S40/V50 2004-2012

Volvo 140 Volvo 164 Volvo 240 Volvo 260 Volvo 340
Volvo 360 Volvo 440 Volvo 460 Volvo 480 Volvo 740
Volvo 760 Volvo 780 Volvo 850 Volvo 940 Volvo 960
AlexandrosE36S40
T2
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 04:07
Τοποθεσία: Athens - Agioi Anarguroi (Anacasa)
Επικοινωνία:

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό AlexandrosE36S40 » 27 Ιαν 2011, 02:28

Υπάρχουν πολλά stock momentum στα οποία ομως δεν μπορώ να προσθέσω σχεδόν τίποτα έτσι μου ειπε!! Για R-design ούτε αναφορά δεν εκανε! Πάντως για τους αισθητήρες δεν εχω πρόβλημα αυτα για γυναικες είναι πιο πολύ...αυτο που θέλω πολύ είναι η αεροτομή :respect πραγμα που θα το καταφέρω πιστευω 8-) ...τώρα για τις ζάντες το θέμα ήταν να τις διάλεγα εγώ αντε με ενα μικρο παραπάνω κόστος τωρα 1000 και 1500 ευρω να κου τις δώσει δεν τα δίνω...θα κοιτάξω μεταχειρισμένες ή απο Ελλαδα ή απο Γερμανία μιας και μένει ο πατερας μου εκεί!!...όλα αυτα βέβαια αφου ξεμπερδέψω λίγο με κάτι δικά μου οικονομικά και παρω το αμαξι..απλα τα σκέφτομαι απο τωρα!!
Όταν ο Γερμανός συνάντησε Σουηδό ;)

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3327
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 27 Ιαν 2011, 09:47

Ρώτα και σε άλλη αντιπροσωπεία και μη βιαστείς! 8-)
Συνέχισε και θα μείνεις...

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Φεβ 2011, 20:55

έφτασε ..... D4, με 177Hp 2.0

Εικόνα

C30 D4 Man 5.1 134 CO2
C30 D3 Man 5.1 134
S40 D4 Man 5.1 134
S40 D3 Man 5.1 134
V50 D4 Man 5.1 134
V50 D3 Man 5.1 134
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό deadp » 06 Φεβ 2011, 12:46

14 χιλιάρικα με απόσυρση. Διαφημιστική καταχώριση σε 3 περιοδικά τουλάχιστο. Πρέπει να είναι για το 1.6 βενζίνης.
Χωρίς απόσυρση πόσο να είναι; 15; Βάλε και έξοδα, με 15.500 ευρώ έχεις μια χαρά αυτοκίνητο...

Υ.Γ. Και θα μας γδέρνουν στα service...
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό georgosk » 07 Φεβ 2011, 11:08

deadp έγραψε:14 χιλιάρικα με απόσυρση. Διαφημιστική καταχώριση σε 3 περιοδικά τουλάχιστο. Πρέπει να είναι για το 1.6 βενζίνης.
Χωρίς απόσυρση πόσο να είναι; 15; Βάλε και έξοδα, με 15.500 ευρώ έχεις μια χαρά αυτοκίνητο...

Υ.Γ. Και θα μας γδέρνουν στα service...


Πάντα όταν ένα μοντέλο είναι στο τέλος της παραγωγής το πουλάνε σχεδόν σε τιμή κόστους. Φυσικά αυτό γίνεται για να ξεστοκάρουν και να κλείσει ομαλά η γραμμή παραγωγής. Θυμηθείτε το S60 MkI λίγο πριν σταματήσει να παράγεται ή τιμή εκκίνησης ήταν κάπου στο 26.000 €, δύο χρόνια πριν ήταν στα 33.000€.... Από εκεί και πέρα είναι θέμα προτεραιοτήτων του κάθε ενός, αν δηλαδή συμβιβάζεται με το ότι το αυτοκίνητό του σε πολύ λίγο καιρό θα είναι προηγούμενο μοντέλο με ότι συνεπάγεται αυτό για την οικονομική, τεχνολογική και αισθητική απαξίωσή του ή αν απλά ψάχνει το καλύτερο οικονομικό ντιλ. Αν το τελευταίο είναι προτεραιότητα τότε το S40 είναι η καλύτερη στιγμή να το αποκτήσει κάποιος.
Για το κόστος των σέρβις που αναφέρεις Θοδωρή, έχω την εντύπωση ότι είναι πλέον πάγια τακτική των αντιπροσωπειών να πωλούν τα αυτοκίνητα σε πιο "προσιτές" τιμές και στην συνέχεια να προσπαθούν να τα βγάλουν από την συντήρηση. Το γδάρσιμο λοιπόν είναι σχεδόν σίγουρο όποια μάρκα και να επιλέξει κανείς. Προσωπικά όσους ξέρω με άλλες μάρκες που πηγαίνουν τα αυτοκίνητά τους στις αντιπροσωπείες τα κόστη των σέρβις είναι ανάλογα και μερικές φορές και ακριβότερα από της Volvo. Στο γδάρσιμο επίσης συμβάλουν και τα πολλά χρόνια εγγύησης που δένουν τον ιδιόκτητη με την αντιπροσωπεία και τα τακτικά (και μάλλον αχρείαστα) σέρβις....
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
georgosk
T4
Δημοσιεύσεις: 1239
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 14:55
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό georgosk » 07 Φεβ 2011, 11:34

johnkyr έγραψε:έφτασε ..... D4, με 177Hp 2.0 ......


Θα έρθει και στο Ελλαντιστάν;; ... δεν νομίζω...
:-(

Απο τη άλλη και ειδικά για το S40/V50 μου προκαλεί εντύπωση που εισάγουν νέο μοτέρ σε ένα μοντέλο που το αργότερο του χρόνου θα σταματήσει την παραγωγή του. :q
Εικόνα S40 1,8 Momentum MY08

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 07 Φεβ 2011, 12:47

Απο το 2004 τα εχει βγαλει τα λεφτα του...πλεον το κοστος παραγωγης για τη Volvo ειναι πολυ μικροτερο..
Οσο για το D4, ισως επειδη στην Ευρωπη περπατανε τα πετρελαιου, να μην πουλησει μερικα ακομα? ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 07 Φεβ 2011, 13:21

εμείς... δεν είμαστε Ευρώπη ..... ή μόνο τόσο ...όσο το D2 :lol: με τους 115Ηp
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 07 Φεβ 2011, 15:55

johnkyr έγραψε:εμείς... δεν είμαστε Ευρώπη ..... ή μόνο τόσο ...όσο το D2 :lol: με τους 115Ηp

Το πρωτο... :lipssealed
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό vrestas » 08 Φεβ 2011, 00:08


v50 topgear
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

s40jim
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Φεβ 2011, 23:14

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό s40jim » 22 Φεβ 2011, 08:29

Kαλημερα σε ολους.Αφου εδω γραφετε για το s40 θα γραψω την εμπειρία μου με το δικό μου, 1.8 MY 2009 mommentum.
To αγορασα καινουργιο από σφακιανακη 20000 ευρω.
Οδική συμπεριφορά παρα πολύ καλή.Στριβει ωραία και σε υψηλές ταχύτητες ακλόνητο δημιουργωντας αισθηση ασφαλειας.Τιμόνι βαρυ όπως το θέλω.
Χωροι επαρκεις για την τετραμελή μου οικογένεια αν και δεν θα με χαλουσαν 50 λιτρα παραπάνω στο πορτπαγκαζ.
Εσωτερικό: τα πλαστικά είναι πολύ ποιοτικά αν εξαιρέσεις μερικά τσικι τσικι του τεμπέλη .Σαν εικόνα και αισθηση είναι όπως ακριβώς όταν το πήρα και δε βλέπω να αλλάζουν για πολλα χρονια ακομα. Το καθισμα του οδηγού μου έκανε κατι τριγμους αλλά αλλάχτηκε εντος εγγυησης ένα εξαρτημα κι από τότε κιχ.
Αλλα προβλήματα : κανένα.
Κατανάλωση σε ταξιδι 8 εως 9λιτρα ( έχω κάνει και 13λίτρα αλλα πηγαινα σαν παλαβος) και στην πόλη 11 εως 12 .
Πρωτο σερβις στο σφακιανακη 190 ευρώ.
Το αυτοκίνητο είναι κουκλα και ενώ γενικά βαριεμαι ευκολα αυτο δεν χορταίνω να το χαζευω :inlove
Αυτό που θα αλλάξω στο αμάξι με την πρώτη ευκαιρία είναι τα πολυ σκληρά κατα τη γνωμη μου λαστιχά του.Λεω να βαλω michelin exalto που είχα στο προηγούμενο αμαξι μου και αποδείχθηκαν αψογα.
Τι θα άλλαζα αν μπορούσα στο μελλον στο αμάξι: ανάρτηση.
Ενω στο ταξιδι την εκτιμάς μέσα στην πόλη και ειδικά στους ελεινους και γεματους τρυπες δρομους στο μαρουσι που ζω, θα ήθελα μια ανάρτηση που να απορροφα καλυτερα στις χαμηλες ταχυτητες και να λειτουργει πιο αθορυβα.
Αυτα σε γενικες γραμμες και σορρυ αν σας κουρασα.

maragkop
T2
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 10 Φεβ 2011, 01:11

S40 2004-

Δημοσίευσηαπό maragkop » 01 Μαρ 2011, 01:19

Καλησπέρα,
Εδώ και 10 μέρες αγόρασα το Volvo S40, Momentum 1.6 Μαύρο μεταλλικό στην τιμή των 17.200 με δώρο αισθητήρες και μεμβράνες. Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν ένα Opel Corsa 1.4. Για να είμαι ειλικρινής το αυτοκίνητο το αγόρασα με κριτήριο περισσότερο την τιμή παρά οτιδήποτε άλλο. Αναζητούσα ένα sedan λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, όσο φθηνότερο γίνεται και επίσης να μην είναι τεράστιο, ήθελα να είναι λίγο μαζεμένο. Οδήγησα για παράδειγμα το Ford Mondeo και ειλικρινά δεν μπορούσα ούτε να το μετακινήσω εντός πόλης, ούτε να το παρκάρω. Το Kinetic ήταν ακόμα φθηνότερο, στα 16.000 τελική τιμή, ωστόσο προτίμησα το Momentum, δεν ξέρω βέβαια αν έκανα καλά, διότι τα extra που έχει το S40 προσωπικά δεν με συγκινούν ιδιαίτερα. Τα αντίστοχα sedan των άλλων εταιριών που πήγα και είδα ήταν όλα ακριβότερα (Ford Mondeo στα 23.000, Toyota Avensis στα 23.500, Alfa Romeo απο 21.000, Skoda Octavia απο 18.500, Renault exclusion απο 18.800, C4 και 407 από 21.000 και opel, vw, mercedes, audi στο Θεό οι τιμές τους). Μετά από τις πρώτες 10 μέρες με το S40 θα σας καταθέσω γις εμπειρίες μου:
α) Καταρχήν κατά την άποψη μου είναι ένα πανέμορφο σχεδιαστικά αυτοκίνητο. Αυτό δεν αλλάζει, άσχετα αν είναι παλιό μοντέλο και σύντομα η σχεδίαση θα αλλάξει, νομίζω είσαι χαρούμενος όταν το οδηγάς μονο και μόνο επειδή οδηγάς ένα όμορφο αυτοκίνητο.
β) Το αυτοκίνήτο έχει πάρα πολλούς τριγμούς στο εσωτερικό του και συγκεκριμένα στα μπροστινά καθίσματα του. Είτε σαν οδηγός είτε σαν συνοδηγός, ειδικά πάνω από τα 100 χλμ, νιώθεις απίστευτους τριγμούς. Δεν ξέρω που οφείλεται, αν όμως εξακολουθήσει να συμβαίνει, σύντομα θα επισκεφτώ την αντιπροσωπεία. Αν μάλιστα το οδηγάς και δεν υπάρχει συνοδηγός, βλέπεις το κάθισμα του συνοδηγού να πάλλεται σε μια έκταση 3-4 εκατοστών. Απαράδεκτο!!!
γ) Τόσο το Test Drive όσο και το αυτοκίνητο που είδα στο σαλόνι, είχαν λεβιέ ταχυτήτων με μεταλλική επένδυση και κλειδαριά κλειδώματος των πίσω καθισμάτων και στο κάθισμα του συνοδηγού, κάτι που δεν είχε το αυτοκίνητο που παρέλαβα και με απογοήτευσε. Η αντιπροσωπεία μου είπε πως δεν υπάρχουν στον εξοπλισμό, απλά αυτά που είδα ήταν ειδικές εκδόσεις. Βέβαια αυτά μου τα είπαν αφού το είχα αγοράσει, όσο το παζάρευα με διαβεβαίωναν ότι ήταν ίδια με αυτά που έβλεπα. Ασήμαντες λεπτομέρειες, όταν όμως παίρνεις κάτι καινούριο σε πειράζουν.
δ) Πολύ υψηλή κατανάλωση αν και βέβαια ακόμα το στρώνω και ίσως θα έχω ακριβέστερη εικόνα σε λίγες εβδομάδες από τώρα. Δηλαδή κατανάλωση στην εθνική με άκρως συντηρητική οδήγηση στα 7,5 λίτρα και το ίδιο εντός πόλης στα 11 λίτρα με λάστιχα με πίεση 30. Διαβάζω πώς όταν στρώσεις το αυτοκίνητο και αν βάλεις την πίεση στα 36 η κατανάλωση πέφτει. Σε λίγες εβδομάδες θα έχω ακριβέστερη εικόνα αν και το ένστικο μου λέει πως εκτός πόλης το καλύτερο που μπορείς να περιμένεις είναι τα 7 λίτρα και εντός πόλης τα 9,5-10. Βέβαια είχα συνηθίσει σε άλλα μεγέθη με το Opel Corsa, όπου τα αντιστοιχα νούμερα είναι κάτω από 5 λίτρα εκτός πόλης και γύρω στα 6,5 -7 λίτρα εντός πόλης.
ε) Η μηχανή του Volvo δεν έχει ιδιαίτερες επιδόσεις, ωστόσο αυτό για έναν συντηρητικό οδηγό όπως εγώ δεν είναι κάτι που με απασχολεί. Προσωπικά οι επιδόσεις της μηχανής μου φτάνουν και μου περισσεύουν. 0-110 στα 11,9 αν δεν κάνω λάθος, αλλά με αρκετά καλή δευτέρα και τρίτη ταχύτητα, που ανταποκρίνονται άμεσα. Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος σε αυτό το θέμα δεν το συνιστώ όμως σε λάτρεις της ταχύτητας.
στ) Το εσωτερικό του Volvo κατά την προσωπική μου άποψη έχει πολύ ευχάριστο design και είναι αρκετά λειτουργικό. Ξεκουράζει το μάτι σου, τόσο σε οδήγηση νύχτας όσο και μέρας και σου δίνει μία αίσθηση πολυτέλειας. Αρνητικό είναι πως τα πίσω καθίσματα δεν έχουν ιδιαίτερα μεγάλους χώρους σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας -το οποίο πάλι δεν το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό, όπως επίσης και το οτι στά πίσω καθίσματα δεν μπορόύν να κάτσουν επιβάτες πάνω από 1,80. Αυτο μπορεί να είναι αρνητικό σε ορισμένους ανάλογα τις ανάγκες σου, εγώ το γνώριζα και δεν με προβληματίζει, διότι δεν έχω τέτοιες ανάγκες, να κουβαλάω στο πίσω κάθισμα ψηλά άτομα. Αν κάποτε παρουσιαστεί τέτοια ανάγκη θα αλλάξω αυτοκίνητο.
ζ) Το port-baggage του αυτοκινήτου έχει ικανοποητικό χώρο κατά την άποψη μου, είναι όμως πάλι από τα μικρότερα της κατηγορίας. Εξαρτάται πάλι τις ανάγκες σου. Αρνητικό σίγουρα πως δεν έχει μεγάλη διάμετρο ανοίγματος με αποτέλεσμα να μην μπορείς να βάλεις αντικείμενα με μεγάλη διάμετρο, και έτσι παρόλου που έχεις χώρο, πολλές φορές να μην μπορείς να το εκμεταλευτείς.
η) Κάτι που μου έκανε φοβερή εντύπωση είναιη καμπίνα του αυτοκινήτου. Παρατήρησα ότι κατακρατεί εκτός της καμπίνας τις δυσάρεστες οσμές με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Γενικά, μπορώ να πω πως αποτελεί μια καλή ή κακή επιλογή ανάλογα με τις ανάγκες σου αλλά και τα χρήματα που διαθέτεις.

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S40 2004-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 01 Μαρ 2011, 14:38

Καταρχην καλοταξιδο και καλωσηρθες :applause
β) Να πας να το κοιταξουν. Αν ο τριγμος ερχεται απο την βαση του καθισματος με λιγο γρασσαρισμα δεν θα ξανακουσεις κιχ. Γενικα παντως για οποιοδηποτε αυτοκινητο παιζει ρολο και ποσο καιρο το ειχαν να λιαζεται στις αποθηκες τους.
Σχετικα με την πλατη του καθισματος, μια μικρη ταλαντωση πιθανον να παρατηρειται και ειναι φυσιολογικη. Εχει να κανει με το WHIPS το οποιο καθιστα την πλατη του καθισματος οχι ακριβως fixed..Αν ομως η ταλαντωση ειναι τοσο μεγαλη οπως περιγραφεις να το πας να το κοιταξουν. Εμενα με την σπορ αναρτηση και δεν παιζει τοσο...

γ) Αυτες τις ανεπαισθητες "εκπτωσεις" στον εξοπλισμο των εκδοσεων την ειχαμε παρατηρησει στα πρωτα facelift C30...Η μειωση της τιμης, προφανως δεν ηταν τυχαια... ;-)

στ) Ειμαι 1.92, πισω μου δεν καθομαι τοσο ανετα οσο σε αλλα αυτοκινητα, αλλα ενα μικρο ταξιδι το κανω. Γενικα παντως δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο στον τομεα αυτο..

ζ) Το πορτ-μπαγκαζ παντως με προσεγγιση τετρις :lol: , χωραει ανελπιστα πολλα πραγματα..κατα τα αλλα οπως ακριβως τα λες.

:-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

s40jim
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Φεβ 2011, 23:14

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό s40jim » 01 Μαρ 2011, 15:31

Προς Maragkop, το θέμα με το τρίξιμο των καθισμάτων ευτυχώς λύνεται. Στην αντιπροσωπεία μου αλλάξαν βάση πλάτης και κάτι άλλο και από τότε δεν τρίζει. Γενικά από τριγμούς δεν έχει παρουσιάσει κάτι άλλο δύο χρόνια που το έχω . Σε ακριβότερα αμάξια που έχω μπεί είχαν πιο πολλούς τριγμούς.Από άλλου είδους προβλήματα τίποτα απολύτως φτου να μην το ματιάσω. Αυτό που θέλει για μένα βελτίωση είναι η ανάρτηση και ο ¨απότομος¨τρόπος που αντιδρά στις ανωμαλίες του δρόμου,ειδικά με χαμηλές ταχυτητες μεσα στην πόλη.Για να μην παρεξηγηθώ η ανάρτηση στο ταξίδι είναι μια χαρά, παει τρένο και φτάνεις ατσαλάκωτος. Κατα τη γνώμη μου είναι ένα πολύ καλό αμάξι για ταξίδια( παααάρα πολύ καλό σε σχέση με την τιμή που το πήρα) αλλά ταλαιπωρείται μέσα στην πόλη. Ελπίζω πάντως όταν του αλλάξω αυτές τις πέτρινες μ....... που έχει για λάστιχα να μαλακώσει λιγάκι.

Άβαταρ μέλους
iatroud
T5
Δημοσιεύσεις: 2031
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 22:47
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: S40 2004-

Δημοσίευσηαπό iatroud » 01 Μαρ 2011, 22:51

VolvoZeus έγραψε:στ) Ειμαι 1.92, πισω μου δεν καθομαι τοσο ανετα οσο σε αλλα αυτοκινητα, αλλα ενα μικρο ταξιδι το κανω.

το ύψος δεν είναι απόλυτη παράμετρος καθώς είναι συνάρτηση του μήκους των ποδιών και του ύψους του κορμού. ήμουν 185cm με την προηγούμενη κυβέρνηση (με την τωρινή έχω μαζέψει λιγάκι από τις σφαλιάρες στο σβέρκο) και το κεφάλι μου βρίσκει μεγαλοπρεπώς στην οροφή του αυτοκινήτου όταν καθίσω με την πλάτη μου να ακουμπά πίσω.
συνεπώς καθήμενος πίσω μου, όχι μικρό ταξίδι αλλά ούτε και για τσιγάρα δεν θα έβγαινα σε κεντρικό δρόμο γιατί αν συμβεί κάτι, το αυτοκίνητο αντί να με προστατέψει (μαξιλαράκια, οροφή) θα με τραυματίσει!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Απρ 2011, 20:23

Εικόνα

νέο χρωματάκι, Orange flame μεταλλικό.

επίσης, βλέπω ότι το ΜΥ2011 Summum (από το προσπέκτους), δεν έχει πλέον θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά έχει 17ρες ζάντες.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 02 Απρ 2011, 23:37

johnkyr έγραψε:Εικόνα

νέο χρωματάκι, Orange flame μεταλλικό.

επίσης, βλέπω ότι το ΜΥ2011 Summum (από το προσπέκτους), δεν έχει πλέον θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά έχει 17ρες ζάντες.


Ωραιο χρωματακι αλλα οχι για Volvo.Παντως οι 17αρες Ζaurak που τις εχω και εγω ειναι super..... :applause :applause
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 02 Απρ 2011, 23:46

by default ΜΥ2011Summum, έρχεται με 17ρες Spartacus
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 12 Απρ 2011, 07:16

Κάπως έτσι το βλέπουν σε πιο ώριμες αγορές....

http://www.4x4-cars.net/volvo-v50-t5-awd/
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 15 Απρ 2011, 07:19

Εικόνα
Η φωτό είναι από το εσωτερικό της πόρτας του V50 όταν το πήγα για τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών.
Απλά για να καταλαβαινόμαστε τι σημαίνει πολλές φορές ποιότητα κατασκευής :respect Δεν έχω την αντίστοιχη φωτό του X1 για να δώσω το μέτρο σύγκρισης.Μιλάμε ότι όταν του άνοιξαν τα πλαστικά :respect για να του περάσουν αντηλιακές μεμβράνες πόνεσε η καρδιά μου με το πόσο ψεύτικο και προχειροδουλειά ήταν :swear
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 1794
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 15 Απρ 2011, 10:31

dadoudis έγραψε:Εικόνα
Η φωτό είναι από το εσωτερικό της πόρτας του V50 όταν το πήγα για τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών.
Απλά για να καταλαβαινόμαστε τι σημαίνει πολλές φορές ποιότητα κατασκευής :respect Δεν έχω την αντίστοιχη φωτό του X1 για να δώσω το μέτρο σύγκρισης.Μιλάμε ότι όταν του άνοιξαν τα πλαστικά :respect για να του περάσουν αντηλιακές μεμβράνες πόνεσε η καρδιά μου με το πόσο ψεύτικο και προχειροδουλειά ήταν :swear

Πιο ηταν το ψευτικο και προχειροδουλεια George?
Και γιατι το ανοιξαν....???
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

dd_surfer
T2
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 13 Φεβ 2010, 11:27
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dd_surfer » 15 Απρ 2011, 13:57

Thanosgr έγραψε:......
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!


Και στο δικό μου έβγαλαν τις ταπετσαρίες όταν το πήγα για μεμβράνες
VOLVO V50 1.8 MY2010

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 15 Απρ 2011, 21:40

Thanosgr έγραψε:
dadoudis έγραψε:Εικόνα
Η φωτό είναι από το εσωτερικό της πόρτας του V50 όταν το πήγα για τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών.
Απλά για να καταλαβαινόμαστε τι σημαίνει πολλές φορές ποιότητα κατασκευής :respect Δεν έχω την αντίστοιχη φωτό του X1 για να δώσω το μέτρο σύγκρισης.Μιλάμε ότι όταν του άνοιξαν τα πλαστικά :respect για να του περάσουν αντηλιακές μεμβράνες πόνεσε η καρδιά μου με το πόσο ψεύτικο και προχειροδουλειά ήταν :swear

Πιο ηταν το ψευτικο και προχειροδουλεια George?
Και γιατι το ανοιξαν....???
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!

Για το Χ1 μιλάω για προχειροδουλειά.Η φωτό απ'το volvo μιλάει από μόνη της.... :respect Απλά είναι μικρή και δεν πολυφαίνεται η λεπτομέρεια ....
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ποδαρικό

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 15 Απρ 2011, 21:51

geod2 έγραψε:Καλημέρα σε όλους, είμαι εδώ και 5 μήνες κάτοχος ενός S40 1.6 D2 (diesel) και πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Μέλος του club εδώ και λίγες μέρες (οπότε και ανακάλυψα ότι το club έχει πολύ περισσότερα θέματα τα οποία δεν φαίνονται αν δεν είσαι εγγεγραμμένος). Νομίζω ότι είναι πολύ πλήρες (αναλόγως του μεγέθους της χώρας) και θα είμαι κοντά από δω και στο εξής. Ελπίζω οι πιο γρήγοροι της παρέας να ανέχονται εμας με τα πετρέλαια... (ελέω οικογένειας-πολλών χιλιομέτρων - κόστους χρήσης). Η ποιότητα Volvo άλλωστε νομίζω ότι δεν αλλάζει.

Απλά σε ζηλεύουμε λόγω συγκυρίας :vow :vow Τα πολλά κυβικά είναι ωραία και χρήσιμα πολλές φορές αλλά έτσι πως καταντήσαμε άστα να πάνε... :chair
Αφού λοιπόν το χρησιμοποιείς με πετρέλαιο γράψε μας τις εντυπώσεις σου.
Πως κινείται??Του αρκεί ο κινητήρας ή είναι λίγος???Θόρυβος diesel???
Κατανάλωση???
Για την ποιότητα δεν το συζητάμε.Απλά τα μοτέρ αλλάζουν...
Kαλωσήρθες στην παρέα...Αλλωστε και για μένα το forum αυτό έγινε η αιτία να αναθεωρήσω πολλά πράγματα που πίστευα για τα αυτοκίνητα γενικώς και έχω πάρει κάποιες πολύ καλές και χρήσιμες συμβουλές σε διάφορα θέματα.Χώρια τις φιλίες που κάνεις και είναι και το πραγματικό κέρδος.. :respect
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

geod2
T2
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 07 Απρ 2011, 15:52
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: Ποδαρικό

Δημοσίευσηαπό geod2 » 16 Απρ 2011, 00:02

Κινητήρας άψογος σε αυτοκινητόδρομο και επιταχύνσεις εν κινήσει (όχι για σφήνες στον περιφερειακό...). Μέσα στην πόλη έχει ένα δισταγμό ιδίως στο ξεκίνημα με 1η σχέση (το ίδιο αναφέρεται και σε δοκιμές στο εξωτερικό και σε Ford που έχουν τον αντίστοιχο κινητήρα). Turbo lag βέβαια υπάρχει, αλλά όχι κάτι σημαντικό. Θόρυβος...αν μιλάμε για αυτό που ακούγεται από τους πλαϊνούς καθρέπτες μετά τα 120, ναι, διαφορετικά απόλυτη ησυχία. Παίζει ρόλο και η πολύ μακριά 6η σχέση... στις 3000 σαλ δίνει 155 χλμ/ώρα (2400 σαλ για 120). Το diesel δηλαδή το καταλαβαίνεις μόνο στο ρελαντί (και αυτό σε πολύ ηπιότερη εκδοχή από άλλες εταιρείες/κινητήρες). Οδική συμπεριφορά:χμμμ... σπορ δεν είναι (παίζει ρόλο και το μεγαλύτερο βάρος του κινητήρα στο εμπρός μέρος), αλλά οκ στις στροφές, δύσκολα μπαίνει το ESP. Στην ευθεία/αυτοκινητόδρομο δεν το συζητάμε, δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα με τα οποία πηγαίνεις.
Κατανάλωση: Χαμηλότερη (κίνηση επαρχιακοί δρόμοι/αυτοκινητόδρομος 60/40, έως 120 χλμ/ώρα αλλά χωρίς απότομες επιταχύνσεις, αλλαγές ταχυτήτων σχεδόν σύμφωνα με την ένδειξη) 5,2lt/100km (σε περισσότερες της μιας διαδρομές των λίγων εκατοντάδων χιλιομέτρων έκαστη). Σε σχετική πίεση (Αθήνα-Θεσσαλονίκη με σταθερά 130-140) 6,3 lt/100km. Έχω 11000 km και μπορώ να πω ότι είναι ικανοποιητικά τα νούμερα.
Υ.Γ.: σχετικα με την οδική συμπεριφορά, ίσως (τι ίσως..) τα πράγματα να ήταν καλύτερα μα άλλα λάστιχα (φοράει Michelin Energy saver 205/55/16).
Προειδοποίηση: μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών (από 1700-2500 maximum, όπως το λένε και τα χαρτιά...)
S40 D2 MY2011

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ποδαρικό

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 16 Απρ 2011, 07:12

geod2 έγραψε:Κινητήρας άψογος σε αυτοκινητόδρομο και επιταχύνσεις εν κινήσει (όχι για σφήνες στον περιφερειακό...). Μέσα στην πόλη έχει ένα δισταγμό ιδίως στο ξεκίνημα με 1η σχέση (το ίδιο αναφέρεται και σε δοκιμές στο εξωτερικό και σε Ford που έχουν τον αντίστοιχο κινητήρα). Turbo lag βέβαια υπάρχει, αλλά όχι κάτι σημαντικό. Θόρυβος...αν μιλάμε για αυτό που ακούγεται από τους πλαϊνούς καθρέπτες μετά τα 120, ναι, διαφορετικά απόλυτη ησυχία. Παίζει ρόλο και η πολύ μακριά 6η σχέση... στις 3000 σαλ δίνει 155 χλμ/ώρα (2400 σαλ για 120). Το diesel δηλαδή το καταλαβαίνεις μόνο στο ρελαντί (και αυτό σε πολύ ηπιότερη εκδοχή από άλλες εταιρείες/κινητήρες). Οδική συμπεριφορά:χμμμ... σπορ δεν είναι (παίζει ρόλο και το μεγαλύτερο βάρος του κινητήρα στο εμπρός μέρος), αλλά οκ στις στροφές, δύσκολα μπαίνει το ESP. Στην ευθεία/αυτοκινητόδρομο δεν το συζητάμε, δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα με τα οποία πηγαίνεις.
Κατανάλωση: Χαμηλότερη (κίνηση επαρχιακοί δρόμοι/αυτοκινητόδρομος 60/40, έως 120 χλμ/ώρα αλλά χωρίς απότομες επιταχύνσεις, αλλαγές ταχυτήτων σχεδόν σύμφωνα με την ένδειξη) 5,2lt/100km (σε περισσότερες της μιας διαδρομές των λίγων εκατοντάδων χιλιομέτρων έκαστη). Σε σχετική πίεση (Αθήνα-Θεσσαλονίκη με σταθερά 130-140) 6,3 lt/100km. Έχω 11000 km και μπορώ να πω ότι είναι ικανοποιητικά τα νούμερα.
Υ.Γ.: σχετικα με την οδική συμπεριφορά, ίσως (τι ίσως..) τα πράγματα να ήταν καλύτερα μα άλλα λάστιχα (φοράει Michelin Energy saver 205/55/16).
Προειδοποίηση: μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών (από 1700-2500 maximum, όπως το λένε και τα χαρτιά...)

Πολύ κατατοπιστικός.Και η πραγματική κατανάλωση έτσι πως την αναφέρεις είναι πολύ ενδιαφέρουσα,μιας και εγώ έχω το ίδιο mix χιλιομέτρων με 11,3-11,4lt/100km στα 40000km που έχω.Το θέμα sport δεν συνάδει με το συνολικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου ούτως η άλλως,αλλά αυτό είναι και θέμα επιλογής.Υπάρχουν τρόποι να το κάνεις αρκετά πιο sportive(πρόγραμμα,εξάτμιση,φίλτρο αέρος) οι οποίοι δεν κοστίζουν και μια περιουσία,και χωρίς να ανεβάσεις την κατανάλωση πάνω από 0,5lt/100km,αλλά και πάλι αυτό είναι θέμα επιλογής βάσει του στυλ οδήγησης,των προτεραιοτήτων σου και της γενικότερης κουλτούρας σου αυτοκινητιστικά.Πχ,για μένα θα ήταν η ιδανική επιλογή με ένα 2.0diesel μοτέρ και κάποιους ίππους ακόμα (πιο πολύ λόγω βάρους του οχήματος και για λόγους ενεργητικής ασφάλειας).Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... :lol:
Εύχομαι πολλά και οικονομικά χλμ και να σε δούμε στην επόμενη συνάντηση του βορρά για να γνωριστούμε και από κοντά..
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

s40jim
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Φεβ 2011, 23:14

Re: Ποδαρικό

Δημοσίευσηαπό s40jim » 16 Απρ 2011, 21:43

geod2 έγραψε:Κατανάλωση: Χαμηλότερη (κίνηση επαρχιακοί δρόμοι/αυτοκινητόδρομος 60/40, έως 120 χλμ/ώρα αλλά χωρίς απότομες επιταχύνσεις, αλλαγές ταχυτήτων σχεδόν σύμφωνα με την ένδειξη) 5,2lt/100km (σε περισσότερες της μιας διαδρομές των λίγων εκατοντάδων χιλιομέτρων έκαστη). Σε σχετική πίεση (Αθήνα-Θεσσαλονίκη με σταθερά 130-140) 6,3 lt/100km.

Ζηλεύω εγω εχω 11λιτρα μέσα στην πόλη.
Να δούμε ποτε θα αλλάξει αυτός ο νόμος με το πετρέλαιο, αν αλλάξει ποτέ.

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 16 Απρ 2011, 22:34

DIKASTIS-T5 έγραψε:
dd_surfer έγραψε:
Thanosgr έγραψε:......
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!


Και στο δικό μου έβγαλαν τις ταπετσαρίες όταν το πήγα για μεμβράνες

Οταν ειχε φαει φλασια η κλειδαρια του συνοδηγου στο δικο μου και εκανα χειρουργειο στην πορτα μεσα στην πλατεια Κεφαλαριου 1 η ωρα τη νυχτα εκανα το ιδιο πραγμα.Εβγαλα την ταπετσαρια και ειδα ακριβως το ιδιο πραγμα που λεει ο dadoudis :vow .Φοβερη δουλεια και προσοχη στη λεπτομερεια :vow Εκανε μπαμ οτι η ποιοτητα κατασκευης της πορτας ειναι υπερανω κριτικης.Για την Χ1 δεν εχω αποψη.....δεν με αφορουνε τα περιπτερα ετσι κι αλλιως....,αλλα δεν εχω λογο να μην πιστεψω τα λεγομενα του dadoudi περι κωλοκατασκευης....στην 320 Ε46 του αφεντικου μου και οι 4πορτες ειναι υπο καταρρευση. :whatever Ισως να μη μπορει να βγει το τζαμι αν δεν βγαλεις την ταπετσαρια....σου ειπαν γιατι επρεπε να τη βγαλουν?? :q

Τα τζάμια δεν βγήκαν.Υποθέτω από αυτά που είδα εκεί ότι οι ταπετσαρίες βγήκαν για 2 λόγους

1.Για να φτάσει η μεμβράνη κάτω από το κάλυμμα
2.Για να μη λερωθεί η ταπετσαρία από τα χημικά που χρησιμοποιούν για να κολλήσει η μεμβράνη.

Μα τι περίπτερο το Χ1. :chair Το έχω ήδη βάλει αγγελία στο car.gr.Αν γνωρίζετε κανέναν τρελό να ενδιαφέρεται ενημερώστε και τον περιπτερά... :lol: :lol:
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

scorpios
T2
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010, 13:41

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό scorpios » 17 Απρ 2011, 12:00

Με αγχώνεται με αυτά που λέτε για την Χ1. Πριν παραγγείλω το XC60 είχα σχεδόν κλείσει την Χ1 diesel. Μου φάνηκε καλή κατασκευή αλλά δεν έδωσα και πολύ προσοχή επηρρεασμένος ίσως απο την φήμη της μάρκας. :q
Βέβαια όταν είδα και το XC60 η ποιοτική διαφορά ήταν εμφανής. :respect

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Απρ 2011, 12:14

Ετσι κι αλλιως αμεσoς ανταγωνιστης του XC60 δεν ειναι η Χ1 αλλα η Χ3...πιο σωστα θα πρεπει να συγκρινουμε την Χ1 με το αναμενομενο XC30 ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

scorpios
T2
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010, 13:41

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό scorpios » 17 Απρ 2011, 12:18

Σαφώς και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Είχα καταλήξη αρχικά στην Χ1 λόγω χαμηλότερου κόστους κανοντας πίσψ στο θέμα χώρων. Τα συγκρίνω απο πλευράς ποιότητας κατασκευής.

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 17 Απρ 2011, 12:26

το diesel X1, θα φύγει πολύ πιο γρήγορα και σε πολύ καλύτερη τιμή από το V50T5AWD ....
κι αυτό, λέει πολλά ;-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Απρ 2011, 12:28

scorpios έγραψε:Σαφώς και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Είχα καταλήξη αρχικά στην Χ1 λόγω χαμηλότερου κόστους κανοντας πίσψ στο θέμα χώρων. Τα συγκρίνω απο πλευράς ποιότητας κατασκευής.

Προφανως ομως οταν ενα προιον προοριζεται για μια κατηγορια σχεδιαζεται με τα δεδομενα αυτης, και στον τομεα της ποιοτητας. Επομενως εχει περισσοτερη σημασια πως συγκρινεται σε σχεση με την Χ3 παρα με την Χ1 το XC60. Προσωπικα εκει θεωρω οτι υπερεχει...σε σχεση με το Χ1 δεν το ειχα καν "αγχος" ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

scorpios
T2
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 05 Δεκ 2010, 13:41

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό scorpios » 17 Απρ 2011, 12:36

Το θέμα είναι οτι η Χ1 εχει αρκετές εκδόσεις σε βασική τιμή στα ίδια επίπεδα με εκδοσεις του XC60. Και κόσμος που δεν γνωρίζει τα βάζει στην ίδια κατηγορία. Να μήν αναφέρουμε και κάτι δημοσιογραφίσκους που συγκρίνουν τελείως ανόμοια μοντέλα (ίδια βίντεο σύγκρισης XC60 με VW Tiguan :chair :chair :chair )

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 17 Απρ 2011, 19:10

Καλα τα λες σχετικα με το Τ5...να δουμε ομως ποσο θα πανε τα τελη και αυτη τη χρονια στο μ@#%@##^@κρατος, και θα σου πω μετα αν ή οχι το αλλαζεις! :chair
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 17 Απρ 2011, 22:27

Βλέπω ότι άνοιξα συζήτηση και χαίρομαι γι'αυτό.
Το θέμα έχει ως εξής:
1.Στη Θεσσαλονίκη Τ5 AWD δεν πουλιέται με τίποτα (και ειδικά όπως λένε κάτι μπουρτζόβλαχοι βάγκον)
2.Τα πετρέλαια έχουν περισσότερες ελπίδες γιατί εκτός από τα προάστια στα οποία επιτρέπονται υπάρχει και η Χαλκιδική με τα εξοχικά σπίτια στα οποία με μια υπεύθυνη δήλωση το βγάζεις το diesel.
3.Το Τ5 είναι εξάρτηση (τελευταίο θύμα σήμερα το πρωί golf gti με 3η και 165χλμ στο κοντέρ-μέχρι τα 140 ήμασταν δίπλα-δίπλα πάνω στην προσπέραση-γενικά δεν ψήνομαι πολύ με κάτι τέτοια αλλά όταν νιώθω να με υποτιμούν την ψωνίζω).
4.Ετσι όπως είναι η κατάσταση σήμερα είναι πολύ αμφίβολο σε τι χρονικό ορίζοντα και σε τι τιμή θα φύγει το Χ1.Δεν θα το σφάξω ούτως η άλλως μιας και αρέσει στη σύζυγο,απλά σπεκουλάρω την τιμή πώλησης.Αλλωστε όπως προείπατε η Θεσσαλονίκη πλέον δεν ενδείκνυται για τέτοιου είδους πωλήσεις (πολύ μικρό βάθος αγοράς,αρκετά πιο χαμηλών εισοδημάτων κόσμος και μεγάλη προσφορά)
5.Ολα τα bmw ,audi και mercedes από όποια τιμή και να ξεκινάνε γίνονται πανάκριβα αν αποφασίσεις να τα εξοπλίσεις με κάποια απαραίτητα αξεσουάρ.
6.Το Χ5 κατά την άποψη μου είναι η μόνη fair επιλογή στην κατηγορία σε σχέση με touareg,cayenne,ml 350.
7.Το πρόβλημα δεν είναι τα τέλη κυκλοφορίας αλλά η τιμή της αμόλυβδης που είναι διαρκής αιμμοραγία.
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 17 Απρ 2011, 22:58

DIKASTIS-T5 έγραψε:Καλα....τα golf gti τα κουρευω καθε μερα.Εγω αν επαιρνα κατι(να μου κοπει το χερι)στην κατηγορια Χ5,Χ1,XC60 θα κοιταζα μονο το CX-7 της Mazda....ισως η τιμιοτερη επιλογη για μενα.Το V50 ειναι ισως το πιο <<μαζεμενο>> απο τα στεισιον με σχετικα μικρο βαρος και μικρο ογκο για τα δεδομενα της κατηγοριας.Οποτε το μοτερακι Τ5 με Awd ειναι πολυ σπεσιαλ.Μπορει τα τελη και το ολο κοστος κτησης και κατοχης ενος Τ5 να ειναι αδικα και και αβασταχτα στην Ελλαδα,αλλα αυτο δε σημαινει για μενα προσωπικα οτι θα παω να πεταξω τα οποια λεφτα μου στο οποιοδηποτε ecoboost,tsi κτλ που μου υποσχονται πολλα αλογα με μικρο κοστος.... :whatever Οποτε,προτιμω να στερουμαι καποια πραγματα(οπως και πραττω)και να εχω αμαξι με μπαλακια.....

Μπορεί το V50 να είναι μαζεμένο για station αλλά δεν παύει να έχει το συνολικό στήσιμο ενός station,κάτι που δεν το κάνει και εύκολα να παίζει με γρήγορα gti.Για μένα το θεωρώ επιτυχία με τέτοιο όγκο να τους παίζεις στα ίσια (ειδικά το S3 σε ανάβαση με πολλές στροφές).
Συμφωνώ απολύτως και για το mazda (άλλη παρεξηγημένη εταιρεία) ,ειδικά κάτι mps που τα tsi τα καταπίνουν για πλάκα,άσε που είναι και πιο fun to drive.
Aπ'την άλλη κύριε Δικαστή θα ήθελα και εγώ ένα c30 αλλά βλέπεις η οικογένεια πνίγει κάτι τέτοιες φαντασιώσεις.Στα 50 μου θα ξαναεπανέλθω σε αυτήν την κατηγορία.... :doh :doh
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 17 Απρ 2011, 23:15

DIKASTIS-T5 έγραψε:Τα MPS εμενα με γλεντανε συνεχεια.Μαλιστα ευχομαι να βγει το 2 σε εκδοση MPS....τοτε ισως βρω ενα καλο λογο να αποχωριστω το C30.Το απλο 2αρακι με τον 1,5 κανει παπαδες σε αναβασεις Παρνηθας :respect Πιστευω οτι μαμα ενα V50 T5 AWD εχει καλο στησιμο σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα V50.Και μου αρεσει γιατι ειναι μαζεμενο και λιτο.Δυσκολευομαι ακομα τοσα χρονα να βρω ενα στεσιον τοσο καλα καμουφλαρισμενο.Το C30 για συνθηκες οικογενειας ειναι απαγορευτικο....αν το κρατησω και εχω παρεα τους πελαργους....θα βαλω κοτσαδορο με τρειλερ μπαγαζιερα... :mrgreen:

Συμφωνώ για το καμουφλάζ και τις δυνατότητες σε πραγματικές και καθημερινές συνθήκες.Αλλωστε γι'αυτό το διάλεξα.Πάντως με c30 Τ5 με τρέιλερ θα κάνεις θραύση..... :lol: :lol: :lol:
Οσον αφορά τα mazda βάση και της εμπειρίας μου από το rx-8 πιστεύω ότι είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα με πολύ φουτουριστικό εσωτερικό,καλή συναρμογή και αντοχές και ξεφευγουν από τις κλασσικές γιαπωνεζιές....
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

dadoudis
D2
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 07:41
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό dadoudis » 18 Απρ 2011, 06:35

DIKASTIS-T5 έγραψε:Καλα...μην το λες αυτο για τη Mazda.....στο 2αρακι τη μια και μοναδικη φορα που πηγα να κανω αλλαγη οπως την κανω στο C30 μου εμεινε η λαβη του λεβιε στα χερια :doh !Αστα να πανε απο ποιοτητα.Σε RX8 φιλου μου του εμεινε στο χερι η λαβη του χειροφρενου. :whatever Στο 3αρι προ f/l για να βαλεις cdplayer πληρωνες εξτρα :chair .Απλα μου αρεσει το 2αρακι για την οδικη συμπεριφορα του.Ελαφρυ και με πολυ καλο στησιμο....χωρις esp.Υπαρχουνε φημες για 2mps και μακαρι να βγει.Το V50 μου αρεσει γιατι ειναι απλο και το απλο τελικα ειναι το ωραιο.....ακροτητες τυπου S60 2 δε με ενθουσιαζουν καθολου.C30 Τ5 με τρειλερ.....τελειο!!!! :applause

Tουλάχιστον όσο κράτησα το rx 8 ....δηλαδή 1 χρόνο... :lol: :lol: :lol: ...δεν έχω παραπέρα άποψη.Για το θέμα απλότητα συμφωνώ,σήμερα όμως τα αυτοκίνητα πρέπει να ειναι UFO για να αρέσουν με τόσα τεχνολογικά σοκ που τρώμε καθημερινά.Σαν το απλό δεν έχει..... :vow :vow :vow
DADOUDIS-V50 T5 AWD

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ!!!!!ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!

s40jim
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Φεβ 2011, 23:14

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό s40jim » 20 Απρ 2011, 06:29

Kαλημέρα θα συμφωνήσω για την mazda ότι είναι η πιο ενδιαφέρουσα γιαπωνέζικη εταιρεία. Το 2 που έχει ο αδελφος μου εχει καταπληκτική οδική συμπεριφορά για μικρό αυτοκίνητο.Το 3 είναι επίσης πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά όπως και με τα volvο στην ελληνική αγορά είναι ριγμένο από τους κινητήρες του. Κάποιος θα προτιμήσει ένα golf 1,4 παρά ένα mazda 3 δίλιτρο με ίδιες επιδόσεις. Στο εξωτερικό τα πράγματα είναι αλλιως διότι η mazda όπως και η volvo έχει καταπληκτικούς κινητηρες diesel.
Eιδικα για το mazda 3mps καταπληκτικό αυτοκίνητο με επιδόσεις απίστευτες για τα λεφτά του, αλλά σε όλα τα περιοδικά με συγκριτικά με τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα απλά απουσιάζει....

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 05 Μάιος 2011, 20:19

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό gpap » 11 Μάιος 2011, 14:57

Για το V50 1.6 Drive ξέρει κανείς τίποτε????
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 11 Μάιος 2011, 15:22

έχω δει στην Αθήνα, :lipssealed πολλά V50 D2.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό deadp » 11 Μάιος 2011, 19:51

gpap έγραψε:Για το V50 1.6 Drive ξέρει κανείς τίποτε????


Εγώ είδα μια ευτυχισμένη οικογένεια σε ένα λευκό 40άρι έξω από το Σφακιανάκη την ώρα που μιλούσαμε στο τηλέφωνο...
Μόλις είχαν περάσει πινακίδες στο αμάξι...
Ήσυχο μου φάνηκε πολύ για diesel. Kinetic ήταν και με το πακέτο το βαμμένο γύρω γύρω έδειχνε πολύ όμορφο.
Πάμε για αλλαγή;
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

gpap
T2
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 12:41

Re: S40/V50 2004-

Δημοσίευσηαπό gpap » 11 Μάιος 2011, 21:07

Πάμε για αλλαγή;


Ε όχι βέβαια!!! Απλά κάνω ένα ταξιδάκι Σουηδία-Νορβηγία και νοίκιασα ... τι άλλο ένα volvo! (πρωτότυπο έ?) και διάλεξα το V50 Drive (μιας και θα είμαστε 4 στο όχημα)
Γρηγόρης, Θεσσαλονίκη
S40 1.8 Summum, MY10


Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες