed these, I am sure you will agree that you have done nothing short of a miracle in saving my life. I want my story shared will every single employee at Volvo, so they will know I want to personally thank every engineer, every line worker and every office member that makes Volvo possible. I want all Volvo employees to know that the work they are doing today is saving lives. Please promise me that you will thank every single employee at Volvo and send them my heartfelt thank you.

http://www.volvoblog.us/2011/02/11/a-happy-ending/
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Re: Ασφάλεια Volvo

Δημοσίευσηαπό vrestas » 14 Μαρ 2011, 23:08

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=133484&cid=25
Άγιο είχε ένας πιλότος, αλλά και δύο επιβαίνοντες σε όχημα σε αυτοκινητόδρομο του Essex της Μεγάλης Βρετανία. Ο πιλότος έχασε τον έλεγχο του μικρού αεροσκάφους και συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο μάρκας Volvo.

Ωστόσο, οι επιβάτες του Volvo βγήκαν σώοι και κατάφεραν να απεγκλωβίσουν και τον τραυματισμένο πιλότο. Ο τελευταίος διακομίσθηκε σε νοσοκομείο με τραύματα στο κεφάλι, την πλάτη και τα πόδια
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Δημοσίευσηαπό vrestas » 14 Μαρ 2011, 23:15

Εικόνα
Εικόνα
http://www.volvoblog.us/2009/02/24/we-p ... weeks-ago/
James Hope, from our PR group, had the good fortune to watch our cars be totally ripped apart by professional rescue people. This all started about four years ago. Bruno, in our Regulations and Compliance group, fielded a call from Champion Rescue Tools. They wanted to know if we would donate cars to be used for a technical demonstration using their rescue tools. Bruno came over to PR with eyes like a deer in headlights. “Can we really give them cars to demonstrate rescue tools?” Sure, well, ah…yes and no…yes, but not from my cost center. Ok, so we got through the yes/no phase very quickly. So, who has cars that will not cost anything, that can be trashed and are production quality? Almost together we thought of our Arizona Proving Grounds (APG) and their fleet of pre-production/close-to-production cars they use for climate testing.

Bruno made some calls, promised we’d give them back their cars w/o any scratches and started working on this project. Here’s what we started with and what we gave back to APG:

Thank goodness our Swedes at APG have a good sense of humor.

What Champion wanted to evaluate was how to handle a car that’s built tough to help protect occupants. This was the first time being around rescue professionals; truly they are working from their hearts to help extract occupants. They asked questions I’ve never heard and of course I had no answers for them. Such as, what is the tensile strength of Volvo’s different grades of metal? Where is the best place to cut? Where are air bag sensors located? Stuff that, well, I thought I knew it all and was quickly proven I don’t.

What does this mean for you? I think this best sums it up, and he’s not as biased as I am:

“The bottom line from this particular research project, based on years of experience in vehicle rescue: If the structure of this vehicle is built this tough and it takes such an incredible amount of effort to tear it apart, rest assured the occupants won’t be trapped in the first place! They’ll be the ones standing over on the sidewalk when you get there, exchanging insurance information with the police.” — Ron Moore, Firehouse magazine, October 2006.

How this is for a disclaimer: Yes, all the cars used in this film were destroyed and recycled. Actually, we have them here in the U.S., at APG, under a Temporary Import Bond (TIB) meaning we have to return them in about three years.

Take care.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Δημοσίευσηαπό vrestas » 14 Μαρ 2011, 23:47

Εικόνα
Στούκα απο c30 με 120 km/h με τάρανδο.
Και μια παρόμοια ...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Μάιος 2011, 17:38

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
grdad
T2

Δημοσίευσηαπό grdad » 05 Ιουν 2011, 13:27

Ανατριχασα με την φωτο του φιλου vresta που αφορα την συγκρουση με ταρανδο καθοτι την προηγουμενη εβδομαδα μου πεταχτηκε μια αγελαδα την οποια καποιο διποδο ζωο :chair την αφησε ελευθερη να βοσκησει διπλα απο τον επαρχιακο δρομο...
Εχοντας μολις προσπερασει ενα φορτηγο κινουμενος με περιπου 100χλμ/ωρα βλεπω ξαφνικα σε αποσταση μικροτερη των 100μ την ''Κλαρα'' να μου πεταγεται πααρα πολυ γρηγορα και αυτοματως κανω ενα πολυ αποτομο ελιγμο να την αποφυγω και να ξαναμπω στο ρευμα μου.Το 40αρι συμπεριφερθηκε αψογα χωρις το παραμικρο παρατραγουδο...Ο ελιγμος ηταν πολυ βιαιος αλλα παρ ολα ταυτα το αμαξι παρεμεινε ακλονητο στις εντολες του τιμονιου :vow ...Βεβαια αλλο να το περιγραφεις χαλαρος κι αλλο να το ζεις ειδικα οταν εχεις μεσα γυναικα και παιδι.
Ασφαλεια volvo=ενεργετικη+παθητικη(αχρειαστη να μας ειναι!) :respect
Nektarios

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Δημοσίευσηαπό vrestas » 19 Οκτ 2011, 21:03

http://www.autoblog.gr/2011/09/23/this- ... -a-person/
Αυτό το τεράστιο ατύχημα το προκάλεσε ένας μεθυσμένος που οδηγούσε ένα Volvo XC90. Ο 21-χρονος από το Μινσκ της Λευκορωσίας, πήρε το XC90 της μητέρας του για βόλτα αλλά η βότκα έκανε την δουλειά της και ο 21-χρονος διέλυσε τόσο το XC90 όσο και 3 ακόμη αυτοκίνητα, ένα Citroen ZX, ένα Volvo S60 και ένα Volkswagen Passat.

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Αυτό το χάος το προκάλεσε ένα μόνο άτομο - AutoBlog.gr

Ελπίζω να μην σκοτώθηκε κανείς...μακελειό!!

phantomas
T2

Δημοσίευσηαπό phantomas » 09 Νοέμ 2011, 13:26

Παρόμοιο περιστατικό με τον grdad έχω να περιγράψω κι εγώ αλλά δεν περιλαμβάνει ούτε τάρανδο ούτε αγελάδα αλλά ένα δίποδο ζώο που είχε δίπλωμα οδήγησης. Ταξιδεύωντας στην Κορίνθού-Τριπόλεως και με τα φώτα αναμένα πάντα έστω και ημέρα (λειτουργία day-lights που υπάρχει λογικά σε όλα τα Volvo απλά πρέπει να ρυθμιστεί) και με περίπου 140χλμ. απο ένα άνοιγμα του διαζώματος μια alfa 156 απο το αντίθετο απλά....έστριψε χωρίς καν να κόψει για να τσεκάρει αν απο το αντίθετο ρεύμα της Εθνικής έρχεται κάποιος.....ή έστω να βγάλει ένα φλάς για να υποψιαστώ κάτι και όλα αυτά 30-40 μέτρα μπροστά μου. Χρόνος για φρενάρισμα δεν υπήρχε, μάλλον απλά θα περνούσα μέσα απο την Alfa, έκανα απότομα δεξιά για να εκμεταλευτώ τον χώρο που είχα και μετά πάλι απότομα αριστερά να αποφύγω την μπαριέρα που ξεκινούσε μετά απο λίγο. Παρόλα αυτά ο τύπος (70+) οδηγώντας σε κάποιο δικό του σύμπαν συνέχισε να κινείται και με χτύπησε στον πίσω προφυλακτήρα. Ευτυχώς το EBD που είναι συμπληρωματικό του ABS δούλεψε υποδειγματικά και το S40 ακολούθησε τις εντολές του τιμονιού. Σταματώντας κατεβαίνω να δω τι έγινε και βλέπω την Alfa να φεύγει. Για να μην σας ζαλίζω με την συνέχεια (δεν πρόλαβε να πάει πολύ μακριά.... ;-) ) απλά θα ήθελα να πω οτι είμαι ένας ακόμα που θα ήθελε να ευχαριστήσει την Volvo για την ενεργητική της ασφάλεια και να δηλώσω ευτυχής που δεν χρειάστηκε να δοκιμάσω και την παθητική.... 8-)
S40 1.8 LSE MY 03

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4

Δημοσίευσηαπό georgosk » 09 Νοέμ 2011, 15:25

phantomas έγραψε:.... αλλά ένα δίποδο ζώο που είχε δίπλωμα οδήγησης....

Καλά από τέτοια γεμάτοι οι δρόμοι :o
phantomas έγραψε:.... Για να μην σας ζαλίζω με την συνέχεια (δεν πρόλαβε να πάει πολύ μακριά.... ;-) ) ....

Για πες την υποψιάζομαι ότι θα έχει ενδιαφέρον, ο Αλφάκιας ήταν τελείως :whatever
phantomas έγραψε:.... είμαι ένας ακόμα που θα ήθελε να ευχαριστήσει την Volvo για την ενεργητική της ασφάλεια και να δηλώσω ευτυχής που δεν χρειάστηκε να δοκιμάσω και την παθητική.... 8-)

:applause Volvo for life
Σου εύχομαι την παθητική ασφάλεια να μην χρειαστεί ποτέ να την δοκιμάσεις ;-)
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

phantomas
T2

Δημοσίευσηαπό phantomas » 09 Νοέμ 2011, 16:06

Η συνέχεια εχει ως εξής: Αφού έγινε το συμβάν o παππούς πάτησε γκάζι όσο μπορούσε για να φύγει. Τον έφτασα μετά απο 3-4 λεπτά και εν τω μεταξύ η σύζηγος μιλούσε με το 100 περιγράφωντας το γεγονός και δίνωντας τοποθεσία.Αφού τον έφτασα και ΄δεν σταματούσε μετά απο κόρνες και φώτα μπήκα μπροστά του και επιβραδύνονοντας τον ανάγκασα να σταματήσει. Κατεβαίνωντας κάτω μου λέει το αμίμητο "πως κάνεις έτσι ένα "τσίκ" κάναμε...". Παραμένωντας το δυνατόν ψύχραιμος του εξηγώ οτι το "τσικ" έγινε με 140χλμ και οτι εχει ειδοποιηθεί η αστυνομία για τα περεταίρω γιατί η πράξη του απο οτι μας είπαν και τηλεφωνικά απο την αστυνομία θεωρείτε εγκατάλειψη. Αφού είχαμε τα γνωστά "τι να μπλέκουμε την αστυνομία..." η οποία εντός 5 λεπτών είχε έρθει και μας ενημέρωσαν οτι εφόσον πρόκειται για εγκατάλειψη πρέπει να πάμε στο Αστ. τμήμα Τριπόλεως για υποβολή μύνησης. Ήταν τυχερός γιατί πηγαίναμε αυθημερόν στο χωριό να δούμε τα παιδιά που κάνανε διακοπές με τους γονείς μου και δεν θέλαμε να χάσουμε επιπλέον ώρα και πιθανόν και την μέρα μας και αρκεστήκαμε σε καταγραφή συμβάντος απο την τροχαία και σε δήλωση για την ασφάλεια.

Αν πάντως δεν είχαμε αποφύγει την σύγκρουση το τραγικό ήταν οτι στην θέση του συνοδηγού καθόταν ένα κοριτσάκι περίπου 10 ετών που ήταν η εγγονή του και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να έβγαινε ζωντανό.... :-(
S40 1.8 LSE MY 03

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Ιαν 2012, 15:52

Πρώτη φορά το DSTC, δούλεψε αρκετά ... με θερμοκρασίες -4C από Ν.Μάκρη έως Αγ.Πέτρο ....
ανάβαση με 100+, το πίσω μέρος άρχισε να αποκλίνει στις στροφές και να διορθώνω με ανάποδο,
κάπου εκεί σταμάτησε το πάρτι μιας και μπήκε το DSTC. Με το spin control off, με άφηνε
να παίρνω μεγαλύτερες γωνίες και περισσότερο ανάποδο πριν με κόψει :evil: .....

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό iatroud » 23 Ιαν 2012, 23:57

Εικόνα
μετωπική, σήμερα το πρωί στην Ηλεία. δύο νεκροί ακαριαία στο fiat, μία ελαφρά τραυματισμένη στο volvo..
Το δυστύχημα συνέβη γιατί ένα από τα μπροστινά λάστιχα του μπλε Fiat Tipo που επέβαιναν, ήταν φθαρμένο με αποτέλεσμα να χαθεί ο έλεγχος και παρά την αγωνιώδη προσπάθεια που έκανε ο οδηγός να κρατήσει το αυτοκίνητο, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και συκγρούστηκε μετωπικά με το αυτοκίνητο Volvo, της γυναίκας.
RIP για τα νέα παιδιά :(
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 48&catid=6
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

deadp
D3

Δημοσίευσηαπό deadp » 24 Ιαν 2012, 00:24

Συγκρίνεις ένα κακό (σε ασφάλεια, θυμάμαι τα πρώτα τότε crash test του AMS) μικρομεσαίο αυτοκίνητο εικοσαετίας με ένα σχετικά σύγχρονο (βαίνει προς αντικατάσταση) και πλήρως εξοπλισμένο μεσαίο.... Λογικό το αποτέλεσμα.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 24 Ιαν 2012, 09:25

δεν νομίζω, ότι συγκρίνει τπτ, απλά παραθέτει την είδηση, δεν μας λέει το άρθρο, αν στο fiat, φορούσαν ζώνες ... το s40/v50 είναι μικρο-μεσαίο.

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό iatroud » 24 Ιαν 2012, 09:31

δεν τα συγκρίνω εγώ θοδωρή. Η μοίρα το έκανε..
(όσο το έγραφα, με πρόλαβε ο γιάννης)
το άρθρο μιλά για κακή κατάσταση ελαστικών και μάλιστα τα ενοχοποιεί για την απώλεια του ελέγχου (κλατάρισμα;). οι ζώνες και οι αερόσακοι βοηθούν μέχρι κάποιες (χαμηλές) ταχύτητες. από εκεί και μετά, αναλαμβάνει το σασί και οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που έχει αναπτύξει ο κατασκευαστής.
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 24 Ιαν 2012, 14:36

Καλημερα παιδες,ελπιζω να ειστε ολοι καλα.
Μιας και αναφερεστε στην ασφαλεια.........χθες ταξιδευα για Αμαλιαδα,το πρωι,και πριν τα Λεχαινα,ειχε γινει ενα ατυχημα.
μετωπικη συγκρουση ενα fiat tipo με ενα volvo s40 το fiat ειχε καταστραφει,ο οδηγος ειχε πεθανει(τον βγαλανε στον δρομο εκεινη την ωρα σε ενα σεντονι)και το volvo ειχε παθει πολυ ζημια μπροστα,αλλα η καμπινα ανεπαφη.........επιβατες δεν ειχε μεσα.ουτε κανεναν αλλον ανθρωπο ειχε εκει τραυματισμενο.
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό iatroud » 24 Ιαν 2012, 23:15

Δες 3 αναρτησεις πιο πανω, αυτο το δυστυχημα περιγραφει η ειδηση που συζηταμε! Φαντασου συμπτωση!
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 25 Ιαν 2012, 00:28

ναι ρε.....πωπωπωπωπω αυτο ακριβως ηταν.
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 01 Φεβ 2012, 15:36

Διάκριση για το νέο VOLVO V60 στον τομέα της ασφάλειας από τη EURONCAP!!!

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=463329&cid=12
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Δημοσίευσηαπό vrestas » 03 Φεβ 2012, 13:24

Κορυφαία σε ασφάλεια τα Volvo S60 και V60
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=464487&cid=12

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 01 Μάιος 2012, 00:13

http://www.imakenews.com/volvocalabasas ... 2CbhVBgj41

I am writing you for my mother. Her name is Reba, and she had a Volvo XC90, which is why I have become a true believer in all you say about your cars! I had heard they were good and now I know for sure. My mom was in a terrible wreck not even a half a mile from her home. Another driver hit her, head-on, doing 90+ mph, and my mother walked away with nothing but a few cracked ribs and a scratch on her arm. The crash was so bad that the three people in the other car did not make it. They were in a Camaro and it ended up in two pieces. It looked like someone had cut their car in half! Everyone that worked on the scene, including the police and the rescue people, said it was by far the worst accident they had ever seen. My mom told me, ‘I saw that car coming at me, stopped and thought, this is it, I’m gone.’
I have pictures of my mom’s car so folks can see what a great job a Volvo can do to save a life! Everyone in my hometown is SOLD on these cars!!!! I don’t want this story to go without (Volvo) being awarded the gold star that I think that it should have!!! Thanks so much!
Since the accident, Mother is doing just fine. In her words, ‘Thank God and Volvo I am here. I wouldn’t own anything else.’ She was very excited this past week when her new 2010 Volvo XC90 was delivered from a Volvo dealer on a trailer, ready to go, with a full tank of gas.”
Dori’s story has another interesting note: “A state trooper at the accident had just bought his wife a new car. She only had it a week, but he turned it back in and bought her a Volvo instead. Not long after, our doctor, insurance agent and a paramedic bought them for their wives, too!”

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 01 Μάιος 2012, 11:33

:lipssealed
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 01 Μάιος 2012, 11:41

Το σλόγκαν "VOLVO for life" μόνο τυχαίο δεν είναι...

"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo, therefore, is and must remain, safety", Assar Gabrielsson and Gustav Larson 1927.

Άβαταρ μέλους
WER130
D2

Δημοσίευσηαπό WER130 » 01 Μάιος 2012, 15:59

Λίγο παρακάτω υπάρχει ένα νήμα που ρωτάει ποιος είναι ο Νο 1 λόγος αγοράς Volvo. Το αγγλικό κείμενο δίνει πειστική απάντηση.

Δε θα ξεχάσω όταν γύρω στο 1990 ο θείος μου μετανάστης στη Σουηδία ερχόμενος για διακοπές στην Ελλάδα με την οικογένεια, λίγο πριν φτάσει στο χωριό μας, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και έφυγε από το δρόμο καταστρέφοντάς το ολοσχερώς. Όσοι το είδαν κατεστραμμένο, είπαν ότι είχαν Άγιο που σώθηκαν. Χωρίς να θεωρηθώ ιερόσυλος, θα έλεγα ότι εκτός από Άγιο, είχαν και Volvo.
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό iatroud » 01 Μάιος 2012, 18:23

johnkyr έγραψε:my mother. Her name is ...
Dori’s story ... bought his wife a new car. She only had it a week, but he turned it back in and bought her a Volvo instead. Not long after, our doctor, insurance agent and a paramedic bought them for their wives, too!”[/i]

τα πήραν όλοι για τις γυναίκες τους! εκείνοι τί αγόρασαν; και από πότε έγιναν γυναικείες επιλογές τα βόλβο; @#%$!@#
www.iatroud.gr

deadp
D3

Δημοσίευσηαπό deadp » 01 Μάιος 2012, 21:48

Πάντως, εγώ δε θα έπαιρνα για την πεθερά...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 16 Αύγ 2012, 10:02

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p0TWp-4Z28

IIHS NEW TYPE OF CRASH TEST AIMS FOR SAFER VEHICLES

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 16 Αύγ 2012, 12:13

:applause :respect
Θα αρχισουν παλι να λενε οτι τα VOLVO ειναι κινητα υπερβαρα φρουρια που τ'αγοραζουν συνταξιουχοι...???
Η κινητους αεροσακους (ασχετα αν τα VOLVO εχουν τους λιγοτερους αεροσακους σε σχεση με αλλες μαρκες που βαζουν και στον κ*λο αεροσακο, και ειναι ολοι στανταρ χωρις να χρεωνουν εχτρα για τον "δεκατοτριτο" αεροσακο για τα "αφτια")?

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Σεπ 2012, 14:21

Σήμερα στη παραλία, πέτυχα ένα S80 με ελβετικές πινακίδες που είχε αξεσουάρ; ένα κίτρινο σφυράκι σε πρώτη ανάγκη, σε περίπτωση ατυχήματος, όστ ο επιβάτης να μπορεί να σπάσει εύκολα το τζάμι, ώστε να απεγκλωβιστεί (όπως θα έχετε δει το ΜΕΤΡΟ πχ). Αυτό ήταν standard ή το έχει τοποθετήσει εκ τον υστέρων ο κάτοχος του S80 :q εντύπωση μου έκανε ....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 15 Σεπ 2012, 23:15

Με την :whatever που τους δερνει (τους ελβετους) μαλλον στανταρ ειναι. :doh

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 16 Σεπ 2012, 11:01

Μπορεί να έχει και άλλη χρήση... Π.χ αν μεταφέρεις την πεθερά σου και όλη την ώρα σου φωνάζει να μην τρέχεις. :lol: :lol: :lol:

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Απ: Ασφάλεια Volvo

Δημοσίευσηαπό iatroud » 16 Σεπ 2012, 22:45

Χρησιμότατο αξεσουάρ, μπορεί να σε βγάλει από πολύ δυσάρεστη θέση. Θα ήθελα να είχα ένα τέτοιο μαζί με κόφτη για ζώνες ασφάλειας

Sent from mobile
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
WER130
D2

Δημοσίευσηαπό WER130 » 17 Σεπ 2012, 12:36

Το συγκεκριμένο αξεσουάρ έχει στην άλλη άκρη του κοφτάκι για ζώνες ασφαλείας. 2 σε 1 εργαλείο...Και πωλείται μέχρι 10ε στο ίντερνετ (πιθανό και στο εμπόριο).

Εικόνα
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό iatroud » 18 Σεπ 2012, 10:38

αυτό ακριβώς εννοούσα, ευχαριστώ για την οπτικοποίηση :)
από ένα πρόχειρο ψάξιμο
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_nos ... ifeHammer+
www.iatroud.gr

nyds
T2

Δημοσίευσηαπό nyds » 19 Σεπ 2012, 09:53

johnkyr έγραψε:Σήμερα στη παραλία, πέτυχα ένα S80 με ελβετικές πινακίδες που είχε αξεσουάρ; ένα κίτρινο σφυράκι σε πρώτη ανάγκη, σε περίπτωση ατυχήματος, όστ ο επιβάτης να μπορεί να σπάσει εύκολα το τζάμι, ώστε να απεγκλωβιστεί (όπως θα έχετε δει το ΜΕΤΡΟ πχ). Αυτό ήταν standard ή το έχει τοποθετήσει εκ τον υστέρων ο κάτοχος του S80 :q εντύπωση μου έκανε ....

Εικόνα

Απορια.Το τζαμι πως ανοιγει?

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό iatroud » 20 Σεπ 2012, 09:38

το υλικό δεν είναι κολλημένο πάνω στο τζάμι, όπως φαίνεται εκ πρώτης κι είναι λογικό να σε ξεγελάει η φωτό, αλλά είναι βιδωμένο στο πλάι της κονσόλας, από τη μεριά του συνοδηγού. η μαύρη βάση παραμένει βιδωμένη, για να μείνει στη θέση της και σε περίπτωση πρόσκρουσης ή/και ανατροπής, ενώ το σφυράκι/κοφτάκι αφαιρείται χειροκίνητα.
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 24 Οκτ 2012, 12:30

τα μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε ...

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 24 Οκτ 2012, 17:26

Πω πω καρφι στη C-class και στο Α4... :lol: :mrgreen: :applause

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 26 Ιαν 2013, 09:20

Αναμενόμενα αποτελέσματα για την VOLVO!!! :applause

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Μαρ 2013, 13:16

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 01 Απρ 2013, 17:11

Αν και ποναει ή καρδια μου όποτε βλεπω το επανω βιντεακι και παρόλο που ξερουμε την τεχνολογια καθαρου αερα στα νεα VOLVO
http://www.newsauto.gr/2013/04/01/%CE%B ... %B1-volvo/
Δεν σταματουν να εχουν ενα κολλημα με την ασφαλεια στα τρακαρισματα, αλλα τωρα οσο πάνε και "ξεφευγουν" περισοτερο
http://www.newsauto.gr/2013/04/01/%CE%B ... %B7-volvo/
:respect

Άβαταρ μέλους
WER130
D2

Δημοσίευσηαπό WER130 » 01 Απρ 2013, 22:24

Ελπίζω να είδες ότι το 2ο άρθρο είναι Πρωταπριλιάτικο... :doh :doh
Volvo S60 T3 MY2012

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 02 Απρ 2013, 17:47

:doh :lol:
Δεν διαφωνο αλλα το παρακατω ειναι ενα πολυ "καλο" παραδειγμα για την ασφαλεια τον VOLVO... :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=o5wOOXT1 ... gest-vrecs
Αν και παλιο δεν θα μπορουσαμε να εχουμε και εμεις εδω τετοια test drives.... :whistling

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5

Δημοσίευσηαπό vrestas » 02 Απρ 2013, 21:25

Τρελός volvakias ο τύπος...λέτε να είναι ο volvozeus?

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 03 Απρ 2013, 12:26

Πολύ πιθανό να είναι ο VolvoZeus... Τρελαμένος ο τύπος ρε και το VOLVO τόσες στούκες και παρόλα αυτά πήγαινε ακόμα. Στη δοκιμή αυτή παίζει να ήταν και ο Johnkyr, κάπου πήρε το μάτι μου κάτι καγκουρο-peugeot 306 οπότε οι πιθανότητες είναι πολλές!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες