Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 30 Ιουν 2011, 14:08

Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για γνώμες (και κουβέντα γενικότερα ;-) ).
Η κουνιάδα μου πρόκειται άμεσα να επιλέξει καινούργιο αυτοκίνητο και μου ζητήθηκε η βοήθεια, οπότε προς μεγάλη μου χαρά αρχίζουν οι βόλτες στις αντιπροσωπείες.
Οι προδιαγραφές είναι οι εξής:
- Αυστηρά κατηγορία Β
- Αυστηρά κόστος με το κλειδί στο χέρι μέχρι 15.000€ (θα γίνει χρίση απόσυρσης)
- Οπωσδήποτε καινούργιο
- Θα πρέπει να μπορεί να κινηθεί οικονομικά εντός πόλης αλλά και με άνεση να κάνει ταξίδια στις εθνικές οδούς (προβλέπεται να κινείται αρκετά και στις δύο περιπτώσεις).
- Θα εκτιμηθεί η χαμηλή κατανάλωση και τα χαμηλά τέλη.
- Τα χρηματοδοτικά προγράμματα και οι ευκολίες πληρωμής θα παίξουν το ρόλο τους.
Διευκρινίζω ότι η ενδιαφερόμενη είναι έμπειρη οδηγός και θέλει ένα αυτοκίνητο σβέλτο με καλή συμπεριφορά στο δρόμο.

Μέχρι στιγμής υποψήφια:
- Opel Corsa 1,3 diesel
- Fiat Punto 1,4T ή 1,3 diesel
- Renault Clio 1,2T
- Skoda Fabia 1.2T
- Seat Ibiza 1,2T
- VW Polo 1,2T
Καμία άλλη ιδέα που μου έχει διαφύγει;

ΥΓ1: Παρακαλώ οι απόψεις να είναι τεκμηριωμένες χωρίς φανατισμούς και ιδεοληψίες
ΥΓ2: Δεν άνοιξα το θέμα σε άλλο φόρουμ (ξέρετε που ;-) ) γιατί από την δεύτερη σελίδα θα βγαίναμε εκτός και θα είχαμε τα γνωστά σχόλια από οπαδούς συγκεκριμένου γκρουπ.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό popolaros » 30 Ιουν 2011, 15:13

ειναι epic fail να αγορασει καποιος μικρο αυτοκινητο σε αυτα τα χρηματα και ποσο μαλλον και με δοσεις....
πεταμα χρηματων

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 30 Ιουν 2011, 16:36

Η δικη μου η γνωμη μετραει? Η ερευνα εγινε πριν μερικους μηνες και κατεληξα στο Clio...μεχρι στιγμης πολυ ευχαριστημενος, θα το προτεινα και σε αλλους. Επισης το Ibiza απο αυτα που αναφερεις μου φαινεται εξισου καλη περιπτωση...Και τα δυο στο ποσο που λες εχουν πολυ καλο εξοπλισμο..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 30 Ιουν 2011, 18:11

VolvoZeus έγραψε:Η δικη μου η γνωμη μετραει? Η ερευνα εγινε πριν μερικους μηνες και κατεληξα στο Clio...μεχρι στιγμης πολυ ευχαριστημενος, θα το προτεινα και σε αλλους. Επισης το Ibiza απο αυτα που αναφερεις μου φαινεται εξισου καλη περιπτωση...Και τα δυο στο ποσο που λες εχουν πολυ καλο εξοπλισμο..


Φυσικά και μετράει η γνώμη σου Κωνσταντίνε, γι' αυτό άλλωστε και έθεσα το θέμα μιας και κάποιοι έχουν στην κατοχή τους κάποια από τα αναφερόμενα οπότε η γνώμη τους έχει ιδιαίτερη αξία. Το Clio και εμένα ήταν η πρώτη μου σκέψη. Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν νομίζω και οι diesel επιλογές, αν και φοβάμαι μήπως δεν έχουν επαρκή ισχύ για κίνηση σε εθνικές οδούς αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους όπου οι ρεπρίζ μετράνε. Εκεί νομίζω ότι τα βενζινοκίνητα τις λίστας θα τα κατάφερναν καλύτερα. Το Clio από την εμπειρία σου μαζί του εκτιμάς ότι θα τα κατάφερνε καλά σε επαρχιακό δίκτυο όπου οι γρήγορες προσπεράσεις και η γρήγορη ανάκτηση ισχύος μετράνε; Τα δύο πετρελαιοκίνητα φοβάμαι ότι έχοντας δώσει προτεραιότητα στην επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων είναι επιλογές εστιασμένες περισσότερο σε αστικές μετακινήσεις. Μπορεί να κάνω και λάθος στο τελευταίο, σε κάθε περίπτωση το τεστ ντραϊβ θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
Για την τριάδα του VAG τώρα και εγώ το Ibiza θα ξεχώριζα. από τα τρία το Fabia είναι το πιο παλιό και αν δεν κάνω λάθος στηρίζεται σε παλιότερη πλατφόρμα σε σχέση με τα άλλα δύο. Το Polo υποψιάζομαι ότι τιμολογιακά μι αξιόλογα εξοπλισμένη έκδοση μπορεί να μας βγει πάνω από το χρηματικό όριο.

Για το χρηματικό όριο που ανέφερα διευκρινίζω ότι πρόκειται για το ανώτατο ποσό. Φυσικά αναζητούνται λύσεις που μπορούν να μας φέρουν αρκετά κάτω από αυτό.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό deadp » 30 Ιουν 2011, 21:22

Το Fabia είναι μια τίμια επιλογή, τώρα και με την επέκταση της εγγύησης. Δεν γνωρίζω μόνο το θέμα των service.
Όσον αναφορά το Clio (mkII), όσο καιρό το είχα ήταν άψογο κι έπρεπε να το κρατούσα παρέα στο volvo. Τα service του (εκτός από την αλλαγή ιμάντα, που... κοστίζει πολύ) ήταν πολύ λογικά.
Πεντάπορτο ή τρίπορτο; Γιατί μου έρχονται τα DS3 και Mito στο μυαλό... Δεν ξέρω βέβαια αν χωράνε στο budget.

Ψάξτε και κάτι σε μεταχειρισμένο, αν κι η συγκεκριμένη κατηγορία κρατάει την τιμή ψηλά....
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Ιουν 2011, 21:45

Θα επέλεγα κάποιο diesel 1,3-1,5 EURO5, με κάτω από 100γρ CO2 (αν υπάρχει) με 6ρι , μτχ 1-2 ετών από Γερμανία - Βέλγιο
Θα τσαμπάριζα 5-10 οχήματα από mobile.de, (θα έπαιρνα τιμή εκτελωνισμού) ταξιδάκι αναψυχής, μεταφορά του στην Ελλάδα ........
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 30 Ιουν 2011, 22:31

deadp έγραψε:Γιατί μου έρχονται τα DS3 και Mito στο μυαλό... Δεν ξέρω βέβαια αν χωράνε στο budget.

Όντως δεν χωράνε :-(

deadp έγραψε:Ψάξτε και κάτι σε μεταχειρισμένο, αν κι η συγκεκριμένη κατηγορία κρατάει την τιμή ψηλά....

Όχι μτχ για πολλούς λόγους, έναν τον ανέφερες ήδη. Γενικά το μτχ είναι να το ξέρεις ή να σου τύχει καλό. Στην παρούσα φάση δεν είμαστε για περιπέτειες...
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 30 Ιουν 2011, 22:35

johnkyr έγραψε:Θα επέλεγα κάποιο diesel 1,3-1,5 EURO5, με κάτω από 100γρ CO2 (αν υπάρχει) με 6ρι , μτχ 1-2 ετών από Γερμανία - Βέλγιο
Θα τσαμπάριζα 5-10 οχήματα από mobile.de, (θα έπαιρνα τιμή εκτελωνισμού) ταξιδάκι αναψυχής, μεταφορά του στην Ελλάδα ........


Ανέφικτο το σενάριο στην παρούσα φάση...
Επίσης πιστεύω ότι το συνολικό κόστος + την απώλεια του οφέλους από την απόσυρση θα προσεγγίσει αρκετά την αγορά καινούργιου
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Ιουν 2011, 23:01

προσωπικά, μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω το καλοκαίρι ... ;-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό sprsk » 01 Ιούλ 2011, 00:23

μπορείς να μάθεις τιμές εκτελωνισμού ?
Αν Ναι με ενδιαφέρει .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 01 Ιούλ 2011, 00:46

http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_pl ... k/efk5.htm
http://www.entypa.info/eforia/59-ektelv ... nhtoy.html

πριν το φέρεις, παίρνεις τελική τιμή από τον εκτελωνιστή σου και αποφασίζεις αν το φέρεις.
πριν χρόνια .... που είχα ξανα κοιτάξει για λίγο το θέμα .... ο φόρος ήταν, "χοντρικά" +-30% της αξίας του αυτοκινήτου.

Εικόνα

αξίζει να φέρεις όχημα, ΜΟΝΟ Euro5-6

OnTOPIC ....georgosk ,

PUNTO EVO 1.3 16v 95hp MTJ DYNAMIC 5π Euro5 16550
PUNTO EVO 1.3 16v 85hp MTJ MyLife 3π Euro5 15000
PUNTO EVO 1.3 16v 75hp MTJ ACTIVE 3π Euro5 14400
VW Polo 1.2 TDI 75PS BlueMotion Manual 5-speed :-(
FORD Fiesta 1.6 Duratorq TDCi 90PS

1. πόσα χλμ θα κάνει το χρόνο
2. τι αυτοκίνητο οδηγεί τώρα ? είναι ικανοποιημένη από αυτό ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό iatroud » 01 Ιούλ 2011, 07:58

παρότι δε θα έπαιρνα ποτέ 3πορτο αυτοκίνητο, θα έβλεπα από κοντά κι εγώ την ΜΙΤΟ, 1.4 120ίππους. κάνα 15k με την απόσυρση
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /91866.asp
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 02 Ιούλ 2011, 12:05

Χθες το απόγευμα κάναμε μια πρώτη βόλτα στις αντιπροσωπείες και έγιναν και τεστ ντραϊβ. Το τοπίο αρχίζει κάπως και ξεκαθαρίζει. Αναφέρω αναλυτικά.
Το Polo και Ibiza απορρίφθηκαν εξ αρχής γιατί δεν αρέσουν στην ενδιαφερόμενη, το πρώτο εσωτερικά το δεύτερο γενικά.
Το Fabia το είδαμε το οδηγήσαμε κιόλας ενθουσίασε το δυνατό μοτέρ με την άμεση απόκριση που κινούσε σβέλτα το αυτοκίνητο.Από εκεί και πέρα όμως τίποτα, ούτε οδηγικά άρεσε στην κουνιάδα μου και η ποιότητα των υλικών αλλά και η αισθητική του εσωτερικού ήταν απογοητευτική. Η απουσία ESP ήταν επίσης σημαντική έλλειψη στον εξοπλισμό. Απορρίφθηκε.
Είδαμε και το Fiesta του οποίου η αισθητική δεν κέρδισε την κουνιάδα μου αλλά και η απόδοση του 1,4 μάλλον δεν την καλύπτει. Απορρίφθηκε.
Το Clio άρεσε αρκετά, ο εξοπλισμός στην έκδοση Dynamic είναι πολύ καλός και η συνολική προσφορά επίσης καλή. Το 1,2Τ δεν το είχαν για να το οδηγήσουμε έτσι αρκεστήκαμε σε μια βόλτα με το ατμοσφαιρικό των 75 ίππων. Το αυτοκίνητο ενθουσίασε με το πάτιμά του στο δρόμο τα κρατήματά του, τα χειριστήρια και με μοναδική εξαίρεση τον κινητήρα (που έτσι και αλλιώς δεν είναι αυτός που μας ενδιαφέρει). Με την επιφύλαξη να οδηγηθεί και το 1,2Τ συγκεντρώνει πάρα πολλές πιθανότητες να είναι η τελική επιλογή. Ρωτήσαμε και για το 1,5 diesel αλλά η διαφορά τιμής δύσκολα θα αποσβεσθεί ενώ και η λειτουργία του μοτέρ με την ροπή να πέφτει γρήγορα μετά τις 3000 στροφές δείχνει να υπολείπεται του 1,2Τ.
Το Corsa ήταν αυτό που άρεσε περισσότερο από όλα σαν εμφάνιση. Επίσης με το 1,3 diesel το αυτοκίνητο έχει μηδενικά τέλη και εξαιρετική κατανάλωση. Μόνος ενδοιασμός η απόδοση του μοτέρ επί του θέματος αναμένεται τεστ ντραϊβ που θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Η διαφορά τιμής από τον βασικό ανταγωνιστή το Clio αναμένεται να αποσβεσθεί σε 4 με 5 χρόνια.
Οπότε στον δεύτερο γύρο περνάει το Corsa 1,3D και το Clio 1,2T ίσως και το 1,5D.
Για να απαντήσω και στις ερωτήσεις που τέθηκαν, η ενδιαφερόμενη αναμένεται να κάνει αρκετά χλμ περίπου 15.000 το χρόνο ίσως και περισσότερα. Το τελευταίο αυτοκίνητο που είχε ήταν Rav 4 2,0 του 1996 που αγοράσθηκε μτχ και δεν ικανοποίησε σε καμία περίπτωση, με υψηλό κόστος κατοχής και χρήσης και με την ζωή του στο τέλος της η αντικατάστασή του είναι επιβεβλημένη. Τo Punto δεν αρέσει πολύ και στα ίδια λεφτά και με το ίδιο μοτέρ (1,3D) το Corsa αρέσει περισσότερο. Το ΜιΤο θα του ρίξουμε μια ματιά γιατί είναι όμορφο αλλά φοβάμαι ότι θα ξεπεράσουμε σε τελική τιμή το χρηματικό όριο, θα το δούμε πάντως.

Ερώτηση ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω διάγραμμα ροπής απόδοσης για το Corsa το φυλλάδιο έχει ελάχιστες τεχνικές πληροφορίες για το μοτέρ
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 03 Ιούλ 2011, 09:11

Μεταξύ CORSA και CLIO, θα επέλεγα το CLIO, εκτός αν βγαίνει πολύ πολύ φθηνότερα το CORSA. Όσον αφορά το δίλλημα βενζίνη ή diesel, προσωπικά θα προτιμούσα το diesel γιατί (α) μπορεί να ακριβύνει και άλλο η βενζίνη και (b) το επιπλέον ποσό για το diesel το δίνει μία φορά στην αρχή. Μην κοιτάς την απόσβεση, κοίτα το γεγονός ότι αν πάρει diesel, κάθε μήνα θα πληρώνει λιγότερα για καύσιμα. Μετά από μερικά χρόνια θα έχει ξεχάσει για το επιπλέον ποσό που θα έχει δώσει για το diesel και την οτιδήοτε σχετίζεται με απόσβεση και θα απολαμβάνει την οικονιμία στα καύσιμα. Από εκεί και πέρα πρέπει να αποφασίσει αν θέλει οικονομία στα καύσιμα (diesel) ή αίσθηση (βενζίνη). Πάντως ότι και να πάρει να έχει κιβώτιο με 6 ταχύτητες και ESP.
VOLVO V50 1.8 MY2010

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 03 Ιούλ 2011, 12:23

To Corsa 1.3D και το Clio 1.5D έρχονται σχεδόν στα ίδια, ελάχιστα πάνω από 15.000. Σχεδόν 1.700€ φθηνότερα το Clio 1,2 TCE. Κιβώτιο 6 σχέσεων έχει μόνο το Clio 1,5D, ESP έχουν και τα τρία. Κοιτώντας τα διαγράμματα ροπής απόδοσης του Clio το βενζινοκίνητο έχει πιο ομαλή γραμμή ροπής η οποία διατηρείται στην μέγιστη τιμή της (152) σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, το πετρελαιοκίνητο από την άλλη έχει πολύ μεγαλύτερη ροπή (240) που όμως μετά της 3000 στροφές πέφτει γρήγορα. Στην πράξη το πετρέλαιο θα χρειάζεται πιο συχνές αλλαγές ταχύτητας που για κάποιους οδηγούς μπορεί να μην είναι αυτό που θέλουν. Άλλωστε και τα δύο καλύπτουν τα 1000 μέτρα στον ίδιο χρόνο, οπότε Διονύση είναι όπως τα λες βενζίνη για αίσθηση (θα πρόσθετα και ευκολία οδήγησης) και πετρέλαιο για οικονομία.
Ακόμα ψάχνω το διάγραμμα ροπής - απόδοσης του Corsa 1,3D όποιος ξέρει ΒΟΗΘΕΙΑ
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 08 Ιούλ 2011, 11:08

Δεν εχω δει διαγραμμα του tce, αλλα μπορω να σου πω οτι πανω απο τις 1500 τραβαει σταθερα μεχρι τον κοφτη...Σε wot μοιαζει να μπουκωνει (τραβαει, αλλα δεν εχει την ιδια αισθηση)...Σανιδα στις 4000 και το overboost κανει δουλεια...Μακραν το καλυτερο μοτερ της κατηγοριας..μεγαλυτερο μειονεκτημα του αυτοκινητου ειναι το 5αρι κιβωτιο. Θορυβωδες δεν ειναι (μεχρι τα 150 νομιζεις οτι εισαι σε μεγαλυτερο αυτοκινητο-2500 μεταξονιο εχει αλλωστε), αλλα ενα 6ταχυτο θα εκμεταλευοταν καλυτερα τη δυναμη του μοτερ..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 08 Ιούλ 2011, 14:38

Έκανα τεστ ντραϊβ το Corsa 1,3D εντυπώσεις λοιπόν:
Το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά νωχελικό και μην έχοντας ξαναοδηγήσει ντίζελ μου κακοφάνηκε κάπως. Όμως μόλις ανέβουν οι στροφές πάνω από 1700 νιώθεις την ροπή να έρχεται και το αυτοκίνητο ζωντανεύει. Πέρα από τις 3000 στροφές η αλλαγή σχέσης είναι μάλλον αναγκαία αν θες το μοτέρ να βρίσκεται στην βέλτιστη λειτουργία του, γεγονός που μου το επιβεβαίωσε και ο πωλητής που έχει ένα ίδιο για δικό του.
Έφτασα μέχρι τα 120 χλμ, που έρχονται σχετικά εύκολα, αλλά τα παραπάνω χλμ είχα την αίσθηση ότι δεν θα ερχόντουσαν τόσο εύκολα, μια έκτη ταχύτητα που δυστυχώς δεν υπήρχε θα βοηθούσε σίγουρα τα πράγματα γιατί θα έφερνε το μοτέρ στην βέλτιστη λειτουργία του (2000-3000 στροφές).
Στο δρόμο και στις στροφές το αυτοκίνητο ήταν αρκετά σταθερό και δεν προβλημάτιζε σε καμία περίπτωση. Το 207 που είχα οδηγήσει πέρυσι μου είχε δώσει λίγο καλύτερη αίσθηση. Πάντως και τα δύο (Corsa και 207) σε καμία περίπτωση δεν μου έδωσαν την αίσθηση αυτοκινήτου κατάλληλο για οδηγηκές συγκινήσεις με το Οπελ μάλλον πιο αδιάφορο.
Μια δοκιμή που έκανα στα φρένα ήταν πολύ ικανοποιητική.
Διευκρινίζω ότι το τεστ έγινε υπό αρκετή ζέστη και με το κλιματιστικό να αγωνίζεται να δροσίσει το καυτό εσωτερικό. Αυτό δημιουργούσε μια θολούρα στην βάση του παρμπρίζ που αν και δεν μου άρεσε δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα.
Στην μικρή οθόνη ανάμεσα σε στροφόμετρο και ταχύμετρο προβαλλόταν συνεχώς η στιγμιαία κατανάλωση με τα νούμερα που εμφανίζονται να μοιάζουν με φαντασίωση παρά με πραγματικότητα. Κάποια στιγμή πήγαινα με 80 και τετάρτη με το γκάζι ελαφρά πατημένο για να διατηρώ ταχύτητα και είδα στιγμιαία κατανάλωση 1,5 :o :respect
Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο για αστικές μετακινήσεις ίσως κουράσει λίγο τον οδηγό του λόγο της νωχελικότητας του μοτέρ χαμηλά τουλάχιστον μέχρι να το συνηθίσει κάποιος. Η λειτουργία του start-stop είναι ανεπαίσθητη στον οδηγό και δεν δημιουργεί κάποιο θέμα.
Γενική εντύπωση καλή, ειδικά αν οι οικονομικές μετακινήσεις είναι προτεραιότητα τότε το αυτοκίνητο είναι πολύ καλή επιλογή
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 11 Αύγ 2011, 13:50

Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται, με πιο αργούς ρυθμούς βέβαια λόγω καλοκαιριού και άλλων υποχρεώσεων.
Επίσκεψη λοιπόν στην Ιταλική ομάδα για τα Fiat Punto Evo 1,3 diesel 95hp και την Alfa Romeo MiTo με το ίδιο μοτέρ αλλά με εξάρι κιβώτιο. Στο πρώτο η κουνιάδα μου έκανε και τεστ ντραϊβ και το αυτοκίνητο την ικανοποίησε αρκετά τόσο από την συμπεριφορά του στο δρόμο όσο και από την λειτουργία και τις επιδόσεις του μοτέρ, όμως το Corsa με το οποίο μοιράζεται πολλά και είναι αρκετά κοντά στην τιμή αρέσει περισσότερο και έχει μηδενικά τέλη. Η ΜιΤο δεν ήταν διαθέσιμη για τεστ με το εν λόγω μοτέρ ενώ και η τιμή της που φτάνει το 17.000€ υπερβαίνει τόσο τον προϋπολογισμό όσο και τον ανταγωνισμό. Όμως η ΜιΤο είναι και αυτή που αρέσει στην ενδιαφερόμενη πιο πολύ από κάθε άλλο που είδε (και δεν έχει άδικο) οπότε ίσως γίνει και η υπέρβαση.... αν και το ποσό είναι μεγάλο.... θα δούμε.....
Από τα προηγούμενα που ανέφερα να διευκρινίσω ότι Corsa δεν διαθέτει ESP στάνταρ και μόνο σαν έξτρα με ανάλογη επιβάρυνση σε κόστος και χρόνο παράδοσης.
Επίσης απαντήθηκε και το δίλημμα diesel ή βενζίνη, οπότε το ενδιαφέρον περιορίζεται μόνο σε diesel μοτέρ. Κατόπιν όλων αυτών η τελική λίστα μάλλον κατά σειρά προτίμησης έχει ως εξής:
1. Alfa Romeo MiTo 1,3 diesel 95hp με 6άρι κιβώτιο και πληρέστατο εξοπλισμό, έκδοση Distinctive, στα 17.000€
2. Opel Corsa 1,3 diesel 95hp με 5άρι κιβώτιο με κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό στο έκδοση Edition στο 15.000€
3. Renault Clio 1,5 diesel 105hp με 6άρι κιβώτιο και πληρέστατο εξοπλισμό, έκδοση Dynamic, στα 15.000€

Αν έκανα εγώ την επιλογή το Clio το θεωρώ την πιο ολοκληρωμένη λύση, το μοτέρ είναι πιο δυνατό και η ποιότητα πολύ καλή. Την γνώμη μου την είπα στην ενδιαφερόμενη από εκεί και πέρα αυτός που πληρώνει αυτός και αποφασίζει....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Αύγ 2011, 14:07

η επιλογή 2 με την 3, έχουν την ίδια τιμή ? ... δε νομίζω. Το corsa πρέπει να είναι πιο φθηνό .... εκτός κι αν έχει ανέβει η τιμή του, με το ESP ή κάτι άλλο ..... Στην ευρώπη υπάρχει η επιλογή 6ριου για το corsa, κάτι που δεν υπάρχει εδώ.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 11 Αύγ 2011, 14:25

johnkyr έγραψε:η επιλογή 2 με την 3, έχουν την ίδια τιμή ? ...

Ελάχιστη διαφορά λίγων δεκάδων ευρώ (70€ αν θυμάμαι καλά). Το clio έχει πολλές προσφορές αυτή την εποχή, στο Corsa έξτρα είναι οι ζάντες αλουμινίου (χωρίς ESP), με τα συν και τα πλην από εκπτώσεις, προσφορές και απόσυρση έρχονται πολύ κοντά. Με την ίδια προκαταβολή και χρόνο αποπληρωμής η διαφορά στην δόση είναι ανάξια συζήτησης...
Αυτά ισχύουν στην Λάρισα με τους ευγενέστατους και εξυπηρετικότατους πωλητές. Στην πεθαμένη από την κρίση Πάτρα, που η κατηγορία Β μοιάζει με super car, για το Corsa δεν πήρα τόσο καλή προσφορά...
Για την αντιπροσωπεία της Renault στην Πάτρα καλύτερα να μην :lipssealed θα πρέπει να γράψω σεντόνι. :chair
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Αύγ 2011, 14:34

αν το αυτοκίνητο δεν περιορίζεται αποκλειστικά για την πόλη, τότε το Clio έχει το πρώτο λόγο .... ;-)
η άλφα βέβαια, έχει άλλη χάρη !!!
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 11 Αύγ 2011, 14:37

johnkyr έγραψε:αν το αυτοκίνητο δεν περιορίζεται αποκλειστικά για την πόλη, τότε το Clio έχει το πρώτο λόγο .... ;-)
η άλφα βέβαια, έχει άλλη χάρη !!!

Τo αυτοκίνητο θα κάνει τα πάντα.
Έτσι όπως τα λές είναι.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 09 Οκτ 2012, 20:21

Μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ σκέψη και βασάνισμα (πάνω από 1 χρόνο :dizzy ), πολλά τεστ ντραϊβ, και αφού εξετάστηκε και το ενδεχόμενο του μεταχειρισμένου, τελικά η επιλογή έγινε.
Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM-2 85hp καινούργιο. Αναμένεται θα γράψω και εντυπώσεις όταν το οδηγήσω.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό iatroud » 10 Οκτ 2012, 08:48

τώρα θα μπεις και στο κλαμπ των αλφίστι, με το καλό η παραλαβή! απροβλημάτιστο να είναι και καλοτάξιδο! :applause
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Επιλογή σούπερ μίνι (κατηγορία Β)

Δημοσίευσηαπό georgosk » 10 Οκτ 2012, 10:49

Υπενθυμίζω (αλλά 15 μήνες μετά ποιος να το θυμάται :lol: ) ότι το θέμα ανοίχτηκε και αφορά σε αυτοκίνητο της κουνιάδας μου στην επιλογή του οποίου όμως είχα άμεση εμπλοκή και γνώμη. Στα περισσότερα τεστ ντραϊβ ήμουν επιβάτης ενώ το Corsa το οδήγησα και εγώ (γράφω εντυπώσεις παραπάνω). Στην τελική δε επιλογή υπήρξε ομοφωνία.
Τους καιρούς που διανύουμε η τελική απόφαση ήταν κάτι παραπάνω από δύσκολη (για αυτό και καθυστέρησε τόσο) και ενώ άλλες εποχές θα προκαλούσε μόνο χαρά τώρα αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα υπό το βάρος των υποχρεώσεων που δημιουργεί (δόσεις) και της συνολικής αβεβαιότητας. Η ανάγκη για αυτοκίνητο είχε γίνει πλέον άμεση και επιτακτική καθώς το προηγούμενο τείνει να αχρηστευθεί εντελώς και η επαναφορά του σε επίπεδα που να εξασφαλίζουν στοιχειώδη λειτουργικότητα και αξιοπιστία απαιτεί σημαντικά ποσά που σε συνδυασμό με το κόστος κατοχής (κατανάλωση και τέλη) το καθιστούσαν ανυπόφορο....
Ευχαριστούμε λοιπόν για τις ευχές, το αυτοκίνητο σίγουρα θα περάσει και από τα χεράκια μου για δοκιμή οπότε θα γράψω εντυπώσεις και που ξέρεις μετά από χρόνια μπορεί να γίνει και δικό μας (άλλωστε και το Υ της κουνιάδας μου ήταν μέχρι το 2004)
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08


Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες