Οδήγησα... / Tests Drives

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 22 Νοέμ 2013, 18:32

Nα το προσέξεις αυτό (i3) είναι πιο γρηγορο και απο το Ε92 Μ3!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 22 Νοέμ 2013, 21:00

έτσι λέει στο 0-65 klm/h 8-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 22 Νοέμ 2013, 23:15

johnkyr έγραψε:έτσι λέει στο 0-65 klm/h 8-)

να δείς και την τιμούλα του τι ωραία που είναι ...


Μονο 36000!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 22 Νοέμ 2013, 23:18

με τα χλμ που κάνω το χρόνο (100 την ημέρα), θέλω 3.000€+ το χρόνο για βενζίνες +ΤΚυκλ
μπορεί το i3, σε 1-3 χρόνια να είναι για μένα, μια καλή εναλλακτική ως μεταχειρισμένο.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 22 Νοέμ 2013, 23:24

johnkyr έγραψε:με τα χλμ που κάνω το χρόνο (100 την ημέρα), θέλω 3.000€+ το χρόνο για βενζίνες +ΤΚυκλ
μπορεί το i3, σε 1-3 χρόνια να είναι για μένα, μια καλή εναλλακτική ως μεταχειρισμένο.

Μήπως καποιο diesel???

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 23 Νοέμ 2013, 22:54

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

+αθόρυβο
+τραβάει απίστευτα
+πολύ καλή εργονομία ορατότητα
+κανει απίστευτες σφήνες μέσα στην πόλη
+ελαφρύ για τον τύπο του οχήματος
+εξωτικά υλικά
+υποκειμενικά -- ο σχεδιασμός μου άρεσε
+πολύ καλό design εσωτερικού
+καλός χώρος ακόμα και για τους πίσω (καλύτερος πχ από το V40)
+εξαιρετικός κύκλος στροφής
+ρεπρίζ επιδόσεις 0-100χαω 7.2
+(1-2€)/100χλμ

-range 130-200klm
-ξερό αποκομμένο τιμόνι, που κόβει πολύ καλά
-36Κ€ και πας χαλαρά με εξοπλισμό στα 48Κ€
-τελική 150χαω
-ακόμα και με το range extender στα 350χλμ θέλεις πρίζα.


πρέπει να το οδηγήσεις για να δεις πως είναι τα πράγματα που έρχονται/ ήρθαν

http://www.nextgreencar.com/
https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__6728
http://www.youtube.com/watch?v=vLBn6kKH_AY
http://www.youtube.com/watch?v=uIs4Wi0rplU
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 24 Νοέμ 2013, 13:50

Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό αν ψάχνεις πόλης...
Τα μείον του είναι η υψηλή τιμή πώλησης και τα αναλώσιμα του πχ λάστιχα (155/70/19).
Μπαταρίες θα χρειάζεται κάθε 5 χρόνια περιπου.
Κόστος μετακίνησης παρα πολύ χαμηλό.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Νοέμ 2013, 20:06

@mco

κάτσε να κάνω εδώ http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i ... rance.html τους υπολογισμούς ....
βέβαια υπολογίζω χωρίς τον ξενοδόχο .....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 25 Νοέμ 2013, 22:04

johnkyr έγραψε:@mco

κάτσε να κάνω εδώ http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i ... rance.html τους υπολογισμούς ....
βέβαια υπολογίζω χωρίς τον ξενοδόχο .....

Αν θέλεις ρωτάω ...
Μάρκος

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 12 Ιαν 2014, 16:17

Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM-2 85hp στην έκδοση Distinctive με κιβώτιο 5 σχέσεων
Η διαδρομή ήταν καθαρά αστική και τα συναισθήματα ανάμικτα. Ας αρχίσω από τα θετικά. Την ποιότητα των υλικών και την ωραία αισθητική την βλέπεις σε κάθε σημείο του αυτοκινήτου. Εκείνο που με εντυπωσίασε ιδιαίτερα είναι το εξαιρετικά αναπαυτικό κάθισμα και η καλή πλευρική στήριξη που παρέχει. Η εργονομία επίσης είναι σε καλό επίπεδο και αν και μόνος μου στο αυτοκίνητο και χωρίς να έχω δει το μάνιουλ βρήκα σχετικά εύκολα και γρήγορα όσα χρειαζόμουν. Οι μεγάλοι πλευρικοί καθρέπτες είναι πολύ πρακτικοί. Θετικό σημείο επίσης του αυτοκινήτου είναι τα φρένα τα οποία τόσο σαν αίσθηση όσο και σαν αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά. Το κιβώτιο ταχυτήτων το δοκίμασα μέχρι την τετάρτη όπου η κλιμάκωση είναι καλή, λίγο μακριά (τουλάχιστον σαν αίσθηση) και το κούμπωμα των ταχυτήτων αν και καλό έχει μια ουδέτερη αίσθηση που με ξένισε λίγο σε σχέση με ότι έχω συνηθίσει από το 40άρι μου. Μετά όμως τις πρώτες αλλαγές δεν είχα κανένα θέμα και γενικά έμεινα ικανοποιημένος από την όλη λειτουργία του κιβωτίου.
Στο δρόμο τώρα το μοτέρ κάτι που είναι ντίζελ κάτι που έχει 85 άλογα δεν προδιαθέτει για τίποτα το σπορ και μάλλον αδικεί το πολύ καλό σε στήσιμο αμάξωμα. Στην ανηφόρα του Δασυλλίου (για όσους ξέρουν από Πάτρα) το μοτέρ έδειξε και τα όρια του. Αν και ανέβηκε χωρίς να λαχανιάζει εντούτοις και παρά τα 19,7 κιλά ροπής σε κάθε περίπτωση ήταν πολύ νωχελικό, η αύξηση της πίεσης στο πετάλ του γκαζιού ουδέν πρόσφερε...
Γενικά το αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης και αν αυτό κάποιος ζητά τότε είναι ιδανικό, θα αφήσει όμως ακάλυπτο κάθε οδηγό με βασικές έστω οδηγικές ανησυχίες.... Στην κατηγορία του σε κάθε περίπτωση είναι κορυφαία πρόταση και σε σχέση με το Corsa με το ίδιο μοτέρ στα 95 άλογα που είχα οδηγήσει παλαιότερα είναι πολύ καλύτερο. Αν και οριακά υπολείπεται σε επιδόσεις σε όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν να είναι σε άλλη κατηγορία....
Γενικό επίσης συμπέρασμα είναι ότι η ροπή όποια και αν είναι αυτή και όσο χαμηλά και αν έρχεται δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει την έλλειψη ισχύος. Η ροπή μπορεί να βοηθήσει μόνο στην σύγκριση μοτέρ παρόμοιας ιπποδύναμης. Σε σχέση πχ με το μοτέρ που έχω στο 40άρι αν και η Αλφα έχει παραπάνω ροπή, τα τριάντα άλογα διαφορά είναι αγεφύρωτα (παρά και την διαφορά βάρους και το τούρμπο υπέρ της Άλφα). Τα αναφέρω αυτό ενδεικτικά γιατί πολλοί φίλοι λένε π.χ. D2 ή Τ3 και νομίζουν ότι το πρώτο θα το σώσει η ροπή πράγμα που δεν ισχύει στην πράξη. Αλλά ακόμα και από το 16 ετών Lancia Y με ίδιου κυβισμού μοτέρ βενζίνης στα 86 άλογα η ΜιΤο δεν έχει την ίδια σβελτάδα χαμηλά που είναι και το σημαντικότερο για κίνηση στην πόλη.
Για την κατανάλωση που ενδιαφέρει ίσως τους περισσότερους το αυτοκίνητο (σύμφωνα με την κάτοχό του, γιατί εγώ δεν ασχολήθηκα με το θέμα) είναι πρωταθλητής 3,8 – 5,4.
Σε κάθε περίπτωση η Alfa Romeo είναι γοητεία :inlove και αυτή είναι η τελική αίσθηση που σου αφήνει…..
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 24 Μαρ 2014, 16:49

Σήμερα είχα πάει για να μου τοποθετήσουν τον συναγερμό, και οδήγησα ένα V40 (μην γελάτε) με την μαμά ανάρτηση και με 17" ...έπαθα πλάκα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διαφορά με το δικό μου (Rdesign με sport ανάρτηση και 18")
Τι να πω ΆΛΛΟ αυτοκίνητο...

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3352
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 24 Μαρ 2014, 18:34

Μάρκο δώσε λίγες λεπτομέρειες... Άλλο αυτοκίνητο προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο; Τι σου άρεσε, τι δε σου άρεσε κλπ; Γίνε λίγο πιο αναλυτικός...
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 24 Μαρ 2014, 21:15

Μου άρεσε όπως κατάπινε τις ανωμαλίες του δρόμου, μέσα στην καμπίνα δεν καταλάβαινες τίποτα σαν να μην είχε λακούβες ο δρόμος... Σε εμένα αυτό απλά δεν υπάρχει, αλλά όπως μου είπε και ο κάτοχός του σε στροφές το δικό μου ειναι αλλού.
Αυτό το κατάλαβα και εγώ που πέρασα από τον ίδιο δρόμο και με τα 2 αυτοκίνητα.

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 27 Μαρ 2014, 17:10

mco έγραψε:Σήμερα είχα πάει για να μου τοποθετήσουν τον συναγερμό, και οδήγησα ένα V40 (μην γελάτε) με την μαμά ανάρτηση και με 17" ...έπαθα πλάκα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διαφορά με το δικό μου (Rdesign με sport ανάρτηση και 18")
Τι να πω ΆΛΛΟ αυτοκίνητο...

:whistling
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μαρ 2014, 18:20

VolvoZeus έγραψε:whistling

Τα έλεγες εσύ αλλά....




Γύρισες;;;

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 27 Μαρ 2014, 20:00

mco έγραψε:Σήμερα είχα πάει για να μου τοποθετήσουν τον συναγερμό, και οδήγησα ένα V40 (μην γελάτε) με την μαμά ανάρτηση και με 17" ...έπαθα πλάκα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διαφορά με το δικό μου (Rdesign με sport ανάρτηση και 18")
Τι να πω ΆΛΛΟ αυτοκίνητο...


πιστευεις οτι αν παω σε 17'' ζαντα απο 18'' θα δω διαφορα στην ανεση:
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1869
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 27 Μαρ 2014, 20:19

Οχι μεγαλη διαφορα αλλα σιγουρα καλυτερα (για ανεση).
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 27 Μαρ 2014, 20:21

S60 2.0T 203Ηp με νορμάλ ανάρτηση και 18ρες, μου είχε φανεί πολύ άνετο, σίγουρα περισσότερο, από το V50 με νορμάλ ανάρτηση & 16ρες.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 27 Μαρ 2014, 20:28

επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη στα λαστιχα προβληματιζομαι
ο vrestas τι λεει ;
ευχαριστω τους δυο φιλους που απαντησαν
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μαρ 2014, 21:08

gsf650 έγραψε:
mco έγραψε:Σήμερα είχα πάει για να μου τοποθετήσουν τον συναγερμό, και οδήγησα ένα V40 (μην γελάτε) με την μαμά ανάρτηση και με 17" ...έπαθα πλάκα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διαφορά με το δικό μου (Rdesign με sport ανάρτηση και 18")
Τι να πω ΆΛΛΟ αυτοκίνητο...


πιστευεις οτι αν παω σε 17'' ζαντα απο 18'' θα δω διαφορα στην ανεση:

Ναι θα δείς διάφορα αλλά σε γρήγορη οδηγήσει και σε στροφές καλύτερο πάτημα έχουν 18 η και 19"...
Ανάλογα τι ζητάς δηλαδή εγώ που κανω μόνο ταξίδια δεν ήθελα 17".

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μαρ 2014, 21:09

gsf650 έγραψε:επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη στα λαστιχα προβληματιζομαι
ο vrestas τι λεει ;
ευχαριστω τους δυο φιλους που απαντησαν

Αν μπορείς πες μας διαστάσεις.

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 27 Μαρ 2014, 21:16

mco έγραψε:
gsf650 έγραψε:επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη στα λαστιχα προβληματιζομαι
ο vrestas τι λεει ;
ευχαριστω τους δυο φιλους που απαντησαν

Αν μπορείς πες μας διαστάσεις.


εγω κανω αποκλειστικα μoνο ταξιδια με το volvo και θελω περισσοτερη ανεση, στην Αθηνα υπαρχει το 307 peugeot
την Τριτη γυρισα απο Αρτα-Παργα τετραημερο
γιατι δεν θελεις 17 αφου κανεις ταξιδια;
235/40/18 η διασταση
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 27 Μαρ 2014, 23:00

gsf650 έγραψε:
mco έγραψε:
gsf650 έγραψε:επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη στα λαστιχα προβληματιζομαι
ο vrestas τι λεει ;
ευχαριστω τους δυο φιλους που απαντησαν

Αν μπορείς πες μας διαστάσεις.


εγω κανω αποκλειστικα μoνο ταξιδια με το volvo και θελω περισσοτερη ανεση, στην Αθηνα υπαρχει το 307 peugeot
την Τριτη γυρισα απο Αρτα-Παργα τετραημερο
γιατι δεν θελεις 17 αφου κανεις ταξιδια;
235/40/18 η διασταση


Στο προηγούμενο είχα 235-35-19 και ήταν οκ και σε 18 που είμαι τώρα πάλι καλά για 19αρες πήγαινα αλλα δεν μπαίνουν απο μαμά .
Προτείνω να βάλεις τα S001 Brigestone ή P zero Silver.

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό vrestas » 29 Μαρ 2014, 21:40

gsf650 έγραψε:επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλλαγη στα λαστιχα προβληματιζομαι
ο vrestas τι λεει ;
ευχαριστω τους δυο φιλους που απαντησαν


Εμένα μια χαρά μου είναι τα 18αρια, μην το συζητάς, θα δώσεις λεφτα για αλλαγή σε 17αρες? Για αλλαγή ελαστικών θα περιμένω μέχρι Σεπτέμβρη, αν περιμένεις και εσύ ρωτάμε και τιμές μαζί, κάτι θα κερδίσουμε αν τα αγοράσουμε πακέτο.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 31 Μαρ 2014, 18:48

Κανενας λογος να πας σε 17"...

Καταρχην ειναι μεγαλο λαθος να απομονωνουμε ενα νουμερο/τεχνικο στοιχειο...καθε αναρτηση/μοντελο, εχει σχεδιαστει λαμβανοντας υποψην του και αυτο το κοματι. Για τα Volvo αυτο που μπορω να πω με βεβαιοτητα ειναι οτι ιδανικο για τα P1 μεγεθος ειναι το 17", και για τα EUCD το 18"...με λιγα λογια Γιωργο, μην το σκεφτεσαι καν!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

gsf650
T2
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 25 Οκτ 2012, 22:22

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό gsf650 » 31 Μαρ 2014, 19:53

VolvoZeus έγραψε:Κανενας λογος να πας σε 17"...

Καταρχην ειναι μεγαλο λαθος να απομονωνουμε ενα νουμερο/τεχνικο στοιχειο...καθε αναρτηση/μοντελο, εχει σχεδιαστει λαμβανοντας υποψην του και αυτο το κοματι. Για τα Volvo αυτο που μπορω να πω με βεβαιοτητα ειναι οτι ιδανικο για τα P1 μεγεθος ειναι το 17", και για τα EUCD το 18"...με λιγα λογια Γιωργο, μην το σκεφτεσαι καν!


το πιο πιθανον ειναι να μην το σκεφτω καν
προχωραμε με 18αρες λοιπον
S60 2.0T MY11 Polestar Summum

UnHaCkAbLe
T2
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 05 Δεκ 2013, 16:52

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό UnHaCkAbLe » 01 Απρ 2014, 15:39

mco έγραψε:Σήμερα είχα πάει για να μου τοποθετήσουν τον συναγερμό, και οδήγησα ένα V40 (μην γελάτε) με την μαμά ανάρτηση και με 17" ...έπαθα πλάκα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διαφορά με το δικό μου (Rdesign με sport ανάρτηση και 18")
Τι να πω ΆΛΛΟ αυτοκίνητο...


Και εγώ επειδή τις φοβήθηκα τις 18άρες σε συνδυασμό με την sport ανάρτηση προτίμησα τις 17αρες (και για το κόστος προφανώς :lol:)

mco θυμάσαι πόσο κόστισαν οι 18άρες? Απλά από περιέργεια ρωτάω, δεν μπήκα καν στον κόπο να ρωτήσω στην αντιπροσωπία ...

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Απρ 2014, 16:33

UnHaCkAbLe έγραψε:
mco έγραψε:Σήμερα είχα πάει για να μου τοποθετήσουν τον συναγερμό, και οδήγησα ένα V40 (μην γελάτε) με την μαμά ανάρτηση και με 17" ...έπαθα πλάκα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διαφορά με το δικό μου (Rdesign με sport ανάρτηση και 18")
Τι να πω ΆΛΛΟ αυτοκίνητο...


Και εγώ επειδή τις φοβήθηκα τις 18άρες σε συνδυασμό με την sport ανάρτηση προτίμησα τις 17αρες (και για το κόστος προφανώς :lol:)

mco θυμάσαι πόσο κόστισαν οι 18άρες? Απλά από περιέργεια ρωτάω, δεν μπήκα καν στον κόπο να ρωτήσω στην αντιπροσωπία ...

Νομίζω 750 γιαυτό και τα έβαλα ...





Μην με πείς πάλι πλούσιο ε; :lol:
Τ3 πήρα όχι Τ4... :whistling

UnHaCkAbLe
T2
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 05 Δεκ 2013, 16:52

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό UnHaCkAbLe » 01 Απρ 2014, 16:59

:whistling

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 01 Απρ 2014, 19:39

116i αυτόματο...
Σαν δύναμη δεν με ενθουσίασε ούτε και το αυτόματο σαζμαν μου έκανε κλικ από άνεση στην κύλιση ναι μου άρεσε μπορώ να πω ότι είναι σχεδόν το ιδιο με το νορμάλ V40 .
Ήταν με τα 136 hp τίποτα το ιδιαιτερο και μάλιστα μου είπε μετά την βόλτα ότι φόραγε και παράλληλο :lol: ο οποίος δίνει μετά τις 4500-5000 σχεδόν 200 hp :lipssealed ...
Ποιότητα υλικών ίδια με το V40 .
Τελικά μου φαίνεται η Volvo γίνεται δυνατός παίχτης...

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Απρ 2014, 22:35

:lol: 200 άλογα με παράλληλο... :lol:

Ο άσσος ειναι ένα εξαιρετικά άνετο και μαλακό μέχρι αηδίας αυτοκίνητο. Οι κλίσεις στις στροφές με τη βασική ανάρτηση ειναι επιπέδου ιστιοπλοϊκού. Απο refinement πάσχει μέχρι εκει που δεν παει...οι κραδασμοί στο ρελαντί στο κιβώτιο και ο τρόπος που κουνιέται οταν παίρνει μπρος απο το start-stop δεν υπάρχουν ούτε σε Hyundai (no offense Jim :lol: )...αλλα οκ ειναι bmw και πρεπει να πούμε μόνο για το τιμόνι.... :doh
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 02 Απρ 2014, 22:38

...και όλα αυτά οχι απο τεστ ντραιβ...είχα ένα 116 για 5 μερες στην Ολλανδία! Έχω και βιντεκια με τους κραδασμούς στο κιβώτιο=Mega FAIL!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Απρ 2014, 23:11

σε οσες bmw έχω οδηγήσει ,,,, με έχει ξενερώσει το manual κιβώτιο ...
κραδασμοί και αρκετά μεγάλη ασάφεια ...

αν @mco δεν σου άρεσε και το septronic, που όλοι το εκθειάζουν ,,,, :q
τα υλικά της καμπίνας, μου είχαν φανεί χειρότερα από το v50
αλλά είχε φρένα άγκυρες ..... (τώρα από διάρκεια δεν ξέρω).
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1869
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 03 Απρ 2014, 10:31

mco έγραψε:116i αυτόματο...
Σαν δύναμη δεν με ενθουσίασε ούτε και το αυτόματο σαζμαν μου έκανε κλικ από άνεση στην κύλιση ναι μου άρεσε μπορώ να πω ότι είναι σχεδόν το ιδιο με το νορμάλ V40 .
Ήταν με τα 136 hp τίποτα το ιδιαιτερο και μάλιστα μου είπε μετά την βόλτα ότι φόραγε και παράλληλο :lol: ο οποίος δίνει μετά τις 4500-5000 σχεδόν 200 hp :lipssealed ...
Ποιότητα υλικών ίδια με το V40 .
Τελικά μου φαίνεται η Volvo γίνεται δυνατός παίχτης...

Ειναι ο 1.6 που φορα και το μινι και ειναι PSA (Peugeot - Citroen) αν δεν κανω λαθος?
:whatever
Μιλαμε εχει πεσει πολυ κλαμα, δεν προλαβενουν τα συνεργεια!
Η μια βλαβη μετα την αλλη.
Πως εκανε τετοιο λαθος η BMW και μαλιστα το συνεχισε μεχρι προσφατα που τον αλλαξε - εξελιξε :q
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 03 Απρ 2014, 12:27

Ναι αυτό τους πείραξε ... είδαμε και τον Ν54...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 20 Ιουν 2014, 20:55

passat 2.0 Fsi DSG μετά από 1.000χλμ στην Κρήτη (Avis, με 75.000χλμ) http://prntscr.com/3ut0t7

ας αρχίσω με τα καλά....

+δυνατός κινητήρας για τα 150Ηp του
+μέσα στην κίνηση το DSG είναι πολύ άνετο
+S mode στο DSG
+χώροι για τους πίσω
+θέσεις για μικρο αντικείμενα
+άνετο στα προσπεράσματα 60-160χλμ
+φρένα
+cruise control, με εύχρηστο μοχλό
+hill assist


-βάρος οχήματος
-μεγάλη υποστροφή, μεγάλη υποστροφή, μεγάλη υποστροφή
-αναρτήσεις που σου μεταφέρουν την αίσθηση ότι σε μέτριες στροφές με μέση προς υψηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο στρίβει σαν δυο κομμάτια
-τιμόνι, χωρίς καμιά αίσθηση
-DSG που στο manual mode, αλλάζει μόνο του σχέσεις
-DSG που δεν διατηρεί πάντα την σχέση αλλά πάει σε νεκρά για οικονομία
-DSG που πατινάρει
-DSG που έχει μεγάλοοοο lag στο Kickdown (φαντάσου πως θα είναι τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής της volvo :? )
-φώτα αλογόνου, που η διαφορά με τα xenon του Volvo είναι χαοτική
-κουμπιά στην κονσόλα που είτε δεν είναι φωτιζόμενα και δεν τα βλέπεις το βράδυ, είτε είναι, αλλά απ τον πολύ ήλιο της μέρας πάλι δεν τα βλέπεις
-μέτριο Clima, χαμηλή απόδοση
-απτή ποιότητα υλικών
-μέτρια ποιοτικά χειριστήρια
-καθίσματα, που κουράζουν μετά από οδήγηση 100+ χλμ
-ηλεκτρικό χειρόφρενο

κατανάλωση 10λτ/100 χλμ
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 22 Ιουν 2014, 16:30

johnkyr έγραψε:passat 2.0 Fsi DSG μετά από 1.000χλμ στην Κρήτη (Avis, με 75.000χλμ) http://prntscr.com/3ut0t7

ας αρχίσω με τα καλά....

+δυνατός κινητήρας για τα 150Ηp του
-απτή ποιότητα υλικών
κατανάλωση 10λτ/100 χλμ

Mήπως είχε 200 hp Γιάννη ?
Το 2,0 νομίζω είναι turbo με 200
Η ποιότητα δεν είναι όπως την περιγράφουν τα περιοδικά σε όλα τα Vag , η κατανάλωση καλή είναι για 2,0 .

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 22 Ιουν 2014, 18:28

http://prntscr.com/3vdcqh

ήταν σαν αυτό ... πίσω έλεγε σκέτο 2.0 (χωρίς να γράφει Fsi)
να σου πω την αλήθεια δεν άνοιξα καπό να δω τι είχε μέσα :roll:
αλλά δεν ένοιωσα πουθενά ότι το αυτοκίνητο ήταν Turbo
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 23 Ιουν 2014, 09:02

FSI = η αποτυχημένη προσπάθεια της VAG για ένα σύγχρονο 16βάλβιδο ατμοσφαιρικό μοτέρ κάπου 10 χρόνια πριν. Αντικαταστάθηκαν πολύ γρήγορα από τα τουρμπισμένα παλιότερα μοτέρ που τα βάφτισαν νέα.... και το μαρκετινγκ έκανε το θαύμα του.... και η ιστορία συνεχίζεται....
Κατά τα άλλα όπως τα έγραψε ο Γιάννης ένα μέτριο και άχαρο αυτοκίνητο. Την ίδια αίσθηση είχα και εγώ από ένα γκολφ της ίδιας εποχής με 1,4 FSI.
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Ιουν 2014, 17:26

Fiat 500 TA 85hp
Μετά από 8000 χλμ έχω να πω ότι είναι αρκετά οικονομικό στρίβει καλά, στο ταξίδι πάει άνετα 150-160 χωρίς ιδιαίτερο κόπο λόγω turbo .
Πάσχει λίγο στα φρένα πρέπει να τα συνηθίσεις...
Και υπάρχει μικρo lag μέχρι τις 2000 στρ.
Από κατανάλωση παίζει από 5-6l/100.
Πόρτμπαγκαζ δεν το συζητώ...
Γενικάαπο όσα μικρά είχα το βλέπω το πιο στιβαρό στον δρόμο.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 26 Ιουν 2014, 19:56

mco έγραψε:Fiat 500 TA 85hp
Μετά από 8000 χλμ έχω να πω ότι είναι αρκετά οικονομικό στρίβει καλά, στο ταξίδι πάει άνετα 150-160 χωρίς ιδιαίτερο κόπο λόγω turbo .
Πάσχει λίγο στα φρένα πρέπει να τα συνηθίσεις...
Και υπάρχει μικρo lag μέχρι τις 2000 στρ.
Από κατανάλωση παίζει από 5-6l/100.
Πόρτμπαγκαζ δεν το συζητώ...
Γενικάαπο όσα μικρά είχα το βλέπω το πιο στιβαρό στον δρόμο.


συμφωνώ σχετικά με μικρό lag από μικρά Τ-μοτέρ ... (το ίδιο και σε Clio 1.2T) ---- Θέλω να δω και το ford 1.0T (100-125-140)Hp
η κατανάλωση εξαιρετική
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
mco
T5
Δημοσιεύσεις: 1981
Εγγραφή: 12 Οκτ 2013, 21:19

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό mco » 26 Ιουν 2014, 20:07

Το fiesta το οδήγησα Γιάννη και δεν μου άρεσε το τιμόνι του ήταν πολύ ελαφρύ...

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό georgosk » 27 Ιουν 2014, 09:13

mco έγραψε:Το fiesta το οδήγησα Γιάννη και δεν μου άρεσε το τιμόνι του ήταν πολύ ελαφρύ...

Τα Ford είχαν καλή φήμη για το τιμόνι τους, έχω και προσωπική πείρα από Focus Mk1 και από ότι διάβαζα σε κριτικές. Πάει χάλασαν και αυτοί.....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό panos89 » 27 Ιουν 2014, 14:19

mco έγραψε:Το fiesta το οδήγησα Γιάννη και δεν μου άρεσε το τιμόνι του ήταν πολύ ελαφρύ...


Μια φίλη μου εχει το Fiesta 1,0 turbo με τα 125 άλογα. ΤΟ τιμόνι είναι μεν κάπως ελαφρύ σε στάση, αλλά εν κινήσει κάπως βαραίνει και μεταφέρει πληροφορίες και αίσθηση στον οδηγό. Εμένα προσωπικά μου άρεσε.
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Οδήγησα... / Tests Drives

Δημοσίευσηαπό vrestas » 27 Ιούλ 2014, 21:10

μεχρι 10/8 χαιρομαι το παρακατω s max 2.0 diesel,πολυ εργαλειο το συγκεκριμενο https://www.dropbox.com/s/cvbpl91lgi5wb ... 161129.jpg https://www.dropbox.com/s/j8zc7ta9btn5z ... 161141.jpg https://www.dropbox.com/s/rgsgdo0j8v663 ... 161201.jpg
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper


Επιστροφή σε “Άλλα θέματα αυτοκίνησης”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες