Οδήγησα... / Tests Drives

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2010, 13:28

Εδώ, μπορούμε να γράφουμε εντυπώσεις και εμπειρίες από αυτοκίνητα που οδηγήσαμε
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 05 Φεβ 2010, 13:33

χαχαχ με περιμενεις στην γωνια ε? :lol:
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 05 Φεβ 2010, 13:35

Ωραίο θέμα. Έτσι θα παίρνουμε μια γνώμη για το τι κυκλοφορεί στην αγορά
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 05 Φεβ 2010, 13:36

VolvoZeus έγραψε:χαχαχ με περιμενεις στην γωνια ε? :lol:


άντε λοιπόν ξεκίνα να ποστάρεις σχετικά με το θέμα :lol:
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2010, 13:50

Peugeot 306 Race6 του 99'

Εικόνα

το αυτοκίνητο είχε 120.000χλμ και πρέπει να είχε να κάνει service, από την εποχή του ΝΟΕ.
είχε πολύ φαρνατζοδουλεια γύρω γύρω, δεν είχε λάστιχα, δεν είχε αμορτισέρ, δεν είχε δίσκους,
δεν είχε τακάκια, δεν είχε ΚΤΕΟ, δεν είχε Τ.Κ του 2008, δεν είχε AC, είχε τελειωμένη εξάτμιση και έκαιγε λάδια, ήθελε ημιαξόνια, μπαταρία ο λεβιές ταχυτήτων ήθελε ντίζες τουλάχιστον και ήθελε και βάσεις μοτέρ.

Το γ@μημέν@ όμως έστριβε τέλεια, είχε καταπληκτική αίσθηση και τα χλμ δεν του φαίνονταν. Ένα 106Rallye, που όμως παντού ήταν καλύτερο. Σε κάποια φάση βρέθηκα να πηγαίνω με 220+ (κοντέρ) στην ανηφόρα Κηφισίας και να "ψάχνομαι" να βάλω 7η :lol:, χωρίς να αισθάνομαι ότι δεν ελέγχω την κατάσταση. Το πλαίσιο δίψαγε για άλλα τουλάχιστον 50hp.Με άλλα λόγια το καλύτερο μπροστινό σύστημα που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα ever.

Τα μαζέματα που ήθελε όμως, ήταν πάνω από 4.000€ και σε συνδυασμό με τα αυξημένα τέλη 2.000cc και παλαιότητας.....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2010, 14:07

VolvoZeus έγραψε:χαχαχ με περιμενεις στην γωνια ε? :lol:


αναμένουμε τις εντυπώσεις σου από το lexus :D
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2010, 14:29

το βρήκα ... και το ξανά ποστάρω ....

Εικόνα

βόλτα με το S40 T5 AWD του Δία.

μπαίνοντας μέσα, κάθεσαι αισθητά χαμηλότερα από το δικό μου. Το fl κατά την γνώμη μου έχει ένα +κλίκ στην ποιότητα του εσωτερικού στο φινίρισμα και μου αρέσει περισσότερο το χειρόφρενο του fl. Από θέμα εργονομίας της κονσόλας, καθρέπτες, και άνω κονσόλας φωτάκια κτλ προτιμώ το προ fl. Ο Συμπλέκτης, μου φαίνεται πολύ καλός και συνηθισμένος από το δικό μου βάζοντας 1η, το πατάω περισσότερο :lol:. Δεν το άνοιξα από στάση μιας και δεν μου αρέσει αυτό το σπορ και ταυτόχρονα πιστεύω ότι καταπονείς το όχημα χωρίς λόγο. Ο ήχος του κινητήρα είναι ένα ευχάριστο γουργουρητό και δεν περνά ποτέ δυσάρεστα μέσα στην καμπίνα, είτε από χροιά, είτε από ένταση, με όσα κι αν πηγαίνεις. Πολύ γρήγορα, μπορείς να βάλεις 6η, ίσως και με λιγότερα από 60χαω και να ταξιδεύεις πολύ χαλαρά με 140χαω στο κοντέρ. Αν τώρα, πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα, σε χρόνο dt είσαι στα 200+ και ανεβάζεις. DIKASTI σε καταλαβαίνω απόλυτα με το 17+λτ/100 που έχεις :lol: Γενικά, τα αυτοκίνητα στο δρόμο, σου φαίνονται σταματημένα, πρέπει να έχεις ΜΕΓΑΛΟ αυτοέλεγχο για να πηγαίνεις με 100-140χαω. Πολύ εύκολα μπορείς να πας κυρία, πολύ εύκολα μπορείς να πας αεροπορία.

Τι θα ήθελα .......

θα ήθελα πιο σκληρή ανάρτηση, κι ας έχανα λίγο από άνεση .... μιας και με το πάτα άσε στο πάτωμα αισθάνεσαι το αυτοκίνητο και απογειώνετε και να γονατίζει από την πολύ δύναμη.
θα ήθελα ένα 2ο turbo, ή ένα μεταβλητής γεωμετρίας, μιας και συνηθισμένος από ατμοσφαιρικά οχήματα, αισθάνομαι ένα μικρό lag, που δεν είναι ενοχλητικό στην Ε.Ο, αλλά ίσως να χάνεις από αίσθηση σε κλειστά κομμάτια και να απαιτεί να κάνεις κινήσεις πριν, για να έχεις το αποτέλεσμα της 0.5-1sec αργότερα. Θα πάω να κάνω TestDrive και 1.8-2.0lt VAGGELI, για να έχω μια εικόνα με το θέμα.
Γενικά νομίζω ότι το όχημα είναι ταχύτατο και άνετο για να κάνεις ταξιδάκια με ασφάλεια με απαγορευτικούς ρυθμούς. Εγώ μάλλον, αν πάρω 2ο αυτοκίνητο θα επιλέξω κάτι πιο ελαφρύ, σκληροπυρηνικό και πιο φθηνό :lol:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό sprsk » 05 Φεβ 2010, 14:58

johnkyr έγραψε:Εδώ, μπορούμε να γράφουμε εντυπώσεις και εμπειρίες από αυτοκίνητα που οδηγήσαμε


VolvoZeus έγραψε:χαχαχ με περιμενεις στην γωνια ε? :lol:


:lol: :lol: :lol:

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 05 Φεβ 2010, 15:50

Καταρχην να ευχαριστησω τον sprsk, για την προσκληση αλλα και για την διαθεση και καλη του παρεα!
Χθες λοιπον οδηγησα το Lexus IS250 (αυτοματο), σε μια γνωριμη μου διαδρομη (απο γλυφαδα, λιμανακια μεχρι λαγονησι και πισω) την οποια κανω αρκετα συχνα για προσωπικη ευχαριστηση με το δικο μου.
Καταρχην ανοιγοντας την πορτα σου δινει μια πολυ θετικη στιβαρη και ποιοτικη αισθηση. Οι δερματινες επενδυσεις των καθισματων και οι επνδυσεις στην πορτα ηταν επισης πολυ ποιοτικες στην υφη τους, και με πολυ καλη συναρμογη. Τα πλαστικα του ταμπλω ομως δεν μου εδωσαν την ιδια εντυπωση (χωρις να σημαινει απολυτα οτι δεν ηταν).
Απο χωρους μετρια τα πραγματα...το κεφαλι μου εβρισκε κανονικα στην οροφη παρολο που το καθισμα ηταν στην πιο χαμηλη του θεση, και παρολο που αυτο μπορει να ωφειλετε στην υπαρξη της ηλιοροφης δεν το θεωρω ελαφρυντικο μιας και στο μικροτερο δικο μου κατι τετοιο δεν συμβαινει παρα την υπαρξη της. Επιπλεον η θεση οδηγησης στην κατωτερη θεση της ηταν αρκετα πιο ψηλα σε σχεση με το τι εχω συνηθισει. Επισης το ψηλο ταμπλω και το μικρο οπως μου φανηκε παρμπριζ εδιναν μια κλειστοφοβικη αισθηση.
Απο εργονομια μια απο τα ιδια....αρκετα χειριστηρια κρυμμενα πισω απο το τιμονι, οπως το κουμπι απενεργοποιησης του esp, το cruise κα. Επισης λειτουργιες που ειναι υπερβολικα απλες στα δικα μας οπως την ρυθμιση του αερα του κλιματιστικου δεν ηταν τοσο intuitive και χρειαζοταν αρκετο ψαξιμο. Πολυ ψαρωτικος και καλαισθητος απο την αλλη ο τροπος με τον οποιο παιζουν οι βελονες οταν βαζεις εμπρος, και ο φωτισμος τους, οπως επισης και αυτος του εσωτερικου δακτυλιου του στροφομετρου ο οποιος αναβε με πορτοκαλι χρωμα οταν πλησιαζες στο οριο αλλαγης ταχυτητας και κοκκινο οταν εφτανες στο οριο περιστροφης του κινητηρα.

Στο δρομο πολυ καλη κυλιση και ηχομονωση, οπως ακριβως περιμενεις απο μια προταση της κατηγοριας D. Η αναρτηση μαλακη με πολυ καλη αποσβεση, και το αυτοματο κιβωτιο στο D mode απολαυση ειδικα μεσα στην κινηση. Στην χειροκινητη λειτουργια ομως δεν το βρηκα πουθενα καλυτερο απο ενα DSG και παραπλησιο σε αυτο του XC60 που επισης δεν μου αρεσε ιδιαιτερα...Οι αλλαγες προς τα πανω απο τα αυτακια ειχαν μια καθυστερηση και προς τα κατω επισης. Βεβαια με την συμβουλη του Σπυρου για το kickdown η προς τα κατω αποκριση στο auto ηταν αισθητα καλυτερη.

Στις στροφες τωρα, η κλιμακωση του κιβωτιου σε μπερδευε (2α 80km/h). Ηθελες να εισαι με 100 στην στροφη, ομως η 3η σε κρεμαγε και δεν ειχε αρκετο γκαζι για την εξοδο αλλα και τον ελεγχο με το γκαζι μεσα στην στροφη. Το τιμονι του σχετικα αργο, οχι και τοσο κοφτερο και αρκετα πισω απο αυτο μιας 3αρας πχ οσον αφορα την αισθηση. Το πιο σημαντικο ομως ηταν οτι το μπροστινο τμημα ειχε ευκολες τασεις φυγης. Στην εισοδο εδιωχνε μουτρα πολυ ευκολα, ενω οταν πιεζοταν εγερνε αρκετα, και αισθανοσουν οτι ο κωλος ειναι ιδιαιτερα ζωντανος...Για παιχνιδι δηλαδη καλο (οπως απεδειξε αργοτερα εμφατικα ο Σπυρος :lol: ) αλλα απο ουσια οχι πολλα πραγματα. Αυτη η ασαφεια του μπροστινου τμηματος και το ευκολο ξεκολημα του γινοταν ακομα πιο εμφανες οταν επεφτε σε εγκαρσιες ανωμαλειες με στριμενους τροχους, οπου η μουρη ανοιγε την τροχια της.

Στην επιστροφη λοιπον, εβαλα τον επιλογεα στο D εριξα τον ρυθμο και ετσι απολαυσα τον χαρακτηρα του αυτοκινητου...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό sprsk » 05 Φεβ 2010, 18:47

Θα συμφωνήσω .
Προσωπικά θα το επέλεγα με κλειστά τα μάτια σε σχέση με μια 320 αλλά ώς εκεί .
Είναι ένα cruise για άνετες ήσυχες διαδρομές εκτός και ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη και αξιόπιστη συμβίωση.
Προσωπικά θα το προτιμούσα με χειροκίνητο και χώρο για να παίξω ... :D

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 05 Φεβ 2010, 18:51

sprsk έγραψε:Θα συμφωνήσω .
Προσωπικά θα το επέλεγα με κλειστά τα μάτια σε σχέση με μια 320 αλλά ώς εκεί .
Είναι ένα cruise για άνετες ήσυχες διαδρομές εκτός και ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη και αξιόπιστη συμβίωση.
Προσωπικά θα το προτιμούσα με χειροκίνητο και χώρο για να παίξω ... :D

Εσυ να πας σε καμια πλατεια να παιξεις :lol:

Μιλαμε φευγοντας απο το φαναρι, ζωγραφισε κανονικα κατω!!!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
sprsk
D2
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: 03 Φεβ 2010, 11:10

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό sprsk » 05 Φεβ 2010, 19:01

Να σου πώ δεν μου βγήκε αυτό που ήθελα .
Εχω καιρό να παίξω με πισωκίνητο και αυτόματο.
Εχεις δίκιο με την κώλοδευτέρα κρέμασε και μάζεψε . :x

Πάντως στο επόμενο που θα πάρω στα χέρια μου πρέπει να πάμε μέγαρα. :lol: :twisted:

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2010, 19:10

δυστυχώς η πίστα πλέον δεν είναι ανοιχτή για ιδιώτες, αλλά μόνο για οργανωμένα trackdays :(

Μήπως να κάνουμε την 1η πανελλαδική συγκέντρωση του club κάπου που να βολεύει και τους βόρειους ....

πχ ΣΕΡΡΕΣ ? :o
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 15 Φεβ 2010, 00:21

και αν τα αυτοκίνητα που είχαμε οδηγήσει είναι πολλά ?

(Lexus LX470 sc430 is200 is 250...
Nissan Patrol Gr,350Z.....
Mercedes CL600(W215),C32AMG(w203),S500(w220),G500(W463),Ml430,E350(W211)
BMW M3(E36) M6(E63)
SAAB 9000
VOLVO- S40,S60(2.0t,R),XC90
TVR Cerbera(SPEED 6)
Mitsubishi Eclipse spider turbo,Pajero,Diamante
Audi A3,A4,A6,A8 S3
MAZDA 3,6,CX7
TOYOTA LAND CRUISER 100,COROLLA(E120) RAV4 (CA20W)
Kai alla :) :) :) )


τι κάνουμε ? για ποιο γράφουμε ?
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 15 Φεβ 2010, 00:33

καλά κι εμείς, έχουμε οδηγήσει πολλά, απλά γράφω μόνο για αυτά που μου κάνουν click.
Ξεκίνα με όποιο σου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις ..... εγώ θα ήθελα να ακούσω για το CX7


σχετικά με τα greeklish σε παρακαλώ δες αυτό τον σύνδεσμο, που μεταφράζει τα greeklish σε Ελληνικά.

http://www.e-greeklish.gr/greeklish-to-greek ...... δεν πειράζει αν έχουν ορθ.λάθη.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 15 Φεβ 2010, 18:37

Mου άρεσε παρά πολύ το θεορω το καλύτερο suv στα λεφτά του(35000 ta μiσα απο xc90)....το τιμονι είναι "νιστερι" για δουλιεϛ ακριβιαϛ πατιμα στο δρόμο παρα παρα πολύ καλό,ορεο σαλονι και πολύ καλά δεμενα τα πλαστικα,μεγαλοι χωροι....και το μοτερ ήταν δυναμη παντού και παντα.... και ειναι και ομορφο ;)
δεν ήξερε καν τι είναι το lag (καποτε είχα οδηγισει το outlanders turbo μιλάμε το lag που ειχε ήταν απιστευτο)...
δεν μου άρεσε ο κοκκινοϛ φοτισμοϛ του πεινακα οργανων (κουραζει πολύ,είχα mazda3) και η ηχομονοση....
Αλλα πολυ καλο γενικα εγω θα το αγοραζα....το προτεινα και σε γνοστο και το αγορασε και ειναι πολυ ευχαριστημενος(αν ενδιαφερεσε να το παρεις μπορω να δοσω το τηλεφωνο του να σου πει και αυτος την γνωμη του που το εχει και καιρο) γιατι στα λεφτα αυτα περνεις crv rav αλλα δεν εχοθν καμια σχεσει το cx ειναι πολυ καλυτερο(για μενα) :) :) :)
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 04 Μαρ 2010, 14:16

Δικαστης C30 T5 :inlove

Καταρχην (κατι που ολοι ξερετε) το αμαξι ειναι κουκλα! Πραγματικα γυρισαν πολλα κεφαλια χθες...σε βαθμο που καταντησε ενοχλητικο οταν ενας χαμενος με ενα λεον αγνωστων στοιχειων χωρις λογω προκαλουσε για κοντρα :whatever Εμενα ευτυχως δεν μου κολλαει κανενας καμμενος ετσι.....

Σε σχεση με το δικο μου, το κιβωτιο φαινετε οτι ειναι πιο μακρυ, και δειχνει να αργει περισσοτερο να ανεβασει στροφες. Στις αλλαγες ο φλωρικος συγκριτικα συμπλεκτης που απομονωνει ψηλα ισως να ευθυνετε και για τις αργες αλλαγες για τις οποιες παραπονιετε ο Δικαστης. Εντυπωση μου προκαλεσε επισης οτι το τιμονι ειναι πιο βαρυ στην σταση σε σχεση με το δικο μου, ισως λογω και των 18" ζαντων.

Κατα τα αλλα σε καλο οδοστρωμα δεν ειδα περαν της 1ης το αυτοκινητο να γραφει κατω (δεν το επιδιωξα κιολας). Σε γλιστερο τα πραγματα ειναι αλλιως βεβαια αλλα δεν νομιζω οτι κανενα μπροστιοκινητο με τοσα αλογα και χωρις μπλοκε θα τα καταφερνει καλυτερα.
Δεν ειχαμε και καμια στροφη να στριψω σοβαρα, αλλα σε μια αρκετα γλιστερη που το δοκιμασα, αν πατησεις σε σωστο σημειο αισθανεσαι τον εξωτερικο τροχο να σπρωχνει την μουρη προς τα μεσα και οχι προς τα εξω, πραγμα που σημαινει οτι μια χαρα δειχνει οτι μπορει να στριψει!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 04 Μαρ 2010, 15:10

VolvoZeus έγραψε:...σε βαθμο που καταντησε ενοχλητικο οταν ενας χαμενος με ενα λεον αγνωστων στοιχειων χωρις λογω προκαλουσε για κοντρα :whatever Εμενα ευτυχως δεν μου κολλαει κανενας καμμενος ετσι.....


Του έκανες δικαστήριο; :chair
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 04 Μαρ 2010, 16:09

georgosk έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:...σε βαθμο που καταντησε ενοχλητικο οταν ενας χαμενος με ενα λεον αγνωστων στοιχειων χωρις λογω προκαλουσε για κοντρα :whatever Εμενα ευτυχως δεν μου κολλαει κανενας καμμενος ετσι.....


Του έκανες δικαστήριο; :chair

Με 3 ατομα και ξενο αυτοκινητο? Οσο και να χτυπιοταν ο δικαστης χθες εγω εμεινα στην 6η...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 04 Μαρ 2010, 17:07

VolvoZeus έγραψε:
georgosk έγραψε:
VolvoZeus έγραψε:...σε βαθμο που καταντησε ενοχλητικο οταν ενας χαμενος με ενα λεον αγνωστων στοιχειων χωρις λογω προκαλουσε για κοντρα :whatever Εμενα ευτυχως δεν μου κολλαει κανενας καμμενος ετσι.....


Του έκανες δικαστήριο; :chair

Με 3 ατομα και ξενο αυτοκινητο? Οσο και να χτυπιοταν ο δικαστης χθες εγω εμεινα στην 6η...

Κάτι πήρε το αφτί μου ότι ο Κωνσταντίνος δικάστηκε.... :doh
Συνέχισε και θα μείνεις...

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gpap » 07 Μαρ 2010, 20:34

Αν και δεν προλαβαίνω καλά καλά να οδηγήσω το δικό μου :-D :-D ένα ομαδικό ταξίδι Θεσ/νίκη Πάτρα έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω το Saab 93 2.0T ενός φίλου. Με 5-6 χρονάκια στην πλάτη του και 80k km, φρέσκο φρέσκο από service, έτοιμο για (μακριές) βόλτες. Η διαδρομή η νέα για Πάτρα (για όσους δεν γνωρίζουν, οι Βόρειοι δεν πάμε πια από Μπράλο αλλά πάμε από Εγνατία Γιάννενα και από εκεί πιάνουμε την Ιόνια - τρομάρα μας- και μέσα από Αμφιλοχία, Μεσολόγγι περνάμε τη γέφυρα και τσουπ στην Πάτρα. Σύνολο km 500 ακριβώς, 10 λιγότερα από την ..κλασσική διαδρομή, χρόνος, ανάλογα με το πόδι...)

Πάμε τώρα στο όχημα. Προοδευτικό turbo λέει ο φίλος, ένα μικρό αναλογικό οργανάκι στο ταμπλό με την ένδειξη turbo δείχνει την πίεση. Πρώτη εμπειρία
στην Εγνατία. 160-170 km/h και οι στροφές 3000-3500. Κινητήρας άψογος, κράτημα υπέροχο και μια απόλυτη ησυχία στην καμπίνα σε παρασύρει να τρέξεις και άλλο. Με 5η (5τάχυτο κιβώτιο) οι αντιδράσεις του κινητήρα στα προσπεράσματα λίγο ..νωχελικές αλλά αν κάνεις πως κατεβάζεις ταχύτητα (εγώ δεν τόλμησα να πάω στην τρίτη, κάτι που ο φίλος έκανε συχνά από ότι πρόσεξα) κολλάει η κοιλιά σου στην πλάτη του καθίσματος. Αφήνοντας την Εγνατία στις στροφές του Λούρου και του Μεσολογγίου παρακαλάς να έχεις κάτι να προσπεράσεις (και να μην πέσεις σε ραντάρ φυσικά). Το εσωτερικό του πολύ καλό (αν και αρκετά ταλαιπωρημένο από έναν ..πιτσιρικά που θέλει να κάθεται πάντα μπροστά.. :-D :-D ), με πολλά γκατζετάκια που κόστισαν αρκετά στην αρχική αγορά. Τελευταίο άφησα το καλύτερο. Με όλο το ζόρισμα που του κάναμε ...ομαδικά το TC επέμενε πεισματικά να δείχνει 7.8 lt/100 km. Φυσικά ο φίλος έσπευσε να διευκρινίσει ότι το αντίστοιχο νούμερο στην πόλη για μικρές διαδρομές συνήθως ξεπερνά το 20 και για το λόγο αυτό έχει και ένα μικρό για την πόλη.

Τρεις μέρες μετά, παίρνω το S40 1.8 και κάνω τη διαδρομή Θεσ/νίκη - Αλεξανδρούπολη και πίσω. Με 140 στο Cruise control γράψαμε 9.1 με 9.3 στο πάνε έλα. Και μιλάμε για Εγνατία πέρα ως πέρα. Για να το ρίξεις παρακάτω έπρεπε να βγάλεις το CC, να βάλεις ένα αυγό στο γκάζι στις ευθείες και ανηφόρες και να το αφήνεις να ..πέφτει ελεύθερα στις κατηφόρες με ..ούριο άνεμο. Έ δεν λέει, λέει?
Εντάξει το καινούργιο είναι .. καινούργιο, αλλά τα ..τούρμπα..... άλλο πράγμα. Και θυμήθηκα φυσικά και μια αντίστοιχη κουβέντα που είχαμε κάνει με το φίλο gdoudou τις προάλλες, όπου και αυτός μου είπε ακριβώς το ίδιο.
Ας κοιμηθούμε λοιπόν και ας ονειρευτούμε (γιατί με τα νέα μέτρα, όνειρο θα είναι πια το ...Τ5) το επόμενο ... Volvo (εντάξει και το Saab, γείτονας είναι)
με τα τούρμπα του και τα σέα και τα μέα του και παράλληλα και μια πόλη που δεν θα χρειάζεται να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο για να πας στη δουλειά σου.
(ας πούμε τη Θεσ/νίκη με το νέο της ..μετρό.... :-D :-D :-D :-D )

Καλό βράδυ
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 07 Μαρ 2010, 21:16

Αυτό τώρα τι το έγραψες, κοντοχωριανέ (με μετρό) ;
Ήμουν έτοιμος να κλείσω ένα 9.3 μτχ τριών ετών με 150 άλογα....... πριν πάρω το Volvaki μου.
Βέβαια, φίλος με 9.3 1.8 λέει ότι το S40 είναι καλύτερο... κι ας είναι φθηνότερο.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 08 Μαρ 2010, 10:39

deadp έγραψε:Αυτό τώρα τι το έγραψες, κοντοχωριανέ (με μετρό) ;
Ήμουν έτοιμος να κλείσω ένα 9.3 μτχ τριών ετών με 150 άλογα....... πριν πάρω το Volvaki μου.
Βέβαια, φίλος με 9.3 1.8 λέει ότι το S40 είναι καλύτερο... κι ας είναι φθηνότερο.


Το 40άρι είναι πιο καλό στο δρόμο και στα κρατήματα στις στροφές. Αν μιλάμε για ατμοσφαιρικά 1,8 τότε με 1000 το S40. Το τούρμπο βέβαια αλλάζει τα δεδομένα στον τομέα των επιδόσεων, με αντίτιμο βέβαια την υψηλότερη αστική κατανάλωση. Από εκεί και πέρα ο καθένας τα βάζει κάτω λογαριάζει και την διαφορά τιμής και επιλέγει, αλλά πιστεύω ότι το 40άρι είναι πιο συμφέρουσα επιλογή συνολικά.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 08 Μαρ 2010, 10:44

gpap έγραψε:Η διαδρομή η νέα για Πάτρα (για όσους δεν γνωρίζουν, οι Βόρειοι δεν πάμε πια από Μπράλο αλλά πάμε από Εγνατία Γιάννενα και από εκεί πιάνουμε την Ιόνια - τρομάρα μας- και μέσα από Αμφιλοχία, Μεσολόγγι περνάμε τη γέφυρα και τσουπ στην Πάτρα. Σύνολο km 500 ακριβώς, 10 λιγότερα από την ..κλασσική διαδρομή, χρόνος, ανάλογα με το πόδι...).


Δεν την έχω κάνει την νέα διαδρομή. Η Ιονία οδός δεν έχει ολοκληρωθεί και πολλά κομμάτια της παραμένουν επικίνδυνα. Γενικά την θεωρείς προτιμότερη από την παλιά;
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gpap » 08 Μαρ 2010, 13:16

Δεν την έχω κάνει την νέα διαδρομή. Η Ιονία οδός δεν έχει ολοκληρωθεί και πολλά κομμάτια της παραμένουν επικίνδυνα. Γενικά την θεωρείς προτιμότερη από την παλιά;


Στη συστήνω ανεπιφύλακτα. Εδώ μέχρι και τα ΚΤΕΛ αλλάξαν διαδρομή. Ο Μπράλος, είτε με Ιόνια, είτε έτσι όπως είναι σήμερα, αποτελεί πια παρελθόν για τη διαδρομή Πάτρα-Θεσ/νίκη.

Και φυσικά η Εγνατία άνοιξε νέες προοπτικές για μας κατά Ηπειρο μεριά... (τρέμε Χαλκιδική) :-D
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Απρ 2010, 22:23

Εικόνα

οδήγησα για λίγο το φίατ του μαέστρου.... όμορφο αμαξάκι, με ψηλή θέση οδήγησης, με πολύ καλή ροπή από χαμηλά για τον 1.6 με τους 120 Hp, με επιλεγόμενο σύστημα 4χ4, με καλή ορατότητα, με πολύ καλή κατανάλωση

αλλά

μέτριας ποιότητας εσωτερικό / πλαστικά, υψηλό κέντρο βάρους, που μετά τα 120 δεν εμπνέει, ενώ θα μπορούσε να είναι καλύτερη και ποιότητα κύλισης για τα 20.000€ που ζητά ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 06 Απρ 2010, 08:55

johnkyr έγραψε:Εικόνα

οδήγησα για λίγο το φίατ του μαέστρου.... όμορφο αμαξάκι, με ψηλή θέση οδήγησης, με πολύ καλή ροπή από χαμηλά για τον 1.6 με τους 120 Hp, με επιλεγόμενο σύστημα 4χ4, με καλή ορατότητα, με πολύ καλή κατανάλωση

αλλά

μέτριας ποιότητας εσωτερικό / πλαστικά, υψηλό κέντρο βάρους, που μετά τα 120 δεν εμπνέει, ενώ θα μπορούσε να είναι καλύτερη και ποιότητα κύλισης για τα 20.000€ που ζητά ....


Αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για την ιταλική εκδοχή του SX4. Κατά την γνώμη μου αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων προσπαθεί να τα κάνει όλα από λίγο και τελικά δεν κάνει τίποτα καλά.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Απρ 2010, 10:55

Οδήγησα το Dikastiko C30 T5 (sport ανάρτηση, 18ρες Ζάντες). Καταρχήν ευχαριστώ, τον Ηλία για την παραχώρηση.

Με το που ξεκινήσει το όχημα ακόμα και με 5χλμ, μου κάνει αίσθηση το σκληρό -- βαρύ τιμόνι, χωρίς επαναφορά (μάλλον από τις 18ρες) και η συμπαγής βαριά αίσθηση του πλαισίου, "ροή οδοστρωτήρα". Ο συμπλέκτης σκληρός (λογικό για να αντέξει την ροπή) και με μικρή διάρκεια απο-έμπλεξης, που θέλω 2-3 εκκινήσεις για να τον συνηθίσω, αντίθετα ο επιλογέας ταχυτήτων είναι μαλακός σαν βούτυρο. Από στάση δεν μου κάνει κέφι να το πιέσω/πατήσω αφού αισθάνομαι ότι κανιβαλίζω την μετάδοση, τα ημιαξόνια και γενικά ταλαιπωρώ τα μηχανικά μέρη, ενώ τα κρύα μάλλον, contisport3 προσπαθούν να βρουν πρόσφυση στην Ελληνική άσφαλτο. Περίεργο είναι ότι ακόμα και με αυτή την ροπή και την δικαστική οδήγηση μοιάζουν σαν καινούρια :q , μετά από 27.000χλμ. Η αίσθηση οδήγησης, μου είναι κάπως περίεργη, αφού μου "μοιάζουν πολύ βαριές οι 18ρες" και δείχνουν να θέλουν αρκετή προσπάθεια για να τους αλλάξεις την κινητική τους κατάσταση, εν μέρη λογικό αφού αποθηκεύουν (στροφορμή) αρκετή ενέργεια σε σχέση με πιο ταπεινές διαστάσεις. Σε σχέση με τα S40/V50 που έχω οδηγήσει, μου μεταφέρει μια πιο υπερστροφική συμπεριφορά, παρά το αρκετό πίσω κάμπερ, που όμως απαιτεί προσοχή με το antispin off, μην σου πετάξει μούτρα από την αστείρευτη μπροστινή δύναμη, αν πατήσεις άτσαλα το γκάζι κατά την διάρκεια στροφής. Συνολικά δύστροπο, που θέλει οδηγό με άμεσες αντιδράσεις για να πάει γρήγορα, δείχνει να του αρέσουν περισσότερο τα ανοιχτά κομμάτια στην εθνική. Τα φρένα, καλύτερα από τα δικά μου σε αίσθηση, αλλά "λιγότερα" από αυτά του S40AWD σε διάρκεια - βράσιμο, δεν ξέρω πως είναι. H καμπίνα, τυπική ποιοτική volvo με μέτρια πλευρική στήριξη από τα δερμάτινα καθίσματα, που σαν ποιότητα μου μοιάζουν πιο ποιοτικά :q από τα δικά μου δερμάτινα.

Ίσως, η οδική του συμπεριφορά βελτιωνόταν αισθητά, αν γινόταν αλλαγή των ξαντών με κάποιες πανάλαφρες 17ρες πχ ΟΖ superlegera, με πιο μαλακή γόμα ελαστικών (πχ toyo R1R), μπλοκε torsen και τέλος ανάρτηση coilover / ρυθμιζόμενη proflex κτλ. Βέβαια είναι πολλά τα λ7 Αρη και αισθητικώς ίσως το όχημα να χάσει, αν κι αυτό μετράει :-(

Γενικά, μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. :|
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 19 Απρ 2010, 11:21

johnkyr έγραψε:......
Γενικά, μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. :|

Οπότε Γιάννη μην το ψάχνεις, μια χαρά είμαστε με τα 1.8 κυβικά, τα 125 άλογα και τις 16άρες και 17άρες ζάντες :lol: :lol: :lol: Δώσαμε και λιγότερα λεφτά :applause
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Απρ 2010, 11:34

georgosk έγραψε:
johnkyr έγραψε:......
Γενικά, μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. :|

Οπότε Γιάννη μην το ψάχνεις, μια χαρά είμαστε με τα 1.8 κυβικά, τα 125 άλογα και τις 16άρες και 17άρες ζάντες :lol: :lol: :lol: Δώσαμε και λιγότερα λεφτά :applause


μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις σε εμένα, που ψάχνω ένα πιο οδηγο-κεντρικό όχημα προσανατολισμένο σε στροφυλίκι.
γενικά, συμφωνώ με το http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38390.asp. GT και όχι GTi ή hardcore GTi

H τετρακίνηση, δίνει άλλον αέρα στο S40 και γενικά πιστεύω σε όλα τα turbo μοτέρ. Ανυπομονώ, να δω πως είναι το focusST
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 19 Απρ 2010, 12:06

johnkyr έγραψε:...
H τετρακίνηση, δίνει άλλον αέρα στο S40 και γενικά πιστεύω σε όλα τα turbo μοτέρ.


Συμφωνώ απόλυτα και εγώ αν μπορούσα Τ5 AWD θα έπαιρνα. Για τα παραπάνω σχόλιο εννοείται ότι κάνω πλάκα
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Απρ 2010, 12:09

DIKASTIS-T5 έγραψε:
johnkyr έγραψε:
georgosk έγραψε:
johnkyr έγραψε:......
Γενικά, μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. :|

Οπότε Γιάννη μην το ψάχνεις, μια χαρά είμαστε με τα 1.8 κυβικά, τα 125 άλογα και τις 16άρες και 17άρες ζάντες :lol: :lol: :lol: Δώσαμε και λιγότερα λεφτά :applause


μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις σε εμένα, που ψάχνω ένα πιο οδηγο-κεντρικό όχημα προσανατολισμένο σε στροφυλίκι.
γενικά, συμφωνώ με το http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38390.asp. GT και όχι GTi ή hardcore GTi

H τετρακίνηση, δίνει άλλον αέρα στο S40 και γενικά πιστεύω σε όλα τα turbo μοτέρ. Ανυπομονώ, να δω πως είναι το focusST

Μμμμμ!Για ποτε λές?


θα βρούμε, λες κάποιο για test drive ?

σχετικά για το C30T5, συμφωνείς με την άποψη μου .... αν και το οδήγησα για λίγο, χωρίς να το πιέσω ? ..... το άρμα του Zeus το έχεις οδηγήσει ?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 19 Απρ 2010, 13:42

Βασικα εγω διαφωνω με το οτομοτοτσικνοπεμπτη*...Δεν ειναι δυνατον να θεωρειτε πιο GTi το Golf με το ψιλοαναισθητο τιμονι του και το τεχνητο του βαρος. Σιγουρα δεν ειναι hardcore το C30 αλλα ειναι τουλαχιστον εφαμιλλο των αλλων αναλογων προτασεων. Αυτο που δεχομαι ειναι οτι δεν σε προδιαθετει γι αυτο που μπορει μιας και δεν προσφερει καλυτερα σε πλευρικη στηριξη καθισματα, αλλα εξαιρετικα ανετα, και εχει μια γενικα πολιτισμενη λειτουργια και τρομερη ηχομονωση...

Τωρα σε σχεση με το awd...εμενα του δικαστη μου φανηκε πιο αργο...η κοντυτερη σχεση μεταδοσης του awd και ο πιο αποτομος συμπλεκτης σου μεταφερουν διαφορετικη αισθηση. Πρακτικα ομως τα δυο αυτοκινητα πανε το ιδιο...στην ευθεια, γιατι στις στροφες η εμπλοκη του πισω αξονα σου δινει το περιθωριο να μπεις πολυ πιο νωρις στο γκαζι, πραγμα που σε ενα μπροστιοκινητο εξ ορισμου δεν ειναι εφικτο.
Τα φρενα μας διαφερουν επισης. Το awd εχει τις μεγαλυτερες εμπρος δαγκανες και ειναι σιγουρα πιο ανθεκτικα. Απο αισθηση και προοδευτικοτητα τα φρενα ειναι πολυ καλα ακομα και σε 1.8 που εχω οδηγησει...Δοκιμαστε σε ενα φρεναρισμα απο 140 χιλιομετρα να πατησετε σταδιακα περισσοτερο και λιγοτερο φρενο και θα καταλαβαιτε ποσο πολυ απεχουν απο αλλα οn/off συστηματα.

Προσωπικα το μονο που θα ηθελα παραπανω ειναι καλυτερη αποκριση του τιμονιου γυρω απο την ευθεια στα λιγα (0-120/140km/h) χιλιομετρα, πραγμα που το βρισκεις καλυτερο μονο σε bmw και alfa, λιιιιγο πιο κοντες διαδρομες στον επιλογεα, και καλυτερη πλευρικη στηριξη στα καθισματα.


*Στο f/l C30 εγιναν εκτεταμενες αλλαγες σε πολλες μικρες λεπτομερειες ωστε να τονωθει ακομα περισσοτερο ο σπορτιφ χαρακτηρας του συνολου (σινεμπλοκ, αντιστρεπτικες κτλ). Εχοντας υποψην τις γενικα λανθασμενες πληροφοριες που κατα καιρους δημοσιευει το περιοδικο οχι μονο σε σχεση με Volvo αλλα και με αλλες εταιρειες το μονο που βλεπω στο review του ειναι μια αναμοχλευση στερεοτυπων** και τιποτε αλλο. Στερεοτυπα τα οποια πολλοι αναθεωρουν οταν ερχοντε σε επαφη με μοντελα της εταιρειας

**Εχουν περασει 14 χρονια απο την παρουσιαση του πρωτου S40, 13 απο το πρωτο C70 αλλα τοσα απο το πρωτο S80 και 10 απο το πρωτο S60....Καθε φορα που παρουσιαζετε ενα νεο Volvo τα περιοδικα εξακολουθουν να κανουν αναφορα στο συντηρητικο παρελθον στον τομεα του σχεδιασμου της εταιρειας...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό vrestas » 19 Απρ 2010, 21:59

Το κάθισμα του οδηγού είναι πραγματικά άνετο αλλα στο ημιση του!Σε συντηρητικη οδηγηση ειναι άνετο και ξεκουραστώ λες και εισαι σε νταλίκα,σε στοφές ομως παραμενει να ειναι σαν νταλίκας και αν δεν βάλεις πόδι για κόντρα γέρνεις αρκετά!Και το αυτοκίνητο εχει χαλαρό στησιμο και το γεγονος οτι δεν παρέχει πλευρικη στηριξη το κάθισμα σου δίνει την αισθηση χειρότερης αίσθησης στο κράτημα από οτι πραγματικά εχει. Εχουμε 230 άλογα και τα καθισματα ειναι για 115 άλογα. να προσθεσουμε το κλικ κλακ των καθισματων και πως φθειρονται γρηγορα τα δερματινα!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Απρ 2010, 18:56

toyota RAV4 5d 2.0 mk1

το αυτοκίνητο που άνοιξε την κατηγορία των suv. Αίσθηση οδήγησης, σασμάν, αυτή μιας υπερ - υψωμένης corolla 15 ετίας, μικροί χώροι για τους επιβάτες και ειδικά για τους πίσω. Αρκετοί θόρυβοι από την μετάδοση, ειδικά όταν το σανιδώνεις, κατανάλωση που δεν πέφτει με τίποτα κάτω από 11λτ/100. Καλή πρόσφυση, συνηθισμένος από το δικό μου, κοντό σασμάν, αφού το μοτέρ μάλλον έχει μέτρια ροπή χαμηλά (δεν έχει μακρύ-κοντό). Τιμόνι ΓΤΠ, καταπίνει εύκολα όλες τις λακκούβες της Αθήνας και πολύ ωραίο στις εκκινήσεις .... αφού βάζεις κάτω εύκολα τα όποια άλογα. Ελπίζω το επόμενο όχημα μου να είναι awd και να μην είναι γάιδαρος :lol:. Δεν θα αγόραζα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο και θα το οδηγούσα, μόνο αν μου το χάριζαν, όπως κάνει και ο φίλος που μου το παραχώρησε για το σύντομο test drive.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 27 Απρ 2010, 09:14

Ειχα οδηγησει κι εγω καποτε ενα τετοιο....το εχω διαγραψει απο την μνημη μου :lol:
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό iatroud » 13 Μάιος 2010, 00:05

Διήμερο Οδηγικής Απόλαυσης BMW Premium Selection
Η BMW σας προσκαλεί σε ένα μοναδικό διήμερο test drive, το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαΐου.
Από τις 10:00 το πρωί έως τις18:00 το απόγευμα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν μία πλούσια γκάμα ποιοτικών μεταχειρισμένων μοντέλων BMW.
Απολαύστε ένα συναρπαστικό Test Drive και αποκτήστε το δικό σας με προνομιακή χρηματοδότηση, κορυφαία εγγύηση και ασφάλεια, χάρη στο πρόγραμμα BMW Finance and Care.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της BMW Hellas στον Ασπρόπυργο, Έξοδος 4 της Αττικής Οδού.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=133926&cid=12
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Ιουν 2010, 00:26

Σήμερα, οδήγησα Clio182 Cup. Τα συναισθήματα ανάμικτα. Εξωτερικά (μαύρο), μου άρεσε, είχε πολύ καλά φρένα (τουλάχιστον σε απόδοση, διάρκεια δεν ξέρω) και ήταν δυνατό πάνω από τις 4.000σαλ+ πρέπει να έχει μεταβλητό χρονισμό vvt. Το τιμόνι βαρύ, αλλά χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση. Σασμάν κλασικό γαλλικό, σε καλή κατάσταση. Η ανάρτηση αρκετά σκληρή. Θα ήθελα πιο σκληρές βάσεις στο μοτέρ/σασμάν. Η κρυάδα όμως ήρθε από την τελική αίσθηση που σου αποπνέει, όταν πας να το οδηγήσεις γρήγορα. Μέτρια αίσθηση, με αρκετά υψηλά όρια, αλλά απότομο μετά από αυτά. ένοιωθα ότι καθόμουν πάνω από το αυτοκίνητο και όχι μέσα σε αυτό όπως στο 306Race που σου έδινε την σιγουριά να πιέσεις παντού με τα όσα .... Σε σχέση με το 306Race, που είχα οδηγήσει, αρκετά χειρότερο, αλλά ίσως λίγο ταχύτερο. Κρίμα :?
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Ιουν 2010, 01:05

Ηλιά, αυτό που είδαμε, μάλλον την είχε φάει μπροστά .... το κατάλαβες από την παρακάτω pic ?

Εικόνα
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 09 Ιουν 2010, 01:08

γάτα με πέταλα, λες να ήταν στουκαρισμένο, γιαυτό να μην είχε καλή αίσθηση, πάω να δω κι άλλο ? ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

PERRY
T2
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 22 Απρ 2010, 01:02
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό PERRY » 09 Ιουν 2010, 23:42

Αυριο δώστε μου αριθμό κυκλοφορίας και μέσω Υ.Σ.Α.Ε
θα σας βρω " τα πάντα όλα " για ασφ/κη εταιρία,ζημιές κ.λ.π.
email - ptymplalekshs@insurance.nbg.gr.
η
6932287654
η
2231038908
VOLVO S60 2.0 Τ

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 10 Ιουν 2010, 00:03

Thanks Περικλή, σου στέλνω μαιλ.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 12 Ιουν 2010, 00:12

Πολλά έχουν ακουστεί στο παρόν τόπικ για εμπειρίες σχετικά με το Τ5 του Δικαστή μας!
Πριν από μία ώρα είχα την ΕΥΤΥΧΙΑ να βρεθώ πίσω από το τιμόνι του για ένα σύντομο test-drive! Κατ'αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τον Ηλία για την ευγενική παραχώρηση του ΘΗΡΙΟΥ του οποίου είναι κάτοχος.
Λίγο σφιγμένος στην αρχή λόγω του ότι το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου ξεκινήσαμε για τη βόλτα! Στο αυτοκίνητο 3 άτομα και γεμάτο ρεζερβουάρ. Φανάρι, πράσινο και φύγαμε! Απενεργοποιημένο το DSTC και το αυτοκίνητο ζωγράφισε στην άσφαλτο με απλό πάτημα του γκαζιού. Στις 2200 σαλ περίπου το αυτοκίνητο βγάζει μία ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ δύναμη η οποία σπάει πλευρά. Με δευτέρα, το αυτοκίνητο δεν κρατιέται στο έδαφος ενώ στην αλλαγή ταχύτητας κολλάς στο κάθισμα. Πολύ δυνατό αυτοκίνητο και πραγματικά αστείρευτη δύναμη κάτω από το καπώ η οποία γίνεται εμφανής με απαλό πάτημα του δεξιού πεντάλ! :oops:
Καθόλου δύσκολο στο χειρισμό του ενώ εμπνέει απίστευτη σιγουριά...Ότι κι αν συναντήσαμε στο δρόμο φάνταζε απλώς κονσερβοκούτι...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ αίσθηση το Τ5.
Όσο για το αν το κίνησα αξιοπρεπώς, ο Ηλίας μπορεί να πει την άποψή του σαν πιο έπειρος πίσω από το τιμόνι του εν λόγω θηρίου! Ηλία και πάλι ευχαριστώ... :vow
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 12 Ιουν 2010, 11:43

η μέγιστη δύναμη του Τ5, νομίζω ότι εμφανίζεται στις 5.000σαλ, μέχρι ποίες στροφές όμως κρατάει αυτή τη δύναμη ? έχουμε κάπου διάγραμμα ροπή,δύναμη από 2,5 Τ5. Αν το μοτέρ καταφέρει να κρατά την ίδια δύναμη μέχρι τις 6.000σαλ, τότε ίσως να είναι καλύτερα, κατά την επιτάχυνση (κόντρα :lipssealed ) να κρατάς μέχρι εκεί την ταχύτητα μέχρι να αλλάξεις στην επόμενη, αφού μετά την αλλαγή, θα πέσεις στις +-5000σαλ, που πάλι θα έχεις 230Hp.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 12 Ιουν 2010, 12:24

DIKASTIS-T5 έγραψε:1)Με τα νερα ησουν μεγαλος καφρος!!!Λουτσα τον εκανες τον κοσμο στη σταση!!!2)Δε χρειαζεται να το πηγαινεις στις 6500σαλ. γιατι δεν εχει κατι να σου δωσει εκει περα απο δυναμη.

Αναφορικά με τις δύο παρατηρήσεις σου έχω να συμπληρώσω τα εξής:
1) Τα νερά βρίσκονταν περίπου 10-15 μέτρα πιο μπροστά από τη στάση οπότε πιστεύω πως ο κόσμος δεν επηρεάστηκε από την επιτάχυνση μου. Αν τώρα περπατούσε κάποιος πάνω στο πεζοδρόμιο εκείνη την ώρα, δεν πρόλαβα καν να τον δω όπως επιταχύνει το αυτοκίνητό σου, οπότε ζητάω συγγνώμη από τον άνθρωπο...Δε νομίζω όμως ότι "ψιχαλίστηκε" ο παραμικρός διερχόμενος πεζός!
2) Με δευτέρα και το γκάζι στο πάτωμα το αυτοκίνητο επιταχύνει κανονικά και άγρια ακόμα και πάνω από τις 5000 σαλ. Η τρομακτική δύναμη συμφωνώ ότι βγαίνει από τις 2200 μέχρι τις 5000 σαλ αλλά αυτό δε σημαίνει ότι παύει να επιταχύνει! Η γνώμη μου είναι αυτή...Σίγουρα ξέρεις περισσότερα εσύ αλλά αυτός ο ήχος :inlove :inlove :inlove ...
Από χθες τραυλίζω και παραμιλάω!
Θέλω λογοθεραπευτή και ψυχολόγο... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Συνέχισε και θα μείνεις...


Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες