Οδήγησα... / Tests Drives

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2708
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16 Ιούλ 2010, 11:03

Το Β παντως, αν και οδηγικα ειναι οπως τα λεει ο popolaros, ποιοτικα, οσον αφορα αντοχη στον χρονο, ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση ακομα και απο το Polo της μανας μου, το οποιο και νεοτερο ειναι (2003) αλλα και αρχικα σου αφηνει την εντυπωση οτι ειναι πολυ καλυτερο.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 16 Ιούλ 2010, 11:47

popolaros έγραψε:.....
ακουστηκε εδω μεσα οτι το γιαρις ηταν και ειναι υπερκοστολογημενο....

υπηρχε κατασκευαστης αυτοκινητου οπου εν ετη 1999 εφτιαξε μικρο αυτοκινητο με ...


Πότε πήραμε την χρονομηχανή και γυρίσαμε στο 1999, δεν το κατάλαβα. Για το σήμερα μιλάμε, 11 χρόνια μετά...
Σήμερα λοιπόν το Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που κατά την γνώμη μου δεν ξεχωρίζει από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Μιας κατηγορίας που το θέμα ποιότητα δεν είναι έτσι και αλλιώς πρωτεύον.
Σήμερα πάλι, αλλά και χθες και προχθές και πριν μερικά χρόνια, στα λεφτά ενός Toyota αγοράζει κανείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας ή επιπέδου εξοπλισμού ή κινητήρα.
Δεν έχω κάποιο κώλυμα εναντίον της μάρκας, μάλιστα κάθε φορά που ψάχνω για αμάξι (δικό μου ή για μέλος της οικογένειας) ένα Toyota πάντα παίζει μέχρι τέλους στις επιλογές. Πάντα στο τέλος απορρίπτεται για τους ίδιους λόγους, δεν δίνει τίποτα παραπάνω από τον ανταγωνισμό, συχνά υπολείπεται στην ποιότητα και την αισθητική (προσωπικό αυτό) και ζητάει πάντα παραπάνω χρήματα και τα χρηματοδοτικά τους προγράμματα μάλλον δυσκολεύουν περισσότερο τα πράγματα. Αυτά από την δικιά μου εμπειρία από την Toyota....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό popolaros » 16 Ιούλ 2010, 12:16

το κοστος του γιαρις / πολο / κλιο και σια ΟΕ ειναι στο μεταίχμιο (απο θεμα κοστους) για την πιο πανω κατηγορια αυτοκινητων...

αυτη τη στιγμη το γιαρις προσφερει : ενα αρκετα ακαμπτο πλαισιο, μια πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, κορυφαια παθητικη ασφαλεια, πολυ καλο κινητηρα, ΑΨΟΓΗ καταναλωση , ενα συστημα start /stop που ΔΟΥΛΕΥΕΙ, αξιοπρεπη οδικη συμπεριφορα και τελος την γνωση του δεν σπαω δεν χαλαω....

sta8ito
T2
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 01:37
Τοποθεσία: Vironas attikis
Επικοινωνία:

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό sta8ito » 16 Ιούλ 2010, 14:35

εγω νομιζω οτι η τογιοτα ειναι λιγο τσουχτερη στο yaris ειδικα και απο αυτη τη κατηγορια τηα αγοραζα φιεστα!εχει πολυ ωραιο πατημα και πολυ καλη μονωση!ωραιο τιμονακι με σαφηνεια θα ελεγα και ειναι το πιο fun to drive σε αυτη τη κατηγορια μαζι με το clio!
volvo c30 t5 momentum
Στάθης,Βύρωνας Αττικής

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό popolaros » 16 Ιούλ 2010, 14:55

καλο χρυσο το φιεστα αλλα ανεβαινεις στην πανω φορολογικη κλιματα και καιει αισθητα παραπανω... μεσα στην πολη κερδιζει το γιαρις, για εκτος το φιεστα ειναι απλα αλλου....

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό iatroud » 16 Ιούλ 2010, 22:59

δεν αλλάζει κλίμακα. ο φίλος θα αναφέρεται φαντάζομαι στο 1.2 82PS http://www.ford.gr/Cars/NewFiesta/Pricesfiesta
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Ιούλ 2010, 17:57



:respect στην Seat λοιπόν!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό vrestas » 17 Αύγ 2010, 01:44

Rav 4 διλιτρο του 2009. Ωραίο αμάξι,αν και δεν οδηγησα σε δρομους αναλογους για να καταλάβω πολλά το Rav ειναι ωραίο και βολικό αυτοκινητο. Πλουσιος εξοπλισμος,εξαταχυτο με ωραιες ταχυτητες,ανετο και με ωραίο τιμονάκι. Το οδηγησα αττικη οδο προς αεροδρόμιο. Νορμαλ ταχυτητες γιατι εχει πολλες σταθερες καμερες.... και ειναι και ξενο αυτοκινητο!Καλη εργονομία,μεση καταναλωση 11 ελεγε το trip και δοκιμασα και το cruise. Του volvo ειναι πιο βολικο και αμεσο σε αποκριση και χειρισμό.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
Tsakos
T2
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 13:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό Tsakos » 17 Αύγ 2010, 11:40

VolvoZeus έγραψε:To Yaris που αναφερθηκε πιο πανω ειναι στα υποψην, οπως και το Jazz...και παντα 2 με 3 το πολυ χρονων μτχ..χαμαλη καινουριο δεν αγοραζω.



Makria apo YARIS!!!!! apla to amaksi ine 20 xronia piso se ola apo to saloni(xalia kathismata) mexri to patoma(einai idio me ton starlet) einai entelos ypertimino autokinito polla lefta gia to tipota.... Poli kala einai jazz k mazda2 kai an anevoume ligo Polo.....oso gia corsa den eimai o katalilos giati "POTE XANA OPEL"


PS: YARIS se anthropo diko mou den tha eperna pote,to tatake to exei gia plaka to amaksi auto kai se mikres taxitites.....(plirofories entos)
GOD CREATED LAG TO GIVE NA's A CHANCE

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 09:50

Χθες οδήγησα Peugeot 207 1,4 95hp, sport έκδοση, το αυτοκίνητο ανήκει στην κοπέλα του αδελφού μου και είχα συμμετάσχει στην επιλογή του (τα τεστ ντράϊβ τα έκανε τότε ο αδελφός μου, μιας και η Μαρία ήταν τότε εντελώς νέα οδηγός).
Η ποιότητα του αυτοκινήτου και των υλικών στην καμπίνα είναι κατά την γνώμη μου η κορυφαία στην κατηγορία. Το εν λόγω αυτοκίνητο ήταν όταν αγοράστηκε πριν 1,5 χρόνο η πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση. Η εργονομία από την άλλη χωρίς να ενοχλεί είναι πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τα χειριστήρια του διζωνικού κλιματιστικού και η σχετική οθόνη καθώς και το ηχοσύστημα είναι σε θέση που συναντάται σε προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα (πχ 206). Όλα αυτά τα βλέπει κανείς και στην έκθεση, οπότε πάμε για την περιγραφή της οδηγικής εμπειρίας.
Στο αυτοκίνητο χθες ήμασταν 4 ενήλικες χωρίς αποσκευές και το κλιματιστικό στο φουλ. Η διαδρομή ήταν από Πάτρα μέχρι την παραλία της Ροδινής (για μπάνιο 8-) ) και επιστροφή. Από νέα εθνική οδό (με αρκετά φανάρια για όσους δεν ξέρουν) έως το Νοσοκομείο το Ρίου και από εκεί στον παλιό δρόμο. Η διαδρομή δεν είναι για υψηλές ταχύτητες αλλά ήταν μια καλή ευκαιρία για να δοκιμάσω το αυτοκίνητο σε μέσες ταχύτητες (από 50 έως και 120 κάποιες στιγμές) σε στροφές και σε προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο.
Πρώτη θετική εντύπωση από το αυτοκίνητο το σπορ κάθισμα (διατίθεται μόνο σε αυτή την έκδοση), απλά τέλειο, με άριστη πλαϊνή στήριξη αλλά και για την μέση, βολεύτηκα αμέσως χωρίς να κάνω κάποια ρύθμιση (πριν το οδηγούσε ο αδελφός μου που έχουμε ίδιο ύψος).
Αμέσως μετά ήρθε και η πρώτη αρνητική η οποία παρέμεινε σε όλη την διάρκεια της διαδρομής. Το μοτέρ κάτω από τις 3000 στροφές είναι απλά ψόφιο (είναι και το βάρος του αυτοκινήτου σχεδόν στο 1200 κιλά κενό). Από τις 3000 και πάνω λές και συμβαίνει ένα θαύμα και ζωντανεύει κινώντας το αυτοκίνητο με άνεση. Σε προσπέραση που έκανα στην ευθεία στον Ψαθόπυργο με τις στροφές ψηλά (3500- 4000) το αυτοκίνητο αντεπεξήλθε άριστα και ανέβασε πρόθυμα ταχύτητα από 50 σε 110. Η χαμηλή απόδοση του μοτέρ στις χαμηλές στροφές γίνεται αντιληπτή ίσως και ενοχλητική κυρίως στις αστικές διαδρομές που δεν σε βοηθάει να κάνεις ένα ξεπέταγμα για να ξεμπλοκαριστείς. Ειδικά όταν μπαίνει η 2α το αυτοκίνητο πνίγεται τελείως (την πρώτη φορά νόμιζα ότι έβαλα τετάρτη, έτσι έκανε).
Το κιβώτιο έχει σχετικά κοντή κλιμάκωση (όχι όμως σαν το δικό μου) θετικό και εύκολο κούμπωμα και η εξοικείωση μαζί του έρχεται αμέσως. Για την 5η η διαδρομή είναι λίγο μακριά, αλλά δεν είναι και τίποτα σπουδαίο αυτό.
Η ηχομόνωση είναι σε πολύ καλά επίπεδα και οι θόρυβοι που φτάνουν στην καμπίνα είναι ελάχιστοι ακόμα και με το μοτέρ σε υψηλές στροφές (μακάρι να ήταν και το 40άρι έτσι). Κορυφαία επίσης και η απόσβεση των κραδασμών από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος (και εδώ το 40άρι έρχεται δεύτερο).
Στον δρόμο τώρα και ειδικά στις στροφές η γαλλική άνεση είναι πανταχού παρούσα. Τα κρατήματα στις στροφές είναι πολύ καλά. Σε ένα - δύο σημεία μου έδωσε την εντύπωση ότι ο πίσω άξονας έχει μια τάση αποσταθεροποίησης σε άτσαλες κινήσεις του οδηγού, τίποτα βέβαια ανησυχητικό (παίρνεις απλά την πληροφορία στο τιμόνι και συνεχίζεις χωρίς οι επιβάτες σου να καταλάβουν το παραμικρό).
Συμπερασματικά το αυτοκίνητο είναι 100% επικεντρωμένο στην άνεση, όπου και παίρνει άριστα. Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να κουράσει οδηγό και επιβάτες. Οδηγικά όμως είναι μάλλον αδιάφορό και δεν σου δίνει καμία δυνατότητα για συγκινήσεις ή για να "παίξεις" μαζί του. Το μεγάλο βάρος, ο οριακός κινητήρας, αλλά και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου δεν σε προδιαθέτουν (και δεν μπορούν) να ζητήσεις κάτι πιο σπορ οδηγικά από το αυτοκίνητο. Ελπίζω οι πιο δυνατές (Rallye, RC) εκδόσεις του αυτοκινήτου να έχουν άλλο στήσιμο....
Με τις στροφές πάνω από 3000 θέμα επιδόσεων δεν τίθεται για τον μέσο οδηγό, αλλά έμεινα με την απορία πως είναι δυνατό αυτό το αυτοκίνητο να το διαθέτουν με τον κινητήρα των 75hp :whatever
Κορυφαία άνεση χωρίς οδηγικές συγκινήσεις.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 11:18

Που να βάλεις στο χέρι κανένα Yaris μετά στις ίδιες στροφές... Θα μαζέψεις χορταράκια, πινακίδες, δέντρα στο διάβα σου...
Μια χαρά κρατήματα έχει...
Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ κι επαυξάνω!
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό popolaros » 25 Αύγ 2010, 11:25

georgosk έγραψε:Η ηχομόνωση είναι σε πολύ καλά επίπεδα και οι θόρυβοι που φτάνουν στην καμπίνα είναι ελάχιστοι ακόμα και με το μοτέρ σε υψηλές στροφές (μακάρι να ήταν και το 40άρι έτσι). Κορυφαία επίσης και η απόσβεση των κραδασμών από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος (και εδώ το 40άρι έρχεται δεύτερο).



:q :q :q

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 11:55

popolaros έγραψε:
georgosk έγραψε:Η ηχομόνωση είναι σε πολύ καλά επίπεδα και οι θόρυβοι που φτάνουν στην καμπίνα είναι ελάχιστοι ακόμα και με το μοτέρ σε υψηλές στροφές (μακάρι να ήταν και το 40άρι έτσι). Κορυφαία επίσης και η απόσβεση των κραδασμών από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος (και εδώ το 40άρι έρχεται δεύτερο).



:q :q :q


Έχει δίκιο... Και το 307 της κοπελιάς μου είναι πολύ ήσυχο σαν αυτοκίνητο κι όχι μόνο λαμβάνοντας υπόψη την κατηγορία του.... Όσο για την άνεση, ναι, είναι πιο άνετο, αλλά το 40άρι λόγω ποιότητας περνά "ένα κομμάτι" πάνω από τις ανωμαλίες.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2708
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Αύγ 2010, 12:13

Παιδια αυτο που λετε δεν μπορει να ισχυει....φανταζομαι κατι αλλο εννοει ο Γιωργος. Αν το μοτερ του S40 ηταν πιο θορυβωδες απο του 207 και οι αποσβεση της αναρτησης (αξονας υπενθυμιζω πισω) καλυτερη, τοτε το S40 ειναι για πεταμα....

Για το 307 θα το καταλαβαινα...τουλαχιστον ειναι της ιδιας κατηγοριας (C) και οχι σουπερμινι...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 12:40

popolaros έγραψε:
georgosk έγραψε:Η ηχομόνωση είναι σε πολύ καλά επίπεδα και οι θόρυβοι που φτάνουν στην καμπίνα είναι ελάχιστοι ακόμα και με το μοτέρ σε υψηλές στροφές (μακάρι να ήταν και το 40άρι έτσι). Κορυφαία επίσης και η απόσβεση των κραδασμών από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος (και εδώ το 40άρι έρχεται δεύτερο).



:q :q :q

Τα δύο αυτά σημεία είναι εκείνα που θα ήθελα το S40 καλύτερο (κακό δεν είναι απλά υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης). Ειδικά στο θέμα του θορύβου που έρχεται από το μοτέρ στις υψηλές στροφές (όπου συνήθως κινούμαι). Από εκεί και πέρα σε όλα τα άλλα τα δύο αυτοκίνητα τα χωρίζει το χάος με το S40 να είναι, επιπλέον, σαφώς πιο fun to drive αυτοκίνητο.

Κωνσταντίνε αυτό ακριβώς εννοώ, βέβαια το ότι σε ένα – δυο σημεία (που δεν είναι και πρώτης προτεραιότητας) το 40άρι δεν είναι κορυφαίο αυτό δεν το κάνει για πέταμα. Στις υψηλές στροφές (4000 και πάνω) το 40άρι μου φαίνεται λίγο πιο θορυβώδες, στις χαμηλές δεν υπάρχει θέμα. Για την απόσβεση της ανάρτησης στους δρόμους της Πάτρας με τις τεράστιες κάθετες λακκούβες και τις κάθετες ανωμαλίες το 207 είναι λίγο καλύτερο. Όμως το 40άρι με την σαφώς πιο εξελιγμένη ανάρτηση κερδίζει κατά κράτος το 207 σε οδική συμπεριφορά και σε οδηγική ευχαρίστηση σε όλα τα σημεία. Όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε, το 207 είναι προσανατολισμένο μόνο στην άνεση και εκεί έχει θυσιάσει όλα τα άλλα, το S40 είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και μόνα στα δύο σημεία που ανέφερα μπορεί να γίνει κάποια σύγκριση.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 12:43

Ας το θέσουμε σαν "Με το 307 ακούς την ανωμαλία (σχετικά, δεν τρίζει ακόμη), με το S40 τη νιώθεις".
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2708
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Αύγ 2010, 12:54

Βασικα αυτο που λεω ειναι οτι δεν γινετε να συγκρινεις σε τιποτα ενα C με ενα B...μηπως να πουμε οτι στα θετικα του S40 ειναι ο χωρος αποσκευων? ;-) Συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια...αυτο.
Κι εγω οδηγησα το Jazz αλλα στο μυαλο μου για συγκριση δεν ειχα το S40!

Σχετικα με την ηχομονωση πραγματικα δεν ξερω...προσωπικα μου αρεσει που σε full throttle το Τ5 κανει το θορυβο που κανει...βγαζει γουστα! Στα 1.8 θυμαμαι οτι εχουν κανει tune την εισαγωγη γι αυτον ακριβως το λογο...σε πληρες φορτιο και σε υψηλες στροφες ανοιγουν κατι flaps για να παραγει περισσοτερο και πιο σπορτιβ θορυβο...

"...Αmbitious targets like this drove Ford power train engineers to focus extensively on the new engine's intake system. Using an array of powerful CAE tools, engineers compared various options until they found the smartest solution - a sophisticated new friction-welded nylon intake manifold with equal length runners, featuring devices called charge motion control valves or 'tumble flaps.' The nylon used in its construction is generated from part-recycled material. The key to the equal length design was to improve engine sound quality by emphasizing the even-order engine harmonics.
The tumble flaps are fitted in each of the intake runners close to the cylinder head flange. Controlled by a solenoid actuator, they are closed during light-load operations, such as idling at traffic lights, shifting actions and deceleration, to maximize combustion efficiency, fuel economy and emissions performance.
The valves are fully open during higher load conditions to maximize volumetric efficiency and power output.
The Duratec HE's optimized intake manifold is further enhanced by the careful design of the air cleaner system. Featuring a performance-tuned, bell-mouthed, cold-air pickup duct at the very front of the vehicle, a large NVH-tuned resonator in the wheel-arch and 'organ pipes' designed to selectively feed back sporty sound to the driver under high throttle conditions. The system does much more than simply clean the air."
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό popolaros » 25 Αύγ 2010, 12:55

αποκλειεται το 207 να εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης απο το S40.... τετοιο πραγμα απλα δεν υφίσταται

ακομη και το 307 που αναφέρθηκε, κοπαναει τρελα στα εγκαρσια..

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 12:57

Σου άρεσε το Jazz; Αυτό και το Meriva είναι κορυφαίες επιλογές στα μικρά με χώρους.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 13:00

popolaros έγραψε:αποκλειεται το 207 να εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης απο το S40.... τετοιο πραγμα απλα δεν υφίσταται

ακομη και το 307 που αναφέρθηκε, κοπαναει τρελα στα εγκαρσια..


Αυτό που αναφέρεις, το "ακούω" πιο πολύ, παρά το νιώθω.
Η Φωτεινή (με δύο δισκοκήλες στα 40 της) μετά από ταξίδι με το S40 θέλει ξάπλα, ενώ με το 307 πήγαμε Λευκάδα μονοκοπανιά χωρίς παράπονο. Με το Vectra, θέλει Mesulid!
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 13:06

VolvoZeus έγραψε:Σχετικα με την ηχομονωση πραγματικα δεν ξερω...προσωπικα μου αρεσει που σε full throttle το Τ5 κανει το θορυβο που κανει...βγαζει γουστα! Στα 1.8 θυμαμαι οτι εχουν κανει tune την εισαγωγη γι αυτον ακριβως το λογο...σε πληρες φορτιο και σε υψηλες στροφες ανοιγουν κατι flaps για να παραγει περισσοτερο και πιο σπορτιβ θορυβο...


Ακριβώς αυτό, εδώ συμφωνούμε απόλυτα, απλά λέω μήπως και δεν περνούσε τόσος ήχος στην καμπίνα. Ωραίο το σπορτιβ αλλά να ήταν λίγο πιο ήσυχο ...(μήπως είμαι υπερβολικός και ζητάω πολλά :q ).
Για σύγκριση ούτε κατά διάνυα τα δυο αυτοκίνητα (το έγραψα άλλωστε ότι τα χωρίζει το χάος), απλά ανέφερα τα δυο αυτά σημεία για να έχει όποιος (Volvάκιας) με διαβάζει ένα μέτρο κατανόησης των πολύ καλών επίπέδων άνεσης του 207 (το μόνο που ξεχωρίζει στο εν λόγω αμάξι).
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

popolaros
T2
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Μαρ 2010, 22:05

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό popolaros » 25 Αύγ 2010, 13:07

θα ελεγα οτι ειναι θεμα καθισματος και οχι αναρτησης...

το βεκτρα εχει απαραδεκτο,σκληρο και αβολο καθισμα, το 307 πολυθρονα και το S40 δεν ξερω τι γινεται στην Kinetic εκδοση.... μονο τα δερματινα εχω καθησει που ηταν καθισματαρες...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2708
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Αύγ 2010, 13:11

deadp έγραψε:
popolaros έγραψε:αποκλειεται το 207 να εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης απο το S40.... τετοιο πραγμα απλα δεν υφίσταται

ακομη και το 307 που αναφέρθηκε, κοπαναει τρελα στα εγκαρσια..


Αυτό που αναφέρεις, το "ακούω" πιο πολύ, παρά το νιώθω.
Η Φωτεινή (με δύο δισκοκήλες στα 40 της) μετά από ταξίδι με το S40 θέλει ξάπλα, ενώ με το 307 πήγαμε Λευκάδα μονοκοπανιά χωρίς παράπονο. Με το Vectra, θέλει Mesulid!

Κατσε ρε Θοδωρη...μιλαμε για τα καλυτερα καθισματα της αγορας, και εχει προβλημα? Εγω πηγα Ancona-Koln με τη μια, 12 ωρες δρομο, και χαλαρα εκανα αλλα τοσα χιλιομετρα! Και με το σπορ πλαισιο...

deadp έγραψε:Σου άρεσε το Jazz; Αυτό και το Meriva είναι κορυφαίες επιλογές στα μικρά με χώρους.

Πολυ καλοι χωροι και κυριως στα 3.9μετρα..μικροτερο δηλαδη απο ολα τα υπολοιπα..οδηγικα δεν τρελαθηκα..φρενα με μικρη διαδρομη, σχετικα νεκρος χαμηλα κινητηρας, τιμονι κουκουρουκου...εστριβα στα λιμανακια με ελαχιστα χιλιομετρα και παλεβα...να καταλαβω που ειναι οι τροχοι, αν γλυστραει, γιατι τσιριζει κτλ..ειναι ακομα στα υποψην παντως για τη χρηση που το θελω..οικονομικο, ευκολο μεσα στην πολη, ανετοτατη αναρτηση κτλ αλλα δεν δικαιολογει τελικα την τσιμπημενη τιμη του.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 13:16

Σχεδιαστικά το καθίσματα στο 40άρι είναι το ίδιο σε όλες τις εκδόσεις, η επένδυση αλλάζει.
Τώρα σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Θοδωρής δεν ξέρω, προσωπικά στο δικό μου μια χαρά άνετος είμαι και ένα πρόβλημα που είχα με όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα με πόνο στον αυχένα μετά από καμία ώρα οδήγησης στο S40 τον έχω ξεχάσει...
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 13:30

Εγώ αναφέρω τι "ακούω" κάθε φορά, μετά από ταξίδι. Προσωπικά, "φοράω" το S40. Είναι κορυφαίο κατ' εμέ. Αλλά είμαστε δύο....
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2708
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Αύγ 2010, 13:33

deadp έγραψε:Εγώ αναφέρω τι "ακούω" κάθε φορά, μετά από ταξίδι. Προσωπικά, "φοράω" το S40. Είναι κορυφαίο κατ' εμέ. Αλλά είμαστε δύο....

Καλα εσυ τ' ακους...απλα μου κανει εντυπωση..μηπως δεν το ρυθμιζει σωστα? Πρεπει να την εκπαιδευσεις :-D
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gpap » 25 Αύγ 2010, 13:35

Για τα καθίσματα να πω και εγώ ότι το Xsara είχε πιο άνετο, στο κάθισμα, σαλόνι.

Για τις ανωμαλίες του δρόμου συνεχίζει μετά από ένα χρόνο να με εντυπωσιάζει η στιβαρότητα το S40. Το Χsara με τις μαλακές του αναρτήσεις ήταν λίγο σαν ..πάπια και φυσικά είχε τη συνήθεια να 'κουδουνίζει΄πάντα ακόμη και από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Στο volvo εντυπωσιάζει η αίσθηση της θέσης οδήγησης γενικά, και όχι το αναπαυτικό κάθισμα, η εργονομία του λεβιέ κλπ. Μπορεί να χάνει στις λεπτομέρειες, κερδίζει όμως στη συνολική εικόνα. Ετσι το θεωρώ πιο 'ταξιδιάρικο' από τα γαλλικά.

Για τα Γερμανικά δε συζητάμε. Τα παγκάκια στο πάρκο είναι πιο αναπαυτικά. (με εξαίρεση την MERC πιθανά)
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 13:38

VolvoZeus έγραψε:Πολυ καλοι χωροι και κυριως στα 3.9μετρα..μικροτερο δηλαδη απο ολα τα υπολοιπα..οδηγικα δεν τρελαθηκα..φρενα με μικρη διαδρομη, σχετικα νεκρος χαμηλα κινητηρας, τιμονι κουκουρουκου...εστριβα στα λιμανακια με ελαχιστα χιλιομετρα και παλεβα...να καταλαβω που ειναι οι τροχοι, αν γλυστραει, γιατι τσιριζει κτλ..ειναι ακομα στα υποψην παντως για τη χρηση που το θελω..οικονομικο, ευκολο μεσα στην πολη, ανετοτατη αναρτηση κτλ αλλα δεν δικαιολογει τελικα την τσιμπημενη τιμη του.


Αν έχει το Jazz τσιμπημένη, το Kia Venga να δεις... Στο Car Αυγούστου έχει συγκριτικό Jazz-Meriva-C3 Picasso-Venga.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Αύγ 2010, 13:38

Με την άνεση του volvo, δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. 3 παρατηρήσεις .....

1. μου είναι σχεδόν αδύνατο να βρω την θέση που μου ταιριάζει, κάθε 5-10min, είμαι με τα κουμπάκια +/-
2. οι πίσω, δεν απολαμβάνουν την ίδια άνεση, ενώ αν κάτω πίσω ζαλίζομαι πολύ πιο εύκολα σε σχέση με άλλα οχήματα
3. το βράδυ, ο περιστροφικός διακόπτης των φώτων, κάνει ανάκλαση στον εξωτερικό καθρέπτη.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 13:40

gpap έγραψε:Για τις ανωμαλίες του δρόμου συνεχίζει μετά από ένα χρόνο να με εντυπωσιάζει η στιβαρότητα το S40. Το Χsara με τις μαλακές του αναρτήσεις ήταν λίγο σαν ..πάπια και φυσικά είχε τη συνήθεια να 'κουδουνίζει΄πάντα ακόμη και από τα πρώτα χιλιόμετρα.


gpap :inlove . Με νιώθεις φίλε!
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 13:47

Νομίζω ότι άθελά μου πυροδότησα μια συζήτηση με συγκρίσεις που σωστά έγραψε ο VolvoZeus δεν είναι δυνατή. Δεν έχει καμία σχέση το s40 με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρουμε.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Αύγ 2010, 13:53

γιατί ? είναι premium :lipssealed
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 13:55

johnkyr έγραψε:Με την άνεση του volvo, δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. 3 παρατηρήσεις .....

1. μου είναι σχεδόν αδύνατο να βρω την θέση που μου ταιριάζει, κάθε 5-10min, είμαι με τα κουμπάκια +/-
2. οι πίσω, δεν απολαμβάνουν την ίδια άνεση, ενώ αν κάτω πίσω ζαλίζομαι πολύ πιο εύκολα σε σχέση με άλλα οχήματα
3. το βράδυ, ο περιστροφικός διακόπτης των φώτων, κάνει ανάκλαση στον εξωτερικό καθρέπτη.


Για το:
1. νομίζω ότι την πάτησες επειδή με τα κουμπιά είναι τόσο εύκολη η αλλαγή που σου έγινε συνήθεια :lol:
2. δεν έχω την ίδια αίσθηση.
3. συμφωνά απόλυτα, αλλά το θεωρώ τόσο δευτερεύον που είναι ανάξιο αναφοράς.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Αύγ 2010, 13:57

georgosk έγραψε:Νομίζω ότι άθελά μου πυροδότησα μια συζήτηση με συγκρίσεις που σωστά έγραψε ο VolvoZeus δεν είναι δυνατή. Δεν έχει καμία σχέση το s40 με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρουμε.


Γι' αυτό άλλωστε το έχουμε αγοράσει.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2708
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Αύγ 2010, 14:00

johnkyr έγραψε:γιατί ? είναι premium :lipssealed

Γιατι τα χωριζουν μερικα χρονια σχεδιασης/παραγωγης, εχουν εντελως διαφορετικη φιλοσοφια (hatch-sedan) και καποια απο αυτα που αναφερθηκαν δεν ειναι καν στην ιδια κατηγορια (B και οχι C)...

Εκτος αν μπουμε στη λογικη του τι αγοραζω με χ λεφτα οποτε ολα ειναι συγκρισιμα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gpap » 25 Αύγ 2010, 14:04

BTW θυμήθηκα μια ατάκα του πωλητή όταν πήγα για test drive (ά ρε Στέλιο ατελείωτε...)

'Όπως λενε οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κατά κάποιο τρόπο (sic) σε ηρεμεί στην οδήγηση'

(τα ακούς Ηλία μου.... σε ηρεμεί!!!) :-D :-D :-D
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 25 Αύγ 2010, 14:09

Γρηγόρη δεν θα το έλεγα, εμένα δεν με ηρεμεί αντίθετα με εξιτάρει και θέλω να κάνω καγκουριές σαν τον Δικαστή :applause
:lol: :lol: :lol:
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gpap » 25 Αύγ 2010, 14:13

Πρόσεχε τότε τους τσιμεντόλιθους (αν και δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι τον έβαλε σημάδι ο Ηλίας για να ..τσεκάρει τα ηλεκτρονικά του οχήματος.... :respect )


:applause :applause :applause
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Αύγ 2010, 14:31

VolvoZeus έγραψε:
johnkyr έγραψε:γιατί ? είναι premium :lipssealed

Γιατι τα χωριζουν μερικα χρονια σχεδιασης/παραγωγης, εχουν εντελως διαφορετικη φιλοσοφια (hatch-sedan) και καποια απο αυτα που αναφερθηκαν δεν ειναι καν στην ιδια κατηγορια (B και οχι C)...

Εκτος αν μπουμε στη λογικη του τι αγοραζω με χ λεφτα οποτε ολα ειναι συγκρισιμα...


μην τσιμπάς .... :-) :mrgreen:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3345
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 30 Αύγ 2010, 14:02

Παιδιά μία ερώτηση. Ρώτησα στην αντιπροσωπεία αν γίνονται τεστ ντράιβ 2-3 ημερών, δηλαδή να πάρεις το αυτοκίνητο για 2 ημέρες και να το επιστρέψεις μετά. Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη ότι πλέον δε γίνεται αυτό και είναι οδηγία από την VOLVO Hellas. Γνωρίζετε κάτι επί του θέματος;
Μάλιστα προσφέρθηκα να αφήσω το δικό μου στην αντιπροσωπεία για όσο διαρκέσει το τεστ ντράιβ αλλά η απάντηση ήταν η ίδια... :q
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Αύγ 2010, 14:06

η Mercedes πάντως, μου το έδινε .....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 30 Αύγ 2010, 19:00

Με βάση αυτό το σκεπτικό, σήμερα κι αύριο θα κυκλοφορήσω με ένα 500c, μεθαύριο με ένα C30 T5, την Παρασκευή, θα πάρω την X1 :inlove γιατί έχω να ανέβω στο Βέρμιο για Σ/Κ και από Δευτέρα, θα ζητήσω το i10, γιατί με ρωτάει μια φίλη αν είναι καλό (αλλά εγώ έχω να πάω στο κέντρο για ψώνια).

Πωλείται Volvo S40, 1.8 με 8980 χιλ, ούτε ενός έτους, σε άριστη κατάσταση... γιατί δε μου χρειάζεται πια.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 30 Αύγ 2010, 21:20

deadp έγραψε:......., θα πάρω την X1 :inlove ......


σου αρέσουν και σε εσένα τα περίπτερα ? :whistling :whistling :mrgreen:

Στο θέμα μας τώρα ..... , πιστεύω ότι ο κάθε έμπορος, από την στιγμή που διαθέτει αυτοκίνητα test drive, μπορεί να τα χειριστεί όπως νομίζει, για να αυξήσει τις πωλήσεις του. Αν για παράδειγμα σε κάποιον "πελάτη", που πιστεύει ότι θα τον βοηθήσει να κρίνει καλύτερα το όχημα ή πιστεύει ότι με αυτόν το τρόπο θα είναι πιο κοντά στην πώληση, του δώσει το test-drive όχημα Σάββατο βράδυ μέχρι Δευτέρα πρωί ... δεν έγινε και τπτ. Επίσης ποια είναι η γνώμη σας, για την παρουσία η όχι του πωλητή στο Τest drive ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
dgrgtc
T2
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 17:26
Τοποθεσία: Ναυπλιο

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό dgrgtc » 30 Αύγ 2010, 21:35

Παντως πριν απο 5 χρονια η Seat μου ειχε δωσει ενα Altea για 48 ωρες test-drive......τωρα δεν ξερω τι παιζει.....
Volvo V50 Mommentum
Smart f2 cdi
Εικόνα

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό deadp » 31 Αύγ 2010, 07:00

johnkyr έγραψε:σου αρέσουν και σε εσένα τα περίπτερα ? Επίσης ποια είναι η γνώμη σας, για την παρουσία η όχι του πωλητή στο Τest drive ....


Δεν έχει και μεγάλες διαφορές σε διαστάσεις από ένα V50 (είναι αρκετά χαμηλή), ενώ έχει την κίνηση στο σωστό άξονα.
Δεν ξέρω, αλλά μου αρέσει πολύ...
Όσο για την παρουσία του πωλητή, δε τη θεωρώ απαραίτητη (δώσε σε μια κοπελίτσα να κάνει test-drive το νέο κάμπριο, ενώ μόλις πήρε δίπλωμα, ο πωλητής θα είναι με την ταυτότητα στο στόμα), αλλά η παρουσία μιας καλλίγραμμης πωλήτριας με εντολή να με πείσει να προχωρήσω σε αγορά με οποιοδήποτε τρόπο, σε ένα από αυτά τα long-term test-drive που αναφέρετε, δε μου φαίνεται καθόλου άσχημη.

Σ/Κ στα Ζαγοροχώρια τώρα το Σεπτέμβριο με την X1 και την τηλεφωνήτρια από την Autopoint... :inlove
Άντε να τους πεις μετά ότι δε σου άρεσε το αμάξι.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010


Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες